Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:50:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566775 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2011.09.20 kedd, 11:07:12 »

Sziasztok, MKII digitális klímás autóm van, a középen lévő hőfokot kijelző display mellett lévő ventillátor szabályzó és légterelő szabályzó forgatógomb gyárilag meg van világítva? Sötétben mindig kajtatok a kapcsolók után, s néha gőzöm sincsen hova kapcsolok. A hőfokkijelző display frankón világít, az működik.

Igen, meg. Kis talpas izzó van benne.
Naplózva
vkaresz1
Vendég
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2011.09.21 szerda, 12:42:26 »

Sziasztok!
1.8-as benzines Mondeom az elmúl héten 3 alkalommal olvasztotta ki a motortérben található jobb középső spéci 20 A -os biztosítékot. Mindenféle előzmény nélkül rángatott 1-2-őt majd megált az út közepén. Amint kicseréltem a biztosítékot (nem olcsó mulatság) azonnal tudtam tovább menni. és 50-60km-t megtenni. Majd kezdődött előröl procedúra. Elvittem a szerelőhöz, ahol javíttatni szoktam az autót, de nem tud mit kezdeni a hibával. Azt mondja, amíg nem jelentkezik a hiba nem tudja mit kell megjavítani.
Tudnátok ajánlani valamit merre induljak el a hiba megoldásában? Esetleg egy megbítható, nem drága szerelőt Budapesten vagy környékén?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2011.09.21 szerda, 12:50:16 »

Sziasztok!
1.8-as benzines Mondeom az elmúl héten 3 alkalommal olvasztotta ki a motortérben található jobb középső spéci 20 A -os biztosítékot. Mindenféle előzmény nélkül rángatott 1-2-őt majd megált az út közepén. Amint kicseréltem a biztosítékot (nem olcsó mulatság) azonnal tudtam tovább menni. és 50-60km-t megtenni. Majd kezdődött előröl procedúra. Elvittem a szerelőhöz, ahol javíttatni szoktam az autót, de nem tud mit kezdeni a hibával. Azt mondja, amíg nem jelentkezik a hiba nem tudja mit kell megjavítani.
Tudnátok ajánlani valamit merre induljak el a hiba megoldásában? Esetleg egy megbítható, nem drága szerelőt Budapesten vagy környékén?

Mikori autó?

Egyébként előfordulhat, hogy zárlatod van valahol. Pláne, ha '93-'94-es a kocsi.
Naplózva
vkaresz1
Vendég
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:32:50 »

Mikori autó?

Egyébként előfordulhat, hogy zárlatod van valahol. Pláne, ha '93-'94-es a kocsi.
97-es évjárat.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2011.09.21 szerda, 13:46:53 »

Sziasztok!
1.8-as benzines Mondeom az elmúl héten 3 alkalommal olvasztotta ki a motortérben található jobb középső spéci 20 A -os biztosítékot. Mindenféle előzmény nélkül rángatott 1-2-őt majd megált az út közepén. Amint kicseréltem a biztosítékot (nem olcsó mulatság) azonnal tudtam tovább menni. és 50-60km-t megtenni. Majd kezdődött előröl procedúra. Elvittem a szerelőhöz, ahol javíttatni szoktam az autót, de nem tud mit kezdeni a hibával. Azt mondja, amíg nem jelentkezik a hiba nem tudja mit kell megjavítani.
Tudnátok ajánlani valamit merre induljak el a hiba megoldásában? Esetleg egy megbítható, nem drága szerelőt Budapesten vagy környékén?

mondjuk meg kellene nézni, hogy minek a reléje az, innentől kezdve pedig már lehet tudni, hogy merre keresd a hibát
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2011.09.21 szerda, 17:18:23 »

Sziasztok, cserélt már közületek vapaki padló köteget 98-as autóban, 2000-es évjáratú kötegem van, szerintem néhány helyen más a csatlakozókban a kiosztás.
A másik kérdésem, hogy jobb elöl található fekete doboz, ami a kp zárat, riasztót vezérli kapcsolatban áll a patsszal?mert azt is cserélném, és nem tudom kell-e tanítani kulcsot hozzá, vagy ilyesmi.
Köszi a válaszokat.
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2011.09.21 szerda, 22:59:45 »

És hogy ne OFF-oljak a futómű-ben: a gyújtáskapcsolóm is megmurdelt  smile
Csak úgy indul, ha a motortérben direktben rányomom az önindító kábelét az akksira.
Múltkor volt már hasonló, de akkor kiderült, hogy szét volt csúszva ennek a vezetéknek a csatlakozása.Ez most ki van küszöbölve egy csokicsatlakozóval.
Most volt előjele, mert pár hónapja azt kezdte el játszani, hogy kulcs elforgatásánál gyújtás volt, de semmi:vagy immo nem engedte, vagy nem ment ki a jel a gyújtáskapcsolóból.1-2x elfordít, utána jó volt.Na ez egyre sűrűbben kezdett előfordulni, és egyre többet kellett kulcsot ráfordítani.Aztán egyszercsak nem volt több lehetőség.
Gondolom, kikoptak  a kapcsolóban  a lamellák.
Most igyekszem a piros lámpánál nem lefulladni  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2011.09.21 szerda, 23:14:20 »

