Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 00:53:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2744031 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3250 Dátum: 2013.04.26 péntek, 11:55:21 »

Sziasztok!
tanácsotokra lenne szükség.
egy hete kb elkezdett az autó nagyon éles halk hangot adni jobbra kanyarodásnál lassú sebességnél( nem mindig), illetve tolatást követően ha kanyarodom.
Olyan mint ha szorulna fék és az nyikorogna, ezt az előzte meg hogy 100-130-as tempóból fékezésnél el kezdett rázni a kormány!

Ötlet, hogy hogy induljak el??
 wow1  worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3251 Dátum: 2013.04.26 péntek, 12:10:49 »

Sziasztok!
tanácsotokra lenne szükség.
egy hete kb elkezdett az autó nagyon éles halk hangot adni jobbra kanyarodásnál lassú sebességnél( nem mindig), illetve tolatást követően ha kanyarodom.
Olyan mint ha szorulna fék és az nyikorogna, ezt az előzte meg hogy 100-130-as tempóból fékezésnél el kezdett rázni a kormány!

Ötlet, hogy hogy induljak el??
 wow1  worship

ellenőrizd a fékbetéteket, elől és hátul, kívül és belül
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3252 Dátum: 2013.04.26 péntek, 12:16:12 »

ellenőrizd a fékbetéteket, elől és hátul, kívül és belül

KÖSZI!
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3253 Dátum: 2013.04.27 szombat, 14:31:41 »

Első féknyereg csuszkáinak mi a működési elve? egyiken van ugye ez a gumi henger, ez akkor jó ha puszta kézzel nem lehet kihúzni a kengyelből? Gondolom ekkor jó a tömítettsége. Vagy annak is olyan könnyen kell járnia mint a másiknak?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3254 Dátum: 2013.04.27 szombat, 16:30:38 »

Senki?  Undecided
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3255 Dátum: 2013.04.27 szombat, 18:55:07 »

Senki?  Undecided

Én úgy tudom, annak is könnyen kell járnia.

Egyáltalán nehezen jár, vagy csak kihúzni nem tudod?
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.27 szombat, 18:56:43 írta tpmportal » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3256 Dátum: 2013.04.27 szombat, 19:01:04 »

Én úgy tudom, annak is könnyen kell járnia.

Egyáltalán nehezen jár, vagy csak kihúzni nem tudod?

Alig bírtam kihúzni, viszont szép a belső része, nem rozsdás, nem száraz. csak nagyon ragadós benne ez a fordos fehér zsír......   fejvakaras

Nehezen is jár, olyan mintha az a kis gumi, meg lenne dagadva..... Azt csak felújító készletben lehet kapni, vagy külön is lehet venni?
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.27 szombat, 19:10:40 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3257 Dátum: 2013.04.27 szombat, 19:37:41 »

Alig bírtam kihúzni, viszont szép a belső része, nem rozsdás, nem száraz. csak nagyon ragadós benne ez a fordos fehér zsír......   fejvakaras

Nehezen is jár, olyan mintha az a kis gumi, meg lenne dagadva..... Azt csak felújító készletben lehet kapni, vagy külön is lehet venni?
az gyakorlatilag az úszócsap.annak olyan a zárása,hogy amikor betolod nyomást tart maga előtt,és amikor kihúznád vákumot képez maga mögött.ebből adódóan szorosnak érezheted kifelé húzáskor,akkor nem jó,ha bevan rágva,vagy nincs ez a "rugalmas mozgása ki és be".
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3258 Dátum: 2013.04.27 szombat, 19:48:51 »

az gyakorlatilag az úszócsap.annak olyan a zárása,hogy amikor betolod nyomást tart maga előtt,és amikor kihúznád vákumot képez maga mögött.ebből adódóan szorosnak érezheted kifelé húzáskor,akkor nem jó,ha bevan rágva,vagy nincs ez a "rugalmas mozgása ki és be".

