Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:54:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2565654 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3000 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 09:56:37 »

Csak annak éppen fordított a lábkiosztása, mint amit a Ford használ. Ha nem tudod átkötni szépen, akkor a led foglalatában kell polaritást cserélni. Az is megoldható, csak nem kényelmes. wave
Ahá! Akkor ez a bajom a gülüszembe való led izzóval! worship
Te cseréltél már polaritást a led foglalatban? Milyen meló? Megoldható, könnyen szétjön maga az izzós rész? Ilyen, ebben kéne megcsinálni. Köszi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3001 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 10:02:05 »

Ahá! Akkor ez a bajom a gülüszembe való led izzóval! worship
Te cseréltél már polaritást a led foglalatban? Milyen meló? Megoldható, könnyen szétjön maga az izzós rész? Ilyen, ebben kéne megcsinálni. Köszi.
egyszerűbb a kábelt megcserélni, úgy se nagyon fogsz oda halogént rakni többet Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3002 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 10:18:52 »

egyszerűbb a kábelt megcserélni, úgy se nagyon fogsz oda halogént rakni többet Smiley

Így van.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3003 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 10:21:22 »

Így van.
rosszat mondtunk most ...
a csominál meg lehet csinálni, a gülüszemnél viszont magát az izzót kell bontani, ott nem tudod fordítani a polaritást
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3004 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 10:22:29 »

Ahá! Akkor ez a bajom a gülüszembe való led izzóval! worship
Te cseréltél már polaritást a led foglalatban? Milyen meló? Megoldható, könnyen szétjön maga az izzós rész? Ilyen, ebben kéne megcsinálni. Köszi.
beszerezted már?
én nem tudtam az enyémet belerakni, túl nagy volt a led feje, nem fért be a helyére
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3005 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 10:24:31 »

rosszat mondtunk most ...
a csominál meg lehet csinálni, a gülüszemnél viszont magát az izzót kell bontani, ott nem tudod fordítani a polaritást

Nem-e? Nekem sikerült. Kicsit vágni kellett hozzá a réz áramvezetőket és meg kell mókolni sarus átkötéssel keresztben (kell egy másik bontott és akkor lesz egy gyári tarcsiba).

Nem szép, de nem is látszik, viszont ledes és működik.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3006 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 10:53:20 »

Nem-e? Nekem sikerült. Kicsit vágni kellett hozzá a réz áramvezetőket és meg kell mókolni sarus átkötéssel keresztben (kell egy másik bontott és akkor lesz egy gyári tarcsiba).

Nem szép, de nem is látszik, viszont ledes és működik.
mondjuk nekem jó a szemem, elég a nagy lámpa, még sosem kellett a gülü  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3007 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 11:06:00 »

mondjuk nekem jó a szemem, elég a nagy lámpa, még sosem kellett a gülü  eplus2

Használni én sem használom, a Zasszonynak nyomom fel néha este ha kotorászik.Mármint a lámpát. Mégse süsse mán' ki a szememet a 12 SMD, csak mert ő valamit keresgél.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3008 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 12:06:04 »

rosszat mondtunk most ...
a csominál meg lehet csinálni, a gülüszemnél viszont magát az izzót kell bontani, ott nem tudod fordítani a polaritást
Na igen, ez a problémám.

Nem-e? Nekem sikerült. Kicsit vágni kellett hozzá a réz áramvezetőket és meg kell mókolni sarus átkötéssel keresztben (kell egy másik bontott és akkor lesz egy gyári tarcsiba).
Nem szép, de nem is látszik, viszont ledes és működik.
Viszont erről lehetne egy képed, vagy rajzod, vagy leírás vagy mi, mert érdekel, ha az izzóbontáshoz nem kapok infót. worship

beszerezted már?
Igen, beszereztem, a linken levő izzókat. Tök jó meg minden, jól is világít, a fénye is tetszik, meg ha már a középső szofita is lesz cserélve led-re, akkor a gülüizzókat is kéne Roll Eyes.
 wave

Jut eszembe, az elhalványítás projekt az vajon jó tud lenni a ledhez is (ND), nem tudjátok?
http://www.*dsmondeo.hu/spark/bvhalv_am/bvhalv_am.htm

Köszi!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3009 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 13:00:12 »

Jut eszembe, az elhalványítás projekt az vajon jó tud lenni a ledhez is (ND), nem tudjátok?
http://www.*dsmondeo.hu/spark/bvhalv_am/bvhalv_am.htm

Köszi!

