Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:13:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2567429 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4700 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:15:32 »

Van fedkompod?

Nekem addig nem üzemelt, amíg nem dugtam vissza a fedkompot, mivel onnan veszi a VSS jelet. Mire erre rájöttem kinőtt 5 ősz hajszálam.

Ha nincs fedkomp, akkor kell neki VSS jel máshonnan. integet2


Mivel nem ismerem az ECU a fedcomp és a többi elektronika működését és összefüggéseiket egymással, nem mertem fedcomp nélkül elindítani a járgányt. Így ezt is kiesettnek lehet nyilvánítani. :-) Közben kaptam rajzot, és találtam egy elképzelhető hibát... Remélem annyi és csak én voltam figyelmetlen és tudatlan. :-)
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4701 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 18:18:53 »



Mivel nem ismerem az ECU a fedcomp és a többi elektronika működését és összefüggéseiket egymással, nem mertem fedcomp nélkül elindítani a járgányt. Így ezt is kiesettnek lehet nyilvánítani. :-) Közben kaptam rajzot, és találtam egy elképzelhető hibát... Remélem annyi és csak én voltam figyelmetlen és tudatlan. :-)
a c165-ös stekkert azért nézd meg...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4702 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 20:00:23 »

a c165-ös stekkert azért nézd meg...


A stekker megtekintését meg fogja előzni a relé kiszedése és a foglalatban a kettő érintkező áthidalása. Ha már kék relé...A izzóhiba ellenőrző modul mögötti relé elvileg a lámpamosó reléje. Annak is kék a foglalata. Oda milyen relé kellhet? Mert hamarosan a lámpamosó is beépítésre kerül, és nem akarok hasonló hibába esni. Bár ott tudom hogy csak akkor megy a mosószivattyú ha már legalább a tompított világít. Elvben oda a sima relé is megfelelő, hacsak valami furfangos kapcsolástechnikával nem fordították meg a működést.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4703 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 20:54:58 »



A stekker megtekintését meg fogja előzni a relé kiszedése és a foglalatban a kettő érintkező áthidalása. Ha már kék relé...A izzóhiba ellenőrző modul mögötti relé elvileg a lámpamosó reléje. Annak is kék a foglalata. Oda milyen relé kellhet? Mert hamarosan a lámpamosó is beépítésre kerül, és nem akarok hasonló hibába esni. Bár ott tudom hogy csak akkor megy a mosószivattyú ha már legalább a tompított világít. Elvben oda a sima relé is megfelelő, hacsak valami furfangos kapcsolástechnikával nem fordították meg a működést.
bontóban gombokért tudsz oda való relét venni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4704 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 21:01:30 »

bontóban gombokért tudsz oda való relét venni.


Ahol Szentesen tudok relét venni a bontóban -mert ott legalább van- 1.000Ft/db áron mérik őket. A múltkor beruháztam mindjárt 4db-ra, elég is volt...Mivel a kék relé szorosan összefügg a TCS-sel, így nem kell az bele. Mert TCS jelenleg nincsen, és úgy gondolom nem is lesz...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4705 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 21:04:07 »



Ahol Szentesen tudok relét venni a bontóban -mert ott legalább van- 1.000Ft/db áron mérik őket. A múltkor beruháztam mindjárt 4db-ra, elég is volt...Mivel a kék relé szorosan összefügg a TCS-sel, így nem kell az bele. Mert TCS jelenleg nincsen, és úgy gondolom nem is lesz...
az enyémben van, de a relé nincs bent. így is működik.
a tcs-t szerintem hamarosan deaktiválom...végleg. semmire való portéka...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4706 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 21:07:42 »

az enyémben van, de a relé nincs bent. így is működik.
a tcs-t szerintem hamarosan deaktiválom...végleg. semmire való portéka...


