Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 05:13:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2310969 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
ferike81
Vendég
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2011.04.26 kedd, 14:27:32 »

Sziasztok!
'97-es 1.8 16v mondeo-m van és sajnos az indításgátló miatt nem tudom beindítani.
Tudna valaki segíteni,hogy hol találom az indításgátlót,illetve valahogy tudom-e javítani vagy kikötni-ki iktatni?
Fontos lenne  a segítség: ferike81@gmail.copm címre kérném az infókat ha lehet!
köszi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2011.04.26 kedd, 14:56:35 »

Sziasztok!
'97-es 1.8 16v mondeo-m van és sajnos az indításgátló miatt nem tudom beindítani.
Tudna valaki segíteni,hogy hol találom az indításgátlót,illetve valahogy tudom-e javítani vagy kikötni-ki iktatni?
Fontos lenne  a segítség: ferike81@gmail.copm címre kérném az infókat ha lehet!
köszi
Ennél kicsit árnyaltabb a kép.Mert mi van akkor,ha autót készülsz elkötni?Ne így akarj már tippet kapni...( szép és jó dolog a bizalom,de futottam már bele én is itt pofonba...) Írd már le,mégis pontosan mi a gond.Vezérlő volt cserélve stb...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2011.04.26 kedd, 17:07:14 »

Ennél kicsit árnyaltabb a kép.Mert mi van akkor,ha autót készülsz elkötni?Ne így akarj már tippet kapni...( szép és jó dolog a bizalom,de futottam már bele én is itt pofonba...) Írd már le,mégis pontosan mi a gond.Vezérlő volt cserélve stb...

Egyetértek, 1. hsz. ne az immo kiiktatásának trükkje legyen.  integet2
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 11:51:21 »

Sziasztok!
'97-es 1.8 16v mondeo-m van és sajnos az indításgátló miatt nem tudom beindítani.
Tudna valaki segíteni,hogy hol találom az indításgátlót,illetve valahogy tudom-e javítani vagy kikötni-ki iktatni?
Fontos lenne  a segítség: ferike81@gmail.copm címre kérném az infókat ha lehet!
köszi

Ha hasonló mint a TD akkor tudok segíteni talán...
De szigorúan csak személyesen....
Ha netán Szomathely közelében vagy jelentkezz....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
tomika0622
Vendég
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 12:41:12 »

Hello Cartarsak!

Uj vagyok köztetek most vásároltam egy 1998as 1.8TD-t eddig minden frankó volt míg elnem vittem olajcserére és ott közölték velem hogy valami gáz van a fékekkel és annak csöveivel ami hátra megy.Tiszta rozsda az egész.Tegnap az történt hogy elindultam fele és pislákolni kezdett a kézifék lámpa..elaludt...majd mikor gázt adok ismét kivillan és ezt csinálta több km/en keresztül.Este ismét használtam a vasat és most egyfolytában világít. Valószínű h csak megrángatott vmi érzékelőt az örült szerelő vagy vmi komoly hiba jelzése ez?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 15:16:13 »

Hello Cartarsak!

Uj vagyok köztetek most vásároltam egy 1998as 1.8TD-t eddig minden frankó volt míg elnem vittem olajcserére és ott közölték velem hogy valami gáz van a fékekkel és annak csöveivel ami hátra megy.Tiszta rozsda az egész.Tegnap az történt hogy elindultam fele és pislákolni kezdett a kézifék lámpa..elaludt...majd mikor gázt adok ismét kivillan és ezt csinálta több km/en keresztül.Este ismét használtam a vasat és most egyfolytában világít. Valószínű h csak megrángatott vmi érzékelőt az örült szerelő vagy vmi komoly hiba jelzése ez?
Vagy csak simán szétment a kapcsoló.Nem egyedi,vedd ki a könyöklőt mindenestül és alatta van a lámpa kapcsolója.Első menetben fújd be wd-40-nel.Aztán mozgasd a karral,meg mindennel,hogy pislákol-e.A fékcső rozsdája érdekes kérdés vagy csak le akarnak húzni vagy nem közöltek veled mindent,um. melyik része rozsdás.A kerekekhez futó csövek gumik,azokat cserélheted külön is (90%-ban csak azokat kell cserélni...) valami 2-3e ft darabja.Nekem a 93-as autónál sem volt semmi gond a fém csövekkel...A kéziféknek meg a többi részét a hátsó fékcső cseréjekor érdemes ellenőrizni és akkor csak egy szerelést fizetsz.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.22 vasárnap, 15:18:30 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 17:17:01 »

