Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075188 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 10:59:12 »

De hát ha az alkatrész 18 a munkadíj meg 14 akkor miért nem 32, miért 50?

Erre én is rákérdeztem, és azt mondta, hogy azt a gép adta nagyjából kalkulálva, s hogy ő majd felhív, ha tudja a pontosat...
Én Vik miatt vittem oda, mert már segített párszor, meg itt is jókat hallottam róla, s ő mikor megnézte mondta, hogy 12-13 a kötél, s rá szivesen rábízom a cserét is...!
Mondta a munkafelvételis, hogy ha tud konkrét árat, akkor felhiv...ha majd nagyon a földtől elrugaszkodottat mond, akkor inkább visszakérem az autót, s veszek kötelet, s megyek valami sima szervízbe!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #101 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 11:02:35 »

Erre én is rákérdeztem, és azt mondta, hogy azt a gép adta nagyjából kalkulálva, s hogy ő majd felhív, ha tudja a pontosat...
Én Vik miatt vittem oda, mert már segített párszor, meg itt is jókat hallottam róla, s ő mikor megnézte mondta, hogy 12-13 a kötél, s rá szivesen rábízom a cserét is...!
Mondta a munkafelvételis, hogy ha tud konkrét árat, akkor felhiv...ha majd nagyon a földtől elrugaszkodottat mond, akkor inkább visszakérem az autót, s veszek kötelet, s megyek valami sima szervízbe!
Igen,ezek a dolgok Vik-től fuggetlenek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 11:16:13 »

Erre én is rákérdeztem, és azt mondta, hogy azt a gép adta nagyjából kalkulálva, s hogy ő majd felhív, ha tudja a pontosat...
Én Vik miatt vittem oda, mert már segített párszor, meg itt is jókat hallottam róla, s ő mikor megnézte mondta, hogy 12-13 a kötél, s rá szivesen rábízom a cserét is...!
Mondta a munkafelvételis, hogy ha tud konkrét árat, akkor felhiv...ha majd nagyon a földtől elrugaszkodottat mond, akkor inkább visszakérem az autót, s veszek kötelet, s megyek valami sima szervízbe!
Sajnos nem mindent Vik csinál. Ha jól emélkszem, kötél 1 éve nekem 16eFt-ba került (jobb-bal együtt), Nagy Autó beszerzésben, raktárról (pontosat csak este, számla alapján). A beszerelést a Botos Autószerviz végezte (pacsirtamező u.) ha jól emélszem, az egész művelet megállt 23eFt-nál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 11:22:35 »

Igen,ezek a dolgok Vik-től fuggetlenek.

Az a baj, hogy imádom a gépem, és vannak olyan aggodalmaim, hogy ha magam veszem az alkatrészt, s viszem egy ismeretlen szakihoz, akkor ki tudja mi lesz a vas alatt "kijavított kézifékkötél" néven.
Vik-ben meg igy a fórum miatt is megbízom ( nem hiszem, hogy kéne neki csak egy rossz visszhang is ) és ha az árakat befolyásolni nem is tudja, akkor is ő biztos a vadi új kötelet teszi be,s biztosan jól is teszi be, meg vigyáz az autóra! És nekem ez megér annyit, hogy kicsit többe kerüljön, persze normál keretek között. Amikor nála voltam ő a gépből nézte a 13 ezret a kötélre, ha ehhez 2 órányi 7000Ft/óra munkadíj jön, az nálam még mindig 30 alatt van bőven! De majd meglátjuk mit mond a telefonba a munkafelvételis!
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2009.10.27 kedd, 07:41:35 »

 help

A hétvégi kerékcsere alkalmával vettem észre hogy az egyik oldali hátsó fék befog egy kicsit.
Megnéztem és a kézifékkel van a gond. Az a kis rugóvisszatérítéses valami nem húz vissza teljesen. Csak akkor futott a megfelelő módon a kerék, ha kiütöttem egy csavarhúzóval a végpontig.

Lehet ezen állítani valahogy? Járattam oda-vissza elég sokat, de alapból mindíg befogott egy kicsit szomoru1

 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2009.10.27 kedd, 10:02:43 »

help

A hétvégi kerékcsere alkalmával vettem észre hogy az egyik oldali hátsó fék befog egy kicsit.
Megnéztem és a kézifékkel van a gond. Az a kis rugóvisszatérítéses valami nem húz vissza teljesen. Csak akkor futott a megfelelő módon a kerék, ha kiütöttem egy csavarhúzóval a végpontig.

