Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:14:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Futómű
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
33
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 742241 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Futómű
«
Dátum:
2009.09.01 kedd, 19:42:42 »
Futómű
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2009.09.02 szerda, 11:22:47 »
MK II-re mekkora nyomtávszélesítőt érdemes feltenni, ha a felni 6 coll szées és at ET 40-es?
Én 10mm-esre gondoltam, de van 19 és 25mm-es is.
Melyikkel nem lóg még ki a kerék a kerékjáratból?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2009.09.02 szerda, 11:24:29 »
Idézetet írta: takee - 2009.09.02 szerda, 11:22:47
MK II-re mekkora nyomtávszélesítőt érdemes feltenni, ha a felni 6 coll szées és at ET 40-es?
Én 10mm-esre gondoltam, de van 19 és 25mm-es is.
Melyikkel nem lóg még ki a kerék a kerékjáratból?
kell egyáltalán az?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2009.09.02 szerda, 11:42:14 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.02 szerda, 11:24:29
kell egyáltalán az?
Köll az. Jobb úttartásra vágyom....
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2009.09.04 péntek, 19:12:21 »
Idézetet írta: takee - 2009.09.02 szerda, 11:42:14
Köll az. Jobb úttartásra vágyom....
Az enyimém 17" felni 205/40/17gumival 40-es ültetésel, ennél jobb úttartás nem kell!
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2009.09.05 szombat, 06:31:08 »
225/45 R17 Goodyear F1 Eagle gumit hány bar nyomásra fujjam fel? most 2,5 nél áll , ennek hol tudok utána nézni?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
imi111
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2009.09.05 szombat, 08:14:34 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.09.05 szombat, 06:31:08
225/45 R17 Goodyear F1 Eagle gumit hány bar nyomásra fujjam fel? most 2,5 nél áll , ennek hol tudok utána nézni?
Én a 205/40/17 2,3 bar-ral használom és eggyeletesen kopik!
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2009.09.05 szombat, 12:13:12 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.09.05 szombat, 08:14:34
Én a 205/40/17 2,3 bar-ral használom és eggyeletesen kopik!
köszi, akkor sztem a 2,5 bar nálam is ok
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2009.09.21 hétfő, 11:02:56 »
az egyik hátsó gumim picit elkezdett szólni, mivel hátsó gátlóim hallottak így nagyon valoszínű hogy azok koptatták ki, kérdésem hogy ilyen kagyló kopás nál cserés a gumi? vagy ez az állapotától függ?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
fusim
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2009.09.21 hétfő, 12:53:26 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.09.21 hétfő, 11:02:56
az egyik hátsó gumim picit elkezdett szólni, mivel hátsó gátlóim hallottak így nagyon valoszínű hogy azok koptatták ki, kérdésem hogy ilyen kagyló kopás nál cserés a gumi? vagy ez az állapotától függ?
Ott új gátló meg új gumi lesz! Nem fog egyenletesbe bekopni a kagylós gumi, inkább kinyírja az új gátlót
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2009.09.21 hétfő, 13:26:41 »
Idézetet írta: fusim - 2009.09.21 hétfő, 12:53:26
Ott új gátló meg új gumi lesz! Nem fog egyenletesbe bekopni a kagylós gumi, inkább kinyírja az új gátlót
szóval kicserélem a gátlókat és a *** gumik kinyírják a gátlót??!?!
ih az akkora faja
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2009.09.29 kedd, 04:38:02 »
A mondeom nagyon hangos belül. 60-tól kezdődik 80-nál még elviselhető, de 100-110-ig szinte elviselhetetlen, és 120-tól nagyon rázz bár ilyenkor visszább halkul. Először gumira tippeltem, de ez kilőve, s a szilentek is cserélve lettek. (remélem nem féltengely)
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
MrMach1
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2009.09.29 kedd, 11:01:09 »
Idézetet írta: backerman - 2009.09.29 kedd, 04:38:02
A mondeom nagyon hangos belül. 60-tól kezdődik 80-nál még elviselhető, de 100-110-ig szinte elviselhetetlen, és 120-tól nagyon rázz bár ilyenkor visszább halkul. Először gumira tippeltem, de ez kilőve, s a szilentek is cserélve lettek. (remélem nem féltengely)
Kicsit kifejthetnéd a "nagyon hangos" részét a dolognak.
