Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:24:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2567714 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
Simon1975
Vendég
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 12:11:57 »

   Sziasztok!

Hol találom a légzsákok vezérlőjét, ill. hol érdemes még a csatlakozókat ellenőrizni?
Akksi levétel nem oldotta meg a világító légzsákvisszajelzést.

 
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 16:08:10 »

   Sziasztok!

Hol találom a légzsákok vezérlőjét, ill. hol érdemes még a csatlakozókat ellenőrizni?
Akksi levétel nem oldotta meg a világító légzsákvisszajelzést.

 

Az ülés alatti csatikat is nézd meg. Összesen 4db szokott lenni sárgából. 2 az övfeszítőké, 2 pedig az oldallégzsákoké. (ha nincs az ülésben lufi, a csati még ott van - szokott lenni, érdemes leszigetelni)
Az SRS modul, ha jól emlékszem az kesztyűtartó mögött van valamerre. De lehet, hogy a másik oldalon... Nem emlékszem. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Simon1975
Vendég
« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 17:09:31 »

Az ülés alatti csatikat is nézd meg. Összesen 4db szokott lenni sárgából. 2 az övfeszítőké, 2 pedig az oldallégzsákoké. (ha nincs az ülésben lufi, a csati még ott van - szokott lenni, érdemes leszigetelni)
Az SRS modul, ha jól emlékszem az kesztyűtartó mögött van valamerre. De lehet, hogy a másik oldalon... Nem emlékszem. Cheesy
Naplózva
Simon1975
Vendég
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 17:10:38 »


 


Most akkor hol is van?Smiley)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 18:02:46 »

 


Most akkor hol is van?Smiley)
kormányoszlop alsó felén. ha leszeded az alsó burkolatot, meglátod...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Simon1975
Vendég
« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 20:00:11 »

kormányoszlop alsó felén. ha leszeded az alsó burkolatot, meglátod...

   Köszi!!

Megtaláltam, de sajna akármit csinálok továbbra is világít a visszajelző. Remélem a vezérlőcsere megoldja a gondomat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2013.02.17 vasárnap, 20:08:52 »

   Köszi!!

Megtaláltam, de sajna akármit csinálok továbbra is világít a visszajelző. Remélem a vezérlőcsere megoldja a gondomat.
keresd pl. viló-t. nála szerintem van picipénzért.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 03:01:46 »

kormányoszlop alsó felén. ha leszeded az alsó burkolatot, meglátod...

Nah, majdnem eltaláltam... idiota Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Csello
Vendég
« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 10:54:08 »

Sziasztok!

De rég nem írtam már a fórumra....  nyes

Egy biztosítékokkal kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok.
Ma reggel amikor elindultam, ráadtam az szélvédő-  és ülésfűtést, majd a fűtést a "páramentesítő" állásba kapcsoltam, ami ugye automatikusan kapcsolja a klímát is.
Amikor kanyarodni akartam, az index első villanásával leégettem egy biztosítékot. Nem volt többé index, és a  fűtés is leállt, elment a kijelzőjéről is minden...
Kicseréltem a biztosítékot (a vezető oldalon volt a lábamnál), egy 15 amperos égett ki. Miután visszetettem, elindultam és megismétlődött a kiégés.
Aztán megint csere, de ekkor mér nem kapcsoltam klímát, és most jó volt, nem égett ki a biztosíték.
Mi lehet a gond?

Köszi
Üdv,
Cselló
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 06:43:22 »

Sziasztok!

De rég nem írtam már a fórumra....  nyes

Egy biztosítékokkal kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok.
Ma reggel amikor elindultam, ráadtam az szélvédő-  és ülésfűtést, majd a fűtést a "páramentesítő" állásba kapcsoltam, ami ugye automatikusan kapcsolja a klímát is.
Amikor kanyarodni akartam, az index első villanásával leégettem egy biztosítékot. Nem volt többé index, és a  fűtés is leállt, elment a kijelzőjéről is minden...
Kicseréltem a biztosítékot (a vezető oldalon volt a lábamnál), egy 15 amperos égett ki. Miután visszetettem, elindultam és megismétlődött a kiégés.
Aztán megint csere, de ekkor mér nem kapcsoltam klímát, és most jó volt, nem égett ki a biztosíték.
Mi lehet a gond?

