Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 20:39:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743093 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:25:16 »

Klíma és hifi bekötése, gondolom már lezsírozva.. vigyor3..érdekel a dolog eplus2
jah, csak a másik oldalon lesz a kézifékkar, de onnan is lehet rángatni hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:45:44 »

Ha nagyon nem fog a kézifékem,akkor az mitől lehet??? 2001-es tddi bowdenes?
Előre is köszi!!

Szia!

Több oka is lehet, ahogy itt már többen is írták. Szerintem meg kéne nézni alulról, hogy mivel lehet a gond, a bowden rohadt-e be, vagy maga a nyereg. Erre talán a legjobb az lenne, ha kiakasztod/kiakasztják a féknyeregnél a bowdent és megnézed/megnézeted, hogy mozog-e a házban illetve a nyereg részen könnyen visszamegy-e a kézifék rögzítés karja. Én valahogy így kezdeném.
Nekem kb két hete nézték és bowden csere lett a vége, amire Wyctor is tud árat mondani  Wink
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:58:19 »

Szia!

Több oka is lehet, ahogy itt már többen is írták. Szerintem meg kéne nézni alulról, hogy mivel lehet a gond, a bowden rohadt-e be, vagy maga a nyereg. Erre talán a legjobb az lenne, ha kiakasztod/kiakasztják a féknyeregnél a bowdent és megnézed/megnézeted, hogy mozog-e a házban illetve a nyereg részen könnyen visszamegy-e a kézifék rögzítés karja. Én valahogy így kezdeném.
Nekem kb két hete nézték és bowden csere lett a vége, amire Wyctor is tud árat mondani  Wink

Nekem is szorult a jobb hátsó és el is koptatta a betétet 60ezer alatt, de csak a csúszkákat kellett bezsírozni és azóta tuti.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2011.07.06 szerda, 14:34:11 »

Az LPR gyártmányú fékbetétek jónak számítanak? Van tapasztalás valakinél?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2011.07.06 szerda, 14:49:57 »

Az LPR gyártmányú fékbetétek jónak számítanak? Van tapasztalás valakinél?
Olasz, olyan is, de ez is sorozat függő, mert volt, hogy egészen jól muzsikált, de volt, hogy 5e. km alatt vége volt. Szóval olyan, mint az olaszok  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:01:38 »

Nekem is szorult a jobb hátsó és el is koptatta a betétet 60ezer alatt, de csak a csúszkákat kellett bezsírozni és azóta tuti.
Ott a pont Smiley
Megnéztem a jobb hátsó felnit és konkrétan tűzforró!A többi persze nem.
Ezek szerint a fékem van beragadva? Amúgy az autó is húz jobbra (elég idegesítő).
Milyen csúszkákat kellene bezsírozni??
 help
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:11:17 »

Ott a pont Smiley
Megnéztem a jobb hátsó felnit és konkrétan tűzforró!A többi persze nem.
Ezek szerint a fékem van beragadva? Amúgy az autó is húz jobbra (elég idegesítő).
Milyen csúszkákat kellene bezsírozni??
 help

A fekbetet ket sarkan, amiben a feknyeregben mozog a tarcsa fele ill. attol el. De nezd meg azt is, hogy mozog-e a kezifekkotel, ill. a karjat vissza tudja-e huzni a rugo.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:42:27 »

A fekbetet ket sarkan, amiben a feknyeregben mozog a tarcsa fele ill. attol el. De nezd meg azt is, hogy mozog-e a kezifekkotel, ill. a karjat vissza tudja-e huzni a rugo.

AndyA
És ezt zsírozással lehet javítani?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:46:33 »

És ezt zsírozással lehet javítani?


Lehet,hogy csak szerencsém volt vele de nekem csak ennyi volt.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2011.07.06 szerda, 20:07:09 »

Sziasztok!

Mi volt ez, mielőtt széttört és kis híján balesetet okozott?  Egy szelepszerű képződmény leágazással a vákuumszivattyú és a fékrásegítő közötti csőben:



Ilyet kell rendelnem a cseréhez? http://cromax.hu/index.php?katid=45148106&termek_al_id=23019&katnev=115,%20130LE
Hogyan lehet kibontani a régi csövet?