Honnan hallod? Mióta hallod? Milyen jellegű hang? Egyenesben vagy kanyarban? Sebesség vagy fordulatszám függő?
Lehet hogy csak a gumi mintája miatt?
A "120-tól nagyon ráz" lehet pl. kiegyensúlyozatlan gumik miatt is.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2009.09.29 kedd, 11:51:09 »
Szerintem keress fel egy futómű szervízt, mert ezt sok dolog okozhatja és műszerek nélkül nehéz megtalálni az okát.
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2009.09.29 kedd, 15:19:25 »
Idézetet írta: MrMach1 - 2009.09.29 kedd, 11:01:09
Kicsit kifejthetnéd a "nagyon hangos" részét a dolognak.
Honnan hallod? Mióta hallod? Milyen jellegű hang? Egyenesben vagy kanyarban? Sebesség vagy fordulatszám függő?
Lehet hogy csak a gumi mintája miatt?
A "120-tól nagyon ráz" lehet pl. kiegyensúlyozatlan gumik miatt is.
A gumit lecseréltem, és még mindig ráz. 30km/h-tól lehet hallani a futóművet. elől azt hiszem. 30-tól felfelé egyre hangosabb a gép. 90-től elkezd rázzni egy kicsit aztán 100-110 között olyan hangja van, hogy 25-ös hangerőn nem hallom a rádiót.(mikor az asszony elkezd hülyeségeket beszélni, meg hogy mit kellene venni akkor jól jön:)) ) S 120km/h-tól elkezd berezonálni az üveg első szélvédő és az oldalsó ablakok. Majd 130 km/h-nál elkezd úgy berezegni a kocsi, hogy majdnem leesik a műszerfal. Elvittem szerelőhöz ők azt mondták kerékcsapágy csere.(vittem egy kört a szerelőt 140-nel) Holnap csinálják.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
MrMach1
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2009.09.29 kedd, 15:44:08 »
Idézetet írta: backerman - 2009.09.29 kedd, 15:19:25
120km/h-tól elkezd berezonálni az üveg első szélvédő és az oldalsó ablakok. Majd 130 km/h-nál elkezd úgy berezegni a kocsi, hogy majdnem leesik a műszerfal. Elvittem szerelőhöz ők azt mondták kerékcsapágy csere.(vittem egy kört a szerelőt 140-nel) Holnap csinálják.
Uhh.....
Azért jó hogy nem próbáltad ki hogy mit csinál 160-nál....
Remélem megjavul a cserétől.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2009.09.29 kedd, 15:52:00 »
Idézetet írta: MrMach1 - 2009.09.29 kedd, 15:44:08
Uhh.....
Azért jó hogy nem próbáltad ki hogy mit csinál 160-nál....
Jobb elsőt katapultálja....
Naplózva
backerman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2009.09.30 szerda, 16:23:30 »
Kicserélték a kerékcsapágyakat. Teljesen elhalkult.
Naplózva
MK2 1.8td 10-es bosch
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 12:10:11 »
Sziasztok!
Sikerült szereznem egy hete ST 200 felniket. Örülök, mint majom a farkának. Valószínűleg megszerzem a futóművét is. A kérdésem az lenne, hogy az én féltengelyem ( 2.0 ) jó-e hozzá, vagy szerezzem meg azt is? Vagy mik lehetnek még egyáltalán cserések?
