Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:58:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075187 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:45:05 »

Tisztelt Fórumtársak!
A mai nap végeztem a teljes féktárcsa és fékpofa garnitúra cseréjével. A Fékbetét típusa EBC Greenstuff, A tárcsák eredeti Ford tárcsák. 2 tárcsa levételével, igen keményen meg kellett küzdenem falbav falbav falbav. Minden áldozatért és fáradságért kárpótol az eredmény. Brutális fékhatás. wow1 wow1 wow1 Megjegyzem, nekem soha semmi problémám nem volt a fékkel. mindig jól teljesített. De ami most van az még egyszer mondom brutális, pedig összekopottságról nem beszélhetünk. Valójában EndyA gépsárkányának a fékhatása keltette fel a figyelmemet. Én megtapasztaltam!!! eljen eljen eljen Ha a féktárcsa kopásával is elégedett leszek, akkor mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a megfizethető kiváló Angol terméket. Az eredeti Ford fékbetét árakhoz hasonlítva, alig drágább ez a betét garnitúra.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.27 vasárnap, 18:39:25 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:56:41 »

Ott van az idézett weboldalon. Nekem piros van az összes autóm összes fékjében.

AndyA
látom nem sikerült értelmezni amit olvastál. nemértem miért várod el másoktól ha neked sem megy?!  a weboldal nemtom hol volt idézve és nemis érdekel. kb ugyanannyi időbe és betűbe került volna leírni, h mi jön a piros után mint azt h ott van az idézett weboldalon.  mert biztos vagyok benne h fejből tudod.  ez gagyi
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.27 vasárnap, 18:05:31 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:55:16 »

Tisztelt Fórumtársak!
A mai nap végeztem a teljes féktárcsa és fékpofa garnitúra cseréjével. A Fékbetét típusa EBC Greenstuff, A tárcsák eredeti Ford tárcsák. 2 tárcsa levételével, igen keményen meg kellett küzdenem falbav falbav falbav. Minden áldozatért és fáradságért kárpótol az eredmény. Brutális fékhatás. wow1 wow1 wow1 Megjegyzem, nekem soha semmi problémám nem volt a fékkel. mindig jól teljesített. De ami most van az még egyszer mondom brutális, pedig összekopottságról nem beszélhetünk. Valójában EndyA gépsárkányának a fékhatása keltette fel a figyelmemet. Én megtapasztaltam!!! eljen eljen eljen Ha a féktárcsa kopásával is elégedett leszek, akkor mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a megfizethető kiváló Angol terméket. Az eredeti Ford fékbetét árakhoz hasonlítva, alig drágább ez a betét garnitúra.
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László
Konkrét árról lehet kérdezni?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 21:44:23 »

A féktárcsákat nagyon könnyű egy menetes szárral és 2 anyával leszedni.
A nyereg csavar helyére kell betekerni és szépen letolni.

Tisztelt Fórumtársak!
A mai nap végeztem a teljes féktárcsa és fékpofa garnitúra cseréjével. A Fékbetét típusa EBC Greenstuff, A tárcsák eredeti Ford tárcsák. 2 tárcsa levételével, igen keményen meg kellett küzdenem falbav falbav falbav. Minden áldozatért és fáradságért kárpótol az eredmény. Brutális fékhatás. wow1 wow1 wow1 Megjegyzem, nekem soha semmi problémám nem volt a fékkel. mindig jól teljesített. De ami most van az még egyszer mondom brutális, pedig összekopottságról nem beszélhetünk. Valójában EndyA gépsárkányának a fékhatása keltette fel a figyelmemet. Én megtapasztaltam!!! eljen eljen eljen Ha a féktárcsa kopásával is elégedett leszek, akkor mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a megfizethető kiváló Angol terméket. Az eredeti Ford fékbetét árakhoz hasonlítva, alig drágább ez a betét garnitúra.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 07:44:00 »

A féktárcsákat nagyon könnyű egy menetes szárral és 2 anyával leszedni.
A nyereg csavar helyére kell betekerni és szépen letolni.

