Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:03:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075197 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:47:28 »

Na remélem nem rondítok bele az alakuló békébe, ugyanis most beszéltem autószerelő haverral, és eléggé lelombozott. Én kis naiv azt hittem, hogy a kormány el lett forgatva és úgy lett beszerelve, vissza kell forgatni aztán jóidő. Hát most fel lettem homályosítva, hogy ez kurvára nem ilyen egyszerű, mert ahogy GSR is mondta, ez a cucc csak egyféleképpen megy be a helyére és a hiba a felújításkor történt, azaz a rendes javításához nem csak ki kell szedni a kormányművet, de szét is. Ami időben és anyagilag is horror.
Szóval, így aztán extrém mód kíváncsi lennék Angel által emlegetett szoftveres szenzor állításra, hogyan lehetséges? (lehetőleg úgy elmagyarázva mint egy 10 évesnek, mert nem vagyok képben Smiley )

Ha ez nem megy, vagy nem lehetséges, haver másik ötlete az volt, hogy visszatekerni a kormányt addig, hogy 0 fokban álljon, majd a tolórudak állítgatásával egyenesbe hozni a kerekeket, ez persze azt eredményezné, hogy a fogasléc nem pont középen állna egyenes haladásnál, ez okozhat bármi problémát? (15 fokos eltérésről beszélünk, szóval kanyarodni azért lehetne vele Cheesy )

A kormányműre a csukló lett rossz helyre feltéve, nem a kormánykerék....mert az valóban 6 szögű a kormányoszlop végénél...ami nem 15°.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2013.10.30 szerda, 23:26:38 »

A kormányműre a csukló lett rossz helyre feltéve, nem a kormánykerék....mert az valóban 6 szögű a kormányoszlop végénél...ami nem 15°.

Tény, én is furáltam, később belegondolva Smiley
Naplózva
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2013.10.30 szerda, 23:28:05 »

Köszönöm a segítséget mindenkinek!

Megkeresem Vik-et ezzel az üggyel akkor, valóban az a legbiztosabb megoldás!
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 16:52:54 »

Sziasztok.

Igen jutányosan vettem egy IV  WV Golf puffer tartályt.Sőt olyan jutányos volt,hogy vettem még egyet.
Neki álltam beépíteni a fék vákuumkörébe és az történt,hogy sokkal jobb lett a fékhatásom  nyes/egyenlőre csak városi körülmények között kipróbálva/.

  Viszont azt nem értem,hogy amikor lehúztam a szervodobról a vákuumcsövet és kíváncsiságból kipróbáltam vákuum nélkül akkor semmi változás nem volt.Ugyan olyan mélyen puhán fogott a pedál mint amikor rajta volt a vákuumcső.Nem volt rosszabb a fékhatás! Huh?

A vgt turbó vákuumcsövét lehúzva ott sokkal erősebb szívóhatás van mint a féknél,mert a féknél nekem szinte észrevehetetlen.
Ez másnál is így van?

Ezen felbuzdulva mi lenne ha a másik tartályt beraknám a turbo vákuumkörébe?Nem okoz bajt? Huh?

« Utoljára szerkesztve: 2013.11.04 hétfő, 16:54:50 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 17:28:51 »

Sziasztok.

Igen jutányosan vettem egy IV  WV Golf puffer tartályt.Sőt olyan jutányos volt,hogy vettem még egyet.
Neki álltam beépíteni a fék vákuumkörébe és az történt,hogy sokkal jobb lett a fékhatásom  nyes/egyenlőre csak városi körülmények között kipróbálva/.

  Viszont azt nem értem,hogy amikor lehúztam a szervodobról a vákuumcsövet és kíváncsiságból kipróbáltam vákuum nélkül akkor semmi változás nem volt.Ugyan olyan mélyen puhán fogott a pedál mint amikor rajta volt a vákuumcső.Nem volt rosszabb a fékhatás! Huh?

A vgt turbó vákuumcsövét lehúzva ott sokkal erősebb szívóhatás van mint a féknél,mert a féknél nekem szinte észrevehetetlen.
Ez másnál is így van?

Ezen felbuzdulva mi lenne ha a másik tartályt beraknám a turbo vákuumkörébe?Nem okoz bajt? Huh?


Hát szerintem megölöd vele a turbóvezérlést, mivel ott folyamatosan változik menet közben a vákum erőssége.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:45:50 »

Hát szerintem megölöd vele a turbóvezérlést, mivel ott folyamatosan változik menet közben a vákum erőssége.

Huh... a vákuumvezérlés az általában pwm. Nem a rendszer vákuum nyomása állítja a turbót, hanem egy szelep vezérli...
Épphogy jobb lenne a vezérlés, mert stabilabb a vákuum.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 19:48:51 »

Sziasztok.

