Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075132 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1750 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 16:58:29 »

Rendben, mondjuk először csináltam egy féktesztet...remélem azzal nem csináltam gondot!?

Milyen fékeket raktál fel? Gyári tárcsa-betét,vagy más kombináció?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1751 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 17:27:31 »

Milyen fékeket raktál fel? Gyári tárcsa-betét,vagy más kombináció?
csak betét csere volt gyárit gyárira  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1752 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 17:38:38 »

csak betét csere volt gyárit gyárira  nyes

Cheesy Azt hittem már valami combosabbat raksz fel...Én most cserélek komplett mindent Off-on Cheesy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1753 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 17:42:31 »

Rendben, mondjuk először csináltam egy féktesztet...remélem azzal nem csináltam gondot!?

Nyilván nem, de okosabb ezt későbbre halasztani. Én is most cseréltem, és az első napokban óvatosabban fékezgettem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
keszi22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #1754 Dátum: 2011.10.08 szombat, 07:05:53 »

piszkos olcsón, ha érdekel privi mondok árat.... eplus2
Hali! Nekem is tudnál mondani egy árat. Hátsó tárcsák + betétek kellenének.
Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo Trend MK3 1.8 125le Benzin 2003
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1755 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 07:24:58 »

Van valamilyen titok, arra vonatkozólag, hogy hogyan lehet leszedni az első tárcsát körbe ölelő nyeregtartót? Úgy meg van húzva hogy csak na.  gun
A tárcsa könnyen lejönne csak az a fránya fém darab ne lenne már rajta. Help! worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1756 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 08:33:39 »

Van valamilyen titok, arra vonatkozólag, hogy hogyan lehet leszedni az első tárcsát körbe ölelő nyeregtartót? Úgy meg van húzva hogy csak na.  gun
A tárcsa könnyen lejönne csak az a fránya fém darab ne lenne már rajta. Help! worship
csak egy jó szerszám meg nem műzli reggelire. (ha nem jön akkor kicsit kocogtasd a kulcs végét valamivel)

Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1757 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 09:06:33 »

Van valamilyen titok, arra vonatkozólag, hogy hogyan lehet leszedni az első tárcsát körbe ölelő nyeregtartót? Úgy meg van húzva hogy csak na.  gun
A tárcsa könnyen lejönne csak az a fránya fém darab ne lenne már rajta. Help! worship

Légkulcs, vagy annak megfelelő elektromos eszköz.
A kormányt teljesen kitekerve az ellenkező irányba esetleg lehet, h nem ér bele a sárvédőbe egy ilyen "installáció":
http://www.youtube.com/watch?v=arXZuba1zeE
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1758 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 09:18:46 »

csak egy jó szerszám meg nem műzli reggelire. (ha nem jön akkor kicsit kocogtasd a kulcs végét valamivel)
Szalonnát reggelizte, de ez sem segített. Megnézem van-e spenótnak való . nyes
arra persze nem gondoltam, hogy kitekerjem a kormányt! falbav
Na de majd most!
Köszi ! worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1759 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 09:19:59 »

Légkulcs, vagy annak megfelelő elektromos eszköz.
A kormányt teljesen kitekerve az ellenkező irányba esetleg lehet, h nem ér bele a sárvédőbe egy ilyen "installáció":
http://www.youtube.com/watch?v=arXZuba1zeE
Jó ez a duppla kulcs megoldás is. Ezt is kipróbálom.... worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1760 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 10:54:44 »

Sziasztok!

A napokban fog menni a verda műszakira, gondoltam kipróbálom működik-e a kézifék!? Kb egy éve nem használom, mióta az egyik Mondis cimbimnek berohadt és lezabálta hátul a vadi új féket. Én nem akartam így járni, inkább nem használom, gondoltam abból nem lesz gond. Nos, tehát kipróbáltam és ha behúzom mechanikailag működik szépen, visszaenged eredeti állapotába de szinte semmit nem fog. Amikor még használtam, második kattanáskor már stabilan megállt az autó, most a 4.-nél is gurul... Első-hátsó fékek még újnak mondhatók (10ezer km) Brembo tárcsák+textar betétek az üzemifék kifogástalan. Elmehetett vadászni a kézifékkarom? Face előtti a kocsi, eszem ágában nincs cserélni mert nem használom, csak kiváncsi vagyok mi lehet a gond?! Hsz-t előre is köszi! Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1761 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 10:56:32 »

Sziasztok!