Köszi
Üdv,
Cselló

Hányas számú bizti volt az?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2013.02.21 csütörtök, 08:21:47 »

Sziasztok!

De rég nem írtam már a fórumra....  nyes

Egy biztosítékokkal kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok.
Ma reggel amikor elindultam, ráadtam az szélvédő-  és ülésfűtést, majd a fűtést a "páramentesítő" állásba kapcsoltam, ami ugye automatikusan kapcsolja a klímát is.
Amikor kanyarodni akartam, az index első villanásával leégettem egy biztosítékot. Nem volt többé index, és a  fűtés is leállt, elment a kijelzőjéről is minden...
Kicseréltem a biztosítékot (a vezető oldalon volt a lábamnál), egy 15 amperos égett ki. Miután visszetettem, elindultam és megismétlődött a kiégés.
Aztán megint csere, de ekkor mér nem kapcsoltam klímát, és most jó volt, nem égett ki a biztosíték.
Mi lehet a gond?

Köszi
Üdv,
Cselló

A többi biztit megnézted?
A motortérit és az utastérit is?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2013.02.23 szombat, 21:04:45 »

Este elkezdett világítani az akkuvissszajelzöm, szerencsére hazaértem vele kb 20-25km-t mentem igy az ut 1/3 csak helyzetjelzövel világíttotam. Pár sarokra otthonról elkezdett túlmelegedni a hütöviz, de ahogy leálltam hogy benézzek a motortérbe alapjáraton 1-2 perc alatt visszahűlt. Bevilágítottam a motortérbe de nem láttam semmi szokatlan, és nem hallottam semmi furcsa zajt sem, azért holnap világosban jobban megnézem.
Lehet a két probléma között összefüggés?
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 11:43:00 »

Sziasztok. Azt vettem észre, hogy csak gyújtáson és járó motornál is a helyzejelzőim és a kesztyűtartó világítás is enyhén, ütemesen villódzik. Átnéztem a biztosítékokat és az akkusarukat is, semmi különöset nem láttam, és más hibajelenségem sincs. Illetve még annyi, hogy hideg motornál az indítás után 5-10 másodpercig kék füstöt ereszt a kipufogó, de ez már más téma  Smiley Szerintetek hol folytassam a vizsgálódást? THX
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 22:01:42 »

Sziasztok. Azt vettem észre, hogy csak gyújtáson és járó motornál is a helyzejelzőim és a kesztyűtartó világítás is enyhén, ütemesen villódzik. Átnéztem a biztosítékokat és az akkusarukat is, semmi különöset nem láttam, és más hibajelenségem sincs. Illetve még annyi, hogy hideg motornál az indítás után 5-10 másodpercig kék füstöt ereszt a kipufogó, de ez már más téma  Smiley Szerintetek hol folytassam a vizsgálódást? THX
A más téma az a hidegindító patron lesz. Vagy izzítógyertya. Nézd meg ezt is : http://mondeo.hu/wiki/index.php/TD_hidegind%C3%ADt%C3%A1si_gondok

Valami fölös fogyasztó van a gépen? Mondanám, hogy töltésszabályzó bibi, de az csak járó motornál él. Hmm... Huh?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 09:52:27 »

Generátor javíttatásával mennyire érdemes foglakozni? A szerelö legalább egy 5-öst elkér + az alkatrész, egy használt generátort már 7-10e-ért lehet venni.
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 10:33:09 »

Generátor javíttatásával mennyire érdemes foglakozni? A szerelö legalább egy 5-öst elkér + az alkatrész, egy használt generátort már 7-10e-ért lehet venni.
Szerintem 5-ös ki+be szerelésért+felújításért jó ár.
Veszel egy bontottat, az lutri. Ha nem lesz jó, akkor kidobtad azt a pénzt, amiért a szerelőd rendbe rakta volna.