Vagy csak simán szétment a kapcsoló.Nem egyedi,vedd ki a könyöklőt mindenestül és alatta van a lámpa kapcsolója.Első menetben fújd be wd-40-nel.Aztán mozgasd a karral,meg mindennel,hogy pislákol-e.A fékcső rozsdája érdekes kérdés vagy csak le akarnak húzni vagy nem közöltek veled mindent,um. melyik része rozsdás.A kerekekhez futó csövek gumik,azokat cserélheted külön is (90%-ban csak azokat kell cserélni...) valami 2-3e ft darabja.Nekem a 93-as autónál sem volt semmi gond a fém csövekkel...A kéziféknek meg a többi részét a hátsó fékcső cseréjekor érdemes ellenőrizni és akkor csak egy szerelést fizetsz.

Viszont egy biztonsági ellenőrzés (házilag) muszáj lenne, mert ha tényleg rohadtak a csövek és megpiszkálták, akkor el is repedhetett és a világító lámpa az alacsony fékfolyadék szintet jelzi. Magyarul nézze meg a csöveket, szivárog-e a folyadék, mert az elmondottak alapján (először csak be-be villant - lötykölődés közben lement a jelzési szint alá.....majd folyamatosan világít - sok elfolyott) én nem zárnám ki a folyadékvesztést sem. integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 18:35:58 »

Viszont egy biztonsági ellenőrzés (házilag) muszáj lenne, mert ha tényleg rohadtak a csövek és megpiszkálták, akkor el is repedhetett és a világító lámpa az alacsony fékfolyadék szintet jelzi. Magyarul nézze meg a csöveket, szivárog-e a folyadék, mert az elmondottak alapján (először csak be-be villant - lötykölődés közben lement a jelzési szint alá.....majd folyamatosan világít - sok elfolyott) én nem zárnám ki a folyadékvesztést sem. integet2
hát,gondolom néha csak ránéz a fékfolyadék szintre...nekem eszembe sem jut olyat leírni,ami szerintem alap.Jó,hogy vagy... Wink De ha annyira alacsony a szint,akkor a kuplungon is illene észrevenni.Nem tartom kizártnak,hogy arrafelé is szétmehetett valami vagy simán engedi a kinyomócsapágy.Az nekem is volt,bár én is csak akkor vettem észre,amikor  totál felkeményedett a kuplung kinyomáskor.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.22 vasárnap, 18:41:13 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 10:30:07 »

Hátha valakit érdekel:




Mk 1-es relét kell használni, 2 darabot. Bekötés a fenti rajz szerint, mindennel együtt 40-50 perc. Csak az álljon neki, aki konyít kicsit az ampériához.

Eredmény:

http://www.youtube.com/watch?v=5yqJNflhf3k
http://www.youtube.com/watch?v=okXXH3-hHCQ

Nagyon hasznos extra! :elso:

Jó szerelgetést.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 10:39:57 »

Hátha valakit érdekel:




Mk 1-es relét kell használni, 2 darabot. Bekötés a fenti rajz szerint, mindennel együtt 40-50 perc. Csak az álljon neki, aki konyít kicsit az ampériához.

Eredmény:

http://www.youtube.com/watch?v=5yqJNflhf3k
http://www.youtube.com/watch?v=okXXH3-hHCQ

Nagyon hasznos extra! :elso:

Jó szerelgetést.
már akinek van mihez bekötniii.... nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 10:41:09 »

már akinek van mihez bekötniii.... nyes

Olyat kell venni, vagy az én példámon okulva tetőt cseréltetni astorral és yooccoo-val. hehe
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 10:56:16 »

Hátha valakit érdekel:

 eljen
Én MKI-be jobb előre is tettem ilyet, és egyszerre ment le mindkét ablak automatán. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 13:58:16 »

Ez milyen izzó?




Hátsó beltérpilácsban van.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 14:04:16 »

Ez milyen izzó?




Hátsó beltérpilácsban van.
dobodel izzó, nem találtam helyette jó ledet
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 14:11:09 »

dobodel izzó, nem találtam helyette jó ledet


Én találtam, BA15 SMD néven.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 14:31:31 »

Én találtam, BA15 SMD néven.
nekem amúgy is csak a háza kellett, beleépítettem az átlátszó búrát
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 15:14:28 »

nekem amúgy is csak a háza kellett, beleépítettem az átlátszó búrát

He?  Huh?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 15:23:16 »

He?  Huh?
kivágtam a közepét és beleraktam az olyan "kristály" foglalatot, mint amilyen a csomagtartódban van pl.
Naplózva
tomika0622
Vendég
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 16:14:59 »

hát,gondolom néha csak ránéz a fékfolyadék szintre...nekem eszembe sem jut olyat leírni,ami szerintem alap.Jó,hogy vagy... Wink De ha annyira alacsony a szint,akkor a kuplungon is illene észrevenni.Nem tartom kizártnak,hogy arrafelé is szétmehetett valami vagy simán engedi a kinyomócsapágy.Az nekem is volt,bár én is csak akkor vettem észre,amikor  totál felkeményedett a kuplung kinyomáskor.