Sziasztok!
1.8-as benzines Mondeom az elmúl héten 3 alkalommal olvasztotta ki a motortérben található jobb középső spéci 20 A -os biztosítékot. Mindenféle előzmény nélkül rángatott 1-2-őt majd megált az út közepén. Amint kicseréltem a biztosítékot (nem olcsó mulatság) azonnal tudtam tovább menni. és 50-60km-t megtenni. Majd kezdődött előröl procedúra. Elvittem a szerelőhöz, ahol javíttatni szoktam az autót, de nem tud mit kezdeni a hibával. Azt mondja, amíg nem jelentkezik a hiba nem tudja mit kell megjavítani.
Tudnátok ajánlani valamit merre induljak el a hiba megoldásában? Esetleg egy megbítható, nem drága szerelőt Budapesten vagy környékén?

valami pontosabbat?
mert a jobb középső spéci az nem egy egzakt fogalom
a fedelén van egy rajz, be van számozva az összes relé és bizti, ha azt megmondod, hogy melyik, akkor tudunk könnyebben segíteni
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 13:51:54 »

Sziasztok, cserélt már közületek vapaki padló köteget 98-as autóban, 2000-es évjáratú kötegem van, szerintem néhány helyen más a csatlakozókban a kiosztás.
A másik kérdésem, hogy jobb elöl található fekete doboz, ami a kp zárat, riasztót vezérli kapcsolatban áll a patsszal?mert azt is cserélném, és nem tudom kell-e tanítani kulcsot hozzá, vagy ilyesmi.
Köszi a válaszokat.

Nagyon is valószínű lehet, amit mondasz. Mk1-nél csak két fajta elektromos kiosztás volt, a '93-'94-es autóké, és a '95-'96-os autóké. Illetve volt még egy pici változtatás '96 elején a motortérben a nagy átvezető 4szögeltes csatival, de az semmi a másik lépéshez képest.
És tudtommal az Mk2-ben 2x is volt ilyen változtatás. Most hirtelen nem tudom megnézni neked az éveket, mert nem vagyok t.i.s. közelben, talán holnap.

A 2.-ra meg nem tudok érdemben szólni.
Az én Mk1-emben cseréltem padlókábelköteget és a vezérlődobozt is, ugyanakkori, '96-os autóból. Az doboz, a padlókábelköteg és az ajtókábelkötegek berakása után lett duplazáram, és az immo sem rakoncátlankodik. Csak ennyit tudok hozzáfűzni.
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 20:30:13 »

Köszi az infót, én több dolog miatt is cserélném a köteget, de próbaként összedugva nem sok minden működött. Ezért kérdeztem, mert ha valaki már kisakkozta, nekem egyszerűbb lenne. Ha több időm lesz, akkor összehozom.
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2011.09.22 csütörtök, 20:34:59 »

jobb elöl található fekete doboz, ami a kp zárat, riasztót vezérli kapcsolatban áll a patsszal?mert azt is cserélném, és nem tudom kell-e tanítani kulcsot hozzá, vagy ilyesmi.
Köszi a válaszokat.

nincs. a központizár vezérlő és az immo között semmi összefüggés.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2011.09.23 péntek, 08:35:02 »

Sziasztok,

Bár nem szorosan az elektromos topichoz tartozik, de nem tudtam hová irjam. Azt történt,  hogy MK2 mondeoban akárhová kapcsolom a fűtés szabályzót kizárólag az ablakra fujja a levegőt. ( hideg - meleg és a ventillátor szabályzó OK ). Azt olvasom hogy valami vákumrendszer irányitja ezt a dolgot, és egyáltalán nem egyedi a hiba, de semmi rendes leirást vagy képet nem találtam a neten,  hogy ez a rendszer egyáltalán hol van az autóban, hol kell keresni a hibát. Tudnátok segíteni mit lehet ilyenkor tenni?

L
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2011.09.23 péntek, 11:12:09 »

Sziasztok,

Bár nem szorosan az elektromos topichoz tartozik, de nem tudtam hová irjam. Azt történt,  hogy MK2 mondeoban akárhová kapcsolom a fűtés szabályzót kizárólag az ablakra fujja a levegőt. ( hideg - meleg és a ventillátor szabályzó OK ). Azt olvasom hogy valami vákumrendszer irányitja ezt a dolgot, és egyáltalán nem egyedi a hiba, de semmi rendes leirást vagy képet nem találtam a neten,  hogy ez a rendszer egyáltalán hol van az autóban, hol kell keresni a hibát. Tudnátok segíteni mit lehet ilyenkor tenni?

L

Olvasd el ezt a cikket, elvileg megoldja a problémád Smiley integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2011.09.23 péntek, 14:11:56 »

Olvasd el ezt a cikket, elvileg megoldja a problémád Smiley integet2

Nagyon köszönöm, a sziszegő hangot is hallgatom egy ideje hogy mi lehet, de nem gondoltam hogy összefüggés van.
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2011.09.23 péntek, 19:38:03 »

Sziasztok, a padlóköteg csere után két dolgot kivéve minden működik. Az egyik az ajtónyitásra kapcsoló beltéri világítás, ami nem annyira életbevágó, majd kinyomozom. A másik fontosabb, erről kérném a véleményeteket. A központi zár bezár, de egyből kinyit, mint amikor nyitva maradt volna egy ajtó. Végpróbáltam az összes ajtócsatit egyenként szétszedtem, és úgy is teszteltem. A jobb első ajtó kiiktatásakor a többi 3 +csomitartó működött. Ebből arra következtettem, hogy a jobb első a rossz. Cseréltem zárat, ajtókábelt, de ugyan az a tünet. Az egyik zárral egyszer működött. Ha bezárom a jobb elsőt, akkor az zárva marad, a többi kinyílik. Ezután rázárom a bal elsőt, akkor minden zárva marad. A kérdésem az, hogy lehet, hogy a 3 tesztelt zár mind elromlott, vagy ne a zárnál keressem a hibát? Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2011.09.23 péntek, 20:16:03 »

