Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:09:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075218 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3100 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 14:49:33 »

az lenne a kérdés,hogy lehet felújitani?

Ment PÜ.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3101 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:03:44 »

Nem ma volt már.... lett végül belőle valami?
Esetleg nem lenne igény erre újra?  Roll Eyes

Persze, hogy lett.

Írj ki egy beszerzést a Mondeohoz kínálba, azután meglátjuk, érdekel-e valakit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3102 Dátum: 2013.03.24 vasárnap, 20:29:42 »

Persze, hogy lett.

Írj ki egy beszerzést a Mondeohoz kínálba, azután meglátjuk, érdekel-e valakit.

AndyA

és kb mennyi  előre hátra minden?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #3103 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 10:15:12 »

Első fékbetétet kell cserélnem. A Lángnál néztem ezt a betétet:

LP1533
Kapcsolódó termékek
Fékrendszer: Bosch
Szélesség 1 [mm]: 60,5
Hossz 1 [mm]: 148,75
Vastagság 1 [mm]: 18
Lockheed fékbetét

Pozíció: elsőtengely
További információ
Fékbetét készlet
DELPHI 

Tárcsát még nem kell, de majd ha eljön az ideje abból is Delphit vennék. Olvasva a fórumot ez jó minőség.

Viszont van egy olyan megjegyzés, hogy: "keréktárcsa átmérő (coll): 15"
Ez mit jelent? (Ferodonál, Textarnál ilyet nem látok.)

Egyébként ez a 3 márka nagyjából egy árban van. Van valami sorrend vagy tényleg ezek ugyanazt tudják?


Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3104 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 10:22:50 »

Első fékbetétet kell cserélnem. A Lángnál néztem ezt a betétet:

LP1533
Kapcsolódó termékek
Fékrendszer: Bosch
Szélesség 1 [mm]: 60,5
Hossz 1 [mm]: 148,75
Vastagság 1 [mm]: 18
Lockheed fékbetét

Pozíció: elsőtengely
További információ
Fékbetét készlet
DELPHI 

Tárcsát még nem kell, de majd ha eljön az ideje abból is Delphit vennék. Olvasva a fórumot ez jó minőség.

Viszont van egy olyan megjegyzés, hogy: "keréktárcsa átmérő (coll): 15"
Ez mit jelent? (Ferodonál, Textarnál ilyet nem látok.)

Egyébként ez a 3 márka nagyjából egy árban van. Van valami sorrend vagy tényleg ezek ugyanazt tudják?




Nézz körül itt is:
Tárcsa

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__17612/fek_mechanika_1__fektarcsa_1__fektarcsa_1__mind?gyakori=I&amp%3B=&s_gyarto=Delphi

Betét:


http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__17612/fek_mechanika_1__fekbetet_keszlet__fekbetet_keszlet__mind?gyakori=I&amp%3B=&s_gyarto=Delphi


A jobb felső sarokban tudsz a gyártók közül választani.
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #3105 Dátum: 2013.03.25 hétfő, 19:40:53 »


Köszi, megnézem.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3106 Dátum: 2013.03.26 kedd, 10:14:39 »

Persze, hogy lett.

Írj ki egy beszerzést a Mondeohoz kínálba, azután meglátjuk, érdekel-e valakit.

AndyA

közben utána jártam itt Sopronba, 22900ft az első fékbetét készlet postával együtt (redstuff DP31322C Mk3) természetesen. Ez jó ár, vagy ebay-es még ennél is olcsóbb, akár postával együtt is?

Üdv.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3107 Dátum: 2013.03.26 kedd, 11:21:18 »

közben utána jártam itt Sopronba, 22900ft az első fékbetét készlet postával együtt (redstuff DP31322C Mk3) természetesen. Ez jó ár, vagy ebay-es még ennél is olcsóbb, akár postával együtt is?

Üdv.

Annyiért olcsó. Az ebay-en 141$.  http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313&_nkw=redstuff+DP31322C+Mk3&_sacat=0&_from=R40
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3108 Dátum: 2013.03.26 kedd, 11:38:45 »


Még AndyA lehet tud olcsóbban ennél  Roll Eyes egyébként a boltos srác is 28ra tartotta, csak lealkudtam Smiley
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #3109 Dátum: 2013.03.26 kedd, 20:06:57 »

Sziasztok,

fékpedál rúdjánál van egy elég nagy, kör alakú tömítés, ami a motortér és utastér között van.
Ennek mi hivatalosan a neve, cikkszáma?
Mennyire munkás kicserélni?
Eltörött és jön be a hideg + zaj.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3110 Dátum: 2013.03.27 szerda, 16:16:08 »

Még AndyA lehet tud olcsóbban ennél  Roll Eyes egyébként a boltos srác is 28ra tartotta, csak lealkudtam Smiley

Nem tud?

