Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:28:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2565926 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Jokepu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


n.a. n.a.
E-mail
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2009.10.27 kedd, 21:50:47 »

Igen az utastérben a fekete csövön szívóhatást kell érezned.
Thx! Akkor hétvégén buherálok!  eljen
Naplózva

Mk5 2.0 TDCi Turnier '14
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 20:55:59 »

A héten végre volt alkalmam kipróbálni az első szélvédő fűtést. Szerencsére hibátlanul működik minden szál, és pillanatok alatt leolvad a jég(mondjuk elég vékony jég volt  vigyor3) Amit viszont észrevettem, hogy amíg a hátsó szélvédő fűtés bekapcsolásának nincs észrevehető jele (pedig működik), addig az első bekapcsolásakor villog a műszerfalvilágítás, és még az alapjárat is ingadozik(persze hidegen eleve magas). Az tény, hogy sok szál van, tehát jóval sűrűbb, mint a hátsó, de normális, hogy ekkora áramfelvétele van?
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 22:15:09 »

Normális egy bizonyos szintig. Fények halványulnak, alapjárat picit leesik aztán automatika visszahúzza. HA ennél súlyosabb tünet nincs, akkor minden ok.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 06:46:15 »

Normális egy bizonyos szintig. Fények halványulnak, alapjárat picit leesik aztán automatika visszahúzza. HA ennél súlyosabb tünet nincs, akkor minden ok.

Oké. Kösz! wave
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2009.11.06 péntek, 18:02:16 »

Üdv,

Két kérdésem van:

1. Van valakinek elfekvőben egy csomagtér világítása (izzó, foglalat, miegymás, ami kellhet hozzá)? Szeretném megcsinálni a másik oldalra is...

2. Hogyan lehet kivenni az utastér világítást (első ülések között lévőt)?

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.06 péntek, 18:18:21 írta Kovermadar » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:06:06 »

Üdv,

Két kérdésem van:

1. Van valakinek elfekvőben egy csomagtér világítása (izzó, foglalat, miegymás, ami kellhet hozzá)? Szeretném megcsinálni a másik oldalra is...

2. Hogyan lehet kivenni az utastér világítást (első ülések között lévőt)?

Köszi!

Ma csináltam meg én is. Nagyon faja. Én Ebay-en vettem 1 fontért. Ott keresgess.

A második kérdésed nem igazán értem. Melyik világítást akarod kivenni? A hátsó lábtérvilágítást? (tudtommal csak az van a 2 első ülés között, de az valójában nem ott van, hanem a könyökló leghátsó részén. Arra gondolsz?)
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2009.11.06 péntek, 19:08:12 »

A második kérdésed nem igazán értem.
Nem a hátsó csillárra gondol? Ugyanúgy kell kipattintani, mint az elsőt...
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:32:57 »

Az első "csillárra" gondolok, csak nem tudtam, hogy csillár a neve Smiley
Van az autóban lábtérvilágítás? Még sosem tűnt fel Smiley Hol kellene keresnem?  Huh?

De köszönöm az infókat!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2009.11.06 péntek, 21:35:43 »

Az első "csillárra" gondolok, csak nem tudtam, hogy csillár a neve Smiley
Van az autóban lábtérvilágítás? Még sosem tűnt fel Smiley Hol kellene keresnem?  Huh?

De köszönöm az infókat!
Csillár nevet Fusim adta.
Lábtérpilács kereséséhez utasoldalon lentről nézz a kesztyűtartó bal alsó sarka felé, a kárpiton kis kivágott kocka látszik mellette. Sanszos, hogy csak izzó kell bele, üveglábas, ua mint a helyzetjelző.  wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 09:10:43 »

Ja, nekem is csak izzó kellett bele. Most tökre örülök, nagyon tetszik. Már csak hátra kéne megoldani valahogy. Csak azt nem tudom, hogy Fusim megoldását válasszam, vagy valami mást ötöljek-e ki?
Főleg ilyenkor a korai sötétedéses időszakban jó a lábtérvilágítás, asszony beüléskor nem rugdalja szanaszét az ülése elé rakott dolgokat  nyes.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 09:31:27 »

Lábtérpilács kereséséhez utasoldalon lentről nézz a kesztyűtartó bal alsó sarka felé, a kárpiton kis kivágott kocka látszik mellette. Sanszos, hogy csak izzó kell bele, üveglábas, ua mint a helyzetjelző.  wave

Létezhet, hogy nincs lábtérvilágításom?
Aláfeküdtem reggel, de sehol semmi. Kis kivágott kockát találtam, de semmi sincs a környékén...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2009.11.09 hétfő, 10:13:24 »

Létezhet, hogy nincs lábtérvilágításom?
Aláfeküdtem reggel, de sehol semmi. Kis kivágott kockát találtam, de semmi sincs a környékén...
Akkor nincs előkészítve. Kellenek a foglalatok meg némi vezetékelés. Mk2 Krisztiánnak sztem tutter van gyári foglalata...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.11 szerda, 17:20:53 írta Tádé » Naplózva
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2009.11.11 szerda, 17:14:03 »

Sziasztok!