Köszi,

Arrabonus
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2011.07.06 szerda, 20:50:05 »

És ezt zsírozással lehet javítani?
Arra figyelj, hogy ne sima (lítium v petróleum bázisú) zsírt használj, hanem szintetikus, erre a célra gyártott zsírt, sziliont!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2011.07.06 szerda, 21:18:12 »

Sziasztok!

Mi volt ez, mielőtt széttört és kis híján balesetet okozott?  Egy szelepszerű képződmény leágazással a vákuumszivattyú és a fékrásegítő közötti csőben:

[img]http://www.arrabonus.hu/vakuumcso.jpg

Ilyet kell rendelnem a cseréhez? http://cromax.hu/index.php?katid=45148106&termek_al_id=23019&katnev=115,%20130LE
Hogyan lehet kibontani a régi csövet?

Köszi,

Arrabonus
ez egy visszacsapószelep.
nem,szerintem nem van 1ben a csővel.... Roll Eyes
legalább is nálam külön van,sőt nem is így néz ki,vagyis nem itt van elhelyezve,hanem egész közel a turbóhoz,és "y" elágazásba van betéve,mert az egyik cső jön a szivattyútól,a másik a fékdobból,a harmadik meg megy a mágnes szelepekhez a szívósorra. asszem....
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.06 szerda, 21:24:41 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2011.07.06 szerda, 21:38:59 »

ez egy visszacsapószelep.
nem,szerintem nem van 1ben a csővel.... Roll Eyes
legalább is nálam külön van,sőt nem is így néz ki,vagyis nem itt van elhelyezve,hanem egész közel a turbóhoz,és "y" elágazásba van betéve,mert az egyik cső jön a szivattyútól,a másik a fékdobból,a harmadik meg megy a mágnes szelepekhez a szívósorra. asszem....

Az elhelyezésen kívül minden stimmel. A bal oldali (távolabbi) fényes cső jön a szivattyútól. A könyökkel csatlakozó közelebbi cső megy a szelephez a szívósorra (gondolom az EGR-t vezérli). A jobb oldaláról tört le a csonk, amelyikről a rásegítőbe vezet egy cső (ez a képen nem látszik). A fényes cső belseje műanyag, ezt nem tudtam lehúzni a csonkról,  olyan mintha melegen sajtolták volna bele.

Elég tré módon van ez elhelyezve. A szelepet lényegében a csövek tartják, gondolom menet közben rezeg az egész, aztán egyszer csak eltörik. Én pedig álljak meg, ha tudok a harmatgyenge fékkel...
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 14:21:32 »

Sziasztok!

Hátsó fékhez tárcsát és betéteket hol lehet mostanság a legjobb árban venni?
Konkrét márkát nem tudok, de ahogy olvasgattam korábbi hozzászólásokat, brembo, textar egész jó.
Minőségben szeretném, ha a gyárit elérné, már ha most az van az autómon.

u.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 19:38:31 »

Sziasztok!

Hátsó fékhez tárcsát és betéteket hol lehet mostanság a legjobb árban venni?
Konkrét márkát nem tudok, de ahogy olvasgattam korábbi hozzászólásokat, brembo, textar egész jó.
Minőségben szeretném, ha a gyárit elérné, már ha most az van az autómon.

u.


Szilker kft.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2011.07.12 kedd, 08:50:22 »


Szilker kft.

Köszi!
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2011.07.13 szerda, 00:07:01 »


Szilker kft.
Itt a weboldala. http://www.szilkerauto.hu/. Hivatkozz a k(c)lubra.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 19:56:00 »

Hasonló cipőben járok mint ultio. (Nekem is kellene két  3-as mondeo hátsó féktárcsa betéttel)

A Szilker webshopja sajna zárva augusztus 8 ig.   Sürgős lenne a dolog mert a bal hátsóm sajna el is van repedve.

Létezik valami köztes megoldás ?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 19:57:11 »

Hasonló cipőben járok mint ultio. (Nekem is kellene két  3-as mondeo hátsó féktárcsa betéttel)

A Szilker webshopja sajna zárva augusztus 8 ig.   Sürgős lenne a dolog mert a bal hátsóm sajna el is van repedve.

Létezik valami köztes megoldás ?

