Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:58:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2567007 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5350 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 20:23:42 »

Nincs valakinek fullos lámpakapcsoló szín szerinti bekötési rajza? Valszeg rosszul kábeleztem vissza mert új csatit raktam rá. Gondolom a világításkapcsoló mind egyforma...

A másik. Beraktam a dupla szintjelzős ac-t de a fedvomp nem mutatja a maradék letykót és csipog gyujtásnál h kevés az anyag. A mutató jól mutat. Kell valamit állítani vagy valami nem jó???
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.12 csütörtök, 23:51:21 írta layzi » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5351 Dátum: 2013.09.13 péntek, 15:58:40 »

Nincs valakinek fullos lámpakapcsoló szín szerinti bekötési rajza? Valszeg rosszul kábeleztem vissza mert új csatit raktam rá. Gondolom a világításkapcsoló mind egyforma...

A másik. Beraktam a dupla szintjelzős ac-t de a fedvomp nem mutatja a maradék letykót és csipog gyujtásnál h kevés az anyag. A mutató jól mutat. Kell valamit állítani vagy valami nem jó???

http://www.talkford.com/topic/199961-mk2-w-reg-light-switch-connections/
Naplózva
ghostforme
Vendég
« Új hozzászólás #5352 Dátum: 2013.09.13 péntek, 16:35:54 »

Hehe, 4 villanás; tipikus Smiley Típushiba, hogy egy idő után elkezd nem érintkezni az övfeszítő csatlakozója (mondjuk nem is túl védett helyen van). A kontakt spré meg fogja oldani a problémát.

Nos tegnap délután széthúztam, kontaktal befújtam, eredmény ugyan az. Majd feljöttem, és elkezdtem írni, hogy mi a helyzet, mikor elgondolkoztam, hogy a jobb oldali ülés alatt is van 1 ilyen csati.
(Mivel csak vezető oldali légzsák van, így csak 1 csatira gondoltam). Ma szimplán széthúztam a másikat is, és visszadugtam, és a vezető oldalit ismét, h lássak is valamit. Oxidáció ne volt egyiken se, de a hiba is eltűnt.
Hétvégén kipróbálom a lámpa állítást is. (szerencsére a világítási képe a megfelelő)
Sokba tartana megcsinálni, hogy belülről kapcsolóval is tudjam állítani? (kapcsoló megvan, a lámpa adott) A kitartás, és az idő, megfizethetetlen  vigyor2
Naplózva
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #5353 Dátum: 2013.09.13 péntek, 21:34:15 »

Sziasztok....légyszi segitsetek....aws és bord computer leírást keresek....ami aneten van az nem jo.......valami dugi titkos anyagra gondoltam... :-D privit írjatok légyszi mert itt nehezen talalom meg a valaszokat thx :-D
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5354 Dátum: 2013.09.13 péntek, 21:36:48 »

Sziasztok....légyszi segitsetek....aws és bord computer leírást keresek....ami aneten van az nem jo.......valami dugi titkos anyagra gondoltam... :-D privit írjatok légyszi mert itt nehezen talalom meg a valaszokat thx :-D
Mi van a neten? Link?
Mi a baj vele?
Milyen titkos infót szeretnél és mire?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5355 Dátum: 2013.09.14 szombat, 12:10:29 »

köszi. Ez jó csak ami hoztam köteget azon az összes lábhoz volt kábel kivéve egyet, itt pedig eleve az egyik sor majdnem üres.

Megolódott. Egy szál volt rossz helyen.

A fedcompra tudja vki a választ? Dupl szintelzős a táp, de a fedcomp csipo gyujásnál h menjek tankolni, és a maradék anyagot sem jelzi vagy csak 0ának. 5szálas a tápcsati.

Mégegy. A lámpaállításom sem jó. Nem viszi egyik motort sem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.14 szombat, 18:00:32 írta layzi » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5356 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 11:57:27 »

köszi. Ez jó csak ami hoztam köteget azon az összes lábhoz volt kábel kivéve egyet, itt pedig eleve az egyik sor majdnem üres.
Megolódott. Egy szál volt rossz helyen.

A fedcompra tudja vki a választ? Dupl szintelzős a táp, de a fedcomp csipo gyujásnál h menjek tankolni, és a maradék anyagot sem jelzi vagy csak 0ának.
5szálas a tápcsati.

