Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:00:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569908 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 16:37:17 »

Vaó!
Köszönöm a felhomályosítást.
És Mondeon is létezik ilyesfajta megoldás?

MKII, MKIII már kulcsos, gondolom az MKIV is. A 92-es Fiestanknak pöckös, mint az MKI-nek.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 17:33:23 »

Az óra csak - emlékeim szerint - 5 kábelt használ. A fedélzeti kompóterhez jóval több kell. AC pumpát elvileg nem kell cserélni Mk2-ben, max. egy madzagot beleapplikálni a csatijába ami megy a fedkomphoz. Ezen kívül még pár madzagot be kell húzni a motortérből, hogy mutassa rendesen a fogyasztást, km-t, maradék üzemanyagot.
....én most visszanéztem az általam belinkelt képet, ott ha jól számolom 16db csatlakozó van! 
-hogyan lehet 1Xűen kivenni az enyémet? Hogy megnézzem a csatlakozóját

Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 18:00:34 »

....én most visszanéztem az általam belinkelt képet, ott ha jól számolom 16db csatlakozó van!  
-hogyan lehet 1Xűen kivenni az enyémet? Hogy megnézzem a csatlakozóját

Óvatosan pl vékony csavarhúzóval oldalt benyúlva ki tudod venni. Ha jól emlékszem 4 rugós fül tartja a helyén.

Közben találtam képet a sima óráról és a csatlakozóról is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.01 vasárnap, 18:03:39 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 18:53:36 »

Óvatosan pl vékony csavarhúzóval oldalt benyúlva ki tudod venni. Ha jól emlékszem 4 rugós fül tartja a helyén.

Közben találtam képet a sima óráról és a csatlakozóról is.
....a képekből ha jól veszem le akkor a dugasz mérete mindkettőnél egyforma, csak a dugó részbe kevesebb kábel van bekötve. Illetve az ajzat a butább verziónál kevesebb, szám szerint  8 tűvel rendelkezik.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 19:31:38 »

....a képekből ha jól veszem le akkor a dugasz mérete mindkettőnél egyforma, csak a dugó részbe kevesebb kábel van bekötve. Illetve az ajzat a butább verziónál kevesebb, szám szerint  8 tűvel rendelkezik.

Pontosan. Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 19:52:23 »

Pontosan. Smiley
....akkor a feladat adott ! .)
Naplózva
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 15:23:14 »

Üdv!

Úgy tudom hogy minden modelbe ki van alakítva a gyári lábtérvilágítás helye csak épp nem rakják be...ez igaz?
Ha ez tényleg így van akkor még annyit szeretnék kérdezni hogy esetleg van e valakinek eladó gyári lábtérvilágítása hozzá? Szeretném megcsinálni a sajátomba Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 15:41:58 »

Üdv!

Úgy tudom hogy minden modelbe ki van alakítva a gyári lábtérvilágítás helye csak épp nem rakják be...ez igaz?
Ha ez tényleg így van akkor még annyit szeretnék kérdezni hogy esetleg van e valakinek eladó gyári lábtérvilágítása hozzá? Szeretném megcsinálni a sajátomba Smiley

Nézd meg, hogy benne van-e a foglalat?
Lehet csak az égőid vannak kiégve.
Ha nincsenek meg akkor tudok küldeni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 17:32:47 »

Nézd meg, hogy benne van-e a foglalat?
Lehet csak az égőid vannak kiégve.
Ha nincsenek meg akkor tudok küldeni.

