Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:08:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Futómű
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
33
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 743553 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
papesz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2009.12.24 csütörtök, 13:25:51 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.12.23 szerda, 20:51:11
Ha csinálod, fényképezni is fogsz tudni? Lécciléccilécci...
MINDENKÉPPEN CSINÁLOK FOTÓKAT CSAK AZT NEM TUDOM HOGY MIKOR FOGOK HOZZÁ AZ EGÉSZNEK
Naplózva
vasparipa
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2009.12.30 szerda, 20:48:51 »
Idézetet írta: Flyfish (Chornitzer Miklós)__OFF - 2009.10.25 vasárnap, 15:46:25
Ha lóra is tudott gátlókat csinálni, akkor meg pláne tudhat valamit a manus.
Hát azért az a neve, hogy gátLÓ
Naplózva
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2010.01.05 kedd, 20:35:09 »
Valószínűleg most egy negyed órája jött el az ideje annak, hogy rugót kelljen cserélnem. Elindultam a biliárdterembe, hogy ne gondoljak semmi rosszra, erre 1 kilóméter után fékezéskor erős koppanás előlről. Olyat szólt, hogy majd a bokám fostam le. Rugó megadta magát, de úgy, hogy még a kerékre is ráfexik. Szerencse, hogy előre néz a rugó, így kb öttel haza tudtam bandukolni.
Remélem a sok lencse meghozza hatását, mert nem óccsó.
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
astor72
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2010.01.05 kedd, 20:41:47 »
Idézetet írta: Zseby - 2010.01.05 kedd, 20:35:09
Valószínűleg most egy negyed órája jött el az ideje annak, hogy rugót kelljen cserélnem. Elindultam a biliárdterembe, hogy ne gondoljak semmi rosszra, erre 1 kilóméter után fékezéskor erős koppanás előlről. Olyat szólt, hogy majd a bokám ***tam le. Rugó megadta magát, de úgy, hogy még a kerékre is ráfexik. Szerencse, hogy előre néz a rugó, így kb öttel haza tudtam bandukolni.
Remélem a sok lencse meghozza hatását, mert nem óccsó.
erre valók a klubtársak!
ha kell rugó, szóljál! mee van.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2010.01.05 kedd, 21:42:13 »
Idézetet írta: Zseby - 2010.01.05 kedd, 20:35:09
Valószínűleg most egy negyed órája jött el az ideje annak, hogy rugót kelljen cserélnem. Elindultam a biliárdterembe, hogy ne gondoljak semmi rosszra, erre 1 kilóméter után fékezéskor erős koppanás előlről. Olyat szólt, hogy majd a bokám ***tam le. Rugó megadta magát, de úgy, hogy még a kerékre is ráfexik. Szerencse, hogy előre néz a rugó, így kb öttel haza tudtam bandukolni.
Remélem a sok lencse meghozza hatását, mert nem óccsó.
szerintem szerezz Szunditól egy jó állapotút, legalább addig, amíg nem jön össze lé másikra
Naplózva
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2010.01.06 szerda, 08:14:06 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.05 kedd, 21:42:13
szerintem szerezz Szunditól egy jó állapotút, legalább addig, amíg nem jön össze lé másikra
Jó reggelt!!!!
Köszönöm szépen a válaszokat, segítséget. Tegnap este annyira oldottuk meg faterral, hogy a perselyből kilógó és a gumira ráfekvő részt levágtuk. Így kiküszöböltük a gumi darálást. Kipróbáltam, most áll mint Katiban a gyerek. Ideiglenesen a szervízig használható így. Van nekem 1 db első és 2 hátsó rugóm 1.8 TD-ből. Gondolkodtam azon is, hogy erősebb ( merevebb ) rugót beletenni ültetés nélkül, hogy ne legyen sétahajós érzésem.
Még1x köszönöm szépen
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
giorgio
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2753
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2010.01.06 szerda, 11:21:46 »
Idézetet írta: Zseby - 2010.01.06 szerda, 08:14:06
Jó reggelt!!!!
Köszönöm szépen a válaszokat, segítséget. Tegnap este annyira oldottuk meg faterral, hogy a perselyből kilógó és a gumira ráfekvő részt levágtuk. Így kiküszöböltük a gumi darálást. Kipróbáltam, most áll mint Katiban a gyerek. Ideiglenesen a szervízig használható így. Van nekem 1 db első és 2 hátsó rugóm 1.8 TD-ből. Gondolkodtam azon is, hogy erősebb ( merevebb ) rugót beletenni ültetés nélkül, hogy ne legyen sétahajós érzésem.
