Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 00:11:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743873 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4000 Dátum: 2013.10.22 kedd, 21:21:26 »

Ebben a pillanatban (Redstuffra) a fékmester is jobb árat ad, mint ami az eBay-en elérhető (28 ezer vs. 90 font vs. 115 Euro).

AndyA
hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4001 Dátum: 2013.10.22 kedd, 21:23:40 »

Ebben a pillanatban (Redstuffra) a fékmester is jobb árat ad, mint ami az eBay-en elérhető (28 ezer vs. 90 font vs. 115 Euro).

AndyA
én mikor vettem a fékmesternél 28500Ft volt a garnitúra a srác meg nekem 28000Ft-ért hozta nem rossz ár de aki pesti az személyesen is átveheti tőle szóval szállítási díjat is megspórolhatja!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4002 Dátum: 2013.10.22 kedd, 21:26:27 »

Nem tudom, mennyire porol a piros, de igen jól fog, a zöldet viszont nem próbáltam, úgyhogy azt meg azért nem tudom. Smiley

AndyA
a honlapon azt írják a red-re hogy 80%-kal kevesebb a fékpor a gyárihoz képest!nekem még mindig szép piros pedig van benne már 6000km a brembo 2000 után dzsuvás volt mint az állat!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #4003 Dátum: 2013.10.22 kedd, 21:49:03 »

adam.juhasz74@gmail.com
én tőle rendeltem olcsóbb volt mint a fékmester!írj neki mailt és kérj árat!

Köszi most írtam neki mailt.
Te milyet rendeltél és mi a tapasztalat?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4004 Dátum: 2013.10.22 kedd, 22:00:37 »

a honlapon azt írják a red-re hogy 80%-kal kevesebb a fékpor a gyárihoz képest!nekem még mindig szép piros pedig van benne már 6000km a brembo 2000 után dzsuvás volt mint az állat!

Az ilyen kerámiás fékbetétek nem is nagyon szoktak porolni.

Ezen téma mentén, aki nagyon nem szereti a fékport, az tartsa magát távol a sima ATE betétektől. Dízel mondeónkban elöl, meg Off kocsimban is elöl az van, fékezni nagyon korrektül tudnak, de brutális, hogy milyen porosak a felnik tőle. Off-nál nem vészes, mert antracit hátterű a felni, de az elég szégyen, ahogy a gyári mondó felnik kinéznek párezer km után.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4005 Dátum: 2013.10.22 kedd, 22:06:45 »

Az ilyen kerámiás fékbetétek nem is nagyon szoktak porolni.

Ezen téma mentén, aki nagyon nem szereti a fékport, az tartsa magát távol a sima ATE betétektől. Dízel mondeónkban elöl, meg Off kocsimban is elöl az van, fékezni nagyon korrektül tudnak, de brutális, hogy milyen porosak a felnik tőle. Off-nál nem vészes, mert antracit hátterű a felni, de az elég szégyen, ahogy a gyári mondó felnik kinéznek párezer km után.
A felni a fontos vagy, hogy fogjon a fék?

Ez olyan, mint a gumi....amelyik tapad az kopik. Amelyik fék fog, az kopik...de legalább nem a tárcsa.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4006 Dátum: 2013.10.22 kedd, 22:16:30 »

A felni a fontos vagy, hogy fogjon a fék?

Ez olyan, mint a gumi....amelyik tapad az kopik. Amelyik fék fog, az kopik...de legalább nem a tárcsa.

Ezért írtam, hogy "aki nagyon nem szereti a fékport". Mindenkinek mások a prioritásai, találkoztam én már olyan emberrel, aki teljesen ki volt borulva, hogy milyen már az, hogy tiszta szürke az első felni  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4007 Dátum: 2013.10.22 kedd, 23:36:26 »

Ezért írtam, hogy "aki nagyon nem szereti a fékport". Mindenkinek mások a prioritásai, találkoztam én már olyan emberrel, aki teljesen ki volt borulva, hogy milyen már az, hogy tiszta szürke az első felni  vigyor3

Az ilyen vegyen mindenhol dobfékes autót!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4008 Dátum: 2013.10.23 szerda, 07:30:26 »

A felni a fontos vagy, hogy fogjon a fék?