Oks, akinek esetleg kell szívesen segítek a beszerzésben. Vagy adok elérhetőséget................ integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3111 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:28:21 »

Elképzelhető, hogy megen van valami gebasz a hátsó fékekkel a kézifékes résznél.

Első ránézésre tökéletes, behúzom a kart, megfogja az autót, kiengedem, szépen visszamegy a kis kar hátul és gurul is az autó, szoktam próbálgatni, amint kiengedem a kart, megy is az autó.

Na de ma feltettem a nyári kerekeket és észrevettem, hogy a hátsó tárcsákon a külső részen kb. fél cm-es valami rétegszerűség van, mintha valami gumiszerű anyag lenne.
Ezen felbuzdulva megpörgettem a a hátsó kerekeket és pörögnek, de nem olyan könnyedén, mint az elsők. Aztán mikor leszedtem őket megnéztem a tárcsákat kézzel és alig-alig lehet forgatni és ami érdekesebb, a kis kar hátul teljesen visszamegy, viszont ha csavarhúzóval megfeszítem, igaz nem érzem, hogy menne még hátrébb, de utána könnyebb megforgatni a tárcsát.

Lehetséges, hogy a betétek szorulnak kicsit vagy megint beragad a kézifék? (Tavaly márciusban újíttattam fel mind a kettőt.) Illetve lehet, hogy a betét éget rá a tárcső külső részére?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3112 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:34:13 »

Elképzelhető, hogy megen van valami gebasz a hátsó fékekkel a kézifékes résznél.

Első ránézésre tökéletes, behúzom a kart, megfogja az autót, kiengedem, szépen visszamegy a kis kar hátul és gurul is az autó, szoktam próbálgatni, amint kiengedem a kart, megy is az autó.

Na de ma feltettem a nyári kerekeket és észrevettem, hogy a hátsó tárcsákon a külső részen kb. fél cm-es valami rétegszerűség van, mintha valami gumiszerű anyag lenne.
Ezen felbuzdulva megpörgettem a a hátsó kerekeket és pörögnek, de nem olyan könnyedén, mint az elsők. Aztán mikor leszedtem őket megnéztem a tárcsákat kézzel és alig-alig lehet forgatni és ami érdekesebb, a kis kar hátul teljesen visszamegy, viszont ha csavarhúzóval megfeszítem, igaz nem érzem, hogy menne még hátrébb, de utána könnyebb megforgatni a tárcsát.

Lehetséges, hogy a betétek szorulnak kicsit vagy megint beragad a kézifék? (Tavaly márciusban újíttattam fel mind a kettőt.) Illetve lehet, hogy a betét éget rá a tárcső külső részére?

Nekem a hátsó fék amikor be volt rohadva a benzinesen, akkor a felújítás után ugyanúgy melegedett, mert a tárcsa teljes szélességében egy réteg fékbetét anyag "fel volt égve", és az fékezés nélkül is tapadt a fékbetéthez. Tárcsa és betét csere óta rendesen működik.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3113 Dátum: 2013.03.30 szombat, 19:41:16 »

Illetve lehet, hogy a betét éget rá a tárcső külső részére?
ez nem lehet hanem bitzos
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3114 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:22:36 »

Nekem a hátsó fék amikor be volt rohadva a benzinesen, akkor a felújítás után ugyanúgy melegedett, mert a tárcsa teljes szélességében egy réteg fékbetét anyag "fel volt égve", és az fékezés nélkül is tapadt a fékbetéthez. Tárcsa és betét csere óta rendesen működik.

Tavaly márciusban volt betét és csere. Nem melegszik amúgy. És lehet, hogy akkor nálam is odaragad, igaz itt nagyon kis felületről van szó.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.30 szombat, 21:25:20 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3115 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:22:59 »

ez nem lehet hanem bitzos

Le lehet azt szedni valahogy?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #3116 Dátum: 2013.03.30 szombat, 21:33:17 »

Le lehet azt szedni valahogy?
azt le kell keféelni fiuk
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3117 Dátum: 2013.03.30 szombat, 22:14:35 »

azt le kell keféelni fiuk
Eszterga, felszabályozás.
A drótkefe nem játszik.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3118 Dátum: 2013.03.30 szombat, 23:43:12 »

Eszterga, felszabályozás.
A drótkefe nem játszik.  vigyor3

Na szép. Jó ha 10 000 km van a tárcsákban.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3119 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 00:13:32 »

Na szép. Jó ha 10 000 km van a tárcsákban.