Ha elolvasod a leírást, rájössz, hogy a kulcs az átfolyó áramerősségben van. A led sokkal kevesebbet fogyaszt (kisebb az áramigénye azonos feszültségnél), így, mivel más a fogyasztó, valószínűleg elcsúszik az áramkör. Vagy nem ugyanannyi lesz az elhalványítási idő, vagy be sem gyújtja a ledet, és nem lesz lámpád. (Nem ismerem ezt az IC-t, le kéne futtatni valami progiban, hogy mi lesz ha, de mivel az egyetem óta nem foglalkoztam elektronikával így nekem ez már nem megy...)
Minden esetre ha megépíted és nem jön össze, akkor még mindig lehet a led mellé terhelő ellenállásokat bekötni, hogy az áramfelvétele megegyezzen a sima izzóéval. Akkor viszont mi értelme volt ledre cserélni, ha fogyasztáscsökkenést nem érünk el vele ugyebár...
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3010 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 15:51:44 »

Ha elolvasod a leírást, rájössz, hogy a kulcs az átfolyó áramerősségben van. A led sokkal kevesebbet fogyaszt (kisebb az áramigénye azonos feszültségnél), így, mivel más a fogyasztó, valószínűleg elcsúszik az áramkör. Vagy nem ugyanannyi lesz az elhalványítási idő, vagy be sem gyújtja a ledet, és nem lesz lámpád. (Nem ismerem ezt az IC-t, le kéne futtatni valami progiban, hogy mi lesz ha, de mivel az egyetem óta nem foglalkoztam elektronikával így nekem ez már nem megy...)
Minden esetre ha megépíted és nem jön össze, akkor még mindig lehet a led mellé terhelő ellenállásokat bekötni, hogy az áramfelvétele megegyezzen a sima izzóéval. Akkor viszont mi értelme volt ledre cserélni, ha fogyasztáscsökkenést nem érünk el vele ugyebár...
i
A lednek szép fénye van  nyes én éppen ledesítek mindent a kocsiba, és nagyon brutálul jól néz ki, ha jobban ki nézne már ki is esne  hehe ha készenleszek majd töltök fel képeket  nyes annyit elárulok hogy semmi nem fog zölden világítani a kocsiban este, de kéken-se  eplus2   
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3011 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 16:27:50 »

Használni én sem használom, a Zasszonynak nyomom fel néha este ha kotorászik.Mármint a lámpát. Mégse süsse mán' ki a szememet a 12 SMD, csak mert ő valamit keresgél.

Azért ez így csúnyán félreérthető!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3012 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 17:53:43 »

Viszont erről lehetne egy képed, vagy rajzod, vagy leírás vagy mi, mert érdekel, ha az izzóbontáshoz nem kapok infót. worship

Lehetne, ha csinálnék. De még nincs. Majd lesz. eplus2

A polaritás cseréhez csak forrasztópáka kell. Alul és oldalt kell elolvasztani és már húzhatod is ki a ledet a fém foglalatból. Lábak csere és mehet vissza. Kérdezd AndyA-t.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.26 hétfő, 17:57:02 írta drof » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3013 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 20:01:28 »

Előbb nem ártana a ledeket normálisra cserélni.  vigyor3

saját építésű ledpanelek, jófajta ledből, nem kínai sz*rból... Smiley
csak amikor készítettem őket nem volt kéznél nagy szögben világító ledem, csak sima fajta...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3014 Dátum: 2012.03.27 kedd, 09:09:20 »

Láttam volt szó a dealextreme-ről meg korábban a kulcsokról is. Ott is lehet venni nyers kulcsot picipézé', persze az elektronikát át kell tenni a régiből. Szóval ha valakinek elkopott a szára, a pótkulcs alapján erre lehet másoltatni.
(Van "kész" kulcsuk is, de talán annyiért lehet itthon is találni.) A posta ingyenes, csak ki kell várni.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3015 Dátum: 2012.03.27 kedd, 23:47:48 »

Láttam volt szó a dealextreme-ről meg korábban a kulcsokról is. Ott is lehet venni nyers kulcsot picipézé', persze az elektronikát át kell tenni a régiből. Szóval ha valakinek elkopott a szára, a pótkulcs alapján erre lehet másoltatni.
(Van "kész" kulcsuk is, de talán annyiért lehet itthon is találni.) A posta ingyenes, csak ki kell várni.