Még1x köszönöm szépen
Lengéscsillapítók rendben? Tavaly nekem is eltört, a csillapító volt már totál
sz@r...csere
volt 2 rugó, 2 csillapító, kutyacsontok, szilentek. De azóta egész máshogy megy a gép!
Naplózva
ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2010.01.06 szerda, 11:33:17 »
Idézetet írta: Zseby - 2010.01.06 szerda, 08:14:06
Jó reggelt!!!!
Köszönöm szépen a válaszokat, segítséget. Tegnap este annyira oldottuk meg faterral, hogy a perselyből kilógó és a gumira ráfekvő részt levágtuk. Így kiküszöböltük a gumi darálást. Kipróbáltam, most áll mint Katiban a gyerek. Ideiglenesen a szervízig használható így. Van nekem 1 db első és 2 hátsó rugóm 1.8 TD-ből. Gondolkodtam azon is, hogy erősebb ( merevebb ) rugót beletenni ültetés nélkül, hogy ne legyen sétahajós érzésem.
Még1x köszönöm szépen
ha nem akarsz érte sok pénzt kidobni, segíthetek a cserében, ha van garázsod, amiben elférünk
Naplózva
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 22:42:57 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.01.06 szerda, 11:33:17
ha nem akarsz érte sok pénzt kidobni, segíthetek a cserében, ha van garázsod, amiben elférünk
Szia!!!
Köszönöm szépen!!! Tegnap vettem mk2-től monroe lengéscsillapítókat rugóval, amit tegnap itthon belebarkácsoltam. A műtét sikerült. Ki szerettem volna a hátsót is, de a kocsiban, amiből vettem a monroe-t, csak az első volt az, a hátsó gyári. Így meg akkor nem kÖll. Viszont minimálisan, de jó lenne erősíteni a hátulját, mert szerintem elég sétahajós.
Yooccoo, még1x nagyon köszönöm.
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 23:27:06 »
Idézetet írta: Zseby - 2010.01.07 csütörtök, 22:42:57
Szia!!!
Köszönöm szépen!!! Tegnap vettem mk2-től monroe lengéscsillapítókat rugóval, amit tegnap itthon belebarkácsoltam. A műtét sikerült. Ki szerettem volna a hátsót is, de a kocsiban, amiből vettem a monroe-t, csak az első volt az, a hátsó gyári. Így meg akkor nem kÖll. Viszont minimálisan, de jó lenne erősíteni a hátulját, mert szerintem elég sétahajós.
Yooccoo, még1x nagyon köszönöm.
nincs mit, nem tart sokból, ha éppen ráérek
Naplózva
bonethugs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2010.01.22 péntek, 12:23:12 »
Sziasztok!
Még mindig nem tettem le arról, hogy ültessem az autót, DE! Hol a tökben találhatok olyan ültetőszettet (rugók+lengéscsillapítók), ami nem 200e-be kerül? Most kértem egy ajánlatot egy honlapon, ahol hírdették a fix futóműveket 40-50e-ért. Érdeklődtem meailben, erre írja a srác, hogy: " Mondeohoz csak és kizárólag Koni futóművet vagyok hajlandó hozni.
Az FK soha nem passzol
a TA pedig soha nem érkezik meg...;-)))Koni állítható keménységű komplett sport futómű 35/35mm vagy 50/40mm ültetéssel 190.000.- ft. "
What the f..k?! Nem tud valaki valamilyen megoldást reális áron? Nem szeretnék mókányolni-kókányolni, tehát semmi darabold fel a rugókat meg ilyesmi
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2010.01.22 péntek, 19:02:01 »
Idézetet írta: bonethugs - 2010.01.22 péntek, 12:23:12
Sziasztok!
Még mindig nem tettem le arról, hogy ültessem az autót, DE! Hol a tökben találhatok olyan ültetőszettet (rugók+lengéscsillapítók), ami nem 200e-be kerül? Most kértem egy ajánlatot egy honlapon, ahol hírdették a fix futóműveket 40-50e-ért. Érdeklődtem meailben, erre írja a srác, hogy: " Mondeohoz csak és kizárólag Koni futóművet vagyok hajlandó hozni.
Az FK soha nem passzol
a TA pedig soha nem érkezik meg...;-)))Koni állítható keménységű komplett sport futómű 35/35mm vagy 50/40mm ültetéssel 190.000.- ft. "
What the f..k?! Nem tud valaki valamilyen megoldást reális áron? Nem szeretnék mókányolni-kókányolni, tehát semmi darabold fel a rugókat meg ilyesmi
Vegyél ültető rugót, és a gyári telóval rakd össze, 38 000Ft volt nekem a 40/40-es, és ami a lényeg az autónak marat a komfortja, de sokkal jobb az uttartása!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.22 péntek, 19:07:54 írta yooccoo
»
Naplózva
bonethugs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2010.01.23 szombat, 18:59:25 »
Idézetet írta: imi111 - 2010.01.22 péntek, 19:02:01
Vegyél ültető rugót, és a gyári telóval rakd össze, 38 000Ft volt nekem a 40/40-es, és ami a lényeg az autónak marat a komfortja, de sokkal jobb az uttartása!
