Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:19:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3067999 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Tiburi35
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #250 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 14:43:07 »
Idézetet írta: francoe - 2010.01.20 szerda, 17:34:39
Kb 60 K anyag + munkadíj. (Brembo+Textar elöl, Textar+Textar hátul kombira).
Körülbelül ilyen árban van.Én nem raknék T+T hátra.Nálunk az a hír járja hogy kemény mind a kettő és nagyon koptatja egymást.Egy autó alkatrész kereskedésben dolizom.Meg eszi egyik a másikat.A Brembora inkább mintexet raknék vagy simert de az puha.Inkább betétet cserélek mint tárcsát.Ez csak az én véleményem.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #251 Dátum:
2010.01.23 szombat, 19:37:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.28 szerda, 11:44:30
Bowden csalóka. Nekem is szépen járt a beragadás pontjáig.
A kar a dugattyúba elhelyezett menetes részt mozgatja, olyan hatást kelt, mintha üzemi fékezésnél a munkahenger nyomná ki a dugattyút. Lehet, ez a menetes cucc van berohadva a dugattyúban. Akazd le a bowdent, kiderül.
Én meg nem értettem hogy ha behúzom a kézit,akkor úgy marad,viszont ezen a tengelyen nem fog a fék!
Kicsit vissza olvasva már össze is állt a kép!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #252 Dátum:
2010.01.23 szombat, 19:56:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.01.20 szerda, 12:49:59
A jobb és bal oldalon nem egyenletesen kopik a betét. Konkrétan a jobb oldalon 30ezer km alatt lekopott teljesen,a bal oldalon még bőven van.
Adódik ugye hogy a jobb valamiért szorul, nem nyomja vissza rendesen a dugattyút.
A kérdés, hogy mitől lehet ez, és mi orvosolhatja? Van ilyen javítőkészlet, amiben gumiakármik vannak, ha azt kicserélem benne, az megoldás lehet?
Csúszka perselynek hívják kb 1-2eFt a a fék kengyelben lehet kapni külön is. Ha nincs éppen akkor fékkengyel egyben az 11eFt körül van.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #253 Dátum:
2010.01.23 szombat, 20:03:27 »
Idézetet írta: Tiburi35 - 2010.01.21 csütörtök, 14:43:07
Körülbelül ilyen árban van.Én nem raknék T+T hátra.Nálunk az a hír járja hogy kemény mind a kettő és nagyon koptatja egymást.Egy autó alkatrész kereskedésben dolizom.Meg eszi egyik a másikat.A Brembora inkább mintexet raknék vagy simert de az puha.Inkább betétet cserélek mint tárcsát.Ez csak az én véleményem.
Én pont ma cseréltem ki a betéteket. Előlre Motrocraft = Textar ami elég jó minőség
Hátulra Gyári Ford amin Bosch felirat van, csak kár, hogy a Bosch nem gyárt betétet ezért egy nem túl feltűnő Ferodo felirat a valódi gyártó
Ford-Bosc-Ferodo Tehát a gyári Ford csak egy vicik vacak Ferodo
ami hátra jó. Amúgy ezek a betétek így olyan 23 körül voltak. Tárcsát meg ha nem égeti üvegre valaki a betétet akkor elég minden második betétcserénél cserélni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #254 Dátum:
2010.01.23 szombat, 20:08:43 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.23 szombat, 20:03:27
Én pont ma cseréltem ki a betéteket. Előlre Motrocraft = Textar ami elég jó minőség
Hátulra Gyári Ford amin Bosch felirat van, csak kár, hogy a Bosch nem gyárt betétet ezért egy nem túl feltűnő Ferodo felirat a valódi gyártó
Ford-Bosc-Ferodo Tehát a gyári Ford csak egy vicik vacak Ferodo
ami hátra jó. Amúgy ezek a betétek így olyan 23 körül voltak. Tárcsát meg ha nem égeti üvegre valaki a betétet akkor elég minden második betétcserénél cserélni.
Hogy ne gyártana betétet a bosch, nekem elöl hátul bosch betéteim és tárcsáim vannak...még a dobozai is asszem megvannak...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #255 Dátum:
2010.01.23 szombat, 20:18:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.23 szombat, 20:08:43
Hogy ne gyártana betétet a bosch, nekem elöl hátul bosch betéteim és tárcsáim vannak...még a dobozai is asszem megvannak...
