Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 21:54:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743356 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4300 Dátum: 2013.11.19 kedd, 13:22:06 »

Így viszont büdös, meg füstöl is, és azt sem szeretem. Smiley

AndyA

Ne csináld olyan hevesen, illetve mosd meg rendesen...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4301 Dátum: 2013.11.19 kedd, 13:30:09 »

Ne csináld olyan hevesen, illetve mosd meg rendesen...  eplus2

Na most minek kenjem be, ha utána meg lemosom? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4302 Dátum: 2013.11.19 kedd, 13:39:08 »

Ugye ezt most nem komolyan kérdezed?

Mindegy hol a kormány, a bal mindig bal és a jobb mindig jobb.


A jobb kéz szabályt hogyan értelmezed? Honnan nézve?  hehe
Ne bántsuk a kollégát. Egy kérdése volt, amire a válasz másoknak teljesen egyértelmű. Ő elbizonytalanodott mert feltételezem nem minden nap cserél fékbetétet az autón. Általános szabály, hogy inkább kétszer kérdezz...
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4303 Dátum: 2013.11.19 kedd, 13:40:11 »

Sziasztok,

cserelni szeretnem a hatso fekbeteteket es a kerdesem a leirassal kapcsolatos:

Hátsó munkahenger visszanyomása. A hátsó munkahengert a kézifék rögzítő menete miatt tekerni és csavarni kell, lehetőleg egyszerre. Erre van a gyári speciális szerszám amit ki lehet váltani egy pillanatszorítóval és egy kis flexkulcsal ( egy menet teker a flexkulcsal utána szorít mivel nincs 3 kéz). Illetve, ha van haver akkor mehet egyszerre is. ( Jobb oldalon balra teker bal oldalon jobbra !)

Melyik a jobb oldal? szembe allva az autoval vagy a masik oldal, mert az is lehet jobb, ha egy jobb kormanyos angol autot veszunk.

Koszonettel es bocs a buta kerdesert  wave

Udv, BB


Úgy nézd a bal illetve a jobb oldalát az autónak, mintha benne ülnél alaphelyzetben. integet2
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4304 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:21:54 »

Úgy nézd a bal illetve a jobb oldalát az autónak, mintha benne ülnél alaphelyzetben. integet2
Koszonet! Mar tiszta! Beszeltem Alf mesterrel is es befele tekerem mindket esetben, mintha egy  kupak lenne  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4305 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:24:22 »

Koszonet! Mar tiszta! Beszeltem Alf mesterrel is es befele tekerem mindket esetben, mintha egy  kupak lenne  wave

Nagyon el vagy tűnve! Kiss
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4306 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:39:33 »

Nagyon el vagy tűnve! Kiss
Szia Tomi,
Kikoltoztunk a csaladdal Svedbe es Lundban melozom most.
Sajna meg a forumot olvasni sincs idom nagyon, de nem is tudom mihez kezdenek a leirasok nelkul Smiley
Udv, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4307 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:43:38 »

Szia Tomi,
Kikoltoztunk a csaladdal Svedbe es Lundban melozom most.
Sajna meg a forumot olvasni sincs idom nagyon, de nem is tudom mihez kezdenek a leirasok nelkul Smiley
Udv, BB


Nofene! Odahagytad a Tetrapakot?

Az autókád elég jól viseli magát, bár éppen tegnap sikerült a bal hátsó vázcsonkba beletörni az egyik kerékagycsavart.

Nem volt igazán őszinte a mosolyom... De 4 óra tömény copás után sikerült kivarázsolni, úgyhogy megint egyben van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4308 Dátum: 2013.11.19 kedd, 18:09:58 »

Ne bántsuk a kollégát. Egy kérdése volt, amire a válasz másoknak teljesen egyértelmű. Ő elbizonytalanodott mert feltételezem nem minden nap cserél fékbetétet az autón. Általános szabály, hogy inkább kétszer kérdezz...


Már megint bíróskodsz felettem....... Miért is?