Sokszor a vastagon megrozsdásodott tárcsát nem tudja lekoptatni a fékbetét. Szintén csak beleég és elfeketedik....mindkettő.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3120 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 08:52:59 »

Sokszor a vastagon megrozsdásodott tárcsát nem tudja lekoptatni a fékbetét. Szintén csak beleég és elfeketedik....mindkettő.  Undecided

Akkor ez is elképzelhető, mert elég gyakran előfordul, hogy egy hétig nem használjuk az autót és elég esős, havas volt az elmúlt időszak.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3121 Dátum: 2013.03.31 vasárnap, 19:34:13 »

Sokszor a vastagon megrozsdásodott tárcsát nem tudja lekoptatni a fékbetét. Szintén csak beleég és elfeketedik....mindkettő.  Undecided

Igazából az az érdekes, hogy egy év alatt megint berohadt a kézifék? Vagy hogy van ez? Tényleg nagyon profin felújította a srác tavaly márciusban, nem tudom elhinni, hogy újra gond van vele.
Én arra gondolok, hogy a betétek nem mennek teljesen vissza, szorulnak kicsit. Hamarosan megnézetem, akkor okosabb leszek.

Ma is próbálgattam és azt tapasztaltam, ha behúzom a kéziféket, majd kiengedem, a betétek nem mennek teljesen vissza a helyükre, de igazából mm-ről van csak szó, viszont ha mozog az autó, a rezgéstől már visszamennek teljesen.

Nagyon remélem, hogy a betétek szorulnak és nem rohadt be újra a kis kar hátul.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3122 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 10:03:59 »

volt egy lengyel link esp utólagos beszereléséről... nincs meg valakinek a link?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3123 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 10:07:49 »

volt egy lengyel link esp utólagos beszereléséről... nincs meg valakinek a link?? vigyor3

hányszor mondtam, javulj már meg fiam  Bendegúz  nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3124 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 10:09:32 »

hányszor mondtam, javulj már meg fiam  Bendegúz  nyes
nem megy, pedig próbálkozom rinya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3125 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 10:24:37 »

volt egy lengyel link esp utólagos beszereléséről... nincs meg valakinek a link?? vigyor3

Erre gondolsz?
http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/74926-MKIII-Montaż-ESP
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3126 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 10:41:33 »

igen worship worship worship worship worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pilincka
Vendég
« Új hozzászólás #3127 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 13:33:06 »

Üdv Mindenkinek !

Kéne egy kis segítség. 1-2 hete vételeztem egy mk III-as ( 2004 )vasat,de a fékekkel nem igazán vagyok megbékélve. Taposom mint barom és igen nehezen áll meg.Tárcsák betétek OK.
Teendő ilyenkor ? és kihez érdemes vinni aki nem rabol ki ? Velence - Bp XI ker környéke lenne Ok.
Köszönöm a segítséget és jó gurit mindenkinek !!!! wave wave wave
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3128 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 13:46:03 »

Üdv Mindenkinek !

Kéne egy kis segítség. 1-2 hete vételeztem egy mk III-as ( 2004 )vasat,de a fékekkel nem igazán vagyok megbékélve. Taposom mint barom és igen nehezen áll meg.Tárcsák betétek OK.
Teendő ilyenkor ? és kihez érdemes vinni aki nem rabol ki ? Velence - Bp XI ker környéke lenne Ok.
Köszönöm a segítséget és jó gurit mindenkinek !!!! wave wave wave

Németh Viktor. AutoFort, Lurdy házzal szemben.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3129 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:13:00 »

nem megy, pedig próbálkozom rinya
neem megy az olyan könnyen faluhelyen!  ez lett volna a pontos válasz.  Grin  nem láttad a indul a bakterház-at?

bele akarod szerelni?  mire kész lesz az a kocsi vén xar leszel  nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3130 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:24:30 »

neem megy az olyan könnyen faluhelyen!  ez lett volna a pontos válasz.  Grin  nem láttad a indul a bakterház-at?

