Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:46:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566073 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:23:08 »

Az a kék nálam üres. Pedig van ködlámpám elöl-hátul. A fényszórómosóé pedig elméletben nem lehet, mert az alul van, a lábtérnél. Huh?
A 2. nekem is van, üresen, pedig lassan mindent belepakolok. Cheesy (bár, ha most pisztolyt tartanátok a fejemhez nem esküdnék meg, csak arra, hogy az MK1-es GLX kábelkötegen üres volt Grin)
igen. nekem olyan kék relé a régi kötegen nem is volt, és volt ködlámpám úgyhogy azé nem lehet... a lámpamosóé mit mondtál hol van? mert nekem csak jobb oldalt vannak relék, abból is asszem 4 de még hely s van Sad Láttam képet az IIM-ről úgy hogy bennt van, és alatta ott ficeg a relé...
http://kepfeltoltes.hu/130319/K_p0269_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mellesleg a lámpamosó hogyan működik? mármint mi működteti a szivattyút? akkor mos mikor a szélvédőt vagy........
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.25 csütörtök, 21:25:36 írta layzi » Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:47:04 »

hello.
az új kábelkötegen találtam pár csatlakozót, hátha tudja valaki mi micsoda...Huh?
Ez a három csati és egy kék relé, a világításkapcsoló mögött van, de nem találom a helyét, eddig nem volt ilyen csatim:


ezek pedig a középkonzolnál vannak a szivargyújtó kábelekig lógnak le de nem tudom merre kell vezetni vagy hova megy:



A kék relé az a kipörgésgátlóhoz tartozik, ha van tempomat akkor a tempomatot iktatja ki a TCS ha éppen dolgozik. A csatlakozó a relénél az IIM modulé. A világításkapcsolónál lévő csati ismeretlen nekem. A boxban lévő kettő csatlakozó az automata váltó vezérlő konzoljához csatlakozik.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:51:35 »

igen. nekem olyan kék relé a régi kötegen nem is volt, és volt ködlámpám úgyhogy azé nem lehet... a lámpamosóé mit mondtál hol van? mert nekem csak jobb oldalt vannak relék, abból is asszem 4 de még hely s van Sad Láttam képet az IIM-ről úgy hogy bennt van, és alatta ott ficeg a relé...
http://kepfeltoltes.hu/130319/K_p0269_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mellesleg a lámpamosó hogyan működik? mármint mi működteti a szivattyút? akkor mos mikor a szélvédőt vagy........


A lámpamosó jó móka, érdekes a működése. Kizárólag bekapcsolt lámpánál indul el, az első szélvédőmosóval együtt. Ha a kart meghúzod, akkor a lámpamosó reléje kb 1sec-ig működteti a mosót és megáll. Ha újra meghúzod a kart akkor újra mossa a lámpás 1 secig. A reléje jól elb@szott helyen van, a izzóhiba modul mögött van egy kék foglalat. Csak haladóknak ajánlott a megkeresése. :-) Ja, a képet az IIM-ről szívesen! :-D Van belső képem is az IIM-ről ha valakit érdekel mi van a dobozon belül. :-)
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.25 csütörtök, 21:53:57 írta szabi_zoli82 » Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 21:59:27 »



A lámpamosó jó móka, érdekes a működése. Kizárólag bekapcsolt lámpánál indul el, az első szélvédőmosóval együtt. Ha a kart meghúzod, akkor a lámpamosó reléje kb 1sec-ig működteti a mosót és megáll. Ha újra meghúzod a kart akkor újra mossa a lámpás 1 secig. A reléje jól elb@szott helyen van, a izzóhiba modul mögött van egy kék foglalat. Csak haladóknak ajánlott a megkeresése. :-) Ja, a képet az IIM-ről szívesen! :-D Van belső képem is az IIM-ről ha valakit érdekel mi van a dobozon belül. :-)
nekem ott az izzóhiba körül két relé van, ez a kék és egy másik amit én a biztosítéktábla hátulja felé pattintottam rá a kis műanyagra. holnap megpróbálok fotót csinálni, de most hogy felcsavaroztam a táblát, nem biztos látni. nekem maga a modul kellene nem a belsejéről a kép  nyes
köszi a képet Smiley valszeg akk te külted nekem valamikor mert megtaláltam már itt is  nyes nyes
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:00:30 »

Az én problémámon nem tud valaki segíteni? Ebben a hozzászólásban részletesen leírom a gondomat: #5148 Lassan égető lenne a megoldás. Köszi!
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:03:17 »

nekem ott az izzóhiba körül két relé van, ez a kék és egy másik amit én a biztosítéktábla hátulja felé pattintottam rá a kis műanyagra. holnap megpróbálok fotót csinálni, de most hogy felcsavaroztam a táblát, nem biztos látni. nekem maga a modul kellene nem a belsejéről a kép  nyes
köszi a képet Smiley valszeg akk te külted nekem valamikor mert megtaláltam már itt is  nyes nyes


A lámpamosó reléje a leg elkeféltebb helyen van, az izzóhiba modul tartókonzolján van teljesen hátul a tűzfal közelében. Amit találhattál egy narancssárga relét, az a hátsó szélvédő ablaktörlőjének az ütemadó reléje. Onnan tudhatod hogy jó relét találtál-e hogy nagyon sz@r elérni, teljesen ki kell csavarodni hozzá hogy elérd. Vagy én próbálkoztam hülye testhelyzetben. :-)
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:09:22 »