Előre is köszi a választ
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 22:46:46 »
Főraktam a Cossie felniket téligummával. Szerintem nem lett rossz, bár volt már jobb is.
http://img0.tar.hu/takee22/size2/39008535.jpg
http://img0.tar.hu/takee22/size2/39008537.jpg
http://img0.tar.hu/takee22/size2/39008523.jpg
http://img0.tar.hu/takee22/size2/39008530.jpg
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2009.10.09 péntek, 21:56:56 »
Megtaláltam a fékhibámat
(kanyarodáskor búgó hang mindkét irányban)
Hátsó kerékagycsapágy átment PC egérbe, kisujjal meg bírom forgatni és duplakattint körönként 1x.. klikk klikk ...... klikk klikk. A kisujjal való forgatás mondjuk inkább fékhibára utalhat, nyélre behúzott kézifékkel baloldali kerék feszes, jobboldali semmi. Ez most nem izgat, ami bánt, a csapágy...
Az érdekessége a dolognak, hogy gyakorlatilag 0 a lógása.
Alf,
Szerinted van esélye valahogy egy mosásnak + újrazsírzásnak? Segíthet az nekem?
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:06:40 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.09 péntek, 21:56:56
Megtaláltam a fékhibámat
(kanyarodáskor búgó hang mindkét irányban)
Hátsó kerékagycsapágy átment PC egérbe, kisujjal meg bírom forgatni és duplakattint körönként 1x.. klikk klikk ...... klikk klikk. A kisujjal való forgatás mondjuk inkább fékhibára utalhat, nyélre behúzott kézifékkel baloldali kerék feszes, jobboldali semmi. Ez most nem izgat, ami bánt, a csapágy...
Az érdekessége a dolognak, hogy gyakorlatilag 0 a lógása.
Alf,
Szerinted van esélye valahogy egy mosásnak + újrazsírzásnak? Segíthet az nekem?
Ha nincs lógása a csapágynak, probáldd ki, kiveszed az agyat komplett, veszel zsirt, belerakod egy edénybe, megolvasztod, belerakod az agyat, és hagyod kihülni. Ronygyal szépen letörlöd. Ha szerencséd van még egy százas benne lehet. Ne nevess ki, ha nem fogta meg a vakrozsda a golyókat 90% az esélyed!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:07:28 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.09 péntek, 21:56:56
Megtaláltam a fékhibámat
(kanyarodáskor búgó hang mindkét irányban)
Hátsó kerékagycsapágy átment PC egérbe, kisujjal meg bírom forgatni és duplakattint körönként 1x.. klikk klikk ...... klikk klikk. A kisujjal való forgatás mondjuk inkább fékhibára utalhat, nyélre behúzott kézifékkel baloldali kerék feszes, jobboldali semmi. Ez most nem izgat, ami bánt, a csapágy...
Az érdekessége a dolognak, hogy gyakorlatilag 0 a lógása.
Alf,
Szerinted van esélye valahogy egy mosásnak + újrazsírzásnak? Segíthet az nekem?
szerezzél jófajta zsírt, és megpróbálható, vagy csapágycsere, de az kb 10k
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:08:44 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.09 péntek, 22:06:40
Ha nincs lógása a csapágynak, probáldd ki, kiveszed az agyat komplett, veszel zsirt, belerakod egy edénybe, megolvasztod, belerakod az agyat, és hagyod kihülni. Ronygyal szépen letörlöd. Ha szerencséd van még egy százas benne lehet. Ne nevess ki, ha nem fogta meg a vakrozsda a golyókat 90% az esélyed!
Gondolom, először melegítsek gázolajat
Kimosni esetleg nem kellhet?
Aműgy köszke. Zsír milyen legyen, Normál gépzsír, vagy van valami hőtűrő motyesz?
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:17:49 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.09 péntek, 22:08:44
Gondolom, először melegítsek gázolajat
Kimosni esetleg nem kellhet?
Aműgy köszke. Zsír milyen legyen, Normál gépzsír, vagy van valami hőtűrő motyesz?
Hőállót javasolnám, kb 160c-nál már elkezd folyni akkor jó.
Én már csináltam ilyet, az a lényeg, forgasdd meg ropog e a csapágy, az a biztos jele, hogy sérültek a golyok vagy a futógyürű.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:22:37 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.09 péntek, 22:17:49
Hőállót javasolnám, kb 160c-nál már elkezd folyni akkor jó.
Én már csináltam ilyet, az a lényeg, forgasdd meg ropog e a csapágy, az a biztos jele, hogy sérültek a golyok vagy a futógyürű.
