Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:39:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3069932 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7000 Dátum:
2016.02.20 szombat, 19:05:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.20 szombat, 19:04:14
jófajta
ez volt a jobb (drágább)!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7001 Dátum:
2016.02.20 szombat, 19:15:06 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.02.20 szombat, 19:05:07
ez volt a jobb (drágább)!
én unixosat raktam már többször, azzal még sose volt gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7002 Dátum:
2016.02.20 szombat, 19:17:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.20 szombat, 19:15:06
én unixosat raktam már többször, azzal még sose volt gond
egyébként ha ez volt a jobb minőségű, akkor milyen lehet a silányabb??
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7003 Dátum:
2016.02.20 szombat, 19:27:30 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.02.20 szombat, 19:17:44
egyébként ha ez volt a jobb minőségű, akkor milyen lehet a silányabb??
ettől csak jobb lehet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7004 Dátum:
2016.02.20 szombat, 19:29:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.02.20 szombat, 19:27:30
ettől csak jobb lehet
most így utólag röhögünk rajta, de azért ha ez eldurrant volna neki...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7005 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 09:30:01 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.02.20 szombat, 19:00:43
Múlt hétvégén kombi féknyerget cseréltem egyik ismerősömnek a nem berohadós fajtára.
4 és fél hónappal ezelőtt felújítókészlettel rendbehoztuk a régi, berohadt féknyergét. Sajnos eddig tartott neki, így mindenképp egy 2004.09 utáni féknyereg cseréje mellett döntöttünk. Annó a felújítás mellett a fékcsöveket is cseréltük, mert elég szhar állapotban voltak. Most pedig meglepetten néztünk egymásra, mikor le akartuk venni a 4.5 hónapos fékcsöveket:
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer leszereltétek a 2 féknyerget, miért nem csináltátok meg a szimeringes átalakítást. Már többen megcsinálták és évek óta nincs vele gondjuk. Tudom, hogy ki mit szeret szép az annak, ne dumáljak bele.
Egyébként a FL előtti nyereg is a Bosch által gyártott robosztus, strapabíró szerkezet, csupán a tömítése nem megfelelő. A tömítést cserélve, átalakítva, hosszútávon is minden igényt kielégít.
A fékcsővel kapcsolatban, ez a probléma a boltban megérne 2 komoly misét és egy panaszkönyvet illetve, egy utólagos minőség vizsgálatot. Mivel mindkét cső a kidurranás határán állt, meghibásodásuk esetén a gépkocsi teljes fékrendszer hiányával ütközhetett volna bármivel. Féknél azért ez nagyon durva minőségi probléma.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.21 vasárnap, 12:41:40 írta Zsolteey
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7006 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 13:24:50 »
Idézetet írta: László - 2016.02.21 vasárnap, 09:30:01
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már egyszer leszereltétek a 2 féknyerget, miért nem csináltátok meg a szimeringes átalakítást. Már többen megcsinálták és évek óta nincs vele gondjuk. Tudom, hogy ki mit szeret szép az annak, ne dumáljak bele.
Egyébként a FL előtti nyereg is a Bosch által gyártott robosztus, strapabíró szerkezet, csupán a tömítése nem megfelelő. A tömítést cserélve, átalakítva, hosszútávon is minden igényt kielégít.
A fékcsővel kapcsolatban, ez a probléma a boltban megérne 2 komoly misét és egy panaszkönyvet illetve, egy utólagos minőség vizsgálatot. Mivel mindkét cső a kidurranás határán állt, meghibásodásuk esetén a gépkocsi teljes fékrendszer hiányával ütközhetett volna bármivel. Féknél azért ez nagyon durva minőségi probléma.
Tisztelettel László!
Kedves László!
A gazdája a csere mellett döntött, mondta,h ne újítgassuk a régi nyergét. Az ő döntése.
Én csak kicseréltem neki.
A fékcsövekről meg... remélem leveszik az árlistáról őket!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7007 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 13:59:13 »
Idézetet írta: Cs12 - 2016.02.21 vasárnap, 13:24:50
Kedves László!
A gazdája a csere mellett döntött, mondta,h ne újítgassuk a régi nyergét. Az ő döntése.
Én csak kicseréltem neki.
