Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 05:22:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2313668 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 19:09:14 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Vízhőfokjeladó_ellenőrzése_ellenállásméréssel

astor72, BeG 2.5/V6, coboy köszi Smiley
Ez a méricskélős tetszik, mindkettőn ugyanazokat az értékeket kell mérnem? Bár így kép alapján nem vágom, az alsóhoz hogy fogok hozzáférni.
Termosztátot én még nem cseréltem rajta, úgy tűnt nincs gond vele. Mindig a normalon belül mozgott a függőleges érték körül.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2012.01.15 vasárnap, 19:43:52 »


A hűtőventilátorom nem kapcsol be forró motornál.
Merre keressem a hibás jeladót vagy gombát?
(klímánál megy a venti)
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 14:42:47 »

Üdv!

Ma reggelre úgy befagyott a kocsi szélvédője, hogy a ráöntött melegvíz sem ért sokat.
Most már határozottan bosszant, hogy nincs szélvédőfűtésem, vagyis nem műxik.
Ami eddig volt: kibontottam a bal alját a szélvédő alatti műanyagnak, a csatlakozóban hibátlanul jön áram, de nincs test. Illetve test van, de a szélvédő felső éléig vezető testvezeték nem csatlakozik az ablakra, vagyis nem megy át a test a szélvédőre.
Azt tudom, hogy két külön biztije van a bal és a jobb oldalnak. Ezek szerint két felvezető csatlakozó viszi az áramot a szélvédőre? Vagyis a másik oldali szélvédő alatti műanyag alatt is van egy csati? Mert ha már csak a jobb oldalon (a kormánynál, Anglia) lenne fűtés, már az is nagy siker lenne.
Vagyis két csatlakozón kapja a szélvédő az áramot? Áramkörileg ketté vannak bontva a szélvédőben levő fűtőszálak?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 14:47:05 »

Üdv!

Ma reggelre úgy befagyott a kocsi szélvédője, hogy a ráöntött melegvíz sem ért sokat.
Most már határozottan bosszant, hogy nincs szélvédőfűtésem, vagyis nem műxik.
Ami eddig volt: kibontottam a bal alját a szélvédő alatti műanyagnak, a csatlakozóban hibátlanul jön áram, de nincs test. Illetve test van, de a szélvédő felső éléig vezető testvezeték nem csatlakozik az ablakra, vagyis nem megy át a test a szélvédőre.
Azt tudom, hogy két külön biztije van a bal és a jobb oldalnak. Ezek szerint két felvezető csatlakozó viszi az áramot a szélvédőre? Vagyis a másik oldali szélvédő alatti műanyag alatt is van egy csati? Mert ha már csak a jobb oldalon (a kormánynál, Anglia) lenne fűtés, már az is nagy siker lenne.
Vagyis két csatlakozón kapja a szélvédő az áramot? Áramkörileg ketté vannak bontva a szélvédőben levő fűtőszálak?
Öntögesd csak rá a melegvizet, előbb utóbb meglesz a hatása
. majd az uj szélvédőn lesz fűtés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 14:50:01 »

Üdv!

Ma reggelre úgy befagyott a kocsi szélvédője, hogy a ráöntött melegvíz sem ért sokat.
Most már határozottan bosszant, hogy nincs szélvédőfűtésem, vagyis nem műxik.
Ami eddig volt: kibontottam a bal alját a szélvédő alatti műanyagnak, a csatlakozóban hibátlanul jön áram, de nincs test. Illetve test van, de a szélvédő felső éléig vezető testvezeték nem csatlakozik az ablakra, vagyis nem megy át a test a szélvédőre.
Azt tudom, hogy két külön biztije van a bal és a jobb oldalnak. Ezek szerint két felvezető csatlakozó viszi az áramot a szélvédőre? Vagyis a másik oldali szélvédő alatti műanyag alatt is van egy csati? Mert ha már csak a jobb oldalon (a kormánynál, Anglia) lenne fűtés, már az is nagy siker lenne.
Vagyis két csatlakozón kapja a szélvédő az áramot? Áramkörileg ketté vannak bontva a szélvédőben levő fűtőszálak?
szerintem nem kell annak külön test. mindkét oldalon 2-es csati van. egyiken odafele megy az áram, a másikon visszajön. (nem nagyon villanyász nyelven van mi?)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
svega
Vendég
« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 14:57:03 »

