Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 04:44:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2313265 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:55:03 »

Sziasztok!

A következő tünetek jelentkeztek kicsi kocsimon: a legváratlanabb pillanatokban meghal a kormányszervó kb 5-10 másodpercre.
Majd minden a régi, és működik. Eddig hál'Istennek kis sebességnél, főleg parkolásnál jelentkezett. Meg egyszer körforgalomban.
Alig bírtam kitekerni belőle a kocsit. Ja... és mindig esős időben jelentkezik, és majdnem mindig az éjszíj csúszása a kísérőjelenség.
A szerelőm azt mondta kb 2 hónapja, hogy nem baj ha esőben csúszik, mert ha jobban meghúzza az se jó...
Száraz időben nincs problémám - a benzinárakon kívül... de ez most nem ide tartozik  vigyor3
Mit gondoltok?
thx  integet2
és azt nem kérdezted meg tőle,hogy mégis mi az,amit nem akar meghúzni?MErt ha azt mondja,hogy a generátort és azért,hogy ne legyen túlfeszítve a szíj,akkor sírva menekülj onnan...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2011.10.26 szerda, 05:22:54 »

Sziasztok!

A következő tünetek jelentkeztek kicsi kocsimon: a legváratlanabb pillanatokban meghal a kormányszervó kb 5-10 másodpercre.
Majd minden a régi, és működik. Eddig hál'Istennek kis sebességnél, főleg parkolásnál jelentkezett. Meg egyszer körforgalomban.
Alig bírtam kitekerni belőle a kocsit. Ja... és mindig esős időben jelentkezik, és majdnem mindig az éjszíj csúszása a kísérőjelenség.
A szerelőm azt mondta kb 2 hónapja, hogy nem baj ha esőben csúszik, mert ha jobban meghúzza az se jó...
Száraz időben nincs problémám - a benzinárakon kívül... de ez most nem ide tartozik  vigyor3
Mit gondoltok?
thx  integet2

Nem nagyon szabad annak csúszni... (esőben sem) a szerelőd már most leírta magát. Szervószivattyú hiba lesz, nekem dízelem van és hasonlóan jártam. Olyankor (nálam legalábbis) amikor szíj-csúszás hangot hallasz, nem a szíj lazasága miatt csúszik, hanem mert a szivattyú görgője beblokkol. Nézegettem egy ideig annak idején, érdekes látvány, ahogy pörög a tárcsa és időnként be-be szorul, meg visnyog... Smiley
Jah, igen, kicseréltem egy bontottra és működött. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2011.10.26 szerda, 17:06:12 »

Thx mindenkinek.  worship
...a szerelő amúgy is leírta magát legutóbb. Most meg pláne.
thx mégegyszer.  integet2
Naplózva

ducse
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:30:02 »

Pontosabban: biztosíték, izzó, kapcsoló, vezetékek ebben a sorrendben. wave
Köszi a tanácsot.......a biztosíték fixirozásáig jutottam Smiley A motortérben az un. kiegészítő biztosíték táblát meg is találtam /nem volt nagy kunszt/ de az innét letöltött pdf alapján a műszerfal alatti /talán kibillenthető/ főbiztosítéktáblát nem találom.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:33:42 »

Köszi a tanácsot.......a biztosíték fixirozásáig jutottam Smiley A motortérben az un. kiegészítő biztosíték táblát meg is találtam /nem volt nagy kunszt/ de az innét letöltött pdf alapján a műszerfal alatti /talán kibillenthető/ főbiztosítéktáblát nem találom.
Nem mondod! Kormány alatti burkolat bal oldala mögött nyúljál föl! Vagy inkább feküdj be egy lámpával és nézzél föl! Van rajta egy kis pöcök, azt meghúzod lefelé és lebillen. Visszafelé csak föl kell tolni a panelt, magától beakad a helyére.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:34:09 »

Ja !
És olyan lehet, hogy /már tudom a műszerfalban a kis emberke az az övfeszítő hibája/ de indítás után a vezető oldali ajtó ablak mozgató kapcsolója karácsonyfaként villog ! Hogy erre kötötték rá a hibalámpát Huh???  
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:36:38 »

Ja !
És olyan lehet, hogy /már tudom a műszerfalban a kis emberke az az övfeszítő hibája/ de indítás után a vezető oldali ajtó ablak mozgató kapcsolója karácsonyfaként villog ! Hogy erre kötötték rá a hibalámpát Huh???  
szuper Smiley)))
csak lesz ebből a verdából valami Smiley))) / a segítségetekkel !!!/
köszönöm !
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:40:15 »

