Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 03:23:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3067544 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Fék, ABS, ESP
«
Dátum:
2009.09.01 kedd, 19:43:13 »
Fék, ABS, ESP
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.02 szerda, 23:24:52 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Nooby
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2009.09.04 péntek, 19:03:07 »
Jó napot mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne hogy van egy ford mondeo kombi és le lett cserélve rajta a hátsó féktárcsa, fékpofák a kézifék bovden és még mindig 30-50%-os eltérés van a bal oldalon. tud e valaki segíteni h mit tudnék csinálni h végre át menjen a műszakin mert már nem bírom idegekkel.
ha valaki tud tanácsot adni vagy bármi jó ötlete van kérem jelezze. Előre is köszönöm!
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2009.09.04 péntek, 19:46:40 »
Meg lett "vasalva" csere után?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 12:39:57 »
Idézetet írta: Nooby - 2009.09.04 péntek, 19:03:07
Jó napot mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne hogy van egy ford mondeo kombi és le lett cserélve rajta a hátsó féktárcsa, fékpofák a kézifék bovden és még mindig 30-50%-os eltérés van a bal oldalon. tud e valaki segíteni h mit tudnék csinálni h végre át menjen a műszakin mert már nem bírom idegekkel.
ha valaki tud tanácsot adni vagy bármi jó ötlete van kérem jelezze. Előre is köszönöm!
A hátsó fékdugattyúk be szoktak rohadni.
Ezek okozhatják a nagy különbséget.
Szét kell szedni, tisztítani/megjáratni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 13:03:01 »
Idézetet írta: Nooby - 2009.09.04 péntek, 19:03:07
Jó napot mindenkinek!
Olyan kérdésem lenne hogy van egy ford mondeo kombi és le lett cserélve rajta a hátsó féktárcsa, fékpofák a kézifék bovden és még mindig 30-50%-os eltérés van a bal oldalon. tud e valaki segíteni h mit tudnék csinálni h végre át menjen a műszakin mert már nem bírom idegekkel.
ha valaki tud tanácsot adni vagy bármi jó ötlete van kérem jelezze. Előre is köszönöm!
Be van rohadva a feknyereg. Szetszedni lutri, de elvileg megoldhato. Ha nem boldogulsz vele, akkor komplett feknyereg csere.
Ennel a modellnel ez tipushiba. Javitas, vagy csere utan gyakran ra kell nezni, kenegetni fujkalni, kulonben ujra berohad. Jah es hasznald a kezifeket...allitlag az csokkenti a rohadasi hajlamot, mivel nem a dugattyuk rohadnak be. Legalabbis nem ez az altalanos...
mikori a geped ?
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.07 hétfő, 13:10:58 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Liszti
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 15:38:28 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.07 hétfő, 13:03:01
Be van rohadva a feknyereg. Szetszedni lutri, de elvileg megoldhato. Ha nem boldogulsz vele, akkor komplett feknyereg csere.
Ennel a modellnel ez tipushiba. Javitas, vagy csere utan gyakran ra kell nezni, kenegetni fujkalni, kulonben ujra berohad. Jah es hasznald a kezifeket...allitlag az csokkenti a rohadasi hajlamot, mivel nem a dugattyuk rohadnak be. Legalabbis nem ez az altalanos...
mikori a geped ?
Igen...nálam is ez volt...de a szerelőm szépen megtisztogatta...jahh és ő is azt ajánlotta, hogy kéziféket használjam mindenképp, akkor f*sza lesz...azóta jó
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 15:39:49 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.07 hétfő, 15:38:28
Igen...nálam is ez volt...de a szerelőm szépen megtisztogatta...jahh és ő is azt ajánlotta, hogy kéziféket használjam mindenképp, akkor f*sza lesz...azóta jó
de ez mekkora lol mar
Naplózva
blah blah blah
Liszti
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2009.09.08 kedd, 12:34:14 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.07 hétfő, 15:39:49
de ez mekkora lol mar
Minek örülsz Nóóóójjjbbiii???
Nem szoktam használni a kéziféket...az olyan b*zis
...sebességbe tesz, oszt kezitcsókolom...meg télen sem sz*pod be, ha rutinból berántod a kf-et, oszt jól befagy...
