Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:16:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3068727 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2000 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 17:10:27 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.01.29 vasárnap, 15:07:25
Nekem a Brembo tárcsa nem jött be mert nagyon hamar eldeformálódott./A boltos szerint mostanában sok panasz volt rá/
A könnyen hozzáférhető megfizethető árú és jó minőségű a Textar és a Ferodo.
Sziasztok!
Néhány hete cseréltem komplett ferodo szettre a féket.A 4 tárcsa a hozzávaló betétekkel 68k-nál megállt. Előtte már rázott az első tárcsa, néha már ijesztő mértékben. Most, hogy már ment kb. 2000km-t úgy 80-nál ráálltam. Hát az agyam előrelöttyent a homlokomra! Lehet nagy hozzá a fejem
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2001 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 18:02:25 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.29 vasárnap, 14:45:31
Én pedig a brembo tárcsa / textar betét párost
Nekem is a Brembo/Textar páros volt fenn, de a betét olyan kemény, hogy lekoptatta 100ezer alatt a tárcsát...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2002 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 19:08:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.01.29 vasárnap, 18:02:25
Nekem is a Brembo/Textar páros volt fenn, de a betét olyan kemény, hogy lekoptatta 100ezer alatt a tárcsát...
Szerintem a 100 000km / tárcsa nem olyan rossz, de lehet, hogy van jobb is.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2003 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 15:44:44 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.29 vasárnap, 19:08:44
Szerintem a 100 000km / tárcsa nem olyan rossz, de lehet, hogy van jobb is.
100-120ekm átlagnak nem rossz.
Naplózva
KNT85
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2004 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 14:17:58 »
Na valami ami mindegy hogy tdci vagy benya és ez a jobb hátsò fékem.
Megint beragadt mint anno a tdci nél..már gyanùs volt este, hogy kicsit lomhább a vas!
Mire haza értem bűdös volt...egybők tudtam mi a gebasz, izzott a felni
Maszek javìtási mòdszerem: 1 ben kihùzat majd satu, hátra ugyanez 4-5 ször:) rozsdás trutyi kifolyt és most műkszik épp mint a màsiknàl;)
Naplózva
mathew87
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2005 Dátum:
2012.02.06 hétfő, 11:59:23 »
Üdvözlök mindenkit!!
Sajnos rossz hátsó fékbetétet vásároltam,ezért eladóvá vált.Belinkelem a hirdetésem, akinek szüksége van rá hívjon.
http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/uj_bosch_0986_494_046_hatso_fekbetet_szett
Minden jót!
Naplózva
Nec
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2006 Dátum:
2012.02.07 kedd, 12:37:26 »
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy a kézifék bowdent hogy lehet állítani?
A jelenség, hogy a kézifékkar csak a megtehető út felétől kezd kattanni. Előtte fékhatás nincs...
Köszi,
Nec
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2007 Dátum:
2012.02.07 kedd, 12:54:03 »
Idézetet írta: Nec - 2012.02.07 kedd, 12:37:26
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy a kézifék bowdent hogy lehet állítani?
A jelenség, hogy a kézifékkar csak a megtehető út felétől kezd kattanni. Előtte fékhatás nincs...
Köszi,
Nec
Alulról lehet hozzáférni
A "kardánalagútban " van, követed a bowden útját hátulról előre és látni fogod melyik hővédő lemezt kell leszerelned, hogy hozzáférj a feszítéséhez. Egy központi anya van ez feszíti mind a két oldalt. Csak faceliftestől állítható, előtte automata feszítős, azt nem lehetett állítani.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nec
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2008 Dátum:
2012.02.07 kedd, 13:16:51 »
Köszi, sokat segítettél...
Már csak 15 fokos felmelegedésre lenne szükségem... B-)
Nec
Naplózva
Balage
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2009 Dátum:
2012.02.07 kedd, 13:34:54 »
Nem csak berohadt valamelyik bowden (vagy mind2)? Az idő megvan hozzá...
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2010 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 12:51:09 »
Hi all!!