A Bosch doboz inkább nyomdatechnika. Ők is gyártatnak mint mindenki.
Bosch = Ferodo
http://www.ferodo.co.uk/ferodo_home/
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #256 Dátum:
2010.01.23 szombat, 21:22:11 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.23 szombat, 20:18:40
A Bosch doboz inkább nyomdatechnika. Ők is gyártatnak mint mindenki.
Bosch = Ferodo
http://www.ferodo.co.uk/ferodo_home/
Hát ennyi erővel a fordunkon a ford címke is csak nyomdatechnika, és a több mint száz beszállító címkéjét ragasszák hátra
Fura, hogy bele is van öntve a felirat és a bosch jel a tárcsába...gondolom erős a nyomda a ferodonál
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.23 szombat, 21:25:33 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #257 Dátum:
2010.01.23 szombat, 21:41:36 »
http://www.bosch.hu/products/car_equip/productkatalog/?fomenu=3
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #258 Dátum:
2010.01.23 szombat, 21:52:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.23 szombat, 21:41:36
http://www.bosch.hu/products/car_equip/productkatalog/?fomenu=3
Na ja...
A végén oda jutottunk volna, hogy VP44-et a delphi szállította a boschnak, ők meg a saját nevükön tovább adták...
Persze nekik is vannak beszállítójuk, úgy ahogy minden cégnek...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #259 Dátum:
2010.01.23 szombat, 22:29:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.23 szombat, 21:52:35
Na ja...
A végén oda jutottunk volna, hogy VP44-et a delphi szállította a boschnak, ők meg a saját nevükön tovább adták...
Persze nekik is vannak beszállítójuk, úgy ahogy minden cégnek...
Ez azért is ellentmondás mert a vp44 az remekül működik,a delphi meg egy nagy khm...lásd pl most merci balhé is...
amugy oda jutnál a végén hogy "Ádám és Éva"...
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #260 Dátum:
2010.01.23 szombat, 23:46:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.23 szombat, 21:22:11
Hát ennyi erővel a fordunkon a ford címke is csak nyomdatechnika, és a több mint száz beszállító címkéjét ragasszák hátra
Fura, hogy bele is van öntve a felirat és a bosch jel a tárcsába...gondolom erős a nyomda a ferodonál
Vegyél egy szett gyári Ford hátsó fékbetétet. Olvasd el mi van rajta. Utána röhögj ha lesz még kedved
Én héten vettem, ma raktam be.
És beszerelés alatt látszik a másik oldal is. Ahol látszik a gyártó is.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.24 vasárnap, 00:16:29 írta stealt
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #261 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 11:48:32 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.23 szombat, 23:46:03
Vegyél egy szett gyári Ford hátsó fékbetétet. Olvasd el mi van rajta. Utána röhögj ha lesz még kedved
Én héten vettem, ma raktam be.
Te!...És ebből hogyan találtad ki hogy a boschnak gyártja a ferodo és nem fordítva...
és attól veszi át a motorcraft..na?
De elkanyarodtunk a lényegtől, szerintem nem sok probléma van a gyári fékcuccokkal, ha a bosch, ha a ferodo, vagy akárki is szállítja nekik..
Eddig minden mínuszt Tőled kaptam
...pedig másnak is meg szoktam írni az igazat..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #262 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 12:51:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.24 vasárnap, 11:48:32
Te!...És ebből hogyan találtad ki hogy a boschnak gyártja a ferodo és nem fordítva...
és attól veszi át a motorcraft..na?
De elkanyarodtunk a lényegtől, szerintem nem sok probléma van a gyári fékcuccokkal, ha a bosch, ha a ferodo, vagy akárki is szállítja nekik..
Eddig minden mínuszt Tőled kaptam
...pedig másnak is meg szoktam írni az igazat..