A döntés a tied.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 15:15:26 »

Szerintem 5-ös ki+be szerelésért+felújításért jó ár.
Veszel egy bontottat, az lutri. Ha nem lesz jó, akkor kidobtad azt a pénzt, amiért a szerelőd rendbe rakta volna.

A döntés a tied.
eljen
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:03:45 »

A más téma az a hidegindító patron lesz. Vagy izzítógyertya. Nézd meg ezt is : http://mondeo.hu/wiki/index.php/TD_hidegind%C3%ADt%C3%A1si_gondok

Valami fölös fogyasztó van a gépen? Mondanám, hogy töltésszabályzó bibi, de az csak járó motornál él. Hmm... Huh?

Bocs, az nem derül ki hogy benzines a gép... a villódzás elég fura, van kötve a rendszerbe erősítő (szabályosan). Ráadásul teljesen ütemesen villog, és csak az említett helyeken, sehol máshol.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:52:34 »

Bocs, az nem derül ki hogy benzines a gép... a villódzás elég fura, van kötve a rendszerbe erősítő (szabályosan). Ráadásul teljesen ütemesen villog, és csak az említett helyeken, sehol máshol.
Nekem V6-om van, lassan egy éve vettem, nekem is ugyan ezek a tünetek vannak, de azóta sem kaptam választ ugyanezekre a kérdésekre. És nem is jöttem rá azóta sem. Hozzászoktam. vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2013.02.26 kedd, 13:59:05 »

Nekem V6-om van, lassan egy éve vettem, nekem is ugyan ezek a tünetek vannak, de azóta sem kaptam választ ugyanezekre a kérdésekre. És nem is jöttem rá azóta sem. Hozzászoktam. vigyor3
Bocs, az nem derül ki hogy benzines a gép... a villódzás elég fura, van kötve a rendszerbe erősítő (szabályosan). Ráadásul teljesen ütemesen villog, és csak az említett helyeken, sehol máshol.

Akkor mivel benzinnel dolgoztok, nem lehet gyertya/kábel/elosztóház? Ütemre végülis villanyban azok dolgoznak. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2013.02.26 kedd, 17:42:24 »

Akkor mivel benzinnel dolgoztok, nem lehet gyertya/kábel/elosztóház? Ütemre végülis villanyban azok dolgoznak. Smiley
Állj, állj, állj. Álló motornál, gyújtáskapcsoló egy fordítás, világítás kapcsoló helyzetjelző bekapcsolás,(nincs indítás) és villog a helyzetjelző, a kesztyűtartó, stb világítás. Ha beindítjuk a motort, ugyanez a jelenség.
Nem kell, hogy járjon a motor, illetve nem csak motorjáráskor tapasztalható! Nem befolyásolja a fordulat, sebességbe rakás, semmi sem. Ütemesen, gyorsan villódzik. Persze, ha felkapcsolom a tompított, vagy a reflektor világítást, már nem érzékelhető, csak a kesztyűtartóban látszik. A nagy fény elnyomja a villogást.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2013.02.26 kedd, 19:00:53 »

Állj, állj, állj. Álló motornál, gyújtáskapcsoló egy fordítás, világítás kapcsoló helyzetjelző bekapcsolás,(nincs indítás) és villog a helyzetjelző, a kesztyűtartó, stb világítás. Ha beindítjuk a motort, ugyanez a jelenség.
Nem kell, hogy járjon a motor, illetve nem csak motorjáráskor tapasztalható! Nem befolyásolja a fordulat, sebességbe rakás, semmi sem. Ütemesen, gyorsan villódzik. Persze, ha felkapcsolom a tompított, vagy a reflektor világítást, már nem érzékelhető, csak a kesztyűtartóban látszik. A nagy fény elnyomja a villogást.