Köszönöm! Ha felszeretném újítani, milyen zsírt használjak? Van itthon hagyományos gépzsír, vagy textar createc fékzsír.......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3259 Dátum: 2013.04.27 szombat, 19:50:34 »

Köszönöm! Ha felszeretném újítani, milyen zsírt használjak? Van itthon hagyományos gépzsír, vagy textar createc fékzsír.......
biztos,hogy van szpeciálisz zsír gyárilag hozzá.én raktam már össze SKF csapágy zsírral is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3260 Dátum: 2013.04.27 szombat, 19:59:29 »

biztos,hogy van szpeciálisz zsír gyárilag hozzá.én raktam már össze SKF csapágy zsírral is....

Annyira én sem szeretnék bele merülni  Smiley azt nem tudod véletlen azt a kis gumit csak készletben lehet kapni?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3261 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:04:28 »

Annyira én sem szeretnék bele merülni  Smiley azt nem tudod véletlen azt a kis gumit csak készletben lehet kapni?
a gumiharmonikát?szerintem igen,de egy telefont megér.kérdezd meg a helyi cromaxban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3262 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:15:31 »

a gumiharmonikát?szerintem igen,de egy telefont megér.kérdezd meg a helyi cromaxban.

Nem, nem, ami a csúszkán van. http://imagerz.com/QE5GXEtvAwMBBAkZFQVR
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3263 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:20:11 »

Nem, nem, ami a csúszkán van. http://imagerz.com/QE5GXEtvAwMBBAkZFQVR
szerintem csak készletben....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3264 Dátum: 2013.04.27 szombat, 20:21:49 »

szerintem csak készletben....

köszi wave
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3265 Dátum: 2013.04.27 szombat, 21:00:14 »

Annyira én sem szeretnék bele merülni  Smiley azt nem tudod véletlen azt a kis gumit csak készletben lehet kapni?

Arra figyelj, hogy gumibarát zsírt használj, a sima ásványi zsírok megeszik a gumit.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3266 Dátum: 2013.04.27 szombat, 21:05:05 »

Arra figyelj, hogy gumibarát zsírt használj, a sima ásványi zsírok megeszik a gumit.

szilikon zsír lesz smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3267 Dátum: 2013.04.27 szombat, 21:56:08 »

szilikon zsír lesz smile

 eljen
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3268 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 10:20:14 »

Sziasztok,

Tegnap a behúzott kézifékem úgy maradt. Elöl a kar csak lötyög felfelé, és menet közben érzem, hogy nem teljesen de fékezi az autót a fék. Állítólag a fék nyereg, vagy dugattyú (nem értek hozzá) maradt bent, azt kéne visszanyomni, és addig nem használni a kéziféket amíg azt ki nem cserélem.
Kérdés, hogy szétszedés nélkül, a kocsi hátulja alá feküdve ki tudom-e nyomni valahogy a kézifék rögzítést? (mennem kéne az autóval)
ÉS hogy mit kell vennem....?

Köszönöm a válaszokat, üdv!
Mike
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3269 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 10:41:07 »

Sziasztok,

Tegnap a behúzott kézifékem úgy maradt. Elöl a kar csak lötyög felfelé, és menet közben érzem, hogy nem teljesen de fékezi az autót a fék. Állítólag a fék nyereg, vagy dugattyú (nem értek hozzá) maradt bent, azt kéne visszanyomni, és addig nem használni a kéziféket amíg azt ki nem cserélem.
Kérdés, hogy szétszedés nélkül, a kocsi hátulja alá feküdve ki tudom-e nyomni valahogy a kézifék rögzítést? (mennem kéne az autóval)
ÉS hogy mit kell vennem....?