Mégegy. A lámpaállításom sem jó. Nem viszi egyik motort sem.
A linklet Talkford oldalon lejjebb is nézted a dolgokat? Mert vannak képek, amiken látszik, hogy van olyan típus is, amiből a 7 és 9 láb hiányzik, a többinél van kábel. Ez a 7 és 9 láb az,ami a tekerentyű megvilágítására szolgáló izzót táplálja.
Örülünk Smiley.

Fedcomp: Lego Cheesy. Én sajnos az ismeretek nélkül nem tudok mit mondani: évjárat, kábelköteg-, fedkomp-, szintjelző évjárat, ezek kábelszínei, stb. Van TISokosod? Ha van, lehet bújni erőteljesen.
Minek a tápcsatija 5 szálas? Fedkomp v. szintmérő?

Legózás előtt működött, jók a magasságállító motorok? Az új kötegekben (motortéri, műszerfali) van ilyen opció? Ez utóbbi két köteg csatlakozóinak lábkiosztása megfelelő (évjáratazonos)?

Hirtelen elsőre ezek a dolgok jutnak eszembe, de lehet, hogy már rég átrágtad rajtuk magad.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5357 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 13:33:34 »

A linklet Talkford oldalon lejjebb is nézted a dolgokat? Mert vannak képek, amiken látszik, hogy van olyan típus is, amiből a 7 és 9 láb hiányzik, a többinél van kábel. Ez a 7 és 9 láb az,ami a tekerentyű megvilágítására szolgáló izzót táplálja.
Örülünk Smiley.

Fedcomp: Lego Cheesy. Én sajnos az ismeretek nélkül nem tudok mit mondani: évjárat, kábelköteg-, fedkomp-, szintjelző évjárat, ezek kábelszínei, stb. Van TISokosod? Ha van, lehet bújni erőteljesen.
Minek a tápcsatija 5 szálas? Fedkomp v. szintmérő?

Legózás előtt működött, jók a magasságállító motorok? Az új kötegekben (motortéri, műszerfali) van ilyen opció? Ez utóbbi két köteg csatlakozóinak lábkiosztása megfelelő (évjáratazonos)?

Hirtelen elsőre ezek a dolgok jutnak eszembe, de lehet, hogy már rég átrágtad rajtuk magad.
a világítás meglett, a képeket hiába néztem, mert nekem csupa lila van zöldek helyett, de egy kábelt fűztem rossz helyre. a fedcomp is megjavult. a tápcsatit megmozgattam adtam neki wd40-et most jelzi a maradék km-t is. a lámpaállítók működtek, az összes kábelköteg egy autóból van, az állítója is bennt van szóval opció biztos van. nem hinném hogy pont egyszerre ment tönkre a két állító, de azért megnézem. gondolom ki lehet próbálni 12v-al.
Naplózva
Csello
Vendég
« Új hozzászólás #5358 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 15:50:27 »

Azért majd meséld el, hogy mi volt a baj, hátha mások is beleszaladnak.

Udv!

MEgneztem a regi hagyomanyos izzokkal is, azzal semmi eredmeny. A ledekkel legalabb halvanyan vilagit, ezzel nem. Gondolom olyan keves aramot kap, ami csak a LEDnek eleg.
Merre nezzek szet most? Honnan kapja az aramot? Lehet hibas a tolatolampa kapcsolo?

Koszi,

Csello
Naplózva
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #5359 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 22:04:41 »

Mi van a neten? Link?
Mi a baj vele?
Milyen titkos infót szeretnél és mire?

Neten mk1 aws van, talán most azt rendben lesz, de a bord computer nem tud számolni mert nem tudom megadni neki az üzemanyag szintet és a sebességet, így csak az óra műkszik......kéne egy gyári kapcsolási rajz...neten ilyen nincs csak a youtubon wgí viedeo angolul...szivas

és a tempomattal is gondom van oda is kéne kapcsolási rajz....

 wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5360 Dátum: 2013.09.17 kedd, 07:47:09 »

Neten mk1 aws van, talán most azt rendben lesz, de a bord computer nem tud számolni mert nem tudom megadni neki az üzemanyag szintet és a sebességet, így csak az óra műkszik......kéne egy gyári kapcsolási rajz...neten ilyen nincs csak a youtubon wgí viedeo angolul...szivas

és a tempomattal is gondom van oda is kéne kapcsolási rajz....

 wave
végülis csak félévente egyszer jön elő
http://www.mirez.co.uk/Trips.htm
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ut%C3%B3lagos_AWS_ellen%C5%91rz%C5%91modul_be%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9se
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ut%C3%B3lagos_Tempomat_MK1_MK2_benzines_modellekbe
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5361 Dátum: 2013.09.17 kedd, 09:27:56 »

Egy újszülöttnek minden vicc új. Cheesy
Egyébként sok sikert hozzá.

