Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:01:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569692 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2009.09.29 kedd, 09:39:28 »

(Ez minden verdán ilyen, vagy Mondeospecifikus? Asszony offjának kűzdök a lambdájával...)
Szia!
Tudtommal ez a motorvezérlőkkel szerelt autókon ilyen. Ugyanis infóim szerint (kéretik fenntartással kezelni, nem vagyok autószerelő) azok úgy dolgoznak, hogy veszik a lambda jelét, ami szegényet jelez (0,24V), erre dúsít, lambda dúsat jelez (0,83V), kompter szegényít, és így "játszik" a rendszer. Karburátoros autón hallomás/olvasás alapján tett tapasztalatok azok, hogy ha jól van beállítva, akkor alapjáraton és folyamatos haladásnál a szondától kapott érték 0,5V közelében kotyog, motorféknél leesik szinte 0V-ra, mert elzáródik a benya útja ergo szegény a keverék, míg ha odalépsz neki, akkor önti bele az üzemanyagot, tehát a szonda jele felugorhat akár 1V-ig is.

HegeGabi hol csináltattátok a motor diagot? Tanulságos amirt végig jártál!
Ford Szeleczkynél is és az Auto Fortnál is. Ismerős autószerelőnél csak hibakód olvasó volt, nála volt otthagyva a kocsi amikor másodszorra cseréltek benne szondát, és nem javult meg, utána már jelen voltam a hibakódolvasásnál, és együtt ötöltük ki, hogy motordiagnosztika kéne, és menjek a közeli Fordhoz. És gyanítom, hogyha nem erősködök, hogy szeretnék ott lenni amikor nézik a motordiagot, mert NAGGGYON-NAGGGYON kíváncsi vagyok a dolgokra, meg a szerelőnek eltudom ríni a sirámomat, hátha a tapasztalataim a kocsival segítenek a gond megtalálásában, akkor itt sem derül fény a hiba okára. De mivel ott voltam, meséltem, megtalálták a gondot. Azóta jó (lekopogtam)  smile.

... Másik megoldás, keresel egy klubtársat a környékeden(tudva, hogy 38eHUF megéri próbálkozni!), és kicserélitek a légtömegmérőket egy körre...
És legyen bekötve a digitmulti! Ja, és megnéztem, Cromaxnál 'csak' 30e Ft ez a MAF hehe.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2009.09.29 kedd, 09:55:35 »

Szia!

Az előző autóimon megtanultam, hogy nem mindennel érdemes házilag próbálkozni.

Sztem még lehetne tanulni tovább! nyes
Hiszen mi pont azért vagyunk, hogy az ilyen injektorponthu ne tudja leszedni a tagokat! A múltkori ár hallatán, én asszem a kocsit vágtam volna hozzájuk... gun
Ne irányítsuk rossz irányba a társainkat, különben feleslegesen tépjük a szánkat. Ha mindenki megfogadja, amit írunk, akkor jó részt nem futhat zsák utcába...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2009.09.29 kedd, 11:42:29 »

Kedves Fórumtársak!

Elérkeztem technikai ismereteim és képességeim hataárához, ezért a segítségetekért folyamodnék.

Kálváriám rövid története. 2 hónapja elkezdett emelkedni az alapjáratom, majd 1 hónapja úgy is maradt 1500-2000 környékén. Szédszedtem az IAV-ot (alapjárati motor-szolenoid) és megpucoltam, de nem segített. Aztán rá 1 hétre hirtelen megjavult az alapjárat. Utóbb rájöttem, hogy az ECU és PCM a tisztítás után még a rossz értékekkel kalkulált egy ideig és azért késett a javulás.

Múlthéten féltűnt, hogy gurulásnál, lejtőn nem 750-re áll be, hanem 900-ra az alapjárat. Gondoltam elkél még egy tisztítás.

Igazam is lett. Vasárnap megpucoltam megint az IAV-ot és hazafelé minden rendbe jött. Majd reggel elmentem dolgozni, akkor is minden rendben volt. Délután mennék haza a munkából és indítom a puppy-t (V6). De nincs alapjárat. Hm, mifene lehet ez. Ránéztem, vezetékek épek, csatlakozók csatlakoztatva és tiszták, vákuumcsövek épek és csatlakoztatva, sziszegés nincs. No mifene lehet ez? Hazamentem alapjárat nélkül és nyomtam egy diagot.

P1504 (ez volt korábban is, amikor magas volt az alapjárat, de azóta nem írta ki, mivel jó volt...)
P0174
P0122
és EGR malfunction, de az lényegtelen, mert le van dugózva.

Reseteltem a Trouble kódokat, leszedtem az IAV-ot, de semmi rendelleneset nem láttam.

Alapjárat továbbra sincs, ergo valami rossz.

Ellenállást és feszkót nem volt alkalmam mérni a csatikon, mert nincs elem a multiméteremben (én hüle bekapcsolva hagytam....)

Namost ez itten common trouble lesz, egyszerre nem romlik el ennyi minden magától, valami okozza ezt a hibát.

És lám, ezt találtam ezen a linken
http://www.fordforums.com/f138/obdii-codes-p1504-p0171-p0122-p0174-166845/

2000 Ford Taurus DOHC 24v Duratec
The other day I decided to Clean the Throttle Body, and the IAC, and the Parts of the EGR--and Tube to the Intake, and to the Back Manifold. I only used Throttle Body Cleaner.