megnéztem, és én személy szerint nem találtam, bár igazából nagyon azt se tudom hogy hol keressem...de nem találtam lámpatestet vagy bármi arra hasonlító panelt. Úgyhogy sztem nincs benne.
visszatérve az előző kérdésemre...gyárilag ki van alakítva a lábtérvilágítás helye?
És Viló amúgy mennyibe lenne a jobb és bal oldali együtt? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.05 csütörtök, 17:52:56 írta Zsemb » Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:19:38 »

megnéztem, és én személy szerint nem találtam, bár igazából nagyon azt se tudom hogy hol keressem...de nem találtam lámpatestet vagy bármi arra hasonlító panelt. Úgyhogy sztem nincs benne.
visszatérve az előző kérdésemre...gyárilag ki van alakítva a lábtérvilágítás helye?
És Viló amúgy mennyibe lenne a jobb és bal oldali együtt? Smiley
hát,a gyári világítás annyiból áll,hogy a vezető oldalon egy darab foglalat és benne egy izzó a jobb láb felett.Az anyósoldalon a ventilátornál van egy ugyanilyen.
Naplózva
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 18:35:51 »

hát,a gyári világítás annyiból áll,hogy a vezető oldalon egy darab foglalat és benne egy izzó a jobb láb felett.Az anyósoldalon a ventilátornál van egy ugyanilyen.

Aham...akkor lehet egyszerűbb ha veszek egy ledsort amit felragasztok vagy valami és akkor még erősebb is meg szebb is...köszönöm az infót Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 19:24:28 »

megnéztem, és én személy szerint nem találtam, bár igazából nagyon azt se tudom hogy hol keressem...de nem találtam lámpatestet vagy bármi arra hasonlító panelt. Úgyhogy sztem nincs benne.
visszatérve az előző kérdésemre...gyárilag ki van alakítva a lábtérvilágítás helye?
És Viló amúgy mennyibe lenne a jobb és bal oldali együtt? Smiley

Nem kerül semmibe.   wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Zsemb
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


zsemberi9@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2012.01.06 péntek, 12:28:33 »

Nem kerül semmibe.   wave

ááá hát olyan nincs Cheesy nem úgy működik ez Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo MK3 1.8 Sci 130Le Titanium
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2012.01.06 péntek, 18:44:12 »

ááá hát olyan nincs Cheesy nem úgy működik ez Cheesy

Hát akkor, hogy működik?   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 21:00:43 »

sziasztok,

olyat tapasztalt-e már valaki, hogy (pl. dugóban) araszoláskor 5-10 perc után fel-fel villan a töltés lámpa aztán úgy is marad? amikor megindul a sor elalszik, de például akkor is, ha nem haladunk csak állok még pár percig. eddig meleg motornál jött csak elő a fenti szituációkban, sajnos már többször is.
töltés gond eddig nem volt, ha nem volt sok ácsorgás (...a tavaszi javítás óta. akkor fesszabályzó, kefék cserélve lettek, a forgórészen is volt javítás , mert magas fordulaton ment el a töltés egy rossz forrasztástól)

Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 21:07:54 »

sziasztok,

olyat tapasztalt-e már valaki, hogy (pl. dugóban) araszoláskor 5-10 perc után fel-fel villan a töltés lámpa aztán úgy is marad? amikor megindul a sor elalszik, de például akkor is, ha nem haladunk csak állok még pár percig. eddig meleg motornál jött csak elő a fenti szituációkban, sajnos már többször is.
töltés gond eddig nem volt, ha nem volt sok ácsorgás (...a tavaszi javítás óta. akkor fesszabályzó, kefék cserélve lettek, a forgórészen is volt javítás , mert magas fordulaton ment el a töltés egy rossz forrasztástól)


hát,én még sosem tapasztaltam ilyet egy autómnál sem.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 21:33:58 »

hát,én még sosem tapasztaltam ilyet egy autómnál sem.

ettől féltem Smiley
megint egy rossz is meg nem is eset...
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 17:51:17 »

sziasztok,

olyat tapasztalt-e már valaki, hogy (pl. dugóban) araszoláskor 5-10 perc után fel-fel villan a töltés lámpa aztán úgy is marad? amikor megindul a sor elalszik, de például akkor is, ha nem haladunk csak állok még pár percig. eddig meleg motornál jött csak elő a fenti szituációkban, sajnos már többször is.
töltés gond eddig nem volt, ha nem volt sok ácsorgás (...a tavaszi javítás óta. akkor fesszabályzó, kefék cserélve lettek, a forgórészen is volt javítás , mert magas fordulaton ment el a töltés egy rossz forrasztástól)