Kb 28 éve öntök meleg vizet szélvédőkre, s egy sem repedt meg. Eddig.
Ha kettes csati van mindkét oldalon, akkor mindegyikben van egy + és egy -. Akkor nekiállok a 7végén és kibontom a jobb oldalit is. Köszönöm.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:01:11 »

szerintem nem kell annak külön test. mindkét oldalon 2-es csati van. egyiken odafele megy az áram, a másikon visszajön. (nem nagyon villanyász nyelven van mi?)
Akkor mondom úgy, hogy a csatlakozón jön az áram, de nem megy visszafelé. Nem külön testje van, hanem a csatik fekete lába a test. S a bal oldali nem érintkezik az üveggel. Vagyis rajta van, de nincs átvezetés.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:08:02 »

Öntögesd csak rá a melegvizet, előbb utóbb meglesz a hatása
. majd az uj szélvédőn lesz fűtés

Legalább lesz indok szélvédőt cserélni.

Én is ezt csináltam a csere előtt, ha már mindegy, akkor úgysem árt neki egy kis repedés.... hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:09:17 »

Kb 28 éve öntök meleg vizet szélvédőkre, s egy sem repedt meg. Eddig.
Eddig.

Én is öntögettem egy darabig a régi szélvédőre. Mondjuk én tudtam, hogy cserélni fogom.

Egyszercsak hopp! Ropp. eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:24:52 »

Eddig.

Én is öntögettem egy darabig a régi szélvédőre. Mondjuk én tudtam, hogy cserélni fogom.

Egyszercsak hopp! Ropp. eplus2
Még hivatásosokat is láttam így csinálni.

Mármint nem a ribancokra gondolok, hanem pl a magyar közút profi gépkocsivezetőire falbav
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:26:06 »

Még hivatásosokat is láttam így csinálni.

Mármint nem a ribancokra gondolok, hanem pl a magyar közút profi gépkocsivezetőire falbav

Miért ne, ha nem féletd a szélvédőt és úgyis csere lesz, akkor gyorsabb, mint kapargatni........
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:28:53 »

Miért ne, ha nem féletd a szélvédőt és úgyis csere lesz, akkor gyorsabb, mint kapargatni........
ezért kell hideg vízzel Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:32:41 »

ezért kell hideg vízzel Cheesy

Hogy szépen ráfagyjon, mielőtt lefolyna róla. Okos, nagyon okos. wow1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:34:44 »

Hogy szépen ráfagyjon, mielőtt lefolyna róla. Okos, nagyon okos. wow1
ha már lúd, legyen kövér  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:42:07 »

ha már lúd, legyen kövér  eplus2

Én akkor nitrogént locsolnék rá. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:42:30 »

Én akkor nitrogént locsolnék rá. eplus2

túl körülményes  nyes
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:43:34 »

Én akkor nitrogént locsolnék rá. eplus2
azt közelről kell, mert különben nem ér el odáig
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 15:44:19 »


túl körülményes  nyes
á, csak vigyázni kell, nehogy felforrjon és fagyási sérülést okozzon
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
undok
Vendég
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 18:08:44 »

csak, hogy én is bele vau vau...

fogj egy üres ablaktisztítós flakont amit anya használ otthon ablakpuculásra, pl clin, ami pumpás-spriccnis,,,
töltsd meg téli szélvédőmosóval, spricc a jégre, kaparóval letol, oszt jónapot.