Pü ment
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 22:54:02 »

Ate powerdisc-et használt már valaki? DELPHI fékeket?
vélemények érdekelnének ezekről...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 22:58:42 »

Ate powerdisc-et használt már valaki? DELPHI fékeket?
vélemények érdekelnének ezekről...
ate-ről elég sok helyen lehet olvasni, hogy megküldték párszor, 190-200-ról fékezgettek vele, és nem bírta, elkezdett rázni Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 07:25:28 »

ate-ről elég sok helyen lehet olvasni, hogy megküldték párszor, 190-200-ról fékezgettek vele, és nem bírta, elkezdett rázni Undecided

 Ezeket nem használtam de amióta Ferodo tárcsa+betét van benne újjászületett a fékem! Azt merem ajánlani bárkinek. Bár biztos a gyári a legjobb. Nemtom mekkora lehet a különbség árban.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 07:37:09 »

ate-ről elég sok helyen lehet olvasni, hogy megküldték párszor, 190-200-ról fékezgettek vele, és nem bírta, elkezdett rázni Undecided

Én nem olvastam ilyet sehol....te hol? kifejezetten a powerdisc érdekel most.
Delphi-ről meg csak jókat....
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 11:56:28 »

Ezeket nem használtam de amióta Ferodo tárcsa+betét van benne újjászületett a fékem! Azt merem ajánlani bárkinek. Bár biztos a gyári a legjobb. Nemtom mekkora lehet a különbség árban.
Hol vetted hozzá a ferodo tárcsát és betéteket ?
Esetleg szükségmegoldásként a delphi mint márka is szóba jöhet ?
A fekmester.hu webáruházzal van e volt e valakinek tapasztalata ?


« Utoljára szerkesztve: 2011.07.25 hétfő, 12:45:06 írta szabotom » Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:08:24 »

Ezeket nem használtam de amióta Ferodo tárcsa+betét van benne újjászületett a fékem! Azt merem ajánlani bárkinek. Bár biztos a gyári a legjobb. Nemtom mekkora lehet a különbség árban.
Többen bizton állítják, hogy nem a gyári a legjobb... worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:10:12 »

Többen bizton állítják, hogy nem a gyári a legjobb... worship

Hat ja. Akar esku alatt is... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2011.07.25 hétfő, 15:18:47 »

Hat ja. Akar esku alatt is... :-)

AndyA
Azért mersz eskü alatt vallani, mert a Redstuff támogatását élvezed. vigyor3
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2011.07.26 kedd, 09:36:52 »

Megvehetem nyugodt szívvel a Delphi márkájú tárcsát és betéteket hátra ?
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2011.07.26 kedd, 12:07:08 »

Hol vetted hozzá a ferodo tárcsát és betéteket ?
Esetleg szükségmegoldásként a delphi mint márka is szóba jöhet ?
A fekmester.hu webáruházzal van e volt e valakinek tapasztalata ?



Unix.  Ha nincs komolyabb különbség én márkásabbat választanék. Nálunk rendeltek már fékmester-től, nem volt gond. A cromaxot szokták még itt ajánlani.Ez webáruház ford és opel alkatrészekre.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2011.07.26 kedd, 14:50:08 »

Megvehetem nyugodt szívvel a Delphi márkájú tárcsát és betéteket hátra ?

megvahatad a gagyit is, de ez emberfüggő hogy nyugodt maradsz e... eplus2
Szerinem nem lehet rossz a DELPHI...és pofátlanul olcsó most, énis betettem a listába...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2011.07.26 kedd, 17:06:05 »

Az miert van, hogy a Cromaxnal van hatso fektarcsa 7000-ert "acelfelnishez" megjelolessel, es van 13 rugoert gyari Ford, "alufelnishez" megjelolessel? Mi koze ennek ahhoz, hogy milyen felnit tesz fel utobb az ember?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2011.07.26 kedd, 17:34:58 »

Az miert van, hogy a Cromaxnal van hatso fektarcsa 7000-ert "acelfelnishez" megjelolessel, es van 13 rugoert gyari Ford, "alufelnishez" megjelolessel? Mi koze ennek ahhoz, hogy milyen felnit tesz fel utobb az ember?!