After putting every thing back together, I fired the puppy up, and Immediately got a CEL -- and the Idle went from 1000rpm to 500 to 600rpm I pulled the Codes and found this:

P1504 Intake Air Control circuit malfunction
P1504 Intake Air Control circuit malfunction
possible causes

IAC circuit open
VPWR to IAC solenoid open
IAC circuit short to PWR
IAC circuit short to GND
Damaged IAC valve
Damaged PCM

P0171 Fuel System Too Lean (Bank 1)
P0174 Fuel System Too Lean (Bank 2)

P0122 Throttle Postion Circuit Low Input

És a megoldási javaslat:

One mistake people make when cleaning a throttle body is they leave the TPS on, and the carb or throttle body cleaner seeps into the TPS and causes it to malfunction. It will usually clear up within a day when it dries out.

You may have the same result with the IAC valve. You need to hold the connector end up so the cleaner doesn't seep into the solenoid portion.

Now the lean codes. Wether or not cleaner seeped into the solenoid, you just cleaned the thottle body. The fuel system adapts the IAC over time based on sensor inputs. So it gradually re-adapts as the IAC as it and the throttle get dirty. Now that it's adapted to the dirty throttle body, you just cleaned it and tried to run it on the old values. That's too big of a jump. What you need to do is reset the memory. You'll have to disconnect the battery 10 minutes, then reconnect it, and start the car up and let it idle 10-15 minutes. If no Check Engine light is on, take it for a drive. Around town, and on the highway. This will get the adaptives back on track and your OBDII monitors to go back to complete or ready status.


Na most azt kérdezném, hogy igazuk lehet? Tényleg egy ilyen banális dolog okozhatja ezt? Megpróbáljam amit írtak?

Amit nem értek: 2 nap telt el a tisztítás óta, akkor miért nem száradt ki, ahogy írták?
                       a potenciométerhez nem nyúltam, oda nem fújtam tisztítót.

Lehetséges-e az, hogy az IAV szolenoid részébe került tisztítószer okozza az egész jelenséget, beleértve a Fuel level Bank 2 és a potméter hibát is?

Olyan egyszerűnek tűnik a megoldás, de nem értem, hogyan tud ez ekkora galibát okozni.


A legnagyobb tisztelettel kérem a szíves segítségeteket.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2009.09.29 kedd, 12:36:27 »

Amit nem értek: 2 nap telt el a tisztítás óta, akkor miért nem száradt ki, ahogy írták?
                       a potenciométerhez nem nyúltam, oda nem fújtam tisztítót.

Lehetséges-e az, hogy az IAV szolenoid részébe került tisztítószer okozza az egész jelenséget, beleértve a Fuel level Bank 2 és a potméter hibát is?

Egy ilyen tisztító gondolom valami alkoholos folyadék lehet, így viszonylag gyorsan el kellene párologniuk. Még akkor is, ha valami belsejébe szivárog.
A gond esetleg azzal lehet, ha valami a mit feloldottak és magukkal vittek, lerakódik mondjuk a TPS belében. Bár ennek szerintem minimális az esélye.

Ha az IAV szabályozó motorjába szivárgott a szutykos lé, az esetleg. De meglepne ha nem lenne eléggé tömítve, illetve nem is oda folyik szerintem közvetlenül ami a tisztításkor lejön.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:16:28 »

Ma magkérdeztem az Injektro.hu-t a diagról 18e+4e a kompressziómérés wow1 wow1, hááááááát, még egy kicsit próbálkozok a saját szakállamra.
A gyertyakábeleket megnézem sötétben, látszik ha áthúz, mérni már mértem a Haynes szerint 30kOhm/méter alatt kell lennie, az bőven megvan.
A generátorom amúgy is felújításra szorul, kap új csapágyakat+kefék+feszszabályzó, nehogy ez legyen a gondja, bár nem hiszem, de hátha, megejtem a 15e km-es olaj+szürő+légszűrő cserét, szintén nem hiszem, de ezeket amúgy is meg kell ejteni, és nagyon fájna ha kiderülne, hogy ezek közül egyik vagy együtt generálják a hibát, a gyertya kábel cserére meg egyre inkább hajlok, úgy tűnik a családi kassza nem engedi az autó cserét, így marad még 2-3 évig. Meg tegnap beleolvastam az MkIII benzines topikba, mekkora gáz ez az örvénylapos história, tisztára kiábrándultam.
HegeGabi! A Fordban mennyiért csinálták a motor diagnosztikát?
Takee! Az ki van zárva, mert azt nem tudom! Sajnos nem tudok segíteni.

Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2009.09.29 kedd, 21:21:55 »

Sztem még lehetne tanulni tovább! nyes
Hiszen mi pont azért vagyunk, hogy az ilyen injektorponthu ne tudja leszedni a tagokat! A múltkori ár hallatán, én asszem a kocsit vágtam volna hozzájuk... gun
Ne irányítsuk rossz irányba a társainkat, különben feleslegesen tépjük a szánkat. Ha mindenki megfogadja, amit írunk, akkor jó részt nem futhat zsák utcába...
Szia!

Nem hinném, hogy egy - számomra - bevált szakműhely ajánlásával rossz irányba terelném autós társaimat. Ha netán mégis, akkor ezer bocsánat!  worship Ugyanis távolról sem a félrevezetés a célom.
Mindannyiszor leírtam, hogy drágák, az én javításom árát is konkrétan leírtam a megfelelő topicban a tisztánlátás végett. (Azt sem hiszem, hogy "leszedtek", mert azóta is hibátlanul üzemel az autó. Kókányolás nem történt, garancia van. Konkrét és részletes információt kaptam a motorom állapotáról. Megjegyzem nekem is drága móka volt, én sem vagyok milliomos... Sőt, biztos vagyok benne, hogy olcsóbban is megúszhattam volna a dolgot. Mégis úgy gondolom, nekem ennyit megért. Ezért is ajánlottam a konkrét szakit.)

