Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:04:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075205 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2012.08.21 kedd, 20:15:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha tövig nyomod erővel a pedált légtelenitéskor, akkor a karmantyúk olyan felülettel érintkezhetnek (nem minden esetben de előfordulhat), ami nincs megfelelően bekopva, esetleg korrodált, és emiatt szennyeződés kerülhet a karmantyú alá. Ilyenkor jelentkezik az a hiba, hogy lassan elengedi a nyomást a rendszer a sérült karmantyún keresztül. Röviden ennyi.
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László
Köszönöm a pontositást  worship  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2012.08.21 kedd, 20:15:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha tövig nyomod erővel a pedált légtelenitéskor, akkor a karmantyúk olyan felülettel érintkezhetnek (nem minden esetben de előfordulhat), ami nincs megfelelően bekopva, esetleg korrodált, és emiatt szennyeződés kerülhet a karmantyú alá. Ilyenkor jelentkezik az a hiba, hogy lassan elengedi a nyomást a rendszer a sérült karmantyún keresztül. Röviden ennyi.
Tisztelettel László! worship

A korrodált felület - és tutira van ilyen - simán bekarcolja a karmantyúkat. Onnantól kezdve nincs tömítés...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2012.08.21 kedd, 20:23:59 »

A korrodált felület - és tutira van ilyen - simán bekarcolja a karmantyúkat. Onnantól kezdve nincs tömítés...
jó tudni mostanába tervezem a fékolaj cserét de akkor több pici mozdulattal lesz végre hajtva
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2012.08.21 kedd, 20:30:59 »

akkor mit nem szeret?ha tövig nyomod a pedált vagy ha 1/4-ig?igy nem érthetö mire utal a válaszod  Wink

Elnézést, tényleg nem voltam teljesen egyértelmű, nem szabad tökig nyomni (ahogy előttem azt taglalják is)  worship
Karmanytú-sérülés nélküli fékfolyadék-cserét kívánok  eljen
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2012.08.22 szerda, 05:57:19 »

jó tudni mostanába tervezem a fékolaj cserét de akkor több pici mozdulattal lesz végre hajtva
Tisztelt Fórumtársak!
Az általam készített fékolaj cserélő és légtelenitő készülék többek között, ezt a problémát is teljesen kiküszöböli. Olvassátok el a FAQ-ban az erről szóló fényképpel ilusztrált cikket. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2012.09.14 péntek, 20:29:42 »

Sziasztok !

REMSA /spanyol/ gyártmányu  fékbetétről tud valaki véleményt mondani ??
Jó. nem jó, elfogadható minőségü, vagy felejtős ...

http://www.remsa.com/index.php/mod.productos/mem.listado/relcategoria.1017/relmenu.20

Köszi,
Üdv. Béla
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.14 péntek, 20:34:35 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2012.09.14 péntek, 21:00:59 »

Sziasztok !

REMSA /spanyol/ gyártmányu  fékbetétről tud valaki véleményt mondani ??
Jó. nem jó, elfogadható minőségü, vagy felejtős ...

http://www.remsa.com/index.php/mod.productos/mem.listado/relcategoria.1017/relmenu.20

Köszi,
Üdv. Béla

Miért nem jó a gyári? Vagy vegyél EBC-t, Brembot, ha biztosra akarsz menni. Ez pont azon dolgok egyike, amin _nagyon_ nem éri meg spórolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2012.09.14 péntek, 21:16:35 »

Miért nem jó a gyári? Vagy vegyél EBC-t, Brembot, ha biztosra akarsz menni. Ez pont azon dolgok egyike, amin _nagyon_ nem éri meg spórolni.