Miben különbözik az mk1 és mk2-esek elektromos ablakemelői? Motorok és a csatik is mások?

Jó olvasni a topikot, mert rájövök, hogy mennyi minden nem működik a kék bálnában. sosem gondoltam volna, hogy ennyi lámpácska van benne.  Shocked

/
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2009.11.11 szerda, 17:21:20 »

Sziasztok!

Miben különbözik az mk1 és mk2-esek elektromos ablakemelői? Motorok és a csatik is mások?

Jó olvasni a topikot, mert rájövök, hogy mennyi minden nem működik a kék bálnában. sosem gondoltam volna, hogy ennyi lámpácska van benne.  Shocked

/
A kapcsolói tutira.  vigyor3 A többit Fusim megmondja...  wave
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:01:38 »

Sziasztok!

Miben különbözik az mk1 és mk2-esek elektromos ablakemelői? Motorok és a csatik is mások?

Jó olvasni a topikot, mert rájövök, hogy mennyi minden nem működik a kék bálnában. sosem gondoltam volna, hogy ennyi lámpácska van benne.  Shocked

/

A motorok ugyanazok I II mind1. A II esnél a vezető oldali kapcsoló más a vezető ablak 2 fokozatú - 1 one touch, 2 le - más az one touch relé is a II esben - több vezetékes. A kábelkötegben a zár miatt lehetnek eltérések. Többi cucc kapcsoló ugyanaz.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 16:59:25 »

Hali!
 Elhoztam a szerelőtől a kocsit, és azóta fura hangja van a kompresszornak. Működik az irányváltás, de amikor kikapcsolt állapotból átfordítom, mondjuk hogy csak az ablakra fújjon (ilyenkor a digit klíma ugye bekapcsol), akkor kerregő hangja van, mintha berezonálna, vagy műanyag fogaskerekek csúsznának el egymáson. Eddig ilyet nem csinált. Mi lehet ez? Remélem nem akar megdögleni a cucc, pont a fűtésszezon elején?!
Naplózva
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:00:50 »

A motorok ugyanazok I II mind1. A II esnél a vezető oldali kapcsoló ...
Kösz a hasznos infot, de a'szem ablakemelő helyett egy kis benzint kap, meg egy kis szikrát...  szomoru1
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:34:55 »

Kösz a hasznos infot, de a'szem ablakemelő helyett egy kis benzint kap, meg egy kis szikrát...  szomoru1
Necsináld! Mi történt?
Naplózva
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:53:41 »

Necsináld! Mi történt?
Semmi különös, csak a "szokásos". Egy napnál többet pihent, és nem indul. Úgyhogy valszeg a hétvégi programon ugrott, jövő héten meg bevontatom valahova ezt a ...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:55:15 »

Semmi különös, csak a "szokásos". Egy napnál többet pihent, és nem indul. Úgyhogy valszeg a hétvégi programon ugrott, jövő héten meg bevontatom valahova ezt a ...
Levegős az csak, semmi baja nincsen  wave
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:55:52 »

Semmi különös, csak a "szokásos". Egy napnál többet pihent, és nem indul. Úgyhogy valszeg a hétvégi programon ugrott, jövő héten meg bevontatom valahova ezt a ...
Az aksi merült le, vagy az üzemanyagot nem kapja el?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:02:57 »

Levegős az csak, semmi baja nincsen  wave
Levegős? Én is úgy gondoltam, de akkor hogy lehet, hogy brutális gázolajszag van és amikor elindult (úgy értem korábban), akkor fél Budapest füstben úszott? Mikor a lemerült aksimat újratöltöttem, akkor majdnem két hét állás után pöcc-röff.
No, mindegy, ez itt úgyis off, meg úgyis elhuzatom valahova...
Naplózva
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:04:01 »

Az aksi merült le, vagy az üzemanyagot nem kapja el?
Az aksi most tuti jó. Volt.  Smiley
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:05:47 »

Az aksi most tuti jó. Volt.  Smiley
Üzemanyagrendszer nem engedi el a nyomást?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:06:33 »

Üzemanyagrendszer nem engedi el a nyomást?
Ha az akksi jó volt, akkor tuti.  eljen
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:07:32 »

Na tünés a TD topicba!  nyes
Naplózva
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:08:07 »

Üzemanyagrendszer nem engedi el a nyomást?
Majd a szerelő, vagy a bontó megmondja. Smiley
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:26:21 »

Majd a szerelő, vagy a bontó megmondja. Smiley
Küldtem privátot. Megjött?
Naplózva
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:30:38 »

Küldtem privátot. Megjött?
"Meg hát!"  nyes
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2009.11.13 péntek, 16:03:18 »

Gyári infrás riasztó van a kocsiban.Szerintetek hol kezdjem a hiba feltárását ha nem akar müködni?Kulcsot sem tudtam programozni rajta.Talán a kulcs sem jó,pedig villog ha fényképező gépnek tartom.A gyárit szeretném megcsinálni,úgy lenne az igazi.

