Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 22:44:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743558 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2013.09.11 szerda, 22:59:18 »

Értem köszönöm!

Az üzletekben amit lehet kapni, ott az ár egy darab féktárcsára vonatkozik, vagy ezek párban vannak.

Odaírják, hogy darab vagy készlet. Többnyire azonban darab.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 22:52:45 »

Végre megoldódott az ESP problémám. Yaw rate sensor-t kellett cserélni, ez magyarul talán szögsebesség érzékelő lehet. Csere után az ESP lámpa elaludt, de a hibakódot törölni kellett.
taps eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 22:53:16 »

Amit a nagytalin művelt az autód fékezés helyett... Én azon csodálkozom azóta is, hogy azzal az autóval ki mertél menni az útra.

AndyA
Na most neked kéne szélesebb ajtófélfa!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2013.09.13 péntek, 07:18:19 »

Na most neked kéne szélesebb ajtófélfa!  eplus2

Nem kell. Én simán meg tudok állni előtte ezekkel a fékekkel. taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2013.09.13 péntek, 08:32:38 »

Nem kell. Én simán meg tudok állni előtte ezekkel a fékekkel. taps taps taps taps taps

AndyA
Mit szívsz?  wow1 Mostanában mindig nagyon örülsz magadnak!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2013.09.13 péntek, 08:39:09 »

Mit szívsz?  wow1 Mostanában mindig nagyon örülsz magadnak!  vigyor3

Elég sokat, a fene egye meg. Szerintem lassan nem nekünk kéne fizetni ezért a SW-ért, amivel dolgozom, hanem nekik a bétatesztelésért, amit ingyen végzek a vackukon... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2013.09.13 péntek, 08:53:13 »

Elég sokat, a fene egye meg. Szerintem lassan nem nekünk kéne fizetni ezért a SW-ért, amivel dolgozom, hanem nekik a bétatesztelésért, amit ingyen végzek a vackukon... Sad

AndyA
A mobilok esetében minden felhasználó Beta teszter, és ott már mi fizetünk.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2013.09.13 péntek, 08:58:45 »

A mobilok esetében minden felhasználó Beta teszter, és ott már mi fizetünk.  szomoru1

De ez egy nagyvállalati infrastuktúra felügyeleti rendszer, ráadásul abból is a 6.4-es változat, amihez képest a 4-es változattal kezdtem el dolgozni még 2009-ben, amikor a céghez jöttem. Tavaly heti átlagban 2 hibajegyet nyitottam rájuk, idén még nem ilyen jó az arány, de majdnem. Most a 37. hét van, de kb. 65 hibajegy már idén is született...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2013.09.14 szombat, 12:40:26 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy lassan hátsó féktárcsa cserém lesz és ha jól tudom a hátsó gyárilag 280-as.
Mekkora méret megy még fel rá, ha 16"-os felnit használok?

THX!
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2013.09.14 szombat, 12:45:33 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy lassan hátsó féktárcsa cserém lesz és ha jól tudom a hátsó gyárilag 280-as.
Mekkora méret megy még fel rá, ha 16"-os felnit használok?

THX!

Semmilyen, függetlenül a kerékmérettől. Ha hátulra nagyobb féket akarsz (ami tök felesleges), akkor egy rakás dolgot kell még mellé cserélni.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2013.09.14 szombat, 13:12:36 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy lassan hátsó féktárcsa cserém lesz és ha jól tudom a hátsó gyárilag 280-as.
Mekkora méret megy még fel rá, ha 16"-os felnit használok?

THX!
csak a féknyerget hagytad ki a számításból.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2013.09.14 szombat, 14:34:15 »

Ma voltam az autómmal egy ingyenes állapotfelmérésem, ahol többek között megnézték a fékolajat is műszerrel. A műszer szerint nem megfelelő, cserélni kell, én is láttam, hogy a piros led világít.
Kicsit érdekesnek találom, mert tavaly volt fékfelújítás, ahol természetesen az olajat is cserélték. Nem voltam ott, de ismerős csinálta, nem hinném, hogy kihagyta az olajcserét, max valami régi olaja lehetett.