Pontosan  taps
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2013.02.26 kedd, 20:40:58 »

Pontosan  taps
eljen


Na, nem örülök, csak egyet értek!
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2013.02.26 kedd, 21:14:29 »

Üdv!
Valaki meg tudja mondani hogy a gyári ford rádiók kijelzői szalagkábelesek vagy nem??
Köszi a segítséget előre is vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:10:53 »

Állj, állj, állj. Álló motornál, gyújtáskapcsoló egy fordítás, világítás kapcsoló helyzetjelző bekapcsolás,(nincs indítás) és villog a helyzetjelző, a kesztyűtartó, stb világítás. Ha beindítjuk a motort, ugyanez a jelenség.
Nem kell, hogy járjon a motor, illetve nem csak motorjáráskor tapasztalható! Nem befolyásolja a fordulat, sebességbe rakás, semmi sem. Ütemesen, gyorsan villódzik. Persze, ha felkapcsolom a tompított, vagy a reflektor világítást, már nem érzékelhető, csak a kesztyűtartóban látszik. A nagy fény elnyomja a villogást.
erre igazából nem tudok mást mondani, mint a szokásos móricka módszert. biztosítékok egyenként ki. amelyiknél abbahagyja, azon a körön elindulni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:28:11 »

Állj, állj, állj. Álló motornál, gyújtáskapcsoló egy fordítás, világítás kapcsoló helyzetjelző bekapcsolás,(nincs indítás) és villog a helyzetjelző, a kesztyűtartó, stb világítás. Ha beindítjuk a motort, ugyanez a jelenség.
Nem kell, hogy járjon a motor, illetve nem csak motorjáráskor tapasztalható! Nem befolyásolja a fordulat, sebességbe rakás, semmi sem. Ütemesen, gyorsan villódzik. Persze, ha felkapcsolom a tompított, vagy a reflektor világítást, már nem érzékelhető, csak a kesztyűtartóban látszik. A nagy fény elnyomja a villogást.

Jójójó, kihagytam, pedig el is olvastam szepi írását, hogy gyújtáson is csinálja... idiota
Hmmm... astor nem mond hülyeséget. Smiley
Csak ez a 3 lámpa ami villog? A műszerek, lábtérfény, olvasólámpa nem?
(végső megoldásként lehetne kötni rájuk diódát, meg pici kondit és akkor stabilizálódna talán annyira, hogy ne vibráljon...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:31:06 »

Jójójó, kihagytam, pedig el is olvastam szepi írását, hogy gyújtáson is csinálja... idiota
Hmmm... astor nem mond hülyeséget. Smiley
Csak ez a 3 lámpa ami villog? A műszerek, lábtérfény, olvasólámpa nem?
(végső megoldásként lehetne kötni rájuk diódát, meg pici kondit és akkor stabilizálódna talán annyira, hogy ne vibráljon...)
igen, de ez csak tüneti kezelés...
attól a valódi probléma nem oldódik meg. valahol test hiba lehet, ami ezt a tünetet produkálja...szerintem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:42:34 »

igen, de ez csak tüneti kezelés...
attól a valódi probléma nem oldódik meg. valahol test hiba lehet, ami ezt a tünetet produkálja...szerintem.