A napokban fog menni a verda műszakira, gondoltam kipróbálom működik-e a kézifék!? Kb egy éve nem használom, mióta az egyik Mondis cimbimnek berohadt és lezabálta hátul a vadi új féket. Én nem akartam így járni, inkább nem használom, gondoltam abból nem lesz gond. Nos, tehát kipróbáltam és ha behúzom mechanikailag működik szépen, visszaenged eredeti állapotába de szinte semmit nem fog. Amikor még használtam, második kattanáskor már stabilan megállt az autó, most a 4.-nél is gurul... Első-hátsó fékek még újnak mondhatók (10ezer km) Brembo tárcsák+textar betétek az üzemifék kifogástalan. Elmehetett vadászni a kézifékkarom? Face előtti a kocsi, eszem ágában nincs cserélni mert nem használom, csak kiváncsi vagyok mi lehet a gond?! Hsz-t előre is köszi! Laci
nekem is csak fent fog.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1762 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:00:08 »

Sziasztok!

A napokban fog menni a verda műszakira, gondoltam kipróbálom működik-e a kézifék!? Kb egy éve nem használom, mióta az egyik Mondis cimbimnek berohadt és lezabálta hátul a vadi új féket. Én nem akartam így járni, inkább nem használom, gondoltam abból nem lesz gond. Nos, tehát kipróbáltam és ha behúzom mechanikailag működik szépen, visszaenged eredeti állapotába de szinte semmit nem fog. Amikor még használtam, második kattanáskor már stabilan megállt az autó, most a 4.-nél is gurul... Első-hátsó fékek még újnak mondhatók (10ezer km) Brembo tárcsák+textar betétek az üzemifék kifogástalan. Elmehetett vadászni a kézifékkarom? Face előtti a kocsi, eszem ágában nincs cserélni mert nem használom, csak kiváncsi vagyok mi lehet a gond?! Hsz-t előre is köszi! Laci
Mennyire tudod könnyedén felhúzni 4 kattanásig?
Próbáld meg 5-6x behúzni a kéziféket. Ha egyre jobban fog, illetve nehezebb elérni a 4. kattanást, akkor a kézifékkarban levő racsnis cuccos xart be. Nálam is ez van. 3-4. re már fog rendesen. wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1763 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:18:46 »

Szalonnát reggelizte, de ez sem segített. Megnézem van-e spenótnak való . nyes
arra persze nem gondoltam, hogy kitekerjem a kormányt! falbav
Na de majd most!
Köszi ! worship
ha nem segített,akkor egy hétig szalonnát kell reggelizni!Akkor tuti a hatás.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1764 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:25:20 »

 
ha nem segített,akkor egy hétig szalonnát kell reggelizni!Akkor tuti a hatás.... nyes
eljen
Meg büdös hagymát...  eplus2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1765 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:27:17 »

 eljen
Meg büdös hagymát...  eplus2
nyilván!Ha egyedül dolgozol a féken,akkor csak téged fog zavarni..... nyes eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1766 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:28:12 »

 eljen
Meg büdös hagymát...  eplus2
a szagtól nem ugrik le a nyereg hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1767 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 11:29:56 »

a szagtól nem ugrik le a nyereg hehe
dehogynem,csak jó aromás legyen.....meg ahol büdös van ott erő is van....vagy valami ilyesmi... hehe

amúgy én azokat a csavarokat sokcsillagos krovával szedtem le.és valóban,ha kivan fordítva a kormány,akkor hozzáférni akár plusz csővel is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1768 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:12:09 »

dehogynem,csak jó aromás legyen.....meg ahol büdös van ott erő is van....vagy valami ilyesmi... hehe

amúgy én azokat a csavarokat sokcsillagos krovával szedtem le.és valóban,ha kivan fordítva a kormány,akkor hozzáférni akár plusz csővel is!
Krovával Én is próbáltam. Régen vettem valami szép zöld dobozos 568millió részes "krova" (inkább így írom ) készleted pár ezerért. De sikerült fix forgatós vackot csinálni belőle 17mp alatt eplus2
Gondoltam is, hogy ezt már a krova se bírja...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1769 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:17:10 »

Krovával Én is próbáltam. Régen vettem valami szép zöld dobozos 568millió részes "krova" (inkább így írom ) készleted pár ezerért. De sikerült fix forgatós vackot csinálni belőle 17mp alatt eplus2
Gondoltam is, hogy ezt már a krova se bírja...
van benne T-kulcs?? ilyennek csak azzal szabad nekiesni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1770 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:32:32 »

van benne T-kulcs?? ilyennek csak azzal szabad nekiesni...
Nem van.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1771 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:37:12 »

Nem van.
mert csak 568millió részest vettél.a 600millió részesben már az is van..... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1772 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:39:49 »

mert csak 568millió részest vettél.a 600millió részesben már az is van..... smile
nekem az 50 részesben is nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1773 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 12:41:10 »

mert csak 568millió részest vettél.a 600millió részesben már az is van..... smile

Akkor csak az volt akcióban. nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1774 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 13:39:54 »