Ötlet?

Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2009.11.13 péntek, 17:15:01 »

Gyári infrás riasztó van a kocsiban.Szerintetek hol kezdjem a hiba feltárását ha nem akar müködni?Kulcsot sem tudtam programozni rajta.Talán a kulcs sem jó,pedig villog ha fényképező gépnek tartom.A gyárit szeretném megcsinálni,úgy lenne az igazi.
Ötlet?
Saját cikkeim között van 1 a távirányítók programozásáról.  wave
Naplózva
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2009.11.13 péntek, 17:23:24 »

Saját cikkeim között van 1 a távirányítók programozásáról.  wave

Köszi,az megtaláltam,de nem sikerült.Valami bibi lesz.Jó lenne kezdésnek egy tuti müködő infrás kulcs.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2009.11.13 péntek, 20:13:54 »

Viva la péntek 13....  falbav

Lekuffant az önindítóm....

Beindítottam, szuperül indult, leállítottam, onnan már csak kattog. Testkábelt bikakábellel helyettesítettem, semmi változás. Akksisarukat ellenőriztem, klafák. (ma egyszer kölcsön kellett adjam az akksimat)
Ami fura, hogy indítózáskor (kattogáskor) nem esik le az akksi feszültsége, illetve nincs töltés, vagy nagyon kevés van.

Ötlete valakinek? A pozitív akksisaru játszhat velem (talán itt az összefüggés a generátor és önindító között...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2009.11.13 péntek, 20:23:23 »

Viva la péntek 13....  falbav

Lekuffant az önindítóm....

Beindítottam, szuperül indult, leállítottam, onnan már csak kattog. Testkábelt bikakábellel helyettesítettem, semmi változás. Akksisarukat ellenőriztem, klafák. (ma egyszer kölcsön kellett adjam az akksimat)
Ami fura, hogy indítózáskor (kattogáskor) nem esik le az akksi feszültsége, illetve nincs töltés, vagy nagyon kevés van.

Ötlete valakinek? A pozitív akksisaru játszhat velem (talán itt az összefüggés a generátor és önindító között...

A behúzótekercs nem húz be ezért nem is kapcsol be az önindító nem is terhel? Kocogtasd meg a tekercset  pias
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2009.11.13 péntek, 21:06:18 »

Viva la péntek 13....  falbav

Lekuffant az önindítóm....

Beindítottam, szuperül indult, leállítottam, onnan már csak kattog. Testkábelt bikakábellel helyettesítettem, semmi változás. Akksisarukat ellenőriztem, klafák. (ma egyszer kölcsön kellett adjam az akksimat)
Ami fura, hogy indítózáskor (kattogáskor) nem esik le az akksi feszültsége, illetve nincs töltés, vagy nagyon kevés van.

Ötlete valakinek? A pozitív akksisaru játszhat velem (talán itt az összefüggés a generátor és önindító között...
Próbáltad az önindítót direktbe bekötni?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2009.11.14 szombat, 16:14:34 »

A behúzótekercs nem húz be ezért nem is kapcsol be az önindító nem is terhel? Kocogtasd meg a tekercset  pias
Próbáltam, több méretű kalapáccsal, meg különböző ingerültségi szinteken.  eplus2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2009.11.14 szombat, 16:14:56 »

Lekuffant az önindítóm....
Nem tudom, pontosan mitől javult meg, de megismerkedtem arrafelé mindenféle kábellel, ki kivel van.
Felraktam a bikakábelt próbából a + saru meg az önindító közé, kattanás után ilyen 0ra merült akksis feelingel megfordította egyszer a motort. Mondom, oppá, a pozitívval lesz a gebax...
Mozgattam mindenféle kábelt, semmi. Kifűztem az erősítő madzagját az utastérből, mondom ez lesz az átmeneti. Alul felrakom az önindítóra, teszekveszek, mondom próba. Beülök, forgat faján. Jippí! Kiszállok, nézem, az akksira rá se kötöttem. LOL.
Mindent szépen összeraktam, megmostam a kezem és lenni öröm, bodottá'.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2009.11.14 szombat, 20:43:58 »


Mindent szépen összeraktam, megmostam a kezem és lenni öröm, bodottá'.