Ha feltűnt volna, akkor nem a fékbetétcseréjében "bántottam"  Cool, hanem egy alap dolgot reagáltam le kérdően és viccesen.
Megint nem olvasod el a hozzászólást, csak nekem támadsz.

"Melyik a jobb oldal? szembe allva az autoval vagy a masik oldal, mert az is lehet jobb, ha egy jobb kormanyos angol autot veszunk."

Erre viszont hadd nézzek már tágra nyílt szemekkel!  Shocked

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4309 Dátum: 2013.11.19 kedd, 18:13:47 »

Már megint bíróskodsz felettem....... Miért is?

Ha feltűnt volna, akkor nem a fékbetétcseréjében "bántottam"  Cool, hanem egy alap dolgot reagáltam le kérdően és viccesen.
Megint nem olvasod el a hozzászólást, csak nekem támadsz.

"Melyik a jobb oldal? szembe allva az autoval vagy a masik oldal, mert az is lehet jobb, ha egy jobb kormanyos angol autot veszunk."

Erre viszont hadd nézzek már tágra nyílt szemekkel!  Shocked



Tök OFF, de nem tudsz nekem erre valamit mondani? -> http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg835548#msg835548
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4310 Dátum: 2013.11.19 kedd, 18:18:48 »

Tök OFF, de nem tudsz nekem erre valamit mondani? -> http://mondeo.hu/index.php?topic=3.msg835548#msg835548

Írtam oda.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4311 Dátum: 2013.11.19 kedd, 19:13:51 »

Nofene! Odahagytad a Tetrapakot?

Az autókád elég jól viseli magát, bár éppen tegnap sikerült a bal hátsó vázcsonkba beletörni az egyik kerékagycsavart.

Nem volt igazán őszinte a mosolyom... De 4 óra tömény copás után sikerült kivarázsolni, úgyhogy megint egyben van.

AndyA


Azert nem Smiley Itt van Lundban a kozpont Smiley
Orulok, hogy megy meg a 2,2-es. Minden jot! BB wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4312 Dátum: 2013.11.19 kedd, 19:38:24 »

Sziasztok,

Meg egy utolso kerdes a hatso fekbet cserevel kapcsolatosan. Egy cimbim meselte, hogy eleg nehez volt visszanyomniuk a munkahengert amikor ok csereltek.
Kitekertek picit a legtelenito csavart es az segitett. Ez butasag vagy jol johet?
Holnap futok neki.
Koszonom elore is a segitseget, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4313 Dátum: 2013.11.19 kedd, 19:46:30 »

Már megint bíróskodsz felettem....... Miért is?

Ha feltűnt volna, akkor nem a fékbetétcseréjében "bántottam"  Cool, hanem egy alap dolgot reagáltam le kérdően és viccesen.
Megint nem olvasod el a hozzászólást, csak nekem támadsz.

"Melyik a jobb oldal? szembe allva az autoval vagy a masik oldal, mert az is lehet jobb, ha egy jobb kormanyos angol autot veszunk."

Erre viszont hadd nézzek már tágra nyílt szemekkel!  Shocked


OFF:

Nyugi, nem akarok új frontot nyitni. Nem bíráskodom, meg semmi ilyesmi. Nem is akartam megbántani senkit, csak soxor a helyes válasz begépelése töredéke leütésbe kerül, mint körülírni a dolgot. Célom nem kioktatás és bíráskodás volt, hanem csak arra világítás, hogy sok dolog számunkra egyértelmű, de más számára nem. A bal mindenhol bal a jobb meg mindenhol jobb, de a kollégának más volt a gondolatmenete. Lehet, hogy csak simán túlvariálta a dolgot feleslegesen, de mint egy jól működő baráti és segítségnyújtó klubban kötelességünk segíteni neki. Lászlóval is ezen vitatkoztunk pár hónappal ezelőtt szinte kísértetiesen hasonló volt a sztori, de ott is kikerekedett.

