Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:49:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3069500 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2013.08.03 szombat, 16:45:33 »

Szival akkor erre nincs valami spec megoldas.
Csak az eroltetes.
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2013.08.03 szombat, 17:48:41 »

Az átmérő inkább ott számít, hogy a nagyobb átmérőjűben tööb az anyag és nagyobb a felület, azaz lassabban melegszik fel és gyorsabban hűl le. Több munkahengerrel és nagyobb felületű betéttel még mindig könnyen lehet a szorítóerőt, azaz a fékhatást növelni, hiába kisebb pár centivel a tárcsa átmérője.

AndyA
Köszönöm, de tisztában vagyok ezekkel a tényezőkkel, hiszen a korábbi A6-t nem véletlenül alakítottam át Brembo 4 dugattyús féknyergesre.
Én arra értettem, hogy a jóval kisebb súlyú és teljesítményű Passátra tették a nagyobb átmérőjű tárcsát, amit nagyon jól írsz, hogy lassabban melegszik és gyorsabban hűl a kisebb tárcsa meg pont hamarabb fog melegedni a nagyobb szorító erőtől, meg attól, hogy jóval nagyobb súlyt kell megállítanía, így hamarabb fog elmelegedni meg elkopni is! Szóval ezt tartom érdekesnek. Wink
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2013.08.03 szombat, 17:57:15 »

Szival akkor erre nincs valami spec megoldas.
Csak az eroltetes.

Na sikerult! Fekfolyadekot is csereltem mar akkor. Azt nagy szivas itthon legteleniteni?
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:49:13 »

Bocsánat, hogy beleszólok,de egy 2.0tdi passat alá nem raknak 345- ös tárcsát előre (unixnál 312mm-es tárcsát lehet rá venni), mivel az el sem férne sztem a 16" kerék mögött amivel alapból szerelik ezeket, esetleg a 3.6 V6-ra tesznek nagyobbat. Az A6 kategóriában meg a hátsó tárcsa is belsőhűtásű, lehet összeségében az is számít vmit.

Köszönöm, de tisztában vagyok ezekkel a tényezőkkel, hiszen a korábbi A6-t nem véletlenül alakítottam át Brembo 4 dugattyús féknyergesre.
Én arra értettem, hogy a jóval kisebb súlyú és teljesítményű Passátra tették a nagyobb átmérőjű tárcsát, amit nagyon jól írsz, hogy lassabban melegszik és gyorsabban hűl a kisebb tárcsa meg pont hamarabb fog melegedni a nagyobb szorító erőtől, meg attól, hogy jóval nagyobb súlyt kell megállítanía, így hamarabb fog elmelegedni meg elkopni is! Szóval ezt tartom érdekesnek. Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:05:44 »

van 330-as is elől passatra...de 345 szerintem sincs...tuaregen van 345-ös tárcsa de ahhoz már a 4 dugattyús nyereg van mint a porsche cayenne-on.
Pont most akartak ajánlani egy cayenne szettet egy szervizben piti pénzért..de hát hova tegyem? csomagtartóba? .... eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:07:48 »

Na sikerult! Fekfolyadekot is csereltem mar akkor. Azt nagy szivas itthon legteleniteni?
nem.csak 2 emberes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:25:30 »

Bocsánat, hogy beleszólok,de egy 2.0tdi passat alá nem raknak 345- ös tárcsát előre (unixnál 312mm-es tárcsát lehet rá venni), mivel az el sem férne sztem a 16" kerék mögött amivel alapból szerelik ezeket, esetleg a 3.6 V6-ra tesznek nagyobbat. Az A6 kategóriában meg a hátsó tárcsa is belsőhűtásű, lehet összeségében az is számít vmit.