Nem, csak most kaptál mert, élből rámordultál olyanra amiben nem biztos hogy igazad van. Csak a kedvedért kimentem a garázsba és megnéztem a régi betétet is. Azon is Ferodo van ugyanúgy rányomtatva és ferodo van belenyomva a vasba is mint az újban amit beraktunk. Pedig az is gyári szett volt. Nekem konkrétan bajom nincs a gyári alkatrészekkel, és csak azt jegyeztem meg, hogy a Ferodo már nem olyan mint régen, így a motorcraftos első szett amit Textar szerintem jobb. Erre én onnan is következtetek hogy az első betétek 105ekm-et bírtak (Textar) a hátsó meg csak 85ekm-et (Ford-Bosch-Ferodo)
Pedig az első kapja az áldást igazából. Amúgy meg igazad van akár a bosch veszi a ferodo-tól akár ferodo veszi a Bosctol vagy harmadik féltől. nekem megfelel ha a Ford befogadja a használható alkatrészek közé. Azé gondoljunk bele, betét csere 100 e km-ként
Úgy, hogy gyárilag engedélyezett szettek összesen nem kerülnek többe 23eFt-nél mindennel együtt. Ez azért nagyon jó ahhoz képest hogy a hasonló kategóriában átlag 50ekm-ként csere és jó esetben 3-4x ennyibe kerül.
ui.
azért most kaptál + is mert egyet értünk abban hogy mindegy ki gyártja, feleljen meg az elvárásoknak
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #263 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 13:56:23 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.24 vasárnap, 12:51:10
Nem, csak most kaptál mert, élből rámordultál olyanra amiben nem biztos hogy igazad van. Csak a kedvedért kimentem a garázsba és megnéztem a régi betétet is. Azon is Ferodo van ugyanúgy rányomtatva és ferodo van belenyomva a vasba is mint az újban amit beraktunk. Pedig az is gyári szett volt. Nekem konkrétan bajom nincs a gyári alkatrészekkel, és csak azt jegyeztem meg, hogy a Ferodo már nem olyan mint régen, így a motorcraftos első szett amit Textar szerintem jobb. Erre én onnan is következtetek hogy az első betétek 105ekm-et bírtak (Textar) a hátsó meg csak 85ekm-et (Ford-Bosch-Ferodo)
Pedig az első kapja az áldást igazából. Amúgy meg igazad van akár a bosch veszi a ferodo-tól akár ferodo veszi a Bosctol vagy harmadik féltől. nekem megfelel ha a Ford befogadja a használható alkatrészek közé. Azé gondoljunk bele, betét csere 100 e km-ként
Úgy, hogy gyárilag engedélyezett szettek összesen nem kerülnek többe 23eFt-nél mindennel együtt. Ez azért nagyon jó ahhoz képest hogy a hasonló kategóriában átlag 50ekm-ként csere és jó esetben 3-4x ennyibe kerül.
ui.
azért most kaptál + is mert egyet értünk abban hogy mindegy ki gyártja, feleljen meg az elvárásoknak
Nekem most elöl nem gyári, hanem original bosch van, tárcsa és betét is, ezeken csak bosch felirat van, illetve a tárcsán még bele is van öntve a név és jel. Hátul nekem is ford-bosch-ferodo
Mióta elöl is bosch van kisebb erővel kell nyomni a pedált ugyanahoz a fékhatáshoz(gondolom puhább a párosítás) de mivel csodák nincsenek, ezért biztosan előbb el is fog kopni...most olyan 25 körül van bennük, de még alig látszik kopás.
Egyébként nekem jobban tetszik így hogy kisebb erővel kell nyomni a pedált, mert egy kicsit szerintem keményre sikeredett.
Én is kimentem a garázsba
és megnéztem a gyári elsőket amiket kivettem valóban TX rövidítés van a fomoco-n kívül, gondolom a Textar rövidítése.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #264 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 14:22:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.24 vasárnap, 13:56:23
...Én is kimentem a garázsba
és megnéztem a gyári elsőket amiket kivettem valóban TX rövidítés van a fomoco-n kívül, gondolom a Textar rövidítése.
A "nem gyári" Textar így néz ki:
http://indafoto.hu/francoe/image/5899451-d6f9d45d
.
Az én első betéteimben is TX jelzés van, feltételezem hogy az is Textar...
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #265 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 14:41:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.01.24 vasárnap, 13:56:23
Nekem most elöl nem gyári, hanem original bosch van, tárcsa és betét is, ezeken csak bosch felirat van, illetve a tárcsán még bele is van öntve a név és jel. Hátul nekem is ford-bosch-ferodo
Mióta elöl is bosch van kisebb erővel kell nyomni a pedált ugyanahoz a fékhatáshoz(gondolom puhább a párosítás) de mivel csodák nincsenek, ezért biztosan előbb el is fog kopni...most olyan 25 körül van bennük, de még alig látszik kopás.