:-) A relé ugye elvileg azért van benne, hogy ha a TCS dolgozik, akkor reteszeli a tempomatot hogy a kettő ne menjen együtt... Hogy nálad mégis miért működik ki tudja. Hátha holnap a relé kivétele után többet tudok mondani.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4707 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 21:54:58 »



:-) A relé ugye elvileg azért van benne, hogy ha a TCS dolgozik, akkor reteszeli a tempomatot hogy a kettő ne menjen együtt... Hogy nálad mégis miért működik ki tudja. Hátha holnap a relé kivétele után többet tudok mondani.
nekem az a kör nem volt meg gyárilag. és nem is kötöttem be.
azért van az a relé, hogy ha kipörögnek a kerekek, ne tolja neki még jobban, mert nem a fordulatszámot nézi, hanem a sebességet.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #4708 Dátum: 2013.03.28 csütörtök, 23:06:40 »

A csúszógyűrű tövében van két láb,ami rá van forrasztva a forgórész kivezetéseire,azokat a forrasztásokat kell oldani,aztán forgórész tengelyéről lehúzni a csúszógyűrűt,újat irányba állítás után rátolni a tengelyre,lábakat megforrasztani és kész.
Köszönöm a segítséget! Hol kapok ilyen csúszógyűrűt?
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4709 Dátum: 2013.03.29 péntek, 09:36:25 »

nekem az a kör nem volt meg gyárilag. és nem is kötöttem be.
azért van az a relé, hogy ha kipörögnek a kerekek, ne tolja neki még jobban, mert nem a fordulatszámot nézi, hanem a sebességet.


Elvileg nemsokára meg tudom próbálni a relé nélküli üzemet átkötéssel... Nem bánnám ha nem kellene a pedálok közé befeküdni és a kötéseket szétbombázni...Ami bár igen kellemes elfoglaltság, az idő nem a legjobb erre a feladatra. :-)

Update: Tempomat tesztelve, és tökéletesen működik! A Cut-off relé rendesen megtréfált, azt átkötöttem. Mást semmit nem kellett tennem, a pedálkábelem jó, fékre, kuplungra is kikapcsol. Kicsit furcsa vele vezetni, de tetszik. :-) Persze meg kell tanulni vele együtt "dolgozni". Ezer köszönet a rajzért! A led-es visszajelző nem zavaró, lámpabekapcsolásra majdnem 50%-ra csökken a fényereje, akkor pláne nem zavaró. A következő projekt a lámpamosó beépítése. Az még egy kicsit nagyobb falat. Azt tudod esetleg hogy az izzóhiba modul mögötti reléfoglalat valóban a lámpamosóé e, illetve oda milyen relé kellhet?
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.29 péntek, 18:44:42 írta szabi_zoli82 » Naplózva
nyikus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #4710 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:37:29 »

Sziasztok! Szétkaptam a kocsit az egyik nap és két csatlakozónak a foglalatàt nem találom, melyek a vezetői oldalon vannak. A másik próbléma, hogy nincs akkumulator töltés visszajelzésem. A harmadik gondom az, hogy a légzsàk figura folyamatosan ég. Fogalmam sincs mi baja lehetnek ezeknek a dolgoknak. Ebben kérném szíves segítséggeteket. Előre is köszönetttt! ;-);-) ha v.ki szívesen válaszolna akk mailba küldök képet a két csatlakozóról
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.30 szombat, 17:42:32 írta nyikus » Naplózva

'99. 1.8 GLX Kombi (MK2)
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4711 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:46:39 »

Sziasztok! Szétkaptam a kocsit az egyik nap és két csatlakozónak a foglalatàt nem találom, melyek a vezetői oldalon vannak. A másik próbléma, hogy nincs akkumulator töltés visszajelzésem. A harmadik gondom az, hogy a légzsàk figura folyamatosan ég. Fogalmam sincs mi baja lehetnek ezeknek a dolgoknak. Ebben kérném szíves segítséggeteket. Előre is köszönetttt! ;-);-) ha v.ki szívesen válaszolna akk mailba küldök képet a két csatlakozóról


Szia! Egy pontos járgánytípus biztosan segítség. Ha nekem nem is de a többieknek mindenképpen! Ha a lufivisszajelző állandóan világít az tuti hiba. Az övfeszítőid nincsenek elpukkanva? Csatlakozók az ülés alatt nincsenek széthúzva? Esetleg biztosítékhiba? Milyen csatlakozókat nem találsz a vezető oldalon? Melyik részen? A képeket be tudod ide is rakni a www.kepfeltoltes.hu segítségével. Nagyon egyszerű használni. Mi is többnyire ezt használjuk.
Naplózva
nyikus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #4712 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:49:50 »