A fékfolyadék optimális és a könyöklőnél már ellenőröztem mielőtt írtál.Sajna egyik sem jött be :-S
ami hátra megy csövek azok a rozsdásak.picike vékony csövek és kb. a tank mellett megy el
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 17:37:35 »

A fékfolyadék optimális és a könyöklőnél már ellenőröztem mielőtt írtál.Sajna egyik sem jött be :-S
ami hátra megy csövek azok a rozsdásak.picike vékony csövek és kb. a tank mellett megy el
A tiéd mikori évjárat?Hidraulikus kinyomócsapágyas vagy bowdenes?Ha az előbbi,akkor ellenőrizd le a tartályból kivezető csövet is illetve a kuplungpedáltól a váltóig tartó csőszakaszt.A kinyomócsapágy is onnan kapja a lét,nekem amikor szétment majdnem az összes olaj elfolyt...és a lámpa nemhogy nem világított de még csak nem is villogott.Esetleg a tartály jeladója,csatlakozója?
Naplózva
tomika0622
Vendég
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 22:58:36 »

A tiéd mikori évjárat?Hidraulikus kinyomócsapágyas vagy bowdenes?Ha az előbbi,akkor ellenőrizd le a tartályból kivezető csövet is illetve a kuplungpedáltól a váltóig tartó csőszakaszt.A kinyomócsapágy is onnan kapja a lét,nekem amikor szétment majdnem az összes olaj elfolyt...és a lámpa nemhogy nem világított de még csak nem is villogott.Esetleg a tartály jeladója,csatlakozója?

Évjárat az '98.08.Hát hogy hidraulikás vagy bovdenes azt sajna nem tudom.Ezeket hol tudom ellenőrözni?Smiley Bocsi ha kicsit láma vagyok de még nem vagyok benne az autószerelő dolgokban:)Egyébként a fékolaj az milyen olaj?van vmi speciális kritérium?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2011.05.24 kedd, 22:24:00 »

Évjárat az '98.08.Hát hogy hidraulikás vagy bovdenes azt sajna nem tudom.Ezeket hol tudom ellenőrözni?Smiley Bocsi ha kicsit láma vagyok de még nem vagyok benne az autószerelő dolgokban:)Egyébként a fékolaj az milyen olaj?van vmi speciális kritérium?
Szimpla super dot4,csak a csapágy is onnan kapja az anyagot,de külön körről megy.Maga a kinyomócsapágy egyben munkahenger is.A tiéd is az lesz,de egy csőnek kell mennie az olajtartályról lefelé..Az ellenőrzés kb. annyi,hogy alapból a kuplungnak puhának,könnyen kinyomhatónak kell lennie.A bowdenes sokkal keményebb,bár ki mit szokott meg...ehhez kellene valami összehasonlítási alapodnak lennie.Ha szétment a csapágy max. még az olaj fogyásáról tudod észrevenni (vagy még arról sem,nem törvényszerű) Becsapós tud lenni a váltó-motor rögzítése,mert ha ereszt a főtengelyszimmering,attól is lehet alul olajos.Ha nem az,akkor valószínűleg máshol keresd a hibát.Nekem a motorcsere után a kinyomócsapágy felé vezető cső is eresztett,mert elfelejtették rögzíteni a szakik.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2011.05.24 kedd, 22:43:13 »

Szimpla super dot4,csak a csapágy is onnan kapja az anyagot,de külön körről megy.Maga a kinyomócsapágy egyben munkahenger is.A tiéd is az lesz,de egy csőnek kell mennie az olajtartályról lefelé..Az ellenőrzés kb. annyi,hogy alapból a kuplungnak puhának,könnyen kinyomhatónak kell lennie.A bowdenes sokkal keményebb,bár ki mit szokott meg...ehhez kellene valami összehasonlítási alapodnak lennie.Ha szétment a csapágy max. még az olaj fogyásáról tudod észrevenni (vagy még arról sem,nem törvényszerű) Becsapós tud lenni a váltó-motor rögzítése,mert ha ereszt a főtengelyszimmering,attól is lehet alul olajos.Ha nem az,akkor valószínűleg máshol keresd a hibát.Nekem a motorcsere után a kinyomócsapágy felé vezető cső is eresztett,mert elfelejtették rögzíteni a szakik.

