Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:00:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075266 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2012.04.04 szerda, 16:47:17 »

Kíváncsiságból, mi volt az a tapasztalat, ami miatt szerinted a fúrt jobb mint a mart?

Már írtam. Ahogy forog a fékbetét alatt, bizonyos fékerőnél nagyon hülye hangja van. Fékhatásilag amúgy kifogástalan, komfortérzet szempontjából javaslom a csak fúrtat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2012.04.04 szerda, 16:49:54 »

ROADHOUSE fékbetétel találkozott már valaki? Milyen lenne Brembo féktárcsákhoz?

Szerintem ha egy picit hozzáteszel, már minőségibb betétet kapsz (Ferodo, Textar, akár Brembot is). Hol láttad és mennyiért A Roadhouse-t?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2012.04.04 szerda, 17:02:00 »

Szerintem ha egy picit hozzáteszel, már minőségibb betétet kapsz (Ferodo, Textar, akár Brembot is). Hol láttad és mennyiért A Roadhouse-t?
Zsu nál van kedvezményem 13553 helyett 8100 a fékbetét. Brembo tárcsa pedig 9738. Azér ezek nem rossz árak.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2012.04.04 szerda, 21:11:19 »

szerintem az ilyesmivel nem erdemes vackeralni vagy sporolni. nekem is valami gagyibb fekpofa volt elol, egyfeszt nyikorgott fekezesnel akarhogy is pucoltam. A mostani csere utan hott csond van.
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:05:41 »

Volt már fenn valakinek az alábbi kombó?
LPR tárcsa Textar betét elöl.
Vélemény? Tapasztalat?
Pacsi
Nino666
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:13:05 »

Nekem ugye elől Brembo tárcsa van Textar betéttel, hátul Textar tárcsa Textar betéttel.
Még nem kopott össze (max. 100 km-t mentünk eddig), szóval a fékhatásról nem tudok nyilatkozni, de nem rosszabb, mint a régi. Bár azt nem nehéz überelni, hisz a hátsó betétek rárohadtak a tárcsára, nem nagyon mozogtak.

Amii érdekes és volt korábban szó róla, a Textar tárcsák kezelve vannak, tuti. Látszik is rajtuk, hogy másak, mint a Brembok és a Brembok már kezdenek is rozsdásodni. Míg a Textarok, mint amikor felkerültek. Nem vészes, de ezt nem gondoltam volna, hisz "nagy" a neve márkának. Azt nem tudom, hogy ez a kezeletlen felület a hűtött verzió miatt van-e, mert hátul ugye sima tárcsák vannak, elől meg a hűtöttek.
Kíváncsian várom, későbbiekben hogy alakul a rozsdásodás.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:39:51 »

nekem is fenn van az uj szett mar vagy 2 hete, az elejen tuti szep volt a fenyes tarcsa. Rozsda meg nincs rajta, mert meg nem kapott vizet azota, de szerintem rozsdasodni fog, kiveve a kopo feluletet.

Szerintem ez legyen a legnagyobb baj :-)

En mar mentem vele ~ 1000 km-t es meg semmi kopas nem lathato se a beteten se a tarcsan. A fekhatas jobb mint elotte, nem nyikorog, nem raz, nem rezeg, ha nagyon nyomom neki akkor meg odaragadok az aszfalthoz.  taps
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 09:40:24 »

Nekem ugye elől Brembo tárcsa van Textar betéttel, hátul Textar tárcsa Textar betéttel.
Még nem kopott össze (max. 100 km-t mentünk eddig), szóval a fékhatásról nem tudok nyilatkozni, de nem rosszabb, mint a régi. Bár azt nem nehéz überelni, hisz a hátsó betétek rárohadtak a tárcsára, nem nagyon mozogtak.