Ja !
És olyan lehet, hogy /már tudom a műszerfalban a kis emberke az az övfeszítő hibája/ de indítás után a vezető oldali ajtó ablak mozgató kapcsolója karácsonyfaként villog ! Hogy erre kötötték rá a hibalámpát Huh???  
Nem egyértelmű amit írsz. A légzsák visszajelző villogása mutatja meg, hogy hol lehet hiba.
ITT van a leírás.
Ami az ajtót illeti: kizárt dolognak tartom. Ott egyszerű kontakthiba lehet.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:43:41 »

Nem egyértelmű amit írsz. A légzsák visszajelző villogása mutatja meg, hogy hol lehet hiba.
ITT van a leírás.
Ami az ajtót illeti: kizárt dolognak tartom. Ott egyszerű kontakthiba lehet.
értem......igazad van az emberke egész úton és egyformán boldogtalanul villog......
az ablak emelő pedig valami kód szerint, és egy idő után abba is hagyja ..........
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:46:47 »

Nem egyértelmű amit írsz. A légzsák visszajelző villogása mutatja meg, hogy hol lehet hiba.
ITT van a leírás.
Ami az ajtót illeti: kizárt dolognak tartom. Ott egyszerű kontakthiba lehet.
Ez a kettős nyomógomb villogás nekem is meg van. Én már 5x szétszedtem, befújtam, megtakarítottam az érintkezőket, még a kapcsolót is szétszedtem, az összes fém részt át csiszoltam, befújtam kontakt sprayvel, a hiba azóta is meg van. lassan másfél éve nálam a gép, már megszoktam. Ha lesz lóvé, lehet, veszek egy bontott kapcsolót. Addig marad a karácsonyfa szindróma.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:50:32 »

értem......igazad van az emberke egész úton és egyformán boldogtalanul villog......
az ablak emelő pedig valami kód szerint, és egy idő után abba is hagyja ..........
A legjellemzőbb villogás, a 4-et villan, szünet. Ez általában bal első ülés alatti sárga csatlakozó kontakthibája. Húzd szét, fújd be WD40-el, dugd össze. Ha marad a villogás, akkor lehet tovább kutakodni.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2011.10.26 szerda, 18:55:59 »

A legjellemzőbb villogás, a 4-et villan, szünet. Ez általában bal első ülés alatti sárga csatlakozó kontakthibája. Húzd szét, fújd be WD40-el, dugd össze. Ha marad a villogás, akkor lehet tovább kutakodni.
oks : )
ez már holnapra marad !
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:46:23 »

A legjellemzőbb villogás, a 4-et villan, szünet. Ez általában bal első ülés alatti sárga csatlakozó kontakthibája. Húzd szét, fújd be WD40-el, dugd össze. Ha marad a villogás, akkor lehet tovább kutakodni.
.....a csati széthúzása előtt áramtalanítani kell a masinát Huh???
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:47:33 »

.....a csati széthúzása előtt áramtalanítani kell a masinát Huh???
Nem, de nem árt.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:06:10 »

.....a csati széthúzása előtt áramtalanítani kell a masinát Huh???
Ne tedd bele a kulcsot.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:12:19 »

Ne tedd bele a kulcsot.
és azzal áramtalanítva van?inkább ne írtál volna semmit.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:14:45 »

és azzal áramtalanítva van?inkább ne írtál volna semmit.
Nem kell áramtalanítani, csak ne tegye a gyújtáskapcsolóba a kulcsot.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:16:04 »

és azzal áramtalanítva van?inkább ne írtál volna semmit.
Én többször is csináltam, sosem áramtalanítottam, de szrintem is jobb levenni a sarut. Az a biztos.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 19:31:04 »

A legjellemzőbb villogás, a 4-et villan, szünet. Ez általában bal első ülés alatti sárga csatlakozó kontakthibája. Húzd szét, fújd be WD40-el, dugd össze. Ha marad a villogás, akkor lehet tovább kutakodni.