(vagy kapcsold be a szélvédőfűtést, mint én.. smile)
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 20:50:33 »

csak, hogy én is bele vau vau...

fogj egy üres ablaktisztítós flakont amit anya használ otthon ablakpuculásra, pl clin, ami pumpás-spriccnis,,,
töltsd meg téli szélvédőmosóval, spricc a jégre, kaparóval letol, oszt jónapot.

(vagy kapcsold be a szélvédőfűtést, mint én.. smile)
Esküszöm be szoktam kapcsolni. Olyan szépen világít a gomb. De én ennél többet akarok. Holnap felszedem a burkolatot. Ehhez gondolom le kell venni az ablaktörlő karokat is. Jaj.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:01:18 »

Esküszöm be szoktam kapcsolni. Olyan szépen világít a gomb. De én ennél többet akarok. Holnap felszedem a burkolatot. Ehhez gondolom le kell venni az ablaktörlő karokat is. Jaj.

Nem kell leszedni. A műanyag elemeket ki lehet sakkozni az ablaktörlő lapátok ki/becsukásával.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2012.01.17 kedd, 08:50:20 »

Nem kell leszedni. A műanyag elemeket ki lehet sakkozni az ablaktörlő lapátok ki/becsukásával.
Ez az állítás hibás. Ha nem többes számban írod, akkor helyes: "műanyag elemet". Azt, amelyik az utas előtt van. A vezető előtti műanyag leszedéséhez le kell venni az ablaktörlőket, ahogy svega is írta.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2012.01.17 kedd, 22:54:51 »

Ez az állítás hibás. Ha nem többes számban írod, akkor helyes: "műanyag elemet". Azt, amelyik az utas előtt van. A vezető előtti műanyag leszedéséhez le kell venni az ablaktörlőket, ahogy svega is írta.

Én is csatlakozom az előttem szólóhoz.
Bizony le kell venni az egyik ablaktörlőt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2012.01.17 kedd, 23:10:17 »

Én is csatlakozom az előttem szólóhoz.
Bizony le kell venni az egyik ablaktörlőt.
Ez az állítás hibás. Ha nem többes számban írod, akkor helyes: "műanyag elemet". Azt, amelyik az utas előtt van. A vezető előtti műanyag leszedéséhez le kell venni az ablaktörlőket, ahogy svega is írta.

Elnézést a pontatlan infóért.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2012.01.21 szombat, 12:44:49 »

Meg van valakinek az AWS utólagos beépítéses leírás képekkel együtt?
Mert a Wiki-n nekem nem jeleníti meg a képeket.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2012.01.21 szombat, 12:49:19 »

Meg van valakinek az AWS utólagos beépítéses leírás képekkel együtt?
Mert a Wiki-n nekem nem jeleníti meg a képeket.

http://mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/aws_ellenorzomodul_beepitese_mk1.pdf
Ha erre gondolsz....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2012.01.21 szombat, 13:01:55 »


Azért figyelni kell, mert ha jól emlékszem, vannak különbségek az MK1 és MK2 AWS lábkiosztásában. Ugyebár az üzemanyag visszajelzés már a műszeregységen van. Nézni kell előtte egy MK2-es kapcsolási rajzot is.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2012.01.21 szombat, 14:27:33 »


Erre gondoltam köszi.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2012.01.21 szombat, 14:29:51 »

Azért figyelni kell, mert ha jól emlékszem, vannak különbségek az MK1 és MK2 AWS lábkiosztásában. Ugyebár az üzemanyag visszajelzés már a műszeregységen van. Nézni kell előtte egy MK2-es kapcsolási rajzot is.