Lehet ezen állítani valahogy? Járattam oda-vissza elég sokat, de alapból mindíg befogott egy kicsit szomoru1

 worship
bowden vagy nyereg hiba? ha leakasztod róla a bowdent, úgy is csinálja?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2009.10.28 szerda, 07:48:50 »

bowden vagy nyereg hiba? ha leakasztod róla a bowdent, úgy is csinálja?
Nem akasztottam le, csak megjárattam szomoru1
Ha üzemi féket használok akkor nem "marad bent".
A bowden pedig szépen jár, csak mintha nem lenne elég erő hogy visszahúzza alaphelyzetbe.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2009.10.28 szerda, 11:44:30 »

Nem akasztottam le, csak megjárattam szomoru1
Ha üzemi féket használok akkor nem "marad bent".
A bowden pedig szépen jár, csak mintha nem lenne elég erő hogy visszahúzza alaphelyzetbe.
Bowden csalóka. Nekem is szépen járt a beragadás pontjáig.
A kar a dugattyúba elhelyezett menetes részt mozgatja, olyan hatást kelt, mintha üzemi fékezésnél a munkahenger nyomná ki a dugattyút. Lehet, ez a menetes cucc van berohadva a dugattyúban. Akazd le a bowdent, kiderül.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2009.10.28 szerda, 12:39:41 »

Bowden csalóka. Nekem is szépen járt a beragadás pontjáig.
A kar a dugattyúba elhelyezett menetes részt mozgatja, olyan hatást kelt, mintha üzemi fékezésnél a munkahenger nyomná ki a dugattyút. Lehet, ez a menetes cucc van berohadva a dugattyúban. Akazd le a bowdent, kiderül.
OK köszönöm, hétvégén megnézem!
 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #109 Dátum: 2009.10.31 szombat, 10:19:03 »

Akkor azt még megvárom. Nem olyan gázos a dolog, hogy ne fogná meg a kocsit, csak a könyöklő fedelét már felnyitja.  vigyor3
Múlt hétvégén nekiugrottam a kéziféknek, mert már én is nagyon rüheltem, hogy kezdem leemelni a könyöklőt, ha azt akarom, hogy valami történjen kézifék ügyileg.
Én így oldottam meg:
Ilyen volt átalakítás előtt:http://imagerz.com/QENGCUtvAwIBAg1JFgVR
Ilyen pedig utána(50mm-t be kellett toldani), de most van kézifékem, nem csak egy dísz kar az utastérben hehe:http://imagerz.com/QENGCUtvAwIBAg1JGQVR
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #110 Dátum: 2009.10.31 szombat, 10:24:07 »

Múlt hétvégén nekiugrottam a kéziféknek, mert már én is nagyon rüheltem, hogy kezdem leemelni a könyöklőt, ha azt akarom, hogy valami történjen kézifék ügyileg.
Én így oldottam meg:
Ilyen volt átalakítás előtt:http://imagerz.com/QENGCUtvAwIBAg1JFgVR
Ilyen pedig utána(50mm-t be kellett toldani), de most van kézifékem, nem csak egy dísz kar az utastérben hehe:http://imagerz.com/QENGCUtvAwIBAg1JGQVR
Egy biztos, bowden nyúlásra hivatkozva senki ne cseréljen kézifékkötelet, csak akkor ha be van rohadva, mert nem az a hibás, hanem az az automata utánállítós űbergagyi kézifékkar, amit még egy Suzukiban is normálisan meg tudnak csinálni, de a mi autóinkban ez nagyon el van baxva. Huh?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2009.10.31 szombat, 12:09:29 »

Egy biztos, bowden nyúlásra hivatkozva senki ne cseréljen kézifékkötelet, csak akkor ha be van rohadva, mert nem az a hibás, hanem az az automata utánállítós űbergagyi kézifékkar, amit még egy Suzukiban is normálisan meg tudnak csinálni, de a mi autóinkban ez nagyon el van baxva. Huh?

