Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 00:16:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743896 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Tiburi35
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2010.01.21 csütörtök, 14:43:07 »

Kb 60 K anyag + munkadíj. (Brembo+Textar elöl, Textar+Textar hátul kombira).
Körülbelül ilyen árban van.Én nem raknék T+T hátra.Nálunk az a hír járja hogy kemény mind a kettő és nagyon koptatja egymást.Egy autó alkatrész kereskedésben dolizom.Meg eszi egyik a másikat.A Brembora inkább mintexet raknék vagy simert de az puha.Inkább betétet cserélek mint tárcsát.Ez csak az én véleményem.
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2010.01.23 szombat, 19:37:31 »

Bowden csalóka. Nekem is szépen járt a beragadás pontjáig.
A kar a dugattyúba elhelyezett menetes részt mozgatja, olyan hatást kelt, mintha üzemi fékezésnél a munkahenger nyomná ki a dugattyút. Lehet, ez a menetes cucc van berohadva a dugattyúban. Akazd le a bowdent, kiderül.
Én meg nem értettem hogy ha behúzom a kézit,akkor úgy marad,viszont ezen a tengelyen nem fog a fék!
Kicsit vissza olvasva már össze is állt a kép! worship
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2010.01.23 szombat, 19:56:38 »

help A jobb és bal oldalon nem egyenletesen kopik a betét. Konkrétan a jobb oldalon 30ezer km alatt lekopott teljesen,a bal oldalon még bőven van.

 Adódik ugye hogy a jobb valamiért szorul, nem nyomja vissza rendesen a dugattyút.

 A kérdés, hogy mitől lehet ez, és mi orvosolhatja? Van ilyen javítőkészlet, amiben gumiakármik vannak, ha azt kicserélem benne, az megoldás lehet? help
Csúszka perselynek hívják kb 1-2eFt a a fék kengyelben lehet kapni külön is. Ha nincs éppen akkor fékkengyel egyben az 11eFt körül van.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2010.01.23 szombat, 20:03:27 »

Körülbelül ilyen árban van.Én nem raknék T+T hátra.Nálunk az a hír járja hogy kemény mind a kettő és nagyon koptatja egymást.Egy autó alkatrész kereskedésben dolizom.Meg eszi egyik a másikat.A Brembora inkább mintexet raknék vagy simert de az puha.Inkább betétet cserélek mint tárcsát.Ez csak az én véleményem.
Én pont ma cseréltem ki a betéteket. Előlre Motrocraft = Textar ami elég jó minőség
Hátulra Gyári Ford amin Bosch felirat van, csak kár, hogy a Bosch nem gyárt betétet ezért  egy nem túl feltűnő Ferodo felirat a valódi gyártó  Undecided
Ford-Bosc-Ferodo Tehát a gyári Ford csak egy vicik vacak Ferodo  Undecided ami hátra jó. Amúgy ezek a betétek így  olyan 23 körül voltak. Tárcsát meg ha nem égeti üvegre valaki a betétet akkor elég minden második betétcserénél cserélni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #254 Dátum: 2010.01.23 szombat, 20:08:43 »

Én pont ma cseréltem ki a betéteket. Előlre Motrocraft = Textar ami elég jó minőség
Hátulra Gyári Ford amin Bosch felirat van, csak kár, hogy a Bosch nem gyárt betétet ezért  egy nem túl feltűnő Ferodo felirat a valódi gyártó  Undecided
Ford-Bosc-Ferodo Tehát a gyári Ford csak egy vicik vacak Ferodo  Undecided ami hátra jó. Amúgy ezek a betétek így  olyan 23 körül voltak. Tárcsát meg ha nem égeti üvegre valaki a betétet akkor elég minden második betétcserénél cserélni.
Hogy ne gyártana betétet a bosch, nekem elöl hátul bosch betéteim és tárcsáim vannak...még a dobozai is asszem megvannak...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2010.01.23 szombat, 20:18:40 »