A lámpamosó reléje a leg elkeféltebb helyen van, az izzóhiba modul tartókonzolján van teljesen hátul a tűzfal közelében. Amit találhattál egy narancssárga relét, az a hátsó szélvédő ablaktörlőjének az ütemadó reléje. Onnan tudhatod hogy jó relét találtál-e hogy nagyon sz@r elérni, teljesen ki kell csavarodni hozzá hogy elérd. Vagy én próbálkoztam hülye testhelyzetben. :-)
nekem fullra ki volt kábelezve az autó  nyes rémlik valami.. megpróbáltam mindent a helyére rakni. holnap délután meg fogom nézni. még nincs annyira összerakva úgysem  nyes
ezért jó ez a fórum. most szépen leirogálom, vagy megjegyzem, hogy mi minek a hozzátartozója és okosodok  worship Mivel most a kötegem full-full extrás, és a köteggel együtt megkapta a reléket meg minden sz***t ami rajt van a kötegen, sok mindet nem tudok hogy mi micsoda mert eddíg a fele nem volt  wow1
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:13:17 »

nekem fullra ki volt kábelezve az autó  nyes rémlik valami.. megpróbáltam mindent a helyére rakni. holnap délután meg fogom nézni. még nincs annyira összerakva úgysem  nyes
ezért jó ez a fórum. most szépen leirogálom, vagy megjegyzem, hogy mi minek a hozzátartozója és okosodok  worship Mivel most a kötegem full-full extrás, és a köteggel együtt megkapta a reléket meg minden sz***t ami rajt van a kötegen, sok mindet nem tudok hogy mi micsoda mert eddíg a fele nem volt  wow1


Kellemes móka. Legalább látod az alagút végét. (de miért dudál? ) Nekem szerencsém volt valamennyire, mert ghia-t vettem, így a motortérben és a műszerfalon minden előkészítés megvolt. Nekem egy perverz elgondolásom a 4 villanyos ablak beépítése a kettő helyett, de elkeserítettek többen is hogy gondoljam meg mert padlókábelköteg cserével jár. Így halasztottam. Lett helyette lámpamosó beépítés.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:19:25 »



Kellemes móka. Legalább látod az alagút végét. (de miért dudál? ) Nekem szerencsém volt valamennyire, mert ghia-t vettem, így a motortérben és a műszerfalon minden előkészítés megvolt. Nekem egy perverz elgondolásom a 4 villanyos ablak beépítése a kettő helyett, de elkeserítettek többen is hogy gondoljam meg mert padlókábelköteg cserével jár. Így halasztottam. Lett helyette lámpamosó beépítés.
Nekem ezzel szerencsém volt mert ugye adott volt a köteg(motortér,műszerfal padló,tető). ez mind egy fullos v6-osban volt. a donorom meg 4el. ablakos volt, így megvolt az elektronika is. Mellesleg van egy másik fullos padlókötegem, a 4 el. ajtóköteggel ha érdekel? én egy nap alatt kicseréltem a padlóköteget, bár pontosan nem tom behatárolni az időt, mert még nincsenek benne ülések meg ilyenek..
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 22:40:40 »

Nekem ezzel szerencsém volt mert ugye adott volt a köteg(motortér,műszerfal padló,tető). ez mind egy fullos v6-osban volt. a donorom meg 4el. ablakos volt, így megvolt az elektronika is. Mellesleg van egy másik fullos padlókötegem, a 4 el. ajtóköteggel ha érdekel? én egy nap alatt kicseréltem a padlóköteget, bár pontosan nem tom behatárolni az időt, mert még nincsenek benne ülések meg ilyenek..


Ha lenne rá most pénzem megvenném. Mert ugye nekem a padlókötegen kívül kell még az összes ajtóba is kábelkorbács, és kettő motor és kapcsolók meg kilincstakarók hátulra. Az évjáratnak is stimmelnie kell mert 98 májusában nyúltak bele az autóba, az enyém meg februári. Tehát még évjáraton belül is passzolnia kell mindennek hogy működjön elsőre aminek kell, ne tüzijátékkal kelljen ünnepelni az összerakást. :-)
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2013.07.26 péntek, 04:05:01 »



Ha lenne rá most pénzem megvenném. Mert ugye nekem a padlókötegen kívül kell még az összes ajtóba is kábelkorbács, és kettő motor és kapcsolók meg kilincstakarók hátulra. Az évjáratnak is stimmelnie kell mert 98 májusában nyúltak bele az autóba, az enyém meg februári. Tehát még évjáraton belül is passzolnia kell mindennek hogy működjön elsőre aminek kell, ne tüzijátékkal kelljen ünnepelni az összerakást. :-)
nekem az egyik 98.12.havi és ugyanaz mint amit hoztam.az is 98-as de az korábbi.azért hoztam el mert nem tudtam én sem hogy jó lessz-e a műszerfalhoz. a két kötegem tök egyforma. megvannak az ajtókba is a kábelkötegek. ha az anyósülés felől a csatiknál hiányzik a zöld csati akkor passzol a köteg bele. szerkezetet kapcsolót nem tudnék adni hátra Sad
Délután lefotózom azt amit még nem tudok, hátha te tudod mi micsoda és felírkálom. wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2013.07.26 péntek, 08:06:58 »



Ha lenne rá most pénzem megvenném. Mert ugye nekem a padlókötegen kívül kell még az összes ajtóba is kábelkorbács, és kettő motor és kapcsolók meg kilincstakarók hátulra. Az évjáratnak is stimmelnie kell mert 98 májusában nyúltak bele az autóba, az enyém meg februári. Tehát még évjáraton belül is passzolnia kell mindennek hogy működjön elsőre aminek kell, ne tüzijátékkal kelljen ünnepelni az összerakást. :-)

Ill., ha igazán fullos munkát akarsz végezni akkor 2db ajtókárpit is szükséges, amin nincs kurbli-lyuk. Smiley

Egyébként csatlakozom az elb@szott hülye helyhez a relével kapcsolatban, nekem is ki kellett vennem az egész alsó villanyboxot, hogy 1. megtaláljam Cheesy, 2. kiszedjem a kék kis dögöt... Smiley

layzi : a kék relédre van írva valami szöveg? (a sorozatszámoktól, meg egyebektől eltekintve, valami német hablaty?)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2013.07.26 péntek, 08:16:34 »

Sziasztok! Tempomat problémával küzdök. Adott egy '97-es GLX MK2 nulla előkészítéssel, és egy 2000-es évjáratú MK2-ből való tempomat szett (SCM, IIM, kormány, pedálkapcsolók). A hétvégén a szett beépítésre került, de valamiért nem indul el. A beépítés a wiki szerint történt. Kérdésem, hogy a VSS jel az óracsoportnál melyik csatlakozó milyen színű vezetéke, az IIM modul bekötése változott-e '98 májusában. Feltételezem hogy az SCM modul bekötése nem változott. A pedálkapcsolókat kimértem, azok bekötése elvileg jó. Jelenleg a "működés" abban kimerül hogy már alapjáraton is a tempomat kikapcsoló gombjára és a '-' gombra a visszajelző felvillan, a többi gombra semmit sem reagál menet közben sem. :-( Könnyen lehet hogy a VSS jelet nem azon a vezetéken találom mint ahol én próbáltam, de ettől függetlenül nem így kellene működnie illetve nem működnie. Legalábbis az én autómban nem így működik. A beépítés annyiban tért el a wikin lévő leírástól, hogy a kormányátvezetőnél nem lett felbővítve a csatlakozó, hanem ráforrasztottam a vezetékeket. De ennek nincsen jelentősége a működés szempontjából. Kérlek ha tudtok segítsetek rajzokkal vagy vezeték színekkel, vagy csak ötletekkel.