Ha a hsz-em hangvétele kétértelmű volt, akkor én kérek elnézést, de támadás Isten látja lelkem nem volt belekódolva!

Ahol én dolgozom, ott már megtanultam mosolyogni az ilyen dolgokon. Van olyan, akinek tízmillás gépe van, alkatrész kell hozzá és azt sem tudja mi a gépénak a típusa. A másiknak meg 100 kilowattos akkumulátor kellett! És bizony ezeken a gépeken van vagy harminc szíj és lánc és bizony ott is bajban vannak, hogy melyik a bal és melyik a jobb!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4314 Dátum: 2013.11.19 kedd, 19:48:55 »

Sziasztok,

Meg egy utolso kerdes a hatso fekbet cserevel kapcsolatosan. Egy cimbim meselte, hogy eleg nehez volt visszanyomniuk a munkahengert amikor ok csereltek.
Kitekertek picit a legtelenito csavart es az segitett. Ez butasag vagy jol johet?
Holnap futok neki.
Koszonom elore is a segitseget, BB

Nem butaság, és amúgy sem olyan nagy baj, ha nem nyomod vissza az egész rendszeren keresztül a fékfolyadékot, hanem kimegy a légtelenítőn. De akkor ne csak kicsit kinyitva, hanem rendesen, csővel a légtelenítőn. Nyugodtan, nekem még nem okozott gondot. Csak utána ellenőrizni kell a fékfolyadék-szintet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4315 Dátum: 2013.11.19 kedd, 20:42:47 »

Sziasztok,

Meg egy utolso kerdes a hatso fekbet cserevel kapcsolatosan. Egy cimbim meselte, hogy eleg nehez volt visszanyomniuk a munkahengert amikor ok csereltek.
Kitekertek picit a legtelenito csavart es az segitett. Ez butasag vagy jol johet?
Holnap futok neki.
Koszonom elore is a segitseget, BB
annélkül is vissza lehet tolni-csavarni a dugattyút.ha kinyitjátok a légtelenítőt,akkor miután végeztetek a cserével ,lehet légteleníteni is a rendszert,biztos ami biztos alapon......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4316 Dátum: 2013.11.20 szerda, 12:49:43 »

Sziasztok,
Egyik oldal siman sikerult a masik nem Sad ahol jobban el volt kopva a betet.
Meg a pillanatszoritom es tonkrement igaz olcso darab volt.
Nem birtam visszakapatni Sad es nehez pillanatszoritoval es flexkulccsal egyszerre nyomni es tekerni, de a tanulsag, hogy nem szabad ennyire elkoptatni amennyire en tettem Sad

Kerdes: lehet itt kapni olcson ford sierra-hoz valo nyomo es tekero szerszamot. Szerintetek az jo lehet?

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Broms/Bromskolvsverktyg-19234/

Elobe megnezem majd munka utan csak hatha van valakinek?!

Koszonet es udv, BB
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.20 szerda, 12:51:30 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4317 Dátum: 2013.11.20 szerda, 12:57:46 »

Sziasztok,
Egyik oldal siman sikerult a masik nem Sad ahol jobban el volt kopva a betet.
Meg a pillanatszoritom es tonkrement igaz olcso darab volt.
Nem birtam visszakapatni Sad es nehez pillanatszoritoval es flexkulccsal egyszerre nyomni es tekerni, de a tanulsag, hogy nem szabad ennyire elkoptatni amennyire en tettem Sad

Kerdes: lehet itt kapni olcson ford sierra-hoz valo nyomo es tekero szerszamot. Szerintetek az jo lehet?

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Broms/Bromskolvsverktyg-19234/

Elobe megnezem majd munka utan csak hatha van valakinek?!

Koszonet es udv, BB

A kép alapján ezzel "sima" dugattyúkat lehet visszanyomni.
Ahol egyben van a kézifék is, ott a nyomó rész végére kell ugye két köröm is. Ez akad bele a dugattyúban kialakított részebe és úgy tudja forgatni is a befele nyomás közben.
A körmök mérete, távolsága fék mérettől függően (gyártók, típusok) eltérő.