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 08:48:44 »

Tisztelt László
Konkrét árról lehet kérdezni?
Tisztelt Fórumtárs!
A teljes első és hátsó EBC Greenstuff fékbetét garnitúra 45110 Ft volt posta költséggel együtt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 09:04:57 »

A féktárcsákat nagyon könnyű egy menetes szárral és 2 anyával leszedni.
A nyereg csavar helyére kell betekerni és szépen letolni.

Kedves DomeSL!
Nagyon köszönöm az ötletes segítséget. Ha én ezt előbb tudom, nem szenvedtem volna igen keményen a két tárcsa levételével. Még annyit, a második tárcsa levételénél majdnem berosáltam mert nem le jött, hanem szó szerint, le robbant és elrepült. Arany szavaival élve.
"Repül a nehéz kő kitudja hol áll meg?
Ki tudja hol áll meg s kit hogyan talál meg?"
Úgy hogy volt riadalom, de meg könnyebbülés is falbav falbav falbav
Még egyszer köszönöm  eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 09:33:53 »

A féktárcsákat nagyon könnyű egy menetes szárral és 2 anyával leszedni.
A nyereg csavar helyére kell betekerni és szépen letolni.

Nekem a sima 3 körmös csapágylehúzó vált be. A hátsó keréknél kell valami támaszt tenni az agy közepére, nem szabad odatámasztani a menetes szár végét!

Utána meg kenni kell alá egy kis rézzsírt, és soha többé nem lesz gond a leszedéssel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 10:53:17 »

Nekem a sima 3 körmös csapágylehúzó vált be. A hátsó keréknél kell valami támaszt tenni az agy közepére, nem szabad odatámasztani a menetes szár végét!

Utána meg kenni kell alá egy kis rézzsírt, és soha többé nem lesz gond a leszedéssel. Smiley

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Én is a három körmös csapágy lehúzómat használtam. Mindent megpróbáltam, végül a csapágylehúzó és a melegítés segített. Irgalmatlanul rá volt gyógyulva. Ami meglepő volt, egy szikrát nem volt rozsdás.  A továbbiakban úgy jártam el ahogy írtad. Rézpaszta stb..stb. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 10:54:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én is a három körmös csapágy lehúzómat használtam. Mindent megpróbáltam, végül a csapágylehúzó és a melegítés segített. Irgalmatlanul rá volt gyógyulva. Ami meglepő volt, egy szikrát nem volt rozsdás.  A továbbiakban úgy jártam el ahogy írtad. Rézpaszta stb..stb. wave
Tisztelettel László! worship 

Nekem melegítés helyett a kilós gumikalapács segített. Smiley Csapágylehúzó befeszít, kalapáccsal adtunk neki, kicsit megint feszít, kalapál... Harmadikra lenn volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 11:18:20 »

Nekem melegítés helyett a kilós gumikalapács segített. Smiley Csapágylehúzó befeszít, kalapáccsal adtunk neki, kicsit megint feszít, kalapál... Harmadikra lenn volt.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A gumikalapács is bejátszott de sajna nem segített. Ezért folyamodtam végül a melegítéshez. Már azt hittem, hogy le kell vágnom a tárcsát flexel. Viszont az eredmény mint írtam mindenért kárpótol. A fékhatás brutális eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 12:01:55 »

Tisztelt Fórumtárs!
A gumikalapács is bejátszott de sajna nem segített. Ezért folyamodtam végül a melegítéshez. Már azt hittem, hogy le kell vágnom a tárcsát flexel. Viszont az eredmény mint írtam mindenért kárpótol. A fékhatás brutális eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship

Jónak mondod... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 12:03:51 »

Jónak mondod... Smiley

AndyA
Nem-nem. Brutálisnak!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 12:24:43 »

Tisztelt Fórumtárs!
A gumikalapács is bejátszott de sajna nem segített. Ezért folyamodtam végül a melegítéshez. Már azt hittem, hogy le kell vágnom a tárcsát flexel. Viszont az eredmény mint írtam mindenért kárpótol. A fékhatás brutális eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
mindig lehet valamit tanulni.  de én úgy emléxem valaki már írta ezt a csavaros leszedést korábban.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 13:15:40 »

