Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:08:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075214 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2800 Dátum: 2013.01.11 péntek, 09:51:57 »

ferrodo tárcsa+betét??
az nem fog 50-ből kijönni
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2801 Dátum: 2013.01.11 péntek, 10:06:49 »

az összes első hűtött. trw-t, meg brembo-t felejtsd el, a többivel nem tud mellényulni. csak  ugyan olyan márkájú betétet begyetek hozzá

Mi a baj a Brembo-val? Volt gyári beszállító is!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2802 Dátum: 2013.01.11 péntek, 10:11:42 »

Mi a baj a Brembo-val? Volt gyári beszállító is!
már leírtam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2803 Dátum: 2013.01.11 péntek, 10:11:48 »

ferrodo tárcsa+betét??

Itt vannak a tárcsára az árak(az internetes árat kell nézni) :
http://www.lisoft.hu/catalog.php?w=1366&h=768&host=langkaposvar.homeip.net&lang=HU

Első fékbetét(Itt kétféle "minta" van...melyik kell? a felső az MK3 az alsó MK4? ) :
http://www.lisoft.hu/catalog.php?w=1366&h=768&host=langkaposvar.homeip.net&lang=HU#

Hátsó fékbetét(Itt többféle van,melyik kell?) :
http://www.lisoft.hu/catalog.php?w=1366&h=768&host=langkaposvar.homeip.net&lang=HU#
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2804 Dátum: 2013.01.11 péntek, 11:02:06 »

már leírtam

Viszont ha megbízható forrásból veszed, akkor nincs gond, nem?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2805 Dátum: 2013.01.11 péntek, 14:56:33 »

Komplett Ferodo fékszett lett végül Smiley 61ezerből meglett az első-hátsó tárcsa+betét. Az jó ár?  vigyor3
(Halk megjegyzés: a szervizben 28 ezer/db lett volna csak a tárcsa,plusz 40 ezer a betét hozzá... falbav )
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2806 Dátum: 2013.01.11 péntek, 16:18:34 »

az összes első hűtött. trw-t, meg brembo-t felejtsd el, a többivel nem tud mellényulni. csak  ugyan olyan márkájú betétet begyetek hozzá

Énis megkérdem akkor már hogy mi a baj a TRW-vel?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2807 Dátum: 2013.01.11 péntek, 22:26:10 »

Ha már féktárcsa és betétről van szó. Nekem valamikor évvége fele lesz aktuális a csere. Valahol volt szó róla itt a fórumon, hogy egy talán budapesti cég csinál/importál tárcsákat igen jutányos áron és jó minőségben. Pár napja keresgéltem, hogy elmentsem kedvencekbe, de az istenért se találtam. Valaki tudja, hogy ez ki-mi volt?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2808 Dátum: 2013.01.12 szombat, 08:21:19 »

Ha már féktárcsa és betétről van szó. Nekem valamikor évvége fele lesz aktuális a csere. Valahol volt szó róla itt a fórumon, hogy egy talán budapesti cég csinál/importál tárcsákat igen jutányos áron és jó minőségben. Pár napja keresgéltem, hogy elmentsem kedvencekbe, de az istenért se találtam. Valaki tudja, hogy ez ki-mi volt?

Alf-ot kérdezd!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2809 Dátum: 2013.01.12 szombat, 08:55:46 »

Alf-ot kérdezd!
mindjárt megkeresem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2810 Dátum: 2013.01.12 szombat, 08:57:10 »

Ha már féktárcsa és betétről van szó. Nekem valamikor évvége fele lesz aktuális a csere. Valahol volt szó róla itt a fórumon, hogy egy talán budapesti cég csinál/importál tárcsákat igen jutányos áron és jó minőségben. Pár napja keresgéltem, hogy elmentsem kedvencekbe, de az istenért se találtam. Valaki tudja, hogy ez ki-mi volt?
Meg is van: http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/budai-fékcenter-kft--580869.html

Én náluk vettem az első tárcsákat 5e/db áron tavaly.Ők készítik!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2811 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:08:49 »

Meg is van: http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/budai-fékcenter-kft--580869.html

Én náluk vettem az első tárcsákat 5e/db áron tavaly.Ők készítik!