AndyA

..Jó. nem jó, elfogadható minőségü, vagy felejtős ... Huh??
Nem irtam ilyet hogy venni akarok..
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.14 péntek, 21:18:57 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 16:59:24 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Minap utazás közben kigyulladt az ABS jelző lámpám, félreálltam, motor le és vissza majd indulás tovább. Jelzés eltűnt egészen a legelső fékezésig, ott éreztem , hogy az ABS dolgozik, aztán abbahagyta azt a bizonyos pedál visszajelzést. Majd tovább az úton és megint lámpa világít. Csináltam egy padlóféket, de ABS nuku, blokkolt mind a négy kerék.Sokan írták  fórumokban , hogy lehetséges az érzékelő szutyis, de fogalmam sincs hol találom(kezdő) vigyor3

Tanácsotokat szeretném kérni.
2003-as faceliftes tdci 2.0 115Le

Előre is köszönöm
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 17:12:33 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Minap utazás közben kigyulladt az ABS jelző lámpám, félreálltam, motor le és vissza majd indulás tovább. Jelzés eltűnt egészen a legelső fékezésig, ott éreztem , hogy az ABS dolgozik, aztán abbahagyta azt a bizonyos pedál visszajelzést. Majd tovább az úton és megint lámpa világít. Csináltam egy padlóféket, de ABS nuku, blokkolt mind a négy kerék.Sokan írták  fórumokban , hogy lehetséges az érzékelő szutyis, de fogalmam sincs hol találom(kezdő) vigyor3

Tanácsotokat szeretném kérni.
2003-as faceliftes tdci 2.0 115Le

Előre is köszönöm
leveszed a kereket és ott meglátod az elektromos vezetéket.a kerékagy részén nézelödj belülröl,és a csatlkozási pontoknál a vezetéken.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:46:23 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Minap utazás közben kigyulladt az ABS jelző lámpám, félreálltam, motor le és vissza majd indulás tovább. Jelzés eltűnt egészen a legelső fékezésig, ott éreztem , hogy az ABS dolgozik, aztán abbahagyta azt a bizonyos pedál visszajelzést. Majd tovább az úton és megint lámpa világít. Csináltam egy padlóféket, de ABS nuku, blokkolt mind a négy kerék.Sokan írták  fórumokban , hogy lehetséges az érzékelő szutyis, de fogalmam sincs hol találom(kezdő) vigyor3

Tanácsotokat szeretném kérni.
2003-as faceliftes tdci 2.0 115Le

Előre is köszönöm
1 csavarral kilehet szerelni az érzékelőt megtakarítani,de az ott esélytelen,hogy szennyeződés menne rá,mert az agyban zárt környezetbe van beszerelve.Ha mégis,akkor már ledarálta magát a kerékcsapágy! vigyor3
Az érékelő a kerékagyba-agyakba van beszerelve a belső oldalában felülről.Én a helyedben azonban tutira mennék,és egy diaggal hibakódot olvasnék.egyrészt megtudod,hogy melyik érzékelővel van baj.Másrészt lehet,hogy nem is érzékelő probléma,hanem vezérlő.Vagy kábelszakadás.De az sem mind1,hogy hol.
Amit érdemes,hogy keress egy fórumos tagot,aki a környékeden van,és kiolvassa neked ingyen a hibatárolódat!Pesti vagy?Én délpesten tudok neked segíteni.....
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:52:23 »

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Minap utazás közben kigyulladt az ABS jelző lámpám, félreálltam, motor le és vissza majd indulás tovább. Jelzés eltűnt egészen a legelső fékezésig, ott éreztem , hogy az ABS dolgozik, aztán abbahagyta azt a bizonyos pedál visszajelzést. Majd tovább az úton és megint lámpa világít. Csináltam egy padlóféket, de ABS nuku, blokkolt mind a négy kerék.Sokan írták  fórumokban , hogy lehetséges az érzékelő szutyis, de fogalmam sincs hol találom(kezdő) vigyor3

Hát nem tudom... ha az érzékelő rossz, vagy piszkos, az az elején, motorindításkor kiderül. Nekünk volt ilyen a fiestán, végig világított a sárga lámpa, a gyújtás ráadásától kezdve.
Én inkább hibakódot olvasnék, addig nem szerelnék szét semmit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2012.09.19 szerda, 16:14:03 »