Ez olyan, mint a gumi....amelyik tapad az kopik. Amelyik fék fog, az kopik...de legalább nem a tárcsa.
egy szép alufelnit betakarni porral,akkor egyszerübb a lemezfelni.
nekem mindig mondták miért nem veszek a bézs szinü ülésemre huzatot mert igy könnyen bekoszolódik.vissza kérdeztem ha nekem ez a szin tetszik mert ugye azért vettem ilyen belsötérrel akkor,hogy a francba gyönyörködöm benne ha letakarom.
betétbe is van ami nem porolja össze a szép felnit de az lehet kicsit drágább.
nekem öt küllös a felni de akkor sem szeretetném fogkefézni.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4009 Dátum: 2013.10.23 szerda, 08:03:07 »

Köszi most írtam neki mailt.
Te milyet rendeltél és mi a tapasztalat?
én redstuffot vettem a fékhatás brutális jó lett.többet nem veszek másikat csak ilyet,most ha dlkopik a tárcsám akkor ebc premium tárcsát veszek hozzá.
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4010 Dátum: 2013.10.23 szerda, 08:04:34 »

én redstuffot vettem a fékhatás brutális jó lett.többet nem veszek másikat csak ilyet,most ha dlkopik a tárcsám akkor ebc premium tárcsát veszek hozzá.

Nem kell azt túlzásba vinni azért... Annál olcsóbb megoldás is van, ami semmivel nem rosszabb. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4011 Dátum: 2013.10.23 szerda, 11:12:16 »

a honlapon azt írják a red-re hogy 80%-kal kevesebb a fékpor a gyárihoz képest!nekem még mindig szép piros pedig van benne már 6000km a brembo 2000 után dzsuvás volt mint az állat!
És milyen tárcsával használod?

Én "félek" a kemény betétektől, most is azért fogok tárcsákat és betéteket cserélni, mert a textar betét megette a brembo tárcsámat.

Többen mondtátok a Delphi tárcsa és betét kombót, szerintem nekem az lesz most.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4012 Dátum: 2013.10.23 szerda, 11:17:03 »

És milyen tárcsával használod?

Én "félek" a kemény betétektől, most is azért fogok tárcsákat és betéteket cserélni, mert a textar betét megette a brembo tárcsámat.

Többen mondtátok a Delphi tárcsa és betét kombót, szerintem nekem az lesz most.

Nekem is Delphi tárcsa van fenn, de nem delphi betéttel, hanem egy fokkal puhább Starline betétekkel. Eddig jó. Már beleraktam azóta kb 10ezret. Nekem azért esett erre a választásom, mert nincs horror ára.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4013 Dátum: 2013.10.23 szerda, 11:19:05 »

És milyen tárcsával használod?

Én "félek" a kemény betétektől, most is azért fogok tárcsákat és betéteket cserélni, mert a textar betét megette a brembo tárcsámat.

Többen mondtátok a Delphi tárcsa és betét kombót, szerintem nekem az lesz most.

A Redstuff is megeszi a tárcsát, természetesen. Kb. fordított az arány, egy betét - két tárcsa.

Viszont fog, mint a ferrobond... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4014 Dátum: 2013.10.23 szerda, 11:22:59 »

A Redstuff is megeszi a tárcsát, természetesen. Kb. fordított az arány, egy betét - két tárcsa.

Viszont fog, mint a ferrobond... Smiley

AndyA

Akkor az nagyon szhar lehet.  hehe
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #4015 Dátum: 2013.10.23 szerda, 11:38:52 »

Nem kell azt túlzásba vinni azért... Annál olcsóbb megoldás is van, ami semmivel nem rosszabb. Smiley

AndyA


Mi az az olcsóbb megoldás?  finom EBC tárcsák helyett milyet?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4016 Dátum: 2013.10.23 szerda, 12:58:30 »


Mi az az olcsóbb megoldás?  finom EBC tárcsák helyett milyet?


Nekem Brembo volt fenn korábban, most Textar van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4017 Dátum: 2013.10.23 szerda, 13:21:11 »

És milyen tárcsával használod?

Én "félek" a kemény betétektől, most is azért fogok tárcsákat és betéteket cserélni, mert a textar betét megette a brembo tárcsámat.

Többen mondtátok a Delphi tárcsa és betét kombót, szerintem nekem az lesz most.
én most gyári tárcsákat hagytam fenn még hozzá!következő lesz az ebc és akkor tudok csak véleményt mondani!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Carla
Vendég
« Új hozzászólás #4018 Dátum: 2013.10.25 péntek, 06:48:36 »

Sziasztok! 3 hónapja vettem a Mondeomat , tegnap beragadt a kézifék ...  Nem ismerek a közelembe olyan szerelőt aki megnézné ... tudna valaki segíteni Hatvan , Hort  körzetében?
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4019 Dátum: 2013.10.25 péntek, 12:21:40 »

én most gyári tárcsákat hagytam fenn még hozzá!következő lesz az ebc és akkor tudok csak véleményt mondani!