Igazad van. Az MKII AWS modul is máshogy néz ki.
Más piktogrammok vannak rajta. Tudnál belinkelni egy MKII kapcsolási rajzot?
Plusz van két MKII-es AWS modulom is és mind a kettőnek más a lábkiosztása a hozzá tartozó csatin.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2012.01.21 szombat, 18:59:17 »

Kötött már be valaki MKII-be utólagosan MKII-es AWS-t?    help
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2012.01.21 szombat, 19:03:14 »

Kötött már be valaki MKII-be utólagosan MKII-es AWS-t?    help

Én még nem de ha kell adok hozzá kötelet.......
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2012.01.21 szombat, 20:33:43 »

Kötött már be valaki MKII-be utólagosan MKII-es AWS-t?    help
ment pü.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2012.01.21 szombat, 20:58:45 »

Én még nem de ha kell adok hozzá kötelet.......

Jöhet. Köszi.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 00:50:23 »

Jöhet. Köszi.

http://www.google.hu/search?q=k%C3%B6t%C3%A9l+k%C3%A9p&hl=hu&rlz=1C1CHHJ_huHU427HU427&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=T04bT4XnJIPs-ga63pW6Cg&ved=0CDcQsAQ&biw=1360&bih=705
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 10:41:43 »

Kötött már be valaki MKII-be utólagosan MKII-es AWS-t?    help

Kötött.

Van gyári Trip-ed? Úgy sokkal könnyebb lesz. Ha nincs, akkor kábelezni kell kicsit a tartályokon felül is.

Ha van Trip-ed, akkor ennyi a bekötés:


Mk 2 aws 
Pin# Connection
1 - Temperature sensor + (Trip computer pin 13)
2 - GND
3 - +12V Ignition (Trip computer pin 3)
4 - Trip computer pin 6
5 - Short to pin 21
6 - GND
7 - Door switch, RH rear
8 - Door switch, hatch
9 - +12V Ignition (Trip computer pin 3)
10 - Blank
11 - Windscreen water sensor
12 - GND (Brake pads, rear)
13 - VSS (Tripcomputer pin 1)
14 - Trip pin 6
15 - Door switch, RH front
16 - CTM?
17 - Pin 9 anti theft modual
18 - CTM?
19 - Pin12 anti theft modual
20 - Door switch, LH front
21 - Short to pin 5
22 - Blank
23 - Door switch, LH rear
24 - Blank
25 - GND (Brake pads, front)
26 - Coolant water sensor


Emellé még rá kell kötni az AWS világítás csatijának a vezetékeit a Trip világítás vezetékeire. taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 10:42:33 »


Ma nagyon segítőkész vagy! vigyor3
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 10:46:47 »


Örök hála.   worship worship worship
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 10:56:05 »

Kötött.

Van gyári Trip-ed? Úgy sokkal könnyebb lesz. Ha nincs, akkor kábelezni kell kicsit a tartályokon felül is.

Ha van Trip-ed, akkor ennyi a bekötés:


Mk 2 aws 
Pin# Connection
1 - Temperature sensor + (Trip computer pin 13)
2 - GND
3 - +12V Ignition (Trip computer pin 3)
4 - Trip computer pin 6
5 - Short to pin 21
6 - GND
7 - Door switch, RH rear
8 - Door switch, hatch
9 - +12V Ignition (Trip computer pin 3)
10 - Blank
11 - Windscreen water sensor
12 - GND (Brake pads, rear)
13 - VSS (Tripcomputer pin 1)
14 - Trip pin 6
15 - Door switch, RH front
16 - CTM?
17 - Pin 9 anti theft modual
18 - CTM?
19 - Pin12 anti theft modual
20 - Door switch, LH front
21 - Short to pin 5
22 - Blank
23 - Door switch, LH rear
24 - Blank
25 - GND (Brake pads, front)
26 - Coolant water sensor


Emellé még rá kell kötni az AWS világítás csatijának a vezetékeit a Trip világítás vezetékeire. taps
kormolósban nincs trip eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 11:03:36 »

kormolósban nincs trip eplus2

*** ügy. vigyor3
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 12:54:20 »

*** ügy. vigyor3

Hát az. Nekem olyanom nem nagyon lenni.   szomoru1

Viszont van egy másik lábkiosztás táblázatom is.