AndyA
Az alufelnisen van egy bevonat, hogy ne rozsdásodjon, de ez csak az elmélet....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2011.07.26 kedd, 19:58:40 »

Az alufelnisen van egy bevonat, hogy ne rozsdásodjon, de ez csak az elmélet....

Ne idegelj mar, ha a fekbetet 1-1 mm-t koptathat belole oldalankent a tarcsa teljes elete alatt, akkor milyen bevonatrol beszelunk?!?!

Arrol nem is beszelve, hogy elvileg a vas rozsdaja az, ami kepes az alut ido elott oxidalni, nem forditva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:39:23 »

Ne idegelj mar, ha a fekbetet 1-1 mm-t koptathat belole oldalankent a tarcsa teljes elete alatt, akkor milyen bevonatrol beszelunk?!?!

Arrol nem is beszelve, hogy elvileg a vas rozsdaja az, ami kepes az alut ido elott oxidalni, nem forditva.

AndyA
nézz meg egy féktárcsát! nem csak a fékező felületből áll, ált. az marad csak fényes, a többi rozsdás már hamar. a bevonat a többi részén van, és nem rozsda színű lesz, hanem olyan színű marad, mint amilyenre festették. általában a gyári alufelni színe.
Gondolkodj!
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:49:22 »

nézz meg egy féktárcsát! nem csak a fékező felületből áll, ált. az marad csak fényes, a többi rozsdás már hamar. a bevonat a többi részén van, és nem rozsda színű lesz, hanem olyan színű marad, mint amilyenre festették. általában a gyári alufelni színe.
Gondolkodj!

Bocsi, de az meg ki a fenet erdekel...? Annyira ugysem fog neki artani a rozsda, hogy ne a kopas miatt csereljem le elobb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:54:51 »

Bocsi, de az meg ki a fenet erdekel...? Annyira ugysem fog neki artani a rozsda, hogy ne a kopas miatt csereljem le elobb.

AndyA
azt érdekli, aki a szép alufelni alatt nem a rozsdás féktárcsát akarja látni. ez extra, nem kötelező ilyet tenni az alufelnihez, de valakit érdekel. gondolom nem sokat adnak el belőle
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2011.07.26 kedd, 20:59:46 »

Bocsi, de az meg ki a fenet erdekel...? Annyira ugysem fog neki artani a rozsda, hogy ne a kopas miatt csereljem le elobb.

AndyA
hát nálunk körbe a vállát szerintem már le lehetne szedni a rozsda miatt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:56:21 »

Szomorkásan tapasztaltam, hogy a jobb oldalon a kézifék bovden szorul. Beküldtem egy kis olajat, de csak annyit értem el, hogy a fekete bevonat, ami a drótkötélen van, az lemállott...

Kérdezem, hogy a fékkötél az két független darab, ami a kerekekhez hátra megy, vagy egyben van? Lehet valahol kapni hirtelen?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2011.07.27 szerda, 16:58:34 »


2db. És lehet kapni csak nagyon drága.
Például Cromax.

Szomorkásan tapasztaltam, hogy a jobb oldalon a kézifék bovden szorul. Beküldtem egy kis olajat, de csak annyit értem el, hogy a fekete bevonat, ami a drótkötélen van, az lemállott...

Kérdezem, hogy a fékkötél az két független darab, ami a kerekekhez hátra megy, vagy egyben van? Lehet valahol kapni hirtelen?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2011.07.27 szerda, 17:11:00 »

Igen, most néztem meg, valóban húzós. Lehet azt kiszedve kipuccantani a további működés reményében, vagy kár fáradozni vele?
Azt láttam, hogy az utolsó 1 centin, ahol levált a fekete védőréteg a drótkötélről, az rozsdás. Ha behúztuk akkor ment, vissza fogóval tudtam húzni egy keveset, de nem jött ki annyira, hogy vissza tudjam tenni a helyére. Most nincs kézifékem, úgyhogy sürgető lenne a megoldás.

2db. És lehet kapni csak nagyon drága.
Például Cromax.

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2011.07.27 szerda, 17:55:56 »

Ezt le kell nyelni. Újat kell venni.

