Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:24:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3072045 alkalommal)
0 Felhasználó és 141 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 15:38:08 »

Tisztelt Fórumtárs!
Csak egy feltétellel!
Szigorúan a kezem alá dolgozol, és a minitalin a piát te állod! És a félre értések elkerülése végett, nem vízre és üdítőre gondoltam, hanem valami jó minőségű, páleszra és valami megfelelő kísérőre. A sörtöt nagyon szeretem, a pálesz után, de ha a sorrend változik, akkor se haragszom meg. nyes
Tisztelettel László! worship  

Azt hiszem, egy jó időre nem fogsz kijózanodni...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 15:40:03 »

Tisztelt Fórumtárs!
Csak egy feltétellel!
Szigorúan a kezem alá dolgozol, és a minitalin a piát te állod! És a félre értések elkerülése végett, nem vízre és üdítőre gondoltam, hanem valami jó minőségű, páleszra és valami megfelelő kísérőre. A sörtöt nagyon szeretem, a pálesz után, de ha a sorrend változik, akkor se haragszom meg. nyes
Tisztelettel László! worship  
Mindig is tudtam, hogy az autó alkohollal sokkal jobban megy!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 15:51:20 »

Mindig is tudtam, hogy az autó alkohollal sokkal jobban megy!
Tisztelt Fórumtárs!
Igazat beszélsz!
De a helyzet az, hogy kivételesen kivisznek az egész napra tervezett " régiós minitalira" és haza is visznek.
Így az én autóm továbbra is gázolajjal üzemel, méghozzá kiválóan. nyes
Tisztelettel László!. worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 16:01:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
Csak egy feltétellel!
Szigorúan a kezem alá dolgozol, és a minitalin a piát te állod! És a félre értések elkerülése végett, nem vízre és üdítőre gondoltam, hanem valami jó minőségű, páleszra és valami megfelelő kísérőre. A sörtöt nagyon szeretem, a pálesz után, de ha a sorrend változik, akkor se haragszom meg. nyes
Tisztelettel László! worship  
Csak viccőtem! eplus2
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 16:07:02 »

Csak viccőtem! eplus2

Nah, kiderül, hogy pénzbe kerülne a dolog, egyből visszakozik Cheesy
Taxis vagy-e?  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 18:44:40 »

Nah, kiderül, hogy pénzbe kerülne a dolog, egyből visszakozik Cheesy
Taxis vagy-e?  eplus2 eplus2
Engem szólított valaki?   eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 18:46:54 »

Nah, kiderül, hogy pénzbe kerülne a dolog, egyből visszakozik Cheesy
Taxis vagy-e?  eplus2 eplus2
hasonló-Taxis-e vagy? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 19:49:33 »

Kedves ford-szakértők!  worship
2001-es MK3 mondeomon már 2 éve küszködök ezzel a beragadós hátsó fék dologgal. Úgy döntöttem lecserélem az egész kócerájt facelift utánira. Azonban van pár kérdés ami nem tiszta nekem, hátha tudtok segíteni.

Szóval féknyergek, tartókonzolok, fékbetétek, féktárcsa csere 2005-ös évjáratra, ez ok. Bontóbol összekaparom. A gondom a fékbowdennel van. Azt is cserélem, mert szerintem nem százas. Csak fogóval lehet mozgatni, és akkor sem túl egyszerű. Mindegy, lecserélem.
Ez ugye 3 részből áll ha jól sejtem. Egy első rész, 2 hátsó rész, viszont gondban vagyok, hogy pontosan mit kell cseréljek.
Elég a 2 hátsó tagot? Vagy komplett első-hátsó részt? A kézifék karom az még első szériás automata állítós. Az maradhat ha csak a hátsó tagokat cserélem? Vagy teljes bowden de a régi kézifékkar maradhat? Vagy komplett bowdenszett + kézifékkar (manuálisra) csere kell? Mivel a bowdent ford szervízben fogom megvenni újonnan, ezért nagyon nem mindegy hogy csak