Természetesen, lehet kísérletezni, miért ne? Én is azzal kezdtem a hibamegállapítást, hogy elkezdtelek titeket fárasztani a fórumon.  nyes   Mindazonáltal teljesen igazad van, bőven van mit tanulnom, ezért is járok ide rendszeresen olvasgatni.  worship  ...néha írogatni...    vigyor3

SZVSZ Ferqo problémáját egy ilyen rángatós, bizonytalan motorüzemet egy nagy rakás alkatrész hibája okozhat. (A MAF szenzortól a lambdaszondán, a gyertyákon-gyertyakábelen, a trafón, egy elöregedett-repedt-lecsúszott vákuumcsövön, magán az ECU-n, egy kósza kontakthibán keresztül a gázpedál potiig van még egy rakás ketyere, ami találomra nem jutott eszembe.) Távgyógyítással igen bajos megállapítani, hogy pontosan hol a hiba. Nyilván bele lehet trafálni, akkor nagy az öröm és természetesen egy csomó pénzt sikerült megspórolni. Esély van rá. Ha van otthon multiméter, gyári dokumentációk és alapvető autószerelői ismeretek birtokában a helyesen mért értékeket értelmezni is tudjuk, akkor persze, nem kell szerelő.  
Én se vagyok vérprofi szerelő, sőt, éppen azért viszem vérprofihoz az autómat, mert az előző autóimon eléggé belemásztam ezekbe a dolgokba és rájöttem, hogy személy szerint én nem tudok mit kezdeni egy ehhez hasonló problémával.

Csupán az elpazarolt időtől, az utánajárás, a kísérletezés  költségeitől, és legfőképpen az eredménytelen bütyköléstől szerettem volna megkímélni Ferqo-t!

Üdv!
trombonist
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.29 kedd, 21:29:17 írta trombonist » Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2009.09.29 kedd, 21:52:42 »

Kedves Fórumtársak!

Elérkeztem technikai ismereteim és képességeim határához, ezért a segítségetekért folyamodnék.

Kálváriám rövid története. 2 hónapja elkezdett emelkedni az alapjáratom, majd 1 hónapja úgy is maradt 1500-2000 környékén. Szédszedtem az IAV-ot (alapjárati motor-szolenoid) és megpucoltam, de nem segített.
Szia!

Előző OFF autómon a fojtószelep-poti hibája okozott hasonló jelenséget, másszor pedig az elhasználódott, belassult lambdaszonda.

Múlthéten féltűnt, hogy gurulásnál, lejtőn nem 750-re áll be, hanem 900-ra az alapjárat.
Úgy emlékszem ez természetes a kéziváltós Mondeo-knál (nemcsak azoknál), hogy amíg gurul a kocsi, az ECU nem ejti le a fordulatot normál alapjáratra, megkönnyítendő a váltást, illetve meggátolandó a lefulladást a kormányszervó, a légkondi, továbbá a nagyobb áramfelvételű elektromos berendezések megfelelő működése miatt.

[...]Alapjárat továbbra sincs, ergo valami rossz.[...]Namost ez itten common trouble lesz, egyszerre nem romlik el ennyi minden magától, valami okozza ezt a hibát.[...]Megpróbáljam amit írtak?[...]Amit nem értek.[...]Olyan egyszerűnek tűnik a megoldás, de nem értem, hogyan tud ez ekkora galibát okozni.


A legnagyobb tisztelettel kérem a szíves segítségeteket.
Az előző hsz.-emben írtam, hasonló "kis" hiba miatt mennyi mindennel próbálkoztam már az előző autóimon, és sok elpazarolt idő és kidobott pénz után sem lett jó... A vége szerelő lett (nem mondom meg, hogy ki  nyes), aki aztán seperc alatt megoldotta. (Hogy olcsón, vagy drágán, azt ezek után tényleg hagyjuk, ki-ki maga gazdálkodja ki a kocsija karbantartására szánt anyagiakat.)

(((Most Joe hsz.-a után merjek ajánlani bármilyen szerelőt?)))  kuss  nevetes1

Sok sikert, üdv!
trombonist
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.29 kedd, 21:55:25 írta trombonist » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2009.09.30 szerda, 07:19:47 »

Szia!

Üdv!
trombonist
Szia!
Köszönöm, hogy leírtad az előzőeket. Tartok tőle, hogy fennt leírt javítások után, úgyis elfáradok hozzájuk vagy más diagnosztikushoz.
Ami javításokat írtam, azokat meg amúgyis meg kell csinálni. Utána meglátjuk. Referálok úgyis. A távgyógyításban meg magam sem hiszek.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2009.09.30 szerda, 08:48:57 »

HegeGabi! A Fordban mennyiért csinálták a motor diagnosztikát?
Szia!

11e valahányszáz Ft volt, tavasszal.
Sok sikert a hiba megállapításához.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2009.09.30 szerda, 09:15:39 »

Szia!

Félre értesz engem, és nem emléxel a hozzászólásaimra, ami persze nem is gond! nyes
Nincs azzal baj, ha vki egy megbízható szerelőt ajánl, de itt is kell még egy kritériumnak megfelelni. Nevezetesen az olcsó megoldásnak. Amit Te ajánlottál az egy lehúzós hely. Pont a Te példádra alapozom, hogy 60eHUF körül fizettél egy kb 15-20eHUF-os megoldásért. És nézd meg, hogy mi volt a lenti diagos ajánlatuk: 18eHUF! wow1 wow1 wow1
Ez egy autóvillamosságis szakinál 1,5eHUF!!! Nálunk Esztergomban is így megy, és ez Pesten is megoldható!

És én nem tudok gyógyítani távolról! Nem is vagyok autószerelő. Ha nem jön egy egyértelmű hibajelenség, akkor azt szoktam írni, hogy diag után gyere vissza, és megbeszéljük. Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2009.09.30 szerda, 09:17:47 »

Kedves Fórumtársak!