Mennyire tudod könnyedén felhúzni 4 kattanásig?
Próbáld meg 5-6x behúzni a kéziféket. Ha egyre jobban fog, illetve nehezebb elérni a 4. kattanást, akkor a kézifékkarban levő racsnis cuccos xart be. Nálam is ez van. 3-4. re már fog rendesen. wave

Kipróbáltam, könnyedén fel tudom húzni ahogy régen. Ha többször húzom, akkor is könnyen jön, viszont ugyanúgy nem fog. levele
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1775 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 16:00:58 »

Ma megrendeltem ezt a Redstuff garnitúrás fékszettet: http://www.brakedepot.co.uk/shop/product-info.php?Brake_Discs_and_Pads-pid1061.html

A tárcsa gyártójáról nincs infó, ezért külön rákérdeztem, mire a válasz: TMD Friction (valószínű Juratek) minőségi tárcsák. Lehetett hozzá kérni + Cink bevonatos védelmet, ezüst és arany színben (ezüstöt választottam), ez elvileg megakadályozza a rozsdásodást.

Érdekes, hogy a rendelésem után 187-ről 223-ra emelték az árát. A másik (negatív) érdekesség, hogy ÁFÁ-t is kellett fizetnem, ami 47.5GBP. vigyor3

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1776 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 16:19:12 »

Ma megrendeltem ezt a Redstuff garnitúrás fékszettet: http://www.brakedepot.co.uk/shop/product-info.php?Brake_Discs_and_Pads-pid1061.html

A tárcsa gyártójáról nincs infó, ezért külön rákérdeztem, mire a válasz: TMD Friction (valószínű Juratek) minőségi tárcsák. Lehetett hozzá kérni + Cink bevonatos védelmet, ezüst és arany színben (ezüstöt választottam), ez elvileg megakadályozza a rozsdásodást.

Érdekes, hogy a rendelésem után 187-ről 223-ra emelték az árát. A másik (negatív) érdekesség, hogy ÁFÁ-t is kellett fizetnem, ami 47.5GBP. vigyor3

EU-n belul az eladonal fizetsz AFA-t, ha maganszemely vagy, ez igy van rendben. De jobban is jarsz a tizen-X %-kal, mint itthon a 25-tel. :-)

A bevonatok is plusz penzbe kerulnek, meg ha nem is irjak ki, altalaban ugy 15 font/par korul szokott lenni, meg persze van postakoltseg is, hacsak nem Angliaban laksz, ahova ingyenes.

En is innen vettem anno a cuccost. Ugyelj ra a beszerelesnel, hogy a fekbetetek feluleterol azt a piros festekhez hasonlito dolgot ne szedd le, direkt van rajta, hogy segitse a fektarcsak bekopasat. Meg igy is jo soka fog tartani, a szokasos par szaz km helyett lehet siman 1000-1500 is. Eleinte ovatosan, de utana nagyon jo lesz, majd meglatod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1777 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 16:19:43 »

Ma megrendeltem ezt a Redstuff garnitúrás fékszettet: http://www.brakedepot.co.uk/shop/product-info.php?Brake_Discs_and_Pads-pid1061.html

A tárcsa gyártójáról nincs infó, ezért külön rákérdeztem, mire a válasz: TMD Friction (valószínű Juratek) minőségi tárcsák. Lehetett hozzá kérni + Cink bevonatos védelmet, ezüst és arany színben (ezüstöt választottam), ez elvileg megakadályozza a rozsdásodást.

Érdekes, hogy a rendelésem után 187-ről 223-ra emelték az árát. A másik (negatív) érdekesség, hogy ÁFÁ-t is kellett fizetnem, ami 47.5GBP. vigyor3

Nem a szállitással dobták meg az árat?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1778 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 16:31:23 »

EU-n belul az eladonal fizetsz AFA-t, ha maganszemely vagy, ez igy van rendben. De jobban is jarsz a tizen-X %-kal, mint itthon a 25-tel. :-)

A bevonatok is plusz penzbe kerulnek, meg ha nem is irjak ki, altalaban ugy 15 font/par korul szokott lenni, meg persze van postakoltseg is, hacsak nem Angliaban laksz, ahova ingyenes.

En is innen vettem anno a cuccost. Ugyelj ra a beszerelesnel, hogy a fekbetetek feluleterol azt a piros festekhez hasonlito dolgot ne szedd le, direkt van rajta, hogy segitse a fektarcsak bekopasat. Meg igy is jo soka fog tartani, a szokasos par szaz km helyett lehet siman 1000-1500 is. Eleinte ovatosan, de utana nagyon jo lesz, majd meglatod.

AndyA


A bevonat nem volt vészes, 15font volt mind a 4 tárcsára, ezért is rendeltem meg.

Kösz a tippet, lehet nekiálltam volna lekapargatni a piros bevonatot... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1779 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 16:33:19 »

Nem a szállitással dobták meg az árat?