Sziasztok!Köszönöm a gyors választ. Sajna meló miatt csak holnap tudok menni vele szerelőhöz. Egyébként pécsi vagyok.
Tegnap óta elkezdett ciripelni a bal hátsó kerék is, főleg bakra kanyarodáskor lehet hallani azt mondták, hogy kerékagy csapágy!(szaki) természetesen kiolvastatom a  hibakódot. Csak az az érdekes ha indulás után agresszívebben fékezek, tehát nem lágy fék ,akkor tökéletesen fog és működik az ABS, de amint finoman 'csúsztatva érek hozzá egyből jelez. worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2012.09.21 péntek, 11:13:56 »

Sziasztok!
Tapasztalataitokra lenne szükségem... első-hátsó féktárcsa/fékpofa cserék előtt állok. Rengeteg utángyártott is van a piacon és az árak elég széles skálán mozognak.
Tudnátok ajánlani típust, amit bátran mertek ajánlani és olyat, amiket messziről kerüljek?

Csak egy kis érdekesség. Nem tudom ismert jelenség e, járt e már más is így...? Én eddig semmilyen más autómnál nem tapasztaltam, csak a Mondeonál. Szóval, ha esős időben érek haza, vagy lemosom a kocsit és úgy állok be vele a garázsba reggelre úgy "összegyógyul" a fékeknél a kocsi, h üresbe meggurítani kézzel lehetetlen. Saját mocijával is csak kisebb gáz adással lehet mozdulásra bírni, s ilyenkor egy igen hangos roppanás, koppanás kíséretében. Mitől van ez, sejti vki?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2012.09.21 péntek, 11:27:06 »

Sziasztok!
Tapasztalataitokra lenne szükségem... első-hátsó féktárcsa/fékpofa cserék előtt állok. Rengeteg utángyártott is van a piacon és az árak elég széles skálán mozognak.
Tudnátok ajánlani típust, amit bátran mertek ajánlani és olyat, amiket messziről kerüljek?

Csak egy kis érdekesség. Nem tudom ismert jelenség e, járt e már más is így...? Én eddig semmilyen más autómnál nem tapasztaltam, csak a Mondeonál. Szóval, ha esős időben érek haza, vagy lemosom a kocsit és úgy állok be vele a garázsba reggelre úgy "összegyógyul" a fékeknél a kocsi, h üresbe meggurítani kézzel lehetetlen. Saját mocijával is csak kisebb gáz adással lehet mozdulásra bírni, s ilyenkor egy igen hangos roppanás, koppanás kíséretében. Mitől van ez, sejti vki?

Alighanem kicsit szorulnak a betéteid. Szedd ki, pucold ki a vájatot a féknyeregben, ahol mozognak, plusz bele egy kis friss fékzsír, és akkor nem fognak ilyet csinálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2012.09.21 péntek, 11:34:48 »

THX!!! worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2012.09.21 péntek, 12:51:51 »

Alighanem kicsit szorulnak a betéteid. Szedd ki, pucold ki a vájatot a féknyeregben, ahol mozognak, plusz bele egy kis friss fékzsír, és akkor nem fognak ilyet csinálni.

AndyA
Nekem is ilyen, pedig olyan könnyen gurul mint a babakocsi. Lehet ez betét függő
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2012.09.21 péntek, 12:54:23 »

Sziasztok!
Tapasztalataitokra lenne szükségem... első-hátsó féktárcsa/fékpofa cserék előtt állok. Rengeteg utángyártott is van a piacon és az árak elég széles skálán mozognak.
Tudnátok ajánlani típust, amit bátran mertek ajánlani és olyat, amiket messziről kerüljek?