A google fordítója elég vicces leírást hozott össze! Az alapján ne indulj neki! eplus2
Így én hozzá sem tudok szólni. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2009.09.30 szerda, 10:03:56 »

A google fordítója elég vicces leírást hozott össze! Az alapján ne indulj neki! eplus2
Így én hozzá sem tudok szólni. nyes

Végigzongoráztam minden lehetőséget. 3 órán át coptam vele, aztán hirtelen támadt egy hüle ötletem. Mi van, ha az IAV szolenoidja jó, csak a belső műanyag (ami zár-nyit a szolenoid utasítására) mozdult el, vagy ragadt be?

Így hát leszedtem újra (összesen 68x 3 óra alatt hehe) az alapjárati mocit és adtam neki direkt áramot az akksiról. És láss csodát a szolenoid reagál, behúzza a rudat a műanyaggal együtt, DE rossz tartományban teszi, mert a behúzás után nem engedi vissza teljesen, így a vákuum nem tudja beszívni zárt állásba és emiatt megzavarodik, majd hitrelen bezár és úgy marad. Vagyis azért nincs alapjárat, mert az IAV folymatosan zárva van és előtte azért volt magas, mert folymatosan nyitva volt, illetve késve reagált a tartományeltolódás és a szorulás miatt.

Gondoltam ügyes vagyok én, majd beállítom a helyes működési tartományt mechanikusan. Ami majdnem sikerült is, de az utolsó állításnál (mindig az utolsó a sok a sörből is) letört a műanyag egy része. Így most jó a beállítás, de a törött résznél folyamatosan beszivárog egy kis pótlevegő. (Tehát IAV csere lesz a vége, de hát V6-nál úgyis mindig az a vége.... hehe). Addig pedig egész jó lesz így. Most hideg-meleg motornál 1050 az alapjárat álló autónál, mozgó autónál kuplungkinyomáskor 1500-ra ejti, majd 2 másodperc alatt leemgedi 1250-re és ha megáll az autó beáll 1050-re.

Messze van ez a gyári 750-es értéktől, de a lefulladásos, no alapjárat helyzetnél sokkal jobb és kevésbé balesetveszélyes (alapjárat nélkül ugyanis kanyarban fékezve hideg motornál leáll minden, no szervo, no fékrásegítés, ami qrvára balesetveszélyes...)

Szóval jó vagyok, csak nem annyira, mint kellene hehe

Majd ha lesz felesleges "kedvem", akkor lecserélem az IAV-ot. Addig meg falura elmegy így is.

Azért köfi a segítő szándékokat.

Ui.: Technikai, mechanikai és elektronikai képességeim határai ismét bővültek smucigságomnak köszönhetően. Akkor sem költök szervízre, inkább eliszom az árát magas alapjárat mellett taps
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2009.09.30 szerda, 10:11:40 »

A google fordítója elég vicces leírást hozott össze! Az alapján ne indulj neki! eplus2
Így én hozzá sem tudok szólni. nyes

Bocsi az offért, de annyira állat, hogy beteszem ide. Én is lefordíttattam a Gúgli-val magyarra és ezt adta ki. (Na ez alapján próbáljon meg bárki is szerelni.... hehe):

2000 Ford Taurus Duratec DOHC 24v
A minap úgy döntöttem, hogy tisztítsa meg a Throttle Body, és az IAC-k, egyes részei és a kipufogógáz-visszavezető - és a csövet a bevitelt, és a Back Sokszorosított. Én csak használt Throttle Body Cleaner.

Után, ami minden dolog újra együtt, leadtam a kölyök fel, és rögtön kapott egy CEL - Idle, és a ment 1000rpm a 500-600rpm húztam a kódexek, és megállapította a következőket:

P1504 Beszívott levegő Vezérlőkör meghibásodása
P1504 Beszívott levegő Vezérlőkör meghibásodása
lehetséges okok

IAC áramkör nyitott
VPWR az IAC mágnesszelep nyit
IAC áramkör rövid PWR
IAC áramkör rövid, GND
Sérült IAC szelep
Sérült PCM

P0171 Üzemanyag rendszer Too Lean (Bank 1)
P0174 Üzemanyag rendszer Too Lean (Bank 2)

P0122 Throttle Position Circuit Low Input
 

Az egyik fő hiba, hogy amikor a fojtószelep tisztítás szerv el nem hagyják a TPS-én, és a szénhidrátok vagy a fojtószelep szerv tisztább beszivárog a TPS, és hatására a meghibásodást. Ez általában kitisztul napon belül, ha kiszárad.

Lehet, hogy ugyanazt az eredményt az IAC szelep. Be kell tartani a csatlakozó a végén, így a tisztább nem beszivárognak a működtetésű részét.

Most a sovány kódokat. Időjárás, vagy sem tisztább seeped a mágnesszelep, csak megtisztította az thottle testet. Az üzemanyag-rendszer alkalmazkodik az IAC-k idővel alapuló érzékelő bemenetek. Tehát fokozatosan újra alkalmazkodik, mint az IAC, mint a közte és a fojtószelep get dirty. Most, hogy ez igazítani a piszkos fojtószelep test, csak tisztítani, és megpróbálta futtatni a régi értékeket. Ez túl nagy az ugrás. Mit kell tenned, hogy állítsa vissza a memória. Neked kell húzza ki az akkumulátort 10 percre, majd csatlakoztassa újra, és indítsa el az autót, és hagyjuk, hogy üresjáratban 10-15 perc. Ha nincs Check Engine fény van, vegye be azt a meghajtót. A város körül, és az autópálya. Ez lesz az adaptives pályára, és a monitorok OBDII visszamenni az teljes vagy kész állapota.