A fékcsövekről meg... remélem leveszik az árlistáról őket!
Tisztelt Fórumtárs!
Így maximálisan érthető a döntés. Én a megjegyzéssel csupán egy kicsit bátorítani akarom a társulatot, hogy nem kell mindjárt kicserélni a teljes nyerget, mivel egy próbát bőven megér az átalakítás. Az eddigi tapasztalatok ezt bizonyítják. Ahhoz képest, hogy milyen sűrűn előforduló problémával álltunk és állunk még ma is szembe, elenyészően kevésnek tartom a bátor tettre kész, az átalakítást bevállaló fórumtársak számát.
Ettől függetlenül továbbra is él az a szabály, hogy mindenki úgy csinálja ahogy neki a legszimpatikusabb.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7008 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 15:44:21 »
Idézetet írta: László - 2016.02.21 vasárnap, 13:59:13
Tisztelt Fórumtárs!
Így maximálisan érthető a döntés. Én a megjegyzéssel csupán egy kicsit bátorítani akarom a társulatot, hogy nem kell mindjárt kicserélni a teljes nyerget, mivel egy próbát bőven megér az átalakítás. Az eddigi tapasztalatok ezt bizonyítják. Ahhoz képest, hogy milyen sűrűn előforduló problémával álltunk és állunk még ma is szembe, elenyészően kevésnek tartom a bátor tettre kész, az átalakítást bevállaló fórumtársak számát.
Ettől függetlenül továbbra is él az a szabály, hogy mindenki úgy csinálja ahogy neki a legszimpatikusabb.
Tisztelettel László!
2.5 éve volt, hogy felújítottam a László módszerrel a nyergeket. Azóta se kellett hozzányúlni. Hibátlanul működik.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7009 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 18:31:37 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.02.21 vasárnap, 15:44:21
2.5 éve volt, hogy felújítottam a László módszerrel a nyergeket. Azóta se kellett hozzányúlni. Hibátlanul működik.
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
r.viktor
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7010 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 20:44:07 »
Hello mindenkinek!
Nekem egy 2001-es ferdehátú tdci mondim van és engem is utol ért a féknyereg kézifék működtetőkarjának beragadása. Vettem az egyik bontóban egy 2006-os évjáratú féknyerget és az lenne a kérdésem, hogy jó lesz-e az enyébe? A válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7011 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 21:25:52 »
Idézetet írta: r.viktor - 2016.02.21 vasárnap, 20:44:07
Hello mindenkinek!
Nekem egy 2001-es ferdehátú tdci mondim van és engem is utol ért a féknyereg kézifék működtetőkarjának beragadása. Vettem az egyik bontóban egy 2006-os évjáratú féknyerget és az lenne a kérdésem, hogy jó lesz-e az enyébe? A válaszotokat előre is köszönöm
Tudtommal jó lesz, de fékbetétet is cserélned kell, mert eltérőek. Talán még tárcsát is...ebben nem vagyok biztos, majd megmondják a bölcsek...
Én végül egy közepes utángyárott féknyereg mellett maradtam, mert tök jó állapotúak a tárcsáim/betéteim, és árba ugyanoda jött volna ki.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7012 Dátum:
2016.02.21 vasárnap, 21:27:20 »
Idézetet írta: r.viktor - 2016.02.21 vasárnap, 20:44:07
Hello mindenkinek!
Nekem egy 2001-es ferdehátú tdci mondim van és engem is utol ért a féknyereg kézifék működtetőkarjának beragadása. Vettem az egyik bontóban egy 2006-os évjáratú féknyerget és az lenne a kérdésem, hogy jó lesz-e az enyébe? A válaszotokat előre is köszönöm
Akkor a 2006-os is 5 ajtós,meg a többi:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1044564#msg1044564
Igen jó a féknyereg.A tárcsa maradhat. (komplett nyereg+csúszka+fékbetét+csavarok)
«
Utoljára szerkesztve: 2016.02.21 vasárnap, 21:29:03 írta Vagyokabajnok
»
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
r.viktor
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7013 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 06:59:57 »
Sziasztok!