Hogy ne gyártana betétet a bosch, nekem elöl hátul bosch betéteim és tárcsáim vannak...még a dobozai is asszem megvannak...
A Bosch doboz inkább nyomdatechnika.  Ők is gyártatnak mint mindenki.  Undecided
Bosch = Ferodo   http://www.ferodo.co.uk/ferodo_home/
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #256 Dátum: 2010.01.23 szombat, 21:22:11 »

A Bosch doboz inkább nyomdatechnika.  Ők is gyártatnak mint mindenki.  Undecided
Bosch = Ferodo   http://www.ferodo.co.uk/ferodo_home/
Hát ennyi erővel a fordunkon a ford címke is csak nyomdatechnika, és a több mint száz beszállító címkéjét ragasszák hátra nevetes1
Fura, hogy bele is van öntve a felirat és a bosch jel a tárcsába...gondolom erős a nyomda a ferodonál eplus2 falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.23 szombat, 21:25:33 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2010.01.23 szombat, 21:41:36 »

http://www.bosch.hu/products/car_equip/productkatalog/?fomenu=3

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #258 Dátum: 2010.01.23 szombat, 21:52:35 »

Na ja... worship Wink
A végén oda jutottunk volna, hogy VP44-et a delphi szállította a boschnak, ők meg a saját nevükön tovább adták... eplus2 hehe vigyor3
Persze nekik is vannak beszállítójuk, úgy ahogy minden cégnek...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2010.01.23 szombat, 22:29:01 »

Na ja... worship Wink
A végén oda jutottunk volna, hogy VP44-et a delphi szállította a boschnak, ők meg a saját nevükön tovább adták... eplus2 hehe vigyor3
Persze nekik is vannak beszállítójuk, úgy ahogy minden cégnek...

Ez azért is ellentmondás mert a vp44 az remekül működik,a delphi meg egy nagy khm...lásd pl most merci balhé is...
amugy oda jutnál a végén hogy "Ádám és Éva"... eplus2 eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2010.01.23 szombat, 23:46:03 »

Hát ennyi erővel a fordunkon a ford címke is csak nyomdatechnika, és a több mint száz beszállító címkéjét ragasszák hátra nevetes1
Fura, hogy bele is van öntve a felirat és a bosch jel a tárcsába...gondolom erős a nyomda a ferodonál eplus2 falbav
Vegyél egy szett gyári Ford hátsó fékbetétet. Olvasd el mi van rajta. Utána röhögj ha lesz még kedved  eplus2 Én héten vettem, ma raktam be.   nyes



És beszerelés alatt látszik a másik oldal is. Ahol látszik a gyártó is.   Wink


« Utoljára szerkesztve: 2010.01.24 vasárnap, 00:16:29 írta stealt » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #261 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 11:48:32 »

Vegyél egy szett gyári Ford hátsó fékbetétet. Olvasd el mi van rajta. Utána röhögj ha lesz még kedved  eplus2 Én héten vettem, ma raktam be.   nyes
Te!...És ebből hogyan találtad ki hogy a boschnak gyártja a ferodo és nem fordítva... hehe és attól veszi át a motorcraft..na? taps
De elkanyarodtunk a lényegtől, szerintem nem sok probléma van a gyári fékcuccokkal, ha a bosch, ha a ferodo, vagy akárki is szállítja nekik.. eljen
Eddig minden mínuszt Tőled kaptam szomoru1...pedig másnak is meg szoktam írni az igazat.. smile wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 12:51:10 »