Egyébként nekem jobban tetszik így hogy kisebb erővel kell nyomni a pedált, mert egy kicsit szerintem keményre sikeredett.
Én is kimentem a garázsba
és megnéztem a gyári elsőket amiket kivettem valóban TX rövidítés van a fomoco-n kívül, gondolom a Textar rövidítése.
Igen TX=Textar. Nem rossz a Textar. Ha a Daytonai versenyeken megfelel akkor normál napi használatra jó nekünk is
Az első fékem az előző is meg amit most beraktam az is Motorcraft=Textar . Teljesen meg vagyok elégedve vele. Bár nálam Gabo is mondta hogy az övéhez képest az én fékem jobban "harap" neki 1 évvel korábbi még EuIII-as QJBBA van. Valószínű egy picit finomíthattak a féken. Mondjuk Tsory is mondta a betét csere után hogy az övéhez képest az enyém jobban harap de szerinte az övé meg talán jobban adagolható. Mondjuk szerintem ez megszokás kérdése inkább. Amikor először cseréltek első betétet 80ekm-nél akkor viszont nem tudom mi volt benne de akkor jól át is vertek mert betétet és tárcsát is cseréltek úgy hogy a tárcsának volt vagy fél mm-es kopása. Gondolom ez még jó volt valakinek.
Utána ezt eljátszották 20ekm múlva a hátsó betétekkel és tárcsákkal is
Na most el jött megint a betét csere mert már 5-7 mm közöttire koptak a régi betétek (első 105ekm hátsó 85ekm után) Így most inkább csináld magad volt, kettő óra alatt kényelmesen KV-val megcsinálható és még gyári spéci hátsó munkahenger betoló szerszám se kell csak egy kis rögtönzés
Ja és a kézi féket se kell leakasztani, ezt sokan el szokták szúrni, utána meg nem tudják visszaállítani
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #266 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 14:42:53 »
Idézetet írta: francoe - 2010.01.24 vasárnap, 14:22:43
A "nem gyári" Textar így néz ki:
http://indafoto.hu/francoe/image/5899451-d6f9d45d
.
Az én első betéteimben is TX jelzés van, feltételezem hogy az is Textar...
Igen TX= Textar A motrocraft most letakarja egy vékony klingerittel
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #267 Dátum:
2010.01.25 hétfő, 13:39:17 »
Idézetet írta: marchello - 2010.01.06 szerda, 14:19:03
Ezek szerint az ESP nem tehető utólag bele?
Nem nincs benne - tempomat sem.. azt tudom, hogy hogyan lehet utólag beletenni - tervben is van
Jó az itteni leírás róla - azt megtaláltam a fórumban.
Amúgy szerintem jól kezelhető az autó csúszós úton is. Volt Fiestám is ... hát azt inkább a téglához tudnám hasonlítani a jeges úton.. bár lehet a kleber téligumiknak nem volt jó az oldaltartása... Most mischelint tettem a mondira - teljesen korrektül uralható velük a gép. (pedig használtak)
Engem is foglalkoztat a dolog. Tud valaki valamit ezügyben?
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #268 Dátum:
2010.01.25 hétfő, 16:08:41 »
Idézetet írta: gabe - 2010.01.25 hétfő, 13:39:17
Engem is foglalkoztat a dolog. Tud valaki valamit ezügyben?
Gabe
komplett ABS-egységet kell cserélni ami ESP-s, meg plussz pár szenzort kell berakni pl: kormányszögelfordulás érzékelő,stb...és kábelezésnek is meg kell lennie vagy kikell épiteni ha nincs.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #269 Dátum:
2010.01.26 kedd, 07:42:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.01.25 hétfő, 16:08:41
komplett ABS-egységet kell cserélni ami ESP-s, meg plussz pár szenzort kell berakni pl: kormányszögelfordulás érzékelő,stb...és kábelezésnek is meg kell lennie vagy kikell épiteni ha nincs.
Ez spéci igen költségesnek hangzik, ha jól gondolom... Nem tudom, mennyiért vesztegetnek mostanában egy ABS kütyüt, de az ilyesmi nem aprópénz!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #270 Dátum:
2010.01.26 kedd, 07:49:52 »
Idézetet írta: gabe - 2010.01.26 kedd, 07:42:42
Ez spéci igen költségesnek hangzik, ha jól gondolom... Nem tudom, mennyiért vesztegetnek mostanában egy ABS kütyüt, de az ilyesmi nem aprópénz!
