Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:18:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3068783 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 17:10:27 »

Nekem a Brembo tárcsa nem jött be mert nagyon hamar eldeformálódott./A boltos szerint mostanában sok panasz volt rá/
A könnyen hozzáférhető megfizethető árú és jó minőségű a Textar és a Ferodo.
Sziasztok!
 Néhány hete cseréltem komplett ferodo szettre a féket.A 4 tárcsa a hozzávaló betétekkel 68k-nál megállt. Előtte már rázott az első tárcsa, néha már ijesztő mértékben. Most, hogy már ment kb. 2000km-t úgy 80-nál ráálltam. Hát az agyam előrelöttyent a homlokomra! Lehet nagy hozzá a fejem vigyor3
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 18:02:25 »

Én pedig a brembo tárcsa / textar betét párost  eljen

Nekem is a Brembo/Textar páros volt fenn, de a betét olyan kemény, hogy lekoptatta 100ezer alatt a tárcsát...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 19:08:44 »

Nekem is a Brembo/Textar páros volt fenn, de a betét olyan kemény, hogy lekoptatta 100ezer alatt a tárcsát...

Szerintem a 100 000km / tárcsa nem olyan rossz, de lehet, hogy van jobb is.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 15:44:44 »

Szerintem a 100 000km / tárcsa nem olyan rossz, de lehet, hogy van jobb is.
100-120ekm átlagnak nem rossz.
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 14:17:58 »

Na valami ami mindegy hogy tdci vagy benya és ez a jobb hátsò fékem.
Megint beragadt mint anno a tdci nél..már gyanùs volt  este, hogy kicsit lomhább a vas!
Mire haza értem bűdös volt...egybők tudtam mi a gebasz, izzott a felni Smiley
Maszek javìtási mòdszerem: 1 ben kihùzat majd satu, hátra ugyanez 4-5 ször:) rozsdás trutyi kifolyt és most műkszik épp mint a màsiknàl;)
Naplózva
mathew87
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 11:59:23 »

Üdvözlök mindenkit!!

Sajnos rossz hátsó fékbetétet vásároltam,ezért eladóvá vált.Belinkelem a hirdetésem, akinek szüksége van rá hívjon.

http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/uj_bosch_0986_494_046_hatso_fekbetet_szett

Minden jót!
Naplózva
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2012.02.07 kedd, 12:37:26 »

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy a kézifék bowdent hogy lehet állítani?
A jelenség, hogy a kézifékkar csak a megtehető út felétől kezd kattanni. Előtte fékhatás nincs...
Köszi,
Nec
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2012.02.07 kedd, 12:54:03 »

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy a kézifék bowdent hogy lehet állítani?
A jelenség, hogy a kézifékkar csak a megtehető út felétől kezd kattanni. Előtte fékhatás nincs...
Köszi,
Nec
Alulról lehet hozzáférni
A "kardánalagútban " van, követed a bowden útját hátulról előre és látni fogod melyik hővédő lemezt kell leszerelned, hogy hozzáférj a feszítéséhez. Egy központi anya van ez feszíti mind a két oldalt. Csak faceliftestől állítható, előtte automata feszítős, azt nem lehetett állítani.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2012.02.07 kedd, 13:16:51 »

Köszi, sokat segítettél...
Már csak 15 fokos felmelegedésre lenne szükségem... B-)

Nec
Naplózva
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2012.02.07 kedd, 13:34:54 »

Nem csak berohadt valamelyik bowden (vagy mind2)? Az idő megvan hozzá...
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 12:51:09 »

Hi all!!

Nekem a köv. problémám akadt.
Ha egy kicsit is használom a kéziféket , akkor felmelegednek a hátsó felnik, és nagyon büdös ferodol szag lengi körbe a kocsit. :S .
A szerelő azt mondta hogy beragad a crazyfék (fék munkahenger(vagymi)..
Ezt lehet cserélni? Ha igen milyen összegre lehet számítani?
Esetleg várom az árajánlatokat egy MK3 facelift elötti 130 lovas sedan Tdci 2.0-vasra hátsó fék alkatrészekre.
( nem tudom hogy hozzá-e tartozik de ha intenzíven van használva a fék akkor a megfelelő hőm. elérése után, nyikorgó hangot ad, és nem csak fékezéskor, hanem, akkor is ha  csak lassan gurulok meg ilyesmi).
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv.:
Nino666
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 16:08:14 »

Hi all!!

