Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075185 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 18:39:02 »

Szisztok! Az autóm 2003-as díesel 2 literes mondeo! A problémám a következő: komplett fék felújítás után(tárcsa szabályozás betétek cseréje) észre vettem hogy be van rohadva a kézifékkarom  hátsó féknyergben! Szét szedtem, megpucoltm mindkét hátsó fékmunkahengert. És az egész rendszer kapott új fékolajat. légtelenítés megtörtént,viszont a fékhatás gyalázatos lett,és a fékpedál alapjáraton gyakorlatilag benyomható padlólemezig!mi előtt még valaki azt mondaná ez természetes(mert már ezt is hallottam )  egyáltalán nem az! kicseréltem a főfékmunkahengerben a tömítéseket,háth ott engedi vissza az oljat,de nem változott! Esetleg találkoztatok hasonló problémával? tudnátok valani okosságot a megoldásra? abs-el kell valamit csinálni légtelenítéskor?
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 20:35:36 »

Szisztok! Az autóm 2003-as díesel 2 literes mondeo! A problémám a következő: komplett fék felújítás után(tárcsa szabályozás betétek cseréje) észre vettem hogy be van rohadva a kézifékkarom  hátsó féknyergben! Szét szedtem, megpucoltm mindkét hátsó fékmunkahengert. És az egész rendszer kapott új fékolajat. légtelenítés megtörtént,viszont a fékhatás gyalázatos lett,és a fékpedál alapjáraton gyakorlatilag benyomható padlólemezig!mi előtt még valaki azt mondaná ez természetes(mert már ezt is hallottam )  egyáltalán nem az! kicseréltem a főfékmunkahengerben a tömítéseket,háth ott engedi vissza az oljat,de nem változott! Esetleg találkoztatok hasonló problémával? tudnátok valani okosságot a megoldásra? abs-el kell valamit csinálni légtelenítéskor?
Fékolajtartályból nem  fogy az olaj? Ha elkezded pumpálni a féket felkeményedik a pedál? 
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2016.03.18 péntek, 06:31:30 »

Fékolajtartályból nem  fogy az olaj? Ha elkezded pumpálni a féket felkeményedik a pedál? 


A tartályból nem fogy az olaj,és nem szivárog sehol. pumpálásra felkeményedik,majd ha nyomom folyamatosan beérek  doblemezig rinya
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2016.03.18 péntek, 06:34:46 »


A tartályból nem fogy az olaj,és nem szivárog sehol. pumpálásra felkeményedik,majd ha nyomom folyamatosan beérek  doblemezig rinya

Ez ilyen, ez nem hiba
Minden dizel mondié ilyen, az enyém is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2016.03.18 péntek, 06:46:36 »


A tartályból nem fogy az olaj,és nem szivárog sehol. pumpálásra felkeményedik,majd ha nyomom folyamatosan beérek  doblemezig rinya
Tisztelt Fórumtárs!
Tisztázzunk valamit. Álló motor esetén, felpumpálva a féket, fel kell keményedjen a pedál és nem szabad, hogy besüllyedjen. Miközben, ha nyomod a pedált és beindítod a motort, akkor a fékrásegítő helyes működéséből adódóan a pedál besüllyedhet a pedálút kb 1/3-ig. Ha nem így működik a féked akkor sajnos valahol tömítetlen. Én a helyedben minden elemet külön-külön ismételten leellenőriznék. Csodák nincsenek. A fék egy zárt rendszer. A nyomás nem tűnhet el, csak tömítetlenség esetén. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2016.03.18 péntek, 06:49:13 »

Ez ilyen, ez nem hiba
Minden dizel mondié ilyen, az enyém is
Tisztelt Fórumtárs!
Én azért ezt nem mondanám a helyedben. wow1
Tisztellettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2016.03.18 péntek, 07:47:02 »

Ez ilyen, ez nem hiba
Minden dizel mondié ilyen, az enyém is

Dehogy ilyen mindegyik.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2016.03.18 péntek, 10:12:00 »

Tisztelt Fórumtárs!
Tisztázzunk valamit. Álló motor esetén, felpumpálva a féket, fel kell keményedjen a pedál és nem szabad, hogy besüllyedjen. Miközben, ha nyomod a pedált és beindítod a motort, akkor a fékrásegítő helyes működéséből adódóan a pedál besüllyedhet a pedálút kb 1/3-ig. Ha nem így működik a féked akkor sajnos valahol tömítetlen. Én a helyedben minden elemet külön-külön ismételten leellenőriznék. Csodák nincsenek. A fék egy zárt rendszer. A nyomás nem tűnhet el, csak tömítetlenség esetén. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt Fórumtárs!
Én azért ezt nem mondanám a helyedben. wow1
Tisztellettel László! worship

Kedves László!