Nagyon -nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget a féknyereggel kapcsolatban, szép napot nektek.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7014 Dátum:
2016.02.22 hétfő, 14:50:07 »
Idézetet írta: Piff - 2016.02.22 hétfő, 14:46:56
Sziasztok!Friss Mondeo tulajdonosként és új tagként egy olyan problémába szeretném kérni a segítségeteket hogy indulás után az első fékezésnél "bejelez(hangot ad) az abs majd kivillan az ABS lámpa és folyamatosan világit!De van úgy is hogy nem "jelez"vissza fékezésnél hanem csak ugy kivillan egy idő utàn (kb 15-20km)és utánna folyamatosan világít!Vásárlás előtt márkaszervízben átnézettem az autot ,ott jelezték hogy a bal hátsó keréknél valószínű az abs csatlakozóval lesz gond cserélni kell!A csatlakozócsere megtörtént de a jelenség továbbra is fenáll:( Ami a kérdésem lenne: valószínű a vezetékben van a hiba? Ha igen akkor ez külön cserélhető -rendelhető e?
Ui:.a jelado szenzor abbol gondolom hogy nem hibás-rossz mivel a szakszervízben csak a csatlakozot mondták cserére,gondolom én hogy akkor azt mondták volna hogy csere az egész:)!vagy a szakszervízben csak a hibát látják magát az okát nem hogy külön a vezeték vagy maga a jeladó a hibàs?
)köszi előre is a segítséget
Hibakód olvasás, aztán akkor lehet nézegetni azt a szenzort és környékét, amire panaszkodik.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7015 Dátum:
2016.03.06 vasárnap, 20:37:41 »
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni,a bal első féknyergem valószínű nem jó,mert nem megy vissza teljesen,mert az az oldali tárcsa nagyon melegszik ,míg a másik hűvös.
Mit lehet vele tenni?Van valami típushiba és meg lehet javítani?
Két dologot láttam eddig:
1.javító készlet unixnál kb 6e FT,de nem tudom a munkahengernél a tömítő gyűrűt mennyire könnyű bele tenni anélkül,hogy el ne csipnénk.
2.Szintén a unixnál árulnak fel ujítót darabokat kb 26e FT-ért,itt kell cseredarabot adni,vagy hogy működik?
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7016 Dátum:
2016.03.06 vasárnap, 21:14:54 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.06 vasárnap, 20:37:41
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni,a bal első féknyergem valószínű nem jó,mert nem megy vissza teljesen,mert az az oldali tárcsa nagyon melegszik ,míg a másik hűvös.
Mit lehet vele tenni?Van valami típushiba és meg lehet javítani?
Két dologot láttam eddig:
1.javító készlet unixnál kb 6e FT,de nem tudom a munkahengernél a tömítő gyűrűt mennyire könnyű bele tenni anélkül,hogy el ne csipnénk.
2.Szintén a unixnál árulnak fel ujítót darabokat kb 26e FT-ért,itt kell cseredarabot adni,vagy hogy működik?
Az elsőknek nincs ilyesmi típushibájuk.
Első körben nézd meg a csúszkákat, pucold ki a betéteket tartó "sínt".
Ha a dugattyú a bűnös, azt is biztos fel lehet újítani. Vagy csere bontottra.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7017 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 13:08:17 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.06 vasárnap, 20:37:41
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni,a bal első féknyergem valószínű nem jó,mert nem megy vissza teljesen,mert az az oldali tárcsa nagyon melegszik ,míg a másik hűvös.
Mit lehet vele tenni?Van valami típushiba és meg lehet javítani?
Két dologot láttam eddig:
1.javító készlet unixnál kb 6e FT,de nem tudom a munkahengernél a tömítő gyűrűt mennyire könnyű bele tenni anélkül,hogy el ne csipnénk.
2.Szintén a unixnál árulnak fel ujítót darabokat kb 26e FT-ért,itt kell cseredarabot adni,vagy hogy működik?
