Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:12:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3075152 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4100 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 23:41:41 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.28 hétfő, 23:19:26
Ok, ez akkor jó hír, hogy lehet középre állítani?
Ids-sel biztosan. Hogy a mostani kütyükön kívül még mivel...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Exhodus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4101 Dátum:
2013.10.28 hétfő, 23:58:53 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.28 hétfő, 23:41:41
Ids-sel biztosan. Hogy a mostani kütyükön kívül még mivel...
Bocs, Ids?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4102 Dátum:
2013.10.29 kedd, 00:35:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.10.26 szombat, 15:04:23
Nem egy nagy történet, szerzel egy puffertartályt, pl amit én beraktam fócvágen gyári tökéletes erre a célra....
vákmszivattyú és a fék között ami megy le cső a szelepekhez azt megvágod és egy T-vel berakod a puffert oda...ennyi.
Sziasztok.
Valakinek nincs véletlenül fényképe egy puffer tartályról. Hogy néz ki egy ilyen?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4103 Dátum:
2013.10.29 kedd, 08:11:24 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.10.29 kedd, 00:35:21
Sziasztok.
Valakinek nincs véletlenül fényképe egy puffer tartályról. Hogy néz ki egy ilyen?
Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy henger vagy gömb kialakítású fém tartály egy vagy két kivezetéssel. A Google-ba beütöd, fék vákuum tartályok és egy csomó fotót is találsz róla.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4104 Dátum:
2013.10.29 kedd, 09:03:15 »
.....vagy műanyag tartály
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4105 Dátum:
2013.10.29 kedd, 10:58:03 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.28 hétfő, 22:11:37
Ez az ABS jeladó... nem ESP.
Az ESP-nek más érzékelői vannak. Az egyik a már említett kormányszög-jeladó.
vazz.érdekel,de annyira nem,hogy utánanézz! csak mondod,és mondod,és mondod.....
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg804024#msg804024
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4106 Dátum:
2013.10.29 kedd, 14:37:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.29 kedd, 09:03:15
.....vagy műanyag tartály
Tisztelt Fórumtárs!
Jogos a két pont. A tartály műanyagban is létezik. Lásd Toyota Celica.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4107 Dátum:
2013.10.29 kedd, 15:15:12 »
....Ford, VW.....MB.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4108 Dátum:
2013.10.29 kedd, 17:57:13 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.10.29 kedd, 00:35:21
Sziasztok.
Valakinek nincs véletlenül fényképe egy puffer tartályról. Hogy néz ki egy ilyen?
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-B6-00-06-1-9-TDi-VACUUM-RESERVOIR-TANK-BALL-054129808-A3-A8-PASSAT-GOLF-/281164999960
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4109 Dátum:
2013.10.29 kedd, 20:10:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.10.29 kedd, 17:57:13
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-B6-00-06-1-9-TDi-VACUUM-RESERVOIR-TANK-BALL-054129808-A3-A8-PASSAT-GOLF-/281164999960
Köszönöm a képet.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4110 Dátum:
2013.10.29 kedd, 20:18:47 »
Sziasztok.
Jól gondolom? A vákuum puffer tartály arra jó,hogy állandóbb vagy erősebb vákuum lesz a fékrendszerben?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4111 Dátum:
2013.10.29 kedd, 20:23:15 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.10.29 kedd, 20:18:47
Sziasztok.
Jól gondolom? A vákuum puffer tartály arra jó,hogy állandóbb vagy erősebb vákuum lesz a fékrendszerben?
nem.sem nagyobb,sem erősebb.
csak állandó.nem lesz ingadozás,ha több fogyasztó használná 1xrre a vákumrendszert.egr,turbó,fék,szelepek
a vákumod nem tud több lenni -0,9bar -nál.ez olyan mint egy akkumlátor.tárol,és visszaad a rendszerbe,ha használod..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4112 Dátum:
2013.10.29 kedd, 20:39:24 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.29 kedd, 20:23:15
nem.sem nagyobb,sem erősebb.
csak állandó.nem lesz ingadozás,ha több fogyasztó használná 1xrre a vákumrendszert.egr,turbó,fék,szelepek
a vákumod nem tud több lenni -0,9bar -nál.ez olyan mint egy akkumlátor.tárol,és visszaad a rendszerbe,ha használod..