Én most vettem előre Greenstuff betéteket + premium tárcsákat.
Hátra meg Blaskstuff betétek kerülnek és a faceliftes nyergek.

Már csak felkell rakni  vigyor3
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4020 Dátum: 2013.10.25 péntek, 14:55:20 »

Sziasztok! 3 hónapja vettem a Mondeomat , tegnap beragadt a kézifék ...  Nem ismerek a közelembe olyan szerelőt aki megnézné ... tudna valaki segíteni Hatvan , Hort  körzetében?

Manuálisan húzd vissza a helyére (fogóval), majd addig ne használd, amíg nem sikerül keríteni egy 2004 utáni féknyerget. Az már nem beragadós. (persze ez akkor érvényes, ha 2003 előtti az autód). A másik megoldás lehet a felújíttatás. Az is lehet, hogy a bowden adta meg magát. Azt bármelyik autószerelő meg tudja neked nézni, hogy mi a baj.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4021 Dátum: 2013.10.25 péntek, 14:58:40 »

én most gyári tárcsákat hagytam fenn még hozzá!következő lesz az ebc és akkor tudok csak véleményt mondani!
Megnézte Vik tegnap, azt mondta szerinte még egy huszas van a tárcsákban, de tény, hogy előbb lesznek cserések, mint a betétek.

Most egyelőre marad fent.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4022 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:04:54 »

Én most vettem előre Greenstuff betéteket + premium tárcsákat.
Hátra meg Blaskstuff betétek kerülnek és a faceliftes nyergek.

Már csak felkell rakni  vigyor3

Lehet egy kérdésem? Micsoda ez a Black/Green/Redstuff cucc? Ennyire jó? Mennyibe kerül? Mitől függ,hogy melyik "színstuff" kell a kocsidra?
Bocsi,tudom,tudatlan vagyok,de annyit láttam már ezeket itt,hogy kíváncsivá tett  vigyor3 integet2
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4023 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:36:02 »

Lehet egy kérdésem? Micsoda ez a Black/Green/Redstuff cucc? Ennyire jó? Mennyibe kerül? Mitől függ,hogy melyik "színstuff" kell a kocsidra?
Bocsi,tudom,tudatlan vagyok,de annyit láttam már ezeket itt,hogy kíváncsivá tett  vigyor3 integet2
http://ebcbrakes.hu/ebc-auto-fekbetet-fektarcsa-termekek.html#ebc-fekbetet-tablazat
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4024 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:12:34 »

Tisztelt Fórumtársak!
A mai nap megérkezett a teljes, első hátsó EBC Greenstuff fékbetét garnitúra. wow1 wow1 wow1 Holnap neki fogok a fékrendszer teljes felújításához. Tárcsacsere, fékpofacsere, fékfolyadékcsere, féknyereg festés stb...stb. A fékbetétek profi kialakításúak. taps A teljes szettből viszont hiányoltam a rögzítőcsavarokat, és a hátsó fékbetét tartó lemezrugó garnitúrát falbav falbav falbav Őszintén megvallva ennyi pénzért már illő lenne, ezt is vele együtt szállítani, nem külön pénzért búsás haszonnal árusítani külön-külön. De mit is mondjak? Lehet túlzóak az elvárásaim? Vagy talán mégse? gun gun gun Bízok benne, hogy a fék is olyan profi lesz mint a pofák mechanikai kialakítása. Ha végeztem a munkával és lesz már a rendszer működésével kapcsolatos tapasztalatom, jelentkezem. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 18:14:14 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #4025 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:35:32 »