Nekem ugyanez a gondom, de a képek alapján nem lettem okosabb. Mit kellene tennem, hogy ne a tetőnél fogjon a kézifékem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #112 Dátum: 2009.10.31 szombat, 14:29:57 »

Nekem ugyanez a gondom, de a képek alapján nem lettem okosabb. Mit kellene tennem, hogy ne a tetőnél fogjon a kézifékem?
Egy hosszabbító toldást készített Ervin a rövid huzal részre!Így lényegesen lerövidült a kézifékkar útja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #113 Dátum: 2009.10.31 szombat, 18:59:46 »

Egy hosszabbító toldást készített Ervin a rövid huzal részre!Így lényegesen lerövidült a kézifékkar útja.
Így igaz, egy hegesztőapparát nem baj ha van otthon... eplus2 de teljesen jól meg lehet csinálni, a gyári nem volt ilyen erős, mint amilyen most lett. eplus2
DE a lényeg az , hogy normálisan fog a kézifék. smile
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.31 szombat, 19:06:03 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2009.10.31 szombat, 20:28:06 »

Így igaz, egy hegesztőapparát nem baj ha van otthon... eplus2 de teljesen jól meg lehet csinálni, a gyári nem volt ilyen erős, mint amilyen most lett. eplus2
DE a lényeg az , hogy normálisan fog a kézifék. smile

Nem b @ sztok, hogy meg lehet így oldani?!
Én annó (5 éve Smiley ) amikor vettem az autót cseréltem félpofákat, aztán kézifékbowdent, aztán sógorral megpróbáltuk a távtartókat, de kb 4cm-nél feladtuk... Ezek szerint még menni kellett volna feljebb Smiley
Azóta sincs megoldva a kézifékem, de akkor sógorral megint nekiindulok :-)
Thx Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #115 Dátum: 2009.10.31 szombat, 20:34:38 »

Nem b @ sztok, hogy meg lehet így oldani?!
Én annó (5 éve Smiley ) amikor vettem az autót cseréltem félpofákat, aztán kézifékbowdent, aztán sógorral megpróbáltuk a távtartókat, de kb 4cm-nél feladtuk... Ezek szerint még menni kellett volna feljebb Smiley
Azóta sincs megoldva a kézifékem, de akkor sógorral megint nekiindulok :-)
Thx Smiley
Igen 5cm alatt ne állj meg, mert addigra jár ki az a kibaxott utánállító csiga, és onnantól már rendesen direktben húz a kar. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2009.10.31 szombat, 20:52:35 »

Igen 5cm alatt ne állj meg, mert addigra jár ki az a kibaxott utánállító csiga, és onnantól már rendesen direktben húz a kar. wave

Jóvan.. Smiley
Pedig már évek óta tervezem, hogy veszek egy kézifékkart, csak valahogy mindig elmaradt... Remélem akkor valóban nem is lesz rá szükségem Smiley
Thx srácok, lehet megspóroltatok nekem 2O-3Oe ft-t :-) Imádlak Titeket :-)
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 11:51:10 »

És ehhez akkor felülről hozzáférek, vagy akna kell?

Mondjuk még mindig nem értem pontosan, de gondolom, ha szétkapom és megnézem, akkor tiszta lesz a dolog.

Edit: Na csak addig nézegettem a képeket, míg rájöttem, hogy mit csináltál! Smiley

Szóval egy kb 5 cm-es csövet hegesztettél rá, így annyival többet húz rajta, ugye?

Akkor viszont azt most kellene megcsinálnom, mert itt a Sógoréknál tudunk hegeszteni és most az idő is nagyon szép...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.01 vasárnap, 12:31:12 írta mleslie » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #118 Dátum: 2009.11.01 vasárnap, 21:10:19 »

És ehhez akkor felülről hozzáférek, vagy akna kell?

Mondjuk még mindig nem értem pontosan, de gondolom, ha szétkapom és megnézem, akkor tiszta lesz a dolog.

Edit: Na csak addig nézegettem a képeket, míg rájöttem, hogy mit csináltál! Smiley

Szóval egy kb 5 cm-es csövet hegesztettél rá, így annyival többet húz rajta, ugye?