Nekem a köv. problémám akadt.
Ha egy kicsit is használom a kéziféket , akkor felmelegednek a hátsó felnik, és nagyon büdös ferodol szag lengi körbe a kocsit. :S .
A szerelő azt mondta hogy beragad a crazyfék (fék munkahenger(vagymi)..
Ezt lehet cserélni? Ha igen milyen összegre lehet számítani?
Esetleg várom az árajánlatokat egy MK3 facelift elötti 130 lovas sedan Tdci 2.0-vasra hátsó fék alkatrészekre.
( nem tudom hogy hozzá-e tartozik de ha intenzíven van használva a fék akkor a megfelelő hőm. elérése után, nyikorgó hangot ad, és nem csak fékezéskor, hanem, akkor is ha csak lassan gurulok meg ilyesmi).
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv.:
Nino666
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2011 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 16:08:14 »
Idézetet írta: nino666 - 2012.02.16 csütörtök, 12:51:09
Hi all!!
Nekem a köv. problémám akadt.
Ha egy kicsit is használom a kéziféket , akkor felmelegednek a hátsó felnik, és nagyon büdös ferodol szag lengi körbe a kocsit. :S .
A szerelő azt mondta hogy beragad a crazyfék (fék munkahenger(vagymi)..
Ezt lehet cserélni? Ha igen milyen összegre lehet számítani?
Esetleg várom az árajánlatokat egy MK3 facelift elötti 130 lovas sedan Tdci 2.0-vasra hátsó fék alkatrészekre.
( nem tudom hogy hozzá-e tartozik de ha intenzíven van használva a fék akkor a megfelelő hőm. elérése után, nyikorgó hangot ad, és nem csak fékezéskor, hanem, akkor is ha csak lassan gurulok meg ilyesmi).
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv.:
Nino666
Hátsó féknyereg felújítás, kicsit olvass vissza vagy keress rá.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2012 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 17:40:29 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.02.16 csütörtök, 16:08:14
Hátsó féknyereg felújítás, kicsit olvass vissza vagy keress rá.
thx!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2013 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 20:31:57 »
Hyperborgnak szeretettel, itt a 3-as fék-topic.
Azt kérdezte, hogy lehetne ESP-t rakni az autóba. Azt válaszoltam, hogy nagyon drága és bonyolult, nem éri meg.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.19 vasárnap, 20:34:09 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2014 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 20:49:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.19 vasárnap, 20:31:57
Hyperborgnak szeretettel, itt a 3-as fék-topic.
Azt kérdezte, hogy lehetne ESP-t rakni az autóba. Azt válaszoltam, hogy nagyon drága és bonyolult, nem éri meg.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2015 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 20:54:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.19 vasárnap, 20:31:57
Hyperborgnak szeretettel, itt a 3-as fék-topic.
Azt kérdezte, hogy lehetne ESP-t rakni az autóba. Azt válaszoltam, hogy nagyon drága és bonyolult, nem éri meg.
Ezt én is így látom
Iszonyat ktsg egy feature-ért. Gazdaságosabb, ha lecseréled egy olyanra, amiben van.
Naplózva
balabatyo
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2016 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 23:37:35 »
Sziasztok!
Kigyulladt a ! lámpa, de nemtom miért, azt vágom, hogy a fékkel van valami, de...mi?
Amikor kinyomom, bár a felső 1/3-on keményedik, de kicsit tovább nyomható és szuszog...
Olaj??
Segítsetek!
Üdv, Balabátyó
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2017 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 23:38:10 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.19 vasárnap, 20:54:14
Ezt én is így látom
Iszonyat ktsg egy feature-ért. Gazdaságosabb, ha lecseréled egy olyanra, amiben van.
látom utánajártatok rendesen
kell hozzá egy ESP-s ABS egység, oldalgyorsulás érzékelő, meg kormány elfordulás érzékelő. és össze kell kábelezni. amikor kérdeztem asszem 40eft sem volt az anyagköltsége.
ha érdekel van egy kormány elfordulás érzékelőm olcón
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2018 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 08:08:10 »
Idézetet írta: balabatyo - 2012.02.19 vasárnap, 23:37:35
Sziasztok!