Köszönöm a válaszokat, üdv!
Mike
Igen.
A két hátsó féknyergen lévő kar húzd vissza hátsó állásba. Remélhetőleg elenged a kézifék. (aztán ellenőrizni kell a bowdeneket és a nyergeket.....mindkettő miatt szorulhat)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3270 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 10:57:52 »

Köszi, most voltam kint megnézni, aláfeküdtem, de az az érdekes, hogy úgy tűnik az alap végállásban van és a kézifék kart mozgatva sem változik semmi, viszont a fék továbbra is fog....lehet a munkahenger szorult meg Sad


Sziasztok,

Tegnap a behúzott kézifékem úgy maradt. Elöl a kar csak lötyög felfelé, és menet közben érzem, hogy nem teljesen de fékezi az autót a fék. Állítólag a fék nyereg, vagy dugattyú (nem értek hozzá) maradt bent, azt kéne visszanyomni, és addig nem használni a kéziféket amíg azt ki nem cserélem.
Kérdés, hogy szétszedés nélkül, a kocsi hátulja alá feküdve ki tudom-e nyomni valahogy a kézifék rögzítést? (mennem kéne az autóval)
ÉS hogy mit kell vennem....?

Köszönöm a válaszokat, üdv!
Mike
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3271 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 11:14:59 »

Köszi, most voltam kint megnézni, aláfeküdtem, de az az érdekes, hogy úgy tűnik az alap végállásban van és a kézifék kart mozgatva sem változik semmi, viszont a fék továbbra is fog....lehet a munkahenger szorult meg Sad






Ott áll és fog a fék?
Akkor a kézifékkarnak nem szabad lötyögnie.
Ebben az esetben is megszorulhatott a munkahenger. Mindkettő keréknél fog?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3272 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 12:47:57 »

Igen ott van...de a kézifékkar lötyög...és ha húzom tovább azt sem látszik rajta, viszont a szerelő meg múltkor a féknyeregnél tolta vissza a munkahengert (ezt mondta) csak asszony elment az autóval és bár mondtam neki, hogy a kézifék tabu, reflexből behúzta, mikor megállt az autóval Sad 




Ott áll és fog a fék?
Akkor a kézifékkarnak nem szabad lötyögnie.
Ebben az esetben is megszorulhatott a munkahenger. Mindkettő keréknél fog?

Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3273 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 13:09:51 »

Ámbörök!         hogy tudnám megnézni h van e elég vákum a fékrásegítésnek?   és ha van elég, milyen féket kellene vennem, h fogjon rendesen+ne melegedjen el?   kössz!
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.29 hétfő, 13:51:27 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3274 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 13:13:41 »

Ámbörök!         hogy tudnám megnézni h van e elég vákum a fékrásegítésnek?   és ha igen milyen féket kellene vennem, h fogjon rendesen+ne melegedjen el?   kössz!

Ez ilyen. Meg kell szokni. F2-ben állítólag javítottak ezen. Nem tapasztaltam, ki kell egy olyat próbálni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3275 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 13:50:59 »

Ez ilyen. Meg kell szokni. F2-ben állítólag javítottak ezen. Nem tapasztaltam, ki kell egy olyat próbálni.

2 év alatt nem bírtam megszokni, de nem is akarom. Ennyire xar nem lehet 1 fék, itt valami nem jó. Betéteket biztos, h kicserélem más fajtára.

 tudom h a F2-n sokkal jobb, próbáltam párat.   De attól ez még nem lesz jó  smile

Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3276 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 14:54:42 »

Nekem F1 és semmi bajom a fékkel!

Szűkítsük, hogy a dízelről vagy a benzinesről van szó. Az, hogy F1 még nem jelenti a rosszabbat.
 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3277 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 14:58:16 »

Nekem F1 és semmi bajom a fékkel!

Szűkítsük, hogy a dízelről vagy a benzinesről van szó. Az, hogy F1 még nem jelenti a rosszabbat.
 wave

Facelift előtti nem tudom milyen, de F1 tdci egy kalap xar... De ezt már kitárgyaltuk többször is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3278 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 15:28:58 »

Nekem F1 és semmi bajom a fékkel!....
Jó, de Te csak parkolsz!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3279 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 15:47:27 »

Jó, de Te csak parkolsz!  eplus2
Havi 1800-2000 km-et parkolok ezzel az F1-el.  Cool
Ehhez képest sokat fogyaszt....  szomoru1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3280 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 17:11:03 »

Nekem F1 és semmi bajom a fékkel!