A szállítás 35GBP, ezen felül volt 47GBP az áfa...(ami nem éppen 10en százalék egy 200as árnál) szomoru1
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1780 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 18:07:56 »

A szállítás 35GBP, ezen felül volt 47GBP az áfa...(ami nem éppen 10en százalék egy 200as árnál) szomoru1

2008-ban valami 17,5% volt, azota emeltek, de nem tudom, most mennyi. 25 azert nincs, az biztos. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1781 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 18:32:01 »

Mennyire tudod könnyedén felhúzni 4 kattanásig?
Próbáld meg 5-6x behúzni a kéziféket. Ha egyre jobban fog, illetve nehezebb elérni a 4. kattanást, akkor a kézifékkarban levő racsnis cuccos xart be. Nálam is ez van. 3-4. re már fog rendesen. wave

Na az a szisztéma van, hogy a jobb hátsó nyergemen nem működik a kézifék. A kötél simán megy és a kilincs is, de a fékmechanika nem működik. Valaki lásson el engem egy kis infóval, hogy ezért vegyek-e kb 50ért új nyerget, illetve próbálkozzak-e egyáltalán javító szettel?! Mi lehet a gond? Amúgy átmenne műszakin még Egr dugóval is, de emiatt nem engedik rinya
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1782 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:27:22 »

Na az a szisztéma van, hogy a jobb hátsó nyergemen nem működik a kézifék. A kötél simán megy és a kilincs is, de a fékmechanika nem működik. Valaki lásson el engem egy kis infóval, hogy ezért vegyek-e kb 50ért új nyerget, illetve próbálkozzak-e egyáltalán javító szettel?! Mi lehet a gond? Amúgy átmenne műszakin még Egr dugóval is, de emiatt nem engedik rinya

Nezd meg, hogy mozog-e a feknyergen a kezifek karja, es hogy visszahuzza-e rendesen a rugoja. Tipushiba a jobb oldali kezifek berohadasa, amitol utana elkopik a tarcsa es a betet, es mar akkor sem nagyon fog, amikor fekezel, kezifek behuzasara meg semennyire.

Ha a mukodteto kar rohadt be - ezt onnan tudod, hogy csak az erobesugarzo kezi keszulek eroteljes alkalmazasaval hajlando a rugo huzasanak iranyaba, hatra alaphelyzetbe visszamenni (gy.k. kalapacs), majd a kezifek 2-3 huzasara visszall a koppanasig elore helyzet, akkor a lehetseges javitasi metodus a kovetkezo:
Leszeded a feknyerget, oldalra billented es rogzited ugy, hogy a kezifek karjanak tengelye felfele alljon. Ekkor beleontesz a tengely tovebe egy adag fekfolyadekot, majd ugy hagyod masnapig. Ha masnapra meggyogyul, nyertel. Ha nem, felontod ujra, es ugy hagyod meg egy napig. Ha az sem segitett, akkor elviszed a feknyerget felujittatni, 8000 Ft-ert megvan 1-2 nap alatt. A MK3 fekes forumban valahol megtalalod az elerhetoseget, aki csinalja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1783 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:34:58 »

Nezd meg, hogy mozog-e a feknyergen a kezifek karja, es hogy visszahuzza-e rendesen a rugoja. Tipushiba a jobb oldali kezifek berohadasa, amitol utana elkopik a tarcsa es a betet, es mar akkor sem nagyon fog, amikor fekezel, kezifek behuzasara meg semennyire.

Ha a mukodteto kar rohadt be - ezt onnan tudod, hogy csak az erobesugarzo kezi keszulek eroteljes alkalmazasaval hajlando a rugo huzasanak iranyaba, hatra alaphelyzetbe visszamenni (gy.k. kalapacs), majd a kezifek 2-3 huzasara visszall a koppanasig elore helyzet, akkor a lehetseges javitasi metodus a kovetkezo:
Leszeded a feknyerget, oldalra billented es rogzited ugy, hogy a kezifek karjanak tengelye felfele alljon. Ekkor beleontesz a tengely tovebe egy adag fekfolyadekot, majd ugy hagyod masnapig. Ha masnapra meggyogyul, nyertel. Ha nem, felontod ujra, es ugy hagyod meg egy napig. Ha az sem segitett, akkor elviszed a feknyerget felujittatni, 8000 Ft-ert megvan 1-2 nap alatt. A MK3 fekes forumban valahol megtalalod az elerhetoseget, aki csinalja.