Jónak mondod... Smiley

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Az érdem, az feltétlenül a tied. Amikor kipróbáltuk a gépsárkányod fékrendszerét az megdöbbentő brutális élmény volt. Egészen más beszélni róla és más megtapasztalni. A megdöbbentő tapasztalat után döntöttem én is, a beszerelése mellett az EBC fékbetéteknek. Utólag is köszönöm a lehetőséget a megtapasztalásra. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 13:23:04 »

Tisztelt Fórumtárs!
A gumikalapács is bejátszott de sajna nem segített. Ezért folyamodtam végül a melegítéshez. Már azt hittem, hogy le kell vágnom a tárcsát flexel. Viszont az eredmény mint írtam mindenért kárpótol. A fékhatás brutális eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship

Én úgy szedtem le a hátsót, hogy kivettem a komplett "gólyalábat" a lengéscsillapítók nélkül, elfektettem és két kisebb ütés a 1,5 kg-os kalival és, már jött is le. Előtte kb egy órát ütöttem a helyén, de meg se mozdult. Akkor döntöttem a kiszedés mellett, mivel nekem se 3 körmös lehúzóm, se melegítő alkalmatosságom nincs.
Naplózva
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:28:09 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném, mivel teljesen tanácstalanul állunk az autóm ESP problémájával szemben. (Mondeo mk3 2.0  Benzin/gáz, ha minden igaz az aláírásomban is látszik)
A helyzet a következő, indulás után egy kis idővel, tehát csak miután már fizikálisan megmozdult az autó, megjelenik az ESP/TCS kis sárga visszajelző lámpája a műszerfalon, épp úgy, mintha ki lenne kapcsolva. Ezzel párhuzamosan néha még a fékekkel is elkezd játszani az autó, azért mondom, hogy játszani, mert mintha végigpróbálná körbe a fékeket, de ez alkalom-adtán elég komoly fékhatással jár, volt hogy majdnem belém szaladtak kihajtás után miatta.
Na és most jön a fekete leves, semmilyen hibakód nincs, sem aktív sem a tárolóban, a biztosítékok, kábelek, csatlakozók ellenőrizve, valami relé cserélve, de a hiba nem szűnt meg.
Ami még ide tartozik, hogy az autón teljes futómű csere volt nemrég, először az első pár lengéscsillapító és rugó, aztán rá egy hónapra követték a hátsók is, azt hiszem, bár már nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy ez a jelenség a hátsó lengéscsillapítók cseréje után jelent meg valamivel és a hátsó rugók még az eredetiek. A legnéscsillapítók az autóhoz valók és Monroe gyármányúak, tehát nem valami olcsó kínai ***.

Már teljesen kifogytunk ötletekből, hogy mi okozhatja ezt, szóval mindennemű ötletet/tanácsot megköszönnék!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:37:45 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném, mivel teljesen tanácstalanul állunk az autóm ESP problémájával szemben. (Mondeo mk3 2.0  Benzin/gáz, ha minden igaz az aláírásomban is látszik)
A helyzet a következő, indulás után egy kis idővel, tehát csak miután már fizikálisan megmozdult az autó, megjelenik az ESP/TCS kis sárga visszajelző lámpája a műszerfalon, épp úgy, mintha ki lenne kapcsolva. Ezzel párhuzamosan néha még a fékekkel is elkezd játszani az autó, azért mondom, hogy játszani, mert mintha végigpróbálná körbe a fékeket, de ez alkalom-adtán elég komoly fékhatással jár, volt hogy majdnem belém szaladtak kihajtás után miatta.
Na és most jön a fekete leves, semmilyen hibakód nincs, sem aktív sem a tárolóban, a biztosítékok, kábelek, csatlakozók ellenőrizve, valami relé cserélve, de a hiba nem szűnt meg.
Ami még ide tartozik, hogy az autón teljes futómű csere volt nemrég, először az első pár lengéscsillapító és rugó, aztán rá egy hónapra követték a hátsók is, azt hiszem, bár már nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy ez a jelenség a hátsó lengéscsillapítók cseréje után jelent meg valamivel és a hátsó rugók még az eredetiek. A legnéscsillapítók az autóhoz valók és Monroe gyármányúak, tehát nem valami olcsó kínai ***.