De mióta fel lettem homályosítva, hogy simán berohad, ha nem használom, azóta...nos igen...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2009.09.08 kedd, 12:52:23 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.08 kedd, 12:34:14
Minek örülsz Nóóóójjjbbiii???
Nem szoktam használni a kéziféket...az olyan b*zis
...sebességbe tesz, oszt kezitcsókolom...meg télen sem sz*pod be, ha rutinból berántod a kf-et, oszt jól befagy...
De mióta fel lettem homályosítva, hogy simán berohad, ha nem használom, azóta...nos igen...
meg lollabb
Ha nem hasznalod, berohad. Ha hasznalod befagy
nyugi nalam is igy van
A durva az, mikor nem hazsnalod, oszt telen veletlenul behuzod...nah akkor be is rohad+befagy
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2009.09.08 kedd, 13:00:28 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 12:52:23
meg lollabb
Ha nem hasznalod, berohad. Ha hasznalod befagy
nyugi nalam is igy van
A durva az, mikor nem hazsnalod, oszt telen veletlenul behuzod...nah akkor be is rohad+befagy
Nekem nyáron rohadt be, na most akkor mi is van?
Szóval ha befagy, akkor az miért gond? Mert tul.képpen nem befagy, hanem inkább összefagy a betét és a tárcsa, ami induláskor az erők hatására szépen szét is fagy...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2009.09.08 kedd, 13:06:32 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.08 kedd, 13:00:28
Nekem nyáron rohadt be, na most akkor mi is van?
Szóval ha befagy, akkor az miért gond? Mert tul.képpen nem befagy, hanem inkább összefagy a betét és a tárcsa, ami induláskor az erők hatására szépen szét is fagy...
vegulis ha azt nezzuk jobb ha be van rohadva, mert akko a surlodasi ho miatt kiolvad a befagyott fek
A vegen kiderul, hogy ez nem bug, hanem feature
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2009.09.08 kedd, 13:13:57 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.08 kedd, 12:34:14
Minek örülsz Nóóóójjjbbiii???
Nem szoktam használni a kéziféket...az olyan b*zis
...sebességbe tesz, oszt kezitcsókolom...meg télen sem sz*pod be, ha rutinból berántod a kf-et, oszt jól befagy...
De mióta fel lettem homályosítva, hogy simán berohad, ha nem használom, azóta...nos igen...
Az meg mégb*zisabb, mikor berohad!
Én mindig használom, és nem a meleg városba lakok, hanem fent a hegyen garázs nélkül, mégse rohadt be egyszer se!
A sebességben hagyásról meg annyit, ha egyszer belerongyol valaki a parkoló autóba, frankón meg fog szorulni az osszes dugattyúd, és nyertél egy motorgenerált is.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2009.09.08 kedd, 13:16:50 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.09.08 kedd, 13:13:57
Az meg mégb*zisabb, mikor berohad!
Én mindig használom, és nem a meleg városba lakok, hanem fent a hegyen garázs nélkül, mégse rohadt be egyszer se!
A sebességben hagyásról meg annyit, ha egyszer belerongyol valaki a parkoló autóba, frankón meg fog szorulni az osszes dugattyúd, és nyertél egy motorgenerált is.
ha ilyen szinten belerongyolnak akkor mar nem tok mind1 ?
Naplózva
blah blah blah
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2009.09.08 kedd, 20:21:01 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.09.08 kedd, 13:13:57
Az meg mégb*zisabb, mikor berohad!
Én mindig használom, és nem a meleg városba lakok, hanem fent a hegyen garázs nélkül, mégse rohadt be egyszer se!
A sebességben hagyásról meg annyit, ha egyszer belerongyol valaki a parkoló autóba, frankón meg fog szorulni az osszes dugattyúd, és nyertél egy motorgenerált is.