Az előző autóm (japán) hasonló tüneteket produkált egyszer.
A fesszabályzó volt széthullva, alacsony fordulaton hol töltött hol nem.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 19:32:26 »

Lenne egy nagy kérdésem a gyári (4000-es) rádióval kapcsolatban.
Kerek 1 óra rádióhallgatás után mindig úgy dönt, hogy elege volt, és különösebb figyelmeztető jel nélkül kikapcsol. Mindezt menet közben, mintha nem látná hogy megyek és "rajta felejtettem volna a rádiót".
Ki lehet ezt valahol kapcsolni, vagy törődjek bele, hogy amíg a JVC mp3-ast nem lesz végre erőm beépíteni, addig ilyen marad?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:03:51 »

Lenne egy nagy kérdésem a gyári (4000-es) rádióval kapcsolatban.
Kerek 1 óra rádióhallgatás után mindig úgy dönt, hogy elege volt, és különösebb figyelmeztető jel nélkül kikapcsol. Mindezt menet közben, mintha nem látná hogy megyek és "rajta felejtettem volna a rádiót".
Ki lehet ezt valahol kapcsolni, vagy törődjek bele, hogy amíg a JVC mp3-ast nem lesz végre erőm beépíteni, addig ilyen marad?
és mi tart vissza a cserétől?kell egy iso átalakító,fél óra amíg kiszenveded a gyári rádiót és annyi.a 1 dines rádiót teszel be (gondolom a gyári 2 dines) akkor még kell egy műanyag takarólemez.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:41:54 »

és mi tart vissza a cserétől?kell egy iso átalakító,fél óra amíg kiszenveded a gyári rádiót és annyi.a 1 dines rádiót teszel be (gondolom a gyári 2 dines) akkor még kell egy műanyag takarólemez.
Jelen pillanatban a pénz és az idő. Mert hát kell egy takarólemez, ami ugye 3-4000 Ft körül van ahogy nézegettem neten, kell egy rakat vastag kábel, amit végig kell fűzni a szőnyeg alatt, hogy akkor már a 600W-os láda is átkerüljön ebbe az Escortból. Meg hát ez nem kis idő, plusz ha ott vagyok, már biztos, hogy a fűtés kapcsolójának is nekiállnék, hogy ne csak a szélvédőre fújjon, illetve a műszeregységben si izzókat kéne cserélgetni, mert pl. az olajnyomás visszajelző nem világít (ami nagy baj, mert hány mennyit éghetett hogy kiégett, stb..) Csak 2 hetente vagyok otthon, amikor hozzá tudok nyúlni a dolgokhoz, és akkor az Escort bontásával kell foglalkozni, meg az otthoni vállalkozással. Kellene 1 komplett napot rászánni csak a Mondeo belső szétborítására aztán működő állapotban való összerakására.

Na szóval nem mennék bele, a lényeg, hogy egyszerűbb lenne átállítgatni, amíg nem lesz rá időm meg pénzem. (Most vettem a Mondeot, mindjárt kuplung és környezete cserés volt, gumik-felnik vásárlása volt életbevágó, így most anyagilag padlón vagyok, csak az Escort bontásából tudok valahogy felállni. Lényeg hogy hosszú a hibalista, mindet meg fogom csinálni, csak nehéz így, hogy se idő, se pénz, meg csak otthon vannak szerszámok, ilyesmik, de nem panaszkodni akarok, csak kérdeztem. Meg hát ez a JVC már nem lenne gyári...)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:40:35 »

Jelen pillanatban a pénz és az idő. Mert hát kell egy takarólemez, ami ugye 3-4000 Ft körül van ahogy nézegettem neten, kell egy rakat vastag kábel, amit végig kell fűzni a szőnyeg alatt, hogy akkor már a 600W-os láda is átkerüljön ebbe az Escortból. Meg hát ez nem kis idő, plusz ha ott vagyok, már biztos, hogy a fűtés kapcsolójának is nekiállnék, hogy ne csak a szélvédőre fújjon, illetve a műszeregységben si izzókat kéne cserélgetni, mert pl. az olajnyomás visszajelző nem világít (ami nagy baj, mert hány mennyit éghetett hogy kiégett, stb..) Csak 2 hetente vagyok otthon, amikor hozzá tudok nyúlni a dolgokhoz, és akkor az Escort bontásával kell foglalkozni, meg az otthoni vállalkozással. Kellene 1 komplett napot rászánni csak a Mondeo belső szétborítására aztán működő állapotban való összerakására.