És mégis mire lennél kíváncsi, ha a fenti infók nem jók?
A csatik lábkiosztására és madzagszíneire? Illetve, hogy melyik kábel hova megy?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5362 Dátum: 2013.09.17 kedd, 09:39:08 »

Egy újszülöttnek minden vicc új. Cheesy
Egyébként sok sikert hozzá.

És mégis mire lennél kíváncsi, ha a fenti infók nem jók?
A csatik lábkiosztására és madzagszíneire? Illetve, hogy melyik kábel hova megy?
a csatik lábkiosztása és a kábelek színe is benne van egyébként, tehát nem tudom, mivel nem boldogul ...
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5363 Dátum: 2013.09.17 kedd, 16:49:36 »

Sziasztok!

Lassan meg örülök az autórádiòtól... Gyári volt benne és hol volt rinya hang hol nem. Maga a kijelző úgy viselkedett mintha minden ok lenne. Motor leállítás után jelentkezett ez és volt hogy szólt a kövi inditasnal volt, hogy nem. Meguntam a dolgot és vettem egy új Kenwood rádiót. Betettem és kB 5 percig működött tökéletesen lealltam be szaladtak a boltba és mikor kijottem és indítottam semmi hang, kijelzőn mindent mutatott. Aztán le vettem az előlapot és vissza, de most már se hang semmi csak villog, hogy "protect" .
Mi lehet a baj? Már kezdek meg örülni tőle.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5364 Dátum: 2013.09.17 kedd, 17:18:17 »

Sziasztok!

Lassan meg örülök az autórádiòtól... Gyári volt benne és hol volt rinya hang hol nem. Maga a kijelző úgy viselkedett mintha minden ok lenne. Motor leállítás után jelentkezett ez és volt hogy szólt a kövi inditasnal volt, hogy nem. Meguntam a dolgot és vettem egy új Kenwood rádiót. Betettem és kB 5 percig működött tökéletesen lealltam be szaladtak a boltba és mikor kijottem és indítottam semmi hang, kijelzőn mindent mutatott. Aztán le vettem az előlapot és vissza, de most már se hang semmi csak villog, hogy "protect" .
Mi lehet a baj? Már kezdek meg örülni tőle.

Zárlatos az egyik hangszóró kábeled. Jellemzően az ajtóba menő rész szokott kidörzsölődni a sok ajtónyitástól.

Ilyenkor kikapcsol a rádió (gondolom JVC vagy Kenwood) mert érzékeli a zárlatot.

Nyilván azért van összefüggésben az indításokkal, mert előtte ki-be csukod az ajtót és törik a kábel. integet2
Naplózva
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5365 Dátum: 2013.09.17 kedd, 18:40:00 »

Bocs, mobilról voltam és siettem. Smiley

Tehát amikor a tulajdonomba került a kocsi párhónapja, akkor olyasmit csinált, hogy a baloldal nem szólt néha, aztán magától helyre állt. Utána jött ez, hogy hol szólt hol nem szólt. Lehet, hogy hülyeség de úgy vettem észre, hogy melegbe működött inkább. Mondjuk ha reggel mentem vele semmi, majd később délután jó lett. Igen az Új rádió kenwood és ahogy be tettem ment 5 percig tökéletesen. Majd tényleg ki-be szállás és utána "protect" "protect" "protect" és azóta is...
Akkor kezdhetem végig nézni a hangszórókábeleket.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5366 Dátum: 2013.09.17 kedd, 21:34:01 »

Bocs, mobilról voltam és siettem. Smiley

Tehát amikor a tulajdonomba került a kocsi párhónapja, akkor olyasmit csinált, hogy a baloldal nem szólt néha, aztán magától helyre állt. Utána jött ez, hogy hol szólt hol nem szólt. Lehet, hogy hülyeség de úgy vettem észre, hogy melegbe működött inkább. Mondjuk ha reggel mentem vele semmi, majd később délután jó lett. Igen az Új rádió kenwood és ahogy be tettem ment 5 percig tökéletesen. Majd tényleg ki-be szállás és utána "protect" "protect" "protect" és azóta is...
Akkor kezdhetem végig nézni a hangszórókábeleket.