Tisztelt Fórumtársak!
A mai nap megérkezett a teljes, első hátsó EBC Greenstuff fékbetét garnitúra. wow1 wow1 wow1 Holnap neki fogok a fékrendszer teljes felújításához. Tárcsacsere, fékpofacsere, fékfolyadékcsere, féknyereg festés stb...stb. A fékbetétek profi kialakításúak. taps A teljes szettből viszont hiányoltam a rögzítőcsavarokat, és a hátsó fékbetét tartó lemezrugó garnitúrát falbav falbav falbav Őszintén megvallva ennyi pénzért már illő lenne, ezt is vele együtt szállítani, nem külön pénzért búsás haszonnal árusítani külön-külön. De mit is mondjak? Lehet túlzóak az elvárásaim? Vagy talán mégse? gun gun gun Bízok benne, hogy a fék is olyan profi lesz mint a pofák mechanikai kialakítása. Ha végeztem a munkával és lesz már a rendszer működésével kapcsolatos tapasztalatom, jelentkezem. wave
Tisztelettel László! worship
Megkérdezhetem,hogy mi volt az ára?
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 18:42:07 írta nyuszko » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4026 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:44:53 »

A kevésnek gondolt fék érzete nem eredhet onnan, hogy ugye a vákuumszivattyú által előállított vákuum gyenge vagy kevés?  fejvakaras
Ez javítható mechanikai átalakítással (legtöbb esetben, tárcsa és betét variálásával) , de nem lenne célszerűbb egy buffer tartályt felrakni inkább a vákuumhoz?
(mint a transit-oknál van)

Azért gondolkodtam el ezen, mert nekem gyári van mindenből és volt már, hogy nagyot kellett fékeznem és fékezett! De még mindig nem éreztem, hogy ez lett volna maximum....szóval még nem rázott a fékpedál nagyon, csak épp megpöccent...de elég keményen megállt.
Persze nekem van vákuum dögivel, mert ugye benzines.......

Na mit szóltok ehhez?
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 18:48:50 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4027 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:46:53 »

A kevésnek gondolt fék érzete nem eredhet onnan, hogy ugye a vákuumszivattyú által előállított vákuum gyenge vagy kevés?  fejvakaras
Ez javítható mechanikai átalakítással (legtöbb esetben, tárcsa és betét variálásával) , de nem lenne célszerűbb egy buffer tartályt felrakni inkább a vákuumhoz?
(mint a transit-oknál van)

Azért gondolkodtam el ezen, mert nekem gyári van mindenből és volt már, hogy nagyot kellett fékeznem és fékezett! De még mindig nem éreztem, hogy ez lett volna a maximum!
Persze nekem van vákuum dögivel, mert ugye benzines.......

Na mit szóltok ehhez?
próbáld ki Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4028 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:48:15 »

próbáld ki Wink

Írtam, hogy nekem van vákuum bőségesen!  vigyor3
A dízelesekre is gondolok, látod!  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4029 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:57:40 »

Írtam, hogy nekem van vákuum bőségesen!  vigyor3
A dízelesekre is gondolok, látod!  Wink
nem lehet a főfékhenger kicsi a fékhez?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4030 Dátum: 2013.10.25 péntek, 18:59:22 »

Megkérdezhetem,hogy mi volt az ára?
Tisztelt Fórumtárs!
A teljes első és hátsó fékpofa garnitúra 45110 Ft volt posta költséggel együtt.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 19:23:35 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4031 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:00:18 »

nem lehet a főfékhenger kicsi a fékhez?

Más lehet a főfékhengere a benzinesnek és a dízelnek? Szerintem nem, sőt a fék is egyforma lehet, nem? Te mit gondolsz?
Én egymás mellett még néztem/méregettem a benzinest és a dízelt....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4032 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:04:24 »

Más lehet a főfékhengere a benzinesnek és a dízelnek? Szerintem nem, sőt a fék is egyforma lehet, nem? Te mit gondolsz?
Én egymás mellett még néztem/méregettem a benzinest és a dízelt....
mk3 alatt ugyan az a fék b-d, de még az st is. mindjárt lesek microcatban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4033 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:08:57 »

mk3 alatt ugyan az a fék b-d, de még az st is. mindjárt lesek microcatban

fékrásegítőre nem hoz különbséget, 2000-től 2007-ig ugyan az. főfékre meg csak felújítót találtam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4034 Dátum: 2013.10.25 péntek, 19:10:58 »

fékrásegítőre nem hoz különbséget, 2000-től 2007-ig ugyan az. főfékre meg csak felújítót találtam

Akkor csak a vákuum lehet a különbség.........