Ez gyárilag 17"-al szerelt és gyárilag 345-ös tárcsa van rajt, 12 ezer km van az autóban nem hiszem, hogy piszkálták...gyengébb motorhoz van 312-es.
Nagyon fék van rajta, bár szerintem minden szempontból kiválló..motor-váltó-futómű-fék és a hangszigetelés!!! Nagyon ott van!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:26:46 »

Bocsánat, hogy beleszólok,de egy 2.0tdi passat alá nem raknak 345- ös tárcsát előre (unixnál 312mm-es tárcsát lehet rá venni), mivel az el sem férne sztem a 16" kerék mögött amivel alapból szerelik ezeket, esetleg a 3.6 V6-ra tesznek nagyobbat. Az A6 kategóriában meg a hátsó tárcsa is belsőhűtásű, lehet összeségében az is számít vmit.

Kár, hogy beleszóltál, mert a 2013-as évjáratu 2.0 TDI passátokat szerelik 345-s tárcsákkal és az Unixban is kapsz hozzá! A Passáton is hűtött a hátsó tárcsa! Wink
Azt nem állítottam, hogy az összes Passátot ezzel a fékkel szerelik.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.03 szombat, 21:29:14 írta Truthful » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:31:39 »

van 330-as is elől passatra...de 345 szerintem sincs...tuaregen van 345-ös tárcsa de ahhoz már a 4 dugattyús nyereg van mint a porsche cayenne-on.
Pont most akartak ajánlani egy cayenne szettet egy szervizben piti pénzért..de hát hova tegyem? csomagtartóba? .... eplus2 eplus2 eplus2
Mi az a piti pénz és mit tartalmaz a szett?
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:40:14 »

nem.csak 2 emberes.

NA kész!
Idáig csak olvasgattam tőletek itt a fórumon, a fékolaj cseréről.
Hátsó nyereg teljes pucolása és fékolaj lecserélve. Igaz sza.á égtem a napon de megérte!!
Mint ha másik autóban ülnék... Cheesy
THX srácok!
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:54:23 »

Mi az a piti pénz és mit tartalmaz a szett?

hát mivel ekkorával nem tudok/akarok mit kezdeni nem mentünk nagyon bele...de aszem a két hátsóra mondott 30-at...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:56:27 »

van 330-as is elől passatra...de 345 szerintem sincs...tuaregen van 345-ös tárcsa de ahhoz már a 4 dugattyús nyereg van mint a porsche cayenne-on.
Pont most akartak ajánlani egy cayenne szettet egy szervizben piti pénzért..de hát hova tegyem? csomagtartóba? .... eplus2 eplus2 eplus2

Ebből is piti pénz lehet egy szett.....  nyes




vagy ebből....




Az audi árát tudom.....de másikét nem  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:07:40 »

hát mivel ekkorával nem tudok/akarok mit kezdeni nem mentünk nagyon bele...de aszem a két hátsóra mondott 30-at...
Pont az első érdekelne. Mit adna 30000-t 2 db tárcsa + 2db nyereg? Vagy csak a 2db nyerget? Nem tudod megadni a telefon számát?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:11:01 »

Ebből is piti pénz lehet egy szett.....  nyes




vagy ebből....




Az audi árát tudom.....de másikét nem  Shocked
Ez valóban piti, csak 1 db alu agy a tárcsához 60000ft. Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2013.08.03 szombat, 22:45:26 »

Pont az első érdekelne. Mit adna 30000-t 2 db tárcsa + 2db nyereg? Vagy csak a 2db nyerget? Nem tudod megadni a telefon számát?

csak nyereg...és egyben adná el azt mondta a 4-et....számát nem tudom Kaposvári srác...max legközelebb megyek elkérem a számát ha nem felejtem el.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2013.08.03 szombat, 23:17:23 »

csak nyereg...és egyben adná el azt mondta a 4-et....számát nem tudom Kaposvári srác...max legközelebb megyek elkérem a számát ha nem felejtem el.
Köszönöm. worship
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2013.08.07 szerda, 13:59:16 »

Üdv.
lenne 1 kérdésem
új tárcsák (ferodo) és új betétek (mintex), első pár 100km semmi gond, összekopott, fékhatás ok majd elkezdett iszonyatosan nyikorogni fékezéskor, adott fékerő és sebességnél. amikor nyikorog fékerő csökkentésével/növelésével halkul(megszünik).
iszonyat idegesítő főleg városi közlekedésben
ezellen lehet valamit tenni? nem szeretném olajozni a tárcsát...  vigyor3
valszeg betét cserével megoldódna de nem szeretnék venni még 1 garnitúra betétet
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:02:13 »