Szűkítsük, hogy a dízelről vagy a benzinesről van szó. Az, hogy F1 még nem jelenti a rosszabbat.
 wave
hát ott van alul  wave    tdci
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3281 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:05:20 »

Sziasztok,

Tegnap a behúzott kézifékem úgy maradt. Elöl a kar csak lötyög felfelé, és menet közben érzem, hogy nem teljesen de fékezi az autót a fék. Állítólag a fék nyereg, vagy dugattyú (nem értek hozzá) maradt bent, azt kéne visszanyomni, és addig nem használni a kéziféket amíg azt ki nem cserélem.
Kérdés, hogy szétszedés nélkül, a kocsi hátulja alá feküdve ki tudom-e nyomni valahogy a kézifék rögzítést? (mennem kéne az autóval)
ÉS hogy mit kell vennem....?

Köszönöm a válaszokat, üdv!
Mike
én locsoltam a csoda szerrel (WD40) és a feleségem behuzta én vissza nyomtam,locsoltam és igy tovább és 10 perc után meg javult 3 hónapja tünet mentesen müködik.a második kattanásra állóra fogja a kerekeket persze ebben szerepet játszhat a betét csere is.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3282 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:33:24 »

hát ott van alul  wave    tdci

Igen, hogy milyen autód van.
De nem egyértelmű, hogy kizárólag arról beszélsz.   wave
Az F1-et meg magamra veszem.  Wink


Nemrég cseréltem egy 1.8 tdci IV-esen vákuumpumpát, mert 0-ra csökkent a rásegítés. Képzeld mennyire nyomta a féket a néni....  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3283 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:43:26 »

Igen, hogy milyen autód van.
De nem egyértelmű, hogy kizárólag arról beszélsz.   wave
Az F1-et meg magamra veszem.  Wink


Nemrég cseréltem egy 1.8 tdci IV-esen vákuumpumpát, mert 0-ra csökkent a rásegítés. Képzeld mennyire nyomta a féket a néni....  Shocked

és hogy tudnám megnézni van e elég vákum?

betét vagy tárcsa baj is van, mert elég könnyen elmelegszik
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3284 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:51:36 »

és hogy tudnám megnézni van e elég vákum?

betét vagy tárcsa baj is van, mert elég könnyen elmelegszik

ööööö....... vákuummérővel!  Cool

Fékfolyadék mikor volt cserélve?
Mit értesz az alatt, hogy elmelegszik? Mit érzel akkor, amiért azt gondolod?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3285 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:00:54 »

ööööö....... vákuummérővel!  Cool

Fékfolyadék mikor volt cserélve?
Mit értesz az alatt, hogy elmelegszik? Mit érzel akkor, amiért azt gondolod?
akkor azt én nemtom megnézni.

 azzal kezdtem. most lesz 2 éve. nem változott semmi.  a tárcsa és betét csere után jobb lett, de most minha elfáradt volna megint.

1 nagyobb fékezésnél pár másodperc után hiába nyomom, gyengül a fék, és soká áll meg
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3286 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:03:47 »

akkor azt én nemtom megnézni.

 azzal kezdtem. most lesz 2 éve. nem változott semmi.  a tárcsa és betét csere után jobb lett, de most minha elfáradt volna megint.

1 nagyobb fékezésnél pár másodperc után hiába nyomom, gyengül a fék, és soká áll meg

Elfogy a vákuum.
Ha nem ereszt valahol, akár a fékrásegítő dobban, akkor pumpa gyanús.

Fékpadon meg kellene mérni a fékhatást.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3287 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:05:52 »

Elfogy a vákuum.
Ha nem ereszt valahol, akár a fékrásegítő dobban, akkor pumpa gyanús.

Fékpadon meg kellene mérni a fékhatást.
de nem kemény olyankor a pedál.  most volt műszakin csak mondták volna ha kevés
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3288 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:21:32 »

de nem kemény olyankor a pedál.  most volt műszakin csak mondták volna ha kevés

A műszakin a fékhatásmérés rövid, intenzív fékezéssel történik. (csináltam nagyon sokat)
Az utcai körülmény összetettebb.