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeok első féknyerge egy rendkívül stabil megbízható szerkezet. Kifejezetten ritkán szokott elromlani. A probléma inkább az úszócsapok kenetlenségéből, majd megszorulásából adódik, aminek a következménye a tárcsa állandó súrlódása a fékbetétekkel, mivel a betétek nem tudnak megfelelő mértékben eltávolodni a tárcsától. A nyeregben lévő dugattyú elvétve szokott meghibásodni. Ritkán fordul elő a belső korróziótól való dugattyú megszorulás. Ilyen meghibásodás, csak nagyon elhanyagolt, és hosszú éveken keresztül nem cserélt elvizesedett fékfolyadék esetén adódhat. A gumielemek felújító készletével és az időben elvégzett fékfolyadék cserével, megfelelően orvosolható a probléma. Egy teljes felújítás esetén a teendő annyi, hogy az új tömítőelemekkel a dugattyút egy párszor, át kell mozgatni a hengerben, majd alapos takarítás után, az úszócsapokat megfelelő fékzsírral megkenni. Összeszerelés előtt az új tömítő elemeket érdemes előre egy kis fékfolyadékkal megkenni. A le és a szét-összeszerelés nem egy nagy feladat. A gumielemek teljes cseréje esetén, nem szabad megfeledkezni a rendszer tökéletes légtelenítéséről. Akinek van egy kis műszaki érzéke az bátran hozzáfoghat. Sok sikert a felújításhoz.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.07 hétfő, 13:22:04 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7018 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 13:55:18 »
Idézetet írta: László - 2016.03.07 hétfő, 13:08:17
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeok első féknyerge egy rendkívül stabil megbízható szerkezet. Kifejezetten ritkán szokott elromlani. A probléma inkább az úszócsapok kenetlenségéből, majd megszorulásából adódik, aminek a következménye a tárcsa állandó súrlódása a fékbetétekkel, mivel a betétek nem tudnak megfelelő mértékben eltávolodni a tárcsától. A nyeregben lévő dugattyú elvétve szokott meghibásodni. Ritkán fordul elő a belső korróziótól való dugattyú megszorulás. Ilyen meghibásodás, csak nagyon elhanyagolt, és hosszú éveken keresztül nem cserélt elvizesedett fékfolyadék esetén adódhat. A gumielemek felújító készletével és az időben elvégzett fékfolyadék cserével, megfelelően orvosolható a probléma. Egy teljes felújítás esetén a teendő annyi, hogy az új tömítőelemekkel a dugattyút egy párszor, át kell mozgatni a hengerben, majd alapos takarítás után, az úszócsapokat megfelelő fékzsírral megkenni. Összeszerelés előtt az új tömítő elemeket érdemes előre egy kis fékfolyadékkal megkenni. A le és a szét-összeszerelés nem egy nagy feladat. A gumielemek teljes cseréje esetén, nem szabad megfeledkezni a rendszer tökéletes légtelenítéséről. Akinek van egy kis műszaki érzéke az bátran hozzáfoghat. Sok sikert a felújításhoz.
Tisztelettel László!
Köszönöm a segítő válaszokat,sajnos nem tudom mikor volt a fékfolyadék cserélve,de gondolom most akkor esedékes.A dugattyút nem nehéz visszarakni az új tömítő gyűrűvel?
Kicsit tartok az ilyen felújító készlettől, hogy valami célszerszám kell a vissza/összerakásához.
Dávid
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7019 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 14:26:23 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.07 hétfő, 13:55:18
Köszönöm a segítő válaszokat,sajnos nem tudom mikor volt a fékfolyadék cserélve,de gondolom most akkor esedékes.A dugattyút nem nehéz visszarakni az új tömítő gyűrűvel?
Kicsit tartok az ilyen felújító készlettől, hogy valami célszerszám kell a vissza/összerakásához.
Dávid
Kedves Dávid!
A nyereg felújításhoz megfelelőméretű, jó minőségű 6 lapú dugókulcsok és egy egy közepes méretű csavarhúzó szükséges. A felújító készletben lévő karmantyúk megfelelően erősek, rugalmasak és nem szakadnak el. Nem szükséges semmilyen speciális szerszám. A dugattyú visszanyomása alaphelyzetbe kézzel, vagy egy párhuzamszorítóval könnyedén megoldható.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.07 hétfő, 14:30:08 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7020 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 14:43:44 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.07 hétfő, 13:55:18
Köszönöm a segítő válaszokat,sajnos nem tudom mikor volt a fékfolyadék cserélve,de gondolom most akkor esedékes.A dugattyút nem nehéz visszarakni az új tömítő gyűrűvel?