Megbízhatóak ezek a műszerek vajon? És egyáltalán mit mérnek? Cseréltessem le az olajat?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2013.09.14 szombat, 14:53:22 »

Ma voltam az autómmal egy ingyenes állapotfelmérésem, ahol többek között megnézték a fékolajat is műszerrel. A műszer szerint nem megfelelő, cserélni kell, én is láttam, hogy a piros led világít.
Kicsit érdekesnek találom, mert tavaly volt fékfelújítás, ahol természetesen az olajat is cserélték. Nem voltam ott, de ismerős csinálta, nem hinném, hogy kihagyta az olajcserét, max valami régi olaja lehetett.

Megbízhatóak ezek a műszerek vajon? És egyáltalán mit mérnek? Cseréltessem le az olajat?

Ha már egy ideje ki volt bontva a fékfolyadék, ami bele lett töltve, az simán okozhatja, hogy már most túl alacsony a forráspontja.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2013.09.14 szombat, 18:53:12 »

Ma voltam az autómmal egy ingyenes állapotfelmérésem, ahol többek között megnézték a fékolajat is műszerrel. A műszer szerint nem megfelelő, cserélni kell, én is láttam, hogy a piros led világít.
Kicsit érdekesnek találom, mert tavaly volt fékfelújítás, ahol természetesen az olajat is cserélték. Nem voltam ott, de ismerős csinálta, nem hinném, hogy kihagyta az olajcserét, max valami régi olaja lehetett.

Megbízhatóak ezek a műszerek vajon? És egyáltalán mit mérnek? Cseréltessem le az olajat?
Tisztelt Fórumtárs!
A fékfolyadék alapvetően higroszkópikus tulajdonságú. Magyarra fordítva a környezetéből intenzíven felveszi a nedvességet. Bontott, helytelenül tárolt fékfolyadék, alapon lehet vízzel telített, alacsony forráspontú, ami kritikus helyzetben tragédiához is vezethet. Nem nagy összeg, mindenképp cseréltesd le a nem megfelelő forráspontú fékfolyadékot. Én feltétlen ezt tenném. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 09:08:26 »

Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy lassan hátsó féktárcsa cserém lesz és ha jól tudom a hátsó gyárilag 280-as.
Mekkora méret megy még fel rá, ha 16"-os felnit használok?

THX!
ha az a gond, h nem elég jó a fék, vegyél bele EBC betéteket előre hátra. Redstuff vagy Greenstuff. ebay vagy fekmester. A Redstuff jobban eszi a tárcsát.   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 16:08:02 »

ha az a gond, h nem elég jó a fék, vegyél bele EBC betéteket előre hátra. Redstuff vagy Greenstuff. ebay vagy fekmester. A Redstuff jobban eszi a tárcsát.   

De jobban is fog. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 16:09:22 »

Játszogattam délelőtt:

http://www.kephost.com/images4/2013/9/15/a1_2013_9_15_ot4mkl8cd0.jpg

Ez a különbség:

http://www.kephost.com/images4/2013/9/15/a1_2013_9_15_hvjst0xlyy.jpg

Azóta kicsit óvatosabban kell fékezni, hogy ne bólintsam le a szélvédőt... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 16:15:45 »

Játszogattam délelőtt:

http://www.kephost.com/images4/2013/9/15/a1_2013_9_15_ot4mkl8cd0.jpg

Ez a különbség:

http://www.kephost.com/images4/2013/9/15/a1_2013_9_15_hvjst0xlyy.jpg

Azóta kicsit óvatosabban kell fékezni, hogy ne bólintsam le a szélvédőt... Smiley

AndyA
ez nem olcsó játék.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 16:52:10 »

Játszogattam délelőtt:

http://www.kephost.com/images4/2013/9/15/a1_2013_9_15_ot4mkl8cd0.jpg

Ez a különbség:

http://www.kephost.com/images4/2013/9/15/a1_2013_9_15_hvjst0xlyy.jpg

Azóta kicsit óvatosabban kell fékezni, hogy ne bólintsam le a szélvédőt... Smiley

AndyA
tapasztalat?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 18:19:52 »

tapasztalat?

"Azóta kicsit óvatosabban kell fékezni, hogy ne bólintsam le a szélvédőt..."

Holnap megmondom, mit csinál az autópályán. Egyelőre még be kell járódjon, de a fékhatás már most is ott van a szeren.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2013.09.15 vasárnap, 21:05:56 »

"Azóta kicsit óvatosabban kell fékezni, hogy ne bólintsam le a szélvédőt..."

Holnap megmondom, mit csinál az autópályán. Egyelőre még be kell járódjon, de a fékhatás már most is ott van a szeren.