Kigyulladt a ! lámpa, de nemtom miért, azt vágom, hogy a fékkel van valami, de...mi?
Amikor kinyomom, bár a felső 1/3-on keményedik, de kicsit tovább nyomható és szuszog...
Olaj??
Segítsetek!
Üdv, Balabátyó
Van elég fékfolyadék a tartályban?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2019 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 10:34:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.19 vasárnap, 23:38:10
látom utánajártatok rendesen
kell hozzá egy ESP-s ABS egység, oldalgyorsulás érzékelő, meg kormány elfordulás érzékelő. és össze kell kábelezni. amikor kérdeztem asszem 40eft sem volt az anyagköltsége.
ha érdekel van egy kormány elfordulás érzékelőm olcón
Menj má'
ennyi az egész? Gólyalábakon semmi varia? GEM, ECU krampács?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2020 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 13:37:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.20 hétfő, 10:34:44
Menj má'
ennyi az egész? Gólyalábakon semmi varia? GEM, ECU krampács?
semmi
én is meg akarom csinálni, csak előtte combosítok még rajta egy kicsit, hogy legyen is értelme
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2021 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 13:38:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.02.20 hétfő, 08:08:10
Van elég fékfolyadék a tartályban?
szerintem is az lesz a gond, elvileg ugyan azon jelez vissza. vagy bexart a kézifék kapcsolója (ha van olyanja
)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2022 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 13:57:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.20 hétfő, 13:37:20
semmi
én is meg akarom csinálni, csak előtte combosítok még rajta egy kicsit, hogy legyen is értelme
Érdekes. Mondjuk azt sem értem, a tddi-hez miért nem lehetett rendelni gyárilag
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2023 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:21:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.20 hétfő, 13:57:49
Érdekes. Mondjuk azt sem értem, a tddi-hez miért nem lehetett rendelni gyárilag
mert akkor még egy dologban jobb lenne a tdci-nél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2024 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 15:30:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.20 hétfő, 14:21:20
mert akkor még egy dologban jobb lenne a tdci-nél
Merthogy van egy olyan dolog, amiben jobb a tddi, mint a tdci?
Ha ezt tudom
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2025 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 19:02:24 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 15:30:00
Merthogy van egy olyan dolog, amiben jobb a tddi, mint a tdci?
Ha ezt tudom
hehe
hol élsz Te, biciklibelsőben?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2026 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 19:05:49 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.20 hétfő, 19:02:24
hehe
hol élsz Te, biciklibelsőben?
Mert akkor nagy kár volt beszüntetni a gyártását... pedig ha tudták volna
ezek a fránya gyárak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2027 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 19:53:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 19:05:49
Mert akkor nagy kár volt beszüntetni a gyártását... pedig ha tudták volna
ezek a fránya gyárak.
Bizony. Haladni kellett a korral.
"há' ezt kő csinyányi-e"? Kellett nekik CR
Nem akarok flame-t ebből a HSZ-ból
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2028 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 19:59:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 15:30:00
Merthogy van egy olyan dolog, amiben jobb a tddi, mint a tdci?
Ha ezt tudom
Hééééééé, már megint hülyeségeket írkálsz.........mindenben jobb a Di, ezt Bunyek is megmondja!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2029 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 20:48:19 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 15:30:00
Merthogy van egy olyan dolog, amiben jobb a tddi, mint a tdci?
Ha ezt tudom
Mi az amiben nem jobb?
?
Akárhogy is gondolkodom nem találok ilyet.....Azért álltak át CR-re hogy pénzt keressenek...és keresnek is a sok szarral.
Jönnek itt a nagy rail,meg befecskendezési nyomással,meg ilyen ökörségekkel....egy VP44 mai napig nagyobb nyomást tud mint a legtöbb CR.....akkor most mi van? a Pd már mikor nagyobbat tudott mint a CR...csak a környezeti értékek csökkentése miatt álltak le ezek gyártásával...ez szép de melléd áll egy duplán megrakott pótós IFA és oda kokszol akkor borult is az elmélet.
