Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:11:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2565793 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2012.10.03 szerda, 21:43:25 »

Ezt most nem tóm megmondani, lefotózom pénteken.

Ilyen?

http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://i14.photobucket.com/albums/a317/evo99/69_1_b.jpg&imgrefurl=http://www.pocketgpsworld.com/modules.php?name%3DForums%26file%3Dviewtopic%26t%3D22394&h=300&w=400&sz=19&tbnid=rna9av8dOHTVdM:&tbnh=92&tbnw=122&zoom=1&usg=__o2qRwuEyzqXj9CLZfKzzM8epue8=&docid=ZIObgUT0dMLONM&sa=X&ei=OZVsUPT1MOWp4gTK_4CgCQ&ved=0CCIQ9QEwAQ&dur=398
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 08:52:37 »


Nagyon akarod, mi? Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 08:54:56 »

Nagyon akarod, mi? Grin

Igen nagyon vágyom rá. Nem tud MP3-at, nincs USB bemenete, nincs hozzá magyar térkép és kicsi a kijelzője. Cserébe viszont röhejesen drágán adják mindenhol (55e körül).

Álmaim netovábbja, gondolhatod. eplus2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 08:56:40 »

Igen nagyon vágyom rá. Nem tud MP3-at, nincs USB bemenete, nincs hozzá magyar térkép és kicsi a kijelzője. Cserébe viszont röhejesen drágán adják mindenhol (55e körül).

Álmaim netovábbja, gondolhatod. eplus2

Sejtettem Cheesy


Egyébként lehet még ilyen is:


Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:13:48 »

Esetleg még kényszermegoldásnak jó, ha megcseréled a jobbos és balos zárhengert (amibe a kulcs megy) a kilincsben. Reszelni kell a műanyag tartójából, hogy belemenjen, de megoldható. Magam is így tudtam rábírni a vezető ajtót a nyitásra, kulccsal. Smiley
hmm..értem.nem vagyok egy nagy bütykölös nagyobb kárt meg nem akarok benne tenni de azért köszi az ötletet.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:14:38 »

hmm..értem.nem vagyok egy nagy bütykölös nagyobb kárt meg nem akarok benne tenni de azért köszi az ötletet.
mi a helyzet a riasztóval?
úgy hagytad, ahogy volt?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:39:16 »

mi a helyzet a riasztóval?
úgy hagytad, ahogy volt?

Kiköttetem vele pitsába. Azon kívül, hogy leszívta az akksit, nem sok haszna volt.  eplus2
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:43:43 »

mi a helyzet a riasztóval?
úgy hagytad, ahogy volt?
kilett dobva belöle.aztán annyi.köszi szépen a segitséget ott a szakadó esöben a hungária kellös közepén- falbav
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:47:37 »

Kiköttetem vele pitsába. Azon kívül, hogy leszívta az akksit, nem sok haszna volt.  eplus2
annyi haszna azért volt hogy az legalább nyitotta az ajtokat és nem kellett kerülgetnem mint most.de egyébként az aksi minimum 3éves volt.na de mindegy.inkább már a kocsit kéne kidobni. falbav
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 11:49:01 »

kilett dobva belöle.aztán annyi.köszi szépen a segitséget ott a szakadó esöben a hungária kellös közepén- falbav
nincs mit, ezért vagyunk  integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 16:51:05 »

nekem is riasztós bajom van. nem lehet valahogy gyengíteni az érzékenységén? egy rohadt légy bent marad az utastérben, és nem lehet otthagyni a kocsit tőle sehol, mert beindul a riasztó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2012.10.04 csütörtök, 22:17:47 »

nekem is riasztós bajom van. nem lehet valahogy gyengíteni az érzékenységén? egy rohadt légy bent marad az utastérben, és nem lehet otthagyni a kocsit tőle sehol, mert beindul a riasztó
Csapd le. Mármint a legyet. Cheesy
Vagy illatosítsd be egy időre a belteret - Chemotox.
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2012.10.05 péntek, 09:08:18 »