AndyA

Ezek milyen féktárcsák és betétek?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 09:28:38 »

Ezek milyen féktárcsák és betétek?

Textar tárcsa és Redstuff betét.

A féhatás továbbra is ott van a szeren. Kapott acélszövetes flexi fékcsövet is, részben ennek, részben a nagyobb féknek köszönhetően a fékhatás azonnali és kegyetlen a pedál lenyomására. Normál üzemben kb. a fékpedál lenyomásával arányosan, szinte erőkifejtés nélkül, tökéletesen adagolható a fékhatás. Komoly nagy fékezést még nem próbáltam, még hagyni kell egy kicsit összekopni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 10:16:37 »

Textar tárcsa és Redstuff betét.

A féhatás továbbra is ott van a szeren. Kapott acélszövetes flexi fékcsövet is, részben ennek, részben a nagyobb féknek köszönhetően a fékhatás azonnali és kegyetlen a pedál lenyomására. Normál üzemben kb. a fékpedál lenyomásával arányosan, szinte erőkifejtés nélkül, tökéletesen adagolható a fékhatás. Komoly nagy fékezést még nem próbáltam, még hagyni kell egy kicsit összekopni.

AndyA
Csak a mögötted jövőnek is ilyen legyen, én inkább ettől tettegek!!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 10:17:55 »

Csak a mögötted jövőnek is ilyen legyen, én inkább ettől tettegek!!

Kell majomfogó hátra (gy.k. vonóhorog). Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2013.09.17 kedd, 12:28:11 »

Köszönöm a tanácsokat, Delphi lett, ahogy javasoltátok.

Egy visszajelzés : Delphi tárcsa Zimmermann betéttel elöl, korrekt kombó.   (Állítólag a delphi betét csikozza a tárcsát, mindegy)
 Nem kívánok szubjektív magasztalásokba belemenni, hogy menyivel jobb a fékhatása érzésre mint más gyártóé, egyszerűen csak teszi a dolgát és kész.
 Ár érték arányban rendben van.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2013.09.17 kedd, 16:34:25 »

próbáld ki Delphi betéttel esetleg még jobb leszz... eplus2
Nálam bevált ez a felállás eddig...gyári sehol nincs hozzá.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2013.09.17 kedd, 21:14:44 »

Textar tárcsa és Redstuff betét.

A féhatás továbbra is ott van a szeren. Kapott acélszövetes flexi fékcsövet is, részben ennek, részben a nagyobb féknek köszönhetően a fékhatás azonnali és kegyetlen a pedál lenyomására. Normál üzemben kb. a fékpedál lenyomásával arányosan, szinte erőkifejtés nélkül, tökéletesen adagolható a fékhatás. Komoly nagy fékezést még nem próbáltam, még hagyni kell egy kicsit összekopni.

AndyA

Az ilyesmi féktuning biztos jobb lesz bizonyos esetekben, de azért érdemes az alábbit átolvasni.
Bizony nem olyan egyszerű ez, hogy tegyünk fel nagyobbat és jobb lesz a kocsi lassulása. Az egyensúly a lényeg.

Én is nem rég olvastam és azt hittem ismerem,de kiderült mégsem teljesen, hogy milyen algoritmus alapján működik az ABS.
Pl. a nyomásszabályzás időzítési paraméterei adottak, amik a gyári nyomás-fékerő karakterisztikájú féknyereghez vannak programozva.

http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/brakes/big_brakes/brake_myth_1.htm

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2013.09.28 szombat, 10:04:41 »

Üdv mindenkinek!

Mia véleményetek erről a féktárcsáról http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=24.03240161.1%7CLA és hozzá Textar betét párosról?

Üdv:sly70
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2013.09.28 szombat, 10:30:54 »

Üdv mindenkinek!

Mia véleményetek erről a féktárcsáról http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=24.03240161.1%7CLA és hozzá Textar betét párosról?

Üdv:sly70

Jó az ATE, de ennyire talán azért mégsem. Brembo vagy Bosch tárcsa van 17-ért (párban, ez meg egy darab ára).

Andy
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2013.09.28 szombat, 10:32:18 »

Jó az ATE, de ennyire talán azért mégsem. Brembo vagy Bosch tárcsa van 17-ért (párban, ez meg egy darab ára).

Andy
OK köszi
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:01:10 »

Jó az ATE, de ennyire talán azért mégsem. Brembo vagy Bosch tárcsa van 17-ért (párban, ez meg egy darab ára).