Na szóval nem mennék bele, a lényeg, hogy egyszerűbb lenne átállítgatni, amíg nem lesz rá időm meg pénzem. (Most vettem a Mondeot, mindjárt kuplung és környezete cserés volt, gumik-felnik vásárlása volt életbevágó, így most anyagilag padlón vagyok, csak az Escort bontásából tudok valahogy felállni. Lényeg hogy hosszú a hibalista, mindet meg fogom csinálni, csak nehéz így, hogy se idő, se pénz, meg csak otthon vannak szerszámok, ilyesmik, de nem panaszkodni akarok, csak kérdeztem. Meg hát ez a JVC már nem lenne gyári...)
?3-4000?Egyről beszélünk?http://auto-motor.vatera.hu/auto_hifi/kiegeszito_tartozek/ford_focus_1998_fiesta_mondeo_radio_keret_1525960580.html Én erre gondoltam.Ha csak simán izzót cserélsz,nem ledet raksz be,a műszerfal kiszerelés 10 perc,az összes izzó cseréje,ha magad csinálod a foglalatban,akkor kb. 1 óra.Ha veszel foglalatos izzót,akkor 5 perc (érdemes az összeset cserélni) A fújás időigényesebb,bár ha csak vákum nincs,akkor egyszerű.Mélyláda dologba nem megyek bele,nekem sose volt,sose lesz mert nem hiányzik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:46:10 »

Mélyláda dologba nem megyek bele,nekem sose volt,sose lesz mert nem hiányzik.
ezt mondtad a tetőablakra, tripre, tempomatra.... is hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 23:05:01 »

ezt mondtad a tetőablakra, tripre, tempomatra.... is hehe
igaz,de ez az egy dolog tuti nem lesz.a csomagtartóra sokkal nagyobb szükség van,a rádiót meg már be se kapcsolom,csak hallgatom a szép,mély dorombolást.Tudod,kokaikoko leírta,neki azért kell,hogy elnyomja a dízelhangot... eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2012.01.10 kedd, 05:22:46 »

igaz,de ez az egy dolog tuti nem lesz.a csomagtartóra sokkal nagyobb szükség van,a rádiót meg már be se kapcsolom,csak hallgatom a szép,mély dorombolást.Tudod,kokaikoko leírta,neki azért kell,hogy elnyomja a dízelhangot... eplus2
a rendes autó meg kombi, abban van hely  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2012.01.10 kedd, 09:32:15 »

a rendes autó meg kombi, abban van hely  hehe
igaz,de nekem nem kell identitászavaros autó...ha meg teherautóra van szükség,akkor inkább egy Kraz... nyes
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2012.01.10 kedd, 12:32:31 »

igaz,de nekem nem kell identitászavaros autó...ha meg teherautóra van szükség,akkor inkább egy Kraz... nyes
nyes Ez jó, "identitászavaros autó"! 2funny
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2012.01.10 kedd, 16:32:59 »

?3-4000?Egyről beszélünk?http://auto-motor.vatera.hu/auto_hifi/kiegeszito_tartozek/ford_focus_1998_fiesta_mondeo_radio_keret_1525960580.html Én erre gondoltam.Ha csak simán izzót cserélsz,nem ledet raksz be,a műszerfal kiszerelés 10 perc,az összes izzó cseréje,ha magad csinálod a foglalatban,akkor kb. 1 óra.Ha veszel foglalatos izzót,akkor 5 perc (érdemes az összeset cserélni) A fújás időigényesebb,bár ha csak vákum nincs,akkor egyszerű.Mélyláda dologba nem megyek bele,nekem sose volt,sose lesz mert nem hiányzik.