Üdv.
lenne 1 kérdésem
új tárcsák (ferodo) és új betétek (mintex), első pár 100km semmi gond, összekopott, fékhatás ok majd elkezdett iszonyatosan nyikorogni fékezéskor, adott fékerő és sebességnél. amikor nyikorog fékerő csökkentésével/növelésével halkul(megszünik).
iszonyat idegesítő főleg városi közlekedésben
ezellen lehet valamit tenni? nem szeretném olajozni a tárcsát...  vigyor3
valszeg betét cserével megoldódna de nem szeretnék venni még 1 garnitúra betétet

Csiszold meg első körben a betéteket, lehet, kicsit megégtek.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:15:55 »

Csiszold meg első körben a betéteket, lehet, kicsit megégtek.

300km alatt? csak városban volt használva
a csiszolást már én is fontolgattam
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:22:52 »

Üdv.
lenne 1 kérdésem
új tárcsák (ferodo) és új betétek (mintex), első pár 100km semmi gond, összekopott, fékhatás ok majd elkezdett iszonyatosan nyikorogni fékezéskor, adott fékerő és sebességnél. amikor nyikorog fékerő csökkentésével/növelésével halkul(megszünik).
iszonyat idegesítő főleg városi közlekedésben
ezellen lehet valamit tenni? nem szeretném olajozni a tárcsát...  vigyor3
valszeg betét cserével megoldódna de nem szeretnék venni még 1 garnitúra betétet

Vedd ki a betéteket, és a féknyeregben pucold ki alaposan (drótkefe/csiszolópapír) a fészkeket, amikben a betétek fülei csúsznak, és a betétek füleit is sorjázd le, simítsd el rajtuk az egyenetlenségeket, hogy könnyen mozogjanak. Azután tegyél oda fékzsírt, úgy szereld újra össze.

Nézd meg a betéteket is, hogy nem üvegesedett-e fel a felületük - ha igen, akkor az asztalra (sík felületre) fektetett finom (mondjuk 400-600-as) csiszolópapírral adj neki egy kicsit, hogy a papír az asztalon fekszik, és a betétet sikálod rajta. Óvatosan, mindig csak egy picit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2013.08.07 szerda, 14:59:40 »

Vedd ki a betéteket, és a féknyeregben pucold ki alaposan (drótkefe/csiszolópapír) a fészkeket, amikben a betétek fülei csúsznak, és a betétek füleit is sorjázd le, simítsd el rajtuk az egyenetlenségeket, hogy könnyen mozogjanak. Azután tegyél oda fékzsírt, úgy szereld újra össze.

Nézd meg a betéteket is, hogy nem üvegesedett-e fel a felületük - ha igen, akkor az asztalra (sík felületre) fektetett finom (mondjuk 400-600-as) csiszolópapírral adj neki egy kicsit, hogy a papír az asztalon fekszik, és a betétet sikálod rajta. Óvatosan, mindig csak egy picit.

AndyA


a nyerget jól megtisztítottam szereléskor. igaz rézspray-t elfelejtettem használni de szerintem nem ott a gond. én inkább arra gyanakszom, h a betétben túl sok a fémforgács és ugyebár amikor fém a fémen csúszik akkor nyikorog/csikorog/visít...
az üvegesedést kizárnám ennyi km alatt, meg csak vároban volt használva azóta.
hétvégén szétkapom, megcsiszolom a betéteket aztán meglátjuk
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:09:36 »

a nyerget jól megtisztítottam szereléskor. igaz rézspray-t elfelejtettem használni de szerintem nem ott a gond. én inkább arra gyanakszom, h a betétben túl sok a fémforgács és ugyebár amikor fém a fémen csúszik akkor nyikorog/csikorog/visít...
az üvegesedést kizárnám ennyi km alatt, meg csak vároban volt használva azóta.
hétvégén szétkapom, megcsiszolom a betéteket aztán meglátjuk

A nyereg csúszkája okozza a csikorgás-nyikorgások meglepően nagy részét, csak ezt kevesen tudják.