Nem nevezném ropogásnak. körönként kattan kettő halkat, azért gondoltam a mosásra első körben.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:24:46 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.09 péntek, 22:22:37
Nem nevezném ropogásnak. körönként kattan kettő halkat, azért gondoltam a mosásra első körben.
ez nem a jobb hátsó véletlen?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gyurka
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:25:15 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.09 péntek, 22:22:37
Nem nevezném ropogásnak. körönként kattan kettő halkat, azért gondoltam a mosásra első körben.
Eg próbát megér, nem mindig volt ilyen alkatrész ellátás, sok sufnituningot megtanult az ember.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:26:24 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.09 péntek, 22:25:15
Eg próbát megér, nem mindig volt ilyen alkatrész ellátás, sok sufnituningot megtanult az ember.
Válság van, vagy mifene, most nem tudok másik csapágyat venni. Cromaxon gyárit találtam 58k-ért.
Ennyiért komplett Mk1 TD-t tudok...
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2009.10.10 szombat, 19:43:13 »
Csajok! Nemsokára lökésgátlókat cserélek elöl. Érdemes egy kicsit keményebbeket betenni? Elég nagy a súlya a verdának és kicsit alulkormányzottnak érzem néha. Segítene rajta a keményebb gátló? (Nem sport, hanem egy amolyan arany középút.)
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2009.10.10 szombat, 20:38:30 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.05 hétfő, 22:46:46
Főraktam a Cossie felniket téligummával. Szerintem nem lett rossz, bár volt már jobb is.
Hali!
Szerintem jól mutatnak. Nekem is ezüstmetál 5ajtósom van, csak sajna nincs ilyen jó szőrben, mint a tied, de tavasszal ki lesz pofozva. A felnikre visszatérve, nekem a téligumi rozsdásodó acélfelniken van, azokat próbálom majd valami dísztárcsával eltakarni, aztán jövőre vagy rendbeteszem őket, vagy szerzek valami olcsó alufelnit, bár nem tudom, megéri-e. Nem kezdi ki a só, meg a sok dzsuva?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2009.10.10 szombat, 23:42:43 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.10 szombat, 20:38:30
Hali!
Szerintem jól mutatnak. Nekem is ezüstmetál 5ajtósom van, csak sajna nincs ilyen jó szőrben, mint a tied, de tavasszal ki lesz pofozva. A felnikre visszatérve, nekem a téligumi rozsdásodó acélfelniken van, azokat próbálom majd valami dísztárcsával eltakarni, aztán jövőre vagy rendbeteszem őket, vagy szerzek valami olcsó alufelnit, bár nem tudom, megéri-e. Nem kezdi ki a só, meg a sok dzsuva?
Nekem pl gyári alap 15-ös felnim van, ilyen:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3247967
Télen nyáron ez van fenn, alapból szürkére van szinterezve, nekem eddig nem kezdte ki semmi. Nem valami szép felni, bár ha le van fas*án mosva akkor tetszik.
Egyébként megrendeltem a kocsi alá 50/40-es komplett futót, remélem fogok tudni közlekedni
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 09:21:03 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2009.10.10 szombat, 23:42:43
Nekem pl gyári alap 15-ös felnim van, ilyen:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3247967
Télen nyáron ez van fenn, alapból szürkére van szinterezve, nekem eddig nem kezdte ki semmi. Nem valami szép felni, bár ha le van fas*án mosva akkor tetszik.
Egyébként megrendeltem a kocsi alá 50/40-es komplett futót, remélem fogok tudni közlekedni
Nekem a nyári 16"-os "sokküllős" Ford alufelnin van, a télit 15-ös lemezzel kaptam. Jók a téli gumik, de jövőre 6 évesek lesznek, és újat akarok majd. Addig még bőven lesz időm kitalálni, hogy mi legyen, de lehet, hogy nézek valami olcsó gyári 15-ös alukereket. Bár egy ismerős ígért nekem még egy garnitúra lemezfelnit. Majd meglátom.