Kézifékkel egyet értek, nekem sem rohadt be sosem.......de mikor az önindító "löki" be a motort akkor sem szorulnak be a dugók... sőt ha begurulsz és hirtelen ráengeded a kuplungot akkor sem....sőt..mi a fenétől szorulnának meg a dugók
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2009.09.08 kedd, 22:06:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.08 kedd, 20:21:01
Kézifékkel egyet értek, nekem sem rohadt be sosem.......de mikor az önindító "löki" be a motort akkor sem szorulnak be a dugók... sőt ha begurulsz és hirtelen ráengeded a kuplungot akkor sem....sőt..mi a fenétől szorulnának meg a dugók
aze mert berohadtak
Kezifek altalanos problema...Ha nalad meg nem ferdult elo, az azt jelenti, hogy az elozo tulaj mar 1x javitatta...ez szinte 100%
Naplózva
blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2009.09.08 kedd, 22:32:55 »
azt elfogadom hogy télen befagy mert belemegy a viz.....de aki rendesen használja annak nemkéne összerohadnia,nem?
természetesen az enyém sem rohadt be soha.....kezdejek izgulni ,vagy adjam el az autót? mit csináljak?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2009.09.08 kedd, 22:35:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.08 kedd, 22:32:55
azt elfogadom hogy télen befagy mert belemegy a viz.....de aki rendesen használja annak nemkéne összerohadnia,nem?
természetesen az enyém sem rohadt be soha.....kezdejek izgulni ,vagy adjam el az autót? mit csináljak?
kezdj el izgulni, hogy mig oda ersz a ekreskedesbe, nem rohad be a fek
Valceg csereltek mar a koteleket stb...Asszem kb. 2004 kornyeken modositottak a hatso feknyerget. Az az elottieknel fokozottan berohadas veszelyes a dolog. Nagyon idiota modon van megcsinazva a feknyereg azon resze
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2009.09.08 kedd, 22:37:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.09.08 kedd, 20:21:01
Kézifékkel egyet értek, nekem sem rohadt be sosem.......de mikor az önindító "löki" be a motort akkor sem szorulnak be a dugók... sőt ha begurulsz és hirtelen ráengeded a kuplungot akkor sem....sőt..mi a fenétől szorulnának meg a dugók
Egy jó barátom MK1-es Mondeóját így tették tönkre.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2009.09.08 kedd, 22:39:21 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.09.08 kedd, 22:37:44
Egy jó barátom MK1-es Mondeóját így tették tönkre.
te komolyan azt hiszed, hogy ha valaki hatulrol megcsokol, akkor beragadnak a dugok ?
Nah ilyet se hallottam meg, csak mondeonal
Naplózva
blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2009.09.08 kedd, 22:39:35 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 22:35:56
kezdj el izgulni, hogy mig oda ersz a ekreskedesbe, nem rohad be a fek
Valceg csereltek mar a koteleket stb...Asszem kb. 2004 kornyeken modositottak a hatso feknyerget. Az az elottieknel fokozottan berohadas veszelyes a dolog. Nagyon idiota modon van megcsinazva a feknyereg azon resze
mit módositottak rajta?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2009.09.08 kedd, 22:40:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.08 kedd, 22:39:35
mit módositottak rajta?
Mas a felfogatas, valamint pont a berohadasra hajlamost reszt mokanyoltak at...Mondjuk nem vittek tulzasba, de talan megteszi
Ha megnezed mas beteteket fogad...2004.09.15-tol...
http://www.cromax.hu/?katid=34922788&katnev=F%E9kbet%E9t%20%20%20%28t%E1rcsaf%E9khez%29
Az elso fekekhez erdekes modon nem nyultak
nah vajon meee ?
http://www.cromax.hu/?katid=34922673&katnev=%20F%E9kbet%E9t
Egyebkent ra rakhato a 2004 elotti verdakra a 2004 utani feknyereg, csak kell hozza valami vas...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.08 kedd, 22:48:36 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2009.09.08 kedd, 22:51:39 »
hát nekem ez sántit akkor is azért..
mikor megvettem DELPHI volt benne az ugy nem gyári, és szinte kiesett magától mikor cserélve lett, most PEX(valami német) márkájút vettem bele próbaképp és semmi baja....
sőt előre gyárit vettem és szorult hiába hajtogattuk a távtartóját is,reszelni kellett picit...
Amikor cseréljük a betéteket a dugattyút visszatekerjük és a gumiharang mögé wd40-et fujkálunk picit, kizárt hogy berohadjon....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2009.09.08 kedd, 22:53:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.08 kedd, 22:51:39
hát nekem ez sántit akkor is azért..
mikor megvettem DELPHI volt benne az ugy nem gyári, és szinte kiesett magától mikor cserélve lett, most PEX(valami német) márkájút vettem bele próbaképp és semmi baja....
sőt előre gyárit vettem és szorult hiába hajtogattuk a távtartóját is,reszelni kellett picit...