Csak egy kis érdekesség. Nem tudom ismert jelenség e, járt e már más is így...? Én eddig semmilyen más autómnál nem tapasztaltam, csak a Mondeonál. Szóval, ha esős időben érek haza, vagy lemosom a kocsit és úgy állok be vele a garázsba reggelre úgy "összegyógyul" a fékeknél a kocsi, h üresbe meggurítani kézzel lehetetlen. Saját mocijával is csak kisebb gáz adással lehet mozdulásra bírni, s ilyenkor egy igen hangos roppanás, koppanás kíséretében. Mitől van ez, sejti vki?
Ferodo Premier betétre esküszik mindenki aki használja, azt nyugodtan vehetsz, nem is drága. Én olyan márkájú tárcsát vennék mint a betét. Normál utcai használatról beszélek!
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.21 péntek, 12:56:13 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2012.09.21 péntek, 12:54:29 »

Nekem is ilyen, pedig olyan könnyen gurul mint a babakocsi. Lehet ez betét függő

Valamitől csak ott ragad a vason a betét, nem mozog el megfelelően, amikor már nem fékezel. A víz csak segít nekik összegyógyulni a rozsdásodás miatt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2012.09.21 péntek, 12:59:12 »

Valamitől csak ott ragad a vason a betét, nem mozog el megfelelően, amikor már nem fékezel. A víz csak segít nekik összegyógyulni a rozsdásodás miatt.

AndyA
Ha ott ragadna akkor nyikorogna,szorulna,melegedne vagy legalább valamelyik. Egyik sincs, és felemelve is könnyen pörög. + mind a 4 csattan mosás után. szerintem sok a vas a betétbe és funkcióba lépnek egymással   vagy ilyesmi beka3
Még az lehet, h a vízbül vonja ki a zoxigént
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.21 péntek, 13:05:07 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2012.09.21 péntek, 13:07:56 »

Ha ott ragadna akkor nyikorogna,szorulna,melegedne vagy legalább valamelyik. Egyik sincs, és felemelve is könnyen pörög. + mind a 4 csattan mosás után. szerintem sok a vas a betétbe és funkcióba lépnek egymással   beka3

A betétnek valamennyire szorulnia kell, mert különben zörögne. Ez a csattanás valamilyen szinten normális. Ugyanis nincs semmi, ami visszahúzná a betétet, a betét ott van közel a tárcsához. Ha az ember fékezéssel áll meg, simán ottmaradhat. Nekem is szokott csattanni, bár ritkán, és csak zárójelben, hogy nekem szorult a fék.
Most nem tudom, hogy azért nem csattan, mert ez a szorulás megoldódott, vagy fog még csattanni, mert ritkán csinálta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2012.09.21 péntek, 13:51:52 »

Ha ott ragadna akkor nyikorogna,szorulna,melegedne vagy legalább valamelyik. Egyik sincs, és felemelve is könnyen pörög. + mind a 4 csattan mosás után. szerintem sok a vas a betétbe és funkcióba lépnek egymással   vagy ilyesmi beka3
Még az lehet, h a vízbül vonja ki a zoxigént

Nem tudom, nekem az EBC Redstuffal sosincs ilyen gondom.  beka3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2012.09.21 péntek, 14:34:55 »

Egyébként a a kerékagy csapágy elszáll, azt azon kívül , hogy az Abs jeladót ledarálja, milyen jellegzetességei vannak? worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2012.09.21 péntek, 14:41:13 »


Csak egy kis érdekesség. Nem tudom ismert jelenség e, járt e már más is így...? Én eddig semmilyen más autómnál nem tapasztaltam, csak a Mondeonál. Szóval, ha esős időben érek haza, vagy lemosom a kocsit és úgy állok be vele a garázsba reggelre úgy "összegyógyul" a fékeknél a kocsi, h üresbe meggurítani kézzel lehetetlen. Saját mocijával is csak kisebb gáz adással lehet mozdulásra bírni, s ilyenkor egy igen hangos roppanás, koppanás kíséretében. Mitől van ez, sejti vki?

Nekem is ilyesmi a kocsi, nehezen gurul uresben, de egyik tarcsa se melegszik. Csapagyhang nincs, kezifek karok a feknyergen hatracsapva.

Ilyen volt betet es tarcsa csere elott is.