Bontóban valószínű van ólcsobban is hozzávaló. Arra készülj fel hogy azért te lennél az első akiről hallanánk errefele meg másfele is. Nem lehetetlen de eddig én még senkiről nem halottam aki megcsinálta volna. Ha tényleg komolyan gondolod előszőr azt mérd fel hogy pontosan mi is kell hozzá, utána gondold végi hogy akkor akarod-e. Ha megcsinálod akkor gratulálni fogunk.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #271 Dátum:
2010.01.26 kedd, 09:12:36 »
Van valakinek(+-) tapasztalata a Tatai úti felián betétekkel kapcsolatban?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #272 Dátum:
2010.01.26 kedd, 10:05:11 »
Idézetet írta: gabe - 2010.01.26 kedd, 07:42:42
Ez spéci igen költségesnek hangzik, ha jól gondolom... Nem tudom, mennyiért vesztegetnek mostanában egy ABS kütyüt, de az ilyesmi nem aprópénz!
Nem első sorban az alkatrész árak a kérdésesek. A fő kihívás ugyan az, mint a nagynavi beépítésénél: a műszerfal mögötti fő kábelköteget kell cserélni/kiegészíteni a szükséges vezetékeléssel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #273 Dátum:
2010.01.26 kedd, 10:16:33 »
tegnap este beszéltem telefonon VIK-el egy dologról és erre is rákérdeztem tőle is, és őis azt mondta hogy elvileg meglehet csinálni,csak pénz,idő,türelem
szerintem
akkor éri meg a buli ha bevan kábelezve a kocsiba gyárilag, ha nincs akkor elég nagy meló....
de engem is érdekel a dolog már.....
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #274 Dátum:
2010.02.02 kedd, 14:42:09 »
Mennyi fékfolyadék van egy 2002-es 2.0ás benyás Mondiba? (bár ez lehet nem tipusfüggő?) Van ilyen adat valahol?
Teljes cseréhez mennyi kell?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #275 Dátum:
2010.02.02 kedd, 18:45:12 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.02.02 kedd, 14:42:09
Mennyi fékfolyadék van egy 2002-es 2.0ás benyás Mondiba? (bár ez lehet nem tipusfüggő?) Van ilyen adat valahol?
Teljes cseréhez mennyi kell?
Vik mester nekem azt monda 1L. Végül nem cseréltük le, mert féktárcsa+betét cserével egybekötve lett volna, de azok még egy ideig jók...
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #276 Dátum:
2010.02.05 péntek, 13:56:42 »
Sziasztok!
Én 230 ezernél cseréltem az első tárcsákat, a hátsókat nemsoká kell, de így is 245 van most a kocsiban...
**** Máskor, kérlek, gondold át, mielőtt egy ekkora post-ot beidézel... ráadásul képekkel együtt. Maffy ****
Idézetet írta: stealt - 2010.01.29 péntek, 16:59:17
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 péntek, 14:11:57 írta Maffy
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #277 Dátum:
2010.02.05 péntek, 14:07:46 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.29 péntek, 16:59:17
Általánosan elmondható, hogy egy db féktárcsa kettő db fékbetétet szettet fogyaszt el.
Ez egy nagyon jó cikk!
Nem vagyok egy szerelő zseni, de még Én is megértettem miket írtál!
GRATULÁLOK!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
jolaczus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #278 Dátum:
2010.02.05 péntek, 15:15:56 »
Sziasztok!
MK3-hoz kéne nekem fékpofa. 2.0 benzines a járgány, és az lenne a kérdésem, hogy hol és milyen árban érdemes venni?
előre is köszi!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #279 Dátum:
2010.02.05 péntek, 15:29:31 »
Idézetet írta: jolaczus - 2010.02.05 péntek, 15:15:56
Sziasztok!
MK3-hoz kéne nekem fékpofa. 2.0 benzines a járgány, és az lenne a kérdésem, hogy hol és milyen árban érdemes venni?
előre is köszi!
Én gyárit ajánlok, 11-12ezer Ft körül van. Cromax vagy Nagyautó. Kérdezz rá itt a Keres-kínál-ban.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 péntek, 15:58:25 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #280 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 07:54:01 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.02.05 péntek, 14:07:46
Ez egy nagyon jó cikk!
Nem vagyok egy szerelő zseni, de még Én is megértettem miket írtál!