Igen, most néztem meg, valóban húzós. Lehet azt kiszedve kipuccantani a további működés reményében, vagy kár fáradozni vele?
Azt láttam, hogy az utolsó 1 centin, ahol levált a fekete védőréteg a drótkötélről, az rozsdás. Ha behúztuk akkor ment, vissza fogóval tudtam húzni egy keveset, de nem jött ki annyira, hogy vissza tudjam tenni a helyére. Most nincs kézifékem, úgyhogy sürgető lenne a megoldás.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2011.07.27 szerda, 17:57:44 »

Szomorkásan tapasztaltam, hogy a jobb oldalon a kézifék bovden szorul. Beküldtem egy kis olajat, de csak annyit értem el, hogy a fekete bevonat, ami a drótkötélen van, az lemállott...

Kérdezem, hogy a fékkötél az két független darab, ami a kerekekhez hátra megy, vagy egyben van? Lehet valahol kapni hirtelen?

Szia!

Ez 2 db, írj wyktor-nak (bár most 1 hétig szabin van), kérj tőle is egy ajánlatot  Wink (nálam nyerő volt az ajánlata eljen) 1 hétig el lehet lenni kézifék nélkül is, ha nem laksz a hegyekbe. (nekem sem volt 1 hétig, meg lehet oldani.)
Tapasztalatok alapján ebben csak a gyárit ajánlják, másban nem éri meg gondolkodni!
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.27 szerda, 17:59:49 írta V.Tamás » Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 16:50:46 »

Dombon parkolok...

A behúzókarnál leszerelés műveletét tudná valaki ecsetelni? Kicsit szájbarágósan is jó, csak érthető legyen! szomoru1

Szia!

Ez 2 db, írj wyktor-nak (bár most 1 hétig szabin van), kérj tőle is egy ajánlatot  Wink (nálam nyerő volt az ajánlata eljen) 1 hétig el lehet lenni kézifék nélkül is, ha nem laksz a hegyekbe. (nekem sem volt 1 hétig, meg lehet oldani.)
Tapasztalatok alapján ebben csak a gyárit ajánlják, másban nem éri meg gondolkodni!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 18:31:48 »

Dombon parkolok...

A behúzókarnál leszerelés műveletét tudná valaki ecsetelni? Kicsit szájbarágósan is jó, csak érthető legyen! szomoru1


Szia!

Ha a domb nem meredek és van padka, akkor van esély, hogy reggel is ott találod ahol leraktad  vigyor3  Wink
Ha csak a két hátsó kötelet kell cserélned, akkor nem kell a behúzókarnál matatni. Elég hátúl a tárcsánál kiakasztani, lekövetve meglátod az osztót, a középső dob hátsó részénél ott ki lehet akasztani a hátsó köteleket. Csak egy ilyen képem van erről, itt pont már ki vannak szedve a régi kötelek, de a helye részben látszik:
http://kepfeltoltes.hu/110728/k_zif_kk_t_l_helye_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
maszek78
Vendég
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:07:32 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ABS probléma miatt!!! Valamiért egyfolytában dolgozik az ABSem kis sebességnél! Már az összes jeladót megtakarítottam és szétszedtem,és volt már kerékcsapágy cseréim is mert elvileg onnan kapja meg a jelet...persze nem az ABS miatt cseréltem. Nem tudom mi lehet a baj de hétfőn viszem és rárakatom számítógépre,remélem észleli a hibát. Elég sok tapasztalatom van már a III mondeokhoz mert megjártam már vele a kormánymű hibátától kezdve a fékekig,toronycsapágyig és sorolhatnám végtelenségig ami a fórumon olvasható...ha tudok szívesen segítek minden sorstársnak ;)remélem 320 000 km után már tudok segíteni,ugyan is ennyi van már a vasban! Ez a rom ami nekem van egy 2.0 Ghia benzines,ha valaki tud tanácsot adni azt megköszönném mert ez egy új probléma amivel még nem volt dolgom!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:30:28 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ABS probléma miatt!!! Valamiért egyfolytában dolgozik az ABSem kis sebességnél! Már az összes jeladót megtakarítottam és szétszedtem,és volt már kerékcsapágy cseréim is mert elvileg onnan kapja meg a jelet...persze nem az ABS miatt cseréltem. Nem tudom mi lehet a baj de hétfőn viszem és rárakatom számítógépre,remélem észleli a hibát. Elég sok tapasztalatom van már a III mondeokhoz mert megjártam már vele a kormánymű hibátától kezdve a fékekig,toronycsapágyig és sorolhatnám végtelenségig ami a fórumon olvasható...ha tudok szívesen segítek minden sorstársnak ;)remélem 320 000 km után már tudok segíteni,ugyan is ennyi van már a vasban! Ez a rom ami nekem van egy 2.0 Ghia benzines,ha valaki tud tanácsot adni azt megköszönném mert ez egy új probléma amivel még nem volt dolgom!
vedd ki a biztijét addig is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:30:47 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ABS probléma miatt!!! Valamiért egyfolytában dolgozik az ABSem kis sebességnél! Már az összes jeladót megtakarítottam és szétszedtem,és volt már kerékcsapágy cseréim is mert elvileg onnan kapja meg a jelet...persze nem az ABS miatt cseréltem. Nem tudom mi lehet a baj de hétfőn viszem és rárakatom számítógépre,remélem észleli a hibát. Elég sok tapasztalatom van már a III mondeokhoz mert megjártam már vele a kormánymű hibátától kezdve a fékekig,toronycsapágyig és sorolhatnám végtelenségig ami a fórumon olvasható...ha tudok szívesen segítek minden sorstársnak ;)remélem 320 000 km után már tudok segíteni,ugyan is ennyi van már a vasban! Ez a rom ami nekem van egy 2.0 Ghia benzines,ha valaki tud tanácsot adni azt megköszönném mert ez egy új probléma amivel még nem volt dolgom!
Az mit jelent,hogy dolgozik?Amikor fékezel egyből rugdalja a pedált?És gyújtja a lámpáját?
Indítás után elalszik az ABS sárga lámpája?Vagy az ég folyamatosan menet közben?