Pontosabban DOT4, vagy Super DOT4.

A típus könnyen ellenőrizhető. Pedálsor fölé be kell nézni (befeküdni a pedálok alá) és onnan már látni, hogy sima bowden, vagy fekete harmonikaszerű bigyó van a pedálhoz csatlakoztatva. Utóbbi a hidrós.

V6 mind hidrós, többit nem tom, de szerintem évjárat függő, én hidrósra tippelném a 98-ast. Wink
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2011.05.24 kedd, 22:53:32 »

Pontosabban DOT4, vagy Super DOT4.

A típus könnyen ellenőrizhető. Pedálsor fölé be kell nézni (befeküdni a pedálok alá) és onnan már látni, hogy sima bowden, vagy fekete harmonikaszerű bigyó van a pedálhoz csatlakoztatva. Utóbbi a hidrós.

V6 mind hidrós, többit nem tom, de szerintem évjárat függő, én hidrósra tippelném a 98-ast. Wink
Ez vezet a kuplung felé:

Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:17:30 »


Üdv!
Van valami haszna a módosított szívócsőnek?
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.25 szerda, 13:19:12 írta Poki » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:18:44 »


Üdv!
Van valami haszna a módosított szívócsőnek?

direktszűrő miatt lett átalakítva
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:21:04 »

direktszűrő miatt lett átalakítva
meg a rezonátordobozok lettek kiiktatva...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:37:23 »

meg a rezonátordobozok lettek kiiktatva...

És így jobb? Érdemes kipróbálni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2011.05.25 szerda, 14:02:07 »

És így jobb? Érdemes kipróbálni?

Természetesen igen!
Annyi a lényeg, hogy minél egyszerűbb legyen.
Ennél is lehet, sőt kellett volna egyszerűsíteni: a két kék között elég lett volna egy egyenes cső...
Ezt hívják torlónyomásnak, azaz kívülről minél hamarabb, és minél nagyobb intenzitással jusson be a levegő a fojtószelepen keresztül az égéstérbe. MKI-II sajnos még nem ezzel lett kialakítva, de lehet ebbe az irányba elmenni...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2011.05.25 szerda, 14:06:32 »

Természetesen igen!
Annyi a lényeg, hogy minél egyszerűbb legyen.
Ennél is lehet, sőt kellett volna egyszerűsíteni: a két kék között elég lett volna egy egyenes cső...
Ezt hívják torlónyomásnak, azaz kívülről minél hamarabb, és minél nagyobb intenzitással jusson be a levegő a fojtószelepen keresztül az égéstérbe. MKI-II sajnos még nem ezzel lett kialakítva, de lehet ebbe az irányba elmenni...
igen, mert az eredeti elgondolás az volt, hogy ezekben a tobozokban "tárolódik" a hirtelen gyorsításnál szükséges plusz levegő mennyiség...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2011.05.25 szerda, 14:42:30 »

igen, mert az eredeti elgondolás az volt, hogy ezekben a tobozokban "tárolódik" a hirtelen gyorsításnál szükséges plusz levegő mennyiség...

De mióta kifúrkáltuk őket, azóta az egész motortér tárolja azt a plusz levegőt. eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2011.05.25 szerda, 14:53:09 »

De mióta kifúrkáltuk őket, azóta az egész motortér tárolja azt a plusz levegőt. eplus2
há nálunk eleve nincs hullámvasút a folytószelep elött eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2011.05.25 szerda, 15:18:17 »

Természetesen igen!
Annyi a lényeg, hogy minél egyszerűbb legyen.
Ennél is lehet, sőt kellett volna egyszerűsíteni: a két kék között elég lett volna egy egyenes cső...
Ezt hívják torlónyomásnak, azaz kívülről minél hamarabb, és minél nagyobb intenzitással jusson be a levegő a fojtószelepen keresztül az égéstérbe. MKI-II sajnos még nem ezzel lett kialakítva, de lehet ebbe az irányba elmenni...
ja,de valahová kellett a jeladót is rakni,csövet meg nem hajlíttattam mint ami a készletben van.A legéletképesebb megoldás a hűtő felé való elvezetés volt,csak arról nem maradt fenn kép.Ezzel sem volt gond,csak a gyerek nem bírta a direktszűrő hangját,emiatt kellett visszatennem a normált.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2011.05.25 szerda, 16:08:00 »

há nálunk eleve nincs hullámvasút a folytószelep elött eplus2

Azisigaz.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2011.05.25 szerda, 18:38:25 »

Nem is tudom ennek hol a helye  Grin
http://www.magyarszo.com/fex.page:2010-05-09_Hangra_indulo_motor.xhtml
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2011.05.25 szerda, 18:49:48 »

én nagyon jól elvagyok a szimpla kulccsal is...
Naplózva
Jumurdzsak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2011.05.31 kedd, 19:24:59 »

Sziasztok!