Ezer hála és köszönet.  worship worship
El is mentem gyors.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2812 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:18:27 »

Meg is van: http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/budai-fékcenter-kft--580869.html

Én náluk vettem az első tárcsákat 5e/db áron tavaly.Ők készítik!
Írtál már erről valahol vissza lehet keresni? Mármint arról hogy hogy működnek fékerő/érzet stb. Mostanában szemezgetek egy goodridge fém fékcső szettel is Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.12 szombat, 14:16:25 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2813 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:21:07 »

Írtál már erről valahol vissza lehet keresni? Mármint arról hogy hogy működnek fékerő/érzet stb. Mostanában szemezgetek egy goodrich fém fékcső szettel is Wink

Autónál..... -a versenysportig- nincs jelentősége.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2814 Dátum: 2013.01.12 szombat, 12:38:17 »

Írtál már erről valahol vissza lehet keresni? Mármint arról hogy hogy működnek fékerő/érzet stb. Mostanában szemezgetek egy goodrich fém fékcső szettel is Wink
link??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2815 Dátum: 2013.01.12 szombat, 13:33:41 »

Komplett Ferodo fékszett lett végül Smiley 61ezerből meglett az első-hátsó tárcsa+betét. Az jó ár?  vigyor3
(Halk megjegyzés: a szervizben 28 ezer/db lett volna csak a tárcsa,plusz 40 ezer a betét hozzá... falbav )

A Delphi amit adtam nem vált be? tényleg érdekel...
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2816 Dátum: 2013.01.12 szombat, 14:16:33 »

link??
http://www.ebay.com/itm/Goodridge-Braided-Brake-Lines-Ford-Mondeo-Est-00-06-/300562549551?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45faec8b2f
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2817 Dátum: 2013.01.12 szombat, 14:20:52 »

link??
vagy
http://www.ebay.com/itm/Goodridge-Carbon-Brake-Lines-Ford-Mondeo-Est-00-06-/290563522100?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43a6ef7e34

http://www.ebay.com/itm/Ford-Mondeo-Est-00-06-Goodridge-Braided-Brake-Hoses-/250829437638?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a66997ac6
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2818 Dátum: 2013.01.12 szombat, 14:23:08 »

Autónál..... -a versenysportig- nincs jelentősége.

ebben annyira nem vagyok tapasztalt motornál elég sokat dobott a kissé nyúlós féken igaz ott nincs benne szervó dob így jóval közvetlenebb a kapcsolat a kéz/fékkar és a fékbetét/tárcsa között

szerk: viszont ugye ez már örök élet meg egy nap nem kell attól félni hogy eldurran és persze nem szokása csak úgy eldurranni egy fékcsőnek de azért az évek telnek és a 3-as mondik sem lesznek ám fiatalabbak. azért egy 10 év körüli gumi fékcső(nem tudom van-e gyári csere intervallum előírva) már nem a legjobb életbiztosítás.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.12 szombat, 14:25:27 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2819 Dátum: 2013.01.12 szombat, 14:34:43 »

ebben annyira nem vagyok tapasztalt motornál elég sokat dobott a kissé nyúlós féken igaz ott nincs benne szervó dob így jóval közvetlenebb a kapcsolat a kéz/fékkar és a fékbetét/tárcsa között

szerk: viszont ugye ez már örök élet meg egy nap nem kell attól félni hogy eldurran és persze nem szokása csak úgy eldurranni egy fékcsőnek de azért az évek telnek és a 3-as mondik sem lesznek ám fiatalabbak. azért egy 10 év körüli gumi fékcső(nem tudom van-e gyári csere intervallum előírva) már nem a legjobb életbiztosítás.