Nem ennél sokkal régebbi nem grafikus kijelzős. csak nyilakat mutat. Találtam benne egy Bosch
Tele Atlas cd-t Ausztriáról 98-as
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2012.10.05 péntek, 09:44:21 »

nekem is riasztós bajom van. nem lehet valahogy gyengíteni az érzékenységén? egy rohadt légy bent marad az utastérben, és nem lehet otthagyni a kocsit tőle sehol, mert beindul a riasztó

Takarítsd ki a kocsit és nem szállnak be a legyek.   Wink  eplus2
Nekem is nagyon érzékeny, de nem szokott bekapcsolni csak ha lehúzva hagyom az ablakot.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2012.10.05 péntek, 19:25:40 »

nekem is riasztós bajom van. nem lehet valahogy gyengíteni az érzékenységén? egy rohadt légy bent marad az utastérben, és nem lehet otthagyni a kocsit tőle sehol, mert beindul a riasztó

Javaslom a visszacserét sima távirányítós központizárra és nem lesz gond. (úútálom a riasztókat... 1. nem figyel rá senki, 2. ha kell az autó, vagy belőle valami, akkor nem ér semmit... talán a grafikus kijelzős indítós/kopogtatós/mindentcsinálós-nak van értelme.)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2012.10.05 péntek, 19:33:29 »

Javaslom a visszacserét sima távirányítós központizárra és nem lesz gond. (úútálom a riasztókat... 1. nem figyel rá senki, 2. ha kell az autó, vagy belőle valami, akkor nem ér semmit... talán a grafikus kijelzős indítós/kopogtatós/mindentcsinálós-nak van értelme.)
nem gondolod, hogy a gyári riasztót kiszerelem a kocsiból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2012.10.05 péntek, 20:44:12 »

Javaslom a visszacserét sima távirányítós központizárra és nem lesz gond. (úútálom a riasztókat... 1. nem figyel rá senki, 2. ha kell az autó, vagy belőle valami, akkor nem ér semmit... talán a grafikus kijelzős indítós/kopogtatós/mindentcsinálós-nak van értelme.)

Egyetértek, de a gyárit azért ne szerelje ki, csak iktassa ki a biztijét.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2012.10.05 péntek, 20:44:27 »

nem gondolod, hogy a gyári riasztót kiszerelem a kocsiból
hehe wave
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2012.10.06 szombat, 13:19:21 »

Sziasztok! Hol van a külső hőmérséklet jel adó? Nem mutat semmit, lehet csodát tenni vele, vagy cserélni kell?
Négy el.ablakom van. A hátsó ablak tiltás be van ragadva, az a kis pöcök jár ide-oda, de nem történik semmi. Én tudom vezérelni őket, de hátul nem mennek. Hogy tudom szétszedni?
Köszönöm!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2012.10.06 szombat, 20:47:32 »

nem gondolod, hogy a gyári riasztót kiszerelem a kocsiból

Egyetértek, de a gyárit azért ne szerelje ki, csak iktassa ki a biztijét.

Nyeee, nem úgy értettem. A gyári RIASZTÓ vezérlőt kivágod és beszerelsz egy GYÁRI távirányítós központizár vezérlőt. Smiley
Vagy becsomagolod fóliával és szigszalaggal az B oszlopban lévő érzékelőket. Grin Esetleg ha a rács mögé szivacsot teszel (feketét persze) az is lefogja a "légy riasztót"...  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2012.10.06 szombat, 20:52:13 »