Igen jutányosan vettem egy IV  WV Golf puffer tartályt.Sőt olyan jutányos volt,hogy vettem még egyet.
Neki álltam beépíteni a fék vákuumkörébe és az történt,hogy sokkal jobb lett a fékhatásom  nyes/egyenlőre csak városi körülmények között kipróbálva/.

  Viszont azt nem értem,hogy amikor lehúztam a szervodobról a vákuumcsövet és kíváncsiságból kipróbáltam vákuum nélkül akkor semmi változás nem volt.Ugyan olyan mélyen puhán fogott a pedál mint amikor rajta volt a vákuumcső.Nem volt rosszabb a fékhatás! Huh?

A vgt turbó vákuumcsövét lehúzva ott sokkal erősebb szívóhatás van mint a féknél,mert a féknél nekem szinte észrevehetetlen.
Ez másnál is így van?

Ezen felbuzdulva mi lenne ha a másik tartályt beraknám a turbo vákuumkörébe?Nem okoz bajt? Huh?


Szia,
Tennél fel róla képeket?
Köszi
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:09:45 »

Huh... a vákuumvezérlés az általában pwm. Nem a rendszer vákuum nyomása állítja a turbót, hanem egy szelep vezérli...
Épphogy jobb lenne a vezérlés, mert stabilabb a vákuum.


Mi az a PWM?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:43:54 »


Mi az a PWM?

Pulse Width Modulation, azaz impulzusszélesség-moduláció. Tulajdonképpen egy négyszögjel, ahol a 0 állapot a kikapcs, az 1 állapot a bekapcs, és a kettő közötti arányt a kitöltési tényezővel lehet állítani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:50:22 »

Pulse Width Modulation, azaz impulzusszélesség-moduláció. Tulajdonképpen egy négyszögjel, ahol a 0 állapot a kikapcs, az 1 állapot a bekapcs, és a kettő közötti arányt a kitöltési tényezővel lehet állítani.

AndyA

Hú ez nekem kínai.   Képzeld visszaállt pár nap állás után a kinti hőmérsékletre a kijelzőm.

Szerinted árthat a turbónak egy külön puffertartály?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:51:48 »

Hú ez nekem kínai.   Képzeld visszaállt pár nap állás után a kinti hőmérsékletre a kijelzőm.

Szerinted árthat a turbónak egy külön puffertartály?

Mivel ott eléggé pillanatnyi a vezérlés és gyors változásokra is szükség van, szerintem nem tenne neki jót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:52:56 »

Szia,
Tennél fel róla képeket?
Köszi

Megpróbálok majd.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:55:12 »

Mivel ott eléggé pillanatnyi a vezérlés és gyors változásokra is szükség van, szerintem nem tenne neki jót.

AndyA

Ezt a IV golfnál állítólag erre használják gyárilag. De ha azt mondjátok páran,hogy nem jó akkor nem merem felrakni.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 20:59:38 »

Ezt a IV golfnál állítólag erre használják gyárilag. De ha azt mondjátok páran,hogy nem jó akkor nem merem felrakni.

Vákuum-szabályzó szelep előtt vagy után volt a WV-n?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:02:05 »

Vákuum-szabályzó szelep előtt vagy után volt a WV-n?

Sajna azt nem tudom.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:04:06 »

Ezt a IV golfnál állítólag erre használják gyárilag. De ha azt mondjátok páran,hogy nem jó akkor nem merem felrakni.
nyugodtan,csak közvetlen legyen a vakumszivattyúnál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:06:51 »

Mivel ott eléggé pillanatnyi a vezérlés és gyors változásokra is szükség van, szerintem nem tenne neki jót.

Mivel ez minden kétséget kizárólag a szabályzó szelep előtt van, így nem szól bele a vezérlésbe.

Ha utána lenne, olyan késleltetése lenne a rendszernek, hogy csak percek múlva reagálna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:07:10 »

nyugodtan,csak közvetlen legyen a vakumszivattyúnál.

Oda tettem.Csak kettő van és gondoltam ha ilyen jó a féknél akkor a másikat a turbo elé tenném.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:09:52 »

Mivel ez minden kétséget kizárólag a szabályzó szelep előtt van, így nem szól bele a vezérlésbe.

Ha utána lenne, olyan késleltetése lenne a rendszernek, hogy csak percek múlva reagálna.

Hol helyezkedik el a szabályozó szelep?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:10:15 »

vákumos turbóvezérlést kizárt hogy PWM-el vezérelnék...ellenben az elektomos turbót igen méghozzá 140Hz-el...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:11:03 »

Oda tettem.Csak kettő van és gondoltam ha ilyen jó a féknél akkor a másikat a turbo elé tenném.
oda nem jó.egy elég . a másikat meg add nekem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 21:12:01 »

oda nem jó.egy elég . a másikat meg add nekem....