Amii érdekes és volt korábban szó róla, a Textar tárcsák kezelve vannak, tuti. Látszik is rajtuk, hogy másak, mint a Brembok és a Brembok már kezdenek is rozsdásodni. Míg a Textarok, mint amikor felkerültek. Nem vészes, de ezt nem gondoltam volna, hisz "nagy" a neve márkának. Azt nem tudom, hogy ez a kezeletlen felület a hűtött verzió miatt van-e, mert hátul ugye sima tárcsák vannak, elől meg a hűtöttek.
Kíváncsian várom, későbbiekben hogy alakul a rozsdásodás.

Én felrakás előtt lepucoltam a tárcsákat, és a szélét körbe plusz a középrészt lekentem Hammerite-tal. A belső oldalt nem, az nem látványos kívülről úgysem. Eddig bevált a műtét... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 10:24:46 »

Én felrakás előtt lepucoltam a tárcsákat, és a szélét körbe plusz a középrészt lekentem Hammerite-tal. A belső oldalt nem, az nem látványos kívülről úgysem. Eddig bevált a műtét... Smiley

AndyA

Én ezt majd később fogom megtenni, ha valóban rozsdásodik. a féknyergeket is tervezem elől, akkor már körbekenem a tárcsák peremét is meg a középrészt.
De tényleg érdekesnek találom, hogy a Textar kezelve van.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2012.04.11 szerda, 12:46:20 »

érdemes erősitett (pl. Hel ) fékcsöveket feltenni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2012.04.11 szerda, 15:22:53 »

7végén felhajítottam a nyári garnitúrát, és szemrevételeztem az általatok lefitymált brembo tárcsa+textar betét kombót.
Hibátlan most is, 60K km után. semmi válla a tárcsának, csak a belső felén éreztem egy kicsit. A betétek is rendben. Rozsda pedig csak a tárcsa szélén van, de még sosem volt olyan autóm, aminek ott nem rozsdásodott volna.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2012.04.11 szerda, 21:37:36 »

érdemes erősitett (pl. Hel ) fékcsöveket feltenni?
elvileg igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2012.04.11 szerda, 21:41:20 »

elvileg igen

És miért?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2012.04.11 szerda, 22:01:09 »

És miért?
merevebb és nyomás hatására nem tágul.

tehát az energia nem ennek a szétnyomására megy, hanem rögtön a féket nyomja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 10:08:56 »

7végén felhajítottam a nyári garnitúrát, és szemrevételeztem az általatok lefitymált brembo tárcsa+textar betét kombót.
Hibátlan most is, 60K km után. semmi válla a tárcsának, csak a belső felén éreztem egy kicsit. A betétek is rendben. Rozsda pedig csak a tárcsa szélén van, de még sosem volt olyan autóm, aminek ott nem rozsdásodott volna.

Elől nekem is ez a párosítás van, fékerővel nincs gond, bár még mindig nem koptak össze az alkatrészek teljesen szerintem. De az is igaz, hogy a régi fékrendszerem se volt gyengébb, pedig ott hátul a féknyereg miatt gondok voltak.

Viszont a Brembo tárcsák továbbra se tetszenek esztétikai okok miatt. Rozsdásodik a peremük, illetve a középrészük is. A hátul lévő Textarok pedig nem. Majd csinálok képeket hétvégén, mindenesetre ilyen szempontból csalódtam a Brembo tárcsákban.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 10:33:31 »

merevebb és nyomás hatására nem tágul.

tehát az energia nem ennek a szétnyomására megy, hanem rögtön a féket nyomja
van esetleg jó forrás ilyenre?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 11:17:39 »

Elől nekem is ez a párosítás van, fékerővel nincs gond, bár még mindig nem koptak össze az alkatrészek teljesen szerintem. De az is igaz, hogy a régi fékrendszerem se volt gyengébb, pedig ott hátul a féknyereg miatt gondok voltak.