..... Megtakarítva! Befújva! A hiba maradt!.... négyet villany Sad
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 19:40:46 »

..... Megtakarítva! Befújva! A hiba maradt!.... négyet villany Sad

Hello.
2 csatlakozó van az ülés alatt.

egy közvetlenül az övfeszítőnél illetve egy a padlódobozban.

először az övfeszítőnél húzd szét ott van a csatlakozóban rövidzár.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 19:48:07 »

..... Megtakarítva! Befújva! A hiba maradt!.... négyet villany Sad
Mondjuk nekem is csinálta, én is eljátszottam többször is ezt a "tisztitusz" mutatványt, de hol abbahagyta, hol nem. Aztán időszakosan megint előjött. Csinálta egy két napig, hétig, aztán megint kussba volt. Egyszercsak végleg abbahagyta, de egy évig játszott velem. Ebből a második félévben már magasról kakkantottam rá.  Odaraktam a cigisdobozt, vagy a telefont  elé, villogjon, ha jól esik neki.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:03:43 »

Mondjuk nekem is csinálta, én is eljátszottam többször is ezt a "tisztitusz" mutatványt, de hol abbahagyta, hol nem. Aztán időszakosan megint előjött. Csinálta egy két napig, hétig, aztán megint kussba volt. Egyszercsak végleg abbahagyta, de egy évig játszott velem. Ebből a második félévben már magasról kakkantottam rá.  Odaraktam a cigisdobozt, vagy a telefont  elé, villogjon, ha jól esik neki.
én nem raktam oda semmit.Ha minden igaz,yooccoo hoz másik feszítőt.Kicserélem és kíváncsi leszek az eredményre.Én a csatitól a feszítőig vezető kábelt is kicseréltem de semmi nem változott.És így is hol villog,hol nem.Lassan engem se érdekel.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:15:44 »

pfff..de egy fhos ez az mk2 eplus2
az enyémben nincs ilyen gond az övfeszítővel taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:17:45 »

pfff..de egy fhos ez az mk2 eplus2
az enyémben nincs ilyen gond az övfeszítővel taps
miért, van olyan?  wow1 hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:22:35 »

miért, van olyan?  wow1 hehe
van hát! csak mechanikus!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:34:51 »

van hát! csak mechanikus!

ez csak akkor derül ki,ha szükség van rá...de mindegy,mert a balesetben az enyém is elpukkant de nem rántott be.Mechanikusnál ez nem áll fenn...lehet,akkor pár folttal több lett volna rajtam.Találtam tök jó képeket magamról,amit még a kórházban frissiben csináltam magamról.szörnyűek...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:48:46 »

ez csak akkor derül ki,ha szükség van rá...de mindegy,mert a balesetben az enyém is elpukkant de nem rántott be.Mechanikusnál ez nem áll fenn...lehet,akkor pár folttal több lett volna rajtam.Találtam tök jó képeket magamról,amit még a kórházban frissiben csináltam magamról.szörnyűek...
vilótól megvettem krisz32(másik fórum) ülésgarnitúráját.
na csak az ülésekből, pontosabban az övfeszítőkből megállapítottam, hogy egyszer legalább karambolos volt a kocsi és csak a vezető ült benne, mert az az övfeszítő tövig be volt rántva...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 21:06:08 »

vilótól megvettem krisz32(másik fórum) ülésgarnitúráját.
wow1 szétbontották a kocsiját??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 21:21:05 »

wow1 szétbontották a kocsiját??
nem akarnék olyan dolgokról beszélni, ami nem biztos, hogy nyilvános....
de igen, mivel az ülések nálam vannak.
én nem tudtam rábeszélni krisz-t, hogy regisztráljon ide, pedig igazán értékes embernek tartom!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 21:58:27 »

nem akarnék olyan dolgokról beszélni, ami nem biztos, hogy nyilvános....
de igen, mivel az ülések nálam vannak.
én nem tudtam rábeszélni krisz-t, hogy regisztráljon ide, pedig igazán értékes embernek tartom!
szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2011.10.28 péntek, 18:41:49 »

Sziasztok ma megcsinaltam a futest merr csak az ablakra fujta a levegot! Eszre vettem hogy a TCS kapcsolorol levan huzva a vezetek! Vajon miert van lehuzva?Huh??? Ra dugtam vilagitott nyomogattam vilagitott tovabb! Elvileg ki kellene aludnia a kis lampanak mikor be van nyomva igaz? Nem mertem kiprobalni hogy mukodik-e nehogy valamit elcsesszek! Ugy raktam vissza lehuzva......... Otlet valaki? Meg valami a saru levolt szedve ilyenkor a motorvezerlot ujra kell tanitani?? Ha nem tanitom szamit valamit?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:34:27 »

Szép estét mindenkinek !
-Fényszóró magasság állítás nem működik ! Fokozat kapcsoló van, és magasság állító motorok is??? Mi lehet a gond?Huh?