Már teljesen kifogytunk ötletekből, hogy mi okozhatja ezt, szóval mindennemű ötletet/tanácsot megköszönnék!


Nem feltétlenül kell hibakódnak lenni. Ha egy érzékelő, szenzor olyan értéken van, ami plauzibilis az pedig előfordul üzemi körülményben, akkor ez nem hiba.
Hiba akkor, ha ez olyan ez olyan körülményeknél jelentkezik, amikor egyértelműen nem az történik amit a szenzor érez.

Helyileg hol vagy?
Ránéznék én arra géppel.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 20:57:16 »

Nem feltétlenül kell hibakódnak lenni. Ha egy érzékelő, szenzor olyan értéken van, ami plauzibilis az pedig előfordul üzemi körülményben, akkor ez nem hiba.
Hiba akkor, ha ez olyan ez olyan körülményeknél jelentkezik, amikor egyértelműen nem az történik amit a szenzor érez.

Helyileg hol vagy?
Ránéznék én arra géppel.......

Szia!

Köszönöm a felajánlást! Azt mondod, hogy ahhoz már elég rossz valamelyik érték, hogy a dolgát tenni ne tudja, ezért inkább kikapcsol, de még tartományban van szóval nem dob hibát? (Én szoftveres vagyok amúgy és számomra elképzelhetetlen volt úgy kikapcsolni egy modult rossz inputra, hogy arról még egy hibát se dobjon Cheesy )

Az idő legnagyobb részében Veszprémben vagyok, viszonylag rendszeresen utazom haza Zalaegerszegre, de Pestre is feljutok ha arról van szó Smiley
Egyébként okozhatja az a hibát, hogy az egyik hátsó rugó meg van gyengülve? A lengéscsillapító új alatta.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:02:26 »

Szia!

Köszönöm a felajánlást! Azt mondod, hogy ahhoz már elég rossz valamelyik érték, hogy a dolgát tenni ne tudja, ezért inkább kikapcsol, de még tartományban van szóval nem dob hibát? (Én szoftveres vagyok amúgy és számomra elképzelhetetlen volt úgy kikapcsolni egy modult rossz inputra, hogy arról még egy hibát se dobjon Cheesy )

Az idő legnagyobb részében Veszprémben vagyok, viszonylag rendszeresen utazom haza Zalaegerszegre, de Pestre is feljutok ha arról van szó Smiley
Egyébként okozhatja az a hibát, hogy az egyik hátsó rugó meg van gyengülve? A lengéscsillapító új alatta.

Nem okozhatja.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:07:04 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném, mivel teljesen tanácstalanul állunk az autóm ESP problémájával szemben. (Mondeo mk3 2.0  Benzin/gáz, ha minden igaz az aláírásomban is látszik)
A helyzet a következő, indulás után egy kis idővel, tehát csak miután már fizikálisan megmozdult az autó, megjelenik az ESP/TCS kis sárga visszajelző lámpája a műszerfalon, épp úgy, mintha ki lenne kapcsolva.

Teljesen kifogytunk ötletekből, hogy mi okozhatja ezt, szóval mindennemű ötletet/tanácsot megköszönnék!

Rém egyszerű... amikor futóművet állítottatok, elállítódott a kormányközép.
Az ESP-s autóknál van egy kormányszög jeladó. Az csak egy impulzussorozatot ad, nincs fizikailag közepe.
Amikor a kormány pontosan középen áll, ezt kell lenullázni, azaz azt mondani, most van középen.
Mi van nálad? A kormány középen áll, a jeladó szerint meg 7 fokot jobbra.
Az abs jeladónál számolja a jeleket. Mind a 4 keréknél egyforma, azaz az autó egyenesen fut, a jeladó szerint meg a kormány 7 fokba áll...
ez nem hihető, ezért gyújtja a lámpát. A hibakó is ennyi: kormányszög jeladó nem hihető.
Nálam nem volt nagy baj, és 80-nál kapcsolt be (vagy egy idp után).
Diaggal középre kell állítani, és ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:10:43 »