Viszont a Brembo tárcsák továbbra se tetszenek esztétikai okok miatt. Rozsdásodik a peremük, illetve a középrészük is. A hátul lévő Textarok pedig nem. Majd csinálok képeket hétvégén, mindenesetre ilyen szempontból csalódtam a Brembo tárcsákban.

Szerintem felesleges emiatt csalódni a Brembo-ban, inkább érdemes kellemesen csalódni a Textar-ban. Minden nem kezelt
féktárcsa rohad, amin nincs valamilyen spec bevonat. A brembo mezei tárcsái meg szerintem semmivel sem jobbak (vagy rosszabbak) mint bármilyen más ismertebb gyártó normál tárcsái.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 11:22:08 »

Elől nekem is ez a párosítás van, fékerővel nincs gond, bár még mindig nem koptak össze az alkatrészek teljesen szerintem. De az is igaz, hogy a régi fékrendszerem se volt gyengébb, pedig ott hátul a féknyereg miatt gondok voltak.

Viszont a Brembo tárcsák továbbra se tetszenek esztétikai okok miatt. Rozsdásodik a peremük, illetve a középrészük is. A hátul lévő Textarok pedig nem. Majd csinálok képeket hétvégén, mindenesetre ilyen szempontból csalódtam a Brembo tárcsákban.

Nalam is kb ez a szitu, amint irtam elobb is, eso hianyaban szepen csillogtak a tarcsak, eso utan mar kezdenek sargaba atmenni. Engem igazan nem zavar, addig amig ha nyomom a pedalt, megall az auto.
Valahogy a fekhatas masabb lett, mintha puhabb vagy finomabb lenne a megallas mint a regi szettel. Most csak akkor tudok "orra bukni" ha nagyon nyomom neki. A regi szettel valoszinu az eleje jobban fogott mint a hata es ezert volt a hatas.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 22:04:52 »

van esetleg jó forrás ilyenre?

én egyszer összeszámoltam és aszem egy 20-asból kijön a 4 fékre a szett....*** fittingek rohadt drágák....
Naplózva
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2012.04.24 kedd, 14:57:58 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni,esetleg tudja valaki mi lehet a probléma,esetleg a megoldás.
A műszerfalamon folyamatosan világít az ABS,és a ESP visszajelző(esp-t kapcsolni,azóta nem tudom...)Ráadásul,a kézifék jelző kis piros felkiáltó jel is bevillan néha.
Fékolaj van bőven a tartályban(fullon).És a gépes vizsgálat sem jelez hibakódot.Mit csináljak???Mert még mindenképpen le kéne csavarnom vele kb 1500km-t. falbav
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2012.04.24 kedd, 15:06:10 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni,esetleg tudja valaki mi lehet a probléma,esetleg a megoldás.
A műszerfalamon folyamatosan világít az ABS,és a ESP visszajelző(esp-t kapcsolni,azóta nem tudom...)Ráadásul,a kézifék jelző kis piros felkiáltó jel is bevillan néha.
Fékolaj van bőven a tartályban(fullon).És a gépes vizsgálat sem jelez hibakódot.Mit csináljak???Mert még mindenképpen le kéne csavarnom vele kb 1500km-t. falbav

(Elsőre műszeregység zárlatnak tűnik ez, de majd a többiek megerősítenek ebben)

A kézifék áramköre - szerintem - független az ABS, ESP-től. Annak zárlata nem okozhatja a másik kettőnek a világításást.
Ha az ABS és ESP világít (azaz nem működik), attól meg elmehetsz sokat a kocsival, csak tarts nagyobb követési távolságot és ésszel vezess, mivel csak szimpla fék (és fékszervó) lesz az autón.
Naplózva
schtommy
Vendég
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2012.04.24 kedd, 15:12:36 »

(Elsőre műszeregység zárlatnak tűnik ez, de majd a többiek megerősítenek ebben)