Van jobb és bal menetes tekerő is.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.20 szerda, 13:00:40 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4318 Dátum: 2013.11.20 szerda, 12:58:37 »

Sziasztok,
Egyik oldal siman sikerult a masik nem Sad ahol jobban el volt kopva a betet.
Meg a pillanatszoritom es tonkrement igaz olcso darab volt.
Nem birtam visszakapatni Sad es nehez pillanatszoritoval es flexkulccsal egyszerre nyomni es tekerni, de a tanulsag, hogy nem szabad ennyire elkoptatni amennyire en tettem Sad

Kerdes: lehet itt kapni olcson ford sierra-hoz valo nyomo es tekero szerszamot. Szerintetek az jo lehet?

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Broms/Bromskolvsverktyg-19234/

Elobe megnezem majd munka utan csak hatha van valakinek?!

Koszonet es udv, BB

Azt nézd meg, hogy az a keresztbe fémlap elég hosszú legyen a Mondeo féknyereghez. Ha alá tudod tenni, be tud feszülni oda a szerszám, akkor szerintem gond nélkül jó a tiédhez is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4319 Dátum: 2013.11.20 szerda, 13:00:54 »

Azert nem Smiley Itt van Lundban a kozpont Smiley
Orulok, hogy megy meg a 2,2-es. Minden jot! BB wave


Volt egy turbocsere, de Ervin megoldotta. Azon kívül kb. semmi, legalábbis nagyobb lélegzetű dolog nem. Lassan esedékes lesz a kettős tömegű, az injektorokra már 2,5 éve azt mondták, hogy következő tavaszra vissza fogom vinni őket, azután mégis mennek.

Kapott Focus ST II fékeket 320-as tárcsával, meg egy kupac egyéb csicsát, rá se ismernél. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4320 Dátum: 2013.11.20 szerda, 13:02:14 »

A kép alapján ezzel "sima" dugattyúkat lehet visszanyomni.
Ahol egyben van a kézifék is, ott a nyomó rész végére kell ugye két köröm is. Ez akad bele a dugattyúban kialakított részebe és úgy tudja forgatni is a befele nyomás közben.
A körmök mérete, távolsága fék mérettől függően (gyártók, típusok) eltérő.

Van jobb és bal menetes tekerő is.

Arra jó lehet ez is, hogy feszít, valami szerszámmal teker, megint feszít, megint teker. Mint az asztalosszorítóval. A kétféle menetes, Mondeohoz illő szerszámpárt szerintem sokkal drágábban kapná csak meg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4321 Dátum: 2013.11.20 szerda, 13:10:11 »

Sziasztok,
Egyik oldal siman sikerult a masik nem Sad ahol jobban el volt kopva a betet.
Meg a pillanatszoritom es tonkrement igaz olcso darab volt.
Nem birtam visszakapatni Sad es nehez pillanatszoritoval es flexkulccsal egyszerre nyomni es tekerni, de a tanulsag, hogy nem szabad ennyire elkoptatni amennyire en tettem Sad

Kerdes: lehet itt kapni olcson ford sierra-hoz valo nyomo es tekero szerszamot. Szerintetek az jo lehet?

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Broms/Bromskolvsverktyg-19234/

Elobe megnezem majd munka utan csak hatha van valakinek?!

Koszonet es udv, BB

Szerintem inkább szerezz egy ilyet -> http://www.ebay.co.uk/itm/LASER-5541-3-8-DRIVE-REAR-BRAKE-CALIPER-REWIND-CUBE-TOOL-/200979417879?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2ecb4e8b17, és egy 3/8-os racsnival (meg egy rövid hosszabbítóval) vissza fog menni, csak tolni kell közben egy kicsit.