AndyA

Visszaáll alaphelyzetbe, mint a kisangyal! Be lehet húzni tökig, tehát csontra előre megy a kar és szépen vissza is megy az eredeti állásába, viszont az egész semmit sem ér mert nem fog a fék. Már szereltem ezt a nyerget (fékbetétcserekor), de nem néztem meg jobban hogy hogyan is áll össze eza kézifékesdi mert akkor az nem volt érdekes. A kézifék tengelye hogyan működik ebben? Ennek is van külön szimmeringje? Esetleg az szállhatott el?
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1784 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 22:06:07 »

Visszaáll alaphelyzetbe, mint a kisangyal! Be lehet húzni tökig, tehát csontra előre megy a kar és szépen vissza is megy az eredeti állásába, viszont az egész semmit sem ér mert nem fog a fék. Már szereltem ezt a nyerget (fékbetétcserekor), de nem néztem meg jobban hogy hogyan is áll össze eza kézifékesdi mert akkor az nem volt érdekes. A kézifék tengelye hogyan működik ebben? Ennek is van külön szimmeringje? Esetleg az szállhatott el?

Menetes. Amikor meghuzod, beljebb tekeri a dugattyut. De persze van tomites a toveben.

Nezd meg akkor, hogy mennyire vallas a fektarcsak a belso oldal felol, es milyen a beteteken a retegvastagsag. Bar uszonyerges a cucc, azert a kezifek inkabb csak a belso oldalon fog, es ha valamiert beragadt, akkor ott feloldalasan fogy a fekbetet es a tarcsa.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1785 Dátum: 2011.10.11 kedd, 17:25:10 »

Menetes. Amikor meghuzod, beljebb tekeri a dugattyut. De persze van tomites a toveben.

Nezd meg akkor, hogy mennyire vallas a fektarcsak a belso oldal felol, es milyen a beteteken a retegvastagsag. Bar uszonyerges a cucc, azert a kezifek inkabb csak a belso oldalon fog, es ha valamiert beragadt, akkor ott feloldalasan fogy a fekbetet es a tarcsa.

AndyA

A tárcsámban és a betétemben is max 10ezer km van, szinte újnak mondható. Pont néztem is az aknából, hogy mennyit kopott de említésre se méltó, válla semmennyi sincs. Szét tudom szedni csak a kézifék részét? Veszek javító készletet és azzal próbálkozok szerintem, mert amikor csináltam a tárcsa-betét cserét akkor tekertem vissza a dugattyút és az is szépen ment. Tök lazán-simán és a fékkel is úgy meg vagyok elégedve... Tisben találtam a fék felújításról segédletet, egész jól el van látva fotóval szerintem az alapján menni fog. Köszi a segítséget és ha eszedbe jut valami még, akkor szívesen fogadom.
Üdv: Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1786 Dátum: 2011.10.11 kedd, 21:46:23 »

A tárcsámban és a betétemben is max 10ezer km van, szinte újnak mondható. Pont néztem is az aknából, hogy mennyit kopott de említésre se méltó, válla semmennyi sincs. Szét tudom szedni csak a kézifék részét? Veszek javító készletet és azzal próbálkozok szerintem, mert amikor csináltam a tárcsa-betét cserét akkor tekertem vissza a dugattyút és az is szépen ment. Tök lazán-simán és a fékkel is úgy meg vagyok elégedve... Tisben találtam a fék felújításról segédletet, egész jól el van látva fotóval szerintem az alapján menni fog. Köszi a segítséget és ha eszedbe jut valami még, akkor szívesen fogadom.
Üdv: Laci

Elvileg ugy van belove a cucc, hogy amikor fekezel, kimegy a dugattyu addig, hogy fogjon a fek. Onnan a nyomas elmultaval kisse visszabb megy, nem fog. Ehhez kepest teker rajta egy egeszen picit a kezifek, amitol megint fogni kezd. Ha ez nem tortenik meg, es amugy nem kopott, nem vallas, es rendesen fog is (megemeled, valaki fekez, es megprobalod tekerni a kereket), akkor tobb otletem nincs. Elvileg lathato merteku elmozdulast kellene okozzon a kezifek behuzasa, bar teny, hogy itt tizedekrol van szo, szoval rendesen kell sasolni, hogy eszrevedd.

8000-ert meg mindig van, aki felujitja az egeszet. Nem trivialis szetszedni, kell hozza otszogletu fekkulcs es hasonlok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1787 Dátum: 2011.10.11 kedd, 22:01:10 »

A tárcsámban és a betétemben is max 10ezer km van, szinte újnak mondható. Pont néztem is az aknából, hogy mennyit kopott de említésre se méltó, válla semmennyi sincs. Szét tudom szedni csak a kézifék részét? Veszek javító készletet és azzal próbálkozok szerintem, mert amikor csináltam a tárcsa-betét cserét akkor tekertem vissza a dugattyút és az is szépen ment. Tök lazán-simán és a fékkel is úgy meg vagyok elégedve... Tisben találtam a fék felújításról segédletet, egész jól el van látva fotóval szerintem az alapján menni fog. Köszi a segítséget és ha eszedbe jut valami még, akkor szívesen fogadom.
Üdv: Laci
Szia,
A nyergen a kézifékkar ricnije lelazult, ha szerencséd van a ricnik nem mentek le...üsd rá rendesen ricnire a kart és húzd meg rendesen a rögzítőcsavarját, ezután majd meghúzza a nyereg tengelyét. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #1788 Dátum: 2011.10.12 szerda, 19:45:24 »