Eddig nekem mindenki azt mondta, hogy azért nem jó így, merthogy "pattogni" fog az autó.
Neked erről mi a tapasztalatod?
Naplózva
Krizsi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 18:05:16 »
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , a problémám a következő elindulok a kocsival 20nál már búgó hang bal kanyar hangos izomból jobb kanyar hallgat ,gondolom csapágy ,ha fékezek berázza a kormányt és az egész kocsit ez lehet a csapágytól ?A másik dolog havas úton elindulok kitörésgátló dolgozik villog a lámpa és kerregő hangot ad de jó hangosat és mintha rázná a kormányt is ,valakinek valami ötlete lenne ? Meg az alapjáratom közbe fent marad 1500on ha megmozdítom a kormányt akkor visszaáll normálisra de valamikor 6-700ra is leesik , ja meg elindulásnál ad valami kerregő hangot de kb 20nál és csak egyszer mintha valami retesz vagy valami elekromágnas behúzna a váltónál.
Csak ennyi
.
Remélem tudtok segíteni.
Köszönöm
Naplózva
Novy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 18:31:53 »
Idézetet írta: Krizsi - 2010.01.24 vasárnap, 18:05:16
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , a problémám a következő elindulok a kocsival 20nál már búgó hang bal kanyar hangos izomból jobb kanyar hallgat ,gondolom csapágy ,ha fékezek berázza a kormányt és az egész kocsit ez lehet a csapágytól ?
Igen, nagy a valószínűsége, hogy a csapágy megadta magát.
Naplózva
Krizsi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 18:42:14 »
Idézetet írta: Novy - 2010.01.24 vasárnap, 18:31:53
Igen, nagy a valószínűsége, hogy a csapágy megadta magát.
Köszi.
Csapágyat rendelem , a többi hibával ,problémával nem találkoztál a kocsidnál nem csinál ilyet a tied feltéve ha van bent abs és kipörgésgátló?
Naplózva
Novy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 18:44:27 »
Idézetet írta: Krizsi - 2010.01.24 vasárnap, 18:42:14
Köszi.
Csapágyat rendelem , a többi hibával ,problémával nem találkoztál a kocsidnál nem csinál ilyet a tied feltéve ha van bent abs és kipörgésgátló?
A másik dologra nem tudok mondani semmit, de a csapágyrendeléssel várj addig míg valaki személyesen nem tud ránézni, kipróbálni, mert ezek a távgyógyítások be is jöhetnek de nem garanciák semmire...
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 18:54:55 »
Idézetet írta: bonethugs - 2010.01.22 péntek, 12:23:12
Sziasztok!
Még mindig nem tettem le arról, hogy ültessem az autót, DE! Hol a tökben találhatok olyan ültetőszettet (rugók+lengéscsillapítók), ami nem 200e-be kerül? Most kértem egy ajánlatot egy honlapon, ahol hírdették a fix futóműveket 40-50e-ért. Érdeklődtem meailben, erre írja a srác, hogy: " Mondeohoz csak és kizárólag Koni futóművet vagyok hajlandó hozni.
Az FK soha nem passzol
a TA pedig soha nem érkezik meg...;-)))Koni állítható keménységű komplett sport futómű 35/35mm vagy 50/40mm ültetéssel 190.000.- ft. "
What the f..k?! Nem tud valaki valamilyen megoldást reális áron? Nem szeretnék mókányolni-kókányolni, tehát semmi darabold fel a rugókat meg ilyesmi
Igen, én ugyanebben a cipőben járok.
FK felejtős, TA-t rendeltem 50/40-be 130-ba állt volna meg ez volt 3 hónapja, nem érkezett meg, így maradtam annál, hogy vettem Merwede rugókat 50/40-t 40-ér, arra mondta a srác, hogy 2 hét mire megjön, percre pontosan 2 hét múlva itt volt, a gátló meg még alakulóban, Boge Turbo-t néztem, Racing-Bazar-on van korrekt áron, de hátsót sehol nem találtam hozzá.
u.i: Amikor anno néztem Weitec 60/40 -s szettet az volt 170.
Naplózva
Krizsi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 18:58:48 »
Idézetet írta: Novy - 2010.01.24 vasárnap, 18:44:27
A másik dologra nem tudok mondani semmit, de a csapágyrendeléssel várj addig míg valaki személyesen nem tud ránézni, kipróbálni, mert ezek a távgyógyítások be is jöhetnek de nem garanciák semmire...