Kicsit tartok az ilyen felújító készlettől, hogy valami célszerszám kell a vissza/összerakásához.
Dávid
Első menetben kapd le a féknyerget, és pucold ki alaposan a fékbetétek végein a csúszkáknál, majd rakd össze újra. Utána cseréld le a fékfolyadékot is. Ha mindez megvan, tesztmenet, pár nap próba, hogy hogyan viselkedik.
Felújítani ráérsz akkor is, ha mindez nem segített.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7021 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 14:54:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.07 hétfő, 14:43:44
Első menetben kapd le a féknyerget, és pucold ki alaposan a fékbetétek végein a csúszkáknál, majd rakd össze újra. Utána cseréld le a fékfolyadékot is. Ha mindez megvan, tesztmenet, pár nap próba, hogy hogyan viselkedik.
Felújítani ráérsz akkor is, ha mindez nem segített.
AndyA
Ha a fékfolyadék bevizesedne, nem jelentkezne a többi keréknél is a probléma?
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7022 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 15:09:31 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.07 hétfő, 14:54:30
Ha a fékfolyadék bevizesedne, nem jelentkezne a többi keréknél is a probléma?
Nem törvényszerű. Ha épp ennek a féknek akad és súrlódik a betétje, akkor ez melegebb lesz, mint a többi, ahol már elforr a vizes fékfolyadék, míg a többinél még éppen bírja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7023 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 15:25:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.07 hétfő, 15:09:31
Nem törvényszerű. Ha épp ennek a féknek akad és súrlódik a betétje, akkor ez melegebb lesz, mint a többi, ahol már elforr a vizes fékfolyadék, míg a többinél még éppen bírja.
AndyA
A kengyelben a betét csúszófelületét érdemes tisztítás után rézpasztával bekenni?
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7024 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 16:24:53 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.07 hétfő, 15:25:51
A kengyelben a betét csúszófelületét érdemes tisztítás után rézpasztával bekenni?
Erről megoszlanak a vélemények. Van, aki azt mondja, igen, mert a korrózió nem kezdi ki olyan könnyen, nehezebben akad el. Más azt mondja, hogy pont nem, mert a zsírban fog megállni a kosz és a por, és attól fog elakadni.
Ugyanakkor a zsírzás mellett kiállók véleménye egyben az is szokott lenni, hogy akkor csikorog-nyikorog a fék, ha nincs rendesen bezsírozva. Ezt az egyet egyébként saját tapasztalat alapján is meg tudom erősíteni.
Mondják azt is, hogy a betét és a fékdugattyú felfekvése közé is kenj egy kicsit a fékzsírból, oda sem árt.
Amúgy ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AgressoR
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7025 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 16:55:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.07 hétfő, 16:24:53
Erről megoszlanak a vélemények. Van, aki azt mondja, igen, mert a korrózió nem kezdi ki olyan könnyen, nehezebben akad el. Más azt mondja, hogy pont nem, mert a zsírban fog megállni a kosz és a por, és attól fog elakadni.
Ugyanakkor a zsírzás mellett kiállók véleménye egyben az is szokott lenni, hogy akkor csikorog-nyikorog a fék, ha nincs rendesen bezsírozva. Ezt az egyet egyébként saját tapasztalat alapján is meg tudom erősíteni.
Mondják azt is, hogy a betét és a fékdugattyú felfekvése közé is kenj egy kicsit a fékzsírból, oda sem árt.
Amúgy ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz!
AndyA
Köszönöm a kimerítő választ !
Naplózva
Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7026 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 17:26:41 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.07 hétfő, 16:55:58
Köszönöm a kimerítő választ !
Ha mégis csere lesz, akkor van első féknyergem.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7027 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 18:33:35 »
Idézetet írta: AgressoR - 2016.03.07 hétfő, 13:55:18
Köszönöm a segítő válaszokat,sajnos nem tudom mikor volt a fékfolyadék cserélve,de gondolom most akkor esedékes.A dugattyút nem nehéz visszarakni az új tömítő gyűrűvel?
Kicsit tartok az ilyen felújító készlettől, hogy valami célszerszám kell a vissza/összerakásához.