Nyeee, nem úgy értettem. A gyári RIASZTÓ vezérlőt kivágod és beszerelsz egy GYÁRI távirányítós központizár vezérlőt. Smiley
Vagy becsomagolod fóliával és szigszalaggal az B oszlopban lévő érzékelőket. Grin Esetleg ha a rács mögé szivacsot teszel (feketét persze) az is lefogja a "légy riasztót"...  vigyor3
ennél már az is egyszerűbb, ha egyszerűen a motorháztető érzékelő csatiját széthúzom  Wink

de inkább megpróbálnám normális működésre bírni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2012.10.06 szombat, 20:57:40 »

ennél már az is egyszerűbb, ha egyszerűen a motorháztető érzékelő csatiját széthúzom  Wink

de inkább megpróbálnám normális működésre bírni

Persze, csak sajna túl érzékenyek azok az ultrahangos belső bizgenytyűk. Ugye a légy is Cheesy, meg akár ha lehúzva hagyod picit az ablakot (nyáron, kicsit szellőzni) - az is beindítja. Néha még a hőmérséklet ingadozás is... az pedig van most elég... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2012.10.06 szombat, 21:25:29 »

Persze, csak sajna túl érzékenyek azok az ultrahangos belső bizgenytyűk. Ugye a légy is Cheesy, meg akár ha lehúzva hagyod picit az ablakot (nyáron, kicsit szellőzni) - az is beindítja. Néha még a hőmérséklet ingadozás is... az pedig van most elég... Sad
hehe,a legjobb védelem egy őrtorony alatt parkolni...és hallgatni a kollegákat,hogy mi van vele...tuti figyelnek rá...azóta sem nyúlt hozzá senki...Smiley eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2012.10.06 szombat, 21:26:35 »

hehe,a legjobb védelem egy őrtorony alatt parkolni...azóta sem nyúlt hozzá senki...Smiley eplus2
viszed magaddal otthonra is? Cheesy
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2012.10.06 szombat, 21:33:49 »

viszed magaddal otthonra is? Cheesy
nem.haza biciGlivel járok.... nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2012.10.06 szombat, 21:39:13 »

hehe,a legjobb védelem egy őrtorony alatt parkolni...és hallgatni a kollegákat,hogy mi van vele...tuti figyelnek rá...azóta sem nyúlt hozzá senki...Smiley eplus2
nem lehet mindenki smasszer hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2012.10.06 szombat, 22:36:23 »

nem lehet mindenki smasszer hehe
attól még lehet ott parkolni.... wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2012.10.06 szombat, 22:41:57 »

attól még lehet ott parkolni.... wave
ez nekem is teljesen praktikus lenne Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 07:47:02 »

Persze, csak sajna túl érzékenyek azok az ultrahangos belső bizgenytyűk. Ugye a légy is Cheesy, meg akár ha lehúzva hagyod picit az ablakot (nyáron, kicsit szellőzni) - az is beindítja. Néha még a hőmérséklet ingadozás is... az pedig van most elég... Sad
ezért érdekelt volna, hogy lehet-e állítani valahogy ezt az érzékenységet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 10:52:27 »

Izzó és foglalata? Huh?
Nem ennyire egyszerű a problémám... Sad
Sajnos álló (és járó) motornál is látványosan vibrál az első- és hátsó helyzetjelző világítás is...
Továbbá a 12V-ot sem kapják meg az izzók (és gondolom a többi fogyasztó sem) kb. 10,5V-ot mértem a hátsó helyzetjelzőknél, hiába mérek 12V-ot az aksin... Sad
Melyik kábel lehet kontaktos?  Huh?

Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 12:06:24 »

Nem ennyire egyszerű a problémám... Sad
Sajnos álló (és járó) motornál is látványosan vibrál az első- és hátsó helyzetjelző világítás is...
Továbbá a 12V-ot sem kapják meg az izzók (és gondolom a többi fogyasztó sem) kb. 10,5V-ot mértem a hátsó helyzetjelzőknél, hiába mérek 12V-ot az aksin... Sad
Melyik kábel lehet kontaktos?  Huh?