bele akarod szerelni?  mire kész lesz az a kocsi vén xar leszel  nyes
már most is az.láttad milyen "fehér" már a haja? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3131 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 19:30:41 »

már most is az.láttad milyen "fehér" már a haja? eplus2
láttam, meg össze is van esve az arca eplus2 eplus2  ilyenkor már a régész szokott kimenni, nem az orvos  nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3132 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:38:15 »

neem megy az olyan könnyen faluhelyen!  ez lett volna a pontos válasz.  Grin  nem láttad a indul a bakterház-at?

bele akarod szerelni?  mire kész lesz az a kocsi vén xar leszel  nyes
belekéne, hogy az úton maradjon az extra erővel Cheesy

nyáronkészlesz vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3133 Dátum: 2013.04.01 hétfő, 21:38:33 »

már most is az.láttad milyen "fehér" már a haja? eplus2
láttam, meg össze is van esve az arca eplus2 eplus2  ilyenkor már a régész szokott kimenni, nem az orvos  nyes
gun gun
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3134 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 22:45:57 »

Megint szarakszik a kézifékem. Nem megy vissza a kar rajta.  2éve volt felújítva, úgy látszik ennyit bírt... szomoru1

A fészliftes nyergekkel nincs már ilyen baj?
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.04 csütörtök, 22:51:48 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3135 Dátum: 2013.04.05 péntek, 07:00:38 »

Megint szarakszik a kézifékem. Nem megy vissza a kar rajta.  2éve volt felújítva, úgy látszik ennyit bírt... szomoru1

A fészliftes nyergekkel nincs már ilyen baj?

2004. 09. körül volt a váltás. Az azutániakról nem hallani, hogy berohadnak, de persze lehet, hogy azoknál is csak idő kérdése.

Nekünk most kellett a dízelen felújítani, ha kibír 2 évet, akkor bőven jó, addigra biztos nem lesz meg a kocsi  vigyor3
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3136 Dátum: 2013.04.05 péntek, 08:58:57 »

Megint szarakszik a kézifékem. Nem megy vissza a kar rajta.  2éve volt felújítva, úgy látszik ennyit bírt... szomoru1

A fészliftes nyergekkel nincs már ilyen baj?

Szép.
Biztos olvastad, nálam se az igazi, bár lehet csak a betét szorul kicsit. 1 éve újította fel a srác.
Azért ez nagyon gáz a Ford részéről. A fék az egyik legfontosabb és állandóan gond van vele  Sad.

Ha nekem is beragad végleg, én hozzá nem nyúlok. Járok kézifék nélkül. Jövőre lesz műszaki, majd lesz vele valami akkorra.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3137 Dátum: 2013.04.05 péntek, 09:23:36 »

Megint szarakszik a kézifékem. Nem megy vissza a kar rajta.  2éve volt felújítva, úgy látszik ennyit bírt... szomoru1

A fészliftes nyergekkel nincs már ilyen baj?
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem a gépem 2005 márciusi kiadásu. A hátsó fékszerkezet az újabb változat. Nekem még soha nem volt vele problémám. A kéziféket csupán akkor használom, még kinyitom a nagykaput. Viszont minden évben egyszer leszerelem  az első és hátsó féknyergeket a fékpofákkal együtt, és alaposan megtisztitom letakaritom, drótkefével és féktisztitó spray-vel a szennyeződésektől. A 4db nyereg teljes tisztitása, kényelmesen max 1-1.5 óra. Igy megkimélem magam, mindenféle fék bosszúságtól wave
Tisztelettel László! worship.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.05 péntek, 09:26:38 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3138 Dátum: 2013.04.05 péntek, 09:32:11 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem a gépem 2005 márciusi kiadásu. A hátsó fékszerkezet az újabb változat. Nekem még soha nem volt vele problémám. A kéziféket csupán akkor használom, még kinyitom a nagykaput. Viszont minden évben egyszer leszerelem  az első és hátsó féknyergeket a fékpofákkal együtt, és alaposan megtisztitom letakaritom, drótkefével és féktisztitó spray-vel a szennyeződésektől. A 4db nyereg teljes tisztitása, kényelmesen max 1-1.5 óra. Igy megkimélem magam, mindenféle fék bosszúságtól wave
Tisztelettel László! worship.

Ügyes és okos, csak sajna én nem értek ennyire a szereléshez, pláne nem a légtelenítéshez, ezért ezt nem tudom megcsinálni.

Mindenesetre akkor is egy nagyon elcseszett konstrukció, ha egy teljesen felújított rendszerrel egy év után gond adódik. Nálam a felújítással együtt volt betét, tárcsa és hátsó fékcsőcsere is.
A fékem nem lett harapósabb, jobb, csak lett kézifékem is.