Te!...És ebből hogyan találtad ki hogy a boschnak gyártja a ferodo és nem fordítva... hehe és attól veszi át a motorcraft..na? taps
De elkanyarodtunk a lényegtől, szerintem nem sok probléma van a gyári fékcuccokkal, ha a bosch, ha a ferodo, vagy akárki is szállítja nekik.. eljen
Eddig minden mínuszt Tőled kaptam szomoru1...pedig másnak is meg szoktam írni az igazat.. smile wave
Nem, csak most kaptál mert, élből rámordultál olyanra amiben nem biztos hogy igazad van. Csak a kedvedért kimentem a garázsba és megnéztem a régi betétet is. Azon is Ferodo van ugyanúgy rányomtatva és ferodo van belenyomva a vasba is mint az újban amit beraktunk. Pedig az is gyári szett volt. Nekem konkrétan bajom nincs a gyári alkatrészekkel, és csak azt jegyeztem meg, hogy a Ferodo már nem olyan mint régen, így a motorcraftos első szett amit Textar szerintem jobb. Erre én onnan is következtetek hogy az első betétek 105ekm-et bírtak (Textar) a hátsó meg csak 85ekm-et (Ford-Bosch-Ferodo) Undecided Pedig az első kapja az áldást igazából. Amúgy meg igazad van akár a bosch veszi a ferodo-tól akár ferodo veszi a Bosctol vagy harmadik féltől. nekem megfelel ha a Ford befogadja a használható alkatrészek közé. Azé gondoljunk bele, betét csere 100 e km-ként  eljen Úgy, hogy gyárilag engedélyezett szettek összesen nem kerülnek többe 23eFt-nél mindennel együtt. Ez azért nagyon jó ahhoz képest hogy a hasonló kategóriában átlag 50ekm-ként csere és jó esetben 3-4x ennyibe kerül.

ui.
azért most kaptál + is mert egyet értünk abban hogy mindegy ki gyártja, feleljen meg az elvárásoknak  wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #263 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 13:56:23 »

Nem, csak most kaptál mert, élből rámordultál olyanra amiben nem biztos hogy igazad van. Csak a kedvedért kimentem a garázsba és megnéztem a régi betétet is. Azon is Ferodo van ugyanúgy rányomtatva és ferodo van belenyomva a vasba is mint az újban amit beraktunk. Pedig az is gyári szett volt. Nekem konkrétan bajom nincs a gyári alkatrészekkel, és csak azt jegyeztem meg, hogy a Ferodo már nem olyan mint régen, így a motorcraftos első szett amit Textar szerintem jobb. Erre én onnan is következtetek hogy az első betétek 105ekm-et bírtak (Textar) a hátsó meg csak 85ekm-et (Ford-Bosch-Ferodo) Undecided Pedig az első kapja az áldást igazából. Amúgy meg igazad van akár a bosch veszi a ferodo-tól akár ferodo veszi a Bosctol vagy harmadik féltől. nekem megfelel ha a Ford befogadja a használható alkatrészek közé. Azé gondoljunk bele, betét csere 100 e km-ként  eljen Úgy, hogy gyárilag engedélyezett szettek összesen nem kerülnek többe 23eFt-nél mindennel együtt. Ez azért nagyon jó ahhoz képest hogy a hasonló kategóriában átlag 50ekm-ként csere és jó esetben 3-4x ennyibe kerül.

ui.
azért most kaptál + is mert egyet értünk abban hogy mindegy ki gyártja, feleljen meg az elvárásoknak  wave

Nekem most elöl nem gyári, hanem original bosch van, tárcsa és betét is, ezeken csak bosch felirat van, illetve a tárcsán még bele is van öntve a név és jel.  Hátul nekem is ford-bosch-ferodo eljen
Mióta elöl is bosch van kisebb erővel kell nyomni a pedált ugyanahoz a fékhatáshoz(gondolom puhább a párosítás) de mivel csodák nincsenek, ezért biztosan előbb el is fog kopni...most olyan 25 körül van bennük, de még alig látszik kopás.
Egyébként nekem jobban tetszik így hogy kisebb erővel kell nyomni a pedált, mert egy kicsit szerintem keményre sikeredett.
Én is kimentem a garázsba eplus2 és megnéztem a gyári elsőket amiket kivettem valóban TX rövidítés van a fomoco-n kívül, gondolom a Textar rövidítése. eljen wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #264 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 14:22:43 »

...Én is kimentem a garázsba eplus2 és megnéztem a gyári elsőket amiket kivettem valóban TX rövidítés van a fomoco-n kívül, gondolom a Textar rövidítése. eljen wave
A "nem gyári" Textar így néz ki: http://indafoto.hu/francoe/image/5899451-d6f9d45d.
Az én első betéteimben is TX jelzés van, feltételezem hogy az is Textar...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 14:41:50 »