Igen, de csak a vezető oldalit kell csekkolni első körben és az ajtóba belépő résznél keresd a hibát.  wave
Naplózva
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #5367 Dátum: 2013.09.20 péntek, 19:51:53 »

Sziasztok. Keresek egy szakembert,mert teljesen tanácstalan vagyok már. 1997 1.8 GLX zetec km óra jobb oldala teljesen meghalt. A km óra,és az üzemanyag szint jelző nem működik. Már két óracsoporttal is kipróbáltam,ugyan ez a hiba. Vettem hozzá 1998-as óracsoportot,ott működik a km óra tökéletesen,de az üzemanyag jelző fordítva működik. Kevés benzin szinten telit mutat,teletankolva kiakad üres állásba. Van esetleg mód arra,hogy rendesen működjön? Át kellene valamit kötni a normális működéshez? Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #5368 Dátum: 2013.09.20 péntek, 21:31:11 »

Sziasztok. Keresek egy szakembert,mert teljesen tanácstalan vagyok már. 1997 1.8 GLX zetec km óra jobb oldala teljesen meghalt. A km óra,és az üzemanyag szint jelző nem működik. Már két óracsoporttal is kipróbáltam,ugyan ez a hiba. Vettem hozzá 1998-as óracsoportot,ott működik a km óra tökéletesen,de az üzemanyag jelző fordítva működik. Kevés benzin szinten telit mutat,teletankolva kiakad üres állásba. Van esetleg mód arra,hogy rendesen működjön? Át kellene valamit kötni a normális működéshez? Előre is köszönöm a segítséget.

A V6 órája mutat fordítva. VAlószínűleg olyat vettél. NEm tudom, hogy a dieselé is vagy sem, de a v6 100%.
Nekem 97 2.0 benzines van. ST óracsoportot tettem bele, és cserélni kellett benne a tank mutatóját. Ha jól emlékeszem talán még a fordulatszám mérőt is, de már nem tudom azt pontosan.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #5369 Dátum: 2013.09.21 szombat, 05:10:55 »

A V6 órája mutat fordítva. VAlószínűleg olyat vettél. NEm tudom, hogy a dieselé is vagy sem, de a v6 100%.
Nekem 97 2.0 benzines van. ST óracsoportot tettem bele, és cserélni kellett benne a tank mutatóját. Ha jól emlékeszem talán még a fordulatszám mérőt is, de már nem tudom azt pontosan.
A fordulatszám mérővel semmi baj,az rendesen teszi a dolgát.. A tank visszajelző cseréje nem oldja meg a gondot,már jó párat próbáltam. Csere után is visszafelé üzemel. Az eredeti óracsoportban a km óra nem csak simán 3 érintkezővel kapcsolódik a nyomtatott áramkörhöz, hanem stekker csatlakozós. Úgy látszik valamit változtattak '98-tól,lehet polaritást fordítottak,ezért nem jó. Így nem tudom mennyi üzemanyagom van,ami eléggé idegesítő dolog.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5370 Dátum: 2013.09.21 szombat, 08:17:01 »

A V6 órája mutat fordítva. VAlószínűleg olyat vettél. NEm tudom, hogy a dieselé is vagy sem, de a v6 100%.
Nekem 97 2.0 benzines van. ST óracsoportot tettem bele, és cserélni kellett benne a tank mutatóját. Ha jól emlékeszem talán még a fordulatszám mérőt is, de már nem tudom azt pontosan.

fordítva?Huh??
Naplózva
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #5371 Dátum: 2013.09.21 szombat, 09:59:23 »

fordítva?Huh??

Tele tanknál üreset jelez,majdnem üres tanknál full állásba megy ki a mutató. 1997 évjárat az autóm,az óra az 1998-as.

Esetleg az lehetséges,hogy hiába mozdul rossz irányba a mutató,ettől még jelzi nekem a lámpa ha az üzemanyag már kevés?
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.21 szombat, 12:01:58 írta kerekesimre13 » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5372 Dátum: 2013.09.21 szombat, 13:11:57 »

Tele tanknál üreset jelez,majdnem üres tanknál full állásba megy ki a mutató. 1997 évjárat az autóm,az óra az 1998-as.