Köszi.
Milyen méretű vákuumcsövet és T elágazót kell vennem a hosszabbításhoz?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4113 Dátum:
2013.10.29 kedd, 21:00:40 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.10.29 kedd, 20:39:24
Köszi.
Milyen méretű vákuumcsövet és T elágazót kell vennem a hosszabbításhoz?
minél vékonyabb a vakum rendszer,annál hamarabb épül fel a maximális vakum.
6-os.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4114 Dátum:
2013.10.29 kedd, 21:12:46 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.29 kedd, 10:58:03
vazz.érdekel,de annyira nem,hogy utánanézz! csak mondod,és mondod,és mondod.....
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg804024#msg804024
Wazzz ezt írod...
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg803204#msg803204
A torque nem látja az esp hibakódját.
Megnéztük a forscan-nel.Igen. Cxxxx-es hibakódja van(már nem emlékszem).Az egyik érzékelője szakadásban van.Valszeg szétcsúszott egy csati a keréknél.
A keréknél milyen jeladó van még az ABS-én kívül? Ezt a linket te adtad, ezt néztem meg.
Mondod, mondod - rosszul.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4115 Dátum:
2013.10.29 kedd, 21:15:47 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.29 kedd, 21:00:40
minél vékonyabb a vakum rendszer,annál hamarabb épül fel a maximális vakum.
6-os.
Köszi. Egy ilyen puffertartályra ha T elosztóval rákötöm a VGT turbót és a fék szervót az jó? Vagy csak a féket érdemes?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Exhodus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4116 Dátum:
2013.10.29 kedd, 23:02:48 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.29 kedd, 21:12:46
Wazzz ezt írod...
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg803204#msg803204
A torque nem látja az esp hibakódját.
Megnéztük a forscan-nel.Igen. Cxxxx-es hibakódja van(már nem emlékszem).Az egyik érzékelője szakadásban van.Valszeg szétcsúszott egy csati a keréknél.
A keréknél milyen jeladó van még az ABS-én kívül? Ezt a linket te adtad, ezt néztem meg.
Mondod, mondod - rosszul.
Csak higgadtan, ahogy azt Continental-os ismerőstől megtudtam, az ESP kb az összes létező szenzort használja, kormány, abs, meg a két perdület.
Próbálkozom a Forscan beüzemelésével, és akkor meglesz talán a hiba oka is, csak valamiért a laptopom nincs beszélő viszonyban a bluetooth-os bizgentyűvel (ELM 327)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4117 Dátum:
2013.10.29 kedd, 23:30:16 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.29 kedd, 23:02:48
Csak higgadtan, ahogy azt Continental-os ismerőstől megtudtam, az ESP kb az összes létező szenzort használja, kormány, abs, meg a két perdület.
Próbálkozom a Forscan beüzemelésével, és akkor meglesz talán a hiba oka is, csak valamiért a laptopom nincs beszélő viszonyban a bluetooth-os bizgentyűvel (ELM 327)
Igen, használja. Két csoportba osztjuk az érzékelőket. Az egyik csak az abs-hez kell, ez nagyjából a kerékben lévő jeladók, és egy-két másik, ez most nem fontos.
Ha ezek mennek tönkre, abs hiba (is) lesz, annak a jelzője fog világítani, de persze az esp sem fog működni.
A másik az esp, ami szintén használja ezeket, csak pluszban a gyorsulásszenzorokat, a perdületet, kormányszögjeladót és így tovább.
Az ESP akkor fog hibát jelezni, ha ezek közül az egyik nem műxik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4118 Dátum:
2013.10.30 szerda, 07:34:45 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.29 kedd, 23:02:48
Csak higgadtan, ahogy azt Continental-os ismerőstől megtudtam, az ESP kb az összes létező szenzort használja, kormány, abs, meg a két perdület.
Próbálkozom a Forscan beüzemelésével, és akkor meglesz talán a hiba oka is, csak valamiért a laptopom nincs beszélő viszonyban a bluetooth-os bizgentyűvel (ELM 327)
Egy perdület érzékelő van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4119 Dátum:
2013.10.30 szerda, 08:01:10 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.29 kedd, 21:12:46
Wazzz ezt írod...