GRATULÁLOK!
enis csak granulalni tok, hogy megertetted
Naplózva
blah blah blah
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #281 Dátum:
2010.02.10 szerda, 22:18:06 »
Idézetet írta: stealt - 2010.01.29 péntek, 16:59:17
Tök jó cikk!
Csak annyit akarok hozzáfűzni, hogy ha hozzányúlnak, vagy kiakasszák, vagy bármit is csinálnak a kézifék bowdennel, ott nem tud elállíttódni semmi, teljesen önbeállóan működik.
Nem okoskodni akartam, csak ne hogy valaki ez miatt ne merje leakasztani a bowdent, vagy levenni a nyerget, tisztítani, festeni, gumiharangot cserélni, vagy bármi......szóval ott ha akarna sem tudna senki semmit elállítani.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.02.13 szombat, 19:57:08 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lpetri
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #282 Dátum:
2010.02.15 hétfő, 21:35:44 »
Üdv,
melegedett a jobb hátsókerék, gondoltam a kézifék, de a szerelőm szerint a jobb hátsó féknyereg volt beállva amit kipucolt rendesen.
szerintetek mennyire tartós ez így? Mitől álhatott be egyáltalán?
Érdemes vennem bontottat? Merthogy 70e az új...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #283 Dátum:
2010.02.16 kedd, 13:26:31 »
Idézetet írta: lpetri - 2010.02.15 hétfő, 21:35:44
Üdv,
melegedett a jobb hátsókerék, gondoltam a kézifék, de a szerelőm szerint a jobb hátsó féknyereg volt beállva amit kipucolt rendesen.
szerintetek mennyire tartós ez így? Mitől álhatott be egyáltalán?
Érdemes vennem bontottat? Merthogy 70e az új...
Attól, hogy ford. Én a ballal vagyok így. A pucoláson kívül fékcső, és kézifékkötél cserére is rábeszéltek a szerelők. Egyelőre nulla eredménnyel.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #284 Dátum:
2010.02.16 kedd, 14:17:37 »
Idézetet írta: lpetri - 2010.02.15 hétfő, 21:35:44
Üdv,
melegedett a jobb hátsókerék, gondoltam a kézifék, de a szerelőm szerint a jobb hátsó féknyereg volt beállva amit kipucolt rendesen.
szerintetek mennyire tartós ez így? Mitől álhatott be egyáltalán?
Hasonló helyzetben vagyok.
Nekem majd egy évig nem volt kézifékem, tegnap megcsinálták, csak jól bejáratták, nem szedték szét, de most működik.
Meglátjuk, meddig lesz jó.
De úgy vagyok vele, ha megint problémázik, már tudom mit kell vele tenni, és megcsinálom. Csak egy akna kell hozzá. Inkább szerelem havonta, két havonta, mint hogy cseréljem az egész féknyerget, ami megint csak beragad egy idő után.
Nekem amúgy azért állt be, mert nem használtam pár hónapig a kéziféket.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
lpetri
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #285 Dátum:
2010.02.16 kedd, 14:23:49 »
Idézetet írta: ultio - 2010.02.16 kedd, 14:17:37
Hasonló helyzetben vagyok.
Nekem majd egy évig nem volt kézifékem, tegnap megcsinálták, csak jól bejáratták, nem szedték szét, de most működik.
Meglátjuk, meddig lesz jó.
De úgy vagyok vele, ha megint problémázik, már tudom mit kell vele tenni, és megcsinálom. Csak egy akna kell hozzá. Inkább szerelem havonta, két havonta, mint hogy cseréljem az egész féknyerget, ami megint csak beragad egy idő után.
Nekem amúgy azért állt be, mert nem használtam pár hónapig a kéziféket.
Én használom rendszeresen a kéziféket, mégis azt hittem hogy az állt be, de nem.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #286 Dátum:
2010.02.19 péntek, 12:00:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.10 szerda, 22:18:06
Tök jó cikk!
Csak annyit akarok hozzáfűzni, hogy ha hozzányúlnak, vagy kiakasszák, vagy bármit is csinálnak a kézifék bowdennel, ott nem tud elállíttódni semmi, teljesen önbeállóan működik.
Nem okoskodni akartam, csak ne hogy valaki ez miatt ne merje leakasztani a bowdent, vagy levenni a nyerget, tisztítani, festeni, gumiharangot cserélni, vagy bármi......szóval ott ha akarna sem tudna senki semmit elállítani.