Szia,
A nyergen a kézifékkar ricnije lelazult, ha szerencséd van a ricnik nem mentek le...üsd rá rendesen ricnire a kart és húzd meg rendesen a rögzítőcsavarját, ezután majd meghúzza a nyereg tengelyét. wave

Nem rossz ötlet, bár most nincs nálam a kocsi mert holnap reggel műszakizik nyes Pénteken első dolgom lesz ezt megnézni... worship
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #1789 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 08:33:30 »


 Ki tud segíteni mk3 fékrendszer légtelenítésében.  Fékolajat akrok cserélni, már ráfér, csak pontosan hogyan kell a végén a rendszert lelégteleníteni ??
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1790 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 12:15:20 »

Ki tud segíteni mk3 fékrendszer légtelenítésében? Fékolajat akrok cserélni, már ráfér, csak pontosan hogyan kell a végén a rendszert lelégteleníteni ??
Tisztelt Fórumtárs!
A teljes fékolajcseréhez szügséges 1 liter DOT vagy SUPER DOT4-es fékolaj, 1 db 11-es csillagkulcs, egy kis darab 6-os müanyag cső, amit majd rátolsz a légtelenitő csavarra, és egy müanyag flakon, amibe leereszted a használt fékfolyadékot. Az első teendő, hogy a fékolajtartályból le kell szívni a régi folyadékot, és friss folyadékkal fel kell tölteni szinig.
Innentől a folyamat kétszemélyes. Az egyik személy pumpálja a féket, a másik kezeli a légtelenítő csavart. Ha fel van pumpálva a fék és kemény a pedál, szólsz a segítségnek, hogy nyomja a pedált folyamatosan nagy erővel, míg nem szólsz. Ekkor megnyitod a légtenítőcsavart, és a ráhelyezett csövön keresztül a flakonba ereszted a fékfolyadékot a benne lévő légbuborékokkal együtt. Közben a pedál be fog süllyedni a padlóig. Ilyenkor már nem jön több folyadék, és el kell zárni a légtelenítő csavart. Ezután kezdheti a segítség újra pumpálni a fékpedált. Ezt a folyamatot kell többször egymás után megismételni, míg teljesen tiszta, légbuborékmentes olaj nem folyik a csövön. A légtelenítést mindig a legtávolabbi fékhengernél kell kezdeni. Egy lehetséges sorrend: bal hátsó, jobb első, jobb hátsó, bal első. A kétkörös fék miatt ilyen a sorrend. Egy fékhenger légtelenítése után mindig ellenőrizni kell a tartályban a fékfolyadék szintjét. Ha szükséges, után kell tölteni, nem szabad, hogy kiürüljön, mert akkor levegöt pumpálsz a rendszerbe. A felbakolást és a kerék levételt nem részletezem. Nem egy nagy dolog, biztosan te is meg tudod csinálni. Sok sikert a fékfolyadék cseréhez és a légtelenítéshez.

Tisztelettel: László
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.13 csütörtök, 13:16:06 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #1791 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 15:00:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
A teljes fékolajcseréhez szügséges 1 liter DOT vagy SUPER DOT4-es fékolaj, 1 db 11-es csillagkulcs, egy kis darab 6-os müanyag cső, amit majd rátolsz a légtelenitő csavarra, és egy müanyag flakon, amibe leereszted a használt fékfolyadékot. Az első teendő, hogy a fékolajtartályból le kell szívni a régi folyadékot, és friss folyadékkal fel kell tölteni szinig.
Innentől a folyamat kétszemélyes. Az egyik személy pumpálja a féket, a másik kezeli a légtelenítő csavart. Ha fel van pumpálva a fék és kemény a pedál, szólsz a segítségnek, hogy nyomja a pedált folyamatosan nagy erővel, míg nem szólsz. Ekkor megnyitod a légtenítőcsavart, és a ráhelyezett csövön keresztül a flakonba ereszted a fékfolyadékot a benne lévő légbuborékokkal együtt. Közben a pedál be fog süllyedni a padlóig. Ilyenkor már nem jön több folyadék, és el kell zárni a légtelenítő csavart. Ezután kezdheti a segítség újra pumpálni a fékpedált. Ezt a folyamatot kell többször egymás után megismételni, míg teljesen tiszta, légbuborékmentes olaj nem folyik a csövön. A légtelenítést mindig a legtávolabbi fékhengernél kell kezdeni. Egy lehetséges sorrend: bal hátsó, jobb első, jobb hátsó, bal első. A kétkörös fék miatt ilyen a sorrend. Egy fékhenger légtelenítése után mindig ellenőrizni kell a tartályban a fékfolyadék szintjét. Ha szükséges, után kell tölteni, nem szabad, hogy kiürüljön, mert akkor levegöt pumpálsz a rendszerbe. A felbakolást és a kerék levételt nem részletezem. Nem egy nagy dolog, biztosan te is meg tudod csinálni. Sok sikert a fékfolyadék cseréhez és a légtelenítéshez.