Ráadásul a tdci-be a lehető legsz@rabb befecskendező rendszert tették ami csak létezik, na miért mert ez volt a legolcsóbb biztos. Ennél már csak az 1.5-ös dci renault-ba ami van delphi az trágyább.
Pénzre játszák ezt ne felejtsük el.....Lehet fejleszteni stb,stb,mert igy megy előre a világ és mindig lessz tehetősebb réteg aki megis veszi az ujjat és szépet mert megteheti és ez igy jó.....de ki a f@szt érdekel hogy 10milláért automatán hangol be a rádiód,meg magától bekapcsol a nappali fény...ohh jeee
100.000-nél meg széthullik.
A legtöbb gyártó azért vissza vissza nyúl a régi dolgokhoz...pl MKIV 1.8TDCI...régi 1.8td blokkra rárakta a CR-t...nagyon nagy fejlesztés..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.20 hétfő, 20:53:15 írta Bunyek
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2030 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 20:58:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.20 hétfő, 20:48:19
Mi az amiben nem jobb?
?
Akárhogy is gondolkodom nem találok ilyet.....Azért álltak át CR-re hogy pénzt keressenek...és keresnek is a sok szarral.
Jönnek itt a nagy rail,meg befecskendezési nyomással,meg ilyen ökörségekkel....egy VP44 mai napig nagyobb nyomást tud mint a legtöbb CR.....akkor most mi van? a Pd már mikor nagyobbat tudott mint a CR...csak a környezeti értékek csökkentése miatt álltak le ezek gyártásával...ez szép de melléd áll egy duplán megrakott pótós IFA és oda kokszol akkor borult is az elmélet.
Ráadásul a tdci-be a lehető legsz@rabb befecskendező rendszert tették ami csak létezik, na miért mert ez volt a legolcsóbb biztos. Ennél már csak az 1.5-ös dci renault-ba ami van delphi az trágyább.
Pénzre játszák ezt ne felejtsük el.....Lehet fejleszteni stb,stb,mert igy megy előre a világ és mindig lessz tehetősebb réteg aki megis veszi az ujjat és szépet mert megteheti és ez igy jó.....de ki a f@szt érdekel hogy 10milláért automatán hangol be a rádiód,meg magától bekapcsol a nappali fény...ohh jeee
100.000-nél meg széthullik.
A tddi nem 1000 bárt tud? A CR valami 1400-tól indul. A mi tdci-nk meg 1600-at. Ennyit nem tud a vp44...
Környezetvédelmi értékek = tisztább motor.
Amúgy meg nem csak azért jobb a Ci, mert nagyobb a nyomás, hanem mert pontosabb a befecskendezés.
Azért a fogyicsökkenés tetten érhető.
Amúgy meg persze hogy a pénzre megy ki a játék. Nem az én elégedettségem a cél. Az a cél, minél sűrűbben cseréljem az autót, és hogy drága cuccokat cserélgessek, amit csak nála lehet megvenni. Szép példa a kettős tömegű... persze, elnyeli a rezgést, ez a napnál világosabb. Sikerült az eddig autót kiszolgáló alkatrészből kifejleszteni egy elromlót.
A világ ilyen. Anno még a sima mechanikus adagoló volt a jó - mert azt ismertük. A nagy tuningosok nem is szeretik az elektromost - mert nem értenek hozzá.
Ez a fejlődés. Kinek jó ez? A gyárnak, a szervíznek, az alkatrészgyárnak... meg persze leginkább nekem, mi? Nem hát.
Megmondom én, melyik a legjobb... pont az, ami nekem van
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2031 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 21:06:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.20 hétfő, 20:48:19
Mi az amiben nem jobb?
?
Akárhogy is gondolkodom nem találok ilyet.....Azért álltak át CR-re hogy pénzt keressenek...és keresnek is a sok szarral.