OK. Wink
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:01:03 »

oda nem jó.egy elég . a másikat meg add nekem....
Neked minek? Nem jó a féked?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:16:12 »

vákumos turbóvezérlést kizárt hogy PWM-el vezérelnék...ellenben az elektomos turbót igen méghozzá 140Hz-el...

Hanem hogyan vezérlik? Van egy analóg szelep? esetleg egy léptetőmotor mozgatja? Na ugye.
PWM az...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2013.11.04 hétfő, 22:35:23 »

Hanem hogyan vezérlik? Van egy analóg szelep? esetleg egy léptetőmotor mozgatja? Na ugye.
PWM az...

Bizony!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2013.11.05 kedd, 09:18:11 »

Hanem hogyan vezérlik? Van egy analóg szelep? esetleg egy léptetőmotor mozgatja? Na ugye.
PWM az...
van 1 analóg szelep.a szivosoron lakik az egr-ével együtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2013.11.05 kedd, 11:55:54 »

Üdv mindenkinek!

Ha van valakinek épp egy 2002-évj 2000 TDCI 96kw-os mondeohoz  első és hátsó fékszerkezet a 4 tárcsa +pofák és a hátsó féknyergen van egy kézifék alkatrész ami 40000 forint darabja álítólag sajna nem tudom mi a neve. Ez a a hátsó féknyereggel együtt van? Ha van valakinek  eladó akkor várom válaszát.
Vagy hol találok jó bontót? Köszönöm előre minden jót mindenkinek!
Naplózva
kalimera75
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249


kalimera75@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2013.11.05 kedd, 13:31:10 »

Üdv mindenkinek!

Ha van valakinek épp egy 2002-évj 2000 TDCI 96kw-os mondeohoz  első és hátsó fékszerkezet a 4 tárcsa +pofák és a hátsó féknyergen van egy kézifék alkatrész ami 40000 forint darabja álítólag sajna nem tudom mi a neve. Ez a a hátsó féknyereggel együtt van? Ha van valakinek  eladó akkor várom válaszát.
Vagy hol találok jó bontót? Köszönöm előre minden jót mindenkinek!
Alkatrész nevű fórumtársat hivjad fel,akarom mondani irj neki.Mindent megkapsz nála.
Naplózva

Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2013.11.05 kedd, 14:12:23 »

Üdv mindenkinek!

Ha van valakinek épp egy 2002-évj 2000 TDCI 96kw-os mondeohoz  első és hátsó fékszerkezet a 4 tárcsa +pofák és a hátsó féknyergen van egy kézifék alkatrész ami 40000 forint darabja álítólag sajna nem tudom mi a neve. Ez a a hátsó féknyereggel együtt van? Ha van valakinek  eladó akkor várom válaszát.
Vagy hol találok jó bontót? Köszönöm előre minden jót mindenkinek!
Keres-Kínál topic!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:08:08 »

Alkatrész nevű fórumtársat hivjad fel,akarom mondani irj neki.Mindent megkapsz nála.
Az időt meg ne sajnáld rá kivárni mire megjön az alkatrész.Ha tőle rendelsz..
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:09:06 »

Az időt meg ne sajnáld rá kivárni mire megjön az alkatrész.Ha tőle rendelsz..
meg bízz benne erősen, hogy azt kapod, amit kérsz. hátha akkor úgy lesz nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:20:16 »

Üdv mindenkinek!

Ha van valakinek épp egy 2002-évj 2000 TDCI 96kw-os mondeohoz  első és hátsó fékszerkezet a 4 tárcsa +pofák és a hátsó féknyergen van egy kézifék alkatrész ami 40000 forint darabja álítólag sajna nem tudom mi a neve. Ez a a hátsó féknyereggel együtt van? Ha van valakinek  eladó akkor várom válaszát.
Vagy hol találok jó bontót? Köszönöm előre minden jót mindenkinek!

Hívd fel mk2-t és tőle kérjél 2005 utánit. (ha már komplett akarsz cserélni) Annak pl a kézifékje már nem berohadós.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:26:47 »

Hívd fel mk2-t és tőle kérjél 2005 utánit. (ha már komplett akarsz cserélni) Annak pl a kézifékje már nem berohadós.

De nála sem árt erősen bizakodni. Nekem már fél éve szól, ha majd lesz 2005 utáni féknyerge (még SMS-t is küldetett velem, hogy biztos legyen nyoma, és nekem szóljon elsőnek)  vigyor3
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:45:47 »

De nála sem árt erősen bizakodni. Nekem már fél éve szól, ha majd lesz 2005 utáni féknyerge (még SMS-t is küldetett velem, hogy biztos legyen nyoma, és nekem szóljon elsőnek)  vigyor3

Szerintem hívd fel, mert tutibiztos, hogy volt neki. Azóta már bontott pár db autót. (Igaz, többségében benzinest) Nekem is ígért már sokmindent. Én inkább felhívom aztán kész. Néha nézz rá a honlapjára. A legfelső autók a "frissek".
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.05 kedd, 19:47:44 írta Lacika71 » Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:49:54 »

Szia,
Tennél fel róla képeket?
Köszi

Felraktam a képeket a Puffertartályról. / Még nincs elhelyezve ekkor még  csak próbaképpen lett berakva/         A kép helyére kattintva jön a kép.