Zsírozd be, ahhoz úgy is szét kell szedni, és akkor a betétek felületét is meglátod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:30:17 »

300km alatt? csak városban volt használva
a csiszolást már én is fontolgattam
Írtad, hogy 100 km alatt összekopott, hát a gyártók ennél jóval többet javallanak,  500 km-t kíméletes használattal, lehetőség szerint forszírozott fékezéseket mellőzve az összekoptatásra (bejáratásra). Városban pont meg tudod égetni, főleg forszírozott autózással a sűrű fékezésekkel az új betéteket, hiszen a fékezések közt nincs ideje visszahűlni. Első sorban gariban kicserélném a betéteket, ha ez nem kivitelezhető valami miatt, akkor még van egy módszer
 a csikorgás enyhítésére, jó esetben megszűntetésére, mégpedig a betétek hátsó felületére, ahol a nyereggel és dugattyuval érintkezik a betét fém része, azokra a felületekre nyomsz egy réteg szélvédő ragasztót és mielőtt teljesen megszilárdulna beszereled a helyükre a betéteket és mész egy kört a városban, finoman használva a féket. Legtöbb esetben megszűnik a csikorgás, ugyanis a rezonanciát ami okozza a csikorgást, megszűnteti vagy csillapítja a szélvédőragasztó. Próba, cseresznye. wave
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2013.08.07 szerda, 15:59:45 »

Írtad, hogy 100 km alatt összekopott, hát a gyártók ennél jóval többet javallanak,  500 km-t kíméletes használattal, lehetőség szerint forszírozott fékezéseket mellőzve az összekoptatásra (bejáratásra). Városban pont meg tudod égetni, főleg forszírozott autózással a sűrű fékezésekkel az új betéteket, hiszen a fékezések közt nincs ideje visszahűlni. Első sorban gariban kicserélném a betéteket, ha ez nem kivitelezhető valami miatt, akkor még van egy módszer
 a csikorgás enyhítésére, jó esetben megszűntetésére, mégpedig a betétek hátsó felületére, ahol a nyereggel és dugattyuval érintkezik a betét fém része, azokra a felületekre nyomsz egy réteg szélvédő ragasztót és mielőtt teljesen megszilárdulna beszereled a helyükre a betéteket és mész egy kört a városban, finoman használva a féket. Legtöbb esetben megszűnik a csikorgás, ugyanis a rezonanciát ami okozza a csikorgást, megszűnteti vagy csillapítja a szélvédőragasztó. Próba, cseresznye. wave

első pár százat írtam, nem figeltem annyira a kmórát mikor kopott pont össze  Wink
nem volt meghajtva pont azért mert amíg nem kopik össze a fékhatás is jóval gyengébb.
betétekről van számla de mivel kopó alkatrész nem tudom a bárdiék hogyan állnak a cseréhez
ragasztóm nincs de lehet nyomok rá egy kis rézsprét
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2013.08.07 szerda, 16:04:40 »

a nyerget jól megtisztítottam szereléskor. igaz rézspray-t elfelejtettem használni de szerintem nem ott a gond. én inkább arra gyanakszom, h a betétben túl sok a fémforgács és ugyebár amikor fém a fémen csúszik akkor nyikorog/csikorog/visít...
az üvegesedést kizárnám ennyi km alatt, meg csak vároban volt használva azóta.
hétvégén szétkapom, megcsiszolom a betéteket aztán meglátjuk

A dizliben most nekünk is mintex betét van elöl, nincs semmi nyikorgás. Én csak bekenném ott, ahol a nyeregtartó konzollal érintkezik, ha már szét van szedve.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2013.08.07 szerda, 16:51:02 »

első pár százat írtam, nem figeltem annyira a kmórát mikor kopott pont össze  Wink
nem volt meghajtva pont azért mert amíg nem kopik össze a fékhatás is jóval gyengébb.
betétekről van számla de mivel kopó alkatrész nem tudom a bárdiék hogyan állnak a cseréhez
ragasztóm nincs de lehet nyomok rá egy kis rézsprét
Értelek, próbáld meg, hátha segít, ártani bíztosan nem fog.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2013.08.07 szerda, 17:03:41 »

első pár százat írtam, nem figeltem annyira a kmórát mikor kopott pont össze  Wink
nem volt meghajtva pont azért mert amíg nem kopik össze a fékhatás is jóval gyengébb.
betétekről van számla de mivel kopó alkatrész nem tudom a bárdiék hogyan állnak a cseréhez
ragasztóm nincs de lehet nyomok rá egy kis rézsprét
Létezik, ilyen is http://eszerszam.hu/index.php?termek_id=1834
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 12:37:47 »