Holnap megnézetem de remélem csapágy lesz mert az még nem olyan vészes
, de ez a kipörgésgátlós dolog jobban zavar remélem tud valaki segíteni .
Köszi
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 19:55:04 »
Idézetet írta: Krizsi - 2010.01.24 vasárnap, 18:58:48
Holnap megnézetem de remélem csapágy lesz mert az még nem olyan vészes
, de ez a kipörgésgátlós dolog jobban zavar remélem tud valaki segíteni .
Köszi
Szia!
Az "elindulásnál kerregő hang" nekem is van, csak egyszer, egy rövid, mint nálad. A többi jelenséggel még nem találkoztam.
Én sem tudom mitől van ez, előkerült már ez korábban is itt a fórumon, egyelőre senki nem tudott rá "megoldást".
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
imi111
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 19:59:25 »
Idézetet írta: bonethugs - 2010.01.23 szombat, 18:59:25
Eddig nekem mindenki azt mondta, hogy azért nem jó így, merthogy "pattogni" fog az autó.
Neked erről mi a tapasztalatod?
Nekem 1éve van az autóba és az hogy pattog az nem igaz, a vw nembe először volt állítható futómű 150 000Ft az pattogott akár hova állítottam, kiszed elad, utána FK fix 40 /40 az valamivel már komfortosabb, de szerintem , sima ültető rugóval, gyári telóval a legjobb ,
De ez felfogás kérdése, én azt szeretem ha az autó vezetés közben nem olyan mint a lovas kocsi, gatyára ültetett autó számomra is jól néz ki, de még olyanba nem ültem amelyikkel
szívesen mentem volna nyaralni a családdal,
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 20:07:39 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2010.01.24 vasárnap, 18:54:55
Igen, én ugyanebben a cipőben járok.
FK felejtős, TA-t rendeltem 50/40-be 130-ba állt volna meg ez volt 3 hónapja, nem érkezett meg, így maradtam annál, hogy vettem Merwede rugókat 50/40-t 40-ér, arra mondta a srác, hogy 2 hét mire megjön, percre pontosan 2 hét múlva itt volt, a gátló meg még alakulóban, Boge Turbo-t néztem, Racing-Bazar-on van korrekt áron, de hátsót sehol nem találtam hozzá.
u.i: Amikor anno néztem Weitec 60/40 -s szettet az volt 170.
nekem is kombim van, és itt a hátsó rugó külön van a telótól, szerintem előbb próbáld ki az eredetivel, és utána is ráérsz telót venni, elöl én is cseréltem Monroe, de hátul maradt a régi.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 22:33:21 »
Idézetet írta: Ferqo - 2010.01.24 vasárnap, 19:55:04
Szia!
Az "elindulásnál kerregő hang" nekem is van, csak egyszer, egy rövid, mint nálad. A többi jelenséggel még nem találkoztam.
Én sem tudom mitől van ez, előkerült már ez korábban is itt a fórumon, egyelőre senki nem tudott rá "megoldást".
Remélem tudtam segíteni.
Üdv
Ha csak ráadod a gyújtást van mellé még 3 kattogás is?
Lehet hülyeség, de lehet, hogy valahol nem zárt a kör?
Nekem olyan volt, hogy anno szerelgettem a közép konzolt, és amikor kivettem a magnót vhova beakadt egy kábel és ki is téptem a csatiból, és pár napig magnó nélkül jártam. Na akkor csinált ilyet nekem, minden indítás előtt, hogy gyújtás ráad, 3 katt, elindít, pár méter menés után ez a pillanatnyi kerregő hang és utána minden ok.
Magnó visszakerült, minden csati vissza a helyére, elmúlt. Összefüggés a kettő közt nemtom mennyi, de mostanában eléggé szívok az akksival így hétvégente akksi ki, töltőre fel, reggel be, és amikor visszarakom az akksit amint rárakom a két sarut, na akkor is van ez a 3 katt, és utána elindulás után ugyanúgy a berregés. De ez csak miután újra van a kocsiban akksi akkor jön elő, többször nem.
Naplózva
bonethugs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2010.01.25 hétfő, 00:57:05 »
Idézetet írta: imi111 - 2010.01.24 vasárnap, 19:59:25
Nekem 1éve van az autóba és az hogy pattog az nem igaz, a vw nembe először volt állítható futómű 150 000Ft az pattogott akár hova állítottam, kiszed elad, utána FK fix 40 /40 az valamivel már komfortosabb, de szerintem , sima ültető rugóval, gyári telóval a legjobb ,
De ez felfogás kérdése, én azt szeretem ha az autó vezetés közben nem olyan mint a lovas kocsi, gatyára ültetett autó számomra is jól néz ki, de még olyanba nem ültem amelyikkel
szívesen mentem volna nyaralni a családdal,
Értem. Köszönöm, így azért már valamelyest tisztábban látom a dolgokat...