99. 1.8 Glx típusú
Naplózva

'99. 1.8 GLX Kombi (MK2)
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4713 Dátum: 2013.03.30 szombat, 17:55:52 »

99. 1.8 Glx típusú


Írd bele az autóra legjellemzőbb dolgokat az aláírásodba a profilodban, és akkor nem kell minden alkalommal leírni, mindenki tudni fogja.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4714 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:16:56 »



Fussál neki még egyszer...
Naplózva
nyikus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #4715 Dátum: 2013.03.30 szombat, 18:46:14 »

http://kepfeltoltes.hu/view/130330/2013-03-28_16.50.00_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/2013-03-28_16.50.17_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130330/2013-03-28_16.50.10_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ennek a két csatlakozónak fogalmam sincs h. hol a helye.
Naplózva

'99. 1.8 GLX Kombi (MK2)
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4716 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:39:44 »



Lehet hogy szerencséd van a fedcomp és a tempomat beépítésével, persze ha akarsz vele foglalkozni. A kék az egy reléfoglalat, a tempomathoz és a TCS-hez kapcsolódik. A fekete csatlakozó az IIM modulé, szervesen kapcsolódik a fedcomphoz és -úgy tudom- az AWS modulhoz. http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ut%C3%B3lagos_Tempomat_MK1_MK2_benzines_modellekbe Hogy az IIM modul tulajdonképpen mit csinál én nem tudom, de oda futnak be a kormánykapcsolóról is a tempomat vezérlés vezetékei. A nálamnál jóval tapasztaltabbak biztos többet tudnak mondani. Ha az autón semmi extrát nem akarsz bővíteni, akkor nem kell velük foglalkozni. A reléfoglalat és a csatlakozó elvileg a világításkapcsoló mögött rejtőzködött, és lehet hogy az IIM modul tartólemeze is benne van, amin a relé foglalat volt. Vedd ki a kesztyűtartót és kukkantsál be a mögé, hogy ott találsz-e reléfoglalatokat. Elvileg pont látni fogod őket. A plusz csatlakozók és reléfoglalatok a magasabb felszereltséghez tartoznak, ami nálad a kábelkorbács kiépítésében ki is merült a gyárban.
Naplózva
nyikus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #4717 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:22:55 »

Köszi szépen Smiley Most már összetudom rakni a kocsit. Mégegyszer köszi
Naplózva

'99. 1.8 GLX Kombi (MK2)
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4718 Dátum: 2013.03.30 szombat, 20:31:28 »

Köszi szépen Smiley Most már összetudom rakni a kocsit. Mégegyszer köszi


Nincs mit!
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #4719 Dátum: 2013.04.02 kedd, 15:27:20 »

Hali!
Vajon mi okozza azt a hibát,hogy mintha a bal első ajtóm kapcsolója nem működhet?
A tünetek: pár hete a jobb oldali kapcsolóm bemondta az unalmast.Kicseréltem bontottra és azóta működik.
Rá 1hétre nem akar felkapcsolódni a belsővilágítás amikor a bal első ajtót kinyitottam.
Próbáltam,hogy megcserélem a bal hátsó ajtó kapcsolójával,de akkor is ugyanúgy az első ajtó nyitásánál nem kapcsolódik a pilács. falbav
Megszakadhatott a vezeték? Huh?
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4720 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:14:08 »

Hali!
Vajon mi okozza azt a hibát,hogy mintha a bal első ajtóm kapcsolója nem működhet?
A tünetek: pár hete a jobb oldali kapcsolóm bemondta az unalmast.Kicseréltem bontottra és azóta működik.
Rá 1hétre nem akar felkapcsolódni a belsővilágítás amikor a bal első ajtót kinyitottam.
Próbáltam,hogy megcserélem a bal hátsó ajtó kapcsolójával,de akkor is ugyanúgy az első ajtó nyitásánál nem kapcsolódik a pilács. falbav
Megszakadhatott a vezeték? Huh?