Fehér-kék a VSS jel vezetéke a műszercsoporthoz. (hogy melyik csati arra nem emlékszem, de mikor az AWS-nek adtam a VSS jelet egyből megvolt, szerintem másik ilyen színű nincsen Smiley)
Pár cuccost tudok Neked küldeni mailben, ha gondolod. Elég nagy pakk, gmail lenne az ideális. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2013.07.26 péntek, 08:35:25 »

Fehér-kék a VSS jel vezetéke a műszercsoporthoz. (hogy melyik csati arra nem emlékszem, de mikor az AWS-nek adtam a VSS jelet egyből megvolt, szerintem másik ilyen színű nincsen Smiley)
Pár cuccost tudok Neked küldeni mailben, ha gondolod. Elég nagy pakk, gmail lenne az ideális. Smiley


A cuccokat megköszönöm! A profilomban ott a mail címem.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2013.07.26 péntek, 08:53:48 »

Az én problémámon nem tud valaki segíteni? Ebben a hozzászólásban részletesen leírom a gondomat: #5148 Lassan égető lenne a megoldás. Köszi!

I guess senkinek nincs rá ötlete. Esetleg privátban írj rá valakire, aki már írt itt hasonló átalakításról.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2013.07.26 péntek, 10:32:22 »

A kék relé az a kipörgésgátlóhoz tartozik, ha van tempomat akkor a tempomatot iktatja ki a TCS ha éppen dolgozik...
Huh?
Van reléje a TCS-nek? Eddig erről nem tudtam, sőt, infóim szerint nincs.

Egyébként megnéztem TISokosban, és a '98-'99-es évjáratú Mk2-ben a lámpamosónak a reléje kék (madzagjai: VT/BU, BK, OG, WH/RD, VT/YE).
Tehát valszeg tévedtem az előbb a ködlámpás dologgal kapcsolatban, zavart1 sorry.

Kellemes móka. Legalább látod az alagút végét. (de miért dudál? ) Nekem szerencsém volt valamennyire, mert ghia-t vettem, így a motortérben és a műszerfalon minden előkészítés megvolt. Nekem egy perverz elgondolásom a 4 villanyos ablak beépítése a kettő helyett, de elkeserítettek többen is hogy gondoljam meg mert padlókábelköteg cserével jár. Így halasztottam. Lett helyette lámpamosó beépítés.
Csak úgy mellékesen megkérdem, ha Ghiád van, és a műszerfalon és motortérben minden előkészítés meg volt, akkor miből gondolod, hogy padlóköteget kellene cserélned? Csak mert látatlanban azt mondták? Vagy meg is bizonyosodtál róla saját szemmel?
Vagy lehet, hogy én vagyok az ostoba, ha azt feltételezem, hogy akkor már minden köteg fullos a kocsiban, nem csak egy része?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2013.07.26 péntek, 15:06:29 »

Huh?
Van reléje a TCS-nek? Eddig erről nem tudtam, sőt, infóim szerint nincs.

Egyébként megnéztem TISokosban, és a '98-'99-es évjáratú Mk2-ben a lámpamosónak a reléje kék (madzagjai: VT/BU, BK, OG, WH/RD, VT/YE).
Tehát valszeg tévedtem az előbb a ködlámpás dologgal kapcsolatban, zavart1 sorry.
Csak úgy mellékesen megkérdem, ha Ghiád van, és a műszerfalon és motortérben minden előkészítés meg volt, akkor miből gondolod, hogy padlóköteget kellene cserélned? Csak mert látatlanban azt mondták? Vagy meg is bizonyosodtál róla saját szemmel?
Vagy lehet, hogy én vagyok az ostoba, ha azt feltételezem, hogy akkor már minden köteg fullos a kocsiban, nem csak egy része?
ma megnézem a reléket....
mellesleg az én donorom is ghia volt és csak aws volt benne ami olyan, és a padlóköteg full extrás.
Nagy valószínűséggel ha az anyósülésnél ilyen a csatid akkor full extrás, mert már az oldallégzsák csatik is rajta vannak. az ülés alatt meg 3 csatinak kell lennie, de nekem a harmadik nem a dobozban volt hanem mögötte.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2013.07.26 péntek, 15:18:06 »

Huh?
Van reléje a TCS-nek? Eddig erről nem tudtam, sőt, infóim szerint nincs.

Egyébként megnéztem TISokosban, és a '98-'99-es évjáratú Mk2-ben a lámpamosónak a reléje kék (madzagjai: VT/BU, BK, OG, WH/RD, VT/YE).
Tehát valszeg tévedtem az előbb a ködlámpás dologgal kapcsolatban, zavart1 sorry.
Csak úgy mellékesen megkérdem, ha Ghiád van, és a műszerfalon és motortérben minden előkészítés meg volt, akkor miből gondolod, hogy padlóköteget kellene cserélned? Csak mert látatlanban azt mondták? Vagy meg is bizonyosodtál róla saját szemmel?
Vagy lehet, hogy én vagyok az ostoba, ha azt feltételezem, hogy akkor már minden köteg fullos a kocsiban, nem csak egy része?