Amikor cseréljük a betéteket a dugattyút visszatekerjük és a gumiharang mögé wd40-et fujkálunk picit, kizárt hogy berohadjon....
nem a dugattyu rohad be, teeee
1szo mint szaz, a 2004 elotti mondik hatso fekrendszeret elqrtak, nem kicsit nagyon...
Nekem is rohadt mar be, pedig rendszeresen hasznalom a kezifeket. Be vittem az Auto forthoz, es a szerelo ra se nezett es mar mondta mi a baja...Kerdem ezt meg hogy ? Hat ez ilyen. Berohados...mondom faxa
Mikor haza ertunk egyik minitalirol pattogott a felni olyan forr volt...Nah ezt kepzeld el mondjuk palyan 130nal..nem kicsit eletveszelyes
Lattam mar otot fustolgo gumival rohangalni palyan...nem szep latvany es a legjobbabb, hogy qrva mod nem lacc belole semmit...spec sotet vot...Ha pedig megallsz, akkor azonnal kigyullad az egesz. Erre igen eros az esely
Persze ahhoz mar fustolnie is kell menet kozben...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.08 kedd, 22:58:00 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2009.09.08 kedd, 23:00:54 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 22:53:35
nem a dugattyu rohad be, teeee
1szo mint szaz, a 2004 elotti mondik hatso fekrendszeret elqrtak, nem kicsit nagyon...
Nekem is rohadt mar be, pedig rendszeresen hasznalom a kezifeket. Be vittem az Auto forthoz, es a szerelo ra se nezett es mar mondta mi a baja...Kerdem ezt meg hogy ? Hat ez ilyen. Berohados...mondom faxa
Mikor haza ertunk egyik minitalirol pattogott a felni olyan forr volt...Nah ezt kepzeld el mondjuk palyan 130nal..nem kicsit eletveszelyes
Lattam mar otot fustolgo gumival rohangalni palyan...nem szep latvany es a legjobbabb, hogy qrva mod nem lacc belole semmit...spec sotet vot...Ha pedig megallsz, akkor azonnal kigyullad az egesz. Erre igen eros az esely
Persze ahhoz mar fustolnie is kell menet kozben...
akkó mi a pinának linkeltél be nekem cromaxos betéteket?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2009.09.08 kedd, 23:03:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.08 kedd, 23:00:54
akkó mi a pinának linkeltél be nekem cromaxos betéteket?
te pupaaak aze, hogy lasd a modositott feknyeregnel meg a betet is mas
Jo tehettem volna be feknyereg linekt is, de ugy tul konnyu lett vona
nesze
http://www.cromax.hu/?katid=34927351&katnev=4/5%20ajt%F3s
Naplózva
blah blah blah
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2009.09.08 kedd, 23:04:46 »
Ha hideglenn meg dob féked lenne érthető h beragad. De ezt tényleg jól elbaszták hogy ilyen besülős a fék
lehet ezt orvosolni?
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2009.09.08 kedd, 23:07:08 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.09.08 kedd, 23:04:46
Ha hideglenn meg dob féked lenne érthető h beragad. De ezt tényleg jól el***ták hogy ilyen besülős a fék
lehet ezt orvosolni?
max. csere a 2004 utani feknyeregre...regi fajtat hulyeseg venni, mert az ugye eleve el van qrva
PErsze egy ideig jo az is...
Occobb megoldaskent elfogadhato, ha kb. havonta eccer ala fexel a verdanak, es kitakaritod a kinos reszeket, majd befujkalod valami zsirzo sprayvel gazdagon. Idegi oraig jau lesz...mondjuk a kov. honapig
Naplózva
blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2009.09.08 kedd, 23:19:38 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 22:53:35
nem a dugattyu rohad be, teeee
1szo mint szaz, a 2004 elotti mondik hatso fekrendszeret elqrtak, nem kicsit nagyon...