Ha visszaemlékszel pár hónappal ezelőtt pont ezen vitáztunk 2 napig. Végül megadtam magam, azt mondtad ez így működik. Nekem súlyos bajom volt azzal, hogy a kolléga pedálja beesik a padlólemezig, de te azt állítottad dízeleknél ez így működik, és ahhoz, hogy ezt orvosolni lehessen, be kell építeni valami puffertartály féleséget, vagy nagyobb tartályt vagy mit. Most meg pont az ellenkezőjét állítod, pont azt amit én annak idején. 139 oldal:
Idézem: "A  dízel mondeo fékrendszerénél normális dolog az, hogy a motor beinditása után a fékpedál bemegy kb a fékpedálút úgy egyharmadáig, és tovább süllyed a pedál ha folyamatosan nyomod a féket"  "padlóig besüllyedt fékpedál esetében is a fékhatás megvan"
erre én: "Én továbbra is fenntartom, hogy valahol tömítetlenség van. Szerintem. Minden dízel ilyen lenne?"
erre te: "a dízel mondeók mind így működnek"
Felhívom a figyelmet, sose azzal volt gondom, hogy beesik kissé a pedál, mondjuk 1/3-ig aztán bekeményedik. Az volt a bajom, hogy nem szabadna beesnie padlóig.
Most akkor mi az igazság? Segíts tisztán látni.
Köszönöm.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.18 péntek, 11:40:50 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2016.03.18 péntek, 10:27:47 »


A tartályból nem fogy az olaj,és nem szivárog sehol. pumpálásra felkeményedik,majd ha nyomom folyamatosan beérek  doblemezig rinya
Írtad, hogy felújítottad a főfékhengert. Minden karmatyú a megfelelő pozícióba lett visszarakva?
Ha nem fogy az olaj nem nagyon van más lehetőség vagy átenged  munkahenger, vagy levegő maradt a rendszerben. Az rendben van hogy indításkor nyomod a féket és beljebb megy a pedál, ez a vákuum miatt van, egy pumpálás és beáll az üzemi helyzetbe, de az "mindig" egy magasságban van.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2016.03.18 péntek, 12:16:24 »

Kedves László!

Ha visszaemlékszel pár hónappal ezelőtt pont ezen vitáztunk 2 napig. Végül megadtam magam, azt mondtad ez így működik. Nekem súlyos bajom volt azzal, hogy a kolléga pedálja beesik a padlólemezig, de te azt állítottad dízeleknél ez így működik, és ahhoz, hogy ezt orvosolni lehessen, be kell építeni valami puffertartály féleséget, vagy nagyobb tartályt vagy mit. Most meg pont az ellenkezőjét állítod, pont azt amit én annak idején. 139 oldal:
Idézem: "A  dízel mondeo fékrendszerénél normális dolog az, hogy a motor beinditása után a fékpedál bemegy kb a fékpedálút úgy egyharmadáig, és tovább süllyed a pedál ha folyamatosan nyomod a féket"  "padlóig besüllyedt fékpedál esetében is a fékhatás megvan"
erre én: "Én továbbra is fenntartom, hogy valahol tömítetlenség van. Szerintem. Minden dízel ilyen lenne?"
erre te: "a dízel mondeók mind így működnek"
Felhívom a figyelmet, sose azzal volt gondom, hogy beesik kissé a pedál, mondjuk 1/3-ig aztán bekeményedik. Az volt a bajom, hogy nem szabadna beesnie padlóig.
Most akkor mi az igazság? Segíts tisztán látni.
Köszönöm.  worship

Ezzel egyetértek. Jól működő féket nem kell felpumpálni, nem megy be a padlóig. Szerintem.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2016.03.18 péntek, 14:00:08 »

Kedves László!