Na, látod, ez is 2000 Ft postával. Annyiból talán már a két téli gumit is felrakják a lemezfelnikre, és akkor nem fog "bicegni" az autó. (hátul balos 15" téli, jobbos 14" nyári - kedves drága hölgy akitől az autót vettem szétpadkázta a jobb első télit, és felrakta helyette a nyárit. én meg mostanra tudtam beszerezni az új gumikat, felniket, már csak egyesíteni kell valami varázslónak őket Smiley )

A láda meg... ahogy yooccoo írta: "a rendes autó meg kombi, abban van hely" - na szóval ez egy rendes autó, ebben van hely. Kicsit sem identitászavaros, és veled szemben én, akárhogy szeretném is, nem kaphatok C-s jogsit a szemem miatt, így teherautó vonal felejtős. (Nem mintha vennék teherautót, de ha már szóba került...)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:54:50 »

Sziasztok! Olyan bajom lenne, hogy újabban valamiért nem akar a központi zár működésbe lépni, ha beriasztom. Szóval csipog, de nem zár. Nyitás tökéletesen működik. Valaki valami ötlet esetleg? Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 21:59:22 »

Sziasztok! Olyan bajom lenne, hogy újabban valamiért nem akar a központi zár működésbe lépni, ha beriasztom. Szóval csipog, de nem zár. Nyitás tökéletesen működik. Valaki valami ötlet esetleg? Smiley
vezető oldali szerkezet pucolás és zsírozás...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 22:23:05 »

vezető oldali szerkezet pucolás és zsírozás...

ezalatt a zár-rész pucolását és zsírosodására gondoltál nem?!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 22:31:01 »

ezalatt a zár-rész pucolását és zsírosodására gondoltál nem?!
magától nem zsírosodik...
pucolás után neked kell megtenned...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 23:18:39 »

magától nem zsírosodik...
pucolás után neked kell megtenned...
bocs elírtam  Shocked arra gondoltam hogy megzsírozni Smiley
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 23:54:25 »

Sziasztok! Olyan bajom lenne, hogy újabban valamiért nem akar a központi zár működésbe lépni, ha beriasztom. Szóval csipog, de nem zár. Nyitás tökéletesen működik. Valaki valami ötlet esetleg? Smiley

Akkor az nem központi zár, hanem központi nyit. He-he.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2012.01.13 péntek, 20:48:01 »

Ma hazafelé jövet a kocsi ismét felidegesített, mert még mindig rángat 2000-es fordulat körül a motor(holnap ha nem esik a hó akkor nekiállok szenzorokat kiméregetni mert az EGR vákuumcsövét kábelkötegelővel megkötni nem volt elég), gondoltam kikormolom egy kicsit. Szépen kiforgattam, had örüljön, azonban én az eredményének már kevésbé örültem: 110-nél 3.ban huzattam, amikor kigyulladt az ABS és a kipörgésgátló visszajelzője. Utána lelassítottam, majd parkolóban megálltam és újból ráindítottam, ahol mindjárt indulás után, a kuplung felengedése közben ismét kigyulladtak. ASR kapcsolóját nyomkodhatom, nem tudom visszakapcsolni sehogy. Ez természetes, vagy valamit elbasztam vele?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2012.01.14 szombat, 17:38:29 »

Akkor az nem központi zár, hanem központi nyit. He-he.

Olyan gondok akadtak közben hogy nem tudom hogyan essek neki a zárnak. Egy-két kép ha ez segít egy kicsit. Bárki aki ért hozzá írjon nyugodtan Smiley
http://imageshack.us/g/252/201201141723101.jpg/
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2012.01.14 szombat, 18:05:20 »