Én is ezt tapasztaltam.
Hétfőn javították meg a kézifékemet, kiakasztották a bowdeneket és úgy járatták, kenegették, míg jó nem lett. Egy év után is olyan a kézifék, mint korábban volt, semmi nem állítódott el.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #287 Dátum:
2010.02.19 péntek, 12:12:18 »
Hello
azt megtudja valaki mondani,h mi a különbség a gyári Ford (Bosch?) és a Motorcraft(textar?) betétek között?
Én úgy gondoltam,h teljesen ugyan azok....
Kombiba szeretnék betéteket venni hátulra, vegyem a drágább Fordot vagy jó lesz az olcsóbb Motorcraft.
Ha jobb a ford akkor nem sajnálom rá a pénzt, de pont a bosch betétekkel nem voltam megelégedve egy korábbi autómnál (nem ford), a Textarral viszont nagyon.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #288 Dátum:
2010.02.19 péntek, 14:32:38 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.02.19 péntek, 12:12:18
Hello
azt megtudja valaki mondani,h mi a különbség a gyári Ford (Bosch?) és a Motorcraft(textar?) betétek között?
Én úgy gondoltam,h teljesen ugyan azok....
Kombiba szeretnék betéteket venni hátulra, vegyem a drágább Fordot vagy jó lesz az olcsóbb Motorcraft.
Ha jobb a ford akkor nem sajnálom rá a pénzt, de pont a bosch betétekkel nem voltam megelégedve egy korábbi autómnál (nem ford), a Textarral viszont nagyon.
Szerintem nyugodtan megveheted a textart. Nekem elöl vannak ilyenek, és nincs velük gond.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #289 Dátum:
2010.02.19 péntek, 14:54:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.02.19 péntek, 14:32:38
Szerintem nyugodtan megveheted a textart. Nekem elöl vannak ilyenek, és nincs velük gond.
Egyetértek, nekem is jól működnek az első Textar betétek.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #290 Dátum:
2010.02.23 kedd, 07:49:47 »
Néha-néha elkezd sivítani és melegedni némelyik kerék. (ezidáig csak egy nem csinálta a négyből.)
Legutóbb a bal hátsó csinálta. Egy ideig a jobb hátsó csinálta, de azt nagy valószínűséggel a kézifék "kallantyújának" szorulása okozta, mert ha kiütögettem akkor jó lett. Azóta nem is használok kféket.
Sanszos ugye, hogy ez már a féknyereg hibája lehet?
Mi a módja a megjáratásnak?
Tavasszal szeretném felújítani az összeset, mert a gumiharngok elég gyalázatosak, de a felújító szettben jó pár olyan tömítés van amit nem igazán tudom hogy kell cserélni
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #291 Dátum:
2010.02.23 kedd, 12:14:17 »
Idézetet írta: zsapeti - 2010.02.23 kedd, 07:49:47
Mi a módja a megjáratásnak?
Nekem kiakasztották a kézifékkötelet, úgy járatták meg jó néhányszor. Nagy fogóval először, annyira beállt. Közben fújkálták olajjal vagy nem tudom mivel. Mikor jónak tűnt, vissza a kézifékkötél, és az autó kb. közepe táján a kötelet mozgatva néztük, visszamegy-e teljesen a kar. A jobb oldalinak hiányzott néhány mm, ott további járatás. Majd mikor tökéletes volt, befújta a szerelő srác zsírral, hogy ne menjen be a kosz. Múlt hétfőn csinálták meg, azóta bőszen használom és jó.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #292 Dátum:
2010.02.23 kedd, 12:25:46 »
Haliho.
Valki megtudna mondani,h a fektarcsaknak,mi a minimum vastagsaguk amiutan cserelni kell????Mongyuk tolomercevel merve,vagy barmivel?
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #293 Dátum:
2010.02.23 kedd, 18:09:53 »
Idézetet írta: szbela - 2010.02.23 kedd, 12:25:46
Haliho.
Valki megtudna mondani,h a fektarcsaknak,mi a minimum vastagsaguk amiutan cserelni kell????Mongyuk tolomercevel merve,vagy barmivel?