És hogy ne OFF-oljak a futómű-ben: a gyújtáskapcsolóm is megmurdelt  smile
Csak úgy indul, ha a motortérben direktben rányomom az önindító kábelét az akksira.
Múltkor volt már hasonló, de akkor kiderült, hogy szét volt csúszva ennek a vezetéknek a csatlakozása.Ez most ki van küszöbölve egy csokicsatlakozóval.
Most volt előjele, mert pár hónapja azt kezdte el játszani, hogy kulcs elforgatásánál gyújtás volt, de semmi:vagy immo nem engedte, vagy nem ment ki a jel a gyújtáskapcsolóból.1-2x elfordít, utána jó volt.Na ez egyre sűrűbben kezdett előfordulni, és egyre többet kellett kulcsot ráfordítani.Aztán egyszercsak nem volt több lehetőség.
Gondolom, kikoptak  a kapcsolóban  a lamellák.
Most igyekszem a piros lámpánál nem lefulladni  vigyor3
háát, a lamella-dolog nem jött be szerencsére eljen
Yooccoo-nál,ha már olyan gyorsan túl lettünk a betervezett és elmaradt bal első állványcsonk cserén, megnéztük, miért nem indítható a kocsi a kulccsal.Rövid kutakodás után kiderült, hogy a delej eljut a fekete biztosíték dobozig az akksi mellett.Itt már sötét volt, és kedvünk se volt több, és úgy maradt a dolog.Yooccoo ötlete nyomán kicseréltem az önindító reléjét, és lőőn, működik  taps
Szétkaptam a rossz relét és szét van égve.
Persze, ez a probléma is a kuplungozás után jelentkezett.
Kis kutakodás a motortérben, és összeraktam a legot: a nyomorék szerelő az önindító fekete vezetékét az EGR szelep fém csöve alatt vezette át, ami ugye tűzforró, és persze testelt. A fekete vezeték pozitív.Ez ráégett a csőre, ezáltal a relé testet kapott indításkor,és szép lassan összeégett, majd szétolvadt.Ez magyarázza az egyre sűrűbb indítási kísérletet, majd a teljes "kakukk"ot.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2011.09.23 péntek, 20:40:06 »

Sziasztok!

Világit folyamatosan a sikos jég veszélyre figyelmeztetö lámpa! Pedig sikos jég még nem igazán van erre Smiley Hogy tudom eltüntetni? Vagy jelent ez valami mást is?
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2011.09.24 szombat, 14:48:55 »

Üdv mindenkinek!
A kérdésem a következő lenne. Amikor megvettem az autót csak a piros mesterkulcsot kaptam hozzá. Az érdekelne, hogy honnan tudom meg, hogy benne van e a távirányító agya? A központizár jól működik kulccsal, de azért érdekelne, hogy van e benne távirányítóhoz való bigyó. A csomagtartóm csak kulccsal nyílik, de megnéztem és az is elektromosan kellene, hogy működjön, mert a motor ott is benne van és be is van vezetékelve rendesen.
 
Köszi..

Norbi..
Naplózva
Diego
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146


E-mail
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2011.09.24 szombat, 19:21:11 »

Sziasztok.

Olyan gondom van hogy nem megy a vízhőfokmérő óra a műszerfalon(MKII,2.0)Jeladót már vettem másikat,de azzal sem.Nem volt már valakinek hasonló jelenség?Jellemző erre a típusra hogy maga az óra fekszik ki?Addig nem vennék másik órát.Hátha van valakinek ötlete.
Előre is köszi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2011.09.24 szombat, 20:16:43 »

Sziasztok.

Olyan gondom van hogy nem megy a vízhőfokmérő óra a műszerfalon(MKII,2.0)Jeladót már vettem másikat,de azzal sem.Nem volt már valakinek hasonló jelenség?Jellemző erre a típusra hogy maga az óra fekszik ki?Addig nem vennék másik órát.Hátha van valakinek ötlete.
Előre is köszi.
egyszerűen nézz egy szálszakadást a vezetékben és ennyi.
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 13:36:48 »

Sziasztok !

Segítséget kérnék, mivel olyan problémám van, hogy a tolató lámpám csak akkor világít ha teljesen hátra húzom a váltót. Érdekelne, hogy ez gondolom valami kapcsoló hibája lehet csak nem tudom, hogy hol keressem. A segítséget előre is köszönöm. Gabesz
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 13:57:00 »

...A központi zár bezár, de egyből kinyit, mint amikor nyitva maradt volna egy ajtó. Végpróbáltam az összes ajtócsatit egyenként szétszedtem, és úgy is teszteltem. A jobb első ajtó kiiktatásakor a többi 3 +csomitartó működött. Ebből arra következtettem, hogy a jobb első a rossz. Cseréltem zárat, ajtókábelt, de ugyan az a tünet. Az egyik zárral egyszer működött. Ha bezárom a jobb elsőt, akkor az zárva marad, a többi kinyílik. Ezután rázárom a bal elsőt, akkor minden zárva marad. A kérdésem az, hogy lehet, hogy a 3 tesztelt zár mind elromlott, vagy ne a zárnál keressem a hibát? Köszönöm előre is a segítséget.
Hali!