http://www.talkford.com/topic/63228-aws-system-pin-out-required/

Már rögtön az első láb más. Az egyik fajtán a hőmérő negatív pólusát írja a másikon pedig a pozitívat kellene rákötni.
Plusz az ajtók oldala is fel van cserélve. Pl. a 15-ös: Door switch, RH Front (gondolom jobb első) a másik leírásba a 15-ös láb pedig: drivers side front door ajar switch, ami (gondolom a bal első ajtót jelenti). Vagy az utóbbi egy jobb kormányos autóhoz készült. Bár ez se igaz mert van két féle stekkerem is. Az egyikben (ami belinkeltem) a 10,17 és 24-es lábak üresek, a másikban (drof-é) pedig a 10,22 és 24-es lábak üresek.
Szóval akkor most mi az igazság?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 12:58:56 »

Hát az. Nekem olyanom nem nagyon lenni.   szomoru1

Viszont van egy másik lábkiosztás táblázatom is.

http://www.talkford.com/topic/63228-aws-system-pin-out-required/

Már rögtön az első láb más. Az egyik fajtán a hőmérő negatív pólusát írja a másikon pedig a pozitívat kellene rákötni.
Plusz az ajtók oldala is fel van cserélve. Pl. a 15-ös: Door switch, RH Front (gondolom jobb első) a másik leírásba a 15-ös láb pedig: drivers side front door ajar switch, ami (gondolom a bal első ajtót jelenti). Vagy az utóbbi egy jobb kormányos autóhoz készült. Bár ez se igaz mert van két féle stekkerem is. Az egyikben (ami belinkeltem) a 10,17 és 24-es lábak üresek, a másikban (drof-é) pedig a 10,22 és 24-es lábak üresek.
Szóval akkor most mi az igazság?

Az az igazság, hogy az én táblázatom mirez.co.uk-ről való, vagyis a driver side az RH, értsd: jobb oldal, ami nálad az anyós.

A mási igazság az, hogy én a sajátom alapján kötöttem be és hibamentesen üzemel.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 13:01:48 »

Hát az. Nekem olyanom nem nagyon lenni.   szomoru1

Viszont van egy másik lábkiosztás táblázatom is.

http://www.talkford.com/topic/63228-aws-system-pin-out-required/

Már rögtön az első láb más. Az egyik fajtán a hőmérő negatív pólusát írja a másikon pedig a pozitívat kellene rákötni.
Plusz az ajtók oldala is fel van cserélve. Pl. a 15-ös: Door switch, RH Front (gondolom jobb első) a másik leírásba a 15-ös láb pedig: drivers side front door ajar switch, ami (gondolom a bal első ajtót jelenti). Vagy az utóbbi egy jobb kormányos autóhoz készült. Bár ez se igaz mert van két féle stekkerem is. Az egyikben (ami belinkeltem) a 10,17 és 24-es lábak üresek, a másikban (drof-é) pedig a 10,22 és 24-es lábak üresek.
Szóval akkor most mi az igazság?
a tripes bekötés teljesen más. a hőmérőt és még pár dolgot a tripes körbe kell kötni, ha van. akkor módosulnak a lábkiosztások is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 15:54:51 »

Hát az. Nekem olyanom nem nagyon lenni.   szomoru1

Viszont van egy másik lábkiosztás táblázatom is.

http://www.talkford.com/topic/63228-aws-system-pin-out-required/

Már rögtön az első láb más. Az egyik fajtán
...
Szóval akkor most mi az igazság?
Csak hogy elkeserítselek  Grin. Van 4 fajta szériaszámú AWS is az Mk2-höz:
- '96.08.15 - '97.01.15-ig: 97BB 10K910 BA ill. 97BB 10K910 CA
- '97.01.15 - '98.05.15-ig: 97BB 10K910 AA
- '98.05.15 - '99.05.15-ig: 97BB 10K910 AB
Gondolom a későbbiekbe pedig már nem is raktak - ahogy mk2 is szokta volt mondani.
Fenti évjáratú dolgokat kell figyelembe venni, ha a lábkiosztást akarod megnézni, tis-ben ez alapján kereshetsz rá, az első 3 különbözik a 4.-től - szerintem.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 16:45:26 »