Béla te már ismerhetnéd a keresőt
.... PL:
http://mondeo.hu/index.php?topic=16.msg55077#msg55077
és PL:
http://mondeo.hu/index.php?topic=36.msg242520#msg242520
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #294 Dátum:
2010.02.23 kedd, 18:37:31 »
Idézetet írta: zsapeti - 2010.02.23 kedd, 07:49:47
Néha-néha elkezd sivítani és melegedni némelyik kerék. (ezidáig csak egy nem csinálta a négyből.)
sivítás alatt mit értesz?
nálam surlódó hang szokott jönni hátulról (reggeli) indulás után fékezéskor eléggé intenzíven (tudom olvastam pár helyen + Vik is mondta, hogy rozsda), de pár fékezés után is marad ez a hang igaz sokkal halkabb, sőőt miután már többet mentem, akkor is. Mitől lehet ez? Tényleg csak a felületi rozsda?
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #295 Dátum:
2010.02.23 kedd, 20:42:34 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2010.02.23 kedd, 18:37:31
sivítás alatt mit értesz?
nálam surlódó hang szokott jönni hátulról (reggeli) indulás után fékezéskor eléggé intenzíven (tudom olvastam pár helyen + Vik is mondta, hogy rozsda), de pár fékezés után is marad ez a hang igaz sokkal halkabb, sőőt miután már többet mentem, akkor is. Mitől lehet ez? Tényleg csak a felületi rozsda?
A fékbetétek amin mozognak vason, azt kell letakarítani, hogy könnyen mozogjanak.
Tehát ha le van véve a nyereg, a fékbetét vezetőn ki és befele könnyen kell csúszkálni a betéteknek..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #296 Dátum:
2010.02.24 szerda, 07:46:25 »
Idézetet írta: ultio - 2010.02.23 kedd, 12:14:17
Nekem kiakasztották a kézifékkötelet, úgy járatták meg jó néhányszor. Nagy fogóval először, annyira beállt. Közben fújkálták olajjal vagy nem tudom mivel. Mikor jónak tűnt, vissza a kézifékkötél, és az autó kb. közepe táján a kötelet mozgatva néztük, visszamegy-e teljesen a kar. A jobb oldalinak hiányzott néhány mm, ott további járatás. Majd mikor tökéletes volt, befújta a szerelő srác zsírral, hogy ne menjen be a kosz. Múlt hétfőn csinálták meg, azóta bőszen használom és jó.
Az a baj, hogy nekem nem a kézifékkel van gondom szerintem (nem is használom,) hanem már szerintem a nyereggel. Teljesen kiszámíthatatlanul néha befog valamelyik fék és feltüzesedik a felni.
(Biztos hogy fék és nem csapágy, mert ha "sivítás" közben belefékezek akkor abbahagyja.)
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #297 Dátum:
2010.02.24 szerda, 22:00:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.02.23 kedd, 20:42:34
A fékbetétek amin mozognak vason, azt kell letakarítani, hogy könnyen mozogjanak.
Tehát ha le van véve a nyereg, a fékbetét vezetőn ki és befele könnyen kell csúszkálni a betéteknek..
köszi
, következő héten megyek Vik mesterhez
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #298 Dátum:
2010.02.25 csütörtök, 15:26:13 »
Idézetet írta: francoe - 2010.01.20 szerda, 17:34:39
Kb 60 K anyag + munkadíj. (Brembo+Textar elöl, Textar+Textar hátul kombira).
hm, ez milyen anyagárakkal van számolva?
én most nézem a cromax-on, hogy egy tárcsa meg egy szett betét olyan 23e Ft körül van, ebből nem 4 kell a kocsira?
Nem vagyok nagy szaki, szóval lehet nagy hülyeséget kérdeztem, ha igen soorrry.
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #299 Dátum:
2010.02.25 csütörtök, 15:32:10 »
Idézetet írta: Jack - 2010.02.25 csütörtök, 15:26:13
hm, ez milyen anyagárakkal van számolva?
én most nézem a cromax-on, hogy egy tárcsa meg egy szett betét olyan 23e Ft körül van, ebből nem 4 kell a kocsira?
Nem vagyok nagy szaki, szóval lehet nagy hülyeséget kérdeztem, ha igen soorrry.
előre 2 tárcsa 1szett betét(4db)
hátra 2 tárcsa 1szett betét(4db)
a betét kb 12e 1 szett előre,a tárcsa 1db kb 7.5e-től és 2db kell belőle.
Hátra ugyan ez a kombináció
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
2
3
4
5
[
6
]
7
8
9
10
11
12
13
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