álló, és járó motornál is, vagy álló helyzetben de járó motornál? nem tök egyértelmű a megfogalmazás. járó motornál kevés a 12 V az akksinál, akkor generátor hiba lesz, de az álló motornál ugye nem játszik
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.07 vasárnap, 12:08:22 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 12:22:03 »

Sziasztok! Szereztem egy escortbol egy immo transpondert, de a wikin leirt modszerrel nem tudom osszehangolni a vevovel. Piroskulcsos rendszer van a kocsiban. Tudnatok segiteni? Koszonom elore is!
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 17:53:50 »

álló, és járó motornál is, vagy álló helyzetben de járó motornál? nem tök egyértelmű a megfogalmazás. járó motornál kevés a 12 V az akksinál, akkor generátor hiba lesz, de az álló motornál ugye nem játszik
Álló motornál van a 12,3V az aksin mérve, járó motornál 14,1V (mert a generátor tölt megfelelően) az aksi feszkó, de vibrál a világítás álló motornál és járó motornál is Sad(
pontosítok:
 Álló motornál a hátsó baloldali helyzetjelző foglalatban 11,3V-ot mértem a digitális multiméterrel...
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.07 vasárnap, 18:51:16 írta ltom » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 20:57:36 »

Álló motornál van a 12,3V az aksin mérve, járó motornál 14,1V (mert a generátor tölt megfelelően) az aksi feszkó, de vibrál a világítás álló motornál és járó motornál is Sad(
pontosítok:
 Álló motornál a hátsó baloldali helyzetjelző foglalatban 11,3V-ot mértem a digitális multiméterrel...

14.4 az igazi, de elmegy még a 14.1 is... Az izzónál is mérted? Ha ott is kevés lehet, hogy ki kéne venni a lámpatestet és megtakarítani a csatikat. Továbbá úgy is érdemes mérned, hogy a motorblokkhoz teszed a feketét és az akku + sarujára a pirosat. AWS-ed van egyébként? Az is szeret belepofázni ok nélkül a feszkókba, érdemes egy le-vissza dugást eszközölni rajta. Plusz még nézd meg a motortéri biztosíték dobozban a lámpák biztijeit, mert van, hogy csak "elvékonyul" a vezető szál, de nem ég el, ezért cserés, csak nem mutatja.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 21:07:44 »

Sziasztok! Szereztem egy escortbol egy immo transpondert, de a wikin leirt modszerrel nem tudom osszehangolni a vevovel. Piroskulcsos rendszer van a kocsiban. Tudnatok segiteni? Koszonom elore is!
Az immo transzponder egy új kulcsban van? Olyat is lehet, hogy beteszed a piros kulcsot, magát a transzpondert kézzel odanyomod a gyújtáskapcsoló közelébe, rádobod a gyújtást, majd leveszed, kikapod a piros kulcsot - a transzponder maradjon ott ! - és egy transzp. nélküli kulcsal dobod rá a gyújtást másodjára. Tehát lényegében nem fontos, hogy az új kulccsal add rá a gyújtást mikor kivilágít a piros led, a lényeg, hogy az "üres" transzponder a gyújtáskapcsoló közelében legyen és a második gyújtásnál ne legyen az adott kulcsban tp.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 22:21:51 »

Az immo transzponder egy új kulcsban van? Olyat is lehet, hogy beteszed a piros kulcsot, magát a transzpondert kézzel odanyomod a gyújtáskapcsoló közelébe, rádobod a gyújtást, majd leveszed, kikapod a piros kulcsot - a transzponder maradjon ott ! - és egy transzp. nélküli kulcsal dobod rá a gyújtást másodjára. Tehát lényegében nem fontos, hogy az új kulccsal add rá a gyújtást mikor kivilágít a piros led, a lényeg, hogy az "üres" transzponder a gyújtáskapcsoló közelében legyen és a második gyújtásnál ne legyen az adott kulcsban tp.