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg803204#msg803204
A torque nem látja az esp hibakódját.
Megnéztük a forscan-nel.Igen. Cxxxx-es hibakódja van(már nem emlékszem).Az egyik érzékelője szakadásban van
.Valszeg
szétcsúszott egy csati a keréknél.
A keréknél milyen jeladó van még az ABS-én kívül? Ezt a linket te adtad, ezt néztem meg.
Mondod, mondod - rosszul.
"valszeg".....
majd később egészen pontosan meglett a történetben,hogy mi volt a bajság,de téged ez már nem érdekelt-a második link.csak simán belekötsz szokás szerint.
A lényeg,hogy bemondásra nem tudod megállapítani,hogy mi a baj az ESP vel,de rendes hibakódolvasással ott van a pontos hiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4120 Dátum:
2013.10.30 szerda, 08:02:07 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.10.29 kedd, 21:15:47
Köszi. Egy ilyen puffertartályra ha T elosztóval rákötöm a VGT turbót és a fék szervót az jó? Vagy csak a féket érdemes?
inkább a féket szerintem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Exhodus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4121 Dátum:
2013.10.30 szerda, 11:28:19 »
Sziasztok!
Örömmel jelenthetem, hogy sikerült beüzemelni a Forscan-t, jó kis cucc, és megvan a hibakód is!
===DTC C1278===
Code: C1278 - This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
Diagnostic Trouble Code details
The SAS signal is implausible.
This DTC may be caused by :
There is a signal correlation fault between the SAS and the YRS during driving.
Signal out of range
Sensor Signal Fault
A fault has been detected during sensor calibration
This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position
Check the SAS using the functional test in guided or toolbox on the WDS.
Set the steering wheel in the straight ahead position. It should read 15 degrees within the straight ahead position.
No Initialization After Ignition ON
Misalignment of the steering system.
insecurely mounted sensor
Excessive wear in the steering system.
===END DTC C1278===
A kérdés már csak az, hogy mit lehet ezzel kezdeni?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.30 szerda, 11:32:13 írta Exhodus
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4122 Dátum:
2013.10.30 szerda, 12:09:42 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 11:28:19
Sziasztok!
Örömmel jelenthetem, hogy sikerült beüzemelni a Forscan-t, jó kis cucc, és megvan a hibakód is!
A kérdés már csak az, hogy mit lehet ezzel kezdeni?
a kormány szögeltérése nagyob 15fokkal az egyeneshez képest.
Irány a szakszervíz,és bekell állíttatni a kormány egyenesbe,amikor a szögeltérés nula,illetve fordítva.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.30 szerda, 12:13:40 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4123 Dátum:
2013.10.30 szerda, 12:12:37 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.28 hétfő, 22:11:37
Az egyik a már említett kormányszög-jeladó.
és látod, igazad lett.erre mondják,hogy vastyúk is talál szeget.
és látod,hogy nekem is igazam lett,mert a forscannel a hibakód azonnal megvan,és nem kell találgatni!
Pláne,ha ég az ESP visszajelzője.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4124 Dátum:
2013.10.30 szerda, 12:17:36 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 11:28:19
Sziasztok!
Örömmel jelenthetem, hogy sikerült beüzemelni a Forscan-t, jó kis cucc, és megvan a hibakód is!
===DTC C1278===
Code: C1278 - This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
Diagnostic Trouble Code details
The SAS signal is implausible.
This DTC may be caused by :
There is a signal correlation fault between the SAS and the YRS during driving.
Signal out of range
Sensor Signal Fault
A fault has been detected during sensor calibration
This code is set when the calculated steering wheel angle is greater than 15 degrees while the steering is in the straight ahead position
Check the SAS using the functional test in guided or toolbox on the WDS.
Set the steering wheel in the straight ahead position. It should read 15 degrees within the straight ahead position.
No Initialization After Ignition ON
Misalignment of the steering system.
insecurely mounted sensor
Excessive wear in the steering system.
===END DTC C1278===
A kérdés már csak az, hogy mit lehet ezzel kezdeni?
A nagy csere-bere után állítottak valahol futóművet?
A kormányod középen áll, mikor egyenesen mész?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4125 Dátum:
2013.10.30 szerda, 12:23:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.30 szerda, 12:17:36
A nagy csere-bere után állítottak valahol futóművet?