Esetleg az lehetséges,hogy hiába mozdul rossz irányba a mutató,ettől még jelzi nekem a lámpa ha az üzemanyag már kevés?
Én  a v6 rá értettem hogy annak mióta van fordítva a benzinjelzője.
Naplózva
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #5373 Dátum: 2013.09.21 szombat, 13:25:38 »

Én  a v6 rá értettem hogy annak mióta van fordítva a benzinjelzője.

Szerintem annak nincsen fordítva,csak az én autómba betéve jelez ellentétesen. Ezért gondoltam,hogy más a kiosztása az órának elektromosan. Ha tudnám azt,hogy amikor a minimumot elérve ez is jelzi a lámpa kigyulladásával,akkor nem is érdekelne a dolog. Így viszont nem tudom mikor éri el a kritikus szintet az üzemanyag....
Naplózva
T77
Vendég
« Új hozzászólás #5374 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 00:06:51 »

 Van esetleg mód arra,hogy rendesen működjön? Át kellene valamit kötni a normális működéshez? Előre is köszönöm a segítséget.
[/quote]
Az én véleményem szerint nem fog működni helyesem, mert nekem van egy dieseles  órám és ugyan ezt produkálja a benzinesben.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #5375 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 10:37:08 »

Én  a v6 rá értettem hogy annak mióta van fordítva a benzinjelzője.

97-es 2.0 benyásom van ST200 óracsoporttal. HA a V6 műszerét használom, akkor fordítva mutatja a benzin szintjét. Ezért a sajátomat kellet beletenni, ami rendesen mutatja. Annyit kellett még csinálni, hogy kivettem a tankoló lámpát, mert teletanknál világított, hogy menjek megint  vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #5376 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 17:30:30 »

Van esetleg mód arra,hogy rendesen működjön? Át kellene valamit kötni a normális működéshez? Előre is köszönöm a segítséget.

Az én véleményem szerint nem fog működni helyesem, mert nekem van egy dieseles  órám és ugyan ezt produkálja a benzinesben.

Ha fordítva mutat a műszer akkor a tankjeladón a zöld vezetéket át kell dugni a potméter másik oldalára.
Így:

Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #5377 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 18:16:08 »

Ha fordítva mutat a műszer akkor a tankjeladón a zöld vezetéket át kell dugni a potméter másik oldalára.
Így:



Nagyon köszönöm,végre egy hasznos tanács  worship  Holnap mindenképpen kipróbálom,és írom az eredményt. Még egyszer:   worship
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #5378 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 18:49:45 »

Helló!

Tudja valaki, hogy ez milyen csatlakozó?

http://kepfeltoltes.hu/130923/K_p1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130923/K_p2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A jobb oldali torony mellett a szervotartály közelében van. Amivel le van dugózva az azt hiszem egy rövidzár.

A válaszokat előre is köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.25 szerda, 08:18:35 írta Freeman » Naplózva
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #5379 Dátum: 2013.09.24 kedd, 10:12:46 »

Ha fordítva mutat a műszer akkor a tankjeladón a zöld vezetéket át kell dugni a potméter másik oldalára.
Így:



A módszer bevált,nagy köszönet érte  worship

Egy-két tipp azoknak,akik esetlegesen ugyan ezzel a problémával szembesülnek:
 
   A jeladó leszedése nem egyszerű feladat,mivel rá van szorítva a tank tetejére, lebontása előtt célszerű befújni egy kis WD40-el. Pár perc várakozás után kis feszegetés árán megindul az óramutató járásával ellentétesen,és ki tudjuk buktatni a szerkezetet. A tetején elhelyezett csövek éppen elég teret adnak a szereléshez, nem kell őket leszedni. A csatlakozó saru egyik oldalán kis pöcök van,amit be kell nyomni lehúzás előtt. Az áramkör igen érzékeny amire fel van húzva,ezért óvatosan kell eljárni. Nálam a szintjelző érintkezője alig ért hozzá a jeladóhoz.