Ha visszaemlékszel pár hónappal ezelőtt pont ezen vitáztunk 2 napig. Végül megadtam magam, azt mondtad ez így működik. Nekem súlyos bajom volt azzal, hogy a kolléga pedálja beesik a padlólemezig, de te azt állítottad dízeleknél ez így működik, és ahhoz, hogy ezt orvosolni lehessen, be kell építeni valami puffertartály féleséget, vagy nagyobb tartályt vagy mit. Most meg pont az ellenkezőjét állítod, pont azt amit én annak idején. 139 oldal:
Idézem: "A  dízel mondeo fékrendszerénél normális dolog az, hogy a motor beinditása után a fékpedál bemegy kb a fékpedálút úgy egyharmadáig, és tovább süllyed a pedál ha folyamatosan nyomod a féket"  "padlóig besüllyedt fékpedál esetében is a fékhatás megvan"
erre én: "Én továbbra is fenntartom, hogy valahol tömítetlenség van. Szerintem. Minden dízel ilyen lenne?"
erre te: "a dízel mondeók mind így működnek"
Felhívom a figyelmet, sose azzal volt gondom, hogy beesik kissé a pedál, mondjuk 1/3-ig aztán bekeményedik. Az volt a bajom, hogy nem szabadna beesnie padlóig.
Most akkor mi az igazság? Segíts tisztán látni.
Köszönöm.  worship
Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy soha nem volt gondom a fékhatással. Egyszer egy hosszabb várakozásnál a lámpa előtt besüllyedt a pedál járómotor esetén a padlóig. A fékhatás továbbra is megvolt. Egy kiegészítő puffertartály beépítésével a kellemetlen jelenség megszűnt. Nem ragozom tovább. Sokan azt nem hitték, hogy járó motor esetén besüllyed a pedál egy darabon és lágyabb, mint leállított motor esetén. A fórumtársnál más a helyzet. A fék jó volt, felújítás és légtelenítés után most nem jó. Meg kell keresni a tömítetlenséget ennyi. Járómotor esetén a túlzott pedálbesüllyedés akár padlóig nem tömítetlenség, hanem vákuum probléma. Ilyenkor is meg van a fékhatás a rásegítő helyes működéséből adódóan. Ez a nézetkülönbség úgy látom még mindig meg van. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.18 péntek, 14:12:45 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2016.03.18 péntek, 14:27:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy soha nem volt gondom a fékhatással. Egyszer egy hosszabb várakozásnál a lámpa előtt besüllyedt a pedál járómotor esetén a padlóig. A fékhatás továbbra is megvolt. Egy kiegészítő puffertartály beépítésével a kellemetlen jelenség megszűnt. Nem ragozom tovább. Sokan azt nem hitték, hogy járó motor esetén besüllyed a pedál egy darabon és lágyabb, mint leállított motor esetén. A fórumtársnál más a helyzet. A fék jó volt, felújítás és légtelenítés után most nem jó. Meg kell keresni a tömítetlenséget ennyi. Járómotor esetén a túlzott pedálbesüllyedés akár padlóig nem tömítetlenség, hanem vákuum probléma. Ilyenkor is meg van a fékhatás a rásegítő helyes működéséből adódóan. Ez a nézetkülönbség úgy látom még mindig meg van. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

2 ellentétes dolgot írsz 1 hozzászólásban.
A kollégának besüllyed a pedál padlóig, ez a gond. Erre írod, "Meg kell keresni a tömítetlenséget ennyi".  Ok, ez rendben, szerintem is.
Erre a következő mondat: "Járómotor esetén a túlzott pedálbesüllyedés akár padlóig nem tömítetlenség, hanem vákuum probléma"
Akkor most tömítetlenség, vagy vákuum?
Ha vákuum, akkor hogyhogy egy légtelenítés ill felújítás után nem működik? Előtte volt vákuum most nincs? Hol az összefüggés?

Ne haragudj, tényleg nem kötekedni akarok, de már nem egyszer írták tulajdonosok ezt a "besüllyed a fékpedál padlóig" problémát és össze
vissza irogatunk minden félét. Nem tudja senki igazából a megoldást. A puffer tartály az én véleményem szerint csak minimalizálja a hibát, nem megszünteti.
Tisztelettel,
Peti  worship

UI: Ha kezdek idegesítő lenni, szólj.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.18 péntek, 14:29:30 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2016.03.18 péntek, 14:29:37 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kezdem azzal, hogy soha nem volt gondom a fékhatással. Egyszer egy hosszabb várakozásnál a lámpa előtt besüllyedt a pedál járómotor esetén a padlóig. A fékhatás továbbra is megvolt. Egy kiegészítő puffertartály beépítésével a kellemetlen jelenség megszűnt. Nem ragozom tovább. Sokan azt nem hitték, hogy járó motor esetén besüllyed a pedál egy darabon és lágyabb, mint leállított motor esetén. A fórumtársnál más a helyzet. A fék jó volt, felújítás és légtelenítés után most nem jó. Meg kell keresni a tömítetlenséget ennyi. Járómotor esetén a túlzott pedálbesüllyedés akár padlóig nem tömítetlenség, hanem vákuum probléma. Ilyenkor is meg van a fékhatás a rásegítő helyes működéséből adódóan. Ez a nézetkülönbség úgy látom még mindig meg van. wave
Tisztelettel László! worship

De akkor csak igaz amit irtam, hogy gyárilqg bemegy a pedál padlóig, ráadásul én annak idején ki is próbáltam és le is írtam itt a fórumba
a fékem nekem is jól müködik
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2016.03.18 péntek, 14:31:08 »

De akkor csak igaz amit irtam, hogy gyárilqg bemegy a pedál padlóig, ráadásul én annak idején ki is próbáltam és le is írtam itt a fórumba
a fékem nekem is jól müködik

Mindig ilyen volt, vagy egyszer csak feltűnt?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2016.03.18 péntek, 14:41:59 »

Mindig ilyen volt, vagy egyszer csak feltűnt?