Motornál mi is cseréljük, az egészen más. Ott nincs fékszervó!   vigyor3

A fékcsőnek nincs csereintervalluma. Ellenőrizni kell és ha elöregedett, repedezett csere.
Ha már csereintervallum.....
A pirotechnikai eszközöket 10 évente le kéne cserélni. Én még egy autóssal sem találkoztam, aki behozta a kocsiját, hogy cseréljek ki benne minden pirotechnikai cuccot, mert 10 éves a kocsi.  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2820 Dátum: 2013.01.12 szombat, 14:39:52 »

Motornál mi is cseréljük, az egészen más. Ott nincs fékszervó!   vigyor3

A fékcsőnek nincs csereintervalluma. Ellenőrizni kell és ha elöregedett, repedezett csere.
Ha már csereintervallum.....
A pirotechnikai eszközöket 10 évente le kéne cserélni. Én még egy autóssal sem találkoztam, aki behozta a kocsiját, hogy cseréljek ki benne minden pirotechnikai cuccot, mert 10 éves a kocsi.  nyes
persze a légzsáknak meg 14év ha jól emlékszem.. na de ne offoljunk itten
egy időben voltak rendelgetve ebc redstuff fékalkatrészek azokról akad még link? most hirtelen csak betétet találtam ebay-en
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2821 Dátum: 2013.01.12 szombat, 14:41:33 »

persze a légzsáknak meg 14év ha jól emlékszem.. na de ne offoljunk itten
egy időben voltak rendelgetve ebc redstuff fékalkatrészek azokról akad még link? most hirtelen csak betétet találtam ebay-en
A légzsák is pirotechnika...10 év  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2822 Dátum: 2013.01.12 szombat, 15:56:24 »

A Delphi amit adtam nem vált be? tényleg érdekel...

Az a Leonon van,az nekem nagyon bevált Smiley Apáéra azért vettünk most Ferodo-t,mert az volt komplett első-hátsó tárcsa és betét Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2823 Dátum: 2013.01.12 szombat, 17:27:19 »

Az a Leonon van,az nekem nagyon bevált Smiley Apáéra azért vettünk most Ferodo-t,mert az volt komplett első-hátsó tárcsa és betét Smiley

értem...Delphi-t tudtam volna arra is legalább egy 10-el olcsóbban a szettet...de biztos jó a ferodo... eljen
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2824 Dátum: 2013.01.12 szombat, 17:40:20 »

értem...Delphi-t tudtam volna arra is legalább egy 10-el olcsóbban a szettet...de biztos jó a ferodo... eljen

Akutan kellett,mert fémig volt kopva,és ma már volt egy hosszú útja a kocsinak... szomoru1
De köszi,rendes vagy  worship
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2825 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 23:22:51 »

Szerintetek melyiket vegyem ? /első fékbetétek/   

Ferodo FQT -13815ft

Textar-11945ft

Brembo-12665ft

 Zimmermann-10565ft

« Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 00:46:15 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2826 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 23:23:54 »

A Textar-ból 3 raklappal.

Szerintetek melyiket vegyem ?   

Ferodo FQT -13815ft

Textar-1195ft

Brembo-12665ft

 Zimmermann-10565ft


Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2827 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 23:25:23 »

Szerintetek melyiket vegyem ? /első fékbetétek/   

Ferodo FQT -13815ft

Textar-1195ft

Brembo-12665ft

 Zimmermann-10565ft



Ez tárcsa v betét árak? Smiley Mi Ferodot vettünk aminap... integet2

A Textar-ból 3 raklappal.


 eplus2 eplus2 eplus2 taps taps taps
Naplózva
gox2
Vendég
« Új hozzászólás #2828 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 23:32:43 »

Sziasztok!Flexibilis fém fékcsőt tud valaki?(e és h)Üdv!
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2829 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 09:13:49 »

Sziasztok!Flexibilis fém fékcsőt tud valaki?(e és h)Üdv!
kicsivel feljebb linkeltem be orok eletu goodridge fem fekcsovet
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2830 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 14:29:54 »

Szerintetek melyiket vegyem ? /első fékbetétek/   

Ferodo FQT -13815ft

Textar-11945ft

Brembo-12665ft

 Zimmermann-10565ft



Textar és Brembo egyformán jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2831 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 15:47:06 »

A Zimmermann pedig jobb.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2832 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 17:49:10 »

A Zimmermann pedig jobb.  vigyor3
Bár itt nem merült fel de motornál nekem eddig az EBC vált be leginkább. Igaz nem ismerem az árakat lehet az más kategória

szerk: őőő igen az ebc más árkategóriában játszik
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 17:58:24 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2833 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 22:10:32 »