Csak félő, hogy nem egy "svéd-acél" szárat küldenek... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #3016 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 10:30:02 »

Sziasztok!
Tud nekem valaki infót mondani,hogy mibe fáj egy generátort felújítani 1.8TD MKII.?
AMég a gyári van benne és 330e km után kezd meghalni.
Előre is köszi a hozzászólásokat!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3017 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 12:00:04 »

Sziasztok!
Tud nekem valaki infót mondani,hogy mibe fáj egy generátort felújítani 1.8TD MKII.?
AMég a gyári van benne és 330e km után kezd meghalni.
Előre is köszi a hozzászólásokat!

Itt van egy kis infó, árakat nem ír, de egy jobb állapotú bontott sem egetverő összeg Smiley :
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%A9nkefe_csere_Mk1-2TD
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #3018 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 17:07:06 »

Itt van egy kis infó, árakat nem ír, de egy jobb állapotú bontott sem egetverő összeg Smiley :
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%A9nkefe_csere_Mk1-2TD
Köszi!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3019 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 18:53:49 »

-..Olyanok segítségét kérném, akik cseréltek műszeregységet a kocsiban. Állítólag van különbség a fekete szelepfedeles és a korábbi, ezüst szelepfedeles motorral szereltek között. Kérdés, hogy mi ez a különbség, miként befolyásolja az egység működését, esetleg "javítható-e" (pl lábak sorrendjét megcserélték az újabbnál.. stb). Egy fekete szelepfedeles benzines sor 4-es autóból ('98) szerelném át az egységet.
A segítséget előre is kösz!...

Sziasztok! Ebben tud valaki segíteni?
Fekete szelepfedeles autóból ezüst szelepfedelesbe áttehető a műszercsoport úgy, hogy minden működjön?
Köszi!
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3020 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 20:13:50 »

Sziasztok! Ebben tud valaki segíteni?
Fekete szelepfedeles autóból ezüst szelepfedelesbe áttehető a műszercsoport úgy, hogy minden működjön?
Köszi!

Hehe, ez mekkora. Grin A szelepfedél színétől függ a műszercsoport fajtája... ilyennel sem találkozik az ember minden nap... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3021 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 20:20:56 »

Hehe, ez mekkora. Grin A szelepfedél színétől függ a műszercsoport fajtája... ilyennel sem találkozik az ember minden nap... Smiley

A focus motorra gondol...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3022 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 20:22:41 »

Hehe, ez mekkora. Grin A szelepfedél színétől függ a műszercsoport fajtája... ilyennel sem találkozik az ember minden nap... Smiley
igen, mert a fekete szelepfedeles fiatalabb.
ezért sokan így különböztetik meg a motorokat. többek között a fekete szelepfedeles motor került a fókákba is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3023 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 20:23:48 »

Sziasztok! Ebben tud valaki segíteni?
Fekete szelepfedeles autóból ezüst szelepfedelesbe áttehető a műszercsoport úgy, hogy minden működjön?
Köszi!
szerintem igen. ha adsz pontos évjáratot, átnézem tisben a lényeges dolgok különböznek-e...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #3024 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 21:01:08 »

Sziasztok!
Tud nekem valaki infót mondani,hogy mibe fáj egy generátort felújítani 1.8TD MKII.?
AMég a gyári van benne és 330e km után kezd meghalni.
Előre is köszi a hozzászólásokat!


http://www.oninditogenerator.hu/2010/index.php?menu=1
itt 30.000 a teljesen felújított, fél év garanciával, a régit leadva.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3025 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 21:36:59 »


http://www.oninditogenerator.hu/2010/index.php?menu=1
itt 30.000 a teljesen felújított, fél év garanciával, a régit leadva.


Az nagyon sok

Nekem a komplett generál 18 volt csapágyakkal szénkefékkel csúszógyűrű felszabályozással....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3026 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 21:37:44 »

szerintem igen. ha adsz pontos évjáratot, átnézem tisben a lényeges dolgok különböznek-e...