soha nem tünt volna fel nekem ,mert nem tartom a lábam a féken ha állok mondjuk egy lámpánál
ezért van a kézifék

én csak azért próbáltam ki, mert itt olvastam a "vitáról" és kiváncsivá tett

szóval tényleg bemegy, de ennek ellenére tökéletesen fog és tartja az autót még lejtön is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2016.03.18 péntek, 14:57:44 »

Talkford-ról egy TDCI mondeós ezt írja:

http://www.talkford.com/community/topic/224240-ford-mondeo-mk3-2007-20-tdci-brake-pedal-going-to-floor/

Tünetek, ami nálunk. Álló motorral kemény fék, pumpálva beton. Motor beindít, pumpálva kemény, de kis idő múlva lesüllyed a pedál egészen a padlóig.
Ez mind főfékhenger csere majd légtelenítés után jelentkezett. Folyadék szint csökkenés nincs. Újabb légtelenítés, kicsit jobb lett, de nem szűnt meg.
Lényeg a lényeg, a főfékhenger volt a hibás, az új, amit beleraktak. Újra kicserélték és a jelenség megszűnt. Vélemény?

Az egészben az a röhej, hogy az autók még ezzel a hibával is képesek átmenni műszakin és a tulajdonosok évekig használják gond nélkül, mert valójában működik a fék. Csak meg kell szokni.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.18 péntek, 15:12:10 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2016.03.18 péntek, 14:59:20 »

soha nem tünt volna fel nekem ,mert nem tartom a lábam a féken ha állok mondjuk egy lámpánál
ezért van a kézifék

én csak azért próbáltam ki, mert itt olvastam a "vitáról" és kiváncsivá tett

szóval tényleg bemegy, de ennek ellenére tökéletesen fog és tartja az autót még lejtön is


Én elhiszem, hogy működik meg minden, én csak azt tudom nehezen megemészteni, hogy ennek "így kell" működnie.  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2016.03.18 péntek, 16:21:08 »

Kedves László!

2 ellentétes dolgot írsz 1 hozzászólásban.
A kollégának besüllyed a pedál padlóig, ez a gond. Erre írod, "Meg kell keresni a tömítetlenséget ennyi".  Ok, ez rendben, szerintem is.
Erre a következő mondat: "Járómotor esetén a túlzott pedálbesüllyedés akár padlóig nem tömítetlenség, hanem vákuum probléma"
Akkor most tömítetlenség, vagy vákuum?
Ha vákuum, akkor hogyhogy egy légtelenítés ill felújítás után nem működik? Előtte volt vákuum most nincs? Hol az összefüggés?

Ne haragudj, tényleg nem kötekedni akarok, de már nem egyszer írták tulajdonosok ezt a "besüllyed a fékpedál padlóig" problémát és össze
vissza irogatunk minden félét. Nem tudja senki igazából a megoldást. A puffer tartály az én véleményem szerint csak minimalizálja a hibát, nem megszünteti.
Tisztelettel,
Peti  worship

UI: Ha kezdek idegesítő lenni, szólj.  worship
Tisztelt Fórumtárs!
Én azzal kezdtem, hogy a fékkel soha nem volt problémám, annak ellenére, hogy egyszer nekem is véletlenül feltűnt, hogy a pedál besüllyedt padlóig. Erre azt írtam, hogy egy tartály beépítésével a rendszer azóta kifogástalanul működik ami azt jelenti, hogy nem esik be a pedál padlóig. A fórumtárs viszont arról ír, hogy nincs megfelelő fékhatása. Szerintem a két dolog nem ugyanaz. Azt hogy megvételkor milyen helyzetben volt a pedál tartós fékezés esetén nem tudom, mert nem vizsgáltam a hibátlan működés miatt. Én vettem a fáradtságot áttanulmányoztam a fékrásegítés működését. Úgy érzem megértettem annak működését, amit a fék működésem pontosan alá támaszt. Summa summarum. A megfelelő fékhatás melletti pedálbesüllyedés, jellemzően vákuum problémát takar. Hogy egész pontos legyek a TDDI gépeknél ritkán fordul elő vákuum jellegű pedálbesüllyedéses probléma, mert kisebb a vákuum felhasználás mint a TDCI gépeknél. Ezt a TDCI gépeknél valószínű a gyárban nem korrigálták megfelelő kiegészítő vákuumtartály beépítésével. Én erről többet, érhetőbben nem tudok írni, és kiszálltam, mielőtt ismét elkezdünk egy véget nem érő vitát. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2016.03.18 péntek, 16:50:37 »

Kedves László!