Nekem a köv. problémám akadt.
Ha egy kicsit is használom a kéziféket , akkor felmelegednek a hátsó felnik, és nagyon büdös ferodol szag lengi körbe a kocsit. :S .
A szerelő azt mondta hogy beragad a crazyfék (fék munkahenger(vagymi)..
Ezt lehet cserélni? Ha igen milyen összegre lehet számítani?
Esetleg várom az árajánlatokat egy MK3 facelift elötti 130 lovas sedan Tdci 2.0-vasra hátsó fék alkatrészekre.
( nem tudom hogy hozzá-e tartozik de ha intenzíven van használva a fék akkor a megfelelő hőm. elérése után, nyikorgó hangot ad, és nem csak fékezéskor, hanem, akkor is ha  csak lassan gurulok meg ilyesmi).
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv.:
Nino666

Hátsó féknyereg felújítás, kicsit olvass vissza vagy keress rá. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 17:40:29 »

Hátsó féknyereg felújítás, kicsit olvass vissza vagy keress rá. wave
thx! Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:31:57 »

Hyperborgnak szeretettel, itt a 3-as fék-topic.

Azt kérdezte, hogy lehetne ESP-t rakni az autóba. Azt válaszoltam, hogy nagyon drága és bonyolult, nem éri meg.

« Utoljára szerkesztve: 2012.02.19 vasárnap, 20:34:09 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:49:46 »

Hyperborgnak szeretettel, itt a 3-as fék-topic.

Azt kérdezte, hogy lehetne ESP-t rakni az autóba. Azt válaszoltam, hogy nagyon drága és bonyolult, nem éri meg.



 worship
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:54:14 »

Hyperborgnak szeretettel, itt a 3-as fék-topic.
Azt kérdezte, hogy lehetne ESP-t rakni az autóba. Azt válaszoltam, hogy nagyon drága és bonyolult, nem éri meg.
Ezt én is így látom  szomoru1
Iszonyat ktsg egy feature-ért. Gazdaságosabb, ha lecseréled egy olyanra, amiben van.
Naplózva
balabatyo
Vendég
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 23:37:35 »

Sziasztok!

Kigyulladt a ! lámpa, de nemtom miért, azt vágom, hogy a fékkel van valami, de...mi?
Amikor kinyomom, bár a felső 1/3-on keményedik, de kicsit tovább nyomható és szuszog...
Olaj??

Segítsetek!

Üdv, Balabátyó
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 23:38:10 »

Ezt én is így látom  szomoru1
Iszonyat ktsg egy feature-ért. Gazdaságosabb, ha lecseréled egy olyanra, amiben van.
látom utánajártatok rendesen vigyor3

kell hozzá egy ESP-s ABS egység, oldalgyorsulás érzékelő, meg kormány elfordulás érzékelő. és össze kell kábelezni. amikor kérdeztem asszem 40eft sem volt az anyagköltsége.

ha érdekel van egy kormány elfordulás érzékelőm olcón Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 08:08:10 »

Sziasztok!

Kigyulladt a ! lámpa, de nemtom miért, azt vágom, hogy a fékkel van valami, de...mi?
Amikor kinyomom, bár a felső 1/3-on keményedik, de kicsit tovább nyomható és szuszog...
Olaj??

Segítsetek!

Üdv, Balabátyó

Van elég fékfolyadék a tartályban?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 10:34:44 »

látom utánajártatok rendesen vigyor3

kell hozzá egy ESP-s ABS egység, oldalgyorsulás érzékelő, meg kormány elfordulás érzékelő. és össze kell kábelezni. amikor kérdeztem asszem 40eft sem volt az anyagköltsége.
ha érdekel van egy kormány elfordulás érzékelőm olcón Wink

Menj má'  vigyor3 ennyi az egész? Gólyalábakon semmi varia? GEM, ECU krampács?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:37:20 »

Menj má'  vigyor3 ennyi az egész? Gólyalábakon semmi varia? GEM, ECU krampács?
semmi vigyor3 én is meg akarom csinálni, csak előtte combosítok még rajta egy kicsit, hogy legyen is értelme nyes eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:38:03 »