 Egy papír vékony réz lemezkéről van szó,amit kissé hozzá kellett hajlítani a panelhoz. A test vezeték megpucolása is ajánlott,(ez a tank tetején helyezkedik el) mert igen ritkán,vagy soha nem nyúlunk hozzá,ezért elkorrodálódik és ebből is származhatnak problémák. Az összerakás előtt teszteljünk egyet,és ha minden stimmel,akkor a szorító gyűrűt vissza lehet tenni. Jó barkácsolást  Wink
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #5380 Dátum: 2013.09.25 szerda, 20:03:38 »

Sziasztok!

NEm igazan van időm, a fórum ezen részét végigolvasni, ezért bocs ha már valaki kivesézte.

Mondeoban általában, hová teszik a riasztó elektronika részét? Két távirányítót kaptunk a vashoz, de ellem csere után sem hajlandó működni.
Ami tuti, a bal oldali A oszlop alatt a burkolat alatt nincs. A műszerfal alatt sem nagyon láttam. Arra gondoltam, hátha csak kikapcsolták.

Köszönet!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5381 Dátum: 2013.09.25 szerda, 20:10:01 »

Sziasztok!

NEm igazan van időm, a fórum ezen részét végigolvasni, ezért bocs ha már valaki kivesézte.

Mondeoban általában, hová teszik a riasztó elektronika részét? Két távirányítót kaptunk a vashoz, de ellem csere után sem hajlandó működni.
Ami tuti, a bal oldali A oszlop alatt a burkolat alatt nincs. A műszerfal alatt sem nagyon láttam. Arra gondoltam, hátha csak kikapcsolták.

Köszönet!

a kesztütartó mögött van a gem (vagy hogy a fenébe hívják) modul, én oda tenném az ilyesmiket.
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #5382 Dátum: 2013.09.25 szerda, 20:17:47 »

a kesztütartó mögött van a gem (vagy hogy a fenébe hívják) modul, én oda tenném az ilyesmiket.

Köszi, megnézem majd holnap, ha nem leszek uton, mint a ballankóró  :-))
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #5383 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 09:06:42 »

Köszi, megnézem majd holnap, ha nem leszek uton, mint a ballankóró  :-))

Megvan!
Ma reggel, gyorsan megkerestem :-)
Nincs benne, mert kiszereltek gun

A szirena kabelet lekovetve, megleltem a helyet. Az vezetooldalon az A oszlopnal volt a gyari helyen.

Mindenesere koszi mindenkinek a segedelmet. Ha veszek beleteszem, vagy tetetem.

Koszonet!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5384 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 10:16:50 »

Megvan!
Ma reggel, gyorsan megkerestem :-)
Nincs benne, mert kiszereltek gun

A szirena kabelet lekovetve, megleltem a helyet. Az vezetooldalon az A oszlopnal volt a gyari helyen.

Mindenesere koszi mindenkinek a segedelmet. Ha veszek beleteszem, vagy tetetem.
Hi!
Csak egy megjegyzés.
Ha a Bal oldalon az A oszlop tövében találtad meg a helyét, akkor az nem gyári.
A gyári az bele van építve a központi zár- és egyéb vezérlő modul egységbe, ami a jobb oldalon van a lábtérben a kesztyűtartó mögött, ahogy Vzoli is írta.
Amit te találtál, az utólagos, nem gyári.
Naplózva
maltermester
Vendég
« Új hozzászólás #5385 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 12:11:46 »

Hi!
Csak egy megjegyzés.
Ha a Bal oldalon az A oszlop tövében találtad meg a helyét, akkor az nem gyári.
A gyári az bele van építve a központi zár- és egyéb vezérlő modul egységbe, ami a jobb oldalon van a lábtérben a kesztyűtartó mögött, ahogy Vzoli is írta.
Amit te találtál, az utólagos, nem gyári.

köszi!

már valaszoltal is a következő kérdésemre, pedig fel sem tettem.

köszönet!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5386 Dátum: 2013.09.26 csütörtök, 21:41:20 »

Helló!

Tudja valaki, hogy ez milyen csatlakozó?

http://kepfeltoltes.hu/130923/K_p1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130923/K_p2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A jobb oldali torony mellett a szervotartály közelében van. Amivel le van dugózva az azt hiszem egy rövidzár.