Belenyugodtam, nem foglalkozom tobbet a temaval.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2012.09.21 péntek, 16:10:47 »

Egyébként a a kerékagy csapágy elszáll, azt azon kívül , hogy az Abs jeladót ledarálja, milyen jellegzetességei vannak? worship
sikító lüktető csapágyhang,esetleg surlódó surroggó nyüszörgés melegedéssel egybekötve.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2012.09.21 péntek, 16:36:09 »

Egyébként a a kerékagy csapágy elszáll, azt azon kívül , hogy az Abs jeladót ledarálja, milyen jellegzetességei vannak? worship
Ami már ledarálja az ABS jeladót az már jelzi jóval korábban. Először elkezd morogni.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2012.09.21 péntek, 16:48:58 »

Ferodo Premier betétre esküszik mindenki aki használja, azt nyugodtan vehetsz, nem is drága. Én olyan márkájú tárcsát vennék mint a betét. Normál utcai használatról beszélek!

Nekem Ferodo Premier van fenn tárcsából is és fékpofákból is. Hibátlan. A csere után még be sem kopott a fék, de már érezhető volt hogy jobban fog mint a fordos.  wave
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2012.09.21 péntek, 17:05:32 »

Nekem Ferodo Premier van fenn tárcsából is és fékpofákból is. Hibátlan. A csere után még be sem kopott a fék, de már érezhető volt hogy jobban fog mint a fordos.  wave
Helyes választás, nem véleltlenül van ott az élen a világ fékgyártói között versenysportban is a Ferodo. Az egyik legnagyobb múlttal és tapasztalattal rendelkező fékgyártó. Az meg egyértelmű, hogy általában az azonos gyártmányú tárcsa+betét variáció adja a jobb fékhatást, ez adódik abból, hogy a gyártó tudja, hogy milyen anyagösszetételű az általa gyártott tárcsa és  tudja, hogy ahhoz, milyen anyagösszetételű betét kell a maximális fékhatás eléréséhez.  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2012.09.21 péntek, 17:21:51 »

Nekem Ferodo Premier van fenn tárcsából is és fékpofákból is. Hibátlan. A csere után még be sem kopott a fék, de már érezhető volt hogy jobban fog mint a fordos.  wave
De azért ne lepődj meg ha néha a Motorcraft felirat alatt ferodo gyártási jelzést  találsz vagy bosch-t
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2012.09.21 péntek, 17:38:10 »

Sziasztok!

Raktam fel ide néhány fotót, hátha érdekel másokat is.



Végre megjöttek a Brembo 4 dugattyús nyergekhez a tárcsák. Nem volt egyszerű kiválasztani, hogy az átmérő mellett a tárcsa vastagsága is jó legyen a Brembo nyereghez. 324X28mm a méretük. Az agyrésze annyiban volt befolyásoló tényező, hogy át lehessen alakítaní aluagyasra.
A két tárcsa bolti ára 91000Ft, nekem 55000Ft-ba fájt. integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 15:02:14 írta Kusti1 » Naplózva
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2012.09.21 péntek, 20:55:54 »

Köszönöm a tippet mindenkinek! Akkor Ferodo lesz  Wink
Az esős utak utáni ragadás miatt meg nem aggódom, pláne így most, hogy tudom, többeknél is ismerős jelenség!  wave

Kusti1! Nagyon dögösek a tárcsák... milyen verdára mennek fel ezek?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2012.09.21 péntek, 21:01:22 »

Köszönöm a tippet mindenkinek! Akkor Ferodo lesz  Wink
Az esős utak utáni ragadás miatt meg nem aggódom, pláne így most, hogy tudom, többeknél is ismerős jelenség!  wave

Kusti1! Nagyon dögösek a tárcsák... milyen verdára mennek fel ezek?
Szia!
Köszi. Ezek a fiam  Audi A6-ra, de ilyen lesz az én V6-on is. Felrakható a mondeókra is kis átalakítással, persze Brembo nyergekkel.  wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2012.09.22 szombat, 08:15:42 »

A betétnek valamennyire szorulnia kell, mert különben zörögne. Ez a csattanás valamilyen szinten normális. Ugyanis nincs semmi, ami visszahúzná a betétet, a betét ott van közel a tárcsához. Ha az ember fékezéssel áll meg, simán ottmaradhat. Nekem is szokott csattanni, bár ritkán, és csak zárójelben, hogy nekem szorult a fék.
Most nem tudom, hogy azért nem csattan, mert ez a szorulás megoldódott, vagy fog még csattanni, mert ritkán csinálta.
És az mitől van, h esőben ha nem fékezek 1 ideig(5-10 perc), aztán meg igen,  akkor pár másodpercig csak szaladós fékem van, nyomom de nem úgy fog?! A védőlemez hiánya miatt bemegy a víz? 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2012.09.22 szombat, 09:47:29 »