Persze... Smiley Viszont érdekes probléma. Utána járnék, mert érdekes.  hehe

Üdv!
Valaki meg tudja mondani hogy a gyári ford rádiók kijelzői szalagkábelesek vagy nem??
Köszi a segítséget előre is vigyor3
Szétszeded, megnézed.  vigyor3 Egyébként az angolok azt írják, hogy szét kell kapni és az előlapi panel érintkezőit meg kell tisztítani. (amin az LCD is van) Ha ez megoldja, akkor oké, ha nem akkor döglött. Ezt a képet nézegettem, nem szalagkábelesnek tűnik...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2013.02.27 szerda, 05:47:24 »

igen, de ez csak tüneti kezelés...
attól a valódi probléma nem oldódik meg. valahol test hiba lehet, ami ezt a tünetet produkálja...szerintem.
Az ütemes villogás nem hiszem, hogy test hiba lenne. Ha ütemtelenül, elhalványodás-élénkülés jellegű lenne, akkor talán igen. De ez sztoboszkóp jellegű, teljesen ütemes, mindig ugyan akkora sebességű villogás. A testkábelek ellenőrzésén már túl vagyok, az összes sarut, ami a testre megy (amit láttam, vagy tudtam) már levettem, megcsiszoltam a vázat, a saru mindkét oldalát, új csavar bele, meghúzva. Még az üteme sem változott. Egyenáramú körben ez érdekes jelenség. Próbáltam már feszültséget mérni digitális és analóg műszerrel is, meg se rezdül a feszmérő mutatója. A digitális meg alapból nem képes érzékelni ilyen gyors változás, nem tudja lekövetni.
Más fogyasztón nem tapasztalni semmilyen hasonló reakciót, se a rádió kijelzőjén, se lábtér világításon, se tolató lámpán. Na erre varrjunk gombot!  vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2013.02.27 szerda, 10:34:52 »

Az ütemes villogás nem hiszem, hogy test hiba lenne. Ha ütemtelenül, elhalványodás-élénkülés jellegű lenne, akkor talán igen. De ez sztoboszkóp jellegű, teljesen ütemes, mindig ugyan akkora sebességű villogás. A testkábelek ellenőrzésén már túl vagyok, az összes sarut, ami a testre megy (amit láttam, vagy tudtam) már levettem, megcsiszoltam a vázat, a saru mindkét oldalát, új csavar bele, meghúzva. Még az üteme sem változott. Egyenáramú körben ez érdekes jelenség. Próbáltam már feszültséget mérni digitális és analóg műszerrel is, meg se rezdül a feszmérő mutatója. A digitális meg alapból nem képes érzékelni ilyen gyors változás, nem tudja lekövetni.
Más fogyasztón nem tapasztalni semmilyen hasonló reakciót, se a rádió kijelzőjén, se lábtér világításon, se tolató lámpán. Na erre varrjunk gombot!  vigyor3

Esetleg egy kölcsön/másik lámpakapcsolóval próbáltad már? Lényegében ez az utolsó ötletem, az egész kábelköteg cseréje előtt... Sad
(bááár, még van egy relé, amit én is hallok mikor feltolom a helyzetjelzőt, valahol az anyós lábterében kattan... MK2-es a villanyom... Smiley)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2013.02.27 szerda, 18:39:11 »

Persze... Smiley Viszont érdekes probléma. Utána járnék, mert érdekes.  hehe
Szétszeded, megnézed.  vigyor3 Egyébként az angolok azt írják, hogy szét kell kapni és az előlapi panel érintkezőit meg kell tisztítani. (amin az LCD is van) Ha ez megoldja, akkor oké, ha nem akkor döglött. Ezt a képet nézegettem, nem szalagkábelesnek tűnik...

Ezzel még nincs is baj de ha szétszedem megnézem megtakarítom összerakom és nem jó hogy ütöm be a kódot?? Huh?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2013.02.27 szerda, 18:40:03 »

Ezzel még nincs is baj de ha szétszedem megnézem megtakarítom összerakom és nem jó hogy ütöm be a kódot?? Huh?
kell donornak rádió??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
david01
Vendég
« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2013.02.27 szerda, 18:45:07 »

kell donornak rádió??