Én örülök, hogy ilyen magas a Mondeo, így jól tudok vele közlekedni. Sajnos felénk vannak elég rossz utak, a cégnél is elég ratyi a kocsibehajtó, meg télen se akarok tolólapost játszani, ezért tettem le az ST lökösökről is. A telet mondjuk annyiból várom, hogy ez az első kipörgésgátlós autóm, és nagyon kíváncsi vagyok, hogyan dolgozik majd a technika. Eddig mindenhonnan csak jót hallottam róla.
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 10:10:19 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.11 vasárnap, 09:21:03
Nekem a nyári 16"-os "sokküllős" Ford alufelnin van, a télit 15-ös lemezzel kaptam. Jók a téli gumik, de jövőre 6 évesek lesznek, és újat akarok majd. Addig még bőven lesz időm kitalálni, hogy mi legyen, de lehet, hogy nézek valami olcsó gyári 15-ös alukereket. Bár egy ismerős ígért nekem még egy garnitúra lemezfelnit. Majd meglátom.
Én örülök, hogy ilyen magas a Mondeo, így jól tudok vele közlekedni. Sajnos felénk vannak elég rossz utak, a cégnél is elég ratyi a kocsibehajtó, meg télen se akarok tolólapost játszani, ezért tettem le az ST lökösökről is. A telet mondjuk annyiból várom, hogy ez az első kipörgésgátlós autóm, és nagyon kíváncsi vagyok, hogyan dolgozik majd a technika. Eddig mindenhonnan csak jót hallottam róla.
Kicsit el kell, hogy keserítselek. Nem kipörgésgátlónk van, (csak ez az általános szóhasználat) hanem kitörésgátlónk. Nekünk elég meredek az utcánk és ha nagy hóban akarok följönni, ki kell kapcsolnom, mert képes annyira leszabályozni, hogy padlógázzal ,egyesben, "alig" fordulatszámmal állok egyhelyben. Viszont ha kikapcsolom, pörgő kerekekkel, lassan araszolva ugyan, de haladok. Szóval ez inkább csak arra jó, hogy indulásnál ne akarjanak pörögni a kerekek és kormányozható maradjon a verda. Most is ki tudod próbálni, csak állj meg egy kicsit kavicsos útpadkán, vagy sóderon. Aztán akarjál egy kicsit temperamentumosan elindulni. visszarúgja a gázpedált a lábad alatt és olyan, mintha elmenne az erő a motorból egy másodpercre. Nagyjából az ABS is ez. Csak akkor hatásos, ha "ráugrasz" a pedálra. De vannak olyan szituációk, amikor egy gyakorlott pilóta hatásosabban képes lassítani az autót, mint az ABS. Ez történik kitörésgátlónál is. Nem jobb, mint a lábad. (jégen meg tök mindegy mid van, minden meghülyül)
Naplózva
Fekusz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 11:26:55 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós) - 2009.10.11 vasárnap, 10:10:19
Kicsit el kell, hogy keserítselek. Nem kipörgésgátlónk van, (csak ez az általános szóhasználat) hanem kitörésgátlónk. Nekünk elég meredek az utcánk és ha nagy hóban akarok följönni, ki kell kapcsolnom, mert képes annyira leszabályozni, hogy padlógázzal ,egyesben, "alig" fordulatszámmal állok egyhelyben. Viszont ha kikapcsolom, pörgő kerekekkel, lassan araszolva ugyan, de haladok. Szóval ez inkább csak arra jó, hogy indulásnál ne akarjanak pörögni a kerekek és kormányozható maradjon a verda. Most is ki tudod próbálni, csak állj meg egy kicsit kavicsos útpadkán, vagy sóderon. Aztán akarjál egy kicsit temperamentumosan elindulni. vissz@rúgja a gázpedált a lábad alatt és olyan, mintha elmenne az erő a motorból egy másodpercre. Nagyjából az ABS is ez. Csak akkor hatásos, ha "ráugrasz" a pedálra. De vannak olyan szituációk, amikor egy gyakorlott pilóta hatásosabban képes lassítani az autót, mint az ABS. Ez történik kitörésgátlónál is. Nem jobb, mint a lábad. (jégen meg tök mindegy mid van, minden meghülyül)
Majd meglátom. Egyébként én ABS párti vagyok. Volt néhány ABS nélküli autóm, és az első ABS-esnél eldöntöttem, hogy többet nem hiányozhat egy autómból sem (ahogy a szervó sem). Kipróbáltam télen is, esőben is, nagyon bevált. Persze vannak gyengéi is, de szerintem ez elhanyagolható. A kipörgésgátlóval szemben csak annyi elvárásom van, hogy ne hagyja elveszni a kipörgő keréken a nyomatékot, miközben a másik áll. Ennyi lenne a dolga. Persze vannak szituációk, amivel nem tud megbírkózni, olyankor ügyeskedni kell.