Sziasztok!Abban tudnátok segíteni, hogy ajánlotok egy jó márkát tárcsával és betéttel együtt? Első hátsó csere érett már! worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2012.09.22 szombat, 09:57:42 »

Sziasztok!Abban tudnátok segíteni, hogy ajánlotok egy jó márkát tárcsával és betéttel együtt? Első hátsó csere érett már! worship

Ferodo, Brembo, gyári készlet egyaránt használhatóak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2012.09.22 szombat, 09:58:28 »

És az mitől van, h esőben ha nem fékezek 1 ideig(5-10 perc), aztán meg igen,  akkor pár másodpercig csak szaladós fékem van, nyomom de nem úgy fog?! A védőlemez hiánya miatt bemegy a víz? 

A MK3-ason nincs védőlemez (elöl).

Nincsenek megégve a fékbetéteid? Milyen betét és tárcsa van fenn?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2012.09.22 szombat, 10:51:16 »

És az mitől van, h esőben ha nem fékezek 1 ideig(5-10 perc), aztán meg igen,  akkor pár másodpercig csak szaladós fékem van, nyomom de nem úgy fog?! A védőlemez hiánya miatt bemegy a víz? 
Ez nem rendellenes. Egyszerűen vizes a betét meg a tárcsa is. Amig az nem párolog el addig a fék csak árnyéka magának. Nekem az vált be, hogy sok vizesmenet után egy kis fékezés, felengedés újra fékezés. Másodikra jól fog. De azért elsőre se szabad nullának lenni
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2012.09.22 szombat, 13:03:53 »

A MK3-ason nincs védőlemez (elöl).

Nincsenek megégve a fékbetéteid? Milyen betét és tárcsa van fenn?

AndyA
Szerintem a lemez hiány okozza.  Nem néztem őket, de kaptak már párszor. Ferodo termo+ferodo tárcsa. Szárazon elmegy, de az f2-es féke sokkal jobb.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2012.09.22 szombat, 13:06:42 »

Ez nem rendellenes. Egyszerűen vizes a betét meg a tárcsa is. Amig az nem párolog el addig a fék csak árnyéka magának. Nekem az vált be, hogy sok vizesmenet után egy kis fékezés, felengedés újra fékezés. Másodikra jól fog. De azért elsőre se szabad nullának lenni
Ez nem annyira teccik nekem, minek fékezgessek feleslegesen. Ha váratlanul kellene megállni, nembiztos, h sikerülne
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 09:03:55 »

ha van vészfék aszisztens,mikor müködik az ABS?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 09:18:33 »

ha van vészfék aszisztens,mikor müködik az ABS?

A vészfék asszisztens nem az abs helyettesítője, hanem csak egyfajta kiegészítője. Ez arról szól, hogyha a számítógép úgy gondolja, hogy vészfékezni akarsz (pl hirtelen, erősen lenyomott fékpedál, néha azt is nézi, hogy hirtelen-leugrottál-e a gázról előtte), akkor azonnal teljes fékerőt biztosít.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 11:35:35 »

Ez nem annyira teccik nekem, minek fékezgessek feleslegesen. Ha váratlanul kellene megállni, nembiztos, h sikerülne
A víz akkor is ott lesz a tárcsán és a betéten ha nem akarsz fékezgetni. Én csak azt javasoltam, hogy sok esőben autózás után, mielőtt tényleg meg kell állni akkor érdemes egy rövidet fékezni és nem csak egy ütemben rátaposni. Egy rövid, egy kitartott fékezés.   wave
Ha meg vészfékezés van akkor meg lesz ami lesz, pár tizedmásodperc így is úgy is kell a normális fékhatáshoz ha minden csupa víz...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 11:41:36 »