A TCS-hez annyira van köze, hogy cut off relé néven fut, csupán reteszelés a feladata. http://kepfeltoltes.hu/130328/scm_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Ezt a rajzot itt kaptam valakitől. Ott van a relé benne. :-) A kábelkorbács előkészítettsége egyenlőre csak találgatás szinten volt, akitől kérdeztem, kevésnek találta a vezetékek számát a B oszlopnál. Jelenleg az ajtóban 5 vezeték tartózkodik. Ha jól emlékszem a B oszlopnál a csatiban 7db van. Elvileg elégnek kellene lennie. Jelen esetben 3 vezeték a központizár motor, és 2 a hangszóró. Az oszlopnál lévő plusz 2 vezeték éppen elég lehet az ablakok vezérlésére. Persze attól függ mennyi vezetékkel oldották meg. Az A oszlopnál még nem éreztem ingerenciát hogy megnézzem hány vezeték van. Ott biztosan kell variálni a csatlakozókkal, mert az oszlopnál csak 1db csati van a másik helye le van dugózva. Én is hiszek abban hogy a padlókábel kötegem jó a 4 villanyos ablakhoz és nem kell azt cserélni. Ami tuti szívás az A oszlopnál a kábelt cserélni, mert ugye ott nincsen más esélyem, mert a plusz kettő ablak vezérlése miatt több vezeték kell. De hogy az a csati hová megy...? Az a jó kérdés... :-)
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2013.07.26 péntek, 15:23:37 »

ma megnézem a reléket....
mellesleg az én donorom is ghia volt és csak aws volt benne ami olyan, és a padlóköteg full extrás.
Nagy valószínűséggel ha az anyósülésnél ilyen a csatid akkor full extrás, mert már az oldallégzsák csatik is rajta vannak. az ülés alatt meg 3 csatinak kell lennie, de nekem a harmadik nem a dobozban volt hanem mögötte.


Köszi! Ha tudom akkor vasárnap megtekintem és fényképelek. :-) Nem bánnám ha csak az ajtókat és az A oszlopot kellene barkácsolni... Annyi tuti, hogy ülésfűtés csatim az van az ülések alatt. Az üléseim is elvileg fűthetőek, csak jelenleg szakadtak a betétek. :-( Csak kapcsolókat kellett vennem az ülésfűtéshez és relé kellett a kesztyűtartó mögé. Funkcionálisan már fűt, csak a gyakorlatban nem. Megnézem az ülés alatt az oldal lufi csatiját is hátha ott bujkál. Az oldallégzsáknak külön vezérlője van vagy megoldja a jelenlegi vezérlő?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2013.07.26 péntek, 16:39:37 »



Köszi! Ha tudom akkor vasárnap megtekintem és fényképelek. :-) Nem bánnám ha csak az ajtókat és az A oszlopot kellene barkácsolni... Annyi tuti, hogy ülésfűtés csatim az van az ülések alatt. Az üléseim is elvileg fűthetőek, csak jelenleg szakadtak a betétek. :-( Csak kapcsolókat kellett vennem az ülésfűtéshez és relé kellett a kesztyűtartó mögé. Funkcionálisan már fűt, csak a gyakorlatban nem. Megnézem az ülés alatt az oldal lufi csatiját is hátha ott bujkál. Az oldallégzsáknak külön vezérlője van vagy megoldja a jelenlegi vezérlő?
az oldallégzsák vezérlője ugyanaz mint a sima légzsáké, annyi külömbséggel hogy az anyósülés velől a két sárga csatiba is megy kábel a vezérlőtől. Azt nem tudom hogy a 2 légzsákos tudja-e a négyet.. Az oldallégzsáknak az ütközésézékelője az ülés alatti doboztól a küszöb felé a padlóra csavarozva van. de ha nincs oldallégzsákod akkor az érzékelő gyárilag nincs benne, a csavarhelyeket ilyen öntapadós szivacsos valami takarja el. A csatija az ézékelőnek viszont ott van, csak azon f afő kábelen, amiről leágazik az ülés alá. Hogy lásd le kell venni a küszöbnél a műanyagot mert a szélén van.. Addíg én nem rakom be a 4 légzsákos kábelt a vezérlővel míg nem lessz olyan ülés hozzá, nehogy állandóan villogjon a lámpa. viszont az ütközésérzékelőt lecsavaroztam a padlóra. Azt még nézd meg hogy az első ajtódon mind a két átvezető gumi használva van-e, mert elöl mindkét oldalt ha fullos a padlóköteg, akkor ott két csati van és két átvezető gumi, amiben a kábelek mennek. Ha elöl is csak egy csatiból megy át a vezeték akkor kell cserélni padlóköteget, mert az azon van rajta. ha szerencséd ven akkor csak két hátsó elektronikát kell venned, meg két hátsó kábelkorbácsot az ajtókba. meg ugye két kapcsolós kilincsborítást,és kárpitot hogy ne legyen a tekerő helyén lyuk.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2013.07.26 péntek, 17:43:38 »

az oldallégzsák vezérlője ugyanaz mint a sima légzsáké, annyi külömbséggel hogy az anyósülés velől a két sárga csatiba is megy kábel a vezérlőtől. Azt nem tudom hogy a 2 légzsákos tudja-e a négyet.. Az oldallégzsáknak az ütközésézékelője az ülés alatti doboztól a küszöb felé a padlóra csavarozva van. de ha nincs oldallégzsákod akkor az érzékelő gyárilag nincs benne, a csavarhelyeket ilyen öntapadós szivacsos valami takarja el. A csatija az ézékelőnek viszont ott van, csak azon f afő kábelen, amiről leágazik az ülés alá. Hogy lásd le kell venni a küszöbnél a műanyagot mert a szélén van.. Addíg én nem rakom be a 4 légzsákos kábelt a vezérlővel míg nem lessz olyan ülés hozzá, nehogy állandóan villogjon a lámpa. viszont az ütközésérzékelőt lecsavaroztam a padlóra. Azt még nézd meg hogy az első ajtódon mind a két átvezető gumi használva van-e, mert elöl mindkét oldalt ha fullos a padlóköteg, akkor ott két csati van és két átvezető gumi, amiben a kábelek mennek. Ha elöl is csak egy csatiból megy át a vezeték akkor kell cserélni padlóköteget, mert az azon van rajta. ha szerencséd ven akkor csak két hátsó elektronikát kell venned, meg két hátsó kábelkorbácsot az ajtókba. meg ugye két kapcsolós kilincsborítást,és kárpitot hogy ne legyen a tekerő helyén lyuk.