Régebben csináltam egy IV-est, 1.8 ci.... olyan gatya fék volt rajta, hogy az ügyfél majdnem kapustól jött be.
Kicseréltem benne azt a gagyi spiáter vákuumszivattyút és megjött a fék!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4035 Dátum: 2013.10.25 péntek, 21:30:54 »

A kevésnek gondolt fék érzete nem eredhet onnan, hogy ugye a vákuumszivattyú által előállított vákuum gyenge vagy kevés?  fejvakaras
Ez javítható mechanikai átalakítással (legtöbb esetben, tárcsa és betét variálásával) , de nem lenne célszerűbb egy buffer tartályt felrakni inkább a vákuumhoz?
(mint a transit-oknál van)

Azért gondolkodtam el ezen, mert nekem gyári van mindenből és volt már, hogy nagyot kellett fékeznem és fékezett! De még mindig nem éreztem, hogy ez lett volna maximum....szóval még nem rázott a fékpedál nagyon, csak épp megpöccent...de elég keményen megállt.
Persze nekem van vákuum dögivel, mert ugye benzines.......

Na mit szóltok ehhez?



Ezt egyszer már kifejtettem miért gyengébb a vákumos turbós mondeonál a fék...mint a fix-nél..le se sz@rta senki... eplus2
Nekem bennt van egy passat vákum puffer amugy.... eplus2  pluszba, de nemis vákumos a turbó, nyomásos a vezérlése.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 21:32:37 írta Bunyek » Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4036 Dátum: 2013.10.25 péntek, 21:33:49 »

Akkor csak a vákuum lehet a különbség.........



Régebben csináltam egy IV-est, 1.8 ci.... olyan gatya fék volt rajta, hogy az ügyfél majdnem kapustól jött be.
Kicseréltem benne azt a gagyi spiáter vákuumszivattyút és megjött a fék!

Én is a vákuumszivattyúra gondolok mert régebben nekem is remek fékem volt de egy ideje bár mit csinálunk vele mindig csak gyengécske.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4037 Dátum: 2013.10.25 péntek, 21:35:50 »

Ezt egyszer már kifejtettem miért gyengébb a vákumos turbós mondeonál a fék...mint a fix-nél..le se sz@rta senki... eplus2
Nekem bennt van egy passat vákum puffer amugy.... eplus2  pluszba, de nemis vákumos a turbó, nyomásos a vezérlése.

 taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4038 Dátum: 2013.10.26 szombat, 00:26:17 »

A kevésnek gondolt fék érzete nem eredhet onnan, hogy ugye a vákuumszivattyú által előállított vákuum gyenge vagy kevés?  fejvakaras
Ez javítható mechanikai átalakítással (legtöbb esetben, tárcsa és betét variálásával) , de nem lenne célszerűbb egy buffer tartályt felrakni inkább a vákuumhoz?
(mint a transit-oknál van)

Azért gondolkodtam el ezen, mert nekem gyári van mindenből és volt már, hogy nagyot kellett fékeznem és fékezett! De még mindig nem éreztem, hogy ez lett volna maximum....szóval még nem rázott a fékpedál nagyon, csak épp megpöccent...de elég keményen megállt.
Persze nekem van vákuum dögivel, mert ugye benzines.......

Na mit szóltok ehhez?

Hát nekem semmi bajom nincs a fékkel. Való igaz, hogy nem annyira "harapós", mint pl. az OFF Peugeot-nkban, de soha nem éreztem még azt, hogy kevés lenne.
(Betétek, tárcsák márkáját sajna nem tudom, mert még előző tulaj cserélte, de az biztos, hogy nem ilyen Redstuff csodák.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #4039 Dátum: 2013.10.26 szombat, 10:42:09 »

Sziasztok!
Főfékhenger második dugattyúja,hogy jön ki?
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4040 Dátum: 2013.10.26 szombat, 11:25:47 »

Sziasztok!
Főfékhenger második dugattyúja,hogy jön ki?

Le kell venni róla a tartályt, kivenni a tömítést és alatta lesz egy kis stift amit ki kell húzni, ezután óvatosan kocogtasd oda pl a satuhoz és kicsúszik a hengerből.
A két munkahangert ne csavard szét, mert qva nehéz lesz összenyomni a rugót összerakáskor. (tapasztalat  vigyor3)  Bár gondolom már szétcsavartad, ha csak a másodikat nem bírod kiszedni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #4041 Dátum: 2013.10.26 szombat, 12:04:51 »

Le kell venni róla a tartályt, kivenni a tömítést és alatta lesz egy kis stift amit ki kell húzni, ezután óvatosan kocogtasd oda pl a satuhoz és kicsúszik a hengerből.
A két munkahangert ne csavard szét, mert qva nehéz lesz összenyomni a rugót összerakáskor. (tapasztalat  vigyor3)  Bár gondolom már szétcsavartad, ha csak a másodikat nem bírod kiszedni. 