ha van vészfék aszisztens,mikor müködik az ABS?
Együtt is működnek. A vészfék asszisztens azért lett létrehozva mert elemezve a baleseteket, arra jöttek rá, hogy pánikhelyzet esetén a sofőrök egy jelentős része egyszerűen nem használta ki a fékerőt, nem nyomta eléggé a féket (gondolom azért mert egész életében csak ráérősen fékezett).
A vészfék asszisztens azt figyeli, hogy a hidraulikus nyomás felfutása mennyire meredek -ergó mennyire hirtelen a fékezés. Ha arra következtet, hogy ez egy vészfékezés, akkor rásegít a fékerőre, hogy a kisebb fékpedálerő mellett is maximális legyen a fékerő. Ettől függetlenül az ABS is figyel és ha a kerék blokkol, beavatkozik.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 12:12:12 »

Sziasztok !

REMSA /spanyol/ gyártmányu  fékbetétről tud valaki véleményt mondani ??
Jó. nem jó, elfogadható minőségü, vagy felejtős ...

http://www.remsa.com/index.php/mod.productos/mem.listado/relcategoria.1017/relmenu.20

Köszi,
Üdv. Béla


A világon semmi baj nincsen velük!!!Évek óta áruljuk sose volt rá panasz.Kedvező az ára, nem visít, és megállít ha kell.BMW,Peugetot, stb. szakszervízekbe hordjuk mert nyugodt szívvel be merik építeni őket!!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2012.10.03 szerda, 21:54:19 »

Fék rázással kapcsolatban!!Leírom a saját tapasztalatomat hátha segítek másoknak akik vannak akkora sügerek mint én és bele estek ebbe a hibába!! Szóval az én fékem is rázott mint az állat plusz 100 felett menetközben is.El mentem gumishoz első kerekek le balos gumi tojás alakú jobbos jobbos felni kicsit üt. Ok a 100 feletti rázás megmagyarázva.  falbav új tárcsa új betét faxa a fék. 2 hétig. megint ráz.Anyukájádat!!! kerék,féktárcsa le hátha valamit rosszul csináltam.Negatív!!!Mindent jól csináltam!Tárcsa,tárcsarögzítő alátétek,kerék vissza.ÁÁÁÁÁÁLlllllljjjj!!!!Az alátét!!!!!Gyári alufelni megnéz!!!Bele marva a helye a felnibe!!!!Saját felni le.ANYÁÁÁÁÁTTOOKKKK!!!!!!Hát abba a felnibe ami rajta van nincs meg a helye. Levettem az alátéteket felni vissza fékezésnél nyoma sincs a rázásnak és még 180-nál se remeg a kormány!!!Amatőr hiba!!De elkövettem.

 Ha esetleg valakinek nem gyári alufelni van fent és rázza akormányt a fék (és legalább akkora kasu mint én) akkor érdemes megpróbálkozni ezzel a művelettel.Hátha csak ennyi a baj ott is.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2012.10.03 szerda, 22:03:07 »

 
 taps taps taps..beépitve,valóban nagyon jó áron sikerült beszerezni 5700 FT/ első szett

Köszi, integet2
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2012.10.03 szerda, 22:10:32 »


 taps taps taps..beépitve,valóban nagyon jó áron sikerült beszerezni 5700 FT/ első szett

Köszi, integet2
 

Milyen lett végül??
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2012.10.03 szerda, 22:18:30 »


 taps taps taps..beépitve,valóban nagyon jó áron sikerült beszerezni 5700 FT/ első szett

Köszi, integet2

Ez az alf-féle első féktárcsa? Smiley Majd írsz róla véleményt?
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2012.10.03 szerda, 22:21:24 »

Ez az alf-féle első féktárcsa? Smiley Majd írsz róla véleményt?

Hello
..ez fékbetét szett, első , de hamarosan az is esedékes lehet..wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.03 szerda, 22:26:12 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2012.10.03 szerda, 22:23:17 »

 

Milyen lett végül??


..kb 2 hete müködik, semmi probléma vele.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.