Milyen a rádió?? Grin És mennyi az ára?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:08:45 »

Milyen a rádió?? Grin És mennyi az ára?
5000rds eon
előlap nélkül és kopott hangerőállítóval 1000ft
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.27 szerda, 22:18:20 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:14:27 »

5000rds eon
előlap nélkül és kopott hangerőállítóval 1000eft
miből van az aranyból? wow1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:18:13 »

miből van az aranyból? wow1
este van falbav vigyor3 1000ft
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:29:11 »

este van falbav vigyor3 1000ft
na így már kedvezőbb nyes Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2013.02.27 szerda, 22:30:13 »

Milyen a rádió?? Grin És mennyi az ára?
ezek után megvenni azt a rádiót...most alkudtam majd egy millát belőle neked eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 09:56:01 »

Hellobello.
Találkozott-e már valaki ilyen problémával, hogy:
6000CD típusú fejegység, működik pár napig/hétig/hónapig rendesen, aztán egyszercsak nem hajlandó a power/volume gombon kívül semmire se reagálni. Ekkor le kell húzni róla pár hétre a delejt, utána megint jó egy ideig. Szedtem már szét, amit lehetett végigmértem az elektronikáján, de úgy nem találtam semmit.
Valamelyik szoftveres nyűg lehet, főleg hogy a 4-es gomb nyomogatásával határozottan korábban kezd makacskodni. Valami ötlet esetleg, vagy olcsó bontott panel hozzá akad valakinél? Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 20:43:54 »

Az ütemes villogás nem hiszem, hogy test hiba lenne. Ha ütemtelenül, elhalványodás-élénkülés jellegű lenne, akkor talán igen. De ez sztoboszkóp jellegű, teljesen ütemes, mindig ugyan akkora sebességű villogás. A testkábelek ellenőrzésén már túl vagyok, az összes sarut, ami a testre megy (amit láttam, vagy tudtam) már levettem, megcsiszoltam a vázat, a saru mindkét oldalát, új csavar bele, meghúzva. Még az üteme sem változott. Egyenáramú körben ez érdekes jelenség. Próbáltam már feszültséget mérni digitális és analóg műszerrel is, meg se rezdül a feszmérő mutatója. A digitális meg alapból nem képes érzékelni ilyen gyors változás, nem tudja lekövetni.
Más fogyasztón nem tapasztalni semmilyen hasonló reakciót, se a rádió kijelzőjén, se lábtér világításon, se tolató lámpán. Na erre varrjunk gombot!  vigyor3

Hát látom más  már körbejárta a dolgot  Wink így én úgy döntöttem, egyelőre nem foglalkozok a dologgal, ha súlyosbodna a helyzet, vagy más jelenség is felüti a fejét, visszatérek rá
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 21:03:11 »

Hát látom más  már körbejárta a dolgot  Wink így én úgy döntöttem, egyelőre nem foglalkozok a dologgal, ha súlyosbodna a helyzet, vagy más jelenség is felüti a fejét, visszatérek rá
Én már tanácstalan vagyok, én is arra várok, hátha valaki rájön, még ha véletlenül is. Bár csak úgy lenne. vigyor3 worship
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 22:37:38 »

Én már tanácstalan vagyok, én is arra várok, hátha valaki rájön, még ha véletlenül is. Bár csak úgy lenne. vigyor3 worship

lehet csak az izzo szhar?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2013.02.28 csütörtök, 23:06:17 »

lehet csak az izzo szhar?  vigyor3
arra gondoltam én is. mi történik, ha ki van szedve mondjuk a kesztyűtartóból az izzó...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2013.03.01 péntek, 05:42:43 »