2 ellentétes dolgot írsz 1 hozzászólásban.
A kollégának besüllyed a pedál padlóig, ez a gond. Erre írod, "Meg kell keresni a tömítetlenséget ennyi".  Ok, ez rendben, szerintem is.
Erre a következő mondat: "Járómotor esetén a túlzott pedálbesüllyedés akár padlóig nem tömítetlenség, hanem vákuum probléma"

Hát ilyen nincs... egy jó féknél, még ha az atyaúristen vákuma is rendelkezésre állna, nem süllyedhet a fék be, mondjuk több mint feléig.
Csak akkor fordulhat elő ilyen, ha levegő van a rendszerben, vagy extrém nagyot nyitnak a dugattyúk (nincs benn fékpofa).

Ha kevés a fékhatás, ott sem a vákum a kevés, hanem olajos a betét, elkopott, túl vékony a tárcsa, levegős a rendszer.

Ha a rásegítés a kevés, azaz fog a fék, csak nyomni kell, mint a fene, na akkor beszélünk a vákuum hiányáról (vagy éppen másról).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:27:17 »

Urak.
Létezik, hogy a kézifék kar nem engedi vissza normálisan a bowdent és ezáltal beragad a hátsófék (Csak a kézfék behúzásakor a bal teljesen a jobb félig)?  Az enyémben a gyári önbeállítós vacak van még.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:38:09 »

Szisztok! Az autóm 2003-as díesel 2 literes mondeo! A problémám a következő: komplett fék felújítás után(tárcsa szabályozás betétek cseréje) észre vettem hogy be van rohadva a kézifékkarom  hátsó féknyergben! Szét szedtem, megpucoltm mindkét hátsó fékmunkahengert. És az egész rendszer kapott új fékolajat. légtelenítés megtörtént,viszont a fékhatás gyalázatos lett,és a fékpedál alapjáraton gyakorlatilag benyomható padlólemezig!mi előtt még valaki azt mondaná ez természetes(mert már ezt is hallottam )  egyáltalán nem az! kicseréltem a főfékmunkahengerben a tömítéseket,háth ott engedi vissza az oljat,de nem változott! Esetleg találkoztatok hasonló problémával? tudnátok valani okosságot a megoldásra? abs-el kell valamit csinálni légtelenítéskor?

Mindenkitől elnézést kérek az előbbi vitáért, súlyosan félreolvastam atis írását, de szerintem László is picit. Keveredett a szezon a fazonnal.
"gyakorlatilag benyomható padlólemezig", tehát nem beesik, hanem benyomható. Erővel. Szerintem egyszerű levegősödés van. Tessék újra megcsinálni. Ha kell, 2 módszerrel is egymás után.
Egyszer pumpálós módszerrel, egyszer vákuummal. Az ABS egységbe beszorult levegő nehezen jön ki.

Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:45:43 »

El kell vinni az autót egy megfelelő szakihoz aki rendelkezik ABS fékrendszerrel felszerelt jármüvek légtelenitéséhez szükséges felszereléssel. Az ABS miatt otthon nem egyszerü a légtelenités, szinte lehetetlen teljesen légteleniteni, a fennálló hibajelenség pedig arra utal, hogy levegős a rendszer.
ÜDV:
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:54:08 »

Urak.
Létezik, hogy a kézifék kar nem engedi vissza normálisan a bowdent és ezáltal beragad a hátsófék (Csak a kézfék behúzásakor a bal teljesen a jobb félig)?  Az enyémben a gyári önbeállítós vacak van még.


Nem, a kar egyszerre mozgatja a 2 oldalt. Vagy a nyereg vagy az adott oldalhoz tartozó kötél a xar.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2016.03.18 péntek, 18:27:41 »

El kell vinni az autót egy megfelelő szakihoz aki rendelkezik ABS fékrendszerrel felszerelt jármüvek légtelenitéséhez szükséges felszereléssel. Az ABS miatt otthon nem egyszerü a légtelenités, szinte lehetetlen teljesen légteleniteni, a fennálló hibajelenség pedig arra utal, hogy levegős a rendszer.
ÜDV:
Tisztelt Fórumtárs!
A biztonságos légtelenítés, kétféle légtelenítő készülékkel végezhető el maradéktalanul.
1. Vákuummal működő légtelenítő.
2. Túlnyomással működő légtelenítő.
Mindkét készülék megóvja a főfékhenger karmantyúit az esetleges sérülésektől, ami a lábbal történő légtelenítéskor sajnos előfordulhat. A főfékhenger töve korrodálódhat, mivel normál üzem közben ezen a részen nem mozognak a tömítőgyűrűk. Lábbal történő légtelenítéskor a gyűrűk ráfuthatnak erre a korrodálódott szakaszra és sérülhetnek, ami levegősödéshez vezet. Az ABS igazad van nem könnyíti meg a légtelenítést.
Mindezen nehézségek kiküszöbölésére írtam egy cikket a FAQ-ban. Egy pár ezer Ft-ból egyszerűen elkészíthető túlnyomásos féklégtelenítő készülék elkészítéséről. Mindenkinek csak ajánlani tudom. A készülék egy autószerelő műhelyt is képes kiszolgálni minden gond nélkül. Évek óta használom probléma mentesen, és soha nem volt gondom eddig a légtelenítéssel, és fékfolyadék cserével amit természetesen a készüléknek köszönhetően egyedül csinálok, pedálnyomkodás nélkül. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.18 péntek, 18:37:33 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2016.03.18 péntek, 20:02:57 »