Egy korábban készült kép a bal ajtómról: http://kepfeltoltes.hu/130316/K_p0251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kicsit elkeserítőnek találom. Jelenleg mindkettő első ajtónál csak 1 átvezetés van használva, a másik gumidugós. Jobb oldalon miért van használva mindkettő átvezetés? Hiszen ott semmi változás nem történik ha 4 elektromos ablakos lesz az autó. Ami még hozzátennék az előzőekhez, úgy furcsálták a vezetékjeim számát, hogy kettős zárásom is van.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2013.07.26 péntek, 17:49:19 »

Fényszóró mosó relé foglalata, a helye nagyjából, és a relé belseje ha valakinek szüksége lenne rá:
http://kepfeltoltes.hu/130726/K_p0428_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130414/K_p0432_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130726/K_p0434_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130726/K_p0436_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130726/K_p0439_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én ezekre szeretnék megfejtést: http://kepfeltoltes.hu/130319/K_p0307_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Amibe relé van azt önállóan megfejtettem, az az ülésfűtés reléje. De a többi? A kék reléfoglalatban munkaérintkező átkötés van, a fehér teljesen üres. A bal oldali széles csatiban a felső része átkötés. Megfejtéseket várom! :-)
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 17:53:20 írta szabi_zoli82 » Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:55:08 »



Egy korábban készült kép a bal ajtómról: http://kepfeltoltes.hu/130316/K_p0251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kicsit elkeserítőnek találom. Jelenleg mindkettő első ajtónál csak 1 átvezetés van használva, a másik gumidugós. Jobb oldalon miért van használva mindkettő átvezetés? Hiszen ott semmi változás nem történik ha 4 elektromos ablakos lesz az autó. Ami még hozzátennék az előzőekhez, úgy furcsálták a vezetékjeim számát, hogy kettős zárásom is van.
szerintemm ez tényleg elkeserítő. nem tudom jobb oldalt mi köze van a 2 átvezetésnek, mindenesetre nekem a fullos kötegen 2 van. kettős zárás?  ezt hogy érted? Nekem ha egyszer nyomom lezár és riasztó bekapcsol, de ha 2x akkor lezár riasztó bekapcsol, beltérvédelem aktiválódik és villan az irányjelző.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2013.07.26 péntek, 19:11:55 »

szerintemm ez tényleg elkeserítő. nem tudom jobb oldalt mi köze van a 2 átvezetésnek, mindenesetre nekem a fullos kötegen 2 van. kettős zárás?  ezt hogy érted? Nekem ha egyszer nyomom lezár és riasztó bekapcsol, de ha 2x akkor lezár riasztó bekapcsol, beltérvédelem aktiválódik és villan az irányjelző.


Sejtettem hogy elkeserítő. :-( Nekem nincsen riasztóm, csak távirányítós központi záram. Semmi más. A kettős zárást úgy értem, hogy ha a lezár gombot 2x nyomom meg egymás után, akkor úgy zárja le az ajtókat hogy belülről sem lehet nyitni, csak kívülről kulccsal. Ha a kettős zárást aktiválom, akkor az irányjelzők kettőt villannak.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2013.07.26 péntek, 19:43:11 »



Sejtettem hogy elkeserítő. :-( Nekem nincsen riasztóm, csak távirányítós központi záram. Semmi más. A kettős zárást úgy értem, hogy ha a lezár gombot 2x nyomom meg egymás után, akkor úgy zárja le az ajtókat hogy belülről sem lehet nyitni, csak kívülről kulccsal. Ha a kettős zárást aktiválom, akkor az irányjelzők kettőt villannak.
nekem ugyanezt produkálja csak nekem mivel van riasztó, a 2x-es nyomásra nekem bekapcsol a beltérvédelem is és lehúzott ablaknál visít, de én sem tudom kinyitni akkor ha benyúlok az ablakon Smiley

jah ez lemaradt:
kp.zár riasztó alulról csak


ez az oldallégzsák ütközés érzékelője:


ez pedig az ülés alatt van:


ez pedig a 4 légzsákos vezérlője és kábele
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 19:49:13 írta layzi » Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2013.07.26 péntek, 19:46:14 »

Fényszóró mosó relé foglalata, a helye nagyjából, és a relé belseje ha valakinek szüksége lenne rá:
http://kepfeltoltes.hu/130726/K_p0428_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130414/K_p0432_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130726/K_p0434_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130726/K_p0436_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130726/K_p0439_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én ezekre szeretnék megfejtést: http://kepfeltoltes.hu/130319/K_p0307_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Amibe relé van azt önállóan megfejtettem, az az ülésfűtés reléje. De a többi? A kék reléfoglalatban munkaérintkező átkötés van, a fehér teljesen üres. A bal oldali széles csatiban a felső része átkötés. Megfejtéseket várom! :-)
nah megtaláltam azt a relé foglalatot, de azt már én raktam oda Smiley

akkor ez a lámpamosóé...

Amire megfejtést szeretnél, fogalmam sincs, nekem most ezek vannak ott:

a fehérbe és kékbe nekem sincs semmi, és nekem abból a barna reléből 4 is van Smiley de énsem tudom mi micsoda  falbav

találtam még egy kis csatit a korányoszlopon nem tom mi az


ez pedig gondolom a lámpamosó szivattyúé:
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 19:55:05 írta layzi » Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2013.07.26 péntek, 20:01:30 »

nah megtaláltam azt a relé foglalatot, de azt már én raktam oda Smiley

akkor ez a lámpamosóé...