Andy
Nem jól közelíted meg a dolgot. Ő Ate-t akar venni, azért linkelte azt.  Nagyon jó az ate  smile


Amúgy van összehasonlítási alapod?

  Az utcai Brembonak pont annyi köze lehet a versenyfékhez, mint 1 utcai civicnek a Micheliszéhez.  olcsó meg van sokféle
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.28 szombat, 11:19:43 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:10:58 »

Nem jól közelíted meg a dolgot. Ő Ate-t akar venni, azért linkelte azt.  Nagyon jó az ate  smile


Amúgy van összehasonlítási alapod?   Az utcai Brembonak pont annyi köze lehet a versenyfékhez, mint 1 utcai hármas béemvének a Micheliszéhez.

Norbi Hondával megy.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:18:21 »

Norbi Hondával megy.  eplus2
akkó az  smile   annyira nem követem, de a lényeg érthető
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2013.09.28 szombat, 11:23:57 »

akkó az  smile   annyira nem követem, de a lényeg érthető

Persze....persze.... BMW-vel ezelőtt.  Wink  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 12:43:28 »

OK köszi

Brembo tárcsa + Textar betét kombót nem erőltetném, nekem megette a betét a tárcsát 70K km alatt.
Jó a fékhatás, meg minden, de a betét keménynek bizonyult ehhez a tárcsához.
Naplózva
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 16:12:57 »

Brembo tárcsa + Textar betét kombót nem erőltetném, nekem megette a betét a tárcsát 70K km alatt.
Jó a fékhatás, meg minden, de a betét keménynek bizonyult ehhez a tárcsához.
Köszi a tanácsot
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 22:26:51 »

Köszi a tanácsot

 wave
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:27:39 »

Urak!

Szükségem lenne egy kis segítségre.
Az lenne a problémám, hogy fékezésnél néha (nem állandó hiba) felkeményedik a pedál és beleszól az ABS is a fékezésbe pedig biztos, hogy nem kellene, mert lassításnál és lámpához gurulásnál (15-20km/h) is előfordul. Mióta megvan a kocsi (7éve) azóta nem dolgozott annyit az ABS, mint most az elmúlt 3 nap alatt.  szomoru1

A dolog előzményei:
Műszaki előtt gondoltam rendbehozom a kézifékem (amit 2 éve nem használok). Vettem egy jobb hátsó nyerget (bontott), mert az enyém teljesen beállt, új kézifékkart és összes kötelet. Cseréltünk fékfolyadékot is. Mikor kész lett a szerelőm kipróbálta a kocsit és minden ok volt. Hazafelé (8km) kb. 3km-t jöttem és furának (levegősnek) éreztem a féket.....visszamentem és még1x átlégtelenítettük. Miután újra elindultam hazafelé már jó volt a fék és fogott rendesen viszont azóta produkálja néha a fent leírt jelenséget.

Amit már próbáltam:
Főfékhenger fel lett újítva.
ABS jeladókat kimértem (1400-1500Ohm), csatikat széthúztam kontaktsprayvel befújtam.
Csináltam menetközben diagot (forscan) és annyit tudok, hogy mikor a "tünet" jelentkezik akkor mindig a "bal első kimeneti szelep van nyitva", de hibakód nincs.
Csináltam néhány komolyabb vészfékezést is.....az autó megáll az EBA-ABS bekapcsol.

Sajnos már ötletem sincs, hogy mi lehet ez, mit nézzek meg.
Szerintetek mi okozhatja ezt, mit érdemes megnézni-cserélni?

A segítségeteket előre is köszönöm!   
     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
beni2101
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 17:04:39 »

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy menet közben beráz a kormány.
Annyit sikerült kideriteni hogy a jobb első keréktől égett szag jön, és forró a felni.
Ez az állapot nem állandó, 2-szer fordult elő.
Ez idő alatt lett tárcsa és betét cserélve. /kerékcsapágyak jók/
A dugattyú aránylag könnyen vissza ment,ahhoz nem nyúltam,csak befújtam WD40-nel.
Ismerősök szerint fékcsövet és fékolajat cseréljem még ki.

Gondoltam itt is megkérdezem,hátha van valakinek tapasztalata.