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 11:55:33 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.11 vasárnap, 11:26:55
Majd meglátom. Egyébként én ABS párti vagyok. Volt néhány ABS nélküli autóm, és az első ABS-esnél eldöntöttem, hogy többet nem hiányozhat egy autómból sem (ahogy a szervó sem). Kipróbáltam télen is, esőben is, nagyon bevált. Persze vannak gyengéi is, de szerintem ez elhanyagolható. A kipörgésgátlóval szemben csak annyi elvárásom van, hogy ne hagyja elveszni a kipörgő keréken a nyomatékot, miközben a másik áll. Ennyi lenne a dolga. Persze vannak szituációk, amivel nem tud megbírkózni, olyankor ügyeskedni kell.
Pedig elveszti a nyomatékot azáltal, hogy egyszerűen elveszi a gázt. Mint mondtam: képes egészen addíg tenni ezt, amíg padlóig nyomva áll a kerék és az autó. Tehát emelkedőn, csúszós, havas úton nem biztos, hogy el tudsz indulni. Míg ha kikapcsolod, a pörgő kerék esetleg kikaparja maga alól a havat, ami alatt az aszfalton már tud egy kicsit kapaszkodni. Épp csak annyit, hogy megmozdítsa a kocsit. Mert ugye az a nehéz, nem a haladás.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 vasárnap, 12:00:12 írta Flyfish (Chornitzer Miklós)
»
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 13:21:45 »
Idézetet írta: Fekusz - 2009.10.10 szombat, 20:38:30
Hali!
Szerintem jól mutatnak. Nekem is ezüstmetál 5ajtósom van, csak sajna nincs ilyen jó szőrben, mint a tied, de tavasszal ki lesz pofozva. A felnikre visszatérve, nekem a téligumi rozsdásodó acélfelniken van, azokat próbálom majd valami dísztárcsával eltakarni, aztán jövőre vagy rendbeteszem őket, vagy szerzek valami olcsó alufelnit, bár nem tudom, megéri-e. Nem kezdi ki a só, meg a sok dzsuva?
Ha nem sérült a felni, akkor nem kezdi ki a só, meg a kosz.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 13:28:06 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós) - 2009.10.11 vasárnap, 10:10:19
Kicsit el kell, hogy keserítselek. Nem kipörgésgátlónk van, (csak ez az általános szóhasználat) hanem kitörésgátlónk. Nekünk elég meredek az utcánk és ha nagy hóban akarok följönni, ki kell kapcsolnom, mert képes annyira leszabályozni, hogy padlógázzal ,egyesben, "alig" fordulatszámmal állok egyhelyben. Viszont ha kikapcsolom, pörgő kerekekkel, lassan araszolva ugyan, de haladok. Szóval ez inkább csak arra jó, hogy indulásnál ne akarjanak pörögni a kerekek és kormányozható maradjon a verda. Most is ki tudod próbálni, csak állj meg egy kicsit kavicsos útpadkán, vagy sóderon. Aztán akarjál egy kicsit temperamentumosan elindulni. vissz@rúgja a gázpedált a lábad alatt és olyan, mintha elmenne az erő a motorból egy másodpercre. Nagyjából az ABS is ez. Csak akkor hatásos, ha "ráugrasz" a pedálra. De vannak olyan szituációk, amikor egy gyakorlott pilóta hatásosabban képes lassítani az autót, mint az ABS. Ez történik kitörésgátlónál is. Nem jobb, mint a lábad. (jégen meg tök mindegy mid van, minden meghülyül)
Pontosan. Tegnap hajnalban a Hungárián csapattam haza nagy esőben. ASR-rel nem nagyon lehetett gyorsulgatni vele, főleg nem álló helyzetből. Kikapcsolt ASR-rel és jó gázadagolással annyira szépen tapadt a verda, hogy csak na.