Van elég fékfolyadék a tartályban?
szerintem is az lesz a gond, elvileg ugyan azon jelez vissza. vagy bexart a kézifék kapcsolója (ha van olyanja Grin)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 13:57:49 »

semmi vigyor3 én is meg akarom csinálni, csak előtte combosítok még rajta egy kicsit, hogy legyen is értelme nyes eplus2
Érdekes. Mondjuk azt sem értem, a tddi-hez miért nem lehetett rendelni gyárilag  uglystupid2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:21:20 »

Érdekes. Mondjuk azt sem értem, a tddi-hez miért nem lehetett rendelni gyárilag  uglystupid2
mert akkor még egy dologban jobb lenne a tdci-nél hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:30:00 »

mert akkor még egy dologban jobb lenne a tdci-nél hehe

Merthogy van egy olyan dolog, amiben jobb a tddi, mint a tdci?  wow1 Ha ezt tudom  smile wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 19:02:24 »

Merthogy van egy olyan dolog, amiben jobb a tddi, mint a tdci?  wow1 Ha ezt tudom  smile wow1

hehe  eplus2 hol élsz Te, biciklibelsőben?  hehe  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 19:05:49 »

hehe  eplus2 hol élsz Te, biciklibelsőben?  hehe  Wink

Mert akkor nagy kár volt beszüntetni a gyártását... pedig ha tudták volna  vigyor3 ezek a fránya gyárak.  Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 19:53:22 »

Mert akkor nagy kár volt beszüntetni a gyártását... pedig ha tudták volna  vigyor3 ezek a fránya gyárak.  Huh?

Bizony. Haladni kellett a korral.  levele

"há' ezt kő csinyányi-e"? Kellett nekik CR  hehe

Nem akarok flame-t ebből a HSZ-ból  Wink
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 19:59:46 »

Merthogy van egy olyan dolog, amiben jobb a tddi, mint a tdci?  wow1 Ha ezt tudom  smile wow1
Hééééééé, már megint hülyeségeket írkálsz.........mindenben jobb a Di, ezt Bunyek is megmondja! eplus2 hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:48:19 »

Merthogy van egy olyan dolog, amiben jobb a tddi, mint a tdci?  wow1 Ha ezt tudom  smile wow1

Mi az amiben nem jobb?Huh??
Akárhogy is gondolkodom nem találok ilyet.....Azért álltak át CR-re hogy pénzt keressenek...és keresnek is a sok szarral.
Jönnek itt a nagy rail,meg befecskendezési nyomással,meg ilyen ökörségekkel....egy VP44 mai napig nagyobb nyomást tud mint a legtöbb CR.....akkor most mi van?  a Pd már mikor nagyobbat tudott mint a CR...csak a környezeti értékek csökkentése miatt álltak le ezek gyártásával...ez szép de melléd áll egy duplán megrakott pótós IFA és oda kokszol akkor borult is az elmélet.
Ráadásul a tdci-be a lehető legsz@rabb befecskendező rendszert tették ami csak létezik, na miért mert ez volt a legolcsóbb biztos. Ennél már csak az 1.5-ös dci renault-ba ami van delphi az trágyább.
Pénzre játszák ezt ne felejtsük el.....Lehet fejleszteni stb,stb,mert igy megy előre a világ és mindig lessz tehetősebb réteg aki megis veszi az ujjat és szépet mert megteheti és ez igy jó.....de ki a f@szt érdekel hogy 10milláért automatán hangol be a rádiód,meg magától bekapcsol a nappali fény...ohh jeee eplus2 100.000-nél meg széthullik.
A legtöbb gyártó azért vissza vissza nyúl a régi dolgokhoz...pl MKIV 1.8TDCI...régi 1.8td blokkra rárakta a CR-t...nagyon nagy fejlesztés.. worship

« Utoljára szerkesztve: 2012.02.20 hétfő, 20:53:15 írta Bunyek » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:58:14 »