Köszönöm előre is a segítséget!
Naplózva

2004.10 2.2 TDCI ST
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 17:13:01 »

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy menet közben beráz a kormány.
Annyit sikerült kideriteni hogy a jobb első keréktől égett szag jön, és forró a felni.
Ez az állapot nem állandó, 2-szer fordult elő.
Ez idő alatt lett tárcsa és betét cserélve. /kerékcsapágyak jók/
A dugattyú aránylag könnyen vissza ment,ahhoz nem nyúltam,csak befújtam WD40-nel.
Ismerősök szerint fékcsövet és fékolajat cseréljem még ki.

Gondoltam itt is megkérdezem,hátha van valakinek tapasztalata.

Köszönöm előre is a segítséget!


Ha forró volt a felni, akkor képzeld el, hogy a féknyereg milyen forró lehetett. Ott szerintem a betétet sikerült megégetni, ami elég erőteljes fékhatás romlást okoz. A fékolajcsere erősen ajánlott, pont az okozott hőség miatt. Ha cserélve lett a betét, akkor ott valamit nem jól csináltatok, mert normál városi használat mellett is max kézmeleg a felni (szerintem).
Naplózva
beni2101
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 17:21:57 »

Ha forró volt a felni, akkor képzeld el, hogy a féknyereg milyen forró lehetett. Ott szerintem a betétet sikerült megégetni, ami elég erőteljes fékhatás romlást okoz. A fékolajcsere erősen ajánlott, pont az okozott hőség miatt. Ha cserélve lett a betét, akkor ott valamit nem jól csináltatok, mert normál városi használat mellett is max kézmeleg a felni (szerintem).


A tárcsa és betét csere elött is csnálta egyszer, de amint berázott meg is álltam. Utána nem, és amikor nem ráz a kormány nem is volt égett szag, és kézmeleg volt ahogy emlitetted. Csere után is előfordult egyszer. Akkor érezhető is volt hogy befog a fék.
Naplózva

2004.10 2.2 TDCI ST
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:57:59 »


A tárcsa és betét csere elött is csnálta egyszer, de amint berázott meg is álltam. Utána nem, és amikor nem ráz a kormány nem is volt égett szag, és kézmeleg volt ahogy emlitetted. Csere után is előfordult egyszer. Akkor érezhető is volt hogy befog a fék.


Akkor vagy a dugattyúk ragadnak be vagy a féknyereg csúszkái. Ha leveszed a féknyerget, akkor annak a két rúdnak, amire a féknyereg van rögzítve, könnyen kell mozognia.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2013.10.08 kedd, 07:34:59 »

Urak!

Szükségem lenne egy kis segítségre.
Az lenne a problémám, hogy fékezésnél néha (nem állandó hiba) felkeményedik a pedál és beleszól az ABS is a fékezésbe pedig biztos, hogy nem kellene, mert lassításnál és lámpához gurulásnál (15-20km/h) is előfordul. Mióta megvan a kocsi (7éve) azóta nem dolgozott annyit az ABS, mint most az elmúlt 3 nap alatt.  szomoru1

A dolog előzményei:
Műszaki előtt gondoltam rendbehozom a kézifékem (amit 2 éve nem használok). Vettem egy jobb hátsó nyerget (bontott), mert az enyém teljesen beállt, új kézifékkart és összes kötelet. Cseréltünk fékfolyadékot is. Mikor kész lett a szerelőm kipróbálta a kocsit és minden ok volt. Hazafelé (8km) kb. 3km-t jöttem és furának (levegősnek) éreztem a féket.....visszamentem és még1x átlégtelenítettük. Miután újra elindultam hazafelé már jó volt a fék és fogott rendesen viszont azóta produkálja néha a fent leírt jelenséget.

Amit már próbáltam:
Főfékhenger fel lett újítva.
ABS jeladókat kimértem (1400-1500Ohm), csatikat széthúztam kontaktsprayvel befújtam.
Csináltam menetközben diagot (forscan) és annyit tudok, hogy mikor a "tünet" jelentkezik akkor mindig a "bal első kimeneti szelep van nyitva", de hibakód nincs.
Csináltam néhány komolyabb vészfékezést is.....az autó megáll az EBA-ABS bekapcsol.

Sajnos már ötletem sincs, hogy mi lehet ez, mit nézzek meg.
Szerintetek mi okozhatja ezt, mit érdemes megnézni-cserélni?

A segítségeteket előre is köszönöm!  
      