Dávid
Tessék, itt egy jó kis útmutató az első nyergek felújításáról. Jó sok képpel.
http://www.talkford.com/community/topic/186773-mk3-front-brake-caliper-rebuild-guide/
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Brake_Caliper_Rebuild_Guide_%28Mondeo_Mk2_-_Part_1_of_3%29
«
Utoljára szerkesztve: 2016.03.07 hétfő, 20:47:58 írta Bleky
»
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7028 Dátum:
2016.03.07 hétfő, 20:03:54 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2016.03.07 hétfő, 17:26:41
Ha mégis csere lesz, akkor van első féknyergem.
Nekem is van fölös. Kettő.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7029 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 07:38:09 »
Srácok
ATE POWER + CERAMIC fékszett első 55 ezer , hátsó 48 ezerért jó ár szerintetek ?
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7030 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 09:00:04 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.03.13 vasárnap, 07:38:09
Srácok
ATE POWER + CERAMIC fékszett első 55 ezer , hátsó 48 ezerért jó ár szerintetek ?
Húbammeg! Mire készülsz?
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7031 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 09:11:15 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2016.03.13 vasárnap, 09:00:04
Húbammeg! Mire készülsz?
pici felújításra
hátsó agyat kell (csapágyas), első csapágyat meg akkor már cserélek (megelőzöm) és akkor már lecserélem a fékeket is (nemsokára egyébként is kellene)
de mivel eltört az első rugóm is akkor már rugókat is cserélek elől is és hátul is
Ágyőőő spórolt pénz
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7032 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 12:11:50 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.03.13 vasárnap, 09:11:15
pici felújításra
hátsó agyat kell (csapágyas), első csapágyat meg akkor már cserélek (megelőzöm) és akkor már lecserélem a fékeket is (nemsokára egyébként is kellene)
de mivel eltört az első rugóm is akkor már rugókat is cserélek elől is és hátul is
Ágyőőő spórolt pénz
Jó kis sport ez az autózás!
Két hete cseréltem kettőstömegűt és kuplung szettet, valamint féltengely szimmeringeket, váltóolajat és féltengely támasztó csapágyat. Szabad szemmel messziről is jól látható összegbe került.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7033 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 12:29:25 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2016.03.13 vasárnap, 12:11:50
Jó kis sport ez az autózás!
Két hete cseréltem kettőstömegűt és kuplung szettet, valamint féltengely szimmeringeket, váltóolajat és féltengely támasztó csapágyat. Szabad szemmel messziről is jól látható összegbe került.
Még jó hogy van nekünk
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7034 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 18:53:15 »
Idézetet írta: rstwingo - 2016.03.13 vasárnap, 09:11:15
pici felújításra
hátsó agyat kell (csapágyas), első csapágyat meg akkor már cserélek (megelőzöm) és akkor már lecserélem a fékeket is (nemsokára egyébként is kellene)
de mivel eltört az első rugóm is akkor már rugókat is cserélek elől is és hátul is
Ágyőőő spórolt pénz
Az első csapágyak sokkal tartósabbak a hátsóknál. Amíg nem muszáj, én nem cserélném a helyedben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7035 Dátum:
2016.03.13 vasárnap, 19:17:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.13 vasárnap, 18:53:15
Az első csapágyak sokkal tartósabbak a hátsóknál. Amíg nem muszáj, én nem cserélném a helyedben.
AndyA
Megfontolom, köszönöm
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7036 Dátum:
2016.03.16 szerda, 08:29:38 »
Sziasztok!
Mi az az érték,ami alatt illik féktárcsát cserélni?
( a vastagság kopására gondolok )
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7037 Dátum:
2016.03.16 szerda, 08:38:13 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.03.16 szerda, 08:29:38
Sziasztok!
Mi az az érték,ami alatt illik féktárcsát cserélni?
( a vastagság kopására gondolok )
Tisztelt Fórumtárs!
Első tárcsa esetén 22 mm, hátsó tárcsa esetén 10 mm betét, vastagság max 3 mm.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7038 Dátum:
2016.03.16 szerda, 08:49:03 »
Idézetet írta: Butcher88 - 2016.03.16 szerda, 08:29:38
Sziasztok!
Mi az az érték,ami alatt illik féktárcsát cserélni?
( a vastagság kopására gondolok )
László fórumtárs központozása egy kicsit félreérthető.