98.06 a donor és 97.02 havi a miénk. (Alvázszám alapján, VU a sorozatszám előtti része. A forgalmiban nincs benne a gyártási hónap?)
A 97-es ben "normal" feliratos a vízhőfok mérő, a 98asban C - H.
Köszi szépen!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.01 vasárnap, 21:40:17 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #3027 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 21:46:24 »

Az nagyon sok

Nekem a komplett generál 18 volt csapágyakkal szénkefékkel csúszógyűrű felszabályozással....
A csúszógyűrűt nem érdemes szabályozni, nekem anélkül is csontig kopott!
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #3028 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 21:53:15 »

Az nagyon sok
Nekem a komplett generál 18 volt csapágyakkal szénkefékkel csúszógyűrű felszabályozással....

sajnos a másik helyen nekem is annyi volt. csak éppen a forgórész bekötését gányolták meg, így hiába volt azon kívül minden új, ment a lecsóba... drága tanulópénz.

Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #3029 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 15:29:46 »

Sziasztok!
Még új vagyok, most vettem egy 99-es Ghia-t, 1.8, benzines!
Lenne pár kérdésem:
-a computer visszajelez egy villáskulcs ikonnal. Mi lehet a gond? Hogyan tudom megnézni?
-menet közben, ha elfordítom a kormányt jobbra vagy balra, apró kattanást érezni! Nem lehet hallani, csak érzem! ha kevés kormányszervó tartályában az olaj, akkor "keményebb" a kattanás! Szervocsere, vagy esetleg más?
Előre is köszi

Pepe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3030 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 16:33:23 »

Sziasztok!
Még új vagyok, most vettem egy 99-es Ghia-t, 1.8, benzines!
Lenne pár kérdésem:
-a computer visszajelez egy villáskulcs ikonnal. Mi lehet a gond? Hogyan tudom megnézni?
-menet közben, ha elfordítom a kormányt jobbra vagy balra, apró kattanást érezni! Nem lehet hallani, csak érzem! ha kevés kormányszervó tartályában az olaj, akkor "keményebb" a kattanás! Szervocsere, vagy esetleg más?
Előre is köszi

Pepe
szia!

üdv itt.
az nem a computer, hanem az aws. ha jobban szemügyre veszed, akkor látod, hogy az alsó sorban van egy fektetet házikó forma. a közepén van egy lyuk. ha gyújtáson oda benyomsz egy kiegyenesített gemkapcsot, akkor eltűnik az ikon. egyébként az olajcserére figyelmeztet.
ezek szerint szökik a szervó folyadékod?
meg kellene keresni, hogy hol. a kattanás lehet féltengely is, de valószínűbb a kormánymű...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #3031 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 18:27:46 »

Hello
Köszi a gyors választ!
Féltengely, vagy kormánymű?
Melyik rosszabb, illetve alkatrész szempontjából, melyik az olcsóbb?
Lehet, hogy csak egy persely csere, vagy komplett rendszer csere (féltengely vagy kormánymű)?
Köszi
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3032 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 20:57:27 »

Hello
Köszi a gyors választ!
Féltengely, vagy kormánymű?
Melyik rosszabb, illetve alkatrész szempontjából, melyik az olcsóbb?
Lehet, hogy csak egy persely csere, vagy komplett rendszer csere (féltengely vagy kormánymű)?
Köszi
ehhez részletesebb tünet leírás kellene, vagy a legjobb egy tapasztalt kolléga lenne, aki meghallgatná...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3033 Dátum: 2012.04.03 kedd, 15:21:05 »

98.06 a donor és 97.02 havi a miénk. (Alvázszám alapján, VU a sorozatszám előtti része. A forgalmiban nincs benne a gyártási hónap?)
A 97-es ben "normal" feliratos a vízhőfok mérő, a 98asban C - H.
Köszi szépen!

elvileg (tis szerint) a lábkiosztások stimmelnek.
mérget nem vennék rá, mert találkoztam már néhány katyvasszal, de ha nem stimmel, lenyomozzuk, ki kivel van...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
T77
Vendég
« Új hozzászólás #3034 Dátum: 2012.04.03 kedd, 21:07:44 »

Hello ! tanácsot szeretnék kérni a következő hibákra.
A benzin szintmérő műszer kiakadt max jelzésen, pedig a tank biztosan nincs tele, mert gázos az autó.
Lehúztam az akkut, az ülés alatt a szivattyú csaitiját a km óránál a műszer csatiját, kivettem a szivattyút, de semmi nem változtatott a helyzeten.
Azt furcsállom, hogy csati nélkül is marad a "téves" jel. Ötleteket,tanácsokat szeretnék kérni.
Nincs még egy éve, hogy, nálam van de működött kis hibával, amikor állítólag újra indította a szaki a motor vezérlőt akkor már nem működött. Vissza vittem amire a válasza ki kell venni a tankot, de az sokba fog kerülni.  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.04 szerda, 22:05:52 írta T77 » Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3035 Dátum: 2012.04.03 kedd, 22:29:25 »

elvileg (tis szerint) a lábkiosztások stimmelnek.
mérget nem vennék rá, mert találkoztam már néhány katyvasszal, de ha nem stimmel, lenyomozzuk, ki kivel van...