MIIIIVAAAANNNNN? Huh? Roll Eyes
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2009.09.30 szerda, 14:22:21 »

Tehát IAV csere lesz a vége, de hát V6-nál úgyis mindig az a vége.... hehe

Csak hogy megnyugtassalak, az én VR6-omnál ebben az esetben a komplett fojtószelep házat kéne cserélni, mert abba van egy motoros, fogaskerekes, érdekes megoldással betársítva, ami bő 130eHUF-os tételt jelent. szomoru1
Én is így vettem az autót, hogy ez hibás volt, de a sufniban otthon helyrehoztam. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2009.09.30 szerda, 15:27:02 »

Csak hogy megnyugtassalak, az én VR6-omnál ebben az esetben a komplett fojtószelep házat kéne cserélni, mert abba van egy motoros, fogaskerekes, érdekes megoldással betársítva, ami bő 130eHUF-os tételt jelent. szomoru1
Én is így vettem az autót, hogy ez hibás volt, de a sufniban otthon helyrehoztam. nyes

Sufni tuning rulez! vigyor3
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2009.09.30 szerda, 18:04:16 »

ECU reset
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2009.09.30 szerda, 18:11:42 »


Azon már túl vagyunk. Többször is. Le vagy maradva fórumtárs. integet2

De azért köfi, jól jöhet ez még! worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2009.09.30 szerda, 18:13:13 »

Azon már túl vagyunk. Többször is. Le vagy maradva fórumtárs. integet2
Készítettem egy új cikket, és szerettem volna, ha megtaláljátok a hibákat benne.

 wave

Nyugis munkahelyem van, van idő netezni, mindíg naprakész vagyok.  nyes
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2009.09.30 szerda, 18:56:39 »

Készítettem egy új cikket, és szerettem volna, ha megtaláljátok a hibákat benne.

 wave

Nyugis munkahelyem van, van idő netezni, mindíg naprakész vagyok.  nyes

Helyes, helyes! Cikkeket onts még magadból bátran. integet2 taps
Naplózva
trombonist
Vendég
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 22:39:15 »

Félre értesz engem, és nem emléxel a hozzászólásaimra, ami persze nem is gond! nyes [...]

Szia!

Emlékeztem hozzászólásaidra, szóval marad a félreértés.  Roll Eyes
Ennek tisztázása végett: Minden tiszteletem és elismerésem az otthoni körülmények között eredményesen szerelő autóstársaké!  worship

Ahogy írtam, előző autóimat én is javítgattam otthon eleget és arra a következtetésre jutottam, hogy bizonyos esetekben (motordiagnosztika) számomra jobban megéri szakemberhez fordulni, mint otthon próbálkozni. Gondoltam hátha más is így van ezzel. Ha nem, hát nem, nekem aztán édes mindegy, hogyan-mennyiért gyógyulnak meg a gyengélkedő Mondik.
És minthogy konkrét szakmai tanácsot nem tudtam adni, így hát ajánlottam egy szakit.

Ígérem, ezentúl nem ajánlok senkit, és csak akkor fogok hozzászólni, ha elő tudok rukkolni egy kimondottan költségtakarékos megoldással!  worship

A lényeg, hogy mindannyiunk boldogan és elégedetten falja a km-eket kifogástalanul üzemelő kedvence volánja mögött ülve! - Én ezt és balesetmentes közlekedést kívánok valamennyi autóstársamnak!  integet2

Üdv!  wave
trombonist
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2009.10.02 péntek, 08:39:59 »


És minthogy konkrét szakmai tanácsot nem tudtam adni, így hát ajánlottam egy szakit.


Üdv!  wave
trombonist

Én csak annyit tennék hozzá, hogy akinek van ingerenciája otthon szerelni, az nyugodtan szerezzen be egy diag interface-t USB csatlakozóval és akkor otthon is elvégezheti a motordiag. legtöbb részét.

Schmidi árul ilyet 12.000 huf-ért. Én is tőle vettem. Azóta havonta 2x ránézek az autóra a laptoppal és így már bőven behozta az árát 1.5k/diag árral számolva a szakiknál.
Szerintem ez a leggazdaságosabb és legjobb megoldás, mivel rendszeres ellenőrzéssel még azelőtt észreveszek hibákat, hogy tüneteket okozna. És ez nagy előny! integet2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:16:13 »

Schmidi árul ilyet 12.000 huf-ért. Én is tőle vettem. Azóta havonta 2x ránézek az autóra a laptoppal és így már bőven behozta az árát 1.5k/diag árral számolva a szakiknál.
Szia! Megelőztél! Pont tegnap kezdetem én is keresgetni diag műszert, és arra jutottam kérdezek itt kinek van, milyen a tapsztalat stb.
Amit én találtam az 17e volt, laptopos, (http://www.autodiagnosztika.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=146&category_id=94&option=com_virtuemart&Itemid=26), ilyen van neked is?
Azért az világos, hogy egy ilyen szerkezettől még nem leszek "injektor.hu" szinten, (főleg a tapsztalatokra gondolok), de azért hátha megéri, mert azért öregszik az autó, most diag, hibafeltár, alkatrészt cserél, de mi van ha 2 hónap múlva újabb és újabbhibák keverednek elő....
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
takee
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:29:19 »

Szia! Megelőztél! Pont tegnap kezdetem én is keresgetni diag műszert, és arra jutottam kérdezek itt kinek van, milyen a tapsztalat stb.
Amit én találtam az 17e volt, laptopos, (http://www.autodiagnosztika.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=146&category_id=94&option=com_virtuemart&Itemid=26), ilyen van neked is?
Azért az világos, hogy egy ilyen szerkezettől még nem leszek "injektor.hu" szinten, (főleg a tapsztalatokra gondolok), de azért hátha megéri, mert azért öregszik az autó, most diag, hibafeltár, alkatrészt cserél, de mi van ha 2 hónap múlva újabb és újabbhibák keverednek elő....
Üdv