A kézifék áramköre - szerintem - független az ABS, ESP-től. Annak zárlata nem okozhatja a másik kettőnek a világításást.
Ha az ABS és ESP világít (azaz nem működik), attól meg elmehetsz sokat a kocsival, csak tarts nagyobb követési távolságot és ésszel vezess, mivel csak szimpla fék (és fékszervó) lesz az autón.


köszönöm a segítséget.... worship worship worship
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2012.04.24 kedd, 16:52:55 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni,esetleg tudja valaki mi lehet a probléma,esetleg a megoldás.
A műszerfalamon folyamatosan világít az ABS,és a ESP visszajelző(esp-t kapcsolni,azóta nem tudom...)Ráadásul,a kézifék jelző kis piros felkiáltó jel is bevillan néha.
Fékolaj van bőven a tartályban(fullon).És a gépes vizsgálat sem jelez hibakódot.Mit csináljak???Mert még mindenképpen le kéne csavarnom vele kb 1500km-t. falbav
fékpofák állapota?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2012.04.24 kedd, 16:55:06 »

fékpofák állapota?

ABS, ESP-nek ki kellene aludnia még akkor is, ha a kocsi 1 centit sem mozdul. (azaz a fékpofákat így ki lehetne szűrni)
De erről még nincs infónk.
Naplózva
csehors
Vendég
ESP
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 06:41:17 »

Sziasztok!

Mennyire van értelme ESP-t szerelni utólag a paripába? Főleg az anyagi vonzata érdekel. Az ár - hozzáadott érték aránya milyen? Előre is köszi az infókat!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 07:24:47 »

Sziasztok!

Mennyire van értelme ESP-t szerelni utólag a paripába? Főleg az anyagi vonzata érdekel. Az ár - hozzáadott érték aránya milyen? Előre is köszi az infókat!

Utólagosan nem sok. De engem is érdekelne Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 09:03:01 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni,esetleg tudja valaki mi lehet a probléma,esetleg a megoldás.
A műszerfalamon folyamatosan világít az ABS,és a ESP visszajelző(esp-t kapcsolni,azóta nem tudom...)Ráadásul,a kézifék jelző kis piros felkiáltó jel is bevillan néha.
Fékolaj van bőven a tartályban(fullon).És a gépes vizsgálat sem jelez hibakódot.Mit csináljak???Mert még mindenképpen le kéne csavarnom vele kb 1500km-t. falbav

Én úgy tudom a ABS-ESP egyszerre égve marad akkor az a hirtelen feszültségesés jele az aksiban, és akkor nem is működnek. Nekem is csinálta, pedig 1 éves a akksim. Olyankor leállítottam, újra indítottam és elaludt.  A kézifék az kopott fékbetét lehet, vagy a kézifék kapcsoló hülyéskedik ha aztmondod fékolaj rendbe.  De majd lehet valaki tapasztaltabb kijavít.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 09:05:04 »

Sziasztok!

Mennyire van értelme ESP-t szerelni utólag a paripába? Főleg az anyagi vonzata érdekel. Az ár - hozzáadott érték aránya milyen? Előre is köszi az infókat!

Szerintem semmi értelme mert nagy és költséges meló. De kérdezd HZsolt92-t ő már túl van 1-2 dolgon nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 09:06:30 »

 eplus2
Utólagosan nem sok. De engem is érdekelne Smiley
Még egy fanatikus!  eplus2
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:13:58 »

Sziasztok!

Fémfonott fékcsöveket hol és mennyiért lehet beszerezni?

A Cromaxos fékbetétek és tárcsák mennyire jók?

http://www.cromax.hu/index.php?katid=51523806&termek_al_id=5588&katnev=2000.10.15-2007.02.19.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=51523849&termek_al_id=5613&katnev=2000.10.15-2007.03.19.