Én most ugyanezt, v. ehhez hasonlót játszok az Mk1-emen. Bent ülve könnyebb tesztelni, de én is kívülről, kulccsal kezdtem.
Nálam a jelenség. Ülök a vezető oldalon, benyomom a kilincset, húzza a két hátsót is, de a jobb elsőt nem, és visszanyit mind a 3. Jobb elsőt benyomom, zár mind a 4 ajtó. Bal oldalon nyitnám, nyílik a 2 hátsó is, de azonnal visszazár mind a 3. Jobb oldalt nyitva szépen működik minden.
Arra már rájöttem, hogy a bal oldalon van valami ereszd el a hajamat, miután én is mindent kicseréltem a jobb oldalon. A bal oldalon is piszkáltam, egyszer csak jó lett. Így aztán arra jöttem rá, hogy valami érintkezési anomália lehet. Azóta jó lett.
Igaz, ma megint szórakozott. Nyitnám, de zár vissza egyből. Úúú, jó lesz bejutni Smiley. Nyit, majd egyből az ajtót is, hogy ne zárjon vissza, de mégis, aztán nyöszörgött, hogy nem tud bezáródni, mert az ajtó nyitva, de nem tud nyílni, mert a jobb első zárást parancsol neki, így folytonosan nyüzgött a központi. Beugrottam, és kinyitottam jobb belül. Ja, ráadás, hogy jobb oldalon a kulccsal kívülről nem tudom nyitni, ennek is utána kell nézni - valakinek ötlet? Ezután kicsit megcsapkodtam az ajtóborítást a bal oldalon, aztán helyreállt az egész működése.
Te is megpróbálhatod, hogy megmozgatod a kábelkorbácsot az ajtóban. Egyszer le kéne szedni, még a nagy hidegek előtt, mert hidegben a szigetelő ragasztója nem jön le olyan könnyen.

Apropó.
Kérdés. Mindegyik Mk2-ben az el.ablak kapcsoló az duplaklikkes? Arra gondolok, hogy első klattyra és úgy tartva addig megy az ablak, amíg el nem engedem a gombot. De ha rányomom a gombot a második klattyra és egyből felengedem, akkor teljesen leengedi az ablakot. Jól gondolom? És ugyanez az effekt felhúzásnál is?

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 22:31:43 »

Az ajtó köteget cseréltem, mindkettővel csinálta. A régi padlókötegem a bal első ajtócsatlakozásnál kontakt, vagy szigeteléshibás volt, mert ha mozgattam, össze-vissza bezárt, kinyitott. De magától csak nagyon kevésszer csinált galibát. Az új kábellel még nem csináltam ilyen próbát.

Az elektromos ablak gombja csak a bal első ablaknál aztonata, és csak lefelé.

Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:39:01 »

Sziasztok! Tudna Nekem valaki segíteni, a gyári távadóm nem ad jelet, sőt a kulcs is rettentően el van kopva, Valaki tudna Nekem ajánlani egy műszerész-kulcsmásolót, aki javítani tudná a távadómat? Válaszokat előre is köszi
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2011.09.28 szerda, 23:28:56 »

Sziasztok! Tudna Nekem valaki segíteni, a gyári távadóm nem ad jelet, sőt a kulcs is rettentően el van kopva, Valaki tudna Nekem ajánlani egy műszerész-kulcsmásolót, aki javítani tudná a távadómat? Válaszokat előre is köszi
Könnyebb dolgunk lenne, ha ismernénk a kocsid típusát, esetleg a lakhelyedet.Mert hiába mondok pl. Pesten kulcsost, ha Zalaszentgróton laksz  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 05:58:50 »

Könnyebb dolgunk lenne, ha ismernénk a kocsid típusát, esetleg a lakhelyedet.Mert hiába mondok pl. Pesten kulcsost, ha Zalaszentgróton laksz  vigyor3

Bocsi igazad van! Budapesten lakom, autóm Mondeo 1997, 1.8 GLX, a távadója két gombos, de a cél érdekében vidék sem okozna gondot, megoldom valahogy. Köszike
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 07:48:27 »

Bocsi igazad van! Budapesten lakom, autóm Mondeo 1997, 1.8 GLX, a távadója két gombos, de a cél érdekében vidék sem okozna gondot, megoldom valahogy. Köszike

Én ezt ismerem, nincs messze pesttől:

http://www.kulcshaz.hu/index.php?pid=autokulcsok

De biztos lesz közelebb is...
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:20:04 »

Én ezt ismerem, nincs messze pesttől:

http://www.kulcshaz.hu/index.php?pid=autokulcsok

De biztos lesz közelebb is...

Köszike, már felvettem a kapcsolatot a szolgáltatóval, remélem szerencsével járok.
Üdv
Naplózva

MK4, 2008, Trend kombi, 2.0 benzin.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 20:28:25 »

Sziasztok!

Ez az ajtózáródásos dolog nálam is kezd jelentkezni. Pontosabban a jelenség annyi, hogy mostanában egyre sűrűbben, ha néhány csepp eső esik, az autó központi zárja automatikusan bezár. Ilyenkor az ajtó feszítéses, hosszú drótos ajtókilincs beakasztós módszer segít. Persze a kulcsok véletlenül mindig bent vannak, hiszen csak éppen kiszálltam, hogy kinyissam a kaput, stb.
Azt látom a hozzászólásokból, hogy ez általában valami kábelköteg sérülése, kopás utáni zárlat okozza. Meg tudja valaki mondani, hogy a legtöbb esetben hol kell, hol lehet keresni a zárlatot okozó kopás helyét? Vagy hogyan lehet kikeresni a problémát? Biztosan előfordult mással is ez. Tegnap már száraz időben is előfordult, hogy beszálltam a kocsiba, becsuktam az ajtót, és hallottam, ahogy kattog az ajtózár, ki be zárt, kattogott, mint a géppuska. Aztán egyszer csak abbahagyta. Szóval hol kereshetném? Nincs kedvem minden szál drótot egyesével átvizsgálni, meg időm sincs. Szóval? szomoru1
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 23:55:04 »

Sziasztok !