Nekem is rohadt mar be, pedig rendszeresen hasznalom a kezifeket. Be vittem az Auto forthoz, es a szerelo ra se nezett es mar mondta mi a baja...Kerdem ezt meg hogy ? Hat ez ilyen. Berohados...mondom faxa
Mikor haza ertunk egyik minitalirol pattogott a felni olyan forr volt...Nah ezt kepzeld el mondjuk palyan 130nal..nem kicsit eletveszelyes
Lattam mar otot fustolgo gumival rohangalni palyan...nem szep latvany es a legjobbabb, hogy qrva mod nem lacc belole semmit...spec sotet vot...Ha pedig megallsz, akkor azonnal kigyullad az egesz. Erre igen eros az esely
Persze ahhoz mar fustolnie is kell menet kozben...
oké de ha nem a dugattyú rohad be ami ugye a betétet mozgatja, akkor mi a faxtól forrósódna fel és gyulladna ki?
a kézifék része is a dugattyút mozgatja tehát attól is kiold....
egy dolgot tudok elképzelni hogy ha kiszálasodott a kötél akkor megszorul a behúzás után és nem tud oldani,de azsem féknyereg probléma akkor hanem kézifék kötél....
olyat már hallottunk hogy szétkopott a kézifék behúzó része és nem fogott semmit, habár a a kézifékkar önállitós mint tudjuk, de akkor már az sem segit....
de néz már meg azt a képet amit belinkeltél azt mond már meg miaz ami ott betud rohadni, ha a dugyattyú nem?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2009.09.08 kedd, 23:24:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.09.08 kedd, 23:19:38
oké de ha nem a dugattyú rohad be ami ugye a betétet mozgatja, akkor mi a faxtól forrósódna fel és gyulladna ki?
a kézifék része is a dugattyút mozgatja tehát attól is kiold....
egy dolgot tudok elképzelni hogy ha kiszálasodott a kötél akkor megszorul a behúzás után és nem tud oldani,de azsem féknyereg probléma akkor hanem kézifék kötél....
olyat már hallottunk hogy szétkopott a kézifék behúzó része és nem fogott semmit, habár a a kézifékkar önállitós mint tudjuk, de akkor már az sem segit....
de néz már meg azt a képet amit belinkeltél azt mond már meg miaz ami ott betud rohadni, ha a dugyattyú nem?
Az a tengelyes resz, amibe a kezifekkotel kapaszkodik. Raadasul allat modon torx csavarral rogzitettek
Szerinted 4-5ev utan mekkora esely van arra, hogy roncsolas nelkul bontsd a kotest ?
Kamillas teanal erosebb merget ne vegyel ra, hogy sikerulni fog
kb. fel eve csereltettem hatso tarcsat es betetet...masnap mentem vissza, mert az egyik oldal sokkal forrobb volt mint a masik...Egy fel oraig jarattak, fujkaltak, mire kb. nagyjabul jo lett...
ha eccer ossze futunk es eppen egy mondi alatt aldogalunk megmutatom mirol is van szo
persze erre az egeszre ra tesz egy lapattal a kezifek kotel is
Naplózva
blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2009.09.09 szerda, 00:01:31 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 23:24:01
Az a tengelyes resz, amibe a kezifekkotel kapaszkodik. Raadasul allat modon torx csavarral rogzitettek
Szerinted 4-5ev utan mekkora esely van arra, hogy roncsolas nelkul bontsd a kotest ?
Kamillas teanal erosebb merget ne vegyel ra, hogy sikerulni fog
kb. fel eve csereltettem hatso tarcsat es betetet...masnap mentem vissza, mert az egyik oldal sokkal forrobb volt mint a masik...Egy fel oraig jarattak, fujkaltak, mire kb. nagyjabul jo lett...
ha eccer ossze futunk es eppen egy mondi alatt aldogalunk megmutatom mirol is van szo
persze erre az egeszre ra tesz egy lapattal a kezifek kotel is
legyen igy!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2009.09.09 szerda, 11:46:00 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 22:53:35
nem a dugattyu rohad be, teeee
1szo mint szaz, a 2004 elotti mondik hatso fekrendszeret elqrtak, nem kicsit nagyon...
Nekem is rohadt mar be, pedig rendszeresen hasznalom a kezifeket. Be vittem az Auto forthoz, es a szerelo ra se nezett es mar mondta mi a baja...Kerdem ezt meg hogy ? Hat ez ilyen. Berohados...mondom faxa
Mikor haza ertunk egyik minitalirol pattogott a felni olyan forr volt...Nah ezt kepzeld el mondjuk palyan 130nal..nem kicsit eletveszelyes
Lattam mar otot fustolgo gumival rohangalni palyan...nem szep latvany es a legjobbabb, hogy qrva mod nem lacc belole semmit...spec sotet vot...Ha pedig megallsz, akkor azonnal kigyullad az egesz. Erre igen eros az esely
Persze ahhoz mar fustolnie is kell menet kozben...