Bár itt nem merült fel de motornál nekem eddig az EBC vált be leginkább. Igaz nem ismerem az árakat lehet az más kategória

szerk: őőő igen az ebc más árkategóriában játszik

Nekem az van mind a két autóban, Redstuff. Smiley

Jobban fogy a tárcsa, mint a betétek... wow1 wow1 wow1 wow1 wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2834 Dátum: 2013.01.15 kedd, 04:30:10 »

Nekem az van mind a két autóban, Redstuff. Smiley

Jobban fogy a tárcsa, mint a betétek... wow1 wow1 wow1 wow1 wow1

AndyA

de az már a sportkategória nem? simán elég lehet egy greenstuff szerintem és az talán nem eszi meg a tárcsát sem nyes
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2835 Dátum: 2013.01.15 kedd, 09:07:54 »

de az már a sportkategória nem? simán elég lehet egy greenstuff szerintem és az talán nem eszi meg a tárcsát sem nyes

Nem. Csak kerámiaadalékolt. Igen jól teljesít a fúrt tárcsákkal... eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2836 Dátum: 2013.01.15 kedd, 16:27:18 »

Nem. Csak kerámiaadalékolt. Igen jól teljesít a fúrt tárcsákkal... eplus2

AndyA

de a gyári szintet  pl a greenstuff/belsőhűtésű tárcsa is tudja hozni nem? Egy komolyabb pályázást(igaz a mondi nem erre való) vagy hegymenetet persze biztos nem bírna úgy mint a redstuff a mart tárcsákkal de nem is ez a jellemző.. (és alighanem még itt sem menne el a fék) nagy lejtőzésekkor meg úgyis a motorféket kell előnyben részesíteni nem az üzemi féket. worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #2837 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:46:23 »

Olyan problémám van, hogy kézifék használata után beragad az egyik kerék.
Már volt javítva ez a probléma, de ilyenkor télen előjön.
Állítólag a fékmunkahengeren van egy tengely és az koszolódik el ilyenkor és ettől ragad be.
Nem tisztítható rendesen állítólag csak,  ha szét lehetne szedni ahhoz meg állítólag nincs szerszám.
Van-e valami más módszer vagy kompletten cserélni  kell a munkahengert ?
És ha igen mennyibe kerül egy ilyen munkahenger bontott vagy új ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2838 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:50:57 »

Cserélj szerelőt.

Olyan problémám van, hogy kézifék használata után beragad az egyik kerék.
Már volt javítva ez a probléma, de ilyenkor télen előjön.
Állítólag a fékmunkahengeren van egy tengely és az koszolódik el ilyenkor és ettől ragad be.
Nem tisztítható rendesen állítólag csak,  ha szét lehetne szedni ahhoz meg állítólag nincs szerszám.
Van-e valami más módszer vagy kompletten cserélni  kell a munkahengert ?
És ha igen mennyibe kerül egy ilyen munkahenger bontott vagy új ?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2839 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:56:20 »

Olyan problémám van, hogy kézifék használata után beragad az egyik kerék.
Már volt javítva ez a probléma, de ilyenkor télen előjön.
Állítólag a fékmunkahengeren van egy tengely és az koszolódik el ilyenkor és ettől ragad be.
Nem tisztítható rendesen állítólag csak,  ha szét lehetne szedni ahhoz meg állítólag nincs szerszám.
Van-e valami más módszer vagy kompletten cserélni  kell a munkahengert ?
És ha igen mennyibe kerül egy ilyen munkahenger bontott vagy új ?


2 lehetőség van.
Kézifék kötél rossz, csere.
Fékmunkahenger belső "kilincsmű" koszos, szorul, csere a legjobb.   (semmi különleges szerszám nem kell hozzá)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2840 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 12:58:41 »

Pont ezért gondoltam én is.


2 lehetőség van.
Kézifék kötél rossz, csere.
Fékmunkahenger belső "kilincsmű" koszos, szorul, csere a legjobb.   (semmi különleges szerszám nem kell hozzá)
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #2841 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:16:37 »


2 lehetőség van.
Kézifék kötél rossz, csere.
Fékmunkahenger belső "kilincsmű" koszos, szorul, csere a legjobb.   (semmi különleges szerszám nem kell hozzá)

Kézifék kötél jó.Az a kilincsmű szorul.
De az egész munkahengert kell cserélni mert ahhoz van szerszám, vagy csak azt a kilincsművet ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2842 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:20:55 »

Kézifék kötél jó.Az a kilincsmű szorul.
De az egész munkahengert kell cserélni mert ahhoz van szerszám, vagy csak azt a kilincsművet ?