Ma hazafelé jövet a kocsi ismét felidegesített, mert még mindig rángat 2000-es fordulat körül a motor(holnap ha nem esik a hó akkor nekiállok szenzorokat kiméregetni mert az EGR vákuumcsövét kábelkötegelővel megkötni nem volt elég), gondoltam kikormolom egy kicsit. Szépen kiforgattam, had örüljön, azonban én az eredményének már kevésbé örültem: 110-nél 3.ban huzattam, amikor kigyulladt az ABS és a kipörgésgátló visszajelzője. Utána lelassítottam, majd parkolóban megálltam és újból ráindítottam, ahol mindjárt indulás után, a kuplung felengedése közben ismét kigyulladtak. ASR kapcsolóját nyomkodhatom, nem tudom visszakapcsolni sehogy. Ez természetes, vagy valamit elbasztam vele?
Sebességjeladót megnézném a helyedben,bár sokat nem fogsz látni belőle.Egy cseredarabbal kellene próbálkozni.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2012.01.14 szombat, 20:35:18 »

Megkérdem itt is, hátha van olyan segítőkész emberke, aki nem olvassa az Mk1-es topikot. A relé tudtommal ugyanaz.
Van a Mondiból egy indexrelé az asztalomon. Rákötöttem egy számítógép tápegység pozitív és negatív lábát a megfelelő lábakra, de nem kattog.
Rossz a relé, vagy ez így nem fog működni? Kellene neki terhelés is a 3. lábára (izzók) a működéséhez, vagy nem jó neki a kompóter tápegysége?
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2012.01.14 szombat, 21:21:48 »

Sebességjeladót megnézném a helyedben,bár sokat nem fogsz látni belőle.Egy cseredarabbal kellene próbálkozni.

Mivel kölcsönkérni nem nagyon tudok senkitől, így marad a vásárlás, aztán teszt. Jövő havi fizetés ha megjön beruházok egyre, bár árban fogalmam sincs mibe kerülhetnek.
Ma reggel hozzáértem az EGR táblára menő vákuumcsőhöz, amit kábelkötegelővel hozzákötöttem a fém csőhöz, és azonnal elszakadt. (Kettészakadt a szilikon cső). Tettem fel rá egy másik csövet, majd holnap kiderül mit szól ehhez az új csőhöz. De valószínűbb hogy valamelyik szenzor okozza, az elektronika szokott ilyen csendes gyilkos lenni.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2012.01.14 szombat, 21:23:33 »

Megkérdem itt is, hátha van olyan segítőkész emberke, aki nem olvassa az Mk1-es topikot. A relé tudtommal ugyanaz.
Van a Mondiból egy indexrelé az asztalomon. Rákötöttem egy számítógép tápegység pozitív és negatív lábát a megfelelő lábakra, de nem kattog.
Rossz a relé, vagy ez így nem fog működni? Kellene neki terhelés is a 3. lábára (izzók) a működéséhez, vagy nem jó neki a kompóter tápegysége?
Köszi, Üdv, HegeGabi.

A tápban nagyon gyenge az áram Próbáld meg aksival.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 01:01:21 »

Megkérdem itt is, hátha van olyan segítőkész emberke, aki nem olvassa az Mk1-es topikot. A relé tudtommal ugyanaz.
Van a Mondiból egy indexrelé az asztalomon. Rákötöttem egy számítógép tápegység pozitív és negatív lábát a megfelelő lábakra, de nem kattog.
Rossz a relé, vagy ez így nem fog működni? Kellene neki terhelés is a 3. lábára (izzók) a működéséhez, vagy nem jó neki a kompóter tápegysége?
Köszi, Üdv, HegeGabi.
A komputer táp remek, az le tud adni 20 ampert a sárga lábon, ami 12V.
A relé bekötése: + láb 12 V, - láb lest , és a harmadik lábra kb. 40W terhelést adni. Alapállapotban a kocsiban is kap +-t és -t, mégsem kattog, csak ha terhelést kap a 3. lábon.
20W terhelésre szaporán kattog ha jó, 40W-ra kb 1 Hz-en kell kattognia.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.15 vasárnap, 01:04:01 írta svega » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 11:36:09 »