Rém egyszerű... amikor futóművet állítottatok, elállítódott a kormányközép.
Az ESP-s autóknál van egy kormányszög jeladó. Az csak egy impulzussorozatot ad, nincs fizikailag közepe.
Amikor a kormány pontosan középen áll, ezt kell lenullázni, azaz azt mondani, most van középen.
Mi van nálad? A kormány középen áll, a jeladó szerint meg 7 fokot jobbra.
Az abs jeladónál számolja a jeleket. Mind a 4 keréknél egyforma, azaz az autó egyenesen fut, a jeladó szerint meg a kormány 7 fokba áll...
ez nem hihető, ezért gyújtja a lámpát. A hibakó is ennyi: kormányszög jeladó nem hihető.
Nálam nem volt nagy baj, és 80-nál kapcsolt be (vagy egy idp után).
Diaggal középre kell állítani, és ennyi.

Logikusan hangzik. Viszont eddig kétszer állítottak nekem futóművet, egyiknél sem dugták rá az ids-t, és nem volt hibakódom...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:12:16 »

Logikusan hangzik. Viszont eddig kétszer állítottak nekem futóművet, egyiknél sem dugták rá az ids-t, és nem volt hibakódom...

Optikai szenzor van benne.... párszor ide-oda tekered és megtanulja, amit kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:13:18 »

Logikusan hangzik. Viszont eddig kétszer állítottak nekem futóművet, egyiknél sem dugták rá az ids-t, és nem volt hibakódom...

Mindösszesen csak jól kell a futómű beállítást csinálni. PONTOSAN középre állítani a kormányt, rögzíteni, és úgy egyenesre állítani a futást.
(Nekem nem így csinálták)
És akkor így nem kell elektronikusan is állítgatni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:13:33 »

Optikai szenzor van benne.... párszor ide-oda tekered és megtanulja, amit kell.

Akkor ezek szerint az nem okozhatja?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:15:00 »

Optikai szenzor van benne.... párszor ide-oda tekered és megtanulja, amit kell.

Jézuskám... láttál már ilyet? Nem hát. Ez csak impulzussorozatot ad. Van egy számláló, ha jobbra tekered, növeli az értéket, ha balra, csökkenti.
Ne találj ki új dolgokat. vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:16:11 »

Akkor ezek szerint az nem okozhatja?

Ezt nem gondolom, hanem tudom. Biztos az van, amit mondok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:18:45 »

Jézuskám... láttál már ilyet? Nem hát. Ez csak impulzussorozatot ad. Van egy számláló, ha jobbra tekered, növeli az értéket, ha balra, csökkenti.
Ne találj ki új dolgokat. vigyor3

Nem, nem láttam...........soha még szét sem szedtem............ asse tudom mi az és hol van....valami szelepsapka...biztos
 
Te láttál már ilyen trigger tárcsát, kedves Angel? Akkor tudnád, hogy nem egy impulzussorozatot figyel.
Nem én találtam ki, nagyon régóta már ilyenek vannak.  wave


Pont van egy ilyenem, MB..... szétszedjem, megnézed?  Nem ilen egyszerű ez, hogy számol ide-oda...csak
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.28 hétfő, 21:21:08 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:21:01 »

Döntsétek már el, és úgy, hogy értsem. Szóval ilyen tigris tárcsa meg hasonlókat ne használjunk. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:24:59 »

Döntsétek már el, és úgy, hogy értsem. Szóval ilyen tigris tárcsa meg hasonlókat ne használjunk. vigyor3
laugh
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:31:39 »

Nem, nem láttam...........soha még szét sem szedtem............ asse tudom mi az és hol van....valami szelepsapka...biztos
 
Te láttál már ilyen trigger tárcsát, kedves Angel? Akkor tudnád, hogy nem egy impulzussorozatot figyel.
Nem én találtam ki, nagyon régóta már ilyenek vannak.  wave


Pont van egy ilyenem, MB..... szétszedjem, megnézed?  Nem ilen egyszerű ez, hogy számol ide-oda...csak
nekem van egy mondeo-ból ha akarjátok  nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:32:24 »

Nem feltétlenül kell hibakódnak lenni. Ha egy érzékelő, szenzor olyan értéken van, ami plauzibilis az pedig előfordul üzemi körülményben, akkor ez nem hiba.
Hiba akkor, ha ez olyan ez olyan körülményeknél jelentkezik, amikor egyértelműen nem az történik amit a szenzor érez.