Van tapasztalat mk3 Mondeón  Delphi gyártmányú féktárcsákkal fékbetétekkel ?
Menyire számít jónak/megbízhatónak ?  (Zimmermann-t akartom volna, de elég nehéz beszerezni jó áron)

Előre is köszönöm a válaszokat,
üdv, FD.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 12:56:03 »

Van tapasztalat mk3 Mondeón  Delphi gyártmányú féktárcsákkal fékbetétekkel ?
Menyire számít jónak/megbízhatónak ?  (Zimmermann-t akartom volna, de elég nehéz beszerezni jó áron)

Előre is köszönöm a válaszokat,
üdv, FD.
Bunyeknak asszem olyan van. Dicséri. 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 13:21:37 »

Bunyeknak asszem olyan van. Dicséri. 

Nekem is Delphi tárcsák vannak fenn és nincs eddig vele bajom. Fog, mint a zöld festék.  vigyor3
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 13:37:14 »

Van tapasztalat mk3 Mondeón  Delphi gyártmányú féktárcsákkal fékbetétekkel ?
Menyire számít jónak/megbízhatónak ?  (Zimmermann-t akartom volna, de elég nehéz beszerezni jó áron)

Előre is köszönöm a válaszokat,
üdv, FD.
Örülj neki, hogy nem Zimmermann tárcsákat vettél, nagyon gyorsan kopik és a fékhatás is gyenge vele.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.08 csütörtök, 13:38:50 írta Truthful » Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 14:17:38 »

Örülj neki, hogy nem Zimmermann tárcsákat vettél, nagyon gyorsan kopik és a fékhatás is gyenge vele.

Köszönöm a tanácsokat, Delphi lett, ahogy javasoltátok.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 14:34:04 »

Köszönöm a tanácsokat, Delphi lett, ahogy javasoltátok.
eljen
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 18:44:00 »

Kicsit futómű-kicsit fék: Dizlin egyik belső kormányösszekötő cserélve, a fékezéskori rázás nem szűnt meg, de a kopogás igen, szóval esélyes, hogy fékcsere lesz. Ismerősnek lenne alig futott ATE tárcsája + betéte, amitől megválna, ha tud szerezni ST fóka fékeket előre. Szóval a kérdés az lenne, hogy van-e most valakinek eladó, az mennyiért, hogyan, hol stb.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 20:07:10 »

Kicsit futómű-kicsit fék: Dizlin egyik belső kormányösszekötő cserélve, a fékezéskori rázás nem szűnt meg, de a kopogás igen, szóval esélyes, hogy fékcsere lesz. Ismerősnek lenne alig futott ATE tárcsája + betéte, amitől megválna, ha tud szerezni ST fóka fékeket előre. Szóval a kérdés az lenne, hogy van-e most valakinek eladó, az mennyiért, hogyan, hol stb.
8760ért első tengelyre új Delphi tárcsa:
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__20815/fek_mechanika_1__fektarcsa_1__fektarcsa_1__mind?gyakori=I&amp%3B=&s_gyarto=Delphi
9075ért első tengelyre új Delphi betét:
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__20815/fek_mechanika_1__fekbetet_keszlet__fekbetet_keszlet__elsotengely?gyakori=I&amp%3B=&s_gyarto=Delphi

Kérdés,mennyiért válna meg az alig használt szett-től...Smiley  integet2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 20:15:57 »


Baráti áron  Wink

Meg azért az ATE mégiscsak ATE, szép rozsdamentes, meg minden. Újonnan kb. kétszerese volt a Delphi-nek  nyes
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2013.08.09 péntek, 07:01:59 »