Mi az amiben nem jobb?Huh??
Akárhogy is gondolkodom nem találok ilyet.....Azért álltak át CR-re hogy pénzt keressenek...és keresnek is a sok szarral.
Jönnek itt a nagy rail,meg befecskendezési nyomással,meg ilyen ökörségekkel....egy VP44 mai napig nagyobb nyomást tud mint a legtöbb CR.....akkor most mi van?  a Pd már mikor nagyobbat tudott mint a CR...csak a környezeti értékek csökkentése miatt álltak le ezek gyártásával...ez szép de melléd áll egy duplán megrakott pótós IFA és oda kokszol akkor borult is az elmélet.
Ráadásul a tdci-be a lehető legsz@rabb befecskendező rendszert tették ami csak létezik, na miért mert ez volt a legolcsóbb biztos. Ennél már csak az 1.5-ös dci renault-ba ami van delphi az trágyább.
Pénzre játszák ezt ne felejtsük el.....Lehet fejleszteni stb,stb,mert igy megy előre a világ és mindig lessz tehetősebb réteg aki megis veszi az ujjat és szépet mert megteheti és ez igy jó.....de ki a f@szt érdekel hogy 10milláért automatán hangol be a rádiód,meg magától bekapcsol a nappali fény...ohh jeee eplus2 100.000-nél meg széthullik.

A tddi nem 1000 bárt tud? A CR valami 1400-tól indul. A mi tdci-nk meg 1600-at. Ennyit nem tud a vp44...
Környezetvédelmi értékek = tisztább motor.
Amúgy meg nem csak azért jobb a Ci, mert nagyobb a nyomás, hanem mert pontosabb a befecskendezés.
Azért a fogyicsökkenés tetten érhető.
Amúgy meg persze hogy a pénzre megy ki a játék. Nem az én elégedettségem a cél. Az a cél, minél sűrűbben cseréljem az autót, és hogy drága cuccokat cserélgessek, amit csak nála lehet megvenni. Szép példa a kettős tömegű... persze, elnyeli a rezgést, ez a napnál világosabb. Sikerült az eddig autót kiszolgáló alkatrészből kifejleszteni egy elromlót.
A világ ilyen. Anno még a sima mechanikus adagoló volt a jó - mert azt ismertük. A nagy tuningosok nem is szeretik az elektromost - mert nem értenek hozzá.
Ez a fejlődés. Kinek jó ez? A gyárnak, a szervíznek, az alkatrészgyárnak... meg persze leginkább nekem, mi? Nem hát.
Megmondom én, melyik a legjobb... pont az, ami nekem van  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 21:06:44 »

Mi az amiben nem jobb?Huh??
Akárhogy is gondolkodom nem találok ilyet.....Azért álltak át CR-re hogy pénzt keressenek...és keresnek is a sok szarral.
Jönnek itt a nagy rail,meg befecskendezési nyomással,meg ilyen ökörségekkel....egy VP44 mai napig nagyobb nyomást tud mint a legtöbb CR.....akkor most mi van?  a Pd már mikor nagyobbat tudott mint a CR...csak a környezeti értékek csökkentése miatt álltak le ezek gyártásával...ez szép de melléd áll egy duplán megrakott pótós IFA és oda kokszol akkor borult is az elmélet.
Ráadásul a tdci-be a lehető legsz@rabb befecskendező rendszert tették ami csak létezik, na miért mert ez volt a legolcsóbb biztos. Ennél már csak az 1.5-ös dci renault-ba ami van delphi az trágyább.
Pénzre játszák ezt ne felejtsük el.....Lehet fejleszteni stb,stb,mert igy megy előre a világ és mindig lessz tehetősebb réteg aki megis veszi az ujjat és szépet mert megteheti és ez igy jó.....de ki a f@szt érdekel hogy 10milláért automatán hangol be a rádiód,meg magától bekapcsol a nappali fény...ohh jeee eplus2 100.000-nél meg széthullik.
A legtöbb gyártó azért vissza vissza nyúl a régi dolgokhoz...pl MKIV 1.8TDCI...régi 1.8td blokkra rárakta a CR-t...nagyon nagy fejlesztés.. worship


eljen  worship nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 21:08:45 »

Ha még vesézzük, majd menjünk át a tdci v tddi topicba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 21:23:15 »

A tddi nem 1000 bárt tud? A CR valami 1400-tól indul. A mi tdci-nk meg 1600-at. Ennyit nem tud a vp44...
Környezetvédelmi értékek = tisztább motor.
Amúgy meg nem csak azért jobb a Ci, mert nagyobb a nyomás, hanem mert pontosabb a befecskendezés.
Azért a fogyicsökkenés tetten érhető.
Amúgy meg persze hogy a pénzre megy ki a játék. Nem az én elégedettségem a cél. Az a cél, minél sűrűbben cseréljem az autót, és hogy drága cuccokat cserélgessek, amit csak nála lehet megvenni. Szép példa a kettős tömegű... persze, elnyeli a rezgést, ez a napnál világosabb. Sikerült az eddig autót kiszolgáló alkatrészből kifejleszteni egy elromlót.
A világ ilyen. Anno még a sima mechanikus adagoló volt a jó - mert azt ismertük. A nagy tuningosok nem is szeretik az elektromost - mert nem értenek hozzá.
Ez a fejlődés. Kinek jó ez? A gyárnak, a szervíznek, az alkatrészgyárnak... meg persze leginkább nekem, mi? Nem hát.
Megmondom én, melyik a legjobb... pont az, ami nekem van  vigyor3