Legalábbis a 2005 előtti nyergek ezzel a módszerrel (azzal a különbséggel, hogy 12-es imbuszt használva a kocka helyett) simán visszamentek nekem, nem kellett sokat küzdeni velük, vagy szorítóval összenyomni fél tekerésenként.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4322 Dátum: 2013.11.20 szerda, 13:45:40 »

Koszi, de ebay-re nincs idom ma este meg akarom csinalni.
Ez biztos jo lehet ugye?

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Broms/Bromskolvsverktyg-15-delar-191255/

Koszonet  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4323 Dátum: 2013.11.20 szerda, 15:32:12 »

Koszi, de ebay-re nincs idom ma este meg akarom csinalni.
Ez biztos jo lehet ugye?

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Broms/Bromskolvsverktyg-15-delar-191255/

Koszonet  wave
Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy profi, fékhengerekhez kialakított szerszám készlet. Nekem is ilyen van azzal a különbséggel, hogy egy jobbos és egy balos menetes orsó van a készletemben. Évek óta használom minden gond nélkül. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.20 szerda, 16:23:24 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4324 Dátum: 2013.11.20 szerda, 20:57:19 »

Koszi, de ebay-re nincs idom ma este meg akarom csinalni.
Ez biztos jo lehet ugye?

http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Broms/Bromskolvsverktyg-15-delar-191255/

Koszonet  wave
1 asztalos szorító es 1 vizpumpafogo is elég.  De a celszerszam a legjobb az biztos
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4325 Dátum: 2013.11.20 szerda, 21:01:59 »

1 asztalos szorító es 1 vizpumpafogo is elég.  De a celszerszam a legjobb az biztos
nekem a flexkulcs tesco-s pillanatszorítóval is sikerült!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #4326 Dátum: 2013.11.20 szerda, 21:12:29 »

nekem a flexkulcs tesco-s pillanatszorítóval is sikerült!
Nekem meg ilyen módszerrel  (igaz 12mm -es fejű csavar jobb lett volna )http://kepfeltoltes.hu/view/131120/2013-09-07_16.53.47_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4327 Dátum: 2013.11.20 szerda, 21:51:22 »

Volt egy turbocsere, de Ervin megoldotta. Azon kívül kb. semmi, legalábbis nagyobb lélegzetű dolog nem. Lassan esedékes lesz a kettős tömegű, az injektorokra már 2,5 éve azt mondták, hogy következő tavaszra vissza fogom vinni őket, azután mégis mennek.

Kapott Focus ST II fékeket 320-as tárcsával, meg egy kupac egyéb csicsát, rá se ismernél. Smiley

AndyA
Hali Andy,
A turbot sajnalom, de a kettostomegud jol birja  eljen
Orulok, hogy sok jo dolgot teszel ra Smiley Udv, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4328 Dátum: 2013.11.20 szerda, 21:57:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ez egy profi, fékhengerekhez kialakított szerszám készlet. Nekem is ilyen van azzal a különbséggel, hogy egy jobbos és egy balos menetes orsó van a készletemben. Évek óta használom minden gond nélkül. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
Szia László!
Vegul a celszerszammal sikerult ma este a jobb oldal is. A pillanatszoritoval es flexkulccsal nem birtam visszakapatni pedig meg a legtelenitot is megnyitottam mar kinomban, de ugy sem ment. A bal oldal az siman ment celszerszam nelkul.
Most legtelenites a kerdes, mert csak masodik fekezesre jon meg a fek es mert ezt sem csinaltam meg: ket emberes gondolom valaki nyomva tartja a feket en addig meg ezt a bizonyos jobb oldalt kicsit megnyitom. Jo lesz igy? Meddig kell ezt ismetelgetni? Amig fel nem kemenyedik teljesen a pedal?
Koszonettel es udvozlettel, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4329 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:12:05 »

Hali Andy,
A turbot sajnalom, de a kettostomegud jol birja  eljen
Orulok, hogy sok jo dolgot teszel ra Smiley Udv, BB

Kopog már, de mivel 95% autópályán megyek tempomattal, nincs mitől tönkremenjen. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4330 Dátum: 2013.11.20 szerda, 22:43:47 »

-0.9 bar.
Szia László!

szerintem a nyomás értéke nem lehet negatív. A légköri nyomás 1 bar, és fizikából azt tanultuk, hogy a légköri nyomásnál kisebb nyomás a vákuum, tehát a 0,9 bar már vákuum.