Amire megfejtést szeretnél, fogalmam sincs, nekem most ezek vannak ott:

a fehérbe és kékbe nekem sincs semmi, és nekem abból a barna reléből 4 is van Smiley de énsem tudom mi micsoda  falbav

találtam még egy kis csatit a korányoszlopon nem tom mi az


ez pedig gondolom a lámpamosó szivattyúé:



Úgy látom a kesztyűtartó mögötti rész titok marad.... Mindegy... Én sajnos nem emlékszem a lámpamosó szivattyú csatijára, de talán nem lehet felhúzni, elég szorosan van a másik csati mellett. De ott van még szivattyú csatik mellett a szintjelző csatija is. Nálam is van még 1-2 kóbor csatlakozó amiknek a funkciója nem ismert. Közöttük van pl a világítás kapcsolónál is egy kettes csati, és a kormányoszlopon lévő általad is lefényképezett csatlakozó.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2013.07.26 péntek, 20:29:09 »



Úgy látom a kesztyűtartó mögötti rész titok marad.... Mindegy... Én sajnos nem emlékszem a lámpamosó szivattyú csatijára, de talán nem lehet felhúzni, elég szorosan van a másik csati mellett. De ott van még szivattyú csatik mellett a szintjelző csatija is. Nálam is van még 1-2 kóbor csatlakozó amiknek a funkciója nem ismert. Közöttük van pl a világítás kapcsolónál is egy kettes csati, és a kormányoszlopon lévő általad is lefényképezett csatlakozó.
a szintjelző rajta van a tartályon ahogy a spricnié is. ebből gondoltam hogy ez lehet az ablakmosóé. Nekem benne van most a TCS is, szóval gondolom annak is van valami reléje, mert ahogy beindítottam az autót ki és be lehet kapcsolni a gombbal. van még a motortérben, a zélvédő fűtés, a tempomat és a fűthető spricni csatijai is. azért remélem kiderül mik azok a relék a kesztyűtartónál és főleg azok a foglalatok..mert nekem 4 is van és én sem tudom mi micsoda Sad a világítás kapcsoló mögött nekem is van egy kis rejtély mert van egy 2-es csati egy keskeny fehér, meg egy kék relé, meg az IIM-é
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2013.07.26 péntek, 21:47:30 »

a szintjelző rajta van a tartályon ahogy a spricnié is. ebből gondoltam hogy ez lehet az ablakmosóé. Nekem benne van most a TCS is, szóval gondolom annak is van valami reléje, mert ahogy beindítottam az autót ki és be lehet kapcsolni a gombbal. van még a motortérben, a zélvédő fűtés, a tempomat és a fűthető spricni csatijai is. azért remélem kiderül mik azok a relék a kesztyűtartónál és főleg azok a foglalatok..mert nekem 4 is van és én sem tudom mi micsoda Sad a világítás kapcsoló mögött nekem is van egy kis rejtély mert van egy 2-es csati egy keskeny fehér, meg egy kék relé, meg az IIM-é


A kesztűtartós reléfoglalatok közül a jobb oldali barna az az ülésfűtésé. A többit nem tudom. A világításkapcsoló mögötti kék relé a TCS-hez kapcsolódik, reteszeli a tempomatot hogy ha a TCS dolgozik ne menjen a tempomat is. Neked ha minden csati adott könnyű a tempomat beszerelése. Csak mindent fel kell dugni a saját helyére és már működik is.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2013.07.26 péntek, 21:52:28 »



A kesztűtartós reléfoglalatok közül a jobb oldali barna az az ülésfűtésé. A többit nem tudom. A világításkapcsoló mögötti kék relé a TCS-hez kapcsolódik, reteszeli a tempomatot hogy ha a TCS dolgozik ne menjen a tempomat is. Neked ha minden csati adott könnyű a tempomat beszerelése. Csak mindent fel kell dugni a saját helyére és már működik is.
iiigen ez igaz Smiley csak nincsenek hozzá alkatrészeim Sad és akinek van horror áron adja  rinya csak a tempomat motor kellene bovdenekkel, az IIM, és a kormány. Jah és egy zöld pedálkapcsoló hármas sor kábellel, mert nem találom amit kaptam Sad
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2013.07.26 péntek, 21:59:33 »

iiigen ez igaz Smiley csak nincsenek hozzá alkatrészeim Sad és akinek van horror áron adja  rinya csak a tempomat motor kellene bovdenekkel, az IIM, és a kormány. Jah és egy zöld pedálkapcsoló hármas sor kábellel, mert nem találom amit kaptam Sad


Nem ennyire egyszerű... A tempomat motor, az IIM modul, tempomatkapcsolós kormány, és komplett pedálkapcsoló sor, kábellel! A piros pedálkapcsolót cserélned kell, egy zöldet be kell raknod a fekete fölé, a fekete maradhat. A kábelét csak kicseréled a jelenlegire és ennyi. Ha az IIM modulnál a relé benne van akkor az jó, ha nincsen akkor a munkaérintkezőit át kell kötnöd mert egyébként nem fog menni a tempomat. A szett nem annyira vészes szerintem, én kb 1 hete vettem cimborámnak egy komplettet 35.000Ft-ért. Kopottabb kormánnyal olcsóbb. Azt is figyelembe kell venni mielőtt drágának mondod, hogy ezért a pénzért egy komplett szettet kapsz, és gyári tempomatod lesz. Én szerencsére meg tudtam venni a szettet olcsóbban még tavasszal, csakhogy azóta alig van.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2013.07.27 szombat, 00:28:45 »

Egy korábban készült kép a bal ajtómról: http://kepfeltoltes.hu/130316/K_p0251_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kicsit elkeserítőnek találom. Jelenleg mindkettő első ajtónál csak 1 átvezetés van használva, a másik gumidugós. Jobb oldalon miért van használva mindkettő átvezetés? Hiszen ott semmi változás nem történik ha 4 elektromos ablakos lesz az autó. Ami még hozzátennék az előzőekhez, úgy furcsálták a vezetékjeim számát, hogy kettős zárásom is van.
Nem lehet, hogy a bal ajtód cserés volt valamikor, és egyben cserélték, és csak olyat találtak, amiben 1 átvezetőke van? Lehet, hogy az A oszlopban ott a másik (kép alapján a felső) aljzat is, csak esetleg beesett? Ha már azt mondod, hogy jobb első ajtónál pedig ott a két átvezető.
Ez csak tipp, az olvasottak alapján.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2013.07.27 szombat, 06:52:25 »

Nem lehet, hogy a bal ajtód cserés volt valamikor, és egyben cserélték, és csak olyat találtak, amiben 1 átvezetőke van? Lehet, hogy az A oszlopban ott a másik (kép alapján a felső) aljzat is, csak esetleg beesett? Ha már azt mondod, hogy jobb első ajtónál pedig ott a két átvezető.
Ez csak tipp, az olvasottak alapján.