A kollégámnak van egy 98-as, MKII-es, 1.8-as, benzines mondeoja. Kíváncsi lehetne-e rajta valamiféle szoftvert frissíteni,
vagy csak a gyári eredetit rátolni alapértelmezett beállításokkal! Nos?
Naplózva

2003, 2.0 TDCI, FL, 6 seb, 130 HP, Trend, 4a, pezsgő
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2011.06.01 szerda, 09:17:44 »

Sziasztok!

A kollégámnak van egy 98-as, MKII-es, 1.8-as, benzines mondeoja. Kíváncsi lehetne-e rajta valamiféle szoftvert frissíteni,
vagy csak a gyári eredetit rátolni alapértelmezett beállításokkal! Nos?


A gyárit lehet "rátolni". vigyor3

Ezt csináltasd végig a kollégával:
http://mondeo.hu/index.php?topic=4.msg560459#msg560459
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Jumurdzsak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2011.06.01 szerda, 20:51:19 »

A gyárit lehet "rátolni". vigyor3

Ezt csináltasd végig a kollégával:
http://mondeo.hu/index.php?topic=4.msg560459#msg560459

Thx!
Naplózva

2003, 2.0 TDCI, FL, 6 seb, 130 HP, Trend, 4a, pezsgő
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 10:22:01 »

Szakik!

Raknám akksit csomiba!

Hol vezessem el a kábeleket és milyen kábeleket használjak?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 15:53:57 »

Szakik!

Raknám akksit csomiba!

Hol vezessem el a kábeleket és milyen kábeleket használjak?
Mégis miért?Nem jó helyen van ott?Vagy még valami extrát akarsz berakni?Ami dob a motoron?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 15:54:49 »

Mégis miért?Nem jó helyen van ott?Vagy még valami extrát akarsz berakni?Ami dob a motoron?
ha jól emlékszem, akkor a feltöltőnek van útban az akksi... csak nem?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 16:21:26 »

ha jól emlékszem, akkor a feltöltőnek van útban az akksi... csak nem?? wow1
taps taps taps
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:38:22 »

Szakik!

Raknám akksit csomiba!

Hol vezessem el a kábeleket és milyen kábeleket használjak?
monnyuk, ahol az erőlködőd kábelei vonulnak. vagy lebontod végig a vezető oldali küszöb borítást.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:39:09 »

monnyuk, ahol az erőlködőd kábelei vonulnak. vagy lebontod végig a vezető oldali küszöb borítást.
nyes worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:40:27 »

A 3 gombos távcsocsó (RF Siemens 433.92Mhz) milyen jelet ad a központi zárnak? Ugrókódost, vagy fix kódost?

Gyári riogató nincs.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:42:35 »

ha jól emlékszem, akkor a feltöltőnek van útban az akksi... csak nem?? wow1

Miért ne? Nektek is van feltöltőtök, nekem is lehet. Aztán lehet összemérni a 2 azonos kategóriájú konstrukciót. taps

Most csak előkészítés lesz (súlyelosztás és jobb szerelhetőség sem utolsó), aztán ha jó lesz a csillagok együttállása jöhet az Eaton. Roll Eyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:54:21 »

Miért ne? Nektek is van feltöltőtök, nekem is lehet. Aztán lehet összemérni a 2 azonos kategóriájú konstrukciót. taps

Most csak előkészítés lesz (súlyelosztás és jobb szerelhetőség sem utolsó), aztán ha jó lesz a csillagok együttállása jöhet az Eaton. Roll Eyes
eljen

azért remélem attól hogy hátraraksz max20kilót nem vársz menetdinamikai és vezetés élménybeli csodákat hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 18:01:20 »

eljen

azért remélem attól hogy hátraraksz max20kilót nem vársz menetdinamikai és vezetés élménybeli csodákat hehe

Nagyot nem. De sok kicsi sokra megy. integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 18:03:10 »

Nagyot nem. De sok kicsi sokra megy. integet2
aztán a feltöltősítésről csinálj majd képeket Wink

v6-os cikked itt kirakhatom??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.