« Utoljára szerkesztve: 2012.04.29 vasárnap, 10:21:15 írta Tomi20 » Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:21:24 »

:eplus2:Még egy fanatikus!  eplus2

Naná! Ki nem fanatikus ezen a fórumon?  integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:22:43 »

Én úgy tudom a ABS-ESP egyszerre égve marad akkor az a hirtelen feszültségesés jele az aksiban, és akkor nem is működnek. Nekem is csinálta, pedig 1 éves a akksim. Olyankor leállítottam, újra indítottam és elaludt.  A kézifék az kopott fékbetét lehet, vagy a kézifék kapcsoló hülyéskedik ha aztmondod fékolaj rendbe.  De majd lehet valaki tapasztaltabb kijavít.
ezeknél sajna nem visszajelzős a fék Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:24:48 »

Szerintem semmi értelme mert nagy és költséges meló. De kérdezd HZsolt92-t ő már túl van 1-2 dolgon nyes
annyira nem nagy költség, mint hinnétek, legalábbis dízelbe, amibe kérdeztem.
bekötni sem nagy meló, az ABS miatt a madzagolás nagyrésze már megvan. én is gondolkodtam rajta egy darabig, aztán az offnál, amiben van, rájöttem, hogy jobb, ha én vezetek vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:26:08 »

ahogy nézem csak a szemetek mellett van ár.

bárdinál/unixnál nézz valami értelmes márkát, és utána keress valakit, akinek van 30-40% kedvezménye Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:26:18 »

Naná! Ki nem fanatikus ezen a fórumon?  integet2
jelen vigyor3 integet2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:27:33 »

ahogy nézem csak a szemetek mellett van ár.

bárdinál/unixnál nézz valami értelmes márkát, és utána keress valakit, akinek van 30-40% kedvezménye Wink

Neked nincs? Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:28:44 »

Neked nincs? Smiley
nincs. csődbe ment a cég, akinek eddig a nevére tudtam Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:53:12 »

annyira nem nagy költség, mint hinnétek, legalábbis dízelbe, amibe kérdeztem.
bekötni sem nagy meló, az ABS miatt a madzagolás nagyrésze már megvan. én is gondolkodtam rajta egy darabig, aztán az offnál, amiben van, rájöttem, hogy jobb, ha én vezetek vigyor3

Kikapcsolható, nem? Cheesy

(Vannak hozzá alkatrészeid? Mert akkor ...)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 11:02:30 »

Kikapcsolható, nem? Cheesy

(Vannak hozzá alkatrészeid? Mert akkor ...)
de minden beszálláskor kapcsoljam ki?? Undecided

(egy kormány pozíció szenzorom van, a sajátomhoz szereztem, mert ritka alkatrész Grin. de ha kell minden beszerezhető Wink)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 11:09:50 »

de minden beszálláskor kapcsoljam ki?? Undecided

(egy kormány pozíció szenzorom van, a sajátomhoz szereztem, mert ritka alkatrész Grin. de ha kell minden beszerezhető Wink)

Dobj rá egy árat Smiley
Naplózva
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2012.05.02 szerda, 14:44:30 »

Üdv mindenkinek.!

Kombimon szeretnék hátsó féktárcsát cserélni. És láttam a Cromax honlapján hogy acél és lemezfelnire is külön ajánlanak.

Mi a különbség? Többi alkatrészesnél még nem láttam ilyent.? És árban sem mindegy. Az alus jóval drágább.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2012.05.02 szerda, 14:46:51 »

Nem rozsdásodik. (elvileg)

Üdv mindenkinek.!

Kombimon szeretnék hátsó féktárcsát cserélni. És láttam a Cromax honlapján hogy acél és lemezfelnire is külön ajánlanak.

Mi a különbség? Többi alkatrészesnél még nem láttam ilyent.? És árban sem mindegy. Az alus jóval drágább.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2012.05.02 szerda, 14:53:39 »

Nem rozsdásodik. (elvileg)


Gyakorlatilag meg igen (hacsaknem átvertek minket a ford szervizben, ami ugye nem kizárt).
Naplózva
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2012.05.02 szerda, 15:01:37 »

Gyakorlatilag meg igen (hacsaknem átvertek minket a ford szervizben, ami ugye nem kizárt).