Akkor viszont azt most kellene megcsinálnom, mert itt a Sógoréknál tudunk hegeszteni és most az idő is nagyon szép...
Igen akna kell hozzá, meg kisflex is, és nem árt ha van segítség is(bár nekem nem volt, de jó lett volna egy-kétszer) és igen hozzáhegesztettem egy kb5-6cm hosszú toldást(nem csövet, de az is jó), az egyik oldalát hosszában végig kell flexelni, hogy bele tudd fűzni a bowdent.
De ha elkezded, minden adja magát...megtudjátok csinálni! eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 14:19:52 »

Hali

lenne fékügyi kérdésem. Elöl ki lett cserélve a tárcsa (gyári), fékpofa (ferodo), hátul csak a fékpofa (ferodo) a tárcsában még van néhány km és a fékolaj. A fékezés jobb lett, de azt vettem észre, hogy akkor igazán jó a fékezésem, ha 1x rápumpálok. Ekkor magasan fog ott ahol kellene, megfelelően keményen és tök jó a fékhatás. Nem tűnik levegősnek, mert ha gurulok pár métert és újra eljtászom, akkor ugyan az a helyzet. Lehet, hogy már ki kellene cserélnem a hátsó tárcsát? vagy valami más probléma van?

Üdv
Csaba
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 15:31:04 »

Hali

lenne fékügyi kérdésem. Elöl ki lett cserélve a tárcsa (gyári), fékpofa (ferodo), hátul csak a fékpofa (ferodo) a tárcsában még van néhány km és a fékolaj. A fékezés jobb lett, de azt vettem észre, hogy akkor igazán jó a fékezésem, ha 1x rápumpálok. Ekkor magasan fog ott ahol kellene, megfelelően keményen és tök jó a fékhatás. Nem tűnik levegősnek, mert ha gurulok pár métert és újra eljtászom, akkor ugyan az a helyzet. Lehet, hogy már ki kellene cserélnem a hátsó tárcsát? vagy valami más probléma van?

Üdv
Csaba

Tuti, hogy nem levegős?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 16:40:21 »

Tuti, hogy nem levegős?

Tutinak nem tuti, de megpróbálom a 7 végén légteleníteni megest.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2009.11.02 hétfő, 16:42:34 »

Tutinak nem tuti, de megpróbálom a 7 végén légteleníteni megest.
Esetleg a pedálmunkahenger karmantyúja vagy a főfékhengeré már nem 100as...
Naplózva
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2009.11.11 szerda, 10:38:44 »

Üdv!
ABS el kapcsolatban lenne egy kérdésem. Elkezdett a visszajelző lámpa jelezni. Elvittem egy ismerős villamosság szervízbe, ott gépre tették, mondták jeladó probléma. Kicserélték, egy ideig jobb volt (ritkábban jelzett be) de nem lett tökéletes. Mostanában ismét pár 100 méter után megint világít. A hiba csak menet közben jön elő. A szervíz többet nem tudott segíteni, márkaszervízt javasolják. Viszont jó lenne valamennyire behatárolni a hibát, mielőtt levesznek mint a nagykabátot...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2009.11.11 szerda, 14:04:00 »

Üdv!
ABS el kapcsolatban lenne egy kérdésem. Elkezdett a visszajelző lámpa jelezni. Elvittem egy ismerős villamosság szervízbe, ott gépre tették, mondták jeladó probléma. Kicserélték, egy ideig jobb volt (ritkábban jelzett be) de nem lett tökéletes. Mostanában ismét pár 100 méter után megint világít. A hiba csak menet közben jön elő. A szervíz többet nem tudott segíteni, márkaszervízt javasolják. Viszont jó lenne valamennyire behatárolni a hibát, mielőtt levesznek mint a nagykabátot...