Ültetőrugóból milyet érdemes venni? FK-t találtam most 35/40mm-est 32 pénzért..
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2010.01.25 hétfő, 08:10:35 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2010.01.24 vasárnap, 22:33:21
Ha csak ráadod a gyújtást van mellé még 3 kattogás is?
Lehet hülyeség, de lehet, hogy valahol nem zárt a kör?
Nekem olyan volt, hogy anno szerelgettem a közép konzolt, és amikor kivettem a magnót vhova beakadt egy kábel és ki is téptem a csatiból, és pár napig magnó nélkül jártam. Na akkor csinált ilyet nekem, minden indítás előtt, hogy gyújtás ráad, 3 katt, elindít, pár méter menés után ez a pillanatnyi kerregő hang és utána minden ok.
Magnó visszakerült, minden csati vissza a helyére, elmúlt. Összefüggés a kettő közt nemtom mennyi, de mostanában eléggé szívok az akksival így hétvégente akksi ki, töltőre fel, reggel be, és amikor vis***akom az akksit amint rárakom a két sarut, na akkor is van ez a 3 katt, és utána elindulás után ugyanúgy a berregés. De ez csak miután újra van a kocsiban akksi akkor jön elő, többször nem.
Van 3 kattanás, de hogy pontosan mikor?, az biztos, hogy az ABS ellenőrzéskor kattan vmi 3x, a visszajelző lámpa fénye is megrebben picit 3x, de utána mén minden rendesen. AZ akku visszatételkor is kattan vmi, talán 3x, nem figyeltem meg, hálistennek nem kell gyakran kiszedegetni, de ha jól gondolom az a kattanás talán a központizárral van összefüggésben, de tényleg nem emlékszem.
Üdv
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2010.01.25 hétfő, 09:43:48 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2010.01.24 vasárnap, 22:33:21
Magnó visszakerült, minden csati vissza a helyére, elmúlt. Összefüggés a kettő közt nemtom mennyi, de mostanában eléggé szívok az akksival így hétvégente akksi ki, töltőre fel, reggel be, és amikor vis***akom az akksit amint rárakom a két sarut, na akkor is van ez a 3 katt, és utána elindulás után ugyanúgy a berregés. De ez csak miután újra van a kocsiban akksi akkor jön elő, többször nem.
Csak gyújtáskor kattog, vagy indítózáskor is?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Krizsi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2010.01.25 hétfő, 15:16:14 »
Idézetet írta: Kuk3sz - 2010.01.24 vasárnap, 22:33:21
Ha csak ráadod a gyújtást van mellé még 3 kattogás is?
Lehet hülyeség, de lehet, hogy valahol nem zárt a kör?
Nekem olyan volt, hogy anno szerelgettem a közép konzolt, és amikor kivettem a magnót vhova beakadt egy kábel és ki is téptem a csatiból, és pár napig magnó nélkül jártam. Na akkor csinált ilyet nekem, minden indítás előtt, hogy gyújtás ráad, 3 katt, elindít, pár méter menés után ez a pillanatnyi kerregő hang és utána minden ok.
Magnó visszakerült, minden csati vissza a helyére, elmúlt. Összefüggés a kettő közt nemtom mennyi, de mostanában eléggé szívok az akksival így hétvégente akksi ki, töltőre fel, reggel be, és amikor vis***akom az akksit amint rárakom a két sarut, na akkor is van ez a 3 katt, és utána elindulás után ugyanúgy a berregés. De ez csak miután újra van a kocsiban akksi akkor jön elő, többször nem.
A 3 kattanás az az abs ellenőrzője , a berregés a levegőszabályzó rendszer vákum motorja ha kikapcsolod teljesen a levegő keringetést akkor megszűnik a berregés , nálam elindulásnál van a hang(amikor már gurul az autó és megfigyeltem ha 10el megyek 1kmt akkor semmi amint elérem a 20km/h akkor jön a kerrenés olyan mintha 2 fogaskerék vagy valami retesz beugrana valahova de az is lehet ,hogy a kipörgésgátlónak valami retesze a váltóban) de akkor normális mert már többen írták ha jól értelmezem .