Köszönöm,a választ,már össze is raktam!
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4042 Dátum: 2013.10.26 szombat, 14:32:33 »

Ezt egyszer már kifejtettem miért gyengébb a vákumos turbós mondeonál a fék...mint a fix-nél..le se sz@rta senki... eplus2
Nekem bennt van egy passat vákum puffer amugy.... eplus2  pluszba, de nemis vákumos a turbó, nyomásos a vezérlése.
engem érdekelne!   meg a megoldás is! kevés a vákum a féknek meg a turbónak?      bár az stfókusz fékekkel egész jó a fék, de akkor is
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4043 Dátum: 2013.10.26 szombat, 15:04:23 »

engem érdekelne!   meg a megoldás is! kevés a vákum a féknek meg a turbónak?      bár az stfókusz fékekkel egész jó a fék, de akkor is

Nem egy nagy történet, szerzel egy puffertartályt, pl amit én beraktam fócvágen gyári tökéletes erre a célra....
vákmszivattyú és a fék között ami megy le cső a szelepekhez azt megvágod és egy T-vel berakod a puffert oda...ennyi.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4044 Dátum: 2013.10.26 szombat, 16:44:46 »

Nem egy nagy történet, szerzel egy puffertartályt, pl amit én beraktam fócvágen gyári tökéletes erre a célra....
vákmszivattyú és a fék között ami megy le cső a szelepekhez azt megvágod és egy T-vel berakod a puffert oda...ennyi.
aha. már csak azt kellene tudnom hogy néz ki 1 ilyen tartály, meg melyik a vákumszivattyu  vigyor3   de gondolom az amire megy a cső a fékrásegítőtől.   nem értek ehhez a részhez
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4045 Dátum: 2013.10.26 szombat, 17:01:33 »

Lehet egy kérdésem? Micsoda ez a Black/Green/Redstuff cucc? Ennyire jó? Mennyibe kerül? Mitől függ,hogy melyik "színstuff" kell a kocsidra?
Bocsi,tudom,tudatlan vagyok,de annyit láttam már ezeket itt,hogy kíváncsivá tett  vigyor3 integet2

Piros fölé nem érdemes menni, mert a fékhatás kiváló, de elkezd gyorsan fogyni. A piros viszont ötös. Kérdezd meg azokat, akik kipróbálták nálam... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4046 Dátum: 2013.10.26 szombat, 17:22:34 »

Piros fölé nem érdemes menni, mert a fékhatás kiváló, de elkezd gyorsan fogyni. A piros viszont ötös. Kérdezd meg azokat, akik kipróbálták nálam... Smiley

AndyA
piros után a sárga van?   milyen a mostani? a fékhatás milyen, azt tudom h milyen féked van
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4047 Dátum: 2013.10.26 szombat, 17:30:00 »

Nem egy nagy történet, szerzel egy puffertartályt, pl amit én beraktam fócvágen gyári tökéletes erre a célra....
vákmszivattyú és a fék között ami megy le cső a szelepekhez azt megvágod és egy T-vel berakod a puffert oda...ennyi.


Ez jól hangzik.A tartály mekkora kell rögzíteni? Gondolom ez állandósítja a vákuumot és nem gyengül el. Vagy nem?

Hol lehet ilyen tartályt venni? Eddig nem találtam a neten. Ha valaki találna megfelelőt kérem az elérhetőséget küldje már el nekem. worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.26 szombat, 20:10:40 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4048 Dátum: 2013.10.26 szombat, 21:23:57 »


Ez jól hangzik.A tartály mekkora kell rögzíteni? Gondolom ez állandósítja a vákuumot és nem gyengül el. Vagy nem?

Hol lehet ilyen tartályt venni? Eddig nem találtam a neten. Ha valaki találna megfelelőt kérem az elérhetőséget küldje már el nekem. worship

Én bedobtam a torony mögé, de épp hogy befért focvágen labdája... eplus2
Bontókban biztos van, én ingyen kaptam egy havertól...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4049 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 07:55:27 »

piros után a sárga van?   milyen a mostani? a fékhatás milyen, azt tudom h milyen féked van

Ott van az idézett weboldalon. Nekem piros van az összes autóm összes fékjében.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.