Nekem most elöl nem gyári, hanem original bosch van, tárcsa és betét is, ezeken csak bosch felirat van, illetve a tárcsán még bele is van öntve a név és jel.  Hátul nekem is ford-bosch-ferodo eljen
Mióta elöl is bosch van kisebb erővel kell nyomni a pedált ugyanahoz a fékhatáshoz(gondolom puhább a párosítás) de mivel csodák nincsenek, ezért biztosan előbb el is fog kopni...most olyan 25 körül van bennük, de még alig látszik kopás.
Egyébként nekem jobban tetszik így hogy kisebb erővel kell nyomni a pedált, mert egy kicsit szerintem keményre sikeredett.
Én is kimentem a garázsba eplus2 és megnéztem a gyári elsőket amiket kivettem valóban TX rövidítés van a fomoco-n kívül, gondolom a Textar rövidítése. eljen wave
Igen TX=Textar. Nem rossz a Textar. Ha a Daytonai versenyeken megfelel akkor normál napi használatra jó nekünk is  vigyor3 Az első fékem az előző is meg amit most beraktam az is Motorcraft=Textar . Teljesen meg vagyok elégedve vele. Bár nálam Gabo is mondta hogy az övéhez képest az én fékem jobban "harap" neki 1 évvel korábbi még EuIII-as QJBBA van. Valószínű egy picit finomíthattak a féken. Mondjuk Tsory is mondta a betét csere után hogy az övéhez képest az enyém jobban harap de szerinte az övé meg talán jobban adagolható. Mondjuk szerintem ez megszokás kérdése inkább. Amikor először cseréltek első betétet 80ekm-nél akkor viszont nem tudom mi volt benne de akkor jól át is vertek mert betétet és tárcsát is cseréltek úgy hogy a tárcsának volt vagy fél mm-es kopása. Gondolom ez még jó volt valakinek.   Undecided  Utána ezt eljátszották 20ekm múlva a hátsó betétekkel és tárcsákkal is  Undecided  Na most el jött megint a betét csere mert már 5-7 mm közöttire koptak a régi  betétek (első 105ekm hátsó 85ekm után) Így most inkább csináld magad volt, kettő óra alatt kényelmesen KV-val megcsinálható és még gyári spéci hátsó munkahenger betoló szerszám se kell csak egy kis rögtönzés  vigyor3 Ja és a kézi féket se kell leakasztani, ezt sokan el szokták szúrni, utána meg nem tudják visszaállítani  Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 14:42:53 »

A "nem gyári" Textar így néz ki: http://indafoto.hu/francoe/image/5899451-d6f9d45d.
Az én első betéteimben is TX jelzés van, feltételezem hogy az is Textar...
Igen TX= Textar A motrocraft most letakarja egy vékony klingerittel  vigyor3
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 13:39:17 »

Ezek szerint az ESP nem tehető utólag bele?
Nem nincs benne - tempomat sem.. azt tudom, hogy hogyan lehet utólag beletenni - tervben is van Smiley Jó az itteni leírás róla - azt megtaláltam a fórumban.
Amúgy szerintem jól kezelhető az autó csúszós úton is. Volt Fiestám is ... hát azt inkább a téglához tudnám hasonlítani a jeges úton.. bár lehet a kleber téligumiknak nem volt jó az oldaltartása... Most mischelint tettem a mondira - teljesen korrektül uralható velük a gép. (pedig használtak)

Engem is foglalkoztat a dolog. Tud valaki valamit ezügyben? help

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:08:41 »

Engem is foglalkoztat a dolog. Tud valaki valamit ezügyben? help

Gabe

komplett ABS-egységet kell cserélni ami ESP-s, meg plussz pár szenzort kell berakni pl: kormányszögelfordulás érzékelő,stb...és kábelezésnek is meg kell lennie vagy kikell épiteni ha nincs.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2010.01.26 kedd, 07:42:42 »

komplett ABS-egységet kell cserélni ami ESP-s, meg plussz pár szenzort kell berakni pl: kormányszögelfordulás érzékelő,stb...és kábelezésnek is meg kell lennie vagy kikell épiteni ha nincs.