Tisztelettel: László


Lászlo, Köszönöm a részletes leírást, így már menni fog nekem is
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1792 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 15:57:08 »


Lászlo, Köszönöm a részletes leírást, így már menni fog nekem is

Vigyázz, mert a fékolaj igencsak maró hatású. A festéket simán leszedi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #1793 Dátum: 2011.10.14 péntek, 11:33:29 »

Sziasztok,

Olvastam feljebb a fékolaj cseréről. Miért kell cserélni? Mennyi időközönként szükséges? Már csak azért, mert nekem volt egy 18éves orionom, mely újkora óta a miénk volt, és abban SOHA nem kellett fékolajat cserélni, és még mindig megy, sőt meg is áll!
Kell egyátalán cserélni a fékolajat?

Valaki azt mondta, hogy a váltó olajat is cseréli, de én arról is úgy tudom, hogy SOHA nem kell cserélni, addig bírja, amíg a váltó! Ez nem igaz?

Az orionban szintén nem volt váltó olaj csere sem...

Segítsetek már, met hátha én hibáztam! Köszi!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1794 Dátum: 2011.10.14 péntek, 11:36:04 »

Sziasztok,

Olvastam feljebb a fékolaj cseréről. Miért kell cserélni? Mennyi időközönként szükséges? Már csak azért, mert nekem volt egy 18éves orionom, mely újkora óta a miénk volt, és abban SOHA nem kellett fékolajat cserélni, és még mindig megy, sőt meg is áll!
Kell egyátalán cserélni a fékolajat?

Valaki azt mondta, hogy a váltó olajat is cseréli, de én arról is úgy tudom, hogy SOHA nem kell cserélni, addig bírja, amíg a váltó! Ez nem igaz?

Az orionban szintén nem volt váltó olaj csere sem...

Segítsetek már, met hátha én hibáztam! Köszi!



Normál esetben nem feltétlenül szükséges cserélni egyiket sem.
A fékfolyadékot néha illik ellenőrizni és probléma esetén cserélni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1795 Dátum: 2011.10.14 péntek, 11:42:53 »

Sziasztok,

Olvastam feljebb a fékolaj cseréről. Miért kell cserélni? Mennyi időközönként szükséges? Már csak azért, mert nekem volt egy 18éves orionom, mely újkora óta a miénk volt, és abban SOHA nem kellett fékolajat cserélni, és még mindig megy, sőt meg is áll!
Kell egyátalán cserélni a fékolajat?

Valaki azt mondta, hogy a váltó olajat is cseréli, de én arról is úgy tudom, hogy SOHA nem kell cserélni, addig bírja, amíg a váltó! Ez nem igaz?

Az orionban szintén nem volt váltó olaj csere sem...

Segítsetek már, met hátha én hibáztam! Köszi!


A váltó olajat nem kell cserélni, de a fékolajat igen... mindenképpen nézesd meg a fékolaj állapotát. Erősen hygroszkopikus, azaz magába szippantja a vizet. Attól meg szépen rozsdásodnak az alkatrészek...
De 18 év után feltétlenül cseréld ki az olajat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1796 Dátum: 2011.10.15 szombat, 13:13:15 »

Sziasztok,

Olvastam feljebb a fékolaj cseréről. Miért kell cserélni? Mennyi időközönként szükséges? Már csak azért, mert nekem volt egy 18éves orionom, mely újkora óta a miénk volt, és abban SOHA nem kellett fékolajat cserélni, és még mindig megy, sőt meg is áll!
Kell egyátalán cserélni a fékolajat?

Valaki azt mondta, hogy a váltó olajat is cseréli, de én arról is úgy tudom, hogy SOHA nem kell cserélni, addig bírja, amíg a váltó! Ez nem igaz?

Az orionban szintén nem volt váltó olaj csere sem...

Segítsetek már, met hátha én hibáztam! Köszi!