arra gondoltam én is. mi történik, ha ki van szedve mondjuk a kesztyűtartóból az izzó...
Egyéb elektromos tapasztalatomból kiindulva ha párhuzamosan kötött fogyasztók esetében egy meghibásodik, akkor a többi rendesen működik tovább. Persze ez nagyobb feszültségen, és váltóáramnál.
Egyenáramnál és kis feszültségen (12 V) sok minden másképpen viselkedik, viselkedhet. A villogás természetét nézve olyan hibának kellene keletkezni, ami az adott körben ütemes feszültség csökkenést okoz, olyan másodpercenkénti 3 esetben csökken a feszültségszint 5 V körüli értékre, mert egy izzó azon a feszültségen halványodik el ilyen mértékben. Azután újra vissza áll az eredeti 12 V, és teljes fénnyel világít. Mondom, mindez kb másodpercenként 3X. Ezt nehéz elképzelni egy égőről, ami egyébként tökéletesen működik. Legalább is gondolom, mert még nem néztem meg, de egy égőről, bármelyik égőről nehéz feltételezni, hogy rázkódás közben, vagy anélkül is képes ilyen frekvenciával olyan hibákat produkálni, ami ilyen ütemes feszültség csökkenést okoz, amit ráadásul műszerrel nem is lehet kimérni.
A többi égőnél nem látható ez a villódzás, bár a többi izzó mind jóval nagyobb teljesítményű, ebből kifolyólag nagyobb a felfutási, csökkenési ideje is, vagyis a tehetetlensége. Én valami elektronikus hibára gondolok, ami a rendszerben ütemes feszültség ingadozást okoz, álló motornál is, csak bizonyos fogyasztók "immunisak" erre, mivel nagyobb áramokat vesznek fel, nagyobb a tehetetlenségük a változásokkal szemben.  vigyor3
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2013.03.01 péntek, 09:57:59 »

Egyéb elektromos tapasztalatomból kiindulva ha párhuzamosan kötött fogyasztók esetében egy meghibásodik, akkor a többi rendesen működik tovább. Persze ez nagyobb feszültségen, és váltóáramnál.
Egyenáramnál és kis feszültségen (12 V) sok minden másképpen viselkedik, viselkedhet. A villogás természetét nézve olyan hibának kellene keletkezni, ami az adott körben ütemes feszültség csökkenést okoz, olyan másodpercenkénti 3 esetben csökken a feszültségszint 5 V körüli értékre, mert egy izzó azon a feszültségen halványodik el ilyen mértékben. Azután újra vissza áll az eredeti 12 V, és teljes fénnyel világít. Mondom, mindez kb másodpercenként 3X. Ezt nehéz elképzelni egy égőről, ami egyébként tökéletesen működik. Legalább is gondolom, mert még nem néztem meg, de egy égőről, bármelyik égőről nehéz feltételezni, hogy rázkódás közben, vagy anélkül is képes ilyen frekvenciával olyan hibákat produkálni, ami ilyen ütemes feszültség csökkenést okoz, amit ráadásul műszerrel nem is lehet kimérni.
A többi égőnél nem látható ez a villódzás, bár a többi izzó mind jóval nagyobb teljesítményű, ebből kifolyólag nagyobb a felfutási, csökkenési ideje is, vagyis a tehetetlensége. Én valami elektronikus hibára gondolok, ami a rendszerben ütemes feszültség ingadozást okoz, álló motornál is, csak bizonyos fogyasztók "immunisak" erre, mivel nagyobb áramokat vesznek fel, nagyobb a tehetetlenségük a változásokkal szemben.  vigyor3
Digitális műszerrel alapból nem tudod kimérni, de analóg műszerrel sem fogod tudni mert azoknak is olyan a csillapításuk, hogy ilyen sürü pulzálást nem fog kimutatni. Léteznek olyan komoly digit műszerek amik képessek kijelezni a feszültségingadozást akármilyen sürü is legyen. Ha van komoly műszerész ismerősöd akkor neki lennie kell ilyen műszernek. Vagy pedig szkóppal kéne megnézni
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2013.03.01 péntek, 11:52:46 »