Ez spéci igen költségesnek hangzik, ha jól gondolom... Nem tudom, mennyiért vesztegetnek mostanában egy ABS kütyüt, de az ilyesmi nem aprópénz! grognon
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2010.01.26 kedd, 07:49:52 »

Ez spéci igen költségesnek hangzik, ha jól gondolom... Nem tudom, mennyiért vesztegetnek mostanában egy ABS kütyüt, de az ilyesmi nem aprópénz! grognon
Bontóban valószínű van ólcsobban is hozzávaló. Arra készülj fel hogy azért te lennél az első akiről hallanánk errefele meg másfele is. Nem lehetetlen de eddig én még senkiről nem halottam aki megcsinálta volna. Ha tényleg komolyan gondolod előszőr azt mérd fel hogy pontosan mi is kell hozzá, utána gondold végi  hogy akkor akarod-e. Ha megcsinálod akkor gratulálni fogunk.
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2010.01.26 kedd, 09:12:36 »

Van valakinek(+-) tapasztalata a Tatai úti felián betétekkel kapcsolatban?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2010.01.26 kedd, 10:05:11 »

Ez spéci igen költségesnek hangzik, ha jól gondolom... Nem tudom, mennyiért vesztegetnek mostanában egy ABS kütyüt, de az ilyesmi nem aprópénz! grognon
Nem első sorban az alkatrész árak a kérdésesek. A fő kihívás ugyan az, mint a nagynavi beépítésénél: a műszerfal mögötti fő kábelköteget kell cserélni/kiegészíteni a szükséges vezetékeléssel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2010.01.26 kedd, 10:16:33 »

tegnap este beszéltem telefonon VIK-el egy dologról és erre is rákérdeztem tőle is, és őis azt mondta hogy elvileg meglehet csinálni,csak pénz,idő,türelem  eplus2
szerintem akkor éri meg a buli ha bevan kábelezve a kocsiba gyárilag, ha nincs akkor elég nagy meló....
de engem is érdekel a dolog már..... eplus2
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #274 Dátum: 2010.02.02 kedd, 14:42:09 »


 help Mennyi fékfolyadék van egy 2002-es 2.0ás benyás Mondiba? (bár ez lehet nem tipusfüggő?) Van ilyen adat valahol?

Teljes cseréhez mennyi kell? help
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2010.02.02 kedd, 18:45:12 »

help Mennyi fékfolyadék van egy 2002-es 2.0ás benyás Mondiba? (bár ez lehet nem tipusfüggő?) Van ilyen adat valahol?

Teljes cseréhez mennyi kell? help
Vik mester nekem azt monda 1L. Végül nem cseréltük le, mert féktárcsa+betét cserével egybekötve lett volna, de azok még egy ideig jók...
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2010.02.05 péntek, 13:56:42 »

Sziasztok!

Én 230 ezernél cseréltem az első tárcsákat, a hátsókat nemsoká kell, de így is 245 van most a kocsiban...


**** Máskor, kérlek, gondold át, mielőtt egy ekkora post-ot beidézel... ráadásul képekkel együtt. Maffy ****
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 péntek, 14:11:57 írta Maffy » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2010.02.05 péntek, 14:07:46 »

Általánosan elmondható, hogy egy db féktárcsa kettő db fékbetétet szettet fogyaszt el.

Ez egy nagyon jó cikk!  taps taps taps
Nem vagyok egy szerelő zseni, de még Én is megértettem miket írtál!  eljen
GRATULÁLOK!  worship taps taps eljen eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
jolaczus
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2010.02.05 péntek, 15:15:56 »

Sziasztok!

MK3-hoz kéne nekem fékpofa. 2.0 benzines a járgány, és az lenne a kérdésem, hogy hol és milyen árban érdemes venni?

előre is köszi! wave
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #279 Dátum: 2010.02.05 péntek, 15:29:31 »

Sziasztok!