Megeshet, hogy én tudom rosszul, de szerintem így van. Aztán majd kiigazítanak a nagyok, ha tévednék...

Tisztelettel: Joxer! integet2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4331 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 06:27:41 »

Szia László!
Vegul a celszerszammal sikerult ma este a jobb oldal is. A pillanatszoritoval es flexkulccsal nem birtam visszakapatni pedig meg a legtelenitot is megnyitottam mar kinomban, de ugy sem ment. A bal oldal az siman ment celszerszam nelkul.
Most legtelenites a kerdes, mert csak masodik fekezesre jon meg a fek es mert ezt sem csinaltam meg: ket emberes gondolom valaki nyomva tartja a feket en addig meg ezt a bizonyos jobb oldalt kicsit megnyitom. Jo lesz igy? Meddig kell ezt ismetelgetni? Amig fel nem kemenyedik teljesen a pedal?
Koszonettel es udvozlettel, BB

Tisztelt Fórumtárs!
A féklégtelenítés segédberendezés nélkül 2 emberes. Első lépés feltöltöd a fékolajtartályt maximumra. Kell egy vékony műanyagcső, melyet ráhelyezel a légtelenítő csavarra, és egy edény amibe felfogod a légtelenítéskor a kiömlő fékolajat. A légtelenítőcsavar meglazításához, mindenképp csillag kulcsot használj. Egy személy felpumpálja a féket keményre, és folyamatosan nyomva tartja. Eközben a másik megoldja a csavart, ügyelve a kinyomódó fékfolyadékra. Ekkor a fékpedál bemegy a padlóig. Ilyenkor is nyomva van a pedál, miközben el kell zárni a légtelenítő csavart. A folyamatot többször egymás után megismételve, a fék lelégtelenedik. A légtelenítést, mindig a legtávolabbi pontokon kezdjük. PL. A következő sorrendben. BH, JE, JH, BE. Minden keréknél meg kell ismételni az előbb leírt folyamatot. Legutoljára érdemes, a kuplung munkahengert légteleníteni. Ez is a fékolaj körben van. A légtelenítő csavarja megtalálható a sebváltóház. tetején. Ha a fék megfelelően van légtelenítve akkor álló motor esetében a pedál, az első, második, benyomásra felkeményedik. Ha ilyen állapotban beindítod a motort, a fékpedál befog süllyedni egy darabig, ami azt mutatja, hogy a fékrásegítőd jól működik. Sok sikert a munkához. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4332 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 06:38:30 »

Szia László!

szerintem a nyomás értéke nem lehet negatív. A légköri nyomás 1 bar, és fizikából azt tanultuk, hogy a légköri nyomásnál kisebb nyomás a vákuum, tehát a 0,9 bar már vákuum.

Megeshet, hogy én tudom rosszul, de szerintem így van. Aztán majd kiigazítanak a nagyok, ha tévednék...

Tisztelettel: Joxer! integet2
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen tudom, miről beszélsz. A hsz-ben ha figyelted -0.9 bar nyomást írtam. Ezt azért tettem mert a műszer nem vákuumban, hanem Bar-ban van kalibrálva, mínusz előjellel. Ja és el ne felejtsem, a műszernek van egy + tartománya is és képzeld el még van egy 0 átmenet is, szintén Bar-ban kalibrálva. Szerintem mindenki sejtette, hogy miről írok. Az egy más kérdés, hogy elméleti síkon igazad van, és hogy ezt a kérdést már egyszer letárgyaltuk wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 06:40:19 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4333 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 07:03:54 »

ezt a kérdést már egyszer letárgyaltuk wave
De még fáj a krokodilemelő-ügy! eplus2
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #4334 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 10:19:34 »

sziasztok,
Jurid szettet probalta mar valaki?
40 lenne a komplett elso 2 tarcsa, plussz a betetek.
Koszi,
tibi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4335 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 10:23:03 »

sziasztok,
Jurid szettet probalta mar valaki?
40 lenne a komplett elso 2 tarcsa, plussz a betetek.
Koszi,
tibi