A kormányod középen áll, mikor egyenesen mész?
állhat középen a kormány,ha a jeladó nem nullán van.....15fokos eltérés mutat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4126 Dátum:
2013.10.30 szerda, 12:32:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.30 szerda, 12:23:03
állhat középen a kormány,ha a jeladó nem nullán van.....15fokos eltérés mutat.
Ebben az esetben nem úgy állították be a futóművet, hogy előtte rögzítették a kormányközepet.
Ezt próbálom kideríteni a kérdésekkel.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4127 Dátum:
2013.10.30 szerda, 12:33:50 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.30 szerda, 12:32:08
Ebben az esetben nem úgy állították be a futóművet, hogy előtte rögzítették a kormányközepet.
Ezt próbálom kideríteni a kérdésekkel.......
én értem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Exhodus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4128 Dátum:
2013.10.30 szerda, 13:47:03 »
Hát igen, a kormány utána házilag lett beállítva, nem rendesen műszeresen és emlékszem, hogy odébb lett téve a kormánykerék a tengelyén, hogy középen álljon, szóval igen, a kormány középen áll, de attól még a szenzor simán lehet 15 fokban elforgatva...
Akkor ha elviszem beállítatni az első futóművet az megoldja a problémát, ha jól értem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4129 Dátum:
2013.10.30 szerda, 13:48:49 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 13:47:03
Hát igen, a kormány utána házilag lett beállítva, nem rendesen műszeresen és emlékszem, hogy odébb lett téve a kormánykerék a tengelyén, hogy középen álljon, szóval igen, a kormány középen áll, de attól még a szenzor simán lehet 15 fokban elforgatva...
Akkor ha elviszem beállítatni az első futóművet az megoldja a problémát, ha jól értem?
Nem. Az ESP-t kell újrakalibráltatni, hogy a mostani kormány-középállást vegye 0-nak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4130 Dátum:
2013.10.30 szerda, 13:50:49 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 13:47:03
Hát igen, a kormány utána házilag lett beállítva, nem rendesen műszeresen és emlékszem, hogy odébb lett téve a kormánykerék a tengelyén, hogy középen álljon, szóval igen, a kormány középen áll, de attól még a szenzor simán lehet 15 fokban elforgatva...
Akkor ha elviszem beállítatni az első futóművet az megoldja a problémát, ha jól értem?
nem.a futóműved ha jó,és a kormány is egyenesen áll,akkor szoftveresen kell beállítani a 0át.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4131 Dátum:
2013.10.30 szerda, 13:51:15 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 13:47:03
Hát igen, a kormány utána házilag lett beállítva, nem rendesen műszeresen és emlékszem, hogy odébb lett téve a kormánykerék a tengelyén, hogy középen álljon, szóval igen, a kormány középen áll, de attól még a szenzor simán lehet 15 fokban elforgatva...
Akkor ha elviszem beállítatni az első futóművet az megoldja a problémát, ha jól értem?
Na ilyet nem szabad ESP-s autóban! A legnagyobb kontárság..........
A szenzort nem kell kalibrálni, hidd el. A kormányt kell visszarakni a helyére és utána NORMÁLIS helyen beállítatni a futóművet, ahol tudják hogyan kell.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4132 Dátum:
2013.10.30 szerda, 13:52:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.10.30 szerda, 13:48:49
Nem. Az ESP-t kell újrakalibráltatni, hogy a mostani kormány-középállást vegye 0-nak.
AndyA
Az ESP-s autóban a kormány CSAK egy pozícióban lehet feltéve a tengelyre. (a legtöbb gyártó hülyebiztosra csinálja és van egy dupla ricni, hogy ne lehessen félrerakni)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4133 Dátum:
2013.10.30 szerda, 13:54:17 »
Na, látom van itt bőven eltérő vélemény.............. mindenki azt csinál, amit akar.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Exhodus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4134 Dátum:
2013.10.30 szerda, 14:06:01 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.30 szerda, 13:52:54
Az ESP-s autóban a kormány CSAK egy pozícióban lehet feltéve a tengelyre. (a legtöbb gyártó hülyebiztosra csinálja és van egy dupla ricni, hogy ne lehessen félrerakni)
Egyébként pont ott voltam a kormány állítgatásnál, itt egy sima hatlap fej volt a kormánymű tengelyének a végén, futálta haverom, hogy miért csak ilyen nagy léptékben lehet állítani a dolgot, de nem volt semmi ami megakadályozta volna hogy egyel odébb tegye vissza.