MK3-hoz kéne nekem fékpofa. 2.0 benzines a járgány, és az lenne a kérdésem, hogy hol és milyen árban érdemes venni?

előre is köszi! wave

Én gyárit ajánlok, 11-12ezer Ft körül van. Cromax vagy Nagyautó. Kérdezz rá itt a Keres-kínál-ban. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.05 péntek, 15:58:25 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2010.02.08 hétfő, 07:54:01 »

Ez egy nagyon jó cikk!  taps taps taps
Nem vagyok egy szerelő zseni, de még Én is megértettem miket írtál!  eljen
GRATULÁLOK!  worship taps taps eljen eljen

enis csak granulalni tok, hogy megertetted  thumbup crazy2
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #281 Dátum: 2010.02.10 szerda, 22:18:06 »



Tök jó cikk! worship eljen
Csak annyit akarok hozzáfűzni, hogy ha hozzányúlnak, vagy kiakasszák, vagy bármit is csinálnak a kézifék bowdennel, ott nem tud elállíttódni semmi, teljesen önbeállóan működik.
Nem okoskodni akartam, csak ne hogy valaki ez miatt ne merje leakasztani a bowdent, vagy levenni a nyerget, tisztítani, festeni, gumiharangot cserélni, vagy bármi......szóval ott ha akarna sem tudna senki semmit elállítani.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.13 szombat, 19:57:08 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2010.02.15 hétfő, 21:35:44 »

Üdv,

melegedett a jobb hátsókerék, gondoltam a kézifék, de a szerelőm szerint a jobb hátsó féknyereg volt beállva amit kipucolt rendesen.
szerintetek mennyire tartós ez így? Mitől álhatott be egyáltalán?

Érdemes vennem bontottat? Merthogy 70e az új...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2010.02.16 kedd, 13:26:31 »

Üdv,

melegedett a jobb hátsókerék, gondoltam a kézifék, de a szerelőm szerint a jobb hátsó féknyereg volt beállva amit kipucolt rendesen.
szerintetek mennyire tartós ez így? Mitől álhatott be egyáltalán?

Érdemes vennem bontottat? Merthogy 70e az új...

Attól, hogy ford. Én a ballal vagyok így. A pucoláson kívül fékcső, és kézifékkötél cserére is rábeszéltek a szerelők. Egyelőre nulla eredménnyel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2010.02.16 kedd, 14:17:37 »

Üdv,

melegedett a jobb hátsókerék, gondoltam a kézifék, de a szerelőm szerint a jobb hátsó féknyereg volt beállva amit kipucolt rendesen.
szerintetek mennyire tartós ez így? Mitől álhatott be egyáltalán?


Hasonló helyzetben vagyok.
Nekem majd egy évig nem volt kézifékem, tegnap megcsinálták, csak jól bejáratták, nem szedték szét, de most működik.
Meglátjuk, meddig lesz jó.
De úgy vagyok vele, ha megint problémázik, már tudom mit kell vele tenni, és megcsinálom. Csak egy akna kell hozzá. Inkább szerelem havonta, két havonta, mint hogy cseréljem az egész féknyerget, ami megint csak beragad egy idő után.

Nekem amúgy azért állt be, mert nem használtam pár hónapig a kéziféket.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2010.02.16 kedd, 14:23:49 »

Hasonló helyzetben vagyok.
Nekem majd egy évig nem volt kézifékem, tegnap megcsinálták, csak jól bejáratták, nem szedték szét, de most működik.
Meglátjuk, meddig lesz jó.
De úgy vagyok vele, ha megint problémázik, már tudom mit kell vele tenni, és megcsinálom. Csak egy akna kell hozzá. Inkább szerelem havonta, két havonta, mint hogy cseréljem az egész féknyerget, ami megint csak beragad egy idő után.

Nekem amúgy azért állt be, mert nem használtam pár hónapig a kéziféket.