Tisztelt Fórumtárs!
Az általad leírt hiba, valószínűleg a fékfolyadék cserével függ össze. Elképzelhető, hogy apró szennyeződés került az ABS szelepbe. Nem tudom milyen módon cseréltétek a fékfolyadékot. Ajánlatos lenne egy túlnyomásos Max(1bar)  légtelenítő készülékkel az egész fékfolyadékot ismét teljesen lecserélni. A túlnyomásos készülék, minden szennyeződést eltávolít a rendszerből. Kinyomja a folyadékot a szennyeződésekkel együtt a rendszerből. Ha szerencséd van akkor szét szerelés nélkül is meggyógyul a rendszer a fékfolyadék csere után. Az ABS szenzoroknak és a hozzá tartozó vezetékeknek kifogástalan állapotban kell lenni, mert a legkisebb érintkezési probléma is keményen szívathatja az embert. Nem árt ezt is, még egyszer alaposan leellenőrizni. Remélem sikerrel jársz a javításban. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2013.10.08 kedd, 08:46:03 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általad leírt hiba, valószínűleg a fékfolyadék cserével függ össze. Elképzelhető, hogy apró szennyeződés került az ABS szelepbe. Nem tudom milyen módon cseréltétek a fékfolyadékot. Ajánlatos lenne egy túlnyomásos Max(1bar)  légtelenítő készülékkel az egész fékfolyadékot ismét teljesen lecserélni. A túlnyomásos készülék, minden szennyeződést eltávolít a rendszerből. Kinyomja a folyadékot a szennyeződésekkel együtt a rendszerből. Ha szerencséd van akkor szét szerelés nélkül is meggyógyul a rendszer a fékfolyadék csere után. Az ABS szenzoroknak és a hozzá tartozó vezetékeknek kifogástalan állapotban kell lenni, mert a legkisebb érintkezési probléma is keményen szívathatja az embert. Nem árt ezt is, még egyszer alaposan leellenőrizni. Remélem sikerrel jársz a javításban. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Köszönöm a segítséget!  worship
Sajnos a fékfolyadék cserét már 3x megcsináltuk...2x túlnyomásos féklégtelenítővel 1x pedig "hagyományos" módszerrel.
A szenzorokat és vezetékeket is átnéztem(kimértem), tegnap a szerelőm is megnézte.
Most ott tartunk, hogy valószínű az ABS szivattyú vagy főfékhenger lesz a hibás. Ezt megpróbálom ma leszűkíteni úgy, hogy kiveszem az ABS biztosítékot és meglátom mi történik.
Remélem hamar megoldódik a probléma.

Tisztelettel Zoltán!  worship   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2013.10.08 kedd, 09:03:36 »

Kedves László!

Köszönöm a segítséget!  worship
Sajnos a fékfolyadék cserét már 3x megcsináltuk...2x túlnyomásos féklégtelenítővel 1x pedig "hagyományos" módszerrel.
A szenzorokat és vezetékeket is átnéztem(kimértem), tegnap a szerelőm is megnézte.
Most ott tartunk, hogy valószínű az ABS szivattyú vagy főfékhenger lesz a hibás. Ezt megpróbálom ma leszűkíteni úgy, hogy kiveszem az ABS biztosítékot és meglátom mi történik.
Remélem hamar megoldódik a probléma.

Tisztelettel Zoltán!  worship   
ha netán az ebs egységgel lenne gond, akkor nekem van egy 2006-os tdci-ből esp eladó 3eft-ért. nem rossz, csak útban van Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2013.10.08 kedd, 10:00:16 »

ha netán az ebs egységgel lenne gond, akkor nekem van egy 2006-os tdci-ből esp eladó 3eft-ért. nem rossz, csak útban van Cheesy

Köszi!

Ez nem ESP-s.
Tudom, hogy bele lehet rakni utólag, de ebbe már nem fogom. Valószínű, hogy megcsinálom és megy is a háztól....öreg már és csak a baj van vele.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2013.10.08 kedd, 17:14:02 »

az EBA micsoda?
ilyen is van a kocsiba vagy valami elirás.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2013.10.08 kedd, 18:14:04 »

az EBA micsoda?
ilyen is van a kocsiba vagy valami elirás.
ilyen autós rövidítés nincs....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2013.10.08 kedd, 18:15:50 »

ilyen autós rövidítés nincs....
gyanitottam   wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2013.10.08 kedd, 19:45:33 »

az EBA micsoda?
ilyen is van a kocsiba vagy valami elirás.

Az asszem valami vészfékasszisztens vagy mi pék.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.