Sziasztok! Először is köszönöm a sok hozzászólást és segítő szándékot!Több mint 10 éve szerelek autókat(nem vagyok autó szerelő,de a hobbikategóriát rég elhagytam)sokféle fékproblémával találkoztam sok féle autón és eddig mind megoldottam! Tisztában vagyok  fék működésével(habár vén pap is holtig tanul  Smiley főleg az újabb rendszereket figyelembe véve)de épp a saját autómon találkoztam olyan problémával amit nem tudok hova tenni: járó motornál kb. 3 mp alatt közepes erejű nyomással érem el a padló lemezt! Na ennek a jelenségnek nincs köze nemhogy a mondeóhoz,de egy autóhoz sem a világon! itt probléma van ,és azt hiszem,mivel gyakorlatilag minden mást kizártam,Lászlónak lesz igaza,legalább is az Ő feltevése a leg kézenfekvőbb. abs !!! Ha van egy kis időd László,akár privátbn ,érdekelne a szerkezet amiről írtál,de ettől független bármilyen ötletet elolvasok abs ügyben! Köszönöm mégegyszer a hozzászólásokat Smiley
Naplózva
atis_f
Vendég
« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2016.03.18 péntek, 20:05:53 »

ja, és blekynek is igaza lehet z abs-sel kapcsolatban wave
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2016.03.18 péntek, 21:12:28 »



Nem, a kar egyszerre mozgatja a 2 oldalt. Vagy a nyereg vagy az adott oldalhoz tartozó kötél a xar.
új a kötél...  a nyergek kivéve szépen mozognak szomoru1
Naplózva
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 13:07:05 »

Sziasztok

A féknyereg cseréje nem oldotta meg a problémámat,még mindig melegszik az egyik oldali tárcsa/felni(az egyik oldali hideg a másik tűz forró).A csúszka nincs beállva könnyen mozog.A betét férőhely kitisztítva.
Mi okozhatja még a problémát,arra gyanakodtam ,hogy a nyereg nem megy vissza a helyére rendesen ,de 2-ből kettő  nem lehet rossz.A régi is szét lett szedve semmi nyoma, hogy berágodott volna ,vagy ,hogy szorulna.Tanácstalan vagyok már....
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 13:36:15 »

Sziasztok

A féknyereg cseréje nem oldotta meg a problémámat,még mindig melegszik az egyik oldali tárcsa/felni(az egyik oldali hideg a másik tűz forró).A csúszka nincs beállva könnyen mozog.A betét férőhely kitisztítva.
Mi okozhatja még a problémát,arra gyanakodtam ,hogy a nyereg nem megy vissza a helyére rendesen ,de 2-ből kettő  nem lehet rossz.A régi is szét lett szedve semmi nyoma, hogy berágodott volna ,vagy ,hogy szorulna.Tanácstalan vagyok már....

Szia!

Teljesen laikus vagyok, úgyhogy lehet, hogy elviszlek az erdőbe... (majd a nálam jobban hozzáértők kijavítanak).
Ha a fék körül - szerinted - minden rendben, akkor nem lehet, hogy maga a hátsó kerékagy ment annyira tönkre, hogy (pl. szorul) az okozza a melegedést?


Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 13:54:33 »

Sziasztok

A féknyereg cseréje nem oldotta meg a problémámat,még mindig melegszik az egyik oldali tárcsa/felni(az egyik oldali hideg a másik tűz forró).A csúszka nincs beállva könnyen mozog.A betét férőhely kitisztítva.
Mi okozhatja még a problémát,arra gyanakodtam ,hogy a nyereg nem megy vissza a helyére rendesen ,de 2-ből kettő  nem lehet rossz.A régi is szét lett szedve semmi nyoma, hogy berágodott volna ,vagy ,hogy szorulna.Tanácstalan vagyok már....
Igaz más típusú autón egyik ismerősöm járt úgy, a a gumifékcső volt eldugulva neki. Tünetek hasonlóak voltak, oldalra nem húz az autó csak erősen melegszik a tárcsa. Csak egy ötlet.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 14:15:25 »

Szia!

Teljesen laikus vagyok, úgyhogy lehet, hogy elviszlek az erdőbe... (majd a nálam jobban hozzáértők kijavítanak).
Ha a fék körül - szerinted - minden rendben, akkor nem lehet, hogy maga a hátsó kerékagy ment annyira tönkre, hogy (pl. szorul) az okozza a melegedést?