« Utoljára szerkesztve: 2013.11.05 kedd, 19:55:02 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:57:32 »

Felraktam a képeket a Puffertartályról. / Még nincs elhelyezve ekkor még  csak próbaképpen lett berakva/         A kép helyére kattintva jön a kép.







Ilyen nekem is kéne.Erőből kell taposnom, hogy megálljak.Sokkal jobb lett tőle?Vagy csak úgy érezted hirtelen?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2013.11.05 kedd, 19:59:16 »

Ilyen nekem is kéne.Erőből kell taposnom, hogy megálljak.Sokkal jobb lett tőle?Vagy csak úgy érezted hirtelen?

A városban sokkal jobb.Autópályán csak a jövőhét közepén tudom kipróbálni.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:28:01 »

Szerintem hívd fel, mert tutibiztos, hogy volt neki. Azóta már bontott pár db autót. (Igaz, többségében benzinest) Nekem is ígért már sokmindent. Én inkább felhívom aztán kész. Néha nézz rá a honlapjára. A legfelső autók a "frissek".

Másfél hónap után meguntam, és szereztem máshonnan új fajtát. Ismerős autójába kellett volna, amiben berohadt, ment műszakira, és nekem volt kínos, mert én vállaltam, hogy megoldom Undecided

A városban sokkal jobb.Autópályán csak a jövőhét közepén tudom kipróbálni.

Esetleg vákuumot nem mértetek előtte fék nyomkodásakor? Csak hogy most a vákuumszivattyú gyengélkedik (biztos van gyári érték, amivel össze lehet hasonlítani), vagy gyárilag ratyi a rendszer.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:29:37 »

Másfél hónap után meguntam, és szereztem máshonnan új fajtát. Ismerős autójába kellett volna, amiben berohadt, ment műszakira, és nekem volt kínos, mert én vállaltam, hogy megoldom Undecided

Esetleg vákuumot nem mértetek előtte fék nyomkodásakor? Csak hogy most a vákuumszivattyú gyengélkedik (biztos van gyári érték, amivel össze lehet hasonlítani), vagy gyárilag ratyi a rendszer.

Gyárilag ratyi a rendszer. Nekem a zsír új mk3-asom is ilyen volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:30:37 »

Másfél hónap után meguntam, és szereztem máshonnan új fajtát. Ismerős autójába kellett volna, amiben berohadt, ment műszakira, és nekem volt kínos, mert én vállaltam, hogy megoldom Undecided

Ja az más.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:31:58 »

.. ratyi rendszer...

Ez anno, opció volt. Lebuktál!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:34:09 »

Gyárilag ratyi a rendszer. Nekem a zsír új mk3-asom is ilyen volt.

Nekem a mindjárt 10 éves is príma!
Sose felejtsd el hozzátenni, hogy a dizelekről beszélsz.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:36:39 »

Nekem a mindjárt 10 éves is príma!
Sose felejtsd el hozzátenni, hogy a dizelekről beszélsz.  wave

Más autó nem létezik számomra, csak a tdci. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:42:47 »

Más autó nem létezik számomra, csak a tdci. eplus2

Mindig voltak krónikus esetek....... ha egyszer csoda történik, majd rájössz te is, hogy az autó benzinnel megy!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:45:35 »

Mindig voltak krónikus esetek....... ha egyszer csoda történik, majd rájössz te is, hogy az autó benzinnel megy!  Cool

Garázsban állsz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:47:14 »

Garázsban állsz?

Csillagos a teteje és rohadt magas.... meg szeles is beázik na meg pont olyan a hőmérséklete, mit az utcán.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:47:34 »

Garázsban állsz?

Egyébként itt ülök a szobában.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:48:11 »

Egyébként itt ülök a szobában.  wave
Amilyen vak, minnyá megkérdi, hogy szülsz?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:50:55 »

Csillagos a teteje és rohadt magas.... meg szeles is beázik na meg pont olyan a hőmérséklete, mit az utcán.  vigyor3

Akkor csak egy napra cserélhetünk... Te megkapod az én autóm, én meg elhozom a kocsid... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:53:33 »

Akkor csak egy napra cserélhetünk... Te megkapod az én autóm, én meg elhozom a kocsid... hehe

Felőlem........

Kocsiztam egy 2008-as 2.0 tdci S-max converse+-al mostanában..... volt bent. Automata....  nem rossz.  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.