Ha leveszed a kapcsolót, a két vezeték között csinálj egy szakadásvizsgálatot! Nyitott ajtónál zárlat kell legyen.
Ha van, akkor a kapcsoló a ludas, ha nincs, a vezeték.
Nekem az ajtókapcsoló javításra egy kis fúróspray a bevált receptem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.02 kedd, 16:38:07 írta speedtoto » Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4721 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:36:35 »

Hali!
Vajon mi okozza azt a hibát,hogy mintha a bal első ajtóm kapcsolója nem működhet?
A tünetek: pár hete a jobb oldali kapcsolóm bemondta az unalmast.Kicseréltem bontottra és azóta működik.
Rá 1hétre nem akar felkapcsolódni a belsővilágítás amikor a bal első ajtót kinyitottam.
Próbáltam,hogy megcserélem a bal hátsó ajtó kapcsolójával,de akkor is ugyanúgy az első ajtó nyitásánál nem kapcsolódik a pilács. falbav
Megszakadhatott a vezeték? Huh?

Nem kizárt. De a biztosítékot és nézd meg, hátha csak félig olvadt meg és b@szakszik... Smiley
(egyébként ne felejtsd, hogy az a kapcsoló testet kapcsol, nem pozitívot)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #4722 Dátum: 2013.04.02 kedd, 19:46:55 »

Nem kizárt. De a biztosítékot és nézd meg, hátha csak félig olvadt meg és b@szakszik... Smiley
(egyébként ne felejtsd, hogy az a kapcsoló testet kapcsol, nem pozitívot)
Ez mit jelent?(egyébként ne felejtsd, hogy az a kapcsoló testet kapcsol, nem pozitívot)
Nem vagyok nagy elektronikai szakember.
Ellenőrző lámpával nézegettem a csatlakozóját,de nem mutatott semmit se elől ahol rossz,sem hátul ahol jó.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4723 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:03:34 »

Ez mit jelent?(egyébként ne felejtsd, hogy az a kapcsoló testet kapcsol, nem pozitívot)
Nem vagyok nagy elektronikai szakember.
Ellenőrző lámpával nézegettem a csatlakozóját,de nem mutatott semmit se elől ahol rossz,sem hátul ahol jó.

Error pont erre gondolt. Ott nincs delej.
Az ajtókapcsoló nem áramot kapcsolgat, hanem testet. Ezért csak úgy tudod ellenőrizni, nincs-e vezetékszakadás, hogy nyitott ajtónál csinálsz a csatlakozó két saruja között szakadásvizsgálatot (ha van multimétered).
Vagy a legegyszerűbb módszer, hogy nyitott ajtónál a két sarut rövidre zárod egy darab vezetékkel, vagy arra alkalmaz akármilyen vezető eszközzel. Smiley Ekkor világítania kell, ezzel ugyanazt szimulálod, mintha kapcsolna a kapcsoló. Ha így sem pilácsol, akkor nem a kapcsolóban van a hiba.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #4724 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:43:10 »

Error pont erre gondolt. Ott nincs delej.
Az ajtókapcsoló nem áramot kapcsolgat, hanem testet. Ezért csak úgy tudod ellenőrizni, nincs-e vezetékszakadás, hogy nyitott ajtónál csinálsz a csatlakozó két saruja között szakadásvizsgálatot (ha van multimétered).
Vagy a legegyszerűbb módszer, hogy nyitott ajtónál a két sarut rövidre zárod egy darab vezetékkel, vagy arra alkalmaz akármilyen vezető eszközzel. Smiley Ekkor világítania kell, ezzel ugyanazt szimulálod, mintha kapcsolna a kapcsoló. Ha így sem pilácsol, akkor nem a kapcsolóban van a hiba.
Most már értem és köszönöm szépen!Hétvégén kipróbálom! worship worship
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4725 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:49:25 »