Naplózva
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2010.01.25 hétfő, 15:26:07 »
Idézetet írta: Krizsi - 2010.01.25 hétfő, 15:16:14
A 3 kattanás az az abs ellenőrzője , a berregés a levegőszabályzó rendszer vákum motorja ha kikapcsolod teljesen a levegő keringetést akkor megszűnik a berregés , nálam elindulásnál van a hang(amikor már gurul az autó és megfigyeltem ha 10el megyek 1kmt akkor semmi amint elérem a 20km/h akkor jön a kerrenés olyan mintha 2 fogaskerék vagy valami retesz beugrana valahova de az is lehet ,hogy a kipörgésgátlónak valami retesze a váltóban) de akkor normális mert már többen írták ha jól értelmezem .
Valószínűleg kipörgés gátló, mivel nekem beszhart, és kihúztam a felső csatiját. Azóta csend van. Előtte nekem is kerregtette
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
Krizsi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2010.01.25 hétfő, 19:07:26 »
Idézetet írta: Zseby - 2010.01.25 hétfő, 15:26:07
Valószínűleg kipörgés gátló, mivel nekem beszhart, és kihúztam a felső csatiját. Azóta csend van. Előtte nekem is kerregtette
Az jó akkor én is számolhatok vele ,hogy megadja magát ,ennek örülök, köszi az infót
Naplózva
Zseby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
0620/938-9837
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2010.01.25 hétfő, 19:15:21 »
Idézetet írta: Krizsi - 2010.01.25 hétfő, 19:07:26
Az jó akkor én is számolhatok vele ,hogy megadja magát ,ennek örülök, köszi az infót
Ja, szerintem nem azért kerreghetett, mert rossz volt. Sikerült fekvőrendőrön átrepülni, és az adhatott az érzésnek, gondolom
Naplózva
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2010.01.29 péntek, 20:14:17 »
bal elsö kerékcsapágyra tudnátok árat mondani?hogy legyen mihez viszonyitani
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2010.01.29 péntek, 20:20:41 »
Idézetet írta: coboy - 2010.01.29 péntek, 20:14:17
bal elsö kerékcsapágyra tudnátok árat mondani?hogy legyen mihez viszonyitani
10-eskörül
Tesómék vették ennyyiért skf készlet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
lali87
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 895
06307605924
MK I 4X4 FUTÓMŰCSERE MK II-BE
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 15:30:25 »
HELLO MINDENKI LENNE NEKEM EGY MK I 95 ÉVJ. 4X4 MONDIM 2.0 16V BENZIN ÉS SZERETNÉM ÁTTENI A FUTÓMŰVEKET EGY MK II 97 ÉVJ. 1.8 16V MONDIBA SZERINTETEK LEHETSÉGES EZ? PERSZE MOTORCSERÉVEL,ELSŐ HÁTSÓ FUTÓMŰ,MOTORVEZÉRLŐ COMPUTERREL,GYÚJTÁSKAPCSOLÓVAL+IND.GÁTLÓVAL ÉS A KÁBELEKKEL? JA ÉS MÉG ANNYI HOGY A 2.0 16V MOCI HENGERFEJE EGYEZIK E AZ 1.8 16V HENGERFEJJEL? KÉREM AKI TUD SEGÍTENI EBBEN SEGÍTSEN ELÖRE IS KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT ÉS ESETLEG AKI VÁLLALNÁ ENNEK AZ EGÉSZNEK A SZERELÉSÉT HA MEGVALÓSÍTHATÓ!
TISZTELETTEL:LAJOS
Naplózva
MKIII 2.5 V6 170PS
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
sanyi22
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 16:56:32 »
sziasztok.nem tudna valaki segíteni hogy tudnám kicserélni az első rugókat?nekem is eltört a bal.jó lenne ha valki tudna képet küldeni hogy hol és mejik csavart kell levenni hogy rendesen le tudjam engedni a futómüvet.mert most nem tudtam leengedni annyira hogy kibiletsem a gólyalábat.de nem találtam meg az okát hogy miért nem engedte tovább.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 19:41:34 »
Idézetet írta: sanyi22 - 2010.02.01 hétfő, 16:56:32
sziasztok.nem tudna valaki segíteni hogy tudnám kicserélni az első rugókat?nekem is eltört a bal.jó lenne ha valki tudna képet küldeni hogy hol és mejik csavart kell levenni hogy rendesen le tudjam engedni a futómüvet.mert most nem tudtam leengedni annyira hogy kibiletsem a gólyalábat.de nem találtam meg az okát hogy miért nem engedte tovább.