Nekem nem rohadt be, viszont legalább 2003-as faceliftes a gép. Egyszer volt olyan, hogy a bowden berozsdált és nem oldott a kézifék a bal oldalon, de az meg azért volt, mert az elszabaduló hátsó kézifék bowden rögzítés helyett lehúztam 2db kötegelővel jó szorosan (csak hogy ne kotyogjon) a hátsó lengőkarhoz, aminek az lett a vége, hogy ledarálta a burkolatot magáról és befolyt a víz, amitől meg jól összerozsdált. pedig húzkodom a kéziféket... User error.
A kötél vs. nyereg kérdés könnyen eldönthető, mert ha a bowden rohad be, a befékezett oldalon a kézifék a kerék mögé benyúlva manuálisan oldható a kézifék erőkar visszanyomásával (kézzel v. szerszámmal). A nyeregberohadásról ez nem mondható el (élmény volt az olasz tengerparton a turisták között autó alatt fetrengeni kézifék oldási célból, én voltam a bazári attrakció
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2009.09.09 szerda, 11:52:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.09.09 szerda, 11:46:00
Nekem nem rohadt be, viszont legalább 2003-as faceliftes a gép. Egyszer volt olyan, hogy a bowden berozsdált és nem oldott a kézifék a bal oldalon, de az meg azért volt, mert az elszabaduló hátsó kézifék bowden rögzítés helyett lehúztam 2db kötegelővel jó szorosan (csak hogy ne kotyogjon) a hátsó lengőkarhoz, aminek az lett a vége, hogy ledarálta a burkolatot magáról és befolyt a víz, amitől meg jól összerozsdált. pedig húzkodom a kéziféket... User error.
A kötél vs. nyereg kérdés könnyen eldönthető, mert ha a bowden rohad be, a befékezett oldalon a kézifék a kerék mögé benyúlva manuálisan oldható a kézifék erőkar visszanyomásával (kézzel v. szerszámmal). A nyeregberohadásról ez nem mondható el (élmény volt az olasz tengerparton a turisták között autó alatt fetrengeni kézifék oldási célból, én voltam a bazári attrakció
)
loller
Sajna a jelenseg ua. Mind2 esetben manualisan kell megeroszakolni a szerkezetet. Nalam vatta ujak a kotelek, kezifek kar, tarcsak, betetek, es megis neha vissza kell huzni, mert be van rohadva a feknyereg
Naplózva
blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2009.09.09 szerda, 13:48:54 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.09 szerda, 11:52:27
loller
Sajna a jelenseg ua. Mind2 esetben manualisan kell megeroszakolni a szerkezetet. Nalam vatta ujak a kotelek, kezifek kar, tarcsak, betetek, es megis neha vissza kell huzni, mert be van rohadva a feknyereg
mondanám cseréld ki 2004 utánira
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2009.09.09 szerda, 14:01:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.09.09 szerda, 13:48:54
mondanám cseréld ki 2004 utánira
naja, 130k+egyeb josagok...
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2009.09.09 szerda, 14:06:58 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.09 szerda, 14:01:42
naja, 130k+egyeb josagok...
akkor vegyél egy F1-es tdci-t inkább...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2009.09.09 szerda, 14:08:03 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.09 szerda, 14:06:58
akkor vegyél egy F1-es tdci-t inkább...
az meg vagy +500k...abbol kijon akar 3 komplett feknyereg moka
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2009.09.09 szerda, 14:10:15 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.09 szerda, 14:08:03
az meg vagy +500k...abbol kijon akar 3 komplett feknyereg moka
"de az élmény megfizetethetelen, minden másra (pcsúcs, lendkerék, stb...) ott a mastercard"
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2009.09.09 szerda, 14:33:09 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.09 szerda, 14:10:15
"de az élmény megfizetethetelen, minden másra (pcsúcs, lendkerék, stb...) ott a mastercard"
lol
Naplózva
blah blah blah
2.0tddi ghia
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2009.09.09 szerda, 20:05:04 »
Sziasztok
Volt már vkinek fékhibálya?vagy tud nekem vki tanácsot adni mielött lecserélek minden fék alkatrészt.