Most már értem és köszönöm szépen!Hétvégén kipróbálom! worship worship

Ja, most így átgondolva.. Lehet, napközben mondtam pár hülyeséget.. Akkor bocs, napközben programozó vagyok, és úgy próbálok itt is képben lenni Cheesy
Szóval lehet, hogy nem két vezeték van - sőt valószínű - hanem egy. A másik "vezeték" maga a karosszéria, ahova fel van csavarozva.
Így e kettő között köll' zárlatot csinálni Smiley
Bocsbocs. pias
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #4726 Dátum: 2013.04.03 szerda, 09:30:18 »

Ja, most így átgondolva.. Lehet, napközben mondtam pár hülyeséget.. Akkor bocs, napközben programozó vagyok, és úgy próbálok itt is képben lenni Cheesy
Szóval lehet, hogy nem két vezeték van - sőt valószínű - hanem egy. A másik "vezeték" maga a karosszéria, ahova fel van csavarozva.
Így e kettő között köll' zárlatot csinálni Smiley
Bocsbocs. pias
Igen.
Egy vezeték van 2 eres és a kettőt kötöm össze próbaképp.
Világos. heureka
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #4727 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:35:22 »

Üdv mindenkinek!

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy létezik-e MK2 Mondeohoz (1997) háromgombos távirányítós kulcs?
Mert találtam egy olyat, hogy a riasztóból kijövő egyik vezetéknek ha testet adok akkor nyitja a csomagtartót, ezt kipróbáltam és működik. Akkor elvileg a távval is lehetne nyitni a csomagteret?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #4728 Dátum: 2013.04.03 szerda, 22:59:27 »

Üdv mindenkinek!

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy létezik-e MK2 Mondeohoz (1997) háromgombos távirányítós kulcs?
Mert találtam egy olyat, hogy a riasztóból kijövő egyik vezetéknek ha testet adok akkor nyitja a csomagtartót, ezt kipróbáltam és működik. Akkor elvileg a távval is lehetne nyitni a csomagteret?
Igen, nekem is ilyen van. Felső gomb nyitás, középső gomb zárás, még egyszer megnyomva dupla zár, alsó gomb ötajtósnál hátsó ajtó nyitás. És működik.
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #4729 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 16:39:55 »

Igen, nekem is ilyen van. Felső gomb nyitás, középső gomb zárás, még egyszer megnyomva dupla zár, alsó gomb ötajtósnál hátsó ajtó nyitás. És működik.

Köszi a segítséget, én úgy vettem az autót, hogy csak a piros kulcs volt hozzá, később vettem egy távirányítós kulcsot (2 gombosat) és azóta azt használom, de így bepróbálom ez a 3 gombos távot.  worship
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4730 Dátum: 2013.04.05 péntek, 15:04:53 »

Igen, nekem is ilyen van. Felső gomb nyitás, középső gomb zárás, még egyszer megnyomva dupla zár, alsó gomb ötajtósnál hátsó ajtó nyitás. És működik.

A kombinál is kinyitja a hátsó ajtót.   Wink wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4731 Dátum: 2013.04.05 péntek, 16:26:35 »

A kombinál is kinyitja a hátsó ajtót.   Wink wave
már amikor eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4732 Dátum: 2013.04.05 péntek, 21:58:37 »

Behalt a tompított, biztosítékok jók, relék jók, helyzetjelző van, ködlámpa van, reflektor van. Izzókat kicseréltem (volt a csomagtartóba) Ilyenkor mi franc van? falbav Alig tudtam hazajönni, ködlámpával, szemből forgalom egyfolytában, nem volt pofám refivel jönni  Undecided minap Pestre indulva a benzinkúton felkapcsoltam a fényszórót, az üvegajtón láttam hogy felvillan mindkettő, majd egy másodperc alatt már csak az én oldalamon világított... Nem foglalkoztam vele, gondolotam kiégett, de nem mert kivettem most az izzót és fasza (na meg az újjal sem megy) Behoztam a kapcsolót szédszedtem darabokra, semmi rendelleneset nem látok rajta. De alig tudtam össze rakni, mire rájöttem hogy egy kis csapágy golyó hiányzik  Grin de meg lett aztán, sikerült össze rakni is Smiley  
Mi lehet a gond? 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4733 Dátum: 2013.04.05 péntek, 22:43:03 »