Én régen hallottam a Juridról, akkor jónak számított... Manapság meg már sok a xar.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4336 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 13:52:08 »

De még fáj a krokodilemelő-ügy! eplus2
Tisztelt Fórumtárs!
Meggondoltam magam. Ha ingyen adod, akkor elfogadom azt a lepusztult árkágyil-krákágyilt. nyes
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4337 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:20:54 »

Sziasztok,
Legtelenitettem a rendszert igazabol csak a jobb hatso oldalnal volt par pici buborek.
Fek kemeny es priman fog mar.
Viszont a fek es a kezifek is mashol fog mindketto kicsit tavolabb az eredeti ponttol.

Kerdesem: ez azert van, mert tarcsat nem csereltem csak beteteket es a dugattyut teljesen visszatekertem?
Beall majd ez vagy ez a normalis ilyen esetben?
Koszonettel es udvozlettel, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4338 Dátum: 2013.11.22 péntek, 06:24:44 »

Sziasztok,
Legtelenitettem a rendszert igazabol csak a jobb hatso oldalnal volt par pici buborek.
Fek kemeny es priman fog mar.
Viszont a fek es a kezifek is mashol fog mindketto kicsit tavolabb az eredeti ponttol.

Kerdesem: ez azert van, mert tarcsat nem csereltem csak beteteket es a dugattyut teljesen visszatekertem?
Beall majd ez vagy ez a normalis ilyen esetben?
Koszonettel es udvozlettel, BB
beáll magától.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4339 Dátum: 2013.11.22 péntek, 14:23:24 »

Szia László!
Vegul a celszerszammal sikerult ma este a jobb oldal is. A pillanatszoritoval es flexkulccsal nem birtam visszakapatni pedig meg a legtelenitot is megnyitottam mar kinomban, de ugy sem ment. A bal oldal az siman ment celszerszam nelkul.
Most legtelenites a kerdes, mert csak masodik fekezesre jon meg a fek es mert ezt sem csinaltam meg: ket emberes gondolom valaki nyomva tartja a feket en addig meg ezt a bizonyos jobb oldalt kicsit megnyitom. Jo lesz igy? Meddig kell ezt ismetelgetni? Amig fel nem kemenyedik teljesen a pedal?
Koszonettel es udvozlettel, BB

A fékfolyadék kiegyelítő kupak tartályát lecsavartad? Ha nem, akkor tényleg nehéz lehet visszanyomni  Wink
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4340 Dátum: 2013.11.22 péntek, 14:45:29 »

A fékfolyadék kiegyelítő kupak tartályát lecsavartad? Ha nem, akkor tényleg nehéz lehet visszanyomni  Wink
Akkor ez volt a hiba Smiley Termeszetesen lecsavartam es allandoan ellenoriztem a szintet a szuper leiras alapjan  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4341 Dátum: 2013.11.22 péntek, 14:46:15 »

beáll magától.
Akkor jo es koszi Alf a telefonos tamogatast, BB  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4342 Dátum: 2013.11.22 péntek, 20:10:08 »

Akkor jo es koszi Alf a telefonos tamogatast, BB  eljen
nagyon szívesen bármikor máskor is! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
akos0704
Vendég
« Új hozzászólás #4343 Dátum: 2013.11.22 péntek, 21:35:17 »

Üdv mindenkinek!