A hiba az már jó ideje ,h hirtelen fékezéskor pl autopályán amikor megáll a sor,hirtelen blokkoláskor nincs fékhatás az auto alig lassul,mintha 3tonnát huznék és tolná vmi.de ha probálgatom akkor jó csak elsőre amikor legjobban kéne nem fog rendesen,ilyenkor vissza 4-3 és motorfék.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2009.09.09 szerda, 20:13:17 »
Idézetet írta: 2.0tddi ghia - 2009.09.09 szerda, 20:05:04
Sziasztok
Volt már vkinek fékhibálya?vagy tud nekem vki tanácsot adni mielött lecserélek minden fék alkatrészt.
A hiba az már jó ideje ,h hirtelen fékezéskor pl autopályán amikor megáll a sor,hirtelen blokkoláskor nincs fékhatás az auto alig lassul,mintha 3tonnát huznék és tolná vmi.de ha probálgatom akkor jó csak elsőre amikor legjobban kéne nem fog rendesen,ilyenkor vissza 4-3 és motorfék.
Fekolaj csere miko volt ? Ha nem tudod, akkor csereltess
Naplózva
blah blah blah
2.0tddi ghia
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2009.09.09 szerda, 20:17:59 »
volt már csrélve olaj,tárcs felszabályozva,betét csere is .lehet h vákumpumpa?ammi nem olcso ezért nem mindeggy mi lehet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2009.09.09 szerda, 21:01:25 »
Idézetet írta: 2.0tddi ghia - 2009.09.09 szerda, 20:17:59
volt már csrélve olaj,tárcs felszabályozva,betét csere is .lehet h vákumpumpa?ammi nem olcso ezért nem mindeggy mi lehet
Ennek csak akkor tudsz majd a végére járni,ha a kinyomócsapágynál minden rendben lesz,mert egykörön van a fékolajrendszerben a fékkel!
Egyébként is azt írtad,hogy hiányzik a fele fékolaj.Valszeg a kinyomónál locsolja el......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
2.0tddi ghia
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2009.09.09 szerda, 21:23:02 »
az igen.az nem lesz olcsó.235ezer van benne.1ik szerelő mondta h probáljunk meg egy váltóolaj cserét mert elm 60.ezrenként cserélni kell.hátha abba hagyja.amiota kb 2hete feltöltöttük az olajat azota nem fogyott.ez rejtély.majd jelzem a szerelőnek a tippedet.valamint tudsz vkit aki nagyon vágja a mondeokat ?én Blellei vagyok 100km es körzetben.?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 05:17:45 »
Idézetet írta: 2.0tddi ghia - 2009.09.09 szerda, 21:23:02
az igen.az nem lesz olcsó.235ezer van benne.1ik szerelő mondta h probáljunk meg egy váltóolaj cserét mert elm 60.ezrenként cserélni kell.hátha abba hagyja.amiota kb 2hete feltöltöttük az olajat azota nem fogyott.ez rejtély.majd jelzem a szerelőnek a tippedet.valamint tudsz vkit aki nagyon vágja a mondeokat ?én Blellei vagyok 100km es körzetben.?
Vik fórumtárs!
Bp. KönyvesKálmán Krt,Auto Fort ,a Lurdyházzal szemben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Liszti
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 08:58:53 »
Idézetet írta: 2.0tddi ghia - 2009.09.09 szerda, 20:05:04
Sziasztok
Volt már vkinek fékhibálya?vagy tud nekem vki tanácsot adni mielött lecserélek minden fék alkatrészt.
A hiba az már jó ideje ,h hirtelen fékezéskor pl autopályán amikor megáll a sor,hirtelen blokkoláskor nincs fékhatás az auto alig lassul,mintha 3tonnát huznék és tolná vmi.de ha probálgatom akkor jó csak elsőre amikor legjobban kéne nem fog rendesen,ilyenkor vissza 4-3 és motorfék.
Jól mondja zacci egységsugarú mondeo tulajdonos etanol etalon...