Egy bontóból szereztem egy escort kulcsot, kiszedtem belőle a chipet és beletettem egy kulcsba, ami jó az én autómhoz. Aztán próbáltam betanítani az "új" kulcsot az immonak a fordwiki PATS I. leírás szerint.
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 07:50:03 »

14.4 az igazi, de elmegy még a 14.1 is... Az izzónál is mérted? Ha ott is kevés lehet, hogy ki kéne venni a lámpatestet és megtakarítani a csatikat. Továbbá úgy is érdemes mérned, hogy a motorblokkhoz teszed a feketét és az akku + sarujára a pirosat. AWS-ed van egyébként? Az is szeret belepofázni ok nélkül a feszkókba, érdemes egy le-vissza dugást eszközölni rajta. Plusz még nézd meg a motortéri biztosíték dobozban a lámpák biztijeit, mert van, hogy csak "elvékonyul" a vezető szál, de nem ég el, ezért cserés, csak nem mutatja.
Az összes világítás vibrál (elöl-hátul és a kesztyűtartóban is...).
AWS-ről még nem is hallottam, nem ABS? Huh?

Rámértem a motorblokk (-) és az aksi + sarura, itt is megvan a 12,3V (mint a két aksi sarun).
A biztosítékot már cseréltem tegnap (mert a hátsó helyzetjelző izzófoglalatban turkálva a digi voltmérő tüskével rövidre zártam a "záramkört"  szomoru1 és elpukkant)...
Köszi a tippeket!
Senki többet??
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.08 hétfő, 08:30:48 írta ltom » Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 10:03:22 »

Elszállt a jobb oldali helyzetjelzőm.
Lehúztam az első és hátsó stekkereket is a lámpákról, kicseréltem a biztit, de folyton levágja.
Volt már valakinek hasonló gondja?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 15:24:10 »

Elszállt a jobb oldali helyzetjelzőm.
Lehúztam az első és hátsó stekkereket is a lámpákról, kicseréltem a biztit, de folyton levágja.
Volt már valakinek hasonló gondja?
Megolvadt valahol a kábel és összeér/testel?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 16:08:03 »

Az összes világítás vibrál (elöl-hátul és a kesztyűtartóban is...).
AWS-ről még nem is hallottam, nem ABS? Huh?

Rámértem a motorblokk (-) és az aksi + sarura, itt is megvan a 12,3V (mint a két aksi sarun).
A biztosítékot már cseréltem tegnap (mert a hátsó helyzetjelző izzófoglalatban turkálva a digi voltmérő tüskével rövidre zártam a "záramkört"  szomoru1 és elpukkant)...
Köszi a tippeket!
Senki többet??
 wave


Ez az AWS (Auxilary Warning System - kiegészítő figyelmeztető rendszer) - avagy "egérmozi" :


Visszatérve a problémára. Van feszültségszabályzó is az autóban, azt hiszem a generátor környékén, talán az is lehet beteg. Mondjuk így, hogy álló és járó motornál egyaránt vibrálnak a fények, nem hiszem hogy az lenne. A motortéri biztosítéktáblán a fő bizti is rendben van? Ha gondolod küldhetek neked egy kibontott (100%-os, az én régim) biztosíték táblát... Mindössze a postát kellene fizetned, ha jó akkor ledumáljuk, ha nem visszaküldöd. Esetleg, ez is egy út... Smiley Sajnos hirtelen jobb ötletem nincsen...  szomoru1 (max, valami villanyászhoz átvinni az autót, hogy ránézzen, hátha)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 16:09:39 »

Megolvadt valahol a kábel és összeér/testel?

Mást én sem nagyon tudok tippelni... max a lámpakapcsoló lehet még rossz...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2012.10.09 kedd, 08:00:11 »

Megolvadt valahol a kábel és összeér/testel?

Mást én sem nagyon tudok tippelni... max a lámpakapcsoló lehet még rossz...