Behalt a tompított, biztosítékok jók, relék jók, helyzetjelző van, ködlámpa van, reflektor van. Izzókat kicseréltem (volt a csomagtartóba) Ilyenkor mi franc van? falbav Alig tudtam hazajönni, ködlámpával, szemből forgalom egyfolytában, nem volt pofám refivel jönni  Undecided minap Pestre indulva a benzinkúton felkapcsoltam a fényszórót, az üvegajtón láttam hogy felvillan mindkettő, majd egy másodperc alatt már csak az én oldalamon világított... Nem foglalkoztam vele, gondolotam kiégett, de nem mert kivettem most az izzót és fasza (na meg az újjal sem megy) Behoztam a kapcsolót szédszedtem darabokra, semmi rendelleneset nem látok rajta. De alig tudtam össze rakni, mire rájöttem hogy egy kis csapágy golyó hiányzik  Grin de meg lett aztán, sikerült össze rakni is Smiley  
Mi lehet a gond? 
Nincs szétégve a kapcsoló stekkere? Azaz a kábelvégén lévő csatlakozó jó? Nekem ott (is) volt hiba, igaz nekem a kapcsolóm szétégett, de ment vele együtt a csatlakozó is, vagy okságilag lehet fordítva volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4734 Dátum: 2013.04.05 péntek, 22:49:55 »

Nincs szétégve a kapcsoló stekkere? Azaz a kábelvégén lévő csatlakozó jó? Nekem ott (is) volt hiba, igaz nekem a kapcsolóm szétégett, de ment vele együtt a csatlakozó is, vagy okságilag lehet fordítva volt.

Nem nincs megegve  Undecided igaz annyira nem neztem csak lehuztam gyorsan, mert fort az agyam az idegtol. Raadasul holnap szombat, ha bar mi is tonkre ment mar nem tudok szerezni! Hetfon hajnalban mennem kell Pestre  gun
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4735 Dátum: 2013.04.05 péntek, 22:54:04 »

Nem nincs megegve  Undecided igaz annyira nem neztem csak lehuztam gyorsan, mert fort az agyam az idegtol. Raadasul holnap szombat, ha bar mi is tonkre ment mar nem tudok szerezni! Hetfon hajnalban mennem kell Pestre  gun

A kapcsolónál még van áram? Kapcsolja tovább? Ha igen, próbáld kiszűrni a kontakthibát a vezetéknél, közvetlen a lámpánál. Egy próbalámpát, vagy multimétert (vagy a saját izzóját) rádugni, és mozgatni a kábeleket. Nekem ilyen kontakthibám volt, kiszámíthatatlanul néha világított, néha nem. Bár ha mindkettő egyszerre adta fel a harcot, akkor a kapcsolóvizsgálat lehet célravezetőbb. szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4736 Dátum: 2013.04.05 péntek, 23:00:50 »

kapcsolóvizsgálat lehet célravezetőbb. szomoru1
erre szavazok én is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4737 Dátum: 2013.04.05 péntek, 23:16:53 »

erre szavazok én is...

kimentem, beteg vagyok mi? eplus2 rosszul raktam össze, a parkoló fényre kapcsolja a helyzetjelzőt vigyor3 tompított nincs. Aztán mit vizsgáljak rajta? egyébként úgy látom van ott a kábelkötegbe fejetlenség, sőt még egy fedcomp csatit is találtam ott  hehe holnap lefotózom  Cheesy
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4738 Dátum: 2013.04.05 péntek, 23:33:34 »

sikerült jól össze rakni, de a helyzet változatlan.
Itt a kép hehe
http://imagerz.com/QE8TDUtvAwMBB1oZQwVR
http://imagerz.com/QE8TDUtvAwMBB1oZQgVR
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4739 Dátum: 2013.04.06 szombat, 00:05:09 »

sikerült jól össze rakni, de a helyzet változatlan.
Itt a kép hehe
http://imagerz.com/QE8TDUtvAwMBB1oZQwVR
http://imagerz.com/QE8TDUtvAwMBB1oZQgVR
Ez valószínűleg az IIM - Instrument Interface Module - csatlakozója.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4740 Dátum: 2013.04.06 szombat, 00:06:36 »

Ez valószínűleg az IIM - Instrument Interface Module - csatlakozója.