a féltengelyt is ki kell szedni (32-es, amíg a saját lábán áll a kocsi, addig lazítsd meg), alul a lengőkarszilentből, oldalt stabpálca és a kormányösszekötő
a motortérben addig ne csavard ki, amíg ezeket nem kötötted le, mert akkor még a saját súlyát is meg kell tartanod
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2010.02.01 hétfő, 20:07:03 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.02.01 hétfő, 19:41:34
a féltengelyt is ki kell szedni (32-es, amíg a saját lábán áll a kocsi, addig lazítsd meg), alul a lengőkarszilentből, oldalt stabpálca és a kormányösszekötő
a motortérben addig ne csavard ki, amíg ezeket nem kötötted le, mert akkor még a saját súlyát is meg kell tartanod
én cseréltem ültető rugókat de a féltengelyt nem kell kiszedni!
az szerintem hibás döntés, rugó összehúzatóval húzd össze előre a rugót és utána a helyén összenyomod a telót, ezután ki tudod venni, legalábbis én így csináltam, kb 2,5 óra alatt meg volt a 4 rugó cseréje, két embernek!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: MK I 4X4 FUTÓMŰCSERE MK II-BE
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2010.02.02 kedd, 22:25:24 »
Idézetet írta: lali87 - 2010.02.01 hétfő, 15:30:25
HELLO MINDENKI LENNE NEKEM EGY MK I 95 ÉVJ. 4X4 MONDIM 2.0 16V BENZIN ÉS SZERETNÉM ÁTTENI A FUTÓMŰVEKET EGY MK II 97 ÉVJ. 1.8 16V MONDIBA SZERINTETEK LEHETSÉGES EZ? PERSZE MOTORCSERÉVEL,ELSŐ HÁTSÓ FUTÓMŰ,MOTORVEZÉRLŐ COMPUTERREL,GYÚJTÁSKAPCSOLÓVAL+IND.GÁTLÓVAL ÉS A KÁBELEKKEL? JA ÉS MÉG ANNYI HOGY A 2.0 16V MOCI HENGERFEJE EGYEZIK E AZ 1.8 16V HENGERFEJJEL? KÉREM AKI TUD SEGÍTENI EBBEN SEGÍTSEN ELÖRE IS KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT ÉS ESETLEG AKI VÁLLALNÁ ENNEK AZ EGÉSZNEK A SZERELÉSÉT HA MEGVALÓSÍTHATÓ!
TISZTELETTEL:LAJOS
Kedves Lajos. Pénzzel és jó szakemberrel minden megoldható. DE MI A FAXÉRT KIABÁLSZ? KAPCSOLD MÁR KI A CAPSLOCK-OT VAZZE!
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2010.02.02 kedd, 22:26:46 »
Idézetet írta: imi111 - 2010.02.01 hétfő, 20:07:03
én cseréltem ültető rugókat de a féltengelyt nem kell kiszedni!
az szerintem hibás döntés, rugó összehúzatóval húzd össze előre a rugót és utána a helyén összenyomod a telót, ezután ki tudod venni, legalábbis én így csináltam, kb 2,5 óra alatt meg volt a 4 rugó cseréje, két embernek!
Ez a helyes válasz.
Naplózva
APRÓ
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2010.02.03 szerda, 11:15:27 »
Sziasztok!
MK2 gombcsukló mennyibe kerülhet mostanság?
Válaszokat köszöntem...
Naplózva
takee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2010.02.03 szerda, 13:35:43 »
Idézetet írta: APRÓ - 2010.02.03 szerda, 11:15:27
Sziasztok!
MK2 gombcsukló mennyibe kerülhet mostanság?
Válaszokat köszöntem...
Gombcsukló? Szerintem azt gombokért adják.
Go to
www.cromax.hu
, ott van gömbcsukló is.
Naplózva
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 11:18:41 »
Sziasztok!
Első kerékcsapágy?! A kérdés az lenne hogy melyik csapágyat vegyem. A cromaxnál van 5700-ért ABS nélkülihez és ABS-eshez 15000-ért. Az enyém ABS-es, de a cromaxnál a srác azt mondta, hogy jó bele a "sima" is.
Valóban így van vagy mindenképpen az ABS-eshez valót vegyem , mert csak akkor fog működni az ABS?
köszi
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 14:06:42 »
Idézetet írta: Isu - 2010.02.15 hétfő, 11:18:41
Sziasztok!
Első kerékcsapágy?! A kérdés az lenne hogy melyik csapágyat vegyem. A cromaxnál van 5700-ért ABS nélkülihez és ABS-eshez 15000-ért. Az enyém ABS-es, de a cromaxnál a srác azt mondta, hogy jó bele a "sima" is.
Valóban így van vagy mindenképpen az ABS-eshez valót vegyem , mert csak akkor fog működni az ABS?
köszi
Isu
most beszéltem egy szerelövel és azt mondta számit
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 16:16:57 »
Idézetet írta: coboy - 2010.02.15 hétfő, 14:06:42
most beszéltem egy szerelövel és azt mondta számit
Szia! köszi!