A válaszokat előre is köszi!
ha kiszeded a hidalást, a kocsi elviseli a fhos benzint is ideiglenesen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #5387 Dátum: 2013.09.27 péntek, 09:07:22 »

ha kiszeded a hidalást, a kocsi elviseli a fhos benzint is ideiglenesen

Köszi!!!  worship
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #5388 Dátum: 2013.09.27 péntek, 20:53:20 »

ha kiszeded a hidalást, a kocsi elviseli a fhos benzint is ideiglenesen
Az enyémben, mintha üresen lógna az a csatlakozó, akkor az hiba?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5389 Dátum: 2013.09.27 péntek, 21:09:28 »

Az enyémben, mintha üresen lógna az a csatlakozó, akkor az hiba?

nem, csak magyar benzinhez van már állítva  eplus2
Naplózva
szimba71
Vendég
« Új hozzászólás #5390 Dátum: 2013.09.28 szombat, 20:16:11 »

Segítséget szeretnék kérni!(már megint rinya)
Izzítás/indítás után az ABS és olaj jelző lámpa nem alszik el,a többi ok.(légzsák,töltés).
ABS rendben,olaj rendben az akkusarut már levettem 30 percre de a "hiba" maradt. falbav


                                         Köszi:Csaba
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #5391 Dátum: 2013.10.01 kedd, 21:08:36 »

Sziasztok!

Hőfok visszajelző ügyben kellene segítség! Az autó most volt automata váltó cserén, és amikor visszakaptam a kocsit a hőfok jelzőm kiakadt a maximális helyen. De úgy hogy levett gyujtáson is ott van! Mit gondoltok,mi lehet a baja? Lehet hogy műszer egység hiba? Mit nézzek meg hozzá?
Köszi a segítséget !!!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5392 Dátum: 2013.10.01 kedd, 22:12:21 »

Sziasztok!

Hőfok visszajelző ügyben kellene segítség! Az autó most volt automata váltó cserén, és amikor visszakaptam a kocsit a hőfok jelzőm kiakadt a maximális helyen. De úgy hogy levett gyujtáson is ott van! Mit gondoltok,mi lehet a baja? Lehet hogy műszer egység hiba? Mit nézzek meg hozzá?
Köszi a segítséget !!!

Nézd meg a hőfokjeladót, (gondolom elsősorban az alsót, ott b@szkerázhattak a szerelők) hogy a vezetékei nem testelnek-e, nem szakították-e el, stb.
Csak utána lenne érdemes az óracsoporttal foglalkozni, de mivel végállásban van a mutató, így sanszosabb a vezetékek szakadása, miegymás.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
tojszli
Vendég
« Új hozzászólás #5393 Dátum: 2013.10.02 szerda, 18:17:38 »

Sziasztok
Nem tudna nekem abban valaki segíteni hogy hol tudok hozzá jutni egy mk 2-es 1.8td motortéri kapcsolási rajzhoz vagy egy teljes autó rajzához?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5394 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:06:11 »

Sziasztok
Nem tudna nekem abban valaki segíteni hogy hol tudok hozzá jutni egy mk 2-es 1.8td motortéri kapcsolási rajzhoz vagy egy teljes autó rajzához?

az etzold könyvhöz hozzá tudsz jutni abban van valamilyen.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5395 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:11:02 »

az etzold könyvhöz hozzá tudsz jutni abban van valamilyen.
Haynes-ban szerintem jobb van.

De a legjobbat a TISokos tudja, csak tudj kiigazodni rajta Grin
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5396 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:16:39 »

Haynes-ban szerintem jobb van.

De a legjobbat a TISokos tudja, csak tudj kiigazodni rajta Grin

igen, de pl a kedvenc online videotékámból letölthető az etzold Cheesy bár asszem mintha a tist is láttam volna
Naplózva
tojszli
Vendég
« Új hozzászólás #5397 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:42:38 »

És elmondod mi az elérési címe a kedvenc videótékádnak?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5398 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:44:12 »

És elmondod mi az elérési címe a kedvenc videótékádnak?

n
core
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #5399 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 13:49:54 »

Nézd meg a hőfokjeladót, (gondolom elsősorban az alsót, ott b@szkerázhattak a szerelők) hogy a vezetékei nem testelnek-e, nem szakították-e el, stb.
Csak utána lenne érdemes az óracsoporttal foglalkozni, de mivel végállásban van a mutató, így sanszosabb a vezetékek szakadása, miegymás.

Köszönöm,megnézem akkor! A szerelők azt mondták biztos műszerfal hiba mert gyújtás nélkül is kint van végálláson,de többen mondják azt hogy test hiba. Ez az alsó hőfok jeladó merre található?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.