Nézesd meg a fékolajad, mert van egy olyan jó tulajdonsága, hogy megköti a nedvességet, ami egy idő után, mivel nehezebb mint a fékolaj a rendszer legalján gyűlik össze, tehát a dugattyúknál...
Namost a fékezés során termelődött hő ezt a nedvességet szépen "felforralja", ami -mivel ismeri a fizika szabályait- gőzzé válik, és mivel a gázoknak van olyan tulajdonságuk, hogy összenyomhatóak, így csökken a fékhatás...
Ha a fékolaj f*sza, akkor viszont máshol van a probléma --> szerelő...
Érdemes utánajárni, mert fék nélkül nehéz balesetmentesen közlekedni
Naplózva
Liszti
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 09:02:00 »
Idézetet írta: Liszti - 2009.09.10 csütörtök, 08:58:53
Jól mondja zacci egységsugarú mondeo tulajdonos etanol etalon...
Nézesd meg a fékolajad, mert van egy olyan jó tulajdonsága, hogy megköti a nedvességet, ami egy idő után, mivel nehezebb mint a fékolaj a rendszer legalján gyűlik össze, tehát a dugattyúknál...
Namost a fékezés során termelődött hő ezt a nedvességet szépen "felforralja", ami -mivel ismeri a fizika szabályait- gőzzé válik, és mivel a gázoknak van olyan tulajdonságuk, hogy összenyomhatóak, így csökken a fékhatás...
Ha a fékolaj f*sza, akkor viszont máshol van a probléma --> szerelő...
Érdemes utánajárni, mert fék nélkül nehéz balesetmentesen közlekedni
Namost okos voltam, de mint látom a későbbi hozzászólásokat, amik fölött pancser módon átsuhantam, ezt már kitárgyaltátok...
Siccc Liszti, csúnya rossz Liszti...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 09:11:22 »
Idézetet írta: 2.0tddi ghia - 2009.09.09 szerda, 20:17:59
volt már csrélve olaj,tárcs felszabályozva,betét csere is .lehet h vákumpumpa?ammi nem olcso ezért nem mindeggy mi lehet
szerintem és hangsúlyozom, hogy szerintem: tárcsát felszabályoztatni még egy zsiguliban sem szabad...
Alf: magyarázd már el légyszi, hogy mi köze van a fékhez a kinyomócsapágynak... Egy körön van a fék és kuplung?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tádé
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 09:11:48 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.10 csütörtök, 09:11:22
szerintem és hangsúlyozom, hogy szerintem: tárcsát felszabályoztatni még egy zsiguliban sem szabad...
Alf: magyarázd már el légyszi, hogy mi köze van a fékhez a kinyomócsapágynak... Egy körön van a fék és kuplung?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 09:43:27 »
Idézetet írta: baloght - 2009.09.10 csütörtök, 09:11:22
szerintem és hangsúlyozom, hogy szerintem: tárcsát felszabályoztatni még egy zsiguliban sem szabad...
Alf: magyarázd már el légyszi, hogy mi köze van a fékhez a kinyomócsapágynak... Egy körön van a fék és kuplung?
Ott van benne a HSZ-ben. Amúgy meg egy körön van, ezért is fontos az fékolaj cseréjénél a légtelenítésre figyelni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 09:46:30 »
Idézetet írta: 2.0tddi ghia - 2009.09.09 szerda, 21:23:02
az igen.az nem lesz olcsó.235ezer van benne.1ik szerelő mondta h probáljunk meg egy váltóolaj cserét mert elm 60.ezrenként cserélni kell.hátha abba hagyja.amiota kb 2hete feltöltöttük az olajat azota nem fogyott.ez rejtély.majd jelzem a szerelőnek a tippedet.valamint tudsz vkit aki nagyon vágja a mondeokat ?én Blellei vagyok 100km es körzetben.?
Hogy jön ide a váltóban lévő olaj? főleg hogy a ford szerint élettartamra van töltve, legalább is az MMT6.
Akkor most mi fogy? a váltó vagy a fékolaj?
A fékolaj fogyhatott azért, mert levegős volt és kitermelte magából a levegőt, amit tudott. A hirtelen fékezésnél gyenge fék esete levegősödésre vagy kevés olajra, munkahengerre utal. Ha nehezen tudod lenyomni a pedált és ennek ellenére nincs fék, az lesz vákuumszivattyú (rásegítés) hiba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