Hát ezt/ezeket érezni kellene....így nehéz érdemben bármit is kezdeni.
ABS-el kapcsolatosan soha nem volt semmi probléma?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3289 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:25:20 »

A műszakin a fékhatásmérés rövid, intenzív fékezéssel történik. (csináltam nagyon sokat)
Az utcai körülmény összetettebb.

Hát ezt/ezeket érezni kellene....így nehéz érdemben bármit is kezdeni.
ABS-el kapcsolatosan soha nem volt semmi probléma?
az igaz.

azt érezni, h nem akar megállni  smile  múltkor hozott vissza a szerelő, ő vezetett, és majdnem nem ott kanyarodtunk ahol kellett volna. látszott az arcán a meglepődés
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3290 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 20:34:30 »

az igaz.

azt érezni, h nem akar megállni  smile  múltkor hozott vissza a szerelő, ő vezetett, és majdnem nem ott kanyarodtunk ahol kellett volna. látszott az arcán a meglepődés

Ott lehet más hiba lesz, nem fék mechanika.
Valamint ez nem jellemző minden F1-es tdci-re..... a tieddel van valami problem. Utána kell ennek nézni, mert javulni nem szoktak....csak romlani.
Aztán nehogy elkeseredés (vagy a légzsák) legyen az arcon a meglepődés helyett.  fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.29 hétfő, 20:36:52 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3291 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 21:36:24 »

a tieddel van valami problem. Utána kell ennek nézni
igen, idáig én is eljutottam  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3292 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 21:54:44 »

igen, idáig én is eljutottam  smile
Mégis beáltalánosítottad az összes F1-est.... vigyor3

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3293 Dátum: 2013.04.30 kedd, 00:16:55 »

2 év alatt nem bírtam megszokni, de nem is akarom. Ennyire xar nem lehet 1 fék, itt valami nem jó. Betéteket biztos, h kicserélem más fajtára.

 tudom h a F2-n sokkal jobb, próbáltam párat.   De attól ez még nem lesz jó  smile



Ha kiderul a hiba, en  biztos nem bajlodnek a javitassal, at epitenem f2-re "ha mar tenyleg olyan jo" tarcsabol furt mart, betetbol redstuff. Ez nem fog elmelegedni, es esoben is rogton van fekhatas.......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3294 Dátum: 2013.04.30 kedd, 07:19:47 »

Ha kiderul a hiba, en  biztos nem bajlodnek a javitassal, at epitenem f2-re "ha mar tenyleg olyan jo" tarcsabol furt mart, betetbol redstuff. Ez nem fog elmelegedni, es esoben is rogton van fekhatas.......

Elég a fúrt. A mart tárcsa tud nagyon zörömbölni... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3295 Dátum: 2013.04.30 kedd, 07:54:12 »

Sziasztok!
Tapasztalatok alapján a fékfolyadék cseréhez hány litert vásároljak, hogy bizti elég legyen.
Illetve a pontos típus???
Köszönöm.
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3296 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:26:17 »

Sziasztok!
Tapasztalatok alapján a fékfolyadék cseréhez hány litert vásároljak, hogy bizti elég legyen.
Illetve a pontos típus???
Köszönöm.

1L Dot4.
A típus mindegy. (Nyílván valami márkásabb legyen.)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3297 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:45:09 »

1L Dot4.
A típus mindegy. (Nyílván valami márkásabb legyen.)
worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3298 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:54:28 »

Mégis beáltalánosítottad az összes F1-est.... vigyor3



Nekemk is F1-es volt, és új kora óta olyan nyúlós, taposós fék volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3299 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:35:07 »

Nekemk is F1-es volt, és új kora óta olyan nyúlós, taposós fék volt...

tdci.....azért, meg sokáig másik autót megszokottan biztosan más

De a simán leírt F1-be beletartozik a benzines is.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.