Segítséget kérnék, mivel olyan problémám van, hogy a tolató lámpám csak akkor világít ha teljesen hátra húzom a váltót. Érdekelne, hogy ez gondolom valami kapcsoló hibája lehet csak nem tudom, hogy hol keressem. A segítséget előre is köszönöm. Gabesz
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2011.09.30 péntek, 08:26:29 »

Ez az ajtózáródásos dolog nálam is kezd jelentkezni. Pontosabban a jelenség annyi, hogy mostanában egyre sűrűbben, ha néhány csepp eső esik, az autó központi zárja automatikusan bezár....
Azt látom a hozzászólásokból, hogy ez általában valami kábelköteg sérülése, kopás utáni zárlat okozza. Meg tudja valaki mondani, hogy a legtöbb esetben hol kell, hol lehet keresni a zárlatot okozó kopás helyét? Vagy hogyan lehet kikeresni a problémát? Biztosan előfordult mással is ez...
Szia!

Mk1 korai verzióinál az volt, hogy az utasoldal A oszlop aljánál a kábelköteg a bejövő víz és pára miatt rozsdás kábelkorbácskötegben előfordultak szakadások. De azt hiszem ez a beázásos dolog Mk2-nél már kevésbé fordul elő, konstrukciós változtatások miatt.
Nem lehet, hogy a vezető oldalán az ajtó és az A oszlop közötti átvezetőben szakadt el az egyik kábel és kontakt hibát okoz?

Segítséget kérnék, mivel olyan problémám van, hogy a tolató lámpám csak akkor világít ha teljesen hátra húzom a váltót. Érdekelne, hogy ez gondolom valami kapcsoló hibája lehet csak nem tudom, hogy hol keressem. A segítséget előre is köszönöm. Gabesz
Talán ahol a váltókar beül a hátrameneti fokozatba, és hozzáérne a kapcsolóhoz, de az elkopott, ezért kell nyomni.
Szerintem.
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2011.09.30 péntek, 08:28:51 »

Szia!

Mk1 korai verzióinál az volt, hogy az utasoldal A oszlop aljánál a kábelköteg a bejövő víz és pára miatt rozsdás kábelkorbácskötegben előfordultak szakadások. De azt hiszem ez a beázásos dolog Mk2-nél már kevésbé fordul elő, konstrukciós változtatások miatt.
Nem lehet, hogy a vezető oldalán az ajtó és az A oszlop közötti átvezetőben szakadt el az egyik kábel és kontakt hibát okoz?
Talán ahol a váltókar beül a hátrameneti fokozatba, és hozzáérne a kapcsolóhoz, de az elkopott, ezért kell nyomni.
Szerintem.
Ez az amit én is sejtek csak nem tudom, hol keressem a kapcsolót?
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
yvanhoe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2011.09.30 péntek, 08:38:01 »

Sziasztok !

Segítséget kérnék, mivel olyan problémám van, hogy a tolató lámpám csak akkor világít ha teljesen hátra húzom a váltót. Érdekelne, hogy ez gondolom valami kapcsoló hibája lehet csak nem tudom, hogy hol keressem. A segítséget előre is köszönöm. Gabesz

Nekem is ugyanez volt a gondom amikor megvettem 2 éve  Wink
A váltó tetekén van egy fehér "doboz". A csatlakozót leveszed róla, kicsavarod (azt hiszem 2db) a csavarokat, és kiveszed. nyugodtan kiveheted, nem fog szétugrani semmi. Ha kint van, akkor látni fogod, hogy hol lehet állítani rajta. Lazítani kell belül a kapcsolón, hogy kifelé jöjjön. Vigyázz, egyszerre csak kicsit állíts és próbáld ki, nehogy kitekerd túlságosan.
Sok sikert. 10-15perc meló és újra lesz tolatólámpád.   taps
Naplózva

99' Ford Mondeo Turnier Mk II 1.8TD Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2011.09.30 péntek, 09:08:18 »

Szia!

Mk1 korai verzióinál az volt, hogy az utasoldal A oszlop aljánál a kábelköteg a bejövő víz és pára miatt rozsdás kábelkorbácskötegben előfordultak szakadások. De azt hiszem ez a beázásos dolog Mk2-nél már kevésbé fordul elő, konstrukciós változtatások miatt.
az nem az a oszlopnál van, hanem a padlóköteg átvezetésnél az anyós ülésnél. vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2011.09.30 péntek, 09:15:44 »

az nem az a oszlopnál van, hanem a padlóköteg átvezetésnél az anyós ülésnél. vigyor3
Lehet, hogy ott is van, de én olyat láttam, hogy az A oszlopról a padlóra való lekanyarodást segítő műanyag burkolatban mállottak el a vezetékek réz részei, az onnan még nehezebben kiszáradó víz miatt.
Itt tudom megmutatni: a kép jobb oldala felé, közép tájon, ahol derékszögben törik meg a köteg, a csavarhúzó a fele mutat, kék szigiszagi utáni rész. Én abban a műanyagban találtam 2-3 kábelt, amit meg kellett forrasztani, mert elmállott. Az anyósülés alatti átvezetőben nem találtam ilyen problémát.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2011.09.30 péntek, 09:20:12 »