Digitális műszerrel alapból nem tudod kimérni, de analóg műszerrel sem fogod tudni mert azoknak is olyan a csillapításuk, hogy ilyen sürü pulzálást nem fog kimutatni. Léteznek olyan komoly digit műszerek amik képessek kijelezni a feszültségingadozást akármilyen sürü is legyen. Ha van komoly műszerész ismerősöd akkor neki lennie kell ilyen műszernek. Vagy pedig szkóppal kéne megnézni
Ugyan ezt írtam én is néhány hozzászólással ezelőtt. Hibakód olvasó nem ír hibát (ezzel kapcsolatban), úgyhogy marad a tanácstalanság. vigyor3
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2013.03.01 péntek, 13:19:54 »

Ugyan ezt írtam én is néhány hozzászólással ezelőtt. Hibakód olvasó nem ír hibát (ezzel kapcsolatban), úgyhogy marad a tanácstalanság. vigyor3
Azt még nem nézted, hogy a többi izzó, ami arról a biztosítékról jön, ugyanúgy villódzik-e?
Naplózva
koridor
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


E-mail
« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2013.03.01 péntek, 13:28:01 »

Megcsináltattam a generátorom: feszszabályzo 13.400 ft, 2 csapágy 4.600 ft, mnkadij 15.000 ft (ki-be szerelés + ganerátorjaviás).
Naplózva

2000 márciusi, kék 5 ajtos, 1.8 benzines GLX
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2013.03.01 péntek, 13:32:38 »

Megcsináltattam a generátorom: feszszabályzo 13.400 ft, 2 csapágy 4.600 ft, mnkadij 15.000 ft (ki-be szerelés + ganerátorjaviás).
eljen
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2013.03.01 péntek, 23:38:01 »

Egyéb elektromos tapasztalatomból kiindulva ha párhuzamosan kötött fogyasztók esetében egy meghibásodik, akkor a többi rendesen működik tovább. Persze ez nagyobb feszültségen, és váltóáramnál.
Egyenáramnál és kis feszültségen (12 V) sok minden másképpen viselkedik, viselkedhet. A villogás természetét nézve olyan hibának kellene keletkezni, ami az adott körben ütemes feszültség csökkenést okoz, olyan másodpercenkénti 3 esetben csökken a feszültségszint 5 V körüli értékre, mert egy izzó azon a feszültségen halványodik el ilyen mértékben. Azután újra vissza áll az eredeti 12 V, és teljes fénnyel világít. Mondom, mindez kb másodpercenként 3X. Ezt nehéz elképzelni egy égőről, ami egyébként tökéletesen működik. Legalább is gondolom, mert még nem néztem meg, de egy égőről, bármelyik égőről nehéz feltételezni, hogy rázkódás közben, vagy anélkül is képes ilyen frekvenciával olyan hibákat produkálni, ami ilyen ütemes feszültség csökkenést okoz, amit ráadásul műszerrel nem is lehet kimérni.
A többi égőnél nem látható ez a villódzás, bár a többi izzó mind jóval nagyobb teljesítményű, ebből kifolyólag nagyobb a felfutási, csökkenési ideje is, vagyis a tehetetlensége. Én valami elektronikus hibára gondolok, ami a rendszerben ütemes feszültség ingadozást okoz, álló motornál is, csak bizonyos fogyasztók "immunisak" erre, mivel nagyobb áramokat vesznek fel, nagyobb a tehetetlenségük a változásokkal szemben.  vigyor3
Mennyire halványodik el? Mondjuk ahhoz képest mikor indítózol és elhalványodnak az izzók, mert akkor kb 10V ra esik vissza a fesz........és elhalványodik ,nem kell hozzá 5V ra leesnie. Aksid nem merül jobban mint kellene? Másik körbe ahol nagyobb teljesítményű izzók vannak be kéne rakni a helyükre "lengőbe" olyan izzót ami a helyzetjelzőbe van ,hogy kiderüljön mindenhol jelentkezik-e a probléma. Gyújtáskapcsoló nélkül ha csak a parkolófényt kapcsolod akkor is vibrál? Mértél már áramerősséget közvetlenül az aksinál ,nem folyik esetleg nagyobb áram a reálisnál. Sokat segítene ha egy szkóppal ránéznétek.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.