Hát elmondom a VP44 2000bart is tud....sőt az erőgépeket( perkins,cummins motorokat 5-600Le-ig röhögve kiszolgálja)...CR tudod hol van ettől? sehol.
Igen ugyanilyen adagoló van a TDDI 115Le mondiban...a legjobb adagoló a világon ami létezik...de kb 3-400.000-nél leveszed és eldobod vagy felújitod...ez van...CR rendszer-t sűrűbben cserélnek az emberek.
Azért jobb a CR mert pontosabb a befecskendezés...röhögnöm kell......és mire mész vele? minek kell neked? mi szükséged van neked pl egy 5 ütemes Cr porlasztóra? Semmi...Azért azt használod mert az van az autódban mert beletették és azért van benn hogy az emmissziós értékeket tudják csökkenteni, és nem azért hogy neked egy stabil jól működő autód legyen..ezt lesz@rja nagyivben mindegyik autógyártó....nem tetszik lehet menni busszal...ergo ugyis megveszed mert nincs/nem lessz más.

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 21:43:56 »

Azért jobb a CR mert pontosabb a befecskendezés...röhögnöm kell......és mire mész vele? minek kell neked? mi szükséged van neked pl egy 5 ütemes Cr porlasztóra? Semmi...Azért azt használod mert az van az autódban mert beletették és azért van benn hogy az emmissziós értékeket tudják csökkenteni,

Pedig a kérdésedben ott a válasz is.

Persze értem, hogy mit mondasz, jogos is, csakhogy a fejlődés más irányba indult.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2012.02.21 kedd, 07:56:00 »

Pedig a kérdésedben ott a válasz is.

Persze értem, hogy mit mondasz, jogos is, csakhogy a fejlődés más irányba indult.

Igen ott a válasz..csak ettől nem jobb és megbizhatóbb egy motor, hanem egyre rosszabb és megbizhatatlanabb.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2012.02.21 kedd, 21:28:00 »

semmi vigyor3 én is meg akarom csinálni, csak előtte combosítok még rajta egy kicsit, hogy legyen is értelme nyes eplus2

Értsd: az enyémet akarja gányolni, s ha megy, akkor megcsinálja magának is ... Cheesy
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2012.02.24 péntek, 11:21:18 »

Nekem a Brembo tárcsa nem jött be mert nagyon hamar eldeformálódott./A boltos szerint mostanában sok panasz volt rá/
A könnyen hozzáférhető megfizethető árú és jó minőségű a Textar és a Ferodo.

Ferodo tárcsa Ferodo betétekkel akkor jó választás?
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2012.02.24 péntek, 13:06:20 »

Ferodo tárcsa Ferodo betétekkel akkor jó választás?

Teljesen jó! Nekem az van és tetszik.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2012.02.24 péntek, 13:07:43 »

Értsd: az enyémet akarja gányolni, s ha megy, akkor megcsinálja magának is ... Cheesy

Hmm .. ha jól olvastam, akkor ESP nem volt rendelhető automata mellé?
Miért?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:30:03 »

Hmm .. ha jól olvastam, akkor ESP nem volt rendelhető automata mellé?
Miért?