De ez meg pozitívum, már az, hogy egy rossz kézifékes, nem teljes felületen fogó betétes rendszer hasonlóan működik, mint egy felújított.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3139 Dátum: 2013.04.05 péntek, 09:43:29 »

Ügyes és okos, csak sajna én nem értek ennyire a szereléshez, pláne nem a légtelenítéshez, ezért ezt nem tudom megcsinálni.

Mindenesetre akkor is egy nagyon elcseszett konstrukció, ha egy teljesen felújított rendszerrel egy év után gond adódik. Nálam a felújítással együtt volt betét, tárcsa és hátsó fékcsőcsere is.
A fékem nem lett harapósabb, jobb, csak lett kézifékem is.

De ez meg pozitívum, már az, hogy egy rossz kézifékes, nem teljes felületen fogó betétes rendszer hasonlóan működik, mint egy felújított.

Tisztelt Fórumtárs!
Az általam leirt művet mindössze 2db csavar oldásával jár. Szó sincs légtelenitésről, vagy bármi bonyolult dologról. Szerintem te is megtudod csinálni. De ha nem akarod leszerlni, akkor az is nagyon sokat tud gegiteni, ha 1/4 évente egyszer, alaposan "letisztitod" lefújod a féknyergeket a tárcsákkal együtt fék tisztitó spray-val. Szerintem egy bróbát megér.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3140 Dátum: 2013.04.05 péntek, 09:54:46 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általam leirt művet mindössze 2db csavar oldásával jár. Szó sincs légtelenitésről, vagy bármi bonyolult dologról. Szerintem te is megtudod csinálni. De ha nem akarod leszerlni, akkor az is nagyon sokat tud gegiteni, ha 1/4 évente egyszer, alaposan "letisztitod" lefújod a féknyergeket a tárcsákkal együtt fék tisztitó spray-val. Szerintem egy bróbát megér.
Tisztelettel László! worship

Ez már jobban hangzik. Akkor leszeded a nyergeket, de a csőről nem, kiszeded a betéteket és úgy tisztítod?
Ez tényleg nem nagy szám, valamikor megnézetem a betéteket hátul, majd megfigyelem, hogy csinálja a szerelő.

Van féktisztítóm, hétvégén lehet befújom, csak ahhoz a kerteket is le kell szednem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3141 Dátum: 2013.04.05 péntek, 12:19:23 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általam leirt művet mindössze 2db csavar oldásával jár. Szó sincs légtelenitésről, vagy bármi bonyolult dologról. Szerintem te is megtudod csinálni. De ha nem akarod leszerlni, akkor az is nagyon sokat tud gegiteni, ha 1/4 évente egyszer, alaposan "letisztitod" lefújod a féknyergeket a tárcsákkal együtt fék tisztitó spray-val. Szerintem egy bróbát megér.
Tisztelettel László! worship

Azért ezt nem csinálnám gyakran... Ha már 1-2 menet ilyen féktisztító spray-t kapott, akkor jobb kiszedni a betéteket, és a féknyeregbe tenni egy kis friss fékzsírt, különben nyikorogni fog a fék. Meg igazából pont a betétek felfekvési felületeit kell jó alaposan kidrótkefézni, hogy ne szoruljon. Azt meg a spray nem csinálja meg. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3142 Dátum: 2013.04.05 péntek, 12:43:42 »

Ez már jobban hangzik. Akkor leszeded a nyergeket, de a csőről nem, kiszeded a betéteket és úgy tisztítod?
Ez tényleg nem nagy szám, valamikor megnézetem a betéteket hátul, majd megfigyelem, hogy csinálja a szerelő.

Van féktisztítóm, hétvégén lehet befújom, csak ahhoz a kerteket is le kell szednem.
Tisztelt Fórumtárs!
Ennyire egyszerű. taps Szerintem neki állsz, és fajinul megcsinálod. Meglátod meghálálja a rendszer. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3143 Dátum: 2013.04.05 péntek, 12:51:23 »

Azért ezt nem csinálnám gyakran... Ha már 1-2 menet ilyen féktisztító spray-t kapott, akkor jobb kiszedni a betéteket, és a féknyeregbe tenni egy kis friss fékzsírt, különben nyikorogni fog a fék. Meg igazából pont a betétek felfekvési felületeit kell jó alaposan kidrótkefézni, hogy ne szoruljon. Azt meg a spray nem csinálja meg. Smiley