Naplózva
Exhodus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4135 Dátum:
2013.10.30 szerda, 18:10:00 »
Mindenesetre, a kontárkodás már megvolt. Most csak szeretném minél kevesebb véráldozattal újra üzembe helyezni az ESP-t, ez az érzékelő újra állítás járható út? ha igen, hogyan?
Vagy szét kell szedni a kormányt, megpróbálni visszatenni az eredeti helyére, majd elvinni az autót futóművet állíttatni?
Köszii!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4136 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:11:11 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.30 szerda, 12:12:37
és látod, igazad lett.erre mondják,hogy vastyúk is talál szeget.
és látod,hogy nekem is igazam lett,mert a forscannel a hibakód azonnal megvan,és nem kell találgatni!
Pláne,ha ég az ESP visszajelzője.
Tudod mi a vicces? Nem örülök neki (mármint hogy igazam lett).
Egyrészt, tudom szerinted mi jár annak, akinek igaza van
másrészt...
Nem megvitattuk, hanem... mindenki - bár burkoltan - lehü.zte a másikat, és amannak biztos nem lehet igaza.
Találgattunk... tuti tippje egyikünknek se lehetett... érted. Na mind1, ez van.
A lényeg az, hogy nem túl nagy ügy ezt megoldani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4137 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:11:53 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.30 szerda, 13:51:15
A szenzort nem kell kalibrálni, hidd el. A kormányt kell visszarakni a helyére és utána NORMÁLIS helyen beállítatni a futóművet, ahol tudják hogyan kell.
Ez a nehezebb...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4138 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:18:18 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.30 szerda, 20:11:11
Tudod mi a vicces? Nem örülök neki (mármint hogy igazam lett).
Egyrészt, tudom szerinted mi jár annak, akinek igaza van
másrészt...
Nem megvitattuk, hanem... mindenki - bár burkoltan - lehü.zte a másikat, és amannak biztos nem lehet igaza.
Találgattunk... tuti tippje egyikünknek se lehetett... érted. Na mind1, ez van.
A lényeg az, hogy nem túl nagy ügy ezt megoldani.
nem.
azt,hogy igazad lett,őszintén írtam.de tök véletlenül.
nekem tippem egyáltalán nem volt.annyit mondtam,hogy diag nélkül csak levegőbe puffogtatás.és igazam lett? hát persze.meglett aza fránya hibakód?meglett!Forscan látta?Látta!
Hol itt a probléma?és mi jár annak,akinek igaza van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4139 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:26:49 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 18:10:00
Mindenesetre, a kontárkodás már megvolt. Most csak szeretném minél kevesebb véráldozattal újra üzembe helyezni az ESP-t, ez az érzékelő újra állítás járható út? ha igen, hogyan?
Vagy szét kell szedni a kormányt, megpróbálni visszatenni az eredeti helyére, majd elvinni az autót futóművet állíttatni?
Köszii!
Hali!Ha más pozicióban tettétek vissza a kormányt akkor az nagy eltérés lehetett a középálláshoz képest.Kb nem is lehet ilyet csinálni csak ha nem érdekel mi lesz majd(és hát lett is)Vidd el egy normális futóműveshez aki beállítja rendesen a középállást és a futóművet is és biztos a szögelfordulás érzékelő is megtalálja a helyes irányt.Úgy olvastam nem volt karambolos a kocsid futóműve, akkor miért fogadtad el a kormányelfordulást?Remélem senkit sem hülyéztem le!!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4140 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:35:11 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.30 szerda, 20:18:18
nem.
azt,hogy igazad lett,őszintén írtam.
Elhiszem...
Válasz
de tök véletlenül.
Na, ebben nem értünk egyet.
Válasz
nekem tippem egyáltalán nem volt.annyit mondtam,hogy diag nélkül csak levegőbe puffogtatás.és igazam lett? hát persze.meglett aza fránya hibakód?meglett!Forscan látta?Látta!