Rendben. Köszi szépen! Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3036 Dátum: 2012.04.03 kedd, 23:20:52 »

Hello! tanácsot szertnék kérni a következő hibákra.
A benzin szintmérő müszer kiakadt max jelzésen, pedig a tank biztosan nincs tele, mert gázos az autó.
Lehúztam az akkut, az ülés alatt a szivattyú csaitiját a km óránál a műszer csatiját, kivettem a szivattyút, de semmi nem változtatott a helyzeten.
Azt furcsálom, hogy csati nélkűl is marad a "téves" jel. Ötleteket,tanácsokat szeretnék kérni.
Neincs még egx éve, hogy, nálam van de működött kis hibával, anikor allítólag újra indította a szaki a motor vezérlőt akkar már nem működött. Vissza vittem amire a válasza ki kell venni a tankot, de az sokba fog kerülni.
szerintem nem a tankkal van a gond, hanem a műszer egységgel.
ha van a környékeden klubtárs, akkor beszélj egy vele egy próba cserét.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3037 Dátum: 2012.04.04 szerda, 10:27:15 »

szerintem nem a tankkal van a gond, hanem a műszer egységgel.
ha van a környékeden klubtárs, akkor beszélj egy vele egy próba cserét.

ha jel nélkül is akad, ahogy írva van, egyetértek én is: a műszeregységgel van gond...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3038 Dátum: 2012.04.04 szerda, 10:32:26 »

ha jel nélkül is akad, ahogy írva van, egyetértek én is: a műszeregységgel van gond...

Szerintem is. Nekem jel nélkül beáll középre.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
T77
Vendég
« Új hozzászólás #3039 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:14:43 »

Köszönöm a tanácsokat!
Sikerült egy másik műszert találni, kipróbálom és megírom hogy sikerült!  guluszem1

Más! Ma tudtam meg, hogy nyugat Mo-n érdemes a MÉH telepeket figyelni, mert a külföldről behozott "hulladék" autókat vásárolják fel és vannak helyek, ahol ki lehet szerelni és vas árába el hozni alkatrészeket. Nekem is így sikerült a műszerfalat szerezni.  taps
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3040 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:19:35 »

Köszönöm a tanácsokat!
Sikerült egy másik műszert találni, kipróbálom és megírom hogy sikerült!  guluszem1

Más! Ma tudtam meg, hogy nyugat Mo-n érdemes a MÉH telepeket figyelni, mert a külföldről behozott "hulladék" autókat vásárolják fel és vannak helyek, ahol ki lehet szerelni és vas árába el hozni alkatrészeket. Nekem is így sikerült a műszerfalat szerezni.  taps

Nálunk már nem lehet kivinni semmit se a MÉH telepről.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
T77
Vendég
« Új hozzászólás #3041 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:21:53 »

Nálunk már nem lehet kivinni semmit se a MÉH telepről.

Nekem Pl.:_ Celldömölkön sikerült.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3042 Dátum: 2012.04.04 szerda, 22:42:29 »

Nekem Pl.:_ Celldömölkön sikerült.

Itt sem lehetetlen Szekszárdon.
Főleg ha ismerem a tulajt meg az alkalmazottakat.
Pont ma "rendeltem" egy villanymotort a kompresszoromra.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
T77
Vendég
« Új hozzászólás #3043 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 22:17:23 »

Kicseréltem a km órát, semmi reakció. Át tettem a üa szintjelző műszert akkor mint fent írták negatívba mutatott mert dieselesé volt. Tehát valahonnan jelet kap, hogy tele a tank. ez már szerintem meg haladja a tudásomat!
A javaslatokat továbbra is várom.  integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3044 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 22:36:29 »