Jönnek itt a nagy rail,meg befecskendezési nyomással,meg ilyen ökörségekkel....egy VP44 mai napig nagyobb nyomást tud mint a legtöbb CR.....akkor most mi van? a Pd már mikor nagyobbat tudott mint a CR...csak a környezeti értékek csökkentése miatt álltak le ezek gyártásával...ez szép de melléd áll egy duplán megrakott pótós IFA és oda kokszol akkor borult is az elmélet.
Ráadásul a tdci-be a lehető legsz@rabb befecskendező rendszert tették ami csak létezik, na miért mert ez volt a legolcsóbb biztos. Ennél már csak az 1.5-ös dci renault-ba ami van delphi az trágyább.
Pénzre játszák ezt ne felejtsük el.....Lehet fejleszteni stb,stb,mert igy megy előre a világ és mindig lessz tehetősebb réteg aki megis veszi az ujjat és szépet mert megteheti és ez igy jó.....de ki a f@szt érdekel hogy 10milláért automatán hangol be a rádiód,meg magától bekapcsol a nappali fény...ohh jeee
100.000-nél meg széthullik.
A legtöbb gyártó azért vissza vissza nyúl a régi dolgokhoz...pl MKIV 1.8TDCI...régi 1.8td blokkra rárakta a CR-t...nagyon nagy fejlesztés..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2032 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 21:08:45 »
Ha még vesézzük, majd menjünk át a tdci v tddi topicba.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2033 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 21:23:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 20:58:14
A tddi nem 1000 bárt tud? A CR valami 1400-tól indul. A mi tdci-nk meg 1600-at. Ennyit nem tud a vp44...
Környezetvédelmi értékek = tisztább motor.
Amúgy meg nem csak azért jobb a Ci, mert nagyobb a nyomás, hanem mert pontosabb a befecskendezés.
Azért a fogyicsökkenés tetten érhető.
Amúgy meg persze hogy a pénzre megy ki a játék. Nem az én elégedettségem a cél. Az a cél, minél sűrűbben cseréljem az autót, és hogy drága cuccokat cserélgessek, amit csak nála lehet megvenni. Szép példa a kettős tömegű... persze, elnyeli a rezgést, ez a napnál világosabb. Sikerült az eddig autót kiszolgáló alkatrészből kifejleszteni egy elromlót.
A világ ilyen. Anno még a sima mechanikus adagoló volt a jó - mert azt ismertük. A nagy tuningosok nem is szeretik az elektromost - mert nem értenek hozzá.
Ez a fejlődés. Kinek jó ez? A gyárnak, a szervíznek, az alkatrészgyárnak... meg persze leginkább nekem, mi? Nem hát.
Megmondom én, melyik a legjobb... pont az, ami nekem van
Hát elmondom a VP44 2000bart is tud....sőt az erőgépeket( perkins,cummins motorokat 5-600Le-ig röhögve kiszolgálja)...CR tudod hol van ettől? sehol.
Igen ugyanilyen adagoló van a TDDI 115Le mondiban...a legjobb adagoló a világon ami létezik...de kb 3-400.000-nél leveszed és eldobod vagy felújitod...ez van...CR rendszer-t sűrűbben cserélnek az emberek.
Azért jobb a CR mert pontosabb a befecskendezés...röhögnöm kell......és mire mész vele? minek kell neked? mi szükséged van neked pl egy 5 ütemes Cr porlasztóra? Semmi...Azért azt használod mert az van az autódban mert beletették és azért van benn hogy az emmissziós értékeket tudják csökkenteni, és nem azért hogy neked egy stabil jól működő autód legyen..ezt lesz@rja nagyivben mindegyik autógyártó....nem tetszik lehet menni busszal...ergo ugyis megveszed mert nincs/nem lessz más.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2034 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 21:43:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.20 hétfő, 21:23:15
Azért jobb a CR mert pontosabb a befecskendezés...röhögnöm kell......és mire mész vele? minek kell neked? mi szükséged van neked pl egy 5 ütemes Cr porlasztóra? Semmi...Azért azt használod mert az van az autódban mert beletették és azért van benn hogy az emmissziós értékeket tudják csökkenteni,
Pedig a kérdésedben ott a válasz is.