Hát köszönöm a tippeket.
Tegnap délután végül sikerült megoldani a problémát, de eldobtam az agyam amikor megláttam mi a probléma.
Az első fényszóró csatiját húztam le és azon belül a vezetékek végén lévő saruk valahogy érthetetlen módon kicsúsztak a műanyag házukból (persze nem volt nehéz az "U" alakból kicsúszni) és összeértek. Mint utólag kiderült még a jobb oldali refi biztijét is levágta.
Szóval visszatuszkoltam őket és raktam közéjük egy gyufaszálat. Azóta minden okés.   hehe
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2012.10.09 kedd, 11:08:42 »

Megolvadt valahol a kábel és összeér/testel?

Nekem ez volt.. Még Ginjoy multiméterét is elolvasztottam a kocsival Cheesy A kapcsoló mögötti kábelkatyvasz egységet alkotott, mint utólag kiderült saját hibából. Az autóvillamosságis szerelőm 2 óra alatt és 3.000 forintért megcsinált mindent.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:32:54 »

Az összes világítás vibrál (elöl-hátul és a kesztyűtartóban is...).
AWS-ről még nem is hallottam, nem ABS? Huh?

Rámértem a motorblokk (-) és az aksi + sarura, itt is megvan a 12,3V (mint a két aksi sarun).
A biztosítékot már cseréltem tegnap (mert a hátsó helyzetjelző izzófoglalatban turkálva a digi voltmérő tüskével rövidre zártam a "záramkört"  szomoru1 és elpukkant)...
Köszi a tippeket!
Senki többet??
 wave

Nyugi, nekem ez a probléma szintén megvan, egy éve vettem a V6-ot, és akkor én is beírtam ezt a problémát, de nekem se jött érdemleges válasz. Azóta is így van. Megnéztem a biztiket, cseréltem kapcsolót, semmi változás. Nem feszszabályzó, mert álló motornál is csinálja. Meg járó motornál is.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2012.10.10 szerda, 10:10:33 »

Az immo transzponder egy új kulcsban van? Olyat is lehet, hogy beteszed a piros kulcsot, magát a transzpondert kézzel odanyomod a gyújtáskapcsoló közelébe, rádobod a gyújtást, majd leveszed, kikapod a piros kulcsot - a transzponder maradjon ott ! - és egy transzp. nélküli kulcsal dobod rá a gyújtást másodjára. Tehát lényegében nem fontos, hogy az új kulccsal add rá a gyújtást mikor kivilágít a piros led, a lényeg, hogy az "üres" transzponder a gyújtáskapcsoló közelében legyen és a második gyújtásnál ne legyen az adott kulcsban tp.

és ki is próbáltad?mert ha nem sikerül akkor lesz két rossz transzpondere..l...egyébként ne ess pánikba,nekem kb. egy óra hosszáig tartott mire sikerült ezzel a hülye 5 mp-s dologgal betanítani.A végén gyorsabb volt a kezem mint Rodolfóé...a wikin nem néztem a leírást,a gyári könyv volt mellettem segítségnek.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2012.10.10 szerda, 16:26:11 »

Hát köszönöm a tippeket.
Tegnap délután végül sikerült megoldani a problémát, de eldobtam az agyam amikor megláttam mi a probléma.
Az első fényszóró csatiját húztam le és azon belül a vezetékek végén lévő saruk valahogy érthetetlen módon kicsúsztak a műanyag házukból (persze nem volt nehéz az "U" alakból kicsúszni) és összeértek. Mint utólag kiderült még a jobb oldali refi biztijét is levágta.
Szóval visszatuszkoltam őket és raktam közéjük egy gyufaszálat. Azóta minden okés.   hehe
Ez a lényeg !;)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2012.10.10 szerda, 16:34:21 »

és ki is próbáltad?mert ha nem sikerül akkor lesz két rossz transzpondere..l...egyébként ne ess pánikba,nekem kb. egy óra hosszáig tartott mire sikerült ezzel a hülye 5 mp-s dologgal betanítani.A végén gyorsabb volt a kezem mint Rodolfóé...a wikin nem néztem a leírást,a gyári könyv volt mellettem segítségnek.