"Helyzet jelző javítva! Az izzók voltak megfeketedve. Köszönöm a segítséget !
Ad ez a verda munkát."
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2011.10.28 péntek, 20:55:14 »

Szép estét mindenkinek !
-Fényszóró magasság állítás nem működik ! Fokozat kapcsoló van, és magasság állító motorok is??? Mi lehet a gond?Huh?

"Helyzet jelző javítva! Az izzók voltak megfeketedve. Köszönöm a segítséget !
Ad ez a verda munkát."
Sajnos, az állító motor valószínű kaputt. Igen gyakran leég a panel, és nem megy tovább. Bontottan 3-3,5 ezerért lehet találni. Csak ki kell venni, csatlakozó le, új be, csatlakozó vissza, és már működik is. Van itt néhány fórumtag, akinek van néhány eladó. Meg kell találni őket.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2011.10.28 péntek, 20:56:39 »

Eszre vettem hogy a TCS kapcsolorol levan huzva a vezetek! Vajon miert van lehuzva?Huh??? Ra dugtam vilagitott nyomogattam vilagitott tovabb! Elvileg ki kellene aludnia a kis lampanak mikor be van nyomva igaz? ...
A kipörgésgátlóra gondolsz? Rádugva a vezetéket világított a narancssárga fény rajta? Vagy csak a kerék szimbólum?
Tudtommal nyomogatásra kell világítani vagy nem a narancs fénynek. Ha folyamatosan világít, akkor ot valami bibi lehet. (Nem biztos a narancs szín, csak a tükör/hátsó szélvédőfűtés gomb alapján gondoltam.)


Szép estét mindenkinek !
-Fényszóró magasság állítás nem működik ! Fokozat kapcsoló van, és magasság állító motorok is??? Mi lehet a gond?Huh?
Teszt/próba. Levesz gyújtás. Kinyit géptető, nyitva hagy ajtó. Magasságállító elteker másik végletbe. Ráad gyújtás. Bekapcsol tompított. Ezután zümmögést kell hallanod, ahogy utánáll a lámpa. Legalábbis Mk1-en ez jó teszt.
Ha nincs zümmögés, nem jó a kontakt, vagy nincs a fényszóróban motor.
Szerintem.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:15:01 »

A kipörgésgátlóra gondolsz? Rádugva a vezetéket világított a narancssárga fény rajta? Vagy csak a kerék szimbólum?
Tudtommal nyomogatásra kell világítani vagy nem a narancs fénynek. Ha folyamatosan világít, akkor ot valami bibi lehet. (Nem biztos a narancs szín, csak a tükör/hátsó szélvédőfűtés gomb alapján gondoltam.)

Teszt/próba. Levesz gyújtás. Kinyit géptető, nyitva hagy ajtó. Magasságállító elteker másik végletbe. Ráad gyújtás. Bekapcsol tompított. Ezután zümmögést kell hallanod, ahogy utánáll a lámpa. Legalábbis Mk1-en ez jó teszt.
Ha nincs zümmögés, nem jó a kontakt, vagy nincs a fényszóróban motor.
Szerintem.
Volt akinek fordítva volt köteve, dugva a csati és akkor világított, amikor be volt kapcsolva, tehát alapállásban. Ha kikapcsolta, akkor nem világított.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:43:00 »

Volt akinek fordítva volt köteve, dugva a csati és akkor világított, amikor be volt kapcsolva, tehát alapállásban. Ha kikapcsolta, akkor nem világított.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:48:03 »

A valasz nem ment csak az idezet! Mindegy leirom megegyszer..... Forditva lehetett bekotve mert dugni csak egyfele keppen lehet a csatit..... Azt nem is neztem hogy a kis kerek vilagit vagy korulotte nyomogatas kozben! Holnap megnezem. Egyebkent tenyleg narancsot vilagit. Smiley
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:48:19 »

Az aws-lámpa visszajelző vacakol.Hol jelez hibát,hol nem.Az összes izzót kicseréltem és mégis.Mi a francot fújjak még be wd-vel?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2011.10.28 péntek, 22:04:16 »

Az aws-lámpa visszajelző vacakol.Hol jelez hibát,hol nem.Az összes izzót kicseréltem és mégis.Mi a francot fújjak még be wd-vel?
konkrétan mi vacakol?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2011.10.29 szombat, 07:35:04 »

Az aws-lámpa visszajelző vacakol.Hol jelez hibát,hol nem.Az összes izzót kicseréltem és mégis.Mi a francot fújjak még be wd-vel?