Pont ilyenem van. Én is amiatt vettem, mert használt autónál bármikor jöhet bármi. És mindig szakihoz szaladgálni egy 2 perces művelet miatt...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2009.10.02 péntek, 20:33:32 »

Pont ilyenem van. Én is amiatt vettem, mert használt autónál bármikor jöhet bármi. És mindig szakihoz szaladgálni egy 2 perces művelet miatt...
Köszi!
Megkerestem Schmidit püben.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #174 Dátum: 2009.10.02 péntek, 22:14:11 »

Pont ilyenem van. Én is amiatt vettem, mert használt autónál bármikor jöhet bármi. És mindig szakihoz szaladgálni egy 2 perces művelet miatt...

csak érdeklődés szinten: mi a különbség az általatok linkelt és egy ilyen között:
http://cgi.ebay.at/NEU-OBD-2-Diagnose-Interface-Kabel-409-1-USB-16-Pins_W0QQitemZ180413468129QQcmdZViewItemQQptZElektroger%C3%A4te?hash=item2a017b0de1&_trksid=p3286.c0.m14
ehhez még kell valami kiegészítő kütyü? vagy ford specifikus kell?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
takee
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2009.10.03 szombat, 01:22:14 »

csak érdeklődés szinten: mi a különbség az általatok linkelt és egy ilyen között:
http://cgi.ebay.at/NEU-OBD-2-Diagnose-Interface-Kabel-409-1-USB-16-Pins_W0QQitemZ180413468129QQcmdZViewItemQQptZElektroger%C3%A4te?hash=item2a017b0de1&_trksid=p3286.c0.m14
ehhez még kell valami kiegészítő kütyü? vagy ford specifikus kell?

Annyi a különbség, hogy ez olcsóbb. taps
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2009.10.03 szombat, 08:30:33 »

Annyi a különbség, hogy ez olcsóbb. taps
És programot lehet ehhez kummantani a netről? Úgy néztem ez csak a kábel+egy driver cd, tehát a diagnosztikai progi nincs hozzá.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
takee
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2009.10.03 szombat, 16:21:00 »

És programot lehet ehhez kummantani a netről? Úgy néztem ez csak a kábel+egy driver cd, tehát a diagnosztikai progi nincs hozzá.

Rajta van a cd-n a program is. Legalábbis nekem rajta volt. ProScan nagyon jó, de az csak ProScan eszközzel operál.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2009.10.03 szombat, 19:53:11 »

Rajta van a cd-n a program is. Legalábbis nekem rajta volt. ProScan nagyon jó, de az csak ProScan eszközzel operál.
Én arra gondoltam, amit Zsombi belinkelt. Ahhoz nincs pogram, csak a "Treiber", ami az angol Driver -nek felel meg, az meg sztem max a számítógép csatlakoztatásához elegendő prg-ot jelenti.
Ezért kérdeztem, hogy lehet-e a netről prg leszedni az ilyenhez?
Üdv
Takee! Még vmi eszembe jutott, a te kütyüd sima windows-os oprendszerrel ellátot laptophoz csatlakozik?
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.03 szombat, 20:32:17 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kőrösi
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 10:31:20 »

Sziasztok!
Van egy problémám és ha a fórumban olvasottakat nézem, szerintem biztosan tudtok segíteni!
Egy ami Mondeo II-vel a Contourral rendelkezem (99-es). Most újítottam meg a zöldkártyát és minden érték határon messze belül volt. Már a vizsgálat előtt is jelzett a komputer hibát (P0171), amit kiüttettem és utána is visszajött 3 napra rá! Eddig nem jelzett hibát, de a múlt télen már 15-17 l-t fogyasztott a városban (valszeg rövid utak, sok indítás + automata stb), most 10,5 és 12,5 között fogyaszt (2 literes a motor). A zöldkártyát kiadó szerelő azt mondta, hogy ebben már az a computer van, ami itt 2002-es évjáratokban szerelt.(OBD,vagy EOB? hülye vagyok hozzá) Csak egy kis kézi műszerrel tudta lehívni a hiba kódját, mivel a nagy computerük nem tudta, (nincs benne a Contour). Alapjáraton a lambda 1 nem igazán mozgott, de erre is több hibalehetőséget vetett fel. Mi a tapasztalatotok? Mi lehet? A szerelő nem Ford-os volt.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 11:04:15 »

Van egy problémám és ha a fórumban olvasottakat nézem, szerintem biztosan tudtok segíteni!
Egy ami Mondeo II-vel a Contourral rendelkezem (99-es). Most újítottam meg a zöldkártyát és minden érték határon messze belül volt. Már a vizsgálat előtt is jelzett a komputer hibát (P0171), amit kiüttettem és utána is visszajött 3 napra rá!
Külhoni fórumok szerint ez szegény keveréket jelent. Leginkább MAF tisztítást írnak rá, vákumgondokat, a legjobb tipp pedig a falslevegő szívás a szívósortömítés környékén. Karburátortisztítóval fújd be a környéket, amikor megemelkedik az alapjárat, megtaláltad a hibát.  eljen
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 11:04:58 »

Itt találtam a választ.
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 11:44:32 »