Félreértetted az írásom, vagy én írtam le hülyén. :-) A jobb első ajtó ugyanígy néz ki, ott is csak 1 átvezetés van használva.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2013.07.27 szombat, 09:52:49 »



Félreértetted az írásom, vagy én írtam le hülyén. :-) A jobb első ajtó ugyanígy néz ki, ott is csak 1 átvezetés van használva.

Egyáltalán mire van a 2. átvezetés? Nekem bent van elvileg minden az ajtóban ami csak lehet, de így is csak 1 átvezető van használatban.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2013.07.27 szombat, 13:19:28 »

Egyáltalán mire van a 2. átvezetés? Nekem bent van elvileg minden az ajtóban ami csak lehet, de így is csak 1 átvezető van használatban.


Jó kérdés. Neked van kilépő világításod is? Mert az is arról a kábelkorbácsról táplálkozik.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2013.07.27 szombat, 13:55:28 »

Érdekes dologra lettem figyelmes, miután cimborám autójában a tempomatot felélesztettem. Szerencsére csak annyit volt a baj, hogy a wiki leírása nem volt nekem teljesen egyértelmű, és a kép számomra nem volt összhanggal a leírással. A kép szerinti bekötéssel tökéletesen működik. De van egy varázs kérdésem. A mellékelt rajzon ( http://mondeo.hu/wiki/images/Ut%C3%B3lagos_Tempomat_MK1_MK2_benzines_modellekbe_27.jpg ) látszik a kormányátvezetőnél a 3db vezeték. Ebből van egy közös, 4db kapcsoló soros ellenállással az egyik vezetékre, a másik kettő kapcsoló a másik vezetékre megy úgy hogy az egyik ellenállásos a másik nem. Ami a méréseimből kiderült, az 5db ellenállásos a tempomaté, a sima a kürt. De a csavar itt következik. Amelyik vezetéken kijön a tempomat bekapcsoló gombjának megfelelő ellenállás, az nem megy bele az SCM modulba, sem az IIM-be. a többi kapcsoló az belemegy az SCM modulba, és meg is jelenik minden ellenállás érték a csatlakozón. A kérdésem nem gyakorlatim mert ugye működik a tempomat, de hogy a fenébe jut el a bekapcsoló jel az SCM modulba ha annak a kapcsolónak a -jele- nem megy ki a motorhoz? :-) Mert nem megy ki. Nem csak az utólagos tempomat esetében, hanem a saját -gyári kábelezésű- tempomatomat is ellenőriztük, és nálam ugyanúgy működik. Ez amolyan eszmecserés és beszélgetős kérdés... :-)
Naplózva
Tomcell
Vendég
« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2013.07.27 szombat, 14:29:37 »

Helló Skacok.olyan kérdésem lenne hogy pár napja a műszerfalvilágításom lesötétült világit csak nem olyan fényesen.illetve az autósrádiót hallgatva már fél hangerőn leoldja kikapcsolja.relére vagy biztosítéra gyanakszok.sajnos nem sok időm volt még ránézni így kérdezném valakinek volt-e már ilyen.
Köszi előre is.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2013.07.27 szombat, 14:58:44 »

Helló Skacok.olyan kérdésem lenne hogy pár napja a műszerfalvilágításom lesötétült világit csak nem olyan fényesen.illetve az autósrádiót hallgatva már fél hangerőn leoldja kikapcsolja.relére vagy biztosítéra gyanakszok.sajnos nem sok időm volt még ránézni így kérdezném valakinek volt-e már ilyen.
Köszi előre is.


A csatlakozók körül kellene szerintem körbenézned, lehet hogy valamelyik nem vezet át rendesen. Én amikor az autót megvettem, amit láttam csatlakozót megbontottam, megnéztem volt-e benne pára, vagy esetleges laza érintkező, és összeraktam. Eddig még nem volt semmi ilyen és ehhez hasonló hibám. Nem hiszem hogy nagy a baj, csak eléggé törpölős.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2013.07.27 szombat, 15:11:21 »

Helló Skacok.olyan kérdésem lenne hogy pár napja a műszerfalvilágításom lesötétült világit csak nem olyan fényesen.illetve az autósrádiót hallgatva már fél hangerőn leoldja kikapcsolja.relére vagy biztosítéra gyanakszok.sajnos nem sok időm volt még ránézni így kérdezném valakinek volt-e már ilyen.
Köszi előre is.

Bocs, buta kérdés, de a fényerőszabályzóját véletlenül nem tekerted lejjebb? Ha nem, akkor ott, a szabályzó környékén nézelődnék, kontaktok jók-e.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:33:19 »

Helló Skacok.olyan kérdésem lenne hogy pár napja a műszerfalvilágításom lesötétült világit csak nem olyan fényesen.illetve az autósrádiót hallgatva már fél hangerőn leoldja kikapcsolja.relére vagy biztosítéra gyanakszok.sajnos nem sok időm volt még ránézni így kérdezném valakinek volt-e már ilyen.
Köszi előre is.

Generátor, akku jó? Biztosítékból a 34-est nézd meg (a lábtérben lévő táblán) 7.5-ös. (magán a "dobozon" is jelölt, asszem barnás színnel, hogy az a beltéri bizti)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2013.07.27 szombat, 23:26:14 »

Egyáltalán mire van a 2. átvezetés? Nekem bent van elvileg minden az ajtóban ami csak lehet, de így is csak 1 átvezető van használatban.
Ha csak egy átvezetőd van, akkor biztos, hogy nincs minden bent az ajtódban Smiley.

Jó kérdés. Neked van kilépő világításod is? Mert az is arról a kábelkorbácsról táplálkozik.
Neked van gyári kilépővilágításod? Hogy néz ki, van róla képed?

Érdekes dologra lettem figyelmes, miután cimborám autójában a tempomatot felélesztettem. Szerencsére csak annyit volt a baj, hogy a wiki leírása nem volt nekem teljesen egyértelmű, és a kép számomra nem volt összhanggal a leírással. A kép szerinti bekötéssel tökéletesen működik...