A potfeklampa izzoit is megnezted?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2011.10.29 szombat, 08:53:16 »

A potfeklampa izzoit is megnezted?
mindet...abból amúgy is van nálam mindig egy dobozzal,valamilyen oknál fogva az előző autóban mindig kiégtek olyan 100 km-ként legalább egy.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2011.10.29 szombat, 08:55:20 »

konkrétan mi vacakol?
indítás,fékrelépés,világít.Aztán egyszercsak elalszik,majd a legváratlanabb pillanatban megint világít.Néha is elalszik,néha nem.A végén azt is kivágom a qkába és beteszem a régi műszerfalat.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2011.10.29 szombat, 09:17:15 »

Sajnos, az állító motor valószínű kaputt. Igen gyakran leég a panel, és nem megy tovább. Bontottan 3-3,5 ezerért lehet találni. Csak ki kell venni, csatlakozó le, új be, csatlakozó vissza, és már működik is. Van itt néhány fórumtag, akinek van néhány eladó. Meg kell találni őket.
Sad akkor keresek állítómotort !!!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:05:08 »

indítás,fékrelépés,világít.Aztán egyszercsak elalszik,majd a legváratlanabb pillanatban megint világít.Néha is elalszik,néha nem.A végén azt is kivágom a qkába és beteszem a régi műszerfalat.
de mi világít? az aws kompletten, mint a karácsonyfa?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2011.10.29 szombat, 10:21:09 »

Sad akkor keresek állítómotort !!!
egyik se mukodik? kapcsolo jo?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:17:14 »

de mi világít? az aws kompletten, mint a karácsonyfa?
Nem!Csak a hátsó lámpák visszajelzője.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:53:34 »

Nem!Csak a hátsó lámpák visszajelzője.
az lehet ott hátul kontakt, meg az aws-ig kb 2-3 csati van még...
ja és akkor még ott van a bom-is.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.29 szombat, 11:57:00 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2011.10.29 szombat, 11:56:20 »

az lehet ott hátul kontakt, meg az aws-ig kb 2-3 csati van még...
majd egyszer kibogarászom...
Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 12:39:34 »

Sziasztok!
A műszeregységben lévő "Sport" lámpa (ami ugye az aut. sport fokozatát jelzi) "kábelvégét" meg lehet találni valahol a műszerfal alatt elérhető helyen, vagy a motortérben valahol, anélkül, hogy kibontanám a műszeregységet? Egyáltalán be lehet e ez kábelezve a nem automata kocsikban?
Arra gondoltam, hogy a második szívósor nyitását visszajelezném ezen, ha nem kellene sokat vacakolni a kábelezéssel, nem mintha nem érezném, hogy nyit...  Wink (más adta az ötletet, köszi neki)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 14:11:32 »

Sziasztok!
A műszeregységben lévő "Sport" lámpa (ami ugye az aut. sport fokozatát jelzi) "kábelvégét" meg lehet találni valahol a műszerfal alatt elérhető helyen, vagy a motortérben valahol, anélkül, hogy kibontanám a műszeregységet? Egyáltalán be lehet e ez kábelezve a nem automata kocsikban?
Arra gondoltam, hogy a második szívósor nyitását visszajelezném ezen, ha nem kellene sokat vacakolni a kábelezéssel, nem mintha nem érezném, hogy nyit...  Wink (más adta az ötletet, köszi neki)

Én már megcsináltam, de nem kötöttem még be az izzót. Az izzóhoz kell elvinni a delejt az IMRC csatiról. Az izzót két érintkezőjéhez kell csak bekötni az IMRC-től behúzott 2 vezetéket.

A 2. videón látszik, hogy honnan kell levenni a jelet. integet2

http://www.youtube.com/watch?v=KlygsmQBaXc

http://www.youtube.com/watch?v=tlgQEhsJGWA
Naplózva
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.