A kerékcsapágyat biztosan olyat kaptál amiben benne van az ABS jeladó kerék?Mert van olyan ami nem ABS jeladós és néhány kereskedőt ez nem hoz lázba,csak hoz neked jó olcsón egy kerékcsapágyat.Te meg csak nézel,hogy miért nem jó az abs-ed.Ilyen is előfordult már itt nem 1x.Sőt,olyan is volt már,hogy a hozzáértő szerelő fordítva tette be a csapágyat,és azért nem volt jó az abs.Természetesen utána újatr kellett betenni,mert azt már szétverték kivételkor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:49:40 »

A kocsibeállóm lejtős  Wink
Mindegy, csak kicsit szenved az automata váló, amikot kiveszem a  P-ből. Talán nem szereti, ha ránehezkedik a vas a váltóra, mindig befékezve szoktam kitenni P-be.

A képet nézegetve nem látok semmit a kipufftól... Huh? Sebaj, a valóságban sem fogok, én nem tudom a plafonig emelni a gépet, de ha nem túl gáz kiakasztani, akkor kiveszem. Köszi! integet2

Szia!

Ha a domb nem meredek és van padka, akkor van esély, hogy reggel is ott találod ahol leraktad  vigyor3  Wink
Ha csak a két hátsó kötelet kell cserélned, akkor nem kell a behúzókarnál matatni. Elég hátúl a tárcsánál kiakasztani, lekövetve meglátod az osztót, a középső dob hátsó részénél ott ki lehet akasztani a hátsó köteleket. Csak egy ilyen képem van erről, itt pont már ki vannak szedve a régi kötelek, de a helye részben látszik:
http://kepfeltoltes.hu/110728/k_zif_kk_t_l_helye_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
maszek78
Vendég
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2011.07.29 péntek, 06:34:51 »

Igen,rugdalja a pedált! A csapágyak biztos jeladósak mert mert ott voltam a vételénél és a szerelésnél is! A műszerfalon viszont nem jelez vissza a lámpa és indítás után elalszik ahogyan kell.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2011.07.29 péntek, 11:44:46 »

Igen,rugdalja a pedált! A csapágyak biztos jeladósak mert mert ott voltam a vételénél és a szerelésnél is! A műszerfalon viszont nem jelez vissza a lámpa és indítás után elalszik ahogyan kell.
akkor majd segít a gyári diagnosztika.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.