Első fékekről van szó. Nem szoktak elromlani, azért vakargatjuk a fejünket.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 14:19:03 »

Sziasztok

A féknyereg cseréje nem oldotta meg a problémámat,még mindig melegszik az egyik oldali tárcsa/felni(az egyik oldali hideg a másik tűz forró).A csúszka nincs beállva könnyen mozog.A betét férőhely kitisztítva.
Mi okozhatja még a problémát,arra gyanakodtam ,hogy a nyereg nem megy vissza a helyére rendesen ,de 2-ből kettő  nem lehet rossz.A régi is szét lett szedve semmi nyoma, hogy berágodott volna ,vagy ,hogy szorulna.Tanácstalan vagyok már....

Nézd végig a rossz oldalon a fékcsövet. Nem csak a gumit, hanem a fémet is. Erős rozsda látható valahol?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AgressoR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 14:32:23 »

Nézd végig a rossz oldalon a fékcsövet. Nem csak a gumit, hanem a fémet is. Erős rozsda látható valahol?


Hazaértem délután megnézem a fékcsövet. Köszönöm az ötleteket,de ha sérült lenne vagy benyomodott,eltömödött ,akkor nem kéne a fékhatásnak is csökkennie azon az oldalon és fékezéskor húzna a kocsi a másik írányba?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 Trend 1.8
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 18:22:39 »

Szia!

Teljesen laikus vagyok, úgyhogy lehet, hogy elviszlek az erdőbe... (majd a nálam jobban hozzáértők kijavítanak).
Ha a fék körül - szerinted - minden rendben, akkor nem lehet, hogy maga a hátsó kerékagy ment annyira tönkre, hogy (pl. szorul) az okozza a melegedést?

Kétségtelen, hogy tud az is beállni ennyire. Nekem volt ilyen, amivel még egyszer meg kellett járnom Bécset, mielőtt kicserélhettem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 18:23:41 »

Hazaértem délután megnézem a fékcsövet. Köszönöm az ötleteket,de ha sérült lenne vagy benyomodott,eltömödött ,akkor nem kéne a fékhatásnak is csökkennie azon az oldalon és fékezéskor húzna a kocsi a másik írányba?

Nem feltétlenül. Amikor odalépsz a pedálnak, simán átmegy a nyomás, de a dugó miatt visszafelé nehezebben jön, mert onnan nincs, ami nyomja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2016.03.21 hétfő, 18:28:49 »

Hazaértem délután megnézem a fékcsövet. Köszönöm az ötleteket,de ha sérült lenne vagy benyomodott,eltömödött ,akkor nem kéne a fékhatásnak is csökkennie azon az oldalon és fékezéskor húzna a kocsi a másik írányba?
Tisztelt Fórumtárs!
A mondeo első féknyergek igen ritkán hibásodnak meg. Természetesen ettől még előfordulhat probléma velük.
Javaslom a következőket.
Külön-külön álló és járó motor esetén fékezz rá. Fékezés után a problémás oldalon ellenőrizd le, hogy a betétek megfelelően eltávolodnak e a tárcsától. Ha nem old fel a rendszer, akkor először az úszócsapokat ellenőrizni és megfelelően fékzsírral leápolni. Ha ezek után se old fel akkor ebben az oldalban még levegő van ami a fékezéskor felmelegszik és kitágul ami nem engedi a betéteket alap helyzetbe állni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2016.03.23 szerda, 06:27:54 »

Sziasztok! Egy kis segitsegre lenne szuksegem. Megtudna nekem mindani valaki  h az elso kerekcsapagy magneses reszenek befele vagy kifele kell neznie? Azert lenne fontos h tudjam jol oett e beteve mert sajnosa az abs lampa kigyulat amiutan metem 100metert ,vagy lehetseges lenne h a jelado serult.? Hivakodot viszont nem dob ra.
Elore is koszonom a valszokat
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2016.03.23 szerda, 06:33:24 »

Sziasztok! Egy kis segitsegre lenne szuksegem. Megtudna nekem mindani valaki  h az elso kerekcsapagy magneses reszenek befele vagy kifele kell neznie? Azert lenne fontos h tudjam jol oett e beteve mert sajnosa az abs lampa kigyulat amiutan metem 100metert ,vagy lehetseges lenne h a jelado serult.? Hivakodot viszont nem dob ra.
Elore is koszonom a valszokat

Csak befele lehet, mert ott van a vevője
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2016.03.23 szerda, 06:55:08 »

Csak befele lehet, mert ott van a vevője

Köszönöm. Akkor valószínűleg a jeladó sérült meg
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2016.03.23 szerda, 06:57:38 »

Csak befele lehet, mert ott van a vevője

Az abs érzékelő kiugorhatott a helyéről. Nagyon nehéz visszapattintani, vigyázni kell el ne törjön, de elég nyomást kell gyakorolni, hogy stabilan bepattanjon a helyére. Ha fordítva rakod be, az azonnal jelez, nem 100m után.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2016.03.23 szerda, 07:10:47 »

Az abs érzékelő kiugorhatott a helyéről. Nagyon nehéz visszapattintani, vigyázni kell el ne törjön, de elég nyomást kell gyakorolni, hogy stabilan bepattanjon a helyére. Ha fordítva rakod be, az azonnal jelez, nem 100m után.