Baráti áron  Wink

Meg azért az ATE mégiscsak ATE, szép rozsdamentes, meg minden. Újonnan kb. kétszerese volt a Delphi-nek  nyes
Akkor ne gondolkodj rajta. Az ate jofajta


Ha nem talál a haverod, szoljal, van az a pénz amennyiért leveszem az enyemrol  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.09 péntek, 11:18:10 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2013.08.09 péntek, 07:02:54 »

Akkor ne gondolkodj rajta. Az ate jofajta

A fóka ST fék is ATE.  smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2013.08.09 péntek, 11:16:34 »

A fóka ST fék is ATE.  smile

AndyA
Na ne viccelj  Wink  Nekem is az, és még FoMoCo is minden  vigyor3


Feltetted mar  tiedre?

Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2013.08.09 péntek, 11:24:35 »

Na ne viccelj  Wink  Nekem is az, és még FoMoCo is minden  vigyor3

Feltetted mar  tiedre?

Talán végre a 24-25-i hétvégén.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2013.08.09 péntek, 12:46:01 »

Talán végre a 24-25-i hétvégén.

AndyA
jó munkához idő kell.  de ennyi?  nyes    legalább megszárad a festék rendesen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2013.08.09 péntek, 13:03:10 »

jó munkához idő kell.  de ennyi?  nyes    legalább megszárad a festék rendesen

Az idő mással megy el otthon, hétvégén. Bécsben meg nem tudok ilyet szerelni, mert egyfelől nem nagyon van hol, másfelől egyedül nem tudok féket légteleníteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2013.08.09 péntek, 17:56:06 »



Ha nem talál a haverod, szoljal, van az a pénz amennyiért leveszem az enyemrol  wave

Már talált, csak fel kell vennie AndyA-val a kapcsolatot  eljen
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2013.08.09 péntek, 21:30:19 »

Már talált, csak fel kell vennie AndyA-val a kapcsolatot  eljen
hogyér mérik most, és mit adnak annyiért?     Andy A-nak is van/volt 1 fölös pár nyerge ha jól tudom. Nem kérdezted?
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.09 péntek, 21:32:13 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2013.08.09 péntek, 22:15:12 »

hogyér mérik most, és mit adnak annyiért?     Andy A-nak is van/volt 1 fölös pár nyerge ha jól tudom. Nem kérdezted?

Szerinted miért vette fel vele a kapcsolatot?  vigyor3
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2013.08.09 péntek, 22:26:54 »

Talán végre a 24-25-i hétvégén.

AndyA
Ilyen 4 dugattyús Brembo nyergeket raksz fel? https://cromax.hu/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=P0367000.JPG&newxsize=294&newysize=294&path=prod
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2013.08.10 szombat, 07:51:58 »

nem, neki is ST fókusz féke lesz. 

Szerinted miért vette fel vele a kapcsolatot?  vigyor3

azért is felvehette volna, h az íbéjről rendelt cuccot hazajuttassa  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2013.08.10 szombat, 09:52:49 »

nem, neki is ST fókusz féke lesz. 

azért is felvehette volna, h az íbéjről rendelt cuccot hazajuttassa  wave
Létezett St Foca is Brembo nyereggel gyárilag is igaz lehet csak felárért és egyedi megrendelésre.
Naplózva
szenyam
Vendég
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 19:10:24 »

nem, neki is ST fókusz féke lesz. 

azért is felvehette volna, h az íbéjről rendelt cuccot hazajuttassa  wave
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 12:32:41 »

szombaton szétkaptam a fékeket, jól megtisztítottam, megcsiszoltam, betéteket is, nem voltak üvegesek stb.
nem sajnáltam a rézspray-t se. vasárnap mentünk kb. 25km-t
ma már elkezdett cincogni. egyenlőre messze nem annyira nyikorog, vagyis hát csak cincog fékezésnél. múlt héten annyira visított, h az autóban is kibírhatatlan volt.
ha hangosodni fog akkor mennek kukába a mintex betétek
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.