Lehet, hogy ott is van, de én olyat láttam, hogy az A oszlopról a padlóra való lekanyarodást segítő műanyag burkolatban mállottak el a vezetékek réz részei, az onnan még nehezebben kiszáradó víz miatt.
Itt tudom megmutatni: a kép jobb oldala felé, közép tájon, ahol derékszögben törik meg a köteg, a csavarhúzó a fele mutat, kék szigiszagi utáni rész. Én abban a műanyagban találtam 2-3 kábelt, amit meg kellett forrasztani, mert elmállott. Az anyósülés alatti átvezetőben nem találtam ilyen problémát.
na a csavarhúzó melletti műanyag burkolatban voltak gyári forrasztások nálam, amik elég punnyadtak voltak és ezért nem működött a központim(sem)...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2011.10.01 szombat, 21:10:03 »

Stziasztok, sikerült végére járnom, hogy miért nem működött rendesen a központi záram. A padlóköteg cseréje nem teljesen úgy sikerült, ahogy terveztem. Az új kötegben volt egy plussz zöld színű csati is( jobb oldali A oszlop tövében)A műszerfal kötegemben viszont nem volt ilyen. A kézifék visszajelző, az elektromos tükrök, és a kp zár 2 szála is eredetileg az én autómban a kék csatin keresztül ment a padlókötegbe. Szóval ezeket kellett átpakolnom a zöldbe.
Van viszont, amit nem tudtam megoldani. Az ajtónyitásra gyúló belső világítás nem működik. A belső biztosítéktánlából a belső lámpáig minden ok, leellenőriztem. Az oszlopokon lévő zárrészben lévő kapcsolókból érkező vezetékek pozitív szálait ellenőriztem, és a műszerfalkötegemet módosítottam úgy, hogy az új padlóköteg megfelelő csatijának megfelelő érintkezőjéhez csatlakozzon. Viszont így sem működik. Az igazság az, hogy a csere előtt is csak a vezető ajtó nyitásakor működött, de most így sem megy. A kapcsolókat ellenőriztem, azok jók. A csomagtartó ajtó nyitásakor a hátsó csomagtérlámpa ég, csak az első nem. Szóval valahol a belső biztosítékdoboz és a jobb oszlop csatlakozói között lehet a probléma. Van még 3 szál vezeték, amik nem tudom, hogy mik, ezek a műszerfal kötegben voltak, ezek most le vannak szigetelve. Amikor bent voltak a csatlakozóban, akkor sem működött.
Ha valaki esetleg meg tudná mondani, hogy a biztosítéktáblán melyik csatlakozó melyik lábára mennek az ajtó kapcsolóinak kábelei, az segítene.
A másik, hogy az új köteg, az új zárak kettős kp zárasak. A köteggel együtt riasztós kp zár modul is jött. Ezek ellenére a kettős zár nem működik, a sima kp zár igen. próbáltam kulcsot tanítani hozzá, hátha legalább ez a funkció megy, de ez sem sikerült. Szal még pár dolog hiányzik. Sajnos évjáratban, felszereltségben megfelelő teljes műszerfalköteget nem találok.
Remélem sikerült érthetően leírnom, mi a helyzet. Ha valakinek van infója, ötlete, szívesen beszem:)
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 11:03:26 »

... Sajnos évjáratban, felszereltségben megfelelő teljes műszerfalköteget nem találok.
Remélem sikerült érthetően leírnom, mi a helyzet. Ha valakinek van infója, ötlete, szívesen beszem:)
Hi!
Pedig abból a gépből kellett volna kiszedned a műszerfal kábelköteget, amiből a padlóét szerezted. Sőt, még az is előfordulhat, hogy a motortérire is szükséged lehet.
Ötletem: TIS.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 20:54:16 »

Abból bogarászok, küszi. De pl mem találom sehol az ajtók nyiását érzékelő kapcsolók bekötését. Úgy értem az oszlopokon lévő kapcsolókét, nem a zárban lévőket. esetleg van ötleted, hol keressem TIS-ben?
Sajna a műszerfalkábel már korábban szét lett vágva....most várok, hátha lesz valakinek, ami stimmel minden szempontból.
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 21:11:03 »

Abból bogarászok, küszi. De pl mem találom sehol az ajtók nyiását érzékelő kapcsolók bekötését. Úgy értem az oszlopokon lévő kapcsolókét, nem a zárban lévőket. esetleg van ötleted, hol keressem TIS-ben?
Sajna a műszerfalkábel már korábban szét lett vágva....most várok, hátha lesz valakinek, ami stimmel minden szempontból.
azért nem találod, mert rossz korosztályt nézel.
mk1-ben volt oszlop kapcsoló, 2-től már nincs.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 21:31:15 »

Abból bogarászok, küszi. De pl mem találom sehol az ajtók nyiását érzékelő kapcsolók bekötését. Úgy értem az oszlopokon lévő kapcsolókét, nem a zárban lévőket. esetleg van ötleted, hol keressem TIS-ben?
Sajna a műszerfalkábel már korábban szét lett vágva....most várok, hátha lesz valakinek, ami stimmel minden szempontból.
izzó jó? Smiley
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 09:42:18 »