Csak hogy elkeserítselek  Grin. Van 4 fajta szériaszámú AWS is az Mk2-höz:
- '96.08.15 - '97.01.15-ig: 97BB 10K910 BA ill. 97BB 10K910 CA
- '97.01.15 - '98.05.15-ig: 97BB 10K910 AA
- '98.05.15 - '99.05.15-ig: 97BB 10K910 AB
Gondolom a későbbiekbe pedig már nem is raktak - ahogy mk2 is szokta volt mondani.
Fenti évjáratú dolgokat kell figyelembe venni, ha a lábkiosztást akarod megnézni, tis-ben ez alapján kereshetsz rá, az első 3 különbözik a 4.-től - szerintem.

- '97.01.15 - '98.05.15-ig: 97BB 10K910 AA
- '98.05.15 - '99.05.15-ig: 97BB 10K910 AB

Ez a kettő van. Astor közreműködésének hála már alakul a "bekötési terv".
Holnap lesz a nagy nap amikor is megpróbálom beszerkeszteni a kütyüt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:50:36 »

Üdv!A motorvezérlőt minden egyes akkusaru levételnél újra kell tanítani?mit produkál az autó ha esetleg ez nem történik meg?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 21:55:32 »

Üdv!A motorvezérlőt minden egyes akkusaru levételnél újra kell tanítani?mit produkál az autó ha esetleg ez nem történik meg?

ha 10 percnél tovább lent van, akkor nem árt.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Norbi77
Vendég
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 22:24:45 »

és milyen problémákat okozhat ha ez nem volt elvégezve?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 22:35:36 »

és milyen problémákat okozhat ha ez nem volt elvégezve?
apró, de annál bosszantóbb dolgokat. rángatás, ingadozó alapjárat és esetleges túlfogyasztás.
de az ecu folyamatosan gyűjti az adatokat és idővel korrigálja az alapértékekre állt dolgokat, de jobb, ha meg van csinálva. attól tuti nem lesz baja...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 04:51:18 »

apró, de annál bosszantóbb dolgokat. rángatás, ingadozó alapjárat és esetleges túlfogyasztás.
de az ecu folyamatosan gyűjti az adatokat és idővel korrigálja az alapértékekre állt dolgokat, de jobb, ha meg van csinálva. attól tuti nem lesz baja...

Szóval ha 10 percnél hosszab ideig lent van a saru akkor újra kell tanítani?  wow1
Erröl még nem is olvastam sehol sem.  szomoru1

És ezen tanítás hogyan is zajlik?  eplus2

De ha mondjuk nem tanítod újra akkor egy idő után gondolom magától betanulja a dolgokat, vagy nem?  rinya eplus2
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 09:45:01 »

Szóval ha 10 percnél hosszab ideig lent van a saru akkor újra kell tanítani?  wow1
Erröl még nem is olvastam sehol sem.  szomoru1

És ezen tanítás hogyan is zajlik?  eplus2

De ha mondjuk nem tanítod újra akkor egy idő után gondolom magától betanulja a dolgokat, vagy nem?  rinya eplus2

X km után szépen beletanul a dolgokba. Gondolom vannak speciális esetek, amiből kellenek neki értékek (hideg alapjárat, kihúzatás stb..). A tanítás folyamán ezeken végig mész, míg sima vezetés során ezekből lehet, hogy később lesznek mért értékei. Így addig vagy becsült, vagy gyári referencia értékekkel számol. Legalábbis én így gondolom, hogy valahogy így működik Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.