A cromaxnál(helsinki út) azt mondta a srác, h mindegy nyugodtan megvehetem a 5000ft-ost mert nem a csapágyban van a jeladó. Megvettem a Lőrinci autósboltban 11800-ért az ABS-eshez valót (igaz a beígért motocraft helyett SKF-et kaptam) és ezt a papírt találtam benne:
Warning!
The bearing is equipped with a magnetic impulse wheel. When fitting the bearing, the impulse wheel side must face the ABS impulse sensor.
És valóban a csapágy egyik oldalán egy mágneses gyűrű van. Még jó , h nem bíztam a cromaxos srácban.
köszi
Üdv.
Isu
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 16:46:37 »
Idézetet írta: Isu - 2010.02.15 hétfő, 16:16:57
Szia! köszi!
A cromaxnál(helsinki út) azt mondta a srác, h mindegy nyugodtan megvehetem a 5000ft-ost mert nem a csapágyban van a jeladó. Megvettem a Lőrinci autósboltban 11800-ért az ABS-eshez valót (igaz a beígért motocraft helyett SKF-et kaptam) és ezt a papírt találtam benne:
Warning!
The bearing is equipped with a magnetic impulse wheel. When fitting the bearing, the impulse wheel side must face the ABS impulse sensor.
És valóban a csapágy egyik oldalán egy mágneses gyűrű van. Még jó , h nem bíztam a cromaxos srácban.
köszi
Üdv.
Isu
ezeknek mindegy csak lóvé legyen a kasszában,hogy a fönök megdörzsölje a fejüket
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 16:59:03 »
Idézetet írta: coboy - 2010.02.15 hétfő, 16:46:37
ezeknek mindegy csak lóvé legyen a kasszában,hogy a fönök megdörzsölje a fejüket
Javítom magam. Valszeg az SKF BAH 0068D(ezt kaptam) ez gyári, mert a cromax oldalán is ezt látom. Gondolom ők gyártanak a fordnak(is), hiába vártam nagy motorcraftos feliratokat.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2010.02.17 szerda, 13:27:00 »
Üdv!
Ez igen érdekes, mert
ezt
találtam, ahogy tudtam is a dolgok mikéntjét. Az ABS jeladó nem a csapágyon van, hanem a féltengelycsuklón, ahogy a linkelt kép is mutatja. Szerintem.
Szóval nem tudom, hogy te milyen csapágyat vettél, illetve milyet akartak eladni neked.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2010.02.17 szerda, 16:50:04 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2010.02.17 szerda, 13:27:00
Üdv!
Ez igen érdekes, mert
ezt
találtam, ahogy tudtam is a dolgok mikéntjét. Az ABS jeladó nem a csapágyon van, hanem a féltengelycsuklón, ahogy a linkelt kép is mutatja. Szerintem.
Szóval nem tudom, hogy te milyen csapágyat vettél, illetve milyet akartak eladni neked.
Üdv, HegeGabi.
ha már ott nézkélődsz
http://www.cromax.hu/?katid=36324291&termek_al_id=13894&katnev=Blokkol%E1sg%E1tl%F3val%20szerelt%20modellekhez
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2010.02.17 szerda, 16:56:16 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2010.02.17 szerda, 13:27:00
Üdv!
Ez igen érdekes, mert
ezt
találtam, ahogy tudtam is a dolgok mikéntjét. Az ABS jeladó nem a csapágyon van, hanem a féltengelycsuklón, ahogy a linkelt kép is mutatja. Szerintem.
Szóval nem tudom, hogy te milyen csapágyat vettél, illetve milyet akartak eladni neked.
Üdv, HegeGabi.
ez mindig is ott volt és ott is lessz.itt valoszinü a csapágy terhelhetösége a különbség.a sima nem bir annyi szabályozást nagy fékezéseknél,és a szakaszos gángásoknál összetörhet az egész
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2010.02.17 szerda, 16:58:58 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.02.17 szerda, 16:50:04
ha már ott nézkélődsz
http://www.cromax.hu/?katid=36324291&termek_al_id=13894&katnev=Blokkol%E1sg%E1tl%F3val%20szerelt%20modellekhez
holnap cseréltetem a bal elsöt
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2010.02.18 csütörtök, 09:29:56 »
Jó, rendben. De viszont. Ha bemegyek autóalkatrészboltba (Unixot néztem neten), és ott nézek csapágyat, nem láttam sehol feltüntetve, hogy ABS-es avagy az nélküli csapágyat adnának. Ilyenkor mi a lehetőség?
Naplózva
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
33
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