...Ez amolyan eszmecserés és beszélgetős kérdés... :-)
Gyári bekötési rajzot kéne nézned, hátha abban megtalálod, amit keresel. Sajna erről a gépről ilyen képet nem tudok neked szolgáltatni.
Ja, egyébként valószínűleg a Haynes-ban is van kapcsrajz róla.
Naplózva
Tomcell
Vendég
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 00:31:40 »

Generátor, akku jó? Biztosítékból a 34-est nézd meg (a lábtérben lévő táblán) 7.5-ös. (magán a "dobozon" is jelölt, asszem barnás színnel, hogy az a beltéri bizti)
[/qval VALÒSZINÚ GENERÀTOR MÀR VILÁGIT A TÖLTÈSJELZÖ  szomoru1 uote]
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 13:32:27 »

Egyáltalán mire van a 2. átvezetés? Nekem bent van elvileg minden az ajtóban ami csak lehet, de így is csak 1 átvezető van használatban.
a felső átvezetőben mindössze 3 szál kábel megy át. Azok is csak a kilincsvilágítás és a kilépőfény. Az el. Ablakokhoz valószínűleg semmi köze.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 13:41:35 »

a felső átvezetőben mindössze 3 szál kábel megy át. Azok is csak a kilincsvilágítás és a kilépőfény. Az el. Ablakokhoz valószínűleg semmi köze.
Mutassatok már képet erről a kilépővilágításról, nagyon kíváncsivá tettetek.
Bytheway: igaz, hogy Mk1, de az első ajtó két átvezetője így néz ki - és azt hiszem, hogy még ez sem a legfullosab felszereltség.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 15:35:51 »

Mutassatok már képet erről a kilépővilágításról, nagyon kíváncsivá tettetek.
Bytheway: igaz, hogy Mk1, de az első ajtó két átvezetője így néz ki - és azt hiszem, hogy még ez sem a legfullosab felszereltség.
azért kíváncsi lennék hogy ennyi csatlakozási ponton mi az a rengeteg extra aminek a helye ott, van. szerintem valószínű hogy ennél több már nem menne csak a csatlakozó kialakítása olyan... nekem mondom a jobb oldali köteg felső átvezetőjén, igaz én azt a gumit húztam le ami az ajtó kábelkorbácsán van, és ott a felsőn csak az a 3 szál kábel ment át. a gyári kilépőfényre én is kíváncsi lennék hogy hogyan néz ki, mert nekem is csak a csati van benne.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 16:01:30 »

... a gyári kilépőfényre én is kíváncsi lennék hogy hogyan néz ki, mert nekem is csak a csati van benne.
Hol és milyen csati?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2013.07.28 vasárnap, 16:08:33 »

Hol és milyen csati?
most nem tudom a csatit lefotózni, de asszem közép tájon van a korbácson egy 2-es csati. valószínűleg az lessz az.
találtam eg képet, ez angol kocsi a reléből ítélve,de megtaláltam a fórumon állítólag mk1-es glx-é és magyar.. ebben kicsit több csati van. Meg kell nézzem az én balosomat hogy mik vannak rajta... Ezen van egy csati a kilincs alatt egy 2-es amit nem tudom micsoda lehet, és 3 csati középen lennt..
http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/2011/08-01/hegegabi/P1030649_162650.JPG

hát úgy megnéztem a káleimet és van nekem egy balos és egy jobbos ajtó kábelkorbácsom ami 2 átvezetéses, a baloson több kábel megy át a felső átvezetőn, a jobboson viszont csak 3. de ami zavar.. a képen van egy csomó csati amin belinkeltem. szóval a kép alapján rajt a relé szóval szerintem angol kocsiból van, de az én korbácsomon amin a relé van azon csak a fő csatik + a kilincsvilágítás van, és az az egy 2-es csati ami szerintem a kilépőfény lehet, de a képet elnézve van ott több csati talán még 3-as csati is.... nem értem. mi lehet egy ajtóban annyi extra Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.29 hétfő, 13:01:58 írta layzi » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2013.07.30 kedd, 19:06:44 »

a felső átvezetőben mindössze 3 szál kábel megy át. Azok is csak a kilincsvilágítás és a kilépőfény. Az el. Ablakokhoz valószínűleg semmi köze.

Nna, ma ahogy ránézek a nyitott ajtónál, hát nekem is ott van a második átvezetés  banplz Csak az csapott be, hogy félúton összemördzsölődik a másik kábelcsővel, és az ajtóba már 1 helyen lép be mind a kettő. Eddig nem jó szögből néztem Smiley
Viszont ez csak azért még inkább fura, mert se kilépőfényem, se kilincsvilágításom nincs. Vagy van, csak égő kell bele, és akkor megint találtam az autóban egy szintesemmirenemjó,delegalábbvillognilehetvele extrát  buck
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2013.07.30 kedd, 22:11:56 »

Nna, ma ahogy ránézek a nyitott ajtónál, hát nekem is ott van a második átvezetés  banplz Csak az csapott be, hogy félúton összemördzsölődik a másik kábelcsővel, és az ajtóba már 1 helyen lép be mind a kettő. Eddig nem jó szögből néztem Smiley
Viszont ez csak azért még inkább fura, mert se kilépőfényem, se kilincsvilágításom nincs. Vagy van, csak égő kell bele, és akkor megint találtam az autóban egy szintesemmirenemjó,delegalábbvillognilehetvele extrát  buck
Smiley az jóó. a kilincsvilágításban nekem is izzót kell cserélni mert nekem sem világít egyik sem. ha nem szeded szét és nem nézed meg sosem derül ki. de az jó hogy a két átvezetés meg van. nézd meg azt a csatiközpontot ott az anyósülésfelöl, ha ugyanolyan amit belinkeltem, akkor hátulra tuti csak az elektronika és a köteg kell, és kábelezni mást semmit.
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2013.07.31 szerda, 23:42:47 »

Jó estét! Leteszteltem a digit klímát s 52 hibakódot jelzett. Short in sun load sensor circuit ez a napfény érzékelőt jelenti?  Köszönöm!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.