Kicseréltem a km órát, semmi reakció. Át tettem a üa szintjelző műszert akkor mint fent írták negatívba mutatott mert dieselesé volt. Tehát valahonnan jelet kap, hogy tele a tank. ez már szerintem meg haladja a tudásomat!
A javaslatokat továbbra is várom.  integet2
a műszer egység hiba alatt én személy szerint nem a komplett óracsoportot értettem, hanem az üzemanyag szintjelzőét.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #3045 Dátum: 2012.04.06 péntek, 16:20:21 »

Kicseréltem a km órát, semmi reakció. Át tettem a üa szintjelző műszert akkor mint fent írták negatívba mutatott mert dieselesé volt. Tehát valahonnan jelet kap, hogy tele a tank. ez már szerintem meg haladja a tudásomat!
A javaslatokat továbbra is várom.  integet2
A műszer úgy műxik, hogy minél jobban testet kap, annál többet mutat. Vagyis ha telit mutat indokolatlanul, akkor a tankhoz menő kábel letestel valahol.
Én úgy csinálnám, hogy kivenném a műszerfalat, aztán kivenném a csatlakozójából azt a szálat, amelyik a tankhoz megy és úgy dugnám vissza a két csatit a helyére a műszerfalra. Ha megszűnik a hiba, akkor az van, amit én mondtam, ha nem, akkor a műszercsoport hibás.
Ha érdekel, kinézem, melyik szálat kell ideiglenesen megszüntetni.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3046 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 16:19:42 »

Sziasztok!

Első tapasztalatok a 97es ezüst szelepfedeles és a 98as fekete szelepfedeles autóhoz tartozó műszercsoporttal kapcsolatban.
A hátulja más, a csatik egyeznek, elsőre úgy tűnik működik minden, egy dolog aggaszt:
A két órán pont ellenkező helyen van az ABS visszajelzője és a kézifék/fék piktogramja. A 98as órán folyamatosan világít az ABS lámpa és halványan világít a kéziféké. Ha behúzom a kéziféket, akkor erősebben.
Egyelőre ennyi, kicsit szerelgetem még, hátha valamire rájövök.

Szerk: azóta belőttem a kmórát, mert ~15km/h-t csalt lefele. Most már pontos Smiley
A pontosabban leírva a fenti probléma (lehet teszek fel videót is):
98as órával gyújtásnál világít minden aminek kell, indítás után továbbra is világít a kézifék lámpája de az ABS kialszik. Utána 3 rövidet villog majd égve marad. Ha behúzom a kéziféket az erősebben világít az ABS talán ki is alszik.
A 97-es órával ilyet nem csinált, bár ott a kézifék visszajelzője most a tesztnél nem működött, hiába húztam be (gyújtásnál viszont világított).

Ha bárki elolvasta a kisregényem és van ötelete, tippje, kapcsolási rajza, azt megköszönöm! Smiley
Kellemes ünnepeket, üdv  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.08 vasárnap, 17:01:01 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3047 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 18:19:48 »

Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
T77
Vendég
« Új hozzászólás #3048 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 18:23:50 »

A műszer úgy műxik, hogy minél jobban testet kap, annál többet mutat. Vagyis ha telit mutat indokolatlanul, akkor a tankhoz menő kábel letestel valahol.
Én úgy csinálnám, hogy kivenném a műszerfalat, aztán kivenném a csatlakozójából azt a szálat, amelyik a tankhoz megy és úgy dugnám vissza a két csatit a helyére a műszerfalra. Ha megszűnik a hiba, akkor az van, amit én mondtam, ha nem, akkor a műszercsoport hibás.
Ha érdekel, kinézem, melyik szálat kell ideiglenesen megszüntetni.

Igen érdekel, köszönöm.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3049 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 19:46:18 »


Köszi!

Nálam a 97esben az ABS piktogramja mögött egy sima izzó van. A 98asban (amiről rajzot küldtél) pedig dióda. Ha azt kiveszem, akkor a fék visszajelző sem világít folyamatosan, az indítás után kialszik ahogy kell, és ha behúzom a kéziféket, akkor is világít. (Ha lehúzom a csatit a fékfolyadék tartályról, akkor is világít.) Szóval így a kézifék/fék visszajelző úgy viselkedik ahogy kell, viszont nincs ABS lámpám.
Az ABS modult hol találom? Kicsit gyanús egy ideje, hogy nem teszi mindig a dolgát..
(Viszont ha az nem jó, akkor se kellene világítania a féknek is mint egy karácsonyfa.. csak az abs-nek.)

Ja még valami: nekem két fekete-sárga kábelem van...
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.08 vasárnap, 21:04:06 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.