Persze értem, hogy mit mondasz, jogos is, csakhogy a fejlődés más irányba indult.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2035 Dátum:
2012.02.21 kedd, 07:56:00 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 21:43:56
Pedig a kérdésedben ott a válasz is.
Persze értem, hogy mit mondasz, jogos is, csakhogy a fejlődés más irányba indult.
Igen ott a válasz..csak ettől nem jobb és megbizhatóbb egy motor, hanem egyre rosszabb és megbizhatatlanabb.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2036 Dátum:
2012.02.21 kedd, 21:28:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.20 hétfő, 13:37:20
semmi
én is meg akarom csinálni, csak előtte combosítok még rajta egy kicsit, hogy legyen is értelme
Értsd: az enyémet akarja gányolni, s ha megy, akkor megcsinálja magának is ...
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2037 Dátum:
2012.02.24 péntek, 11:21:18 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.01.29 vasárnap, 15:07:25
Nekem a Brembo tárcsa nem jött be mert nagyon hamar eldeformálódott./A boltos szerint mostanában sok panasz volt rá/
A könnyen hozzáférhető megfizethető árú és jó minőségű a Textar és a Ferodo.
Ferodo tárcsa Ferodo betétekkel akkor jó választás?
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2038 Dátum:
2012.02.24 péntek, 13:06:20 »
Idézetet írta: Jack - 2012.02.24 péntek, 11:21:18
Ferodo tárcsa Ferodo betétekkel akkor jó választás?
Teljesen jó! Nekem az van és tetszik.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Hyperborg
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2039 Dátum:
2012.02.24 péntek, 13:07:43 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.21 kedd, 21:28:00
Értsd: az enyémet akarja gányolni, s ha megy, akkor megcsinálja magának is ...
Hmm .. ha jól olvastam, akkor ESP nem volt rendelhető automata mellé?
Miért?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2040 Dátum:
2012.02.24 péntek, 16:30:03 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.24 péntek, 13:07:43
Hmm .. ha jól olvastam, akkor ESP nem volt rendelhető automata mellé?
Miért?
Ehhez az automatához nem volt rendelhető. Az 5 sebességeshez igen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2041 Dátum:
2012.02.26 vasárnap, 17:47:46 »
Idézetet írta: Jack - 2012.02.24 péntek, 11:21:18
Ferodo tárcsa Ferodo betétekkel akkor jó választás?
Igen, és "Szilker" Petinél kedvezményesen veheted meg, ha hivatkozol a klubra:
http://www.szilkerauto.hu/spl/254435/Ferodo_Premier_Fekbetet_Fektarcsa
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2042 Dátum:
2012.02.26 vasárnap, 21:48:19 »
Idézetet írta: francoe - 2012.02.26 vasárnap, 17:47:46
Igen, és "Szilker" Petinél kedvezményesen veheted meg, ha hivatkozol a klubra:
http://www.szilkerauto.hu/spl/254435/Ferodo_Premier_Fekbetet_Fektarcsa
Ez jó hír, mert nekem is cserélni kell mind a 4 tárcsát a betétekkel együtt.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Hyperborg
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2043 Dátum:
2012.02.28 kedd, 13:58:29 »
Jól gondolom, hogy elindulás után az ABS csinál egy gyorstesztet, ami egy kicsit megrázza a kocsit? (A kasztni nem remeg, csak egy finom berregés a motortérből. alig érezni a kormányon és kb 0.4 mp-ig tart)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2044 Dátum:
2012.02.28 kedd, 14:10:28 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 13:58:29
Jól gondolom, hogy elindulás után az ABS csinál egy gyorstesztet, ami egy kicsit megrázza a kocsit? (A kasztni nem remeg, csak egy finom berregés a motortérből. alig érezni a kormányon és kb 0.4 mp-ig tart)
sztem nem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Hyperborg
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2045 Dátum:
2012.02.28 kedd, 14:16:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.28 kedd, 14:10:28
sztem nem.