Hali!
Van egy problémám.
Állandóan kiveri valami a jobboldalsó helyzetjelző biztosítékát.
Anno volt, h össze-vissza világítottak hátul a lámpáim, széthúztam a csatit, láttam vmit már kokszolt is, megpucoltam, összedugtam, hibátlan lett. Elől ledek voltak benn, másfél évig bírták, utána kiégtek, elmentem megint vettem, kicseréltem na a jobb első rögtön elszállt. Este volt, nem foglalkoztam már vele, majd haver hozott smd ledes 1 w-ost gondoltam persze kicserélem mert jó erős fénye van, erre bedugom baloldalt fain jobboldalt nem világít. Na akkor szólt haver, h ja egyébként jobb hátul nincs lámpám, na ekkor már gyanús volt. Kézikönyv elő, biztosítéktábla kinyit, biztosíték kicserél, láss csodát működik. Aha. 2 napig...
Bent melóhelyen villanyász ember nézegeti, látott vmi kábel becsípődést, biztosíték csere, csomó kábel megrángat nincs e vhol megtörve, semmi. Megint jó. Addig amíg vissza nem álltam a parkolóba.
Ötlet? Valakinek hasonló dolog?
Ja amúgy mostanában kitalálta h kattog az ajtó becsukást érzékelő relé mint az állat, ahogy néztem a zár nem éri el rendesen az érzékelőt, plusz riasztómnak is egyszer van hangja egyszer nincs.
 help
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 12:16:47 »

Hali!
Van egy problémám.
Állandóan kiveri valami a jobboldalsó helyzetjelző biztosítékát.
Anno volt, h össze-vissza világítottak hátul a lámpáim, széthúztam a csatit, láttam vmit már kokszolt is, megpucoltam, összedugtam, hibátlan lett. Elől ledek voltak benn, másfél évig bírták, utána kiégtek, elmentem megint vettem, kicseréltem na a jobb első rögtön elszállt. Este volt, nem foglalkoztam már vele, majd haver hozott smd ledes 1 w-ost gondoltam persze kicserélem mert jó erős fénye van, erre bedugom baloldalt fain jobboldalt nem világít. Na akkor szólt haver, h ja egyébként jobb hátul nincs lámpám, na ekkor már gyanús volt. Kézikönyv elő, biztosítéktábla kinyit, biztosíték kicserél, láss csodát működik. Aha. 2 napig...
Bent melóhelyen villanyász ember nézegeti, látott vmi kábel becsípődést, biztosíték csere, csomó kábel megrángat nincs e vhol megtörve, semmi. Megint jó. Addig amíg vissza nem álltam a parkolóba.
Ötlet? Valakinek hasonló dolog?
Ja amúgy mostanában kitalálta h kattog az ajtó becsukást érzékelő relé mint az állat, ahogy néztem a zár nem éri el rendesen az érzékelőt, plusz riasztómnak is egyszer van hangja egyszer nincs.
 help

Én megnézném még a lámpakapcsoló csatiját is. Nekem lekormolt benne 1 kábel, és hátul semmi világításom nem volt. Azóta már megtisztogattam, müxik, de már vettem új csatit, hogy majd kicserélem. Nekem a tempomatnál van az, ha világítás nélkül kapcsolom be, akkor szépen világít, ahogy ráadom a lámpát, elhalványodik, mintha terhelést kapna.  szomoru1 Az ajtó érzékelőt ( zárat ) simán közelebb rakod az ajtóhoz. Persze, ha neked tetszik sötétbe fékezéskor, gyorsuláskor, meg kanyarodáskor, hogy mint a stroboszkóp villog, akkor úgy hagyhatod.  eplus2
Üdv
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
kőrösi
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 15:27:15 »

Külhoni fórumok szerint ez szegény keveréket jelent. Leginkább MAF tisztítást írnak rá, vákumgondokat, a legjobb tipp pedig a falslevegő szívás a szívósortömítés környékén. Karburátortisztítóval fújd be a környéket, amikor megemelkedik az alapjárat, megtaláltad a hibát.  eljen

Köszi Tádé!
Ki fogom próbálni!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 15:38:10 »

Én arra gondoltam, amit Zsombi belinkelt. Ahhoz nincs pogram, csak a "Treiber", ami az angol Driver -nek felel meg, az meg sztem max a számítógép csatlakoztatásához elegendő prg-ot jelenti.
Ezért kérdeztem, hogy lehet-e a netről prg leszedni az ilyenhez?
Üdv
Takee! Még vmi eszembe jutott, a te kütyüd sima windows-os oprendszerrel ellátot laptophoz csatlakozik?

Nekem a "driver cd"-n rajta volt 4 program is, demo verzióban, de már az is elég a hibakódok olvasásához.
Nekem XP Sp 3-on fut.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 15:45:01 »

Nekem a tempomatnál van az, ha világítás nélkül kapcsolom be, akkor szépen világít, ahogy ráadom a lámpát, elhalványodik, mintha terhelést kapna.  szomoru1
Üdv

Az mindenkinél így van. Auto dimmernek hívják ezt a funkciót. Azért van, hogy este ne vonja el az útról a figyelmedet az erős zöld fény. Csak nálunk sajnos nappal is világítani kell.... taps
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 15:54:29 »

Az mindenkinél így van. Auto dimmernek hívják ezt a funkciót. Azért van, hogy este ne vonja el az útról a figyelmedet az erős zöld fény. Csak nálunk sajnos nappal is világítani kell.... taps

köszke worship worship worship worship worship
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 19:16:28 »

Az ajtó érzékelőt ( zárat ) simán közelebb rakod az ajtóhoz. Üdv
Ezt felejtsd el. Vagy ki kell cserélni a komplett zár ellendarabot, kapcsolóstul, vagy itt sokan próbálkoztak azzal, hogy a jobb és bal oldalit felcserélték.
Én sokáig játszottam vele, a kapcsoló gumiharmonikáján pici luk, rajta wd40 befúj, egydarabig jó, mi úgy vettük, hogy vki ráragsztott az érzékelőre egy db műanyagt, én is próbálkoztam, de nem sikerült, spéci ragacs kéne hozzá. Aztán vettem újat, azóta semmi baja.
Egyéb lámpa gondom nekem is van, első fényszóró izzót és helyzetjelző izzót gyakran kell cserélni, olcsót, drágát egyaránt.Eggyütt élek vele, a lámpa ki-be, már rutinból megy. Egyszer próbáltam kiszerelés nélkül, több idő volt, mintha kivettem vó'na.
Takee! köszi
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 19:35:14 »

Ezt felejtsd el. Vagy ki kell cserélni a komplett zár ellendarabot, kapcsolóstul, vagy itt sokan próbálkoztak azzal, hogy a jobb és bal oldalit felcserélték.