Ki, több soron is... Cheesy Játszottam már annyit a kulcsokkal és a távirányítókkal, hogy hajjaj... Grin
(néha, mikor hoznak egy "egyszerű", 20 éves autót ide, kárpitozni, szinte megijedek, hogy simán nyílik a zárja az ajtónál és ugyanaz a kulcs be is indítja az autót... Cheesy Ezt nem példának értem, csak a Fordok kulcsai... hááát nem éppen egy egyszerű játékszerek. Mondjuk ""ezért"" sem nagyon lopják őket, mert még néha a saját tulaja is "tolvaj" módszerrel indítja be Grin Ámbár, nekem működik rendesen. Tolvaj lennék?  eplus2)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #3997 Dátum: 2012.10.12 péntek, 13:02:04 »

Szevasztok, valaki tudna segíteni abban hogy az MK2 mondeoba 97 es gyári kulcsba hol van az imójeladó kapszula, illetve szintén mk2 2000 évjáratban (2.generásiós kulcs) hol lehet, az ugyanis a lényeg h zárat cseréltem és a gyujtást is ki akarom cserélni és ha nem jó kódot küld az imó egységnek letilt az autó és végem van. Tippek javaslatok??? köszi
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2012.10.12 péntek, 13:18:52 »

Szevasztok, valaki tudna segíteni abban hogy az MK2 mondeoba 97 es gyári kulcsba hol van az imójeladó kapszula, illetve szintén mk2 2000 évjáratban (2.generásiós kulcs) hol lehet, az ugyanis a lényeg h zárat cseréltem és a gyujtást is ki akarom cserélni és ha nem jó kódot küld az imó egységnek letilt az autó és végem van. Tippek javaslatok??? köszi
http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=en&safe=active&sa=N&biw=1280&bih=905&tbm=isch&tbnid=GEiXeBDNNdCrLM:&imgrefurl=http://www.talkford.com/topic/159118-key-programming-problemswith-a-difference/&docid=oNJKluLc9j__pM&imgurl=http://upload.talkford.com/monthly_04_2011/post-28178-0-76456800-1301757006_thumb.jpg&w=400&h=300&ei=X_x3UO7RCcrZsgaB0oG4CQ&zoom=1&iact=rc&dur=164&sig=102044888986865588379&page=3&tbnh=132&tbnw=170&start=66&ndsp=36&ved=1t:429,r:70,s:20,i:342&tx=58&ty=6
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2012.10.12 péntek, 17:41:03 »

Szevasztok, valaki tudna segíteni abban hogy az MK2 mondeoba 97 es gyári kulcsba hol van az imójeladó kapszula, illetve szintén mk2 2000 évjáratban (2.generásiós kulcs) hol lehet, az ugyanis a lényeg h zárat cseréltem és a gyujtást is ki akarom cserélni és ha nem jó kódot küld az imó egységnek letilt az autó és végem van. Tippek javaslatok??? köszi

Szét kell kapni a kulcsokat. Gondolom a Tied a 2 gombos, ez :


Ennél egy kis piros gumicucc veszi körbe az üvegcsövet (transzponder), abból kell kihúzni. (a kulcsot szétszeded: előbb lehúzod róla a szárat, majd finoman ketté pattintod a házát és kicsit elforgatva kijön az a piros cuccos... az elektronika mögött fogja valami kis pöcök, azért kell kicsit forgatni)

A "tojás" kulcs :


Itt ugyanúgy a szár jön le először, majd ketté kell pattintani a házat. Itt egy elég fix fekete gumitokban van a cső, arra nem emlékszem, hogy lyukas-e a teteje vagy nem, a lényeg, ha nem az kicsit megvágod szikével a gumit, majd kihúzod belőle a csövet. Itt úgy emlékszem, hogy műszerész fogóval kaptam el a csövet, mert kézzel nem tudtam kihúzni. Csak finoman fogd meg vele, az a lényeg. Smiley
A többi már értelemszerű.  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.