Helyileg hol vagy?
Ránéznék én arra géppel.......
pedig 100%,hogy van hibakodja.legutóbb egy 2.2esnél csíptem el az esp hibajel kódját.érzékelő csere lett belőle.azóta jó.és futomuvet sem kellett állítani,mert nem az volt a baja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:33:36 »

Ezt nem gondolom, hanem tudom. Biztos az van, amit mondok.
vagy nem.hibakodolvasás nélkül csak fikció!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:34:38 »

Te láttál már ilyen trigger tárcsát, kedves Angel?

Igen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:37:29 »

vagy nem.hibakodolvasás nélkül csak fikció!

Azt írja, hogy nincs hibakód... bár az nem mind1, milyen diaggal olvasta.

Ha abs érzékelővel van gond, ami mondjuk kontakthibás, akkor csinálhatna ilyet, hogy mintha kezdene befékezni.
De akkor is lenne hibakód.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:37:53 »

nekem van egy mondeo-ból ha akarjátok  nyes

Nekem is van, de még benne is van a Mondeo-ban.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:40:53 »

Azt írja, hogy nincs hibakód... bár az nem mind1, milyen diaggal olvasta.

Ha abs érzékelővel van gond, ami mondjuk kontakthibás, akkor csinálhatna ilyet, hogy mintha kezdene befékezni.
De akkor is lenne hibakód.
a 2.2esnek Styleair is olvasta a Torque val,azzal nemvolt hibakod.én mégis kiugrasztottam a nyulat a bokorbol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:42:26 »

Azt írja, hogy nincs hibakód... bár az nem mind1, milyen diaggal olvasta.

Ha abs érzékelővel van gond, ami mondjuk kontakthibás, akkor csinálhatna ilyet, hogy mintha kezdene befékezni.
De akkor is lenne hibakód.
akkor az ABS gyujtana hibát.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:43:05 »

Sziasztok!

A segítségeteket kérném, mivel teljesen tanácstalanul állunk az autóm ESP problémájával szemben. (Mondeo mk3 2.0  Benzin/gáz, ha minden igaz az aláírásomban is látszik)
A helyzet a következő, indulás után egy kis idővel, tehát csak miután már fizikálisan megmozdult az autó, megjelenik az ESP/TCS kis sárga visszajelző lámpája a műszerfalon, épp úgy, mintha ki lenne kapcsolva. Ezzel párhuzamosan néha még a fékekkel is elkezd játszani az autó, azért mondom, hogy játszani, mert mintha végigpróbálná körbe a fékeket, de ez alkalom-adtán elég komoly fékhatással jár, volt hogy majdnem belém szaladtak kihajtás után miatta.
Na és most jön a fekete leves, semmilyen hibakód nincs, sem aktív sem a tárolóban, a biztosítékok, kábelek, csatlakozók ellenőrizve, valami relé cserélve, de a hiba nem szűnt meg.
Ami még ide tartozik, hogy az autón teljes futómű csere volt nemrég, először az első pár lengéscsillapító és rugó, aztán rá egy hónapra követték a hátsók is, azt hiszem, bár már nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy ez a jelenség a hátsó lengéscsillapítók cseréje után jelent meg valamivel és a hátsó rugók még az eredetiek. A legnéscsillapítók az autóhoz valók és Monroe gyármányúak, tehát nem valami olcsó kínai ***.

Már teljesen kifogytunk ötletekből, hogy mi okozhatja ezt, szóval mindennemű ötletet/tanácsot megköszönnék!


Csak hogy meglegyen az eredeti... szóval. Teljes futómű csere. Az esp jelzés világít, nem az abs. Néha fékezget, ez is az ESP.
Fenntartom a véleményem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:44:12 »

a 2.2esnek Styleair is olvasta a Torque val,azzal nemvolt hibakod.én mégis kiugrasztottam a nyulat a bokorbol.