...A csomagtartó ajtó nyitásakor a hátsó csomagtérlámpa ég, csak az első nem...
Milyen első? Kombinál a csomagtér világítást - tudtommal - csak egy lámpa oldja meg, rögtön az ajtókáva mellett van a plafonon. Ha kinyitod a csomagtér ajtót, akkor csak ez kapcsolódik fel, az első szélvédőnél - és opcionálisan a hátsó üléssor felett - levő az nem.
Abból bogarászok, küszi. De pl mem találom sehol az ajtók nyiását érzékelő kapcsolók bekötését. Úgy értem az oszlopokon lévő kapcsolókét, nem a zárban lévőket. esetleg van ötleted, hol keressem TIS-ben?
Sajna a műszerfalkábel már korábban szét lett vágva....most várok, hátha lesz valakinek, ami stimmel minden szempontból.
azért nem találod, mert rossz korosztályt nézel.
mk1-ben volt oszlop kapcsoló, 2-től már nincs.
Az ajtónyitás érzékelő - ami felkapcsolja a beltérvilágítást - Mk2-n a zár ellendarabjába van integrálva a B ill. C oszlopon  - ahogy astor mondja. De ezt tudnod illene, ha Mk2-d van.

Nézegettem.
Van a 4 ajtóérzékelő. JE megy az 58/10-re. JH megy az 58/11-re. Ez a kettő a műszerfal kábelkötegben át van vezetve a 110/14-es be, és innen vissza a padlókábelkötegen keresztül a központizár vezérlőbe. Illetve az 58/11 tovább van vezetve a műszerfal kábelkötegben a biztosítéktábla feletti csatlakozóhalmazba. A BE érzékelő megy az 58/12-be, ami a műszerfal kötegen át vissza van vezetve a 110/15-be, és megy a padlókábelkötegben a kp-izár vezérlőbe. Ill. az 58/12-ből megy a műszerfal kábelkötegen keresztül a biztitábla aljában levő 366/2-be.
A BH érzékelő pedig nem a padlókábelkötegben van, hanem egy másikban, ami becsatlakozik a kormány alatt levő biztitábla feletti csatlakozóhalmazba (143/3), innen megy tovább az 58/11-be a műszerfal kábelkötegen keresztül. A 143/11-ből még megy a biztitábla aljában levő 366/9-be.
( 110/12 : csati/láb; C58: 16 lábú szürke csati a bal A oszlop aljában, C110: 16 lábú kék csati ugyanott )
Csatolok egy rajzot is, hátha megtalálod a tis-ben, és akkor könnyebben el tudsz igazodni rajta.
Ha a kocsid '98/08 előtti, akkor az 58-as csatiban más a lábak bekötése, lehet, hogy ez a gondod okozója.

Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 09:47:54 »

azért nem találod, mert rossz korosztályt nézel.
mk1-ben volt oszlop kapcsoló, 2-től már nincs.

Ez meg pont nem igaz. Láttam én már MK II-est 1997-ből, amiben még az A oszlopon volt a kapcsoló.

1998-ban már valóban nem ott volt, de nem minden MK II-esnek van az említett mikorkapcsolós megoldáa, a korai darabokba még az MK I-es kapcsolója van.
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 12:16:23 »

Köszönöm az infókat. Először válaszolok a kérdésekre:
Az izzó működik, fixre kapcsolva ég.
Az érzékelők a b és c oszlopon a zárvellendarabjában vannak. A bal hátsó belegy a biztosítékdobozba, leellenőriztem. A többi 3 a jobb a oszlopban a kék csatiba megy. Itt kellett variálnom, mert a 2 köteg a csatlakozó kiosztásban különbözött. Az elektromos tükrök, kézifékvisszajelző kábeleit át kellett raknom egy zöld csatiba.
A friss infók alapján holnap megnézem, remélem sikerül megoldani.
Mégegyszer köszi
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 20:47:16 »

Nekem is ugyanez volt a gondom amikor megvettem 2 éve  Wink
A váltó tetekén van egy fehér "doboz". A csatlakozót leveszed róla, kicsavarod (azt hiszem 2db) a csavarokat, és kiveszed. nyugodtan kiveheted, nem fog szétugrani semmi. Ha kint van, akkor látni fogod, hogy hol lehet állítani rajta. Lazítani kell belül a kapcsolón, hogy kifelé jöjjön. Vigyázz, egyszerre csak kicsit állíts és próbáld ki, nehogy kitekerd túlságosan.
Sok sikert. 10-15perc meló és újra lesz tolatólámpád.   taps

Köszönöm a segítséget, megnézem ! :-)
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 13:53:11 »

Olvasd el ezt a cikket, elvileg megoldja a problémád Smiley integet2

Hű de jó hogy ráakadtam erre a cikkre !   worship
Ezt a levegő terelés problémát már régóta szeretném megoldni. Most már legalább tudom hogy nem is kell annyira szétbontani mint gondoltam.
Köszönöm!   wave
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 14:29:36 »

Viszont van egy másik bánatom is.
Most visszaolvastam és kerestem több témában is de nem találtam erre választ. A problémáim a központi zár körül vannak. Dupla záras. Ha ez számít bármit is.

Több különböző történet is van vele:
#1: Egy ideje a távirányítóval nem lehet nyitni/zárni az autót. Elvileg az elemek jók, cseréltem is és valamikor régebben megpróbáltam újra taníttatni is a kulcsot és akkor úgy viselkedett mintha venné a jelet, épp csak nem nyitja zárja az ajtókat.
Mi okozhatja ezt? Merre keresgéljek? Hogy tudom diagnosztizálni? Apró adalék: csak 1db kulcsom van. Nem tudom másikkal kipróbálni.