A kilincsmű benne van a munkahengerben a dugattyú alatt. (féknyereg)
Ehhez biztos van szerszám, mert egy 13-as és egy 15-ös kulcs kell csak és a fékcső 14-es valamint a légtelenítő csavar. Talán 8-as.
Egyszerűbb ha veszel bontottban egy komplett nyerget. Csere, légtelenítés és ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2843 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:22:40 »

Ezt nézd.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5135.0
3. kép. féknyereg.
És ingyen a tiéd.
Szétszeded, összerakod, megtanulod.

Kézifék kötél jó.Az a kilincsmű szorul.
De az egész munkahengert kell cserélni mert ahhoz van szerszám, vagy csak azt a kilincsművet ?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2844 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:24:08 »

Kézifék kötél jó.Az a kilincsmű szorul.
De az egész munkahengert kell cserélni mert ahhoz van szerszám, vagy csak azt a kilincsművet ?

Mindkettő szorul vagy csak az egyik oldal?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2845 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:32:11 »

Olyan problémám van, hogy kézifék használata után beragad az egyik kerék.
Már volt javítva ez a probléma, de ilyenkor télen előjön.
Állítólag a fékmunkahengeren van egy tengely és az koszolódik el ilyenkor és ettől ragad be.
Nem tisztítható rendesen állítólag csak,  ha szét lehetne szedni ahhoz meg állítólag nincs szerszám.
Van-e valami más módszer vagy kompletten cserélni  kell a munkahengert ?
És ha igen mennyibe kerül egy ilyen munkahenger bontott vagy új ?

Merre vagy? Bp-es van egy srác, aki 8eFt/db-ért felújítja az ilyen féknyergeket (plusz még pár ezer, ha komplett autóval mész, és nem csak a féknyerget viszed). Többeknek (nekem is) ő újította fel a hátsó féknyergeket, és azóta nem volt még panasz a működésükre.

Itt vannak képek a műveletről + elérhetőség: http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg557540;topicseen#msg557540
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.27 vasárnap, 13:34:08 írta tpmportal » Naplózva
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #2846 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:33:08 »

Mindkettő szorul vagy csak az egyik oldal?

Csak az egyik oldal.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #2847 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:40:12 »

Merre vagy? Bp-es van egy srác, aki 8eFt/db-ért felújítja az ilyen féknyergeket (plusz még pár ezer, ha komplett autóval mész, és nem csak a féknyerget viszed). Többeknek (nekem is) ő újította fel a hátsó féknyergeket, és azóta nem volt még panasz a működésükre.

Itt vannak képek a műveletről + elérhetőség: http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg557540;topicseen#msg557540


Köszönöm a válaszokat, sokat segítettetek.Bp.-i javíttatást is meg tudnám oldani.
De rokon a szerelőm, igaz nem kimondottan mondeo-s, és azt mondta ,hogy csak egy ötszögletű kulccsal szedhető szét
a munkahenger és ott lenne megtisztítható az a tengely.
Féknyeregről nem beszélt.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2848 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:41:33 »

Köszönöm a válaszokat, sokat segítettetek.Bp.-i javíttatást is meg tudnám oldani.
De rokon a szerelőm, igaz nem kimondottan mondeo-s, és azt mondta ,hogy csak egy ötszögletű kulccsal szedhető szét
a munkahenger és ott lenne megtisztítható az a tengely.
Féknyeregről nem beszélt.

A féknyereg az komplett, amiben a dugattyú és az állítómű van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2849 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 13:44:52 »

Köszönöm a válaszokat, sokat segítettetek.Bp.-i javíttatást is meg tudnám oldani.
De rokon a szerelőm, igaz nem kimondottan mondeo-s, és azt mondta ,hogy csak egy ötszögletű kulccsal szedhető szét
a munkahenger és ott lenne megtisztítható az a tengely.
Féknyeregről nem beszélt.

A féknyeregről beszélt, és akit írtam az teljesen szétszedi az egészet. És van ötszögletű kulcsa.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.