Pontosan mi világít? Az ABS ikonja, vagy az ESP-é?
Nem voltál mostanság futómű állításon?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #125 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:53:18 »

Üdv!
ABS el kapcsolatban lenne egy kérdésem. Elkezdett a visszajelző lámpa jelezni. Elvittem egy ismerős villamosság szervízbe, ott gépre tették, mondták jeladó probléma. Kicserélték, egy ideig jobb volt (ritkábban jelzett be) de nem lett tökéletes. Mostanában ismét pár 100 méter után megint világít. A hiba csak menet közben jön elő. A szervíz többet nem tudott segíteni, márkaszervízt javasolják. Viszont jó lenne valamennyire behatárolni a hibát, mielőtt levesznek mint a nagykabátot...
Új szenzort tettek bele?Kábel nincs eltörve?Csati nem ázik be?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:55:02 »

Pontosan mi világít? Az ABS ikonja, vagy az ESP-é?
Nem voltál mostanság futómű állításon?
Az ABS-é.
ESP abszolut nem világít sosem. Gondolom nincs is benne, ami abszolut csalódás egy ilyen kategóriás autótól.
A szervízkönyv szerinti ESP kikapcsoló helyén egy "vak" gomb van csak. Ebből gondolom, hogy nincs is benne.
A futőműállításról az jut eszembe, hogy a kormányközép nem tökéletesen középen van, lehet, hogy cseréltek benne valamit aztán nem állítottak rá. Egy hónapja van nálam azért nem tudom az előéletét.
Naplózva
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2009.11.11 szerda, 18:56:45 »

Új szenzort tettek bele?Kábel nincs eltörve?Csati nem ázik be?
Új szenzort tettek bele. A kábelezéssel kezdték, utánna vetettek velem új jeladót. Beázásra azért nem gyanakszom mert eleinte nem is esett mikor először jelentkezett (2-3 hete).
Naplózva
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2009.11.13 péntek, 15:35:09 »

Azt tudja valaki melyik az ABS biztije? Inkább kivenném, ne világítson állandóan. A könyve nem részletezi sajnos...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2009.11.13 péntek, 17:57:57 »

Az ABS-é.
ESP abszolut nem világít sosem. Gondolom nincs is benne, ami abszolut csalódás egy ilyen kategóriás autótól.
A szervízkönyv szerinti ESP kikapcsoló helyén egy "vak" gomb van csak. Ebből gondolom, hogy nincs is benne.
A futőműállításról az jut eszembe, hogy a kormányközép nem tökéletesen középen van, lehet, hogy cseréltek benne valamit aztán nem állítottak rá. Egy hónapja van nálam azért nem tudom az előéletét.
Ha nincs pontos kormányközép, lehet amiatt is a jelzés. Ilyenkor állítólag a fedcomp jelzi a kormányközép hibáját.
Be kell állíttatni a futóművet úgy, hogy meglegyen a kormányközép, majd IDS kütyüvel meg kell nézni az abs/esp vezérlést, mit szól hozzá.
Ha nem lehet pontos kormányközepet állítani, akkor a gép törve volt és nem húzták/nem tudták  kihúzni rendesen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2009.11.13 péntek, 18:57:33 »

F77 felülről a második sor, jobbról a második (7,5A)

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Köszi! worship Gondolom ez az utastérben lévő táblán van, ugye?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 péntek, 19:13:15 írta Pedro73 » Naplózva
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2009.11.13 péntek, 18:59:46 »

Ha nincs pontos kormányközép, lehet amiatt is a jelzés. Ilyenkor állítólag a fedcomp jelzi a kormányközép hibáját.
Be kell állíttatni a futóművet úgy, hogy meglegyen a kormányközép, majd IDS kütyüvel meg kell nézni az abs/esp vezérlést, mit szól hozzá.
Ha nem lehet pontos kormányközepet állítani, akkor a gép törve volt és nem húzták/nem tudták  kihúzni rendesen.
Köszi, el fogom vinni egy futómű állításra.  Hibakód bal első szenzor volt egyébként. Az cserélve lett, de nem oldotta meg a problémát. A tornyokat megnéztem vételkor nem láttam rajta sérülést, inkább alkatrészcserére gyanakszom. Az létezik egyébként, hogy nincs benne ESP? Gyujtásnál nem villan és később sem világít. Helye viszont erős napsütésben látszik.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 péntek, 19:14:59 írta Pedro73 » Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2009.11.13 péntek, 19:36:59 »

Köszi, el fogom vinni egy futómű állításra.  Hibakód bal első szenzor volt egyébként. Az cserélve lett, de nem oldotta meg a problémát. A tornyokat megnéztem vételkor nem láttam rajta sérülést, inkább alkatrészcserére gyanakszom. Az létezik egyébként, hogy nincs benne ESP? Gyujtásnál nem villan és később sem világít. Helye viszont erős napsütésben látszik.
Régről, az OFP-s időkből ismerek egy Pedro73-at. Nem te vagy véletlen?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2009.11.13 péntek, 19:54:00 »