Hol itt a probléma?és mi jár annak,akinek igaza van?
Neked mindenképpen jár
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Exhodus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4141 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:38:13 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.10.30 szerda, 20:26:49
Hali!Ha más pozicióban tettétek vissza a kormányt akkor az nagy eltérés lehetett a középálláshoz képest.Kb nem is lehet ilyet csinálni csak ha nem érdekel mi lesz majd(és hát lett is)Vidd el egy normális futóműveshez aki beállítja rendesen a középállást és a futóművet is és biztos a szögelfordulás érzékelő is megtalálja a helyes irányt.Úgy olvastam nem volt karambolos a kocsid futóműve, akkor miért fogadtad el a kormányelfordulást?Remélem senkit sem hülyéztem le!!
Kormánymű felújításon esett át az autó, ehhez meg ki lett szerelve az egész hóbelebanc, így történt, hogy nem egyenesen lett visszarakva.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4142 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:44:31 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.30 szerda, 20:35:11
Elhiszem...
Na, ebben nem értünk egyet.
Neked mindenképpen jár
Koccintsatok már egyet, azt jólvan
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4143 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:50:30 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 20:38:13
Kormánymű felújításon esett át az autó, ehhez meg ki lett szerelve az egész hóbelebanc, így történt, hogy nem egyenesen lett visszarakva.
Mi volt a baja, hogy fel kellet újítani? Hol csinálták a felújítást, és mennyiért? Ki be szereléssel vagy anélkül?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4144 Dátum:
2013.10.30 szerda, 20:51:45 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 20:38:13
Kormánymű felújításon esett át az autó, ehhez meg ki lett szerelve az egész hóbelebanc, így történt, hogy nem egyenesen lett visszarakva.
Akkor mindent vissza lehet szerelni a megfelelő állapotba.Vigyázz még a légzsák átvezető szalagra ha a szétszedés és újra összerakás mellett döntesz.Kormányművet nem kell kiszerelni újra.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Exhodus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4145 Dátum:
2013.10.30 szerda, 21:12:46 »
Na remélem nem rondítok bele az alakuló békébe, ugyanis most beszéltem autószerelő haverral, és eléggé lelombozott. Én kis naiv azt hittem, hogy a kormány el lett forgatva és úgy lett beszerelve, vissza kell forgatni aztán jóidő. Hát most fel lettem homályosítva, hogy ez kurvára nem ilyen egyszerű, mert ahogy GSR is mondta, ez a cucc csak egyféleképpen megy be a helyére és a hiba a felújításkor történt, azaz a rendes javításához nem csak ki kell szedni a kormányművet, de szét is. Ami időben és anyagilag is horror.
Szóval, így aztán extrém mód kíváncsi lennék Angel által emlegetett szoftveres szenzor állításra, hogyan lehetséges? (lehetőleg úgy elmagyarázva mint egy 10 évesnek, mert nem vagyok képben
)
Ha ez nem megy, vagy nem lehetséges, haver másik ötlete az volt, hogy visszatekerni a kormányt addig, hogy 0 fokban álljon, majd a tolórudak állítgatásával egyenesbe hozni a kerekeket, ez persze azt eredményezné, hogy a fogasléc nem pont középen állna egyenes haladásnál, ez okozhat bármi problémát? (15 fokos eltérésről beszélünk, szóval kanyarodni azért lehetne vele
)
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4146 Dátum:
2013.10.30 szerda, 21:17:15 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 21:12:46
Na remélem nem rondítok bele az alakuló békébe, ugyanis most beszéltem autószerelő haverral, és eléggé lelombozott. Én kis naiv azt hittem, hogy a kormány el lett forgatva és úgy lett beszerelve, vissza kell forgatni aztán jóidő. Hát most fel lettem homályosítva, hogy ez kurvára nem ilyen egyszerű, mert ahogy GSR is mondta, ez a cucc csak egyféleképpen megy be a helyére és a hiba a felújításkor történt, azaz a rendes javításához nem csak ki kell szedni a kormányművet, de szét is. Ami időben és anyagilag is horror.