AndyA

Persze, de azért írtam, hogy mivel úgyis kiszedetem a betéteket a szerelővel, megnézem hogy csinálja. És akkor magamnak is megcsinálhatom.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3144 Dátum: 2013.04.05 péntek, 16:10:50 »

Azért ezt nem csinálnám gyakran... Ha már 1-2 menet ilyen féktisztító spray-t kapott, akkor jobb kiszedni a betéteket, és a féknyeregbe tenni egy kis friss fékzsírt, különben nyikorogni fog a fék. Meg igazából pont a betétek felfekvési felületeit kell jó alaposan kidrótkefézni, hogy ne szoruljon. Azt meg a spray nem csinálja meg. Smiley

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek. eljen De azzal amit irtam, megpróbáltam bátoritani a fórumtársat. Természetesen az évente egyszeri teljes tisztitás leszereléssel együtt az igazi, és ebbe a féknyereg kezelése(zsirozása) is bele tartozik. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3145 Dátum: 2013.04.05 péntek, 17:36:31 »

Persze, de azért írtam, hogy mivel úgyis kiszedetem a betéteket a szerelővel, megnézem hogy csinálja. És akkor magamnak is megcsinálhatom.
ez gyerek munka  integet2 2 db csavart kell kitekerni.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Fékbetét_csere_(MKIII_első-hátsó)
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3146 Dátum: 2013.04.05 péntek, 18:39:47 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egyetértek. eljen De azzal amit irtam, megpróbáltam bátoritani a fórumtársat. Természetesen az évente egyszeri teljes tisztitás leszereléssel együtt az igazi, és ebbe a féknyereg kezelése(zsirozása) is bele tartozik. wave
Tisztelettel László! worship

Én most csináltam meg az enyémet, aknából még a kereket sem kell leszedni hozzá. Leszedtem azt a konzolfélét amihez rögzítve van a rugó, és a kézifékkötél. Így le tudtam szedni a gumitömítést is, így alaposan ki lehet pucolni. Visszarakásnál szilikonzsírral megkentem a tömítés alatt. Összesen 1 csavart kellett leszednem, 1 órás munka volt a 2 nyereg. Utána légtelenítettem és most minden oké. eljen
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3147 Dátum: 2013.04.05 péntek, 18:54:22 »

Én most csináltam meg az enyémet, aknából még a kereket sem kell leszedni hozzá. Leszedtem azt a konzolfélét amihez rögzítve van a rugó, és a kézifékkötél. Így le tudtam szedni a gumitömítést is, így alaposan ki lehet pucolni. Visszarakásnál szilikonzsírral megkentem a tömítés alatt. Összesen 1 csavart kellett leszednem, 1 órás munka volt a 2 nyereg. Utána légtelenítettem és most minden oké. eljen
Tisztelt Fóeumtárs!
Gratulálok a munkához. eljen Az ember fia, egy kis odafigyeléssel, kreativitással, és önálló munkával, sok bosszúságtól, és még több kiadástól mentheti meg magát. Ráadásul amit az ember magának csinál, az szerintem meg van csinálva tisztességesen, mert ha nem igy lenne, hozzá se fogna.
További sikeres karban tartást. wave
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3148 Dátum: 2013.04.05 péntek, 20:15:34 »

Én most csináltam meg az enyémet, aknából még a kereket sem kell leszedni hozzá. Leszedtem azt a konzolfélét amihez rögzítve van a rugó, és a kézifékkötél. Így le tudtam szedni a gumitömítést is, így alaposan ki lehet pucolni. Visszarakásnál szilikonzsírral megkentem a tömítés alatt. Összesen 1 csavart kellett leszednem, 1 órás munka volt a 2 nyereg. Utána légtelenítettem és most minden oké. eljen

Ügyes.
Mindenképpen légteleníteni kell, ha kiszeded a kis kart?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #3149 Dátum: 2013.04.05 péntek, 20:28:42 »

Ügyes.
Mindenképpen légteleníteni kell, ha kiszeded a kis kart?

Nem biztos hogy kell, de ajánlott mert levegősödhet a nyereg. Igazából nagyon egyszerű. Leszeded a kis gumisapkát a légtelenítőről, valaki felpumpálja pedállal a féket, ekkor kinyitod egy villáskulccsal (asszem 10-es) a légtelenítő szelepet, megvárod amíg kifolyik a fékfolyadék (ilyenkor a pedál benyomódik teljesen amit lent tart a segítő) szelep visszazár, és ennyi. Ezt ismételheted 2-3szor. Nekem összesen 1 decit kellett utántölteni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.