Én használom rendszeresen a kéziféket, mégis azt hittem hogy az állt be, de nem.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2010.02.19 péntek, 12:00:09 »

Tök jó cikk! worship eljen
Csak annyit akarok hozzáfűzni, hogy ha hozzányúlnak, vagy kiakasszák, vagy bármit is csinálnak a kézifék bowdennel, ott nem tud elállíttódni semmi, teljesen önbeállóan működik.
Nem okoskodni akartam, csak ne hogy valaki ez miatt ne merje leakasztani a bowdent, vagy levenni a nyerget, tisztítani, festeni, gumiharangot cserélni, vagy bármi......szóval ott ha akarna sem tudna senki semmit elállítani.
Én is ezt tapasztaltam.
Hétfőn javították meg a kézifékemet, kiakasztották a bowdeneket és úgy járatták, kenegették, míg jó nem lett. Egy év után is olyan a kézifék, mint korábban volt, semmi nem állítódott el.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2010.02.19 péntek, 12:12:18 »

Hello

azt megtudja valaki mondani,h mi a különbség a gyári Ford (Bosch?) és a Motorcraft(textar?) betétek között?
Én úgy gondoltam,h teljesen ugyan azok....
Kombiba szeretnék betéteket venni hátulra, vegyem a drágább Fordot vagy jó lesz az olcsóbb Motorcraft.

Ha jobb a ford akkor nem sajnálom rá a pénzt, de pont a bosch betétekkel nem voltam megelégedve egy korábbi autómnál (nem ford), a Textarral viszont nagyon.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2010.02.19 péntek, 14:32:38 »

Hello

azt megtudja valaki mondani,h mi a különbség a gyári Ford (Bosch?) és a Motorcraft(textar?) betétek között?
Én úgy gondoltam,h teljesen ugyan azok....
Kombiba szeretnék betéteket venni hátulra, vegyem a drágább Fordot vagy jó lesz az olcsóbb Motorcraft.

Ha jobb a ford akkor nem sajnálom rá a pénzt, de pont a bosch betétekkel nem voltam megelégedve egy korábbi autómnál (nem ford), a Textarral viszont nagyon.
Szerintem nyugodtan megveheted a textart. Nekem elöl vannak ilyenek, és nincs velük gond.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #289 Dátum: 2010.02.19 péntek, 14:54:01 »

Szerintem nyugodtan megveheted a textart. Nekem elöl vannak ilyenek, és nincs velük gond.
Egyetértek, nekem is jól működnek az első Textar betétek.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2010.02.23 kedd, 07:49:47 »

 help

Néha-néha elkezd sivítani és melegedni némelyik kerék. (ezidáig csak egy nem csinálta a négyből.)

Legutóbb a bal hátsó csinálta. Egy ideig a jobb hátsó csinálta, de azt nagy valószínűséggel a kézifék "kallantyújának" szorulása okozta, mert ha kiütögettem akkor jó lett. Azóta nem is használok kféket.

Sanszos ugye, hogy ez már a féknyereg hibája lehet?
Mi a módja a megjáratásnak?
Tavasszal szeretném felújítani az összeset, mert a gumiharngok elég gyalázatosak, de a felújító szettben jó pár olyan tömítés van amit nem igazán tudom hogy kell cserélni vigyor3

 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2010.02.23 kedd, 12:14:17 »

help

Mi a módja a megjáratásnak?

Nekem kiakasztották a kézifékkötelet, úgy járatták meg jó néhányszor. Nagy fogóval először, annyira beállt. Közben fújkálták olajjal vagy nem tudom mivel. Mikor jónak tűnt, vissza a kézifékkötél, és az autó kb. közepe táján a kötelet mozgatva néztük, visszamegy-e teljesen a kar. A jobb oldalinak hiányzott néhány mm, ott további járatás. Majd mikor tökéletes volt, befújta a szerelő srác zsírral, hogy ne menjen be a kosz. Múlt hétfőn csinálták meg, azóta bőszen használom és jó.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2010.02.23 kedd, 12:25:46 »

Haliho.
Valki megtudna mondani,h a fektarcsaknak,mi a minimum vastagsaguk amiutan cserelni kell????Mongyuk tolomercevel merve,vagy barmivel?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #293 Dátum: 2010.02.23 kedd, 18:09:53 »