Szóval, így aztán extrém mód kíváncsi lennék Angel által emlegetett szoftveres szenzor állításra, hogyan lehetséges? (lehetőleg úgy elmagyarázva mint egy 10 évesnek, mert nem vagyok képben
)
Ha ez nem megy, vagy nem lehetséges, haver másik ötlete az volt, hogy visszatekerni a kormányt addig, hogy 0 fokban álljon, majd a tolórudak állítgatásával egyenesbe hozni a kerekeket, ez persze azt eredményezné, hogy a fogasléc nem pont középen állna egyenes haladásnál, ez okozhat bármi problémát? (15 fokos eltérésről beszélünk, szóval kanyarodni azért lehetne vele
)
Szépen sorban derülnek ki a "disznóságok"
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4147 Dátum:
2013.10.30 szerda, 21:19:10 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 21:12:46
Na remélem nem rondítok bele az alakuló békébe, ugyanis most beszéltem autószerelő haverral, és eléggé lelombozott. Én kis naiv azt hittem, hogy a kormány el lett forgatva és úgy lett beszerelve, vissza kell forgatni aztán jóidő. Hát most fel lettem homályosítva, hogy ez kurvára nem ilyen egyszerű, mert ahogy GSR is mondta, ez a cucc csak egyféleképpen megy be a helyére és a hiba a felújításkor történt, azaz a rendes javításához nem csak ki kell szedni a kormányművet, de szét is. Ami időben és anyagilag is horror.
Szóval, így aztán extrém mód kíváncsi lennék Angel által emlegetett szoftveres szenzor állításra, hogyan lehetséges? (lehetőleg úgy elmagyarázva mint egy 10 évesnek, mert nem vagyok képben
)
Ha ez nem megy, vagy nem lehetséges, haver másik ötlete az volt, hogy visszatekerni a kormányt addig, hogy 0 fokban álljon, majd a tolórudak állítgatásával egyenesbe hozni a kerekeket, ez persze azt eredményezné, hogy a fogasléc nem pont középen állna egyenes haladásnál, ez okozhat bármi problémát? (15 fokos eltérésről beszélünk, szóval kanyarodni azért lehetne vele
)
ez már meghaladja azt,amit itt átlehet adni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4148 Dátum:
2013.10.30 szerda, 21:20:20 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.30 szerda, 20:35:11
Elhiszem...
Na, ebben nem értünk egyet.
Neked mindenképpen jár
nekem jó,ha neked jó.én tudok alkalmazkodni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4149 Dátum:
2013.10.30 szerda, 21:41:44 »
Idézetet írta: Exhodus - 2013.10.30 szerda, 21:12:46
Na remélem nem rondítok bele az alakuló békébe, ugyanis most beszéltem autószerelő haverral, és eléggé lelombozott. Én kis naiv azt hittem, hogy a kormány el lett forgatva és úgy lett beszerelve, vissza kell forgatni aztán jóidő. Hát most fel lettem homályosítva, hogy ez kurvára nem ilyen egyszerű, mert ahogy GSR is mondta, ez a cucc csak egyféleképpen megy be a helyére és a hiba a felújításkor történt, azaz a rendes javításához nem csak ki kell szedni a kormányművet, de szét is. Ami időben és anyagilag is horror.
Szóval, így aztán extrém mód kíváncsi lennék Angel által emlegetett szoftveres szenzor állításra, hogyan lehetséges? (lehetőleg úgy elmagyarázva mint egy 10 évesnek, mert nem vagyok képben
)
Ha ez nem megy, vagy nem lehetséges, haver másik ötlete az volt, hogy visszatekerni a kormányt addig, hogy 0 fokban álljon, majd a tolórudak állítgatásával egyenesbe hozni a kerekeket, ez persze azt eredményezné, hogy a fogasléc nem pont középen állna egyenes haladásnál, ez okozhat bármi problémát? (15 fokos eltérésről beszélünk, szóval kanyarodni azért lehetne vele
)
Szerintem vidd el végre egy olyan helyre az autót, ahol értenek is hozzá és tudják, hogy mit csinálnak (pl.: Vik fórumtárs - Lágymányosi hidnál lévő Ford szerviz). A szenzort szerintem csak gyári IDS-el lehet programozni.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.30 szerda, 22:03:06 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak:
1
...
76
77
78
79
80
81
82
[
83
]
84
85
86
87
88
89
90
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