#2 probéma:
Lehet hogy összefügg az elsővel. Egy ideje elfogyott a bal első ajtóból a zár mozgató motor. A jelenség a szokásos. Ha a jobb első ajtót zárom a kulccsal, akkor visszanyílik az összes ajtó, mivel nem tudja a bal elsőt zárni.
Mondjuk 2 hónapja szétszedtem az összes ajtót, mert cseréltem a hangszórókat és a kilincs világítást, és akkor kibontottam teljesen a bal elsőből a zárat is. Lebontottam mindent róla, kitakarítottam, bezsíroztam, de nem változott. Sajnos maga a zár motor és a mechanika egybe van építve és részben szegecselt, ezért nem akartam jobban szétfeszegetni. Így annak a belseje kérdéses.

#3 probléma:
Pár hete elkezdte a bal hátsó is, hogy vagy nem zár be, vagy nem nyílik. Egy első ajtó nyitás/zárás után általában újra jó. Egy darabig.... Vajon itt is ugyanaz a helyzet mint az elsővel?

Kérdéseim:
#1: Elképzelhető hogy valahol csak egy kontakt hiba, vagy zár motor csere lesz? Érdemes ebből bontottat venni?
#2: Ha kint van a kezemben lehet valahogy diagnosztizálni hogy működik-e?
#3: Ha teljesen elszántan szétszedem (szegecselt), akkor össze lehet újra rakni?
#4: Az első és a hátsó ajtókban ugyanolyan motor/szerkezet van? (nem figyeltem meg amikor a hangszórókat cseréltem. akkor még jó volt...)

Ha bárkinek lenne valami ötlete, szívesen fogadom!
Köszönöm!   poigneemain
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 19:58:57 »

Viszont van egy másik bánatom is.
Most visszaolvastam és kerestem több témában is de nem találtam erre választ. A problémáim a központi zár körül vannak. Dupla záras. Ha ez számít bármit is.

Több különböző történet is van vele:
#1: Egy ideje a távirányítóval nem lehet nyitni/zárni az autót. Elvileg az elemek jók, cseréltem is és valamikor régebben megpróbáltam újra taníttatni is a kulcsot és akkor úgy viselkedett mintha venné a jelet, épp csak nem nyitja zárja az ajtókat.
Mi okozhatja ezt? Merre keresgéljek? Hogy tudom diagnosztizálni? Apró adalék: csak 1db kulcsom van. Nem tudom másikkal kipróbálni.

#2 probéma:
Lehet hogy összefügg az elsővel. Egy ideje elfogyott a bal első ajtóból a zár mozgató motor. A jelenség a szokásos. Ha a jobb első ajtót zárom a kulccsal, akkor visszanyílik az összes ajtó, mivel nem tudja a bal elsőt zárni.
Mondjuk 2 hónapja szétszedtem az összes ajtót, mert cseréltem a hangszórókat és a kilincs világítást, és akkor kibontottam teljesen a bal elsőből a zárat is. Lebontottam mindent róla, kitakarítottam, bezsíroztam, de nem változott. Sajnos maga a zár motor és a mechanika egybe van építve és részben szegecselt, ezért nem akartam jobban szétfeszegetni. Így annak a belseje kérdéses.

#3 probléma:
Pár hete elkezdte a bal hátsó is, hogy vagy nem zár be, vagy nem nyílik. Egy első ajtó nyitás/zárás után általában újra jó. Egy darabig.... Vajon itt is ugyanaz a helyzet mint az elsővel?

Kérdéseim:
#1: Elképzelhető hogy valahol csak egy kontakt hiba, vagy zár motor csere lesz? Érdemes ebből bontottat venni?
#2: Ha kint van a kezemben lehet valahogy diagnosztizálni hogy működik-e?
#3: Ha teljesen elszántan szétszedem (szegecselt), akkor össze lehet újra rakni?
#4: Az első és a hátsó ajtókban ugyanolyan motor/szerkezet van? (nem figyeltem meg amikor a hangszórókat cseréltem. akkor még jó volt...)

Ha bárkinek lenne valami ötlete, szívesen fogadom!
Köszönöm!   poigneemain
akkor csak keveset olvastál vissza.Ajtók szétkap,összes zárba menő csatlakozó lehúz és befúj wd40-nel.Ha kapcsoló van kikopva akkor zárcsere.Én az összeset cseréltem mert csak az anyósoldalit lehetett kulccsal nyitni-zárni...
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2011.10.14 péntek, 08:58:36 »

akkor csak keveset olvastál vissza.Ajtók szétkap,összes zárba menő csatlakozó lehúz és befúj wd40-nel.Ha kapcsoló van kikopva akkor zárcsere.Én az összeset cseréltem mert csak az anyósoldalit lehetett kulccsal nyitni-zárni...

A zármotor kint volt a kezemben. Minden létező csatlakozót befújtam WD40-nel.
Az a kapcsoló a zármotorban van? Mert az ajtóban nem láttam semmi mást csak a kilincs és a zár rudazatát meg az egyéb sallangot.
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 13:00:03 »

Sziasztok, 1.8 benzinesben gyárilag mekkora akksi van? Lehet még a hideg előtt cserélném, és belevaló méretet tennék bele:)
Egyébként hidegben szarakod i kezdett a bal e. Ajtózáram, nem nyitja és zárja. Atöbbit, vagy csak 1-2 másodperc késéssel. Ez egyértelműen zárcsere, vagy lehet kontakthiba is?
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.