Barátkozz meg a gondolattal! Átmeneti állapot! wave integet2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2009.11.14 szombat, 20:45:57 »

Barátkozz meg a gondolattal! Átmeneti állapot! wave integet2
Nagyon nem szeretem azokat a dolgokat, ami nem tudatosan oldódott meg. Nálam ez gyakorlatilag nincs megoldva. Lehet, hogy a Mondeo üldözési mániássá tett?  falbav
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2009.11.14 szombat, 20:50:54 »

Nagyon nem szeretem azokat a dolgokat, ami nem tudatosan oldódott meg. Nálam ez gyakorlatilag nincs megoldva. Lehet, hogy a Mondeo üldözési mániássá tett?  falbav

Ezért írtam, hogy nagyon mélyre ne ásdd el a kéztisztitót! Az autóvillamosságnál szemetebb dolod kevés van! integet2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2009.11.14 szombat, 20:57:48 »

Ezért írtam, hogy nagyon mélyre ne ásdd el a kéztisztitót! Az autóvillamosságnál szemetebb dolod kevés van! integet2
Jah, így már koésos.
Amiben bízok, hogy az önindítón is megmozgattam azt a csatit, amiről a generátornak megy a főnagyvaskos pozitív. Tuti ott volt a hiba...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 14:42:15 »

Jah, így már koésos.
Amiben bízok, hogy az önindítón is megmozgattam azt a csatit, amiről a generátornak megy a főnagyvaskos pozitív. Tuti ott volt a hiba...

Kábel oxidálodott a saruban - savazást és forrasztást neki!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 15:42:17 »

Valakinek van hűtővízszint jeladója? Az enyém bexart.... help
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 16:57:28 »

Kábel oxidálodott a saruban - savazást és forrasztást neki!
Kifejted?
A forrasztást még értem (gondolom valami gázlámpával felhevít, meg rondán megdolgozni cinnel) de savazásról nem hallottam...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:08:07 »

Kifejted?
A forrasztást még értem (gondolom valami gázlámpával felhevít, meg rondán megdolgozni cinnel) de savazásról nem hallottam...

Folyasztószer, hogy fusson az ón a sarun kábelen
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 18:08:53 »

Folyasztószer, hogy fusson az ón a sarun kábelen
Így már okésos.  worship
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2009.11.21 szombat, 01:52:51 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a világítás kapcsolóban és a műszerfal belső világításának fényereét állító tekerentyúben hogyan tudom kicserélni a világítást, mert sajna kiégett.
Köszi
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2009.11.21 szombat, 09:00:47 »

Folyasztószer, hogy fusson az ón a sarun kábelen
Hi!
Nagypapámtól én olyat tanultam, hogy a sósavba kis "cin" darabokat tett, amit az heves pezsgés formájában szétmart, ezt használta folyasztószernek, ő csak "letvaszer" néven emlegette, ami (kis német tudással) forrasztóvizet jelent (lötwasser). Neki működött, én próbáltam egyszer sima sósavval folyasztani, nem ment, viszont a Papa módszerével működött.
Az elektronikai forraszanyagban gyanta van, az ugyanazt a célt szolgálja, viszont amit te akarsz forrasztani, ahhoz gyanta nélküli kell, legalábbis úgy gondolom.
Egyébként folyasztószert kapsz szakboltban, vagy barkácsáruházban.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2009.11.21 szombat, 19:20:52 »

Még egy kérdésem lenne hozzátok, be kéne tennem egy kapcsolót valahova. Nem szeretném a kütyühöz kapott kapcsolót használni, hanem valami műszerfalba illőt inkább. A baj az, hogy csak két szabad helyem van, a rádió alatt,  a két középső. Nos az a kérdésem, hogy létezik ide sima gyári kapcsoló(pl kipörgésgátló) csak felirat nélkül? Vagy egyébként mi szokott még itt a kipörgésgátlő mellett lenni?
Köszi
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
GoFerrari
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2009.11.21 szombat, 19:53:28 »

Még egy kérdésem lenne hozzátok, be kéne tennem egy kapcsolót valahova. Nem szeretném a kütyühöz kapott kapcsolót használni, hanem valami műszerfalba illőt inkább. A baj az, hogy csak két szabad helyem van, a rádió alatt,  a két középső. Nos az a kérdésem, hogy létezik ide sima gyári kapcsoló(pl kipörgésgátló) csak felirat nélkül? Vagy egyébként mi szokott még itt a kipörgésgátlő mellett lenni?
Köszi

Szerintem semmi.Nem rémlene h láttam már ott valamit.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.