Télen munkába menet nekem sem birkózik meg a hegyi havas utakkal, csak kikapcsolt ASR-rel.
Amatőröknek jó az ASR, de nekem felesleges (még jó, hogy kikapcsolható)
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 16:13:53 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.11 vasárnap, 13:28:06
Pontosan. Tegnap hajnalban a Hungárián csapattam haza nagy esőben. ASR-rel nem nagyon lehetett gyorsulgatni vele, főleg nem álló helyzetből. Kikapcsolt ASR-rel és jó gázadagolással annyira szépen tapadt a verda, hogy csak na.
Télen munkába menet nekem sem birkózik meg a hegyi havas utakkal, csak kikapcsolt ASR-rel.
Amatőröknek jó az ASR, de nekem felesleges (még jó, hogy kikapcsolható)
Írtam Neked a subládára, oszt jól nem válaszoltál!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 18:04:17 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós) - 2009.10.11 vasárnap, 16:13:53
Írtam Neked a subládára, oszt jól nem válaszoltál!
Efelejtettem, bocsi. 15-ért odaadom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 19:36:25 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.11 vasárnap, 18:04:17
Efelejtettem, bocsi. 15-ért odaadom.
Off Nem 4ért volt a vaterán?
Off
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
flyfish
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 19:57:51 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.11 vasárnap, 19:36:25
Off Nem 4ért volt a vaterán?
Off
Bizonyám!!! De tudod mit? Licitálok rá.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 vasárnap, 20:05:38 írta Flyfish (Chornitzer Miklós)
»
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:15:19 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.11 vasárnap, 19:36:25
Off Nem 4ért volt a vaterán?
Off
Nem. Annyi volt az aktuális legmagasabb licit. NMÁ. Figyelmesebben kollégák......
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:16:54 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós) - 2009.10.11 vasárnap, 19:57:51
Bizonyám!!! De tudod mit? Licitálok rá.
A leírásban szerepel: a legmagasabb licit viszi. Hogy az mennyi lesz, október végén kiderül. 15 az az ár, amiért gondolkodás nélkül leveszem a vateráról.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 06:06:24 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.11 vasárnap, 21:15:19
Nem. Annyi volt az aktuális legmagasabb licit. NMÁ. Figyelmesebben kollégák......
szemem a pályán.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 07:40:53 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.12 hétfő, 06:06:24
szemem a pályán.
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 14:14:03 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.11 vasárnap, 21:16:54
A leírásban szerepel: a legmagasabb licit viszi. Hogy az mennyi lesz, október végén kiderül. 15 az az ár, amiért gondolkodás nélkül leveszem a vateráról.
Már nem teheted, mert érvényes licit érkezett rá!!!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 14:31:57 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós) - 2009.10.12 hétfő, 14:14:03
Már nem teheted, mert érvényes licit érkezett rá!!!
Dehogynem! Csak ügyesen kell csinálni. (de nem árulom el a trükköt, csak jó pénzért....
)
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 16:28:53 »
Idézetet írta: takee - 2009.10.12 hétfő, 14:31:57
Dehogynem! Csak ügyesen kell csinálni. (de nem árulom el a trükköt, csak jó pénzért....
)
Másik nick-névvel leütöd saját magad? Attól még a közvetítői díjat be kell köhögni.
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 16:56:01 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós) - 2009.10.12 hétfő, 16:28:53
Másik nick-névvel leütöd saját magad? Attól még a közvetítői díjat be kell köhögni.
nem talalt. nekem ingyenes trukkom van.
Naplózva
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
33
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