Mindegy, én közelebb raktam, azóta már 1 éve semmi bajom vele.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 20:58:35 »

Mindegy, én közelebb raktam, azóta már 1 éve semmi bajom vele.
OK elhiszem!
De a zár ellendarab meg a kapcsoló egy egészet alkot. Így a "közelebb rakás" szerintem nem értelmezhető. Ha az ellendarabot mozgatod kifelé vagy befelé, akkor az ajtó síkja változik. Én az újat kicsit beljebb raktam a kelleténél, így az első ajtó beljebb van, mint a hátsó, csak egy kicsit. "Majd megígazítom" alapon van így 1-2 éve.
Nem kekeckedni akarok. Elhiszem, hogy a te bajodat megoldotta, csak azt gondolom, hogy önmagában ez nem jelenthet mindnekinek megoldást.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
reho
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 21:28:42 »

Sziasztok,

Gyári Motorcraft gyújtáskábel helyett milyet ajánlotok? Ami most van benne az mindössze 12ekm-t futott és úgy világít éjszaka, mint a karácsonyfa - és a motor is ennek megfeleőlen fulladozik nagyobb gázadástól. Létezik, hogy ennyi km alatt ilyet produkál a gyújtáskábel?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 22:17:25 »

Sziasztok,

Gyári Motorcraft gyújtáskábel helyett milyet ajánlotok? Ami most van benne az mindössze 12ekm-t futott és úgy világít éjszaka, mint a karácsonyfa - és a motor is ennek megfeleőlen fulladozik nagyobb gázadástól. Létezik, hogy ennyi km alatt ilyet produkál a gyújtáskábel?
Nem lehet, hogy szabadon lógtak a kábelek és kidörzsölődtek?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 22:42:15 »

Sziasztok,

Gyári Motorcraft gyújtáskábel helyett milyet ajánlotok? Ami most van benne az mindössze 12ekm-t futott és úgy világít éjszaka, mint a karácsonyfa - és a motor is ennek megfeleőlen fulladozik nagyobb gázadástól. Létezik, hogy ennyi km alatt ilyet produkál a gyújtáskábel?

Az nem létezik. Ott valami nem kerek...
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2009.10.06 kedd, 08:26:04 »

Nem lehet, hogy szabadon lógtak a kábelek és kidörzsölődtek?

Háát, túl szabadon nem tudnak ott lógni. Ha arra gondolsz, hogy rátettem-e azt a kis műanyag összefogót, akkor azt kell mondjam, igen, rajta volt.

Az nem létezik. Ott valami nem kerek...

Nyáron volt egy generátor felújításom, az lehet, hogy az vágta tönkre a kábeleket?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2009.10.06 kedd, 08:29:36 »



Nyáron volt egy generátor felújításom, az lehet, hogy az vágta tönkre a kábeleket?

Túlfeszültségre gondolsz? Elképzelhető az is, de valószínűbb a mechanikai kidörzsölődés aztán kontakthiba, vagy rövidzárlat.
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2009.10.06 kedd, 09:36:40 »

Háát, túl szabadon nem tudnak ott lógni. Ha arra gondolsz, hogy rátettem-e azt a kis műanyag összefogót, akkor azt kell mondjam, igen, rajta volt.

Nyáron volt egy generátor felújításom, az lehet, hogy az vágta tönkre a kábeleket?

Túlfesz nemhiszem h tönkre vághatná,mert a gyújtókábel több kV os,és ha akkora túlfeszed lett volna akkor semmi nem maradt vollna épen.Ja,és akkor a sima vezetékekröl nem is beszéltünk amik meg pár azáz voltosak (szigetelésük).Valahol kidörzsölödhetett szerintem.

Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2009.10.06 kedd, 09:46:09 »

Túlfesz nemhiszem h tönkre vághatná,mert a gyújtókábel több kV os,és ha akkora túlfeszed lett volna akkor semmi nem maradt vollna épen.Ja,és akkor a sima vezetékekröl nem is beszéltünk amik meg pár azáz voltosak (szigetelésük).Valahol kidörzsölödhetett szerintem.

Túlfeszültségre gondolsz? Elképzelhető az is, de valószínűbb a mechanikai kidörzsölődés aztán kontakthiba, vagy rövidzárlat.

Mindegy, most teszek egy próbát egy másik márkával, amit az autósboltos ajánlott... (nem Bosch, mert azt olvastam, hogy nem az igazi) Remélem az tovább bírja.

Amúgy kifejezett mechanikai kidörzsölődést nem látok rajta.  wow1
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2009.10.06 kedd, 11:50:30 »

Ja még valami. Kábelt csak gyertyával együtt szabad cserélni. Ha csak kábelt cserélsz, a régi (rossz) gyertya kinyírhatja az új kábelt rövid időn belül. (pl: 12e km-lehet, hogy nálad is ez történt. szomoru1)
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2009.10.06 kedd, 11:57:02 »

Ja még valami. Kábelt csak gyertyával együtt szabad cserélni. Ha csak kábelt cserélsz, a régi (rossz) gyertya kinyírhatja az új kábelt rövid időn belül. (pl: 12e km-lehet, hogy nálad is ez történt. szomoru1)

A gyertya hogy okozhatja azt, hogy áthúz a kábelem? Ez szerintem a szigetelés gyengeségétől vagy ugye a fizikai behatásoktól lehet csak. Nem jól gondolom?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.