2001es tddihez keresnék első+hátsó fékszettet(tárcsa+betét)Ha valakinek van eladó kérem jelezze!Vagy esetleg valaki aki tud szerezni bolti ár alatt!Köszönöm előre is!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4344 Dátum: 2013.11.22 péntek, 21:37:17 »

Üdv mindenkinek!

2001es tddihez keresnék első+hátsó fékszettet(tárcsa+betét)Ha valakinek van eladó kérem jelezze!Vagy esetleg valaki aki tud szerezni bolti ár alatt!Köszönöm előre is!

alkatreszek.hu-n elég olcsón lehet kapni őket más webshopos árakhoz képest.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4345 Dátum: 2013.11.23 szombat, 17:17:25 »

lpr betéttel van valakinek tapasztalata?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4346 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 23:41:20 »

A katalógusban kérkednek..... az egy dolog. a Marketing nagy erő.....
Mert nekem van ABS, ESP...de szerintem nincs EBA ....pedig csak egy szoftver, mert minden megvan hozzá kocsiban

Éppen nézelődtem eTIS-ben és ezt találtam:
"On vehicles built from 02/2003 with stability assist, the mechanical EBA has been replaced with an electronic EBA function. The EBA function is an integral part of the stability assist module incorporates and provides improved emergency brake assistance."

Szóval a 2003/02 utáni ESP-s kocsikban ha azt is írja az internetes eTIS a felszereltségnél, hogy nincs EBA, akkor is van, csak nem a főfékhenger csinálja, mint az az előttiekben, hanem az ABS/ESP kocka.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4347 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 07:46:35 »

Éppen nézelődtem eTIS-ben és ezt találtam:
"On vehicles built from 02/2003 with stability assist, the mechanical EBA has been replaced with an electronic EBA function. The EBA function is an integral part of the stability assist module incorporates and provides improved emergency brake assistance."

Szóval a 2003/02 utáni ESP-s kocsikban ha azt is írja az internetes eTIS a felszereltségnél, hogy nincs EBA, akkor is van, csak nem a főfékhenger csinálja, mint az az előttiekben, hanem az ABS/ESP kocka.

Érdekes kutatást végeztél, főleg ennyire visszamenően.  integet2
A fékasszisztens-t sosem tudja a főfékhenger csinálni, mert azt csak a vezető lába működteti más nem. Természetesen az ABS/ESP tömb-ben van nyomást előállító szivattyú és tároló. Tehát "onnan indul" a plusz fékfolyadék nyomás ha úgy alakulna....

Ezért nem is értem, hogy ilyen felszereltségű autóban miért van olyan, hogy van benne és nincs benne. Mikor mindegyikbe lehetne vagy talán van is.  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4348 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 09:55:01 »

Érdekes kutatást végeztél, főleg ennyire visszamenően.  integet2
A fékasszisztens-t sosem tudja a főfékhenger csinálni, mert azt csak a vezető lába működteti más nem. Természetesen az ABS/ESP tömb-ben van nyomást előállító szivattyú és tároló. Tehát "onnan indul" a plusz fékfolyadék nyomás ha úgy alakulna....

Ezért nem is értem, hogy ilyen felszereltségű autóban miért van olyan, hogy van benne és nincs benne. Mikor mindegyikbe lehetne vagy talán van is.  fejvakaras

Akkor miért van más szervódob és főfékhenger az EBA-s autókban?   fejvakaras  Ott a pedál erővel/rásegítéssel variálnak?
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4349 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 10:14:18 »

Akkor miért van más szervódob és főfékhenger az EBA-s autókban?   fejvakaras  Ott a pedál erővel/rásegítéssel variálnak?
 

Ez látod jó kérdés. Én nem is gondoltam, hogy különbözőek. Mi az eltérés?
Nem foglalkoztam összehasonlítás szintem ezzel.


Egyféle főfékhengert látok Mondeo-hoz. Nincs kitétel, hogy milyen rendszer van az autóban. Tehát csereszabatos a kettő....
Ettől még lehet eltérés......de mi  fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.25 hétfő, 10:23:25 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.