Régről, az OFP-s időkből ismerek egy Pedro73-at. Nem te vagy véletlen?
Nem hiszem, mert nem tudom mi az OFP Smiley A Pedro név foglalt volt és Mivel 1873-as vagyok, ezért Pedro73.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2009.11.13 péntek, 20:09:23 »

Köszi, el fogom vinni egy futómű állításra.  Hibakód bal első szenzor volt egyébként. Az cserélve lett, de nem oldotta meg a problémát. A tornyokat megnéztem vételkor nem láttam rajta sérülést, inkább alkatrészcserére gyanakszom. Az létezik egyébként, hogy nincs benne ESP? Gyujtásnál nem villan és később sem világít. Helye viszont erős napsütésben látszik.
alvázszám alapján megmondom.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2009.11.13 péntek, 20:15:46 »

A Pedro név foglalt volt és Mivel 1873-as vagyok, ezért Pedro73.

Bazi öreg vagy...
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2009.11.13 péntek, 20:24:49 »

Nem hiszem, mert nem tudom mi az OFP Smiley A Pedro név foglalt volt és Mivel 1873-as vagyok, ezért Pedro73.
Akkor bocsesz! Az OFP az Operation Flashpoint vagyis egy katonai stratégiai fps játék.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2009.11.14 szombat, 08:42:06 »

Bazi öreg vagy...
1973,bocs nyes Így sem vagyok mai csirke Wink
Naplózva
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2009.11.14 szombat, 08:46:10 »

Akkor bocsesz! Az OFP az Operation Flashpoint vagyis egy katonai stratégiai fps játék.
Nem gond. FPS-el én is nyomtam Pedro néven, csak én a Jedi Knight 2. és 3. részével.
Naplózva
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2009.11.14 szombat, 08:48:36 »

alvázszám alapján megmondom.
WF04XXGBB45J37292 , köszi! worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 10:24:09 »

Igen 5cm alatt ne állj meg, mert addigra jár ki az a kibaxott utánállító csiga, és onnantól már rendesen direktben húz a kar. wave

Kéredezem azoktól, akik már maguk cserélték a kézifékkötelet, hogy ehhez a művelethez tényleg le kell venni a kipufogót?
A másik, hogy a TIS szerint 2002 óta nincs automata utánállítású kézifék, csak manuális, és ha a régebbihez hozzá kell nyúlni, azt is le kell cserélni manuálisra.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #141 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 10:35:55 »

Köszi, el fogom vinni egy futómű állításra.  Hibakód bal első szenzor volt egyébként. Az cserélve lett, de nem oldotta meg a problémát. A tornyokat megnéztem vételkor nem láttam rajta sérülést, inkább alkatrészcserére gyanakszom. Az létezik egyébként, hogy nincs benne ESP? Gyujtásnál nem villan és később sem világít. Helye viszont erős napsütésben látszik.
Nem!Az autódban nincs ESP! Roll Eyes vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 14:29:45 »

Nem!Az autódban nincs ESP! Roll Eyes vigyor3 Wink wave
Köszi, kb erre a válaszra számítottam... Mondjuk ebben a kategóriában 130 Le-nél szánalmas egy ESP-t kispórolni. A 110 lovas Peugeot 307 kombimban volt ugyebár...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #143 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 15:08:54 »

Kéredezem azoktól, akik már maguk cserélték a kézifékkötelet, hogy ehhez a művelethez tényleg le kell venni a kipufogót?
A másik, hogy a TIS szerint 2002 óta nincs automata utánállítású kézifék, csak manuális, és ha a régebbihez hozzá kell nyúlni, azt is le kell cserélni manuálisra.
Szia!