Jogos... ez a torkos hibaolvasás... nem túl komoly.

akkor az ABS gyujtana hibát.....

Ez is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:47:44 »

Csak hogy meglegyen az eredeti... szóval. Teljes futómű csere. Az esp jelzés világít, nem az abs. Néha fékezget, ez is az ESP.
Fenntartom a véleményem.
én is.hibakod olvasás nélkül hámozzuk a fingot.szívesen ránéznék!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:48:43 »

A trokos és társai csak ismertebb hibaüzeneteket értenek ha jól értenek...... én nem alapoznék rá komolyan.
Ez olyan látvány programnak készült, hogy a dashboard-ot kibővítsük, oszt ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:49:49 »

én is.hibakod olvasás nélkül hámozzuk a fingot.szívesen ránéznék!

Én ezt írtam 23 hsz-el ezelőtt már.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:51:35 »

Én ezt írtam 23 hsz-el ezelőtt már.  Wink
nem baj,beszélgessünk még róla!szerinted mi lehet a baj? szerintem nem az.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 21:52:24 »

nem baj,beszélgessünk még róla!szerinted mi lehet a baj? szerintem nem az.... eplus2

Hááát, ez kizá't dolog, me' nem tom.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 22:02:59 »

Csak hogy meglegyen az eredeti... szóval. Teljes futómű csere. Az esp jelzés világít, nem az abs. Néha fékezget, ez is az ESP.
Fenntartom a véleményem.
mondeo.hu/index.php?topic=61.msg803204#msg803204
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 22:11:37 »

mondeo.hu/index.php?topic=61.msg803204#msg803204

Ez az ABS jeladó... nem ESP.
Az ESP-nek más érzékelői vannak. Az egyik a már említett kormányszög-jeladó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 22:32:12 »

Húú rendesen beindítottam a társalgást látom!

Pár dolog, a tisztán látás kedvéért, igen Torque-al olvastattam a hibakódot, nem valami gyári szerkentyűvel.
Ami még fontosabb, csak őszintén már teljesen kiment a fejemből (pedig anno rohadt ideges voltam miatta.. falbav ) hogy a kormánymű is volt javítva (full kiszedve), tehát annak a jeladója okozhat gondot, végül is akkor a kormány jeladót kell/lehet középre állítani szoftveresen, vagy csak egy sima optikai encoder és a fedélzeti computer dolga, hogy kitalálja a tartomány széleit és középpontját?
Nem mondom, feldobott a gondolat, hogy lehet csak meg kéne mondani a jeladónak, hogy most vagy középen ez a 0.... de ahogy tovább olvastam már nem tűnt ez a megoldás életképesnek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 22:36:41 »

Húú rendesen beindítottam a társalgást látom!

Pár dolog, a tisztán látás kedvéért, igen Torque-al olvastattam a hibakódot, nem valami gyári szerkentyűvel.
Ami még fontosabb, csak őszintén már teljesen kiment a fejemből (pedig anno rohadt ideges voltam miatta.. falbav ) hogy a kormánymű is volt javítva (full kiszedve), tehát annak a jeladója okozhat gondot, végül is akkor a kormány jeladót kell/lehet középre állítani szoftveresen, vagy csak egy sima optikai encoder és a fedélzeti computer dolga, hogy kitalálja a tartomány széleit és középpontját?
Nem mondom, feldobott a gondolat, hogy lehet csak meg kéne mondani a jeladónak, hogy most vagy középen ez a 0.... de ahogy tovább olvastam már nem tűnt ez a megoldás életképesnek.

Nem tudja kitalálni... szoftveresen kell középre állítani.
Ha a jeladó rossz lenne (leszakadt egy drót, tönkrement), valószínűleg rögtön, az önteszt után adná a hibát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 23:19:26 »

Nem tudja kitalálni... szoftveresen kell középre állítani.
Ha a jeladó rossz lenne (leszakadt egy drót, tönkrement), valószínűleg rögtön, az önteszt után adná a hibát.

Ok, ez akkor jó hír, hogy lehet középre állítani?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.