Az meg mi a bánat? a feketére gondolsz ugye?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4741 Dátum: 2013.04.06 szombat, 00:18:41 »

Az meg mi a bánat? a feketére gondolsz ugye?
Te írtad, hogy egy fedkomp csatit is találtál ott, amit nem értesz. Erre írtam, hogy szerintem mi lehet.
Itt találsz róla infót.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4742 Dátum: 2013.04.06 szombat, 00:25:58 »

Te írtad, hogy egy fedkomp csatit is találtál ott, amit nem értesz. Erre írtam, hogy szerintem mi lehet.
Itt találsz róla infót.

Megnyugodtam köszi. Már azt hittem valaki új kábelköteget rakott be, aztán a régivel együtt van össze kókányolva  buck az elektromos rész távol áll tőlem, méregetni, forrasztgatni tudok az itt ki is merül a tudomány smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4743 Dátum: 2013.04.06 szombat, 00:53:51 »

Megnyugodtam köszi. Már azt hittem valaki új kábelköteget rakott be, aztán a régivel együtt van össze kókányolva  buck az elektromos rész távol áll tőlem, méregetni, forrasztgatni tudok az itt ki is merül a tudomány smile
aws van a kocsiban?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4744 Dátum: 2013.04.06 szombat, 01:43:38 »

aws van a kocsiban?

Nincs.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4745 Dátum: 2013.04.06 szombat, 12:29:45 »

Nincs.
És csati sincs az AWS-hez? Érmetartó mögött.
Fedkomp van, vagy csak óra? Ha csak óra, mennyi kábel van a csatlakozójában?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4746 Dátum: 2013.04.06 szombat, 15:23:49 »

És csati sincs az AWS-hez? Érmetartó mögött.
Fedkomp van, vagy csak óra? Ha csak óra, mennyi kábel van a csatlakozójában?

Van fedcomp és működik is rajta minden funkció smile (csak be kellett rakni) , minden elő van kábelezve..... Aws-nek is ott a csati, miért?
Annyira jutottam ma, hogy kimértem a tompított csatiját, magába a fényszóróba, és nuku áram, viszont a biztosítékok épek, a relé is jó mert cserélgettem őke. Viszont átdugtam a refi csatiját a tompítottra, és működik (kapcsoló tökéletesen müxik) így van tompítottam, viszont refim nincs hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4747 Dátum: 2013.04.06 szombat, 20:11:03 »

Van fedcomp és működik is rajta minden funkció smile (csak be kellett rakni) , minden elő van kábelezve..... Aws-nek is ott a csati, miért?
Annyira jutottam ma, hogy kimértem a tompított csatiját, magába a fényszóróba, és nuku áram, viszont a biztosítékok épek, a relé is jó mert cserélgettem őke. Viszont átdugtam a refi csatiját a tompítottra, és működik (kapcsoló tökéletesen müxik) így van tompítottam, viszont refim nincs hehe
Na, akkor kiderült a hiba. Smiley (Meg még ideiglenes megoldás is van, mire mész a messzeségbe)
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4748 Dátum: 2013.04.06 szombat, 20:44:09 »

Na, akkor kiderült a hiba. Smiley (Meg még ideiglenes megoldás is van, mire mész a messzeségbe)

A hiba ki, de hogy mi okozza az nem  Undecided Annyira nem tompított az, villognak pedig már kopra letekertem szomoru1 utálom ha villognak eplus2 főleg hogy én most nem tudok vissza..... idiota 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4749 Dátum: 2013.04.06 szombat, 20:51:03 »

A hiba ki, de hogy mi okozza az nem  Undecided Annyira nem tompított az, villognak pedig már kopra letekertem szomoru1 utálom ha villognak eplus2 főleg hogy én most nem tudok vissza..... idiota 
Cheesy  taps
Azt hittem, hogy egyértelműen vezetékprobléma. Nem az?  Huh?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.