Ehhez az automatához nem volt rendelhető. Az 5 sebességeshez igen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 17:47:46 »

Ferodo tárcsa Ferodo betétekkel akkor jó választás?
Igen, és "Szilker" Petinél kedvezményesen veheted meg, ha hivatkozol a klubra: http://www.szilkerauto.hu/spl/254435/Ferodo_Premier_Fekbetet_Fektarcsa
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 21:48:19 »

Igen, és "Szilker" Petinél kedvezményesen veheted meg, ha hivatkozol a klubra: http://www.szilkerauto.hu/spl/254435/Ferodo_Premier_Fekbetet_Fektarcsa

Ez jó hír, mert nekem is cserélni kell mind a 4 tárcsát a betétekkel együtt.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2012.02.28 kedd, 13:58:29 »

Jól gondolom, hogy elindulás után az ABS csinál egy gyorstesztet, ami egy kicsit megrázza a kocsit? (A kasztni nem remeg, csak egy finom berregés a motortérből. alig érezni a kormányon és kb 0.4 mp-ig tart)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2012.02.28 kedd, 14:10:28 »

Jól gondolom, hogy elindulás után az ABS csinál egy gyorstesztet, ami egy kicsit megrázza a kocsit? (A kasztni nem remeg, csak egy finom berregés a motortérből. alig érezni a kormányon és kb 0.4 mp-ig tart)
sztem nem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2012.02.28 kedd, 14:16:54 »

sztem nem.

Hmm ... akkor mi a fene lehet? Érzésre olyan, mint az ABS és csak az elindulás utáni 5 méteren csinálja. (kormány kitekerve balra) Csak egyszer és gyorsan. Menet közben nem hozható elő ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2012.02.28 kedd, 14:49:41 »

Hmm ... akkor mi a fene lehet? Érzésre olyan, mint az ABS és csak az elindulás utáni 5 méteren csinálja. (kormány kitekerve balra) Csak egyszer és gyorsan. Menet közben nem hozható elő ...

A fiestánk is ilyen. Minden motorindítás után, amikor elindulsz, csinál valamit az ABS-motor. Valami morgósat  vigyor3 csak egyszer, azaz, ha nem állítom le a motort, a következő indulásnál nem csinálja. Egy darabig rossz volt az egyik jeladó, világított az ABS, akkor nem csinálta. Van benne kipörgésgátló is, lehet, hogy ahhoz van köze.
És biztos, hogy az ABS motor, mert pont onnan jön, olyan a hangja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2012.02.29 szerda, 14:39:27 »

Sziasztok!

Múlthéten sokadszorra szétszedtem a kézifékkaromat, és úgy néz ki hogy sikerült végre 3 év után újra kéziféket csinálni az autóra.
A WIKI-ben (http://mondeo.hu/wiki/index.php/K%C3%A9zif%C3%A9k_%C3%B6nbe%C3%A1ll%C3%B3) nem látszik vagy nem ilyen volt a kézifék utánállítóm, de van benne egy tekercsrugó, aminek az egyik szára kézifékkarhoz csatlakozik, a másik szára pedig egy fém lemezlapon van megtámasztva. Ezt a megtámasztott szárát elmozdítottam kb 2mm-t az "anyósülés" felé, és egyből rendesen beakadt az utánállító, 4-5 kattanásra tökéletesen fog/ide betettem egy plusz rugót, ami folyamatosan az anyósülés felé tolja/.
Eddig hónaljamig felhúztam, akkor sem fogott, most jó. Mivel csak pár napja csináltam, nem tudom mennyire megbízható hosszútávon, de ennyire jól nem működött mostanában. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.29 szerda, 14:44:06 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 09:45:31 »

Helló,

Olyan problémám van, hogy ha behúzom a kéziféket, akkor a jobb hátsó beragadva marad kiengedés után. Most lefeszegettük, de egy szerelő olyat mondott, hogy féknyereg csere.
Nekem erre most nincs keretem és szerintem felesleges is, mert láttam, hogy van ilyen féknyereg csuszka készlet, és a neve alapján úgy gondolom ez kellene nekem. Igazam van?

Szóval segítsetek véleményetekkel légyszi!

Üdv.

A.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2012.03.12 hétfő, 09:52:50 »

Nem a bovden van berohadva? Mert az szokott és nem a féknyereg.
Ha féknyereg kell végül akkor keresd Motorcraft forumtársat.
1 éve egy gyönyörű, szinte újat vettem tőle, nem is túl drágán.

Helló,

Olyan problémám van, hogy ha behúzom a kéziféket, akkor a jobb hátsó beragadva marad kiengedés után. Most lefeszegettük, de egy szerelő olyat mondott, hogy féknyereg csere.
Nekem erre most nincs keretem és szerintem felesleges is, mert láttam, hogy van ilyen féknyereg csuszka készlet, és a neve alapján úgy gondolom ez kellene nekem. Igazam van?

Szóval segítsetek véleményetekkel légyszi!

Üdv.

A.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.