A komputer táp remek, az le tud adni 20 ampert a sárga lábon, ami 12V.
A relé bekötése: + láb 12 V, - láb lest , és a harmadik lábra kb. 40W terhelést adni. Alapállapotban a kocsiban is kap +-t és -t, mégsem kattog, csak ha terhelést kap a 3. lábon.
20W terhelésre szaporán kattog ha jó, 40W-ra kb 1 Hz-en kell kattognia.
Tehát ha mondjuk egy tompított izzót rákötök terhelésnek, akkor működnie kell? Végül is a 3 izzó és a visszajelző kb. ennyi lehet (55W).
Köszi, megpróbálom.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 13:09:35 »

A komputer táp remek, az le tud adni 20 ampert a sárga lábon, ami 12V.
A relé bekötése: + láb 12 V, - láb lest , és a harmadik lábra kb. 40W terhelést adni. Alapállapotban a kocsiban is kap +-t és -t, mégsem kattog, csak ha terhelést kap a 3. lábon.
20W terhelésre szaporán kattog ha jó, 40W-ra kb 1 Hz-en kell kattognia.
Hello! Olvasom az írásodat, és egy dolgot szeretnék jelezni. Egy sárga kábelen nem tud leadni 20 Ampert, ahhoz többet is össze kell párhuzamosítani, vagy ki kell forrasztani a táppenelből az összeset és egy vastagot beforrasztani. 
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
svega
Vendég
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 14:01:26 »

Hello! Olvasom az írásodat, és egy dolgot szeretnék jelezni. Egy sárga kábelen nem tud leadni 20 Ampert, ahhoz többet is össze kell párhuzamosítani, vagy ki kell forrasztani a táppenelből az összeset és egy vastagot beforrasztani.  
Igazad van, slendrián voltam. Becslés szerint 1 mm2 vezeték kb. 16A áramot vezet el melegedés nélkül, ha rézből van. Érdemes több sárgát összefogni, ha nagy áram kell. A bekötendő 55W-os izzó kb 4.5A-t fogyaszt, gond nélkül vinni fogja egy sárga. Nézd meg, hogy a kocsiban a fényszóróizzó vezetéke sem ujjnyi vastag. Az index áramkörök és 1.5 mm2-es vezetékből vannak megcsinálva minden kocsiban.
Vagyis kísérletezz nyugodtan egy sárgával. Tapogasd, ha melegszik, akkor használj kettőt. De a relé tesztje csak pár másodperc, vagyis semmi gáz.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.15 vasárnap, 14:05:16 írta svega » Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 15:06:01 »

Sziasztok!

Ma ~20 km után a vízhőfok mérő még mindig a fehér sáv alján állt, elég távol a normal-tól...
3 dolog jut eszembe így első körben: termosztát, órahiba vagy valamilyen jeladó. Utóbbival nem vagyok tisztában, hogy honnan veszi a jelet, hol van a jeladó, esetleg több is van-e, vagy csak egy.
Remélem, hogy csak az óra szivat, mert a sebességmérő már nem mutat semmit, az üzemanyagszint mérő is eléggé random mér (indításnál a "kevés az üzemanyag" ellenőrző lámpa nem mindig világít, sőt néha csak pislog, villog..) valszeg valami kontakt hiba van.

Szóval bízok benne, hogy csak az óra haldoklik, de sebességet a fordulatszámból tudok mérni, a tankolást meg fejben tartom  vigyor3, viszont vízhőfokot nem tudok agyhullámokkal a szélvédőn keresztül mérni...

Később egy másik úton már felkúszott majdnem függőlegesig, de volt, hogy ~1 perc alatt lassacskán "lehűlt", majd pár perc után megint visszakúszott. Fűtés volt rendesen a kocsiban..

Keresgéljek a jeladóknál valamit vagy mostmár tényleg szerezzek egy bontott órát? thx  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 15:31:04 »

Sziasztok!

Ma ~20 km után a vízhőfok mérő még mindig a fehér sáv alján állt, elég távol a normal-tól...
3 dolog jut eszembe így első körben: termosztát, órahiba vagy valamilyen jeladó. Utóbbival nem vagyok tisztában, hogy honnan veszi a jelet, hol van a jeladó, esetleg több is van-e, vagy csak egy.
Remélem, hogy csak az óra szivat, mert a sebességmérő már nem mutat semmit, az üzemanyagszint mérő is eléggé random mér (indításnál a "kevés az üzemanyag" ellenőrző lámpa nem mindig világít, sőt néha csak pislog, villog..) valszeg valami kontakt hiba van.