Köszönöm válaszod, szerintem nem hinném h kiugrott mert csavarral kell rögzíteni a jeladót , akkor nagy valószinüséggel megsérülhetett
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2016.03.23 szerda, 07:16:16 »

Köszönöm válaszod, szerintem nem hinném h kiugrott mert csavarral kell rögzíteni a jeladót , akkor nagy valószinüséggel megsérülhetett

A foglalatot vagyis az érzékelőt csavarral kell rögzíteni igen, de aztán van egy csatlakozója, úgy értem. Megnézni nem árt, az a legolcsóbb, ha csak vissza kell pattintani.  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
gegi3
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2016.03.23 szerda, 07:23:10 »

A foglalatot vagyis az érzékelőt csavarral kell rögzíteni igen, de aztán van egy csatlakozója, úgy értem. Megnézni nem árt, az a legolcsóbb, ha csak vissza kell pattintani.  Wink

oké.  vigyor3 igen
Naplózva

Mondeo MK3 2001 1.8 (Sedan) Benzin-Gáz (CGBA)
David99
Vendég
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 17:57:26 »

Üdv!

2 hatsoféknyereg és betétek cseréje után állok!
A balosnak a dugattyuja rohadt be, a jobbos meg a dugattyun keresztül engedte az olajat...ezért cseréltem. De közben elfogyott a tartálybol is az olaj...a nyergek cseréje után probaltunk légteleniteni, de nem jött össze!
Kérdés: manuálisan is lehet vagy csak géprekötve?!
Elég csak a hatsokat vagy mind a 4 nyerget kell?!
Vagy valami speciális teknika van hozzá?!

Mk3 tdci

Elöre is köszi a válaszokat
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 18:08:28 »

Üdv!

2 hatsoféknyereg és betétek cseréje után állok!
A balosnak a dugattyuja rohadt be, a jobbos meg a dugattyun keresztül engedte az olajat...ezért cseréltem. De közben elfogyott a tartálybol is az olaj...a nyergek cseréje után probaltunk légteleniteni, de nem jött össze!
Kérdés: manuálisan is lehet vagy csak géprekötve?!
Elég csak a hatsokat vagy mind a 4 nyerget kell?!
Vagy valami speciális teknika van hozzá?!

Mk3 tdci



Elöre is köszi a válaszokat

Szerintem az a legtisztább,ha mindenhol légtelenítesz.
Nekem is felhívták rá a figyelmemet,hogy a kuplungnál is légteleníteni kell.Ezt az akkumulátort kiszedve tudod megcsinálni.
Én nem vagyok szerelő de a hagyományos pumpálós módszerrel tökéletesen légtelenítettem.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:04:44 »

Szerintem az a legtisztább,ha mindenhol légtelenítesz.
Nekem is felhívták rá a figyelmemet,hogy a kuplungnál is légteleníteni kell.Ezt az akkumulátort kiszedve tudod megcsinálni.
Én nem vagyok szerelő de a hagyományos pumpálós módszerrel tökéletesen légtelenítettem.

Nem kell kiszedni az akksit, csak tudni kell, hová nyúlj. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:11:38 »

Nem kell kiszedni az akksit, csak tudni kell, hová nyúlj. Smiley

AndyA

Ennyi  vigyor3
A jútúbon így láttam  nyes
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:42:03 »

Ennyi  vigyor3
A jútúbon így láttam  nyes

Én meg a szervizben, amikor csinálta az ember. Smiley

Igaz, ehhez rá kellett szóljak, magától ezt kihagyta volna... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:50:01 »

Én meg a szervizben, amikor csinálta az ember. Smiley

Igaz, ehhez rá kellett szóljak, magától ezt kihagyta volna... Sad

AndyA

Na igen,én is kihagytam de miután felvilágosítottál,pótoltam.  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:05:07 »

Szevasztok,

A hátsó fékbetéteim kezdenek elfogyni, ez nem baj, de a tárcsa külső részét már nem használja, egyik tárcsánál kevésbé, másiknál jobban, ott csak a rádius belső kétharmadát használja a betét, a maradékon egyhe felületi rozsda látható.

Ha bedobok új betéteket, akkor össze fog kopni az új betét, vagy cseréljek tárcsát is ? (vastagság alapján nem szükséges)

Kösz, FD.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.