Nekem is rozsdás ami most rajtvan.
Szóval jó a sima is. Máris megkönnyebültem. Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:11:33 »

Üdv mindenkinek.!

Kombimon szeretnék hátsó féktárcsát cserélni. És láttam a Cromax honlapján hogy acél és lemezfelnire is külön ajánlanak.

Mi a különbség? Többi alkatrészesnél még nem láttam ilyent.? És árban sem mindegy. Az alus jóval drágább.
Tisztelt Fórumtárs!
Az alu felni használata esetén ngyobbfelület látszik a fék tárcsából és nem igyzán jól néz ki a rozsdás féktárcsa.
Az alu felnihez ajánlott tárcsa anyag összetételénél (ötvözet) fogva nem rozsdásodik.
Arról, hogy a két tácsa fékhatása között van e külnbség, nem ir a fáma.
Szumma szummárum: az acél felnihez ajánlott tárcsa rozsdásodik, az alufelihez ajánlott elvileg nem. (ötvözet miatt)
Tisztelettel László!

Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:18:29 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az alu felni használata esetén ngyobbfelület látszik a fék tárcsából és nem igyzán jól néz ki a rozsdás féktárcsa.
Az alu felnihez ajánlott tárcsa anyag összetételénél (ötvözet) fogva nem rozsdásodik.
Arról, hogy a két tácsa fékhatása között van e külnbség, nem ir a fáma.
Szumma szummárum: az acél felnihez ajánlott tárcsa rozsdásodik, az alufelihez ajánlott elvileg nem. (ötvözet miatt)
Tisztelettel László!



Ez elvben nagyon szép, de akkor előre miért nincs alufelnihez való? (a gyári sima pedig ugyanúgy rozsdásodik, mint bármelyik más)
Illetve úgy tudom, hogy nincs olyan tárcsa ötvözet, ami nem rozsdásodik. Vannak bevonatok, vannak festékek, amik a peremeken megakadályozzák
a rozsdát, de anyagában minden tárcsa (leszámítva a kerámia és karbon témájúakat)magas széntartalmú öntöttvas. Az pedig rozsdásodik.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:43:32 »

Ez elvben nagyon szép, de akkor előre miért nincs alufelnihez való? (a gyári sima pedig ugyanúgy rozsdásodik, mint bármelyik más)
Illetve úgy tudom, hogy nincs olyan tárcsa ötvözet, ami nem rozsdásodik. Vannak bevonatok, vannak festékek, amik a peremeken megakadályozzák
a rozsdát, de anyagában minden tárcsa (leszámítva a kerámia és karbon témájúakat)magas széntartalmú öntöttvas. Az pedig rozsdásodik.
oszt  Huh?  lekopik az elsö 1 méter féktávon  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:46:43 »

oszt  Huh?  lekopik az elsö 1 méter féktávon  Wink

De most a perem és az agy-rész rozsdásodásának különböző tárcsákon való történéséről volt szó. A súrlódási felület természetesen
minden tárcsán tiszta, ha használják.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:52:55 »

De most a perem és az agy-rész rozsdásodásának különböző tárcsákon való történéséről volt szó. A súrlódási felület természetesen
minden tárcsán tiszta, ha használják.
azt pedig kezelni kell mint minden csupasz fém felületet.mert csodák nincsenek.vas ami nem rozsdásodik.  wow1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:57:21 »

azt pedig kezelni kell mint minden csupasz fém felületet.mert csodák nincsenek.vas ami nem rozsdásodik.  wow1

De pont hogy arról volt szó, hogy a ford árul hátsó féktárcsát, ami alufelnihez való, és
ez sokkal drágább, de igazából semmi értelme nincs, mert ugyanúgy rozsdásodik mint a sima.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.