Szóval bízok benne, hogy csak az óra haldoklik, de sebességet a fordulatszámból tudok mérni, a tankolást meg fejben tartom  vigyor3, viszont vízhőfokot nem tudok agyhullámokkal a szélvédőn keresztül mérni...

Később egy másik úton már felkúszott majdnem függőlegesig, de volt, hogy ~1 perc alatt lassacskán "lehűlt", majd pár perc után megint visszakúszott. Fűtés volt rendesen a kocsiban..

Keresgéljek a jeladóknál valamit vagy mostmár tényleg szerezzek egy bontott órát? thx  integet2
jeladó van külön az órának. de ha ennyire beteg az óraegységed, akkor cserélned nem ártana, mielőtt belenyúlnál a rendszerbe.
ha fűtésed van, akkor a termosztátod nyit., hogy zár is, az már más kérdés...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 15:47:55 »

jeladó van külön az órának. de ha ennyire beteg az óraegységed, akkor cserélned nem ártana, mielőtt belenyúlnál a rendszerbe.
ha fűtésed van, akkor a termosztátod nyit., hogy zár is, az már más kérdés...

ha nem zár nyitni sem tud.nem olyan rég cseréltem és nem sokat javult a helyzet.egyébként amit kivettem a pohárban szszépen müködött  szomoru1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 15:49:39 »

Sziasztok!

Ma ~20 km után a vízhőfok mérő még mindig a fehér sáv alján állt, elég távol a normal-tól...
3 dolog jut eszembe így első körben: termosztát, órahiba vagy valamilyen jeladó. Utóbbival nem vagyok tisztában, hogy honnan veszi a jelet, hol van a jeladó, esetleg több is van-e, vagy csak egy.
Remélem, hogy csak az óra szivat, mert a sebességmérő már nem mutat semmit, az üzemanyagszint mérő is eléggé random mér (indításnál a "kevés az üzemanyag" ellenőrző lámpa nem mindig világít, sőt néha csak pislog, villog..) valszeg valami kontakt hiba van.

Szóval bízok benne, hogy csak az óra haldoklik, de sebességet a fordulatszámból tudok mérni, a tankolást meg fejben tartom  vigyor3, viszont vízhőfokot nem tudok agyhullámokkal a szélvédőn keresztül mérni...

Később egy másik úton már felkúszott majdnem függőlegesig, de volt, hogy ~1 perc alatt lassacskán "lehűlt", majd pár perc után megint visszakúszott. Fűtés volt rendesen a kocsiban..

Keresgéljek a jeladóknál valamit vagy mostmár tényleg szerezzek egy bontott órát? thx  integet2
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Vízhőfokjeladó_ellenőrzése_ellenállásméréssel
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 16:01:33 »

ha nem zár nyitni sem tud.nem olyan rég cseréltem és nem sokat javult a helyzet.egyébként amit kivettem a pohárban szszépen müködött  szomoru1
persze...
de ja nem működik, akkor azért nem működik, mert valamelyik állásban beragad. ez elég ritkán van fél éllásban. vagy nyitva, vagy zárva szorul meg...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 17:54:02 »

jeladó van külön az órának. de ha ennyire beteg az óraegységed, akkor cserélned nem ártana, mielőtt belenyúlnál a rendszerbe.
ha fűtésed van, akkor a termosztátod nyit., hogy zár is, az már más kérdés...


A termosztától független a fűtés, a termosztát a hűtő felé nyit.  Wink
Jól néznénk ki ha meg kellene várni hogy 90 vagy 110 fokos legyen a víz és addig nem lenne fütés az utastérben.  eplus2
A termosztátok úgy vannak kifejlesztve ezen (modern) autófajtákban,
hogy mindig nyitottan ragadjanak meg azért van bennük az a nagy csúnya rugó.  finom Grin 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.