Haliho.
Valki megtudna mondani,h a fektarcsaknak,mi a minimum vastagsaguk amiutan cserelni kell????Mongyuk tolomercevel merve,vagy barmivel?
Béla te már ismerhetnéd a keresőt  Wink .... PL: http://mondeo.hu/index.php?topic=16.msg55077#msg55077 és PL: http://mondeo.hu/index.php?topic=36.msg242520#msg242520
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2010.02.23 kedd, 18:37:31 »

Néha-néha elkezd sivítani és melegedni némelyik kerék. (ezidáig csak egy nem csinálta a négyből.)
sivítás alatt mit értesz?

nálam surlódó hang szokott jönni hátulról (reggeli) indulás után fékezéskor eléggé intenzíven (tudom olvastam pár helyen + Vik is mondta, hogy rozsda), de pár fékezés után is marad ez a hang igaz sokkal halkabb, sőőt miután már többet mentem, akkor is. Mitől lehet ez? Tényleg csak a felületi rozsda?
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #295 Dátum: 2010.02.23 kedd, 20:42:34 »

sivítás alatt mit értesz?

nálam surlódó hang szokott jönni hátulról (reggeli) indulás után fékezéskor eléggé intenzíven (tudom olvastam pár helyen + Vik is mondta, hogy rozsda), de pár fékezés után is marad ez a hang igaz sokkal halkabb, sőőt miután már többet mentem, akkor is. Mitől lehet ez? Tényleg csak a felületi rozsda?
A fékbetétek amin mozognak vason, azt kell letakarítani, hogy könnyen mozogjanak.
Tehát ha le van véve a nyereg, a fékbetét vezetőn ki és befele könnyen kell csúszkálni a betéteknek..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2010.02.24 szerda, 07:46:25 »

Nekem kiakasztották a kézifékkötelet, úgy járatták meg jó néhányszor. Nagy fogóval először, annyira beállt. Közben fújkálták olajjal vagy nem tudom mivel. Mikor jónak tűnt, vissza a kézifékkötél, és az autó kb. közepe táján a kötelet mozgatva néztük, visszamegy-e teljesen a kar. A jobb oldalinak hiányzott néhány mm, ott további járatás. Majd mikor tökéletes volt, befújta a szerelő srác zsírral, hogy ne menjen be a kosz. Múlt hétfőn csinálták meg, azóta bőszen használom és jó.

Az a baj, hogy nekem nem a kézifékkel van gondom szerintem (nem is használom,) hanem már szerintem a nyereggel. Teljesen kiszámíthatatlanul néha befog valamelyik fék és feltüzesedik a felni.

(Biztos hogy fék és nem csapágy, mert ha "sivítás" közben belefékezek akkor abbahagyja.)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2010.02.24 szerda, 22:00:10 »

A fékbetétek amin mozognak vason, azt kell letakarítani, hogy könnyen mozogjanak.
Tehát ha le van véve a nyereg, a fékbetét vezetőn ki és befele könnyen kell csúszkálni a betéteknek..
köszi  worship, következő héten megyek Vik mesterhez Smiley
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #298 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 15:26:13 »

Kb 60 K anyag + munkadíj. (Brembo+Textar elöl, Textar+Textar hátul kombira).

hm, ez milyen anyagárakkal van számolva?
én most nézem a cromax-on, hogy egy tárcsa meg egy szett betét olyan 23e Ft körül van, ebből nem 4 kell a kocsira?  Roll Eyes  Nem vagyok nagy szaki, szóval lehet nagy hülyeséget kérdeztem, ha igen soorrry.
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #299 Dátum: 2010.02.25 csütörtök, 15:32:10 »

hm, ez milyen anyagárakkal van számolva?
én most nézem a cromax-on, hogy egy tárcsa meg egy szett betét olyan 23e Ft körül van, ebből nem 4 kell a kocsira?  Roll Eyes  Nem vagyok nagy szaki, szóval lehet nagy hülyeséget kérdeztem, ha igen soorrry.
előre 2 tárcsa 1szett betét(4db)
hátra 2 tárcsa 1szett betét(4db)
a betét kb 12e 1 szett előre,a tárcsa 1db kb 7.5e-től és 2db kell belőle.
Hátra ugyan ez a kombináció
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.