Fékolajat 2 évente illik cserélni, a váltóolajat 100 000Km-es intervallumban szokás, de van aki nem foglalkozik vele. Na ezek szoktak értetlenkedni, hogy miért megy szét egy váltó.
Gondolom a fékolaj is volt már cserélve, csak nem emlékszel rá.  Wink Vagy ugye nem akarod azt mondani, hogy 18 éves gumi fékcsövek és munkahengerek vannak benne  eplus2
A fék nem játék, 2 évente cseréltesd le a fékolajat!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1797 Dátum: 2011.10.15 szombat, 13:49:59 »

Fékolajat 2 évente illik cserélni, a váltóolajat 100 000Km-es intervallumban szokás, de van aki nem foglalkozik vele. Na ezek szoktak értetlenkedni, hogy miért megy szét egy váltó.
Gondolom a fékolaj is volt már cserélve, csak nem emlékszel rá.  Wink Vagy ugye nem akarod azt mondani, hogy 18 éves gumi fékcsövek és munkahengerek vannak benne  eplus2
A fék nem játék, 2 évente cseréltesd le a fékolajat!
Tisztelt Fórumtárs!
Számomra elképzelhetetlen, hogy egy adott fékrenszerben 18 évig nem cseréltek olajat. A fékfolyadék higroszkópikus, felveszi a környezetéből a nedvességet. 18 év után egy ilyen folyadékkal képtelenség megállni. Én is a fékfolyadékot két évente tartom cserére érdemesnek, és nem sajnálom azt az 1-2 erez FT-ot a fékolajra. A közlekedésben a bisztonság szempontjából a legfontosabb, a fékrendszer mindenkori állapota. Közel 130.000 Km van a gépemben. Semmi baj nem volt a váltóval, nem akadt, és nem volt zajos, Mégis 100.000 Km-nél lecseréltem a váltó olajat. Az olajszine erőssen szürke szinü volt, és nem voltam eájulva a viszkozitása miatt. (össze hasonlitva tapintás alapján a friss olajjal) A csere után sokkal simám és csendeseb könyebb járásu lett a váltó. Azt vallom, hogy ezeket az apró karbantartásokat a gép hosszú távon igen csak meghálálja.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1798 Dátum: 2011.10.15 szombat, 16:15:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Számomra elképzelhetetlen, hogy egy adott fékrenszerben 18 évig nem cseréltek olajat. A fékfolyadék higroszkópikus, felveszi a környezetéből a nedvességet. 18 év után egy ilyen folyadékkal képtelenség megállni. Én is a fékfolyadékot két évente tartom cserére érdemesnek, és nem sajnálom azt az 1-2 erez FT-ot a fékolajra. A közlekedésben a bisztonság szempontjából a legfontosabb, a fékrendszer mindenkori állapota. Közel 130.000 Km van a gépemben. Semmi baj nem volt a váltóval, nem akadt, és nem volt zajos, Mégis 100.000 Km-nél lecseréltem a váltó olajat. Az olajszine erőssen szürke szinü volt, és nem voltam eájulva a viszkozitása miatt. (össze hasonlitva tapintás alapján a friss olajjal) A csere után sokkal simám és csendeseb könyebb járásu lett a váltó. Azt vallom, hogy ezeket az apró karbantartásokat a gép hosszú távon igen csak meghálálja.
Tisztelettel László!

Ez így igaz, és aki 2 évente cserél fékolajat annak sosem rohad be a féknyereg hátul, aki a váltóban is cserél annak nem lesz nyelestengely csapágyas, aki a szervóolajat is cseréli az meg az eredeti szervószivattyúval fogja a bontóba leadni a gépét..
Azt meg a legegyszerűbb beírni a gyártóknak, hogy nem kell ebben semmi olajat cserélni...több előnyük is származik belőle pl: a tönkrement nyergeket, váltót, csapágyat , szervót, újra meg kell venni (mi pénz ez!!!!) + milyen szuper autókat gyártanak, hogy már olajat sem kell bennük cserélni...ez meg a fenntarthatóság alacsony szintjét próbálja etetni a nagyközönséggel  vigyor3  ilyen világban élünk...csak a profit, minden áron, az emberek félrevezetése, megtévesztése csak egy porszem ebben a rablásban.. levele
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1799 Dátum: 2011.10.15 szombat, 16:33:27 »

Ez így igaz, és aki 2 évente cserél fékolajat annak sosem rohad be a féknyereg hátul, aki a váltóban is cserél annak nem lesz nyelestengely csapágyas, aki a szervóolajat is cseréli az meg az eredeti szervószivattyúval fogja a bontóba leadni a gépét..
Azt meg a legegyszerűbb beírni a gyártóknak, hogy nem kell ebben semmi olajat cserélni...több előnyük is származik belőle pl: a tönkrement nyergeket, váltót, csapágyat , szervót, újra meg kell venni (mi pénz ez!!!!) + milyen szuper autókat gyártanak, hogy már olajat sem kell bennük cserélni...ez meg a fenntarthatóság alacsony szintjét próbálja etetni a nagyközönséggel  vigyor3  ilyen világban élünk...csak a profit, minden áron, az emberek félrevezetése, megtévesztése csak egy porszem ebben a rablásban.. levele

A szervoban mennyi idonkent kell?

A valtoban mekkora mutet olajat cserelni? Most lesz eppen 100 ezres az auto.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.