Nem kell le venni, de középen szét kell szedni(2csavar fogja össze és 15-ös csillagkulccsal lehet oldani, rézből vannak ezért nem rohad össze) és a középső és az egyel hátrébb levő tartógumit ki kell akasztani. Ezután félre lehet tolni, úgy hogy semmit nem zavar.
A kipuff felett van még ilyen nagyon vékony alu hővédő, azokat ilyen hatszög alakú lemezcsavar tartja, nagyon könnyen leszedhető...na ekkor már  könnyen hozzá férsz mindenhez, nem igen van buktató, adja magát..jó munkát! wave
Én megoldottam a 2001-es automata utánállításun is, de azért kellet szegelni rendesen... eplus2 eplus2 de most hibátlan  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 19:33:13 »

Szia!

Nem kell le venni, de középen szét kell szedni(2csavar fogja össze és 15-ös csillagkulccsal lehet oldani, rézből vannak ezért nem rohad össze) és a középső és az egyel hátrébb levő tartógumit ki kell akasztani. Ezután félre lehet tolni, úgy hogy semmit nem zavar.
A kipuff felett van még ilyen nagyon vékony alu hővédő, azokat ilyen hatszög alakú lemezcsavar tartja, nagyon könnyen leszedhető...na ekkor már  könnyen hozzá férsz mindenhez, nem igen van buktató, adja magát..jó munkát! wave
Én megoldottam a 2001-es automata utánállításun is, de azért kellet szegelni rendesen... eplus2 eplus2 de most hibátlan  Wink

Köszi, ez megnyugtató. Tömítést nem kell cserélni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #145 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 22:52:38 »

Köszi, ez megnyugtató. Tömítést nem kell cserélni?
Nincs tömítés, kúposan tömít.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2009.11.20 péntek, 15:12:44 »

Az én hibám megoldódott első csapágy csere rendbetette az ABS t is és a menetzaj is megszünt. Van viszont más helyette, de azt másik topicban inkább.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2009.11.21 szombat, 10:51:11 »

Szia!

Nem kell le venni, de középen szét kell szedni(2csavar fogja össze és 15-ös csillagkulccsal lehet oldani, rézből vannak ezért nem rohad össze) és a középső és az egyel hátrébb levő tartógumit ki kell akasztani. Ezután félre lehet tolni, úgy hogy semmit nem zavar.
A kipuff felett van még ilyen nagyon vékony alu hővédő, azokat ilyen hatszög alakú lemezcsavar tartja, nagyon könnyen leszedhető...na ekkor már  könnyen hozzá férsz mindenhez, nem igen van buktató, adja magát..jó munkát! wave
Én megoldottam a 2001-es automata utánállításun is, de azért kellet szegelni rendesen... eplus2 eplus2 de most hibátlan  Wink

Kicseréltem én is a köteleket. Úgy volt, ahogy írtad. Kényelmesen másfél óra alatt megvolt. Külön köszönet Gyurkának a műhelyért és a segítségért!
Most már csak az a kérdés, hogy ettől megjavul-e a fékem. A kiszerelés előtt úgy láttam, hogy a szorulós oldalon a kézifék működtető kar alaphelyzetben volt, és a kiszerelt kötelek sem szorultak különösebben. Majd holnap egy hosszabb úton kiderül...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #148 Dátum: 2009.11.21 szombat, 13:29:53 »

Kicseréltem én is a köteleket. Úgy volt, ahogy írtad. Kényelmesen másfél óra alatt megvolt. Külön köszönet Gyurkának a műhelyért és a segítségért!
Most már csak az a kérdés, hogy ettől megjavul-e a fékem. A kiszerelés előtt úgy láttam, hogy a szorulós oldalon a kézifék működtető kar alaphelyzetben volt, és a kiszerelt kötelek sem szorultak különösebben. Majd holnap egy hosszabb úton kiderül...
Örülök, hogy sikerült  eljen
De mi volt a baj a fékkel, melegedett az egyik oldal?
Van két hibátlan munkahengerem.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2009.11.21 szombat, 20:59:14 »

Örülök, hogy sikerült  eljen
De mi volt a baj a fékkel, melegedett az egyik oldal?
Van két hibátlan munkahengerem.... eplus2
Pontosan. A bal oldali melegedett (remélem múlt időben). Az Ivanicsnál kézifék kötél problémát diagnosztizáltak, meg akkor már tárcsa és betétcserét is olyan 90 ropiért. Na ez már sok volt. Most kicseréltem a köteleket, és ha megjavul a fék, akkor kap hátra új tárcsát és betéteket, de addig nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.