Első tárcsa gyárilag 24 mm, 22-ig kophat el. Hátsó 12 mm, 10-ig kophat el. Ha elérted, akkor nem illik, hanem muszáj cserélni.
Betéteket 3 mm a minimum réteg. Ezt elég könnyű ellenőrizni, ezért hasítják be a közepét. Ha azt már nem látod, akkor határon vagy, csere.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7039 Dátum:
2016.03.16 szerda, 08:55:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.16 szerda, 08:49:03
ezért hasítják be a közepét.
AndyA
Nem ezért hasítják be.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Butcher88
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305827718
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7040 Dátum:
2016.03.16 szerda, 10:06:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.03.16 szerda, 08:49:03
László fórumtárs központozása egy kicsit félreérthető.
Első tárcsa gyárilag 24 mm, 22-ig kophat el. Hátsó 12 mm, 10-ig kophat el. Ha elérted, akkor nem illik, hanem muszáj cserélni.
Betéteket 3 mm a minimum réteg. Ezt elég könnyű ellenőrizni, ezért hasítják be a közepét. Ha azt már nem látod, akkor határon vagy, csere.
AndyA
Köszönöm mindkettőtöknek a választ,kerékcserekor ellenőrizni fogom!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7041 Dátum:
2016.03.16 szerda, 11:18:21 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.16 szerda, 08:55:19
Nem ezért hasítják be.
az a választék,mint a hajában.csak ott baltával készítik.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7042 Dátum:
2016.03.16 szerda, 13:16:33 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.03.16 szerda, 08:55:19
Nem ezért hasítják be.
De ha már, akkor pont addig, hogy erre is pont véletlenül jó legyen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7043 Dátum:
2016.03.16 szerda, 13:17:05 »
Idézetet írta: alf - 2016.03.16 szerda, 11:18:21
az a választék,mint a hajában.csak ott baltával készítik.....
Neeem. Az a divatos anyósfrizura, középen szekercével elválasztva.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7044 Dátum:
2016.03.16 szerda, 18:21:32 »
A minap megcsináltam a szimeringes hátsó féknyeregfelújítást. Köszönet Lászlónak az ötletért, és a telefonos segítségért amit igénybe vettem szerelés közben.
Most tökéletesen működnek, remélem hosszú távon is beválik.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7045 Dátum:
2016.03.16 szerda, 21:25:32 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.03.16 szerda, 18:21:32
A minap megcsináltam a szimeringes hátsó féknyeregfelújítást. Köszönet Lászlónak az ötletért, és a telefonos segítségért amit igénybe vettem szerelés közben.
Most tökéletesen működnek, remélem hosszú távon is beválik.
A mozgatókar és a szimmering között kend be valami ellenállóbb, sűrű zsírral. Nekem ott bement pici kosz még be nem kentem és megszorult megint. De azóta hibátlan (2 év).
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7046 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 06:47:05 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.03.16 szerda, 18:21:32
A minap megcsináltam a szimeringes hátsó féknyeregfelújítást. Köszönet Lászlónak az ötletért, és a telefonos segítségért amit igénybe vettem szerelés közben.
Most tökéletesen működnek, remélem hosszú távon is beválik.
Tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok.
Sok 10 ezer km problémamentes autózást kívánok.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7047 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 16:10:52 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.03.16 szerda, 21:25:32
A mozgatókar és a szimmering között kend be valami ellenállóbb, sűrű zsírral. Nekem ott bement pici kosz még be nem kentem és megszorult megint. De azóta hibátlan (2 év).
LIT-2 EP zsírral kentem be, az jó lehet?
http://www.olajrengeteg.hu/item/71467
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7048 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 16:11:45 »
Idézetet írta: László - 2016.03.17 csütörtök, 06:47:05
Tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok.
Sok 10 ezer km problémamentes autózást kívánok.
Tisztelettel László!
Köszönöm, remélem a legjobbakat.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7049 Dátum:
2016.03.17 csütörtök, 17:08:19 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2016.03.17 csütörtök, 16:10:52
LIT-2 EP zsírral kentem be, az jó lehet?
http://www.olajrengeteg.hu/item/71467
Mindegy milyennel, csak sűrű legyen, hogy ne mosódjon ki könnyen.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