Hmm ... akkor mi a fene lehet? Érzésre olyan, mint az ABS és csak az elindulás utáni 5 méteren csinálja. (kormány kitekerve balra) Csak egyszer és gyorsan. Menet közben nem hozható elő ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2046 Dátum:
2012.02.28 kedd, 14:49:41 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.28 kedd, 14:16:54
Hmm ... akkor mi a fene lehet? Érzésre olyan, mint az ABS és csak az elindulás utáni 5 méteren csinálja. (kormány kitekerve balra) Csak egyszer és gyorsan. Menet közben nem hozható elő ...
A fiestánk is ilyen. Minden motorindítás után, amikor elindulsz, csinál valamit az ABS-motor. Valami morgósat
csak egyszer, azaz, ha nem állítom le a motort, a következő indulásnál nem csinálja. Egy darabig rossz volt az egyik jeladó, világított az ABS, akkor nem csinálta. Van benne kipörgésgátló is, lehet, hogy ahhoz van köze.
És biztos, hogy az ABS motor, mert pont onnan jön, olyan a hangja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2047 Dátum:
2012.02.29 szerda, 14:39:27 »
Sziasztok!
Múlthéten sokadszorra szétszedtem a kézifékkaromat, és úgy néz ki hogy sikerült végre 3 év után újra kéziféket csinálni az autóra.
A WIKI-ben (
http://mondeo.hu/wiki/index.php/K%C3%A9zif%C3%A9k_%C3%B6nbe%C3%A1ll%C3%B3
) nem látszik vagy nem ilyen volt a kézifék utánállítóm, de van benne egy tekercsrugó, aminek az egyik szára kézifékkarhoz csatlakozik, a másik szára pedig egy fém lemezlapon van megtámasztva. Ezt a megtámasztott szárát elmozdítottam kb 2mm-t az "anyósülés" felé, és egyből rendesen beakadt az utánállító, 4-5 kattanásra tökéletesen fog/ide betettem egy plusz rugót, ami folyamatosan az anyósülés felé tolja/.
Eddig hónaljamig felhúztam, akkor sem fogott, most jó. Mivel csak pár napja csináltam, nem tudom mennyire megbízható hosszútávon, de ennyire jól nem működött mostanában.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.29 szerda, 14:44:06 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2048 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 09:45:31 »
Helló,
Olyan problémám van, hogy ha behúzom a kéziféket, akkor a jobb hátsó beragadva marad kiengedés után. Most lefeszegettük, de egy szerelő olyat mondott, hogy féknyereg csere.
Nekem erre most nincs keretem és szerintem felesleges is, mert láttam, hogy van ilyen féknyereg csuszka készlet, és a neve alapján úgy gondolom ez kellene nekem. Igazam van?
Szóval segítsetek véleményetekkel légyszi!
Üdv.
A.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2049 Dátum:
2012.03.12 hétfő, 09:52:50 »
Nem a bovden van berohadva? Mert az szokott és nem a féknyereg.
Ha féknyereg kell végül akkor keresd Motorcraft forumtársat.
1 éve egy gyönyörű, szinte újat vettem tőle, nem is túl drágán.
Idézetet írta: schecter - 2012.03.12 hétfő, 09:45:31
Helló,
Olyan problémám van, hogy ha behúzom a kéziféket, akkor a jobb hátsó beragadva marad kiengedés után. Most lefeszegettük, de egy szerelő olyat mondott, hogy féknyereg csere.
Nekem erre most nincs keretem és szerintem felesleges is, mert láttam, hogy van ilyen féknyereg csuszka készlet, és a neve alapján úgy gondolom ez kellene nekem. Igazam van?
Szóval segítsetek véleményetekkel légyszi!
Üdv.
A.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak:
1
...
34
35
36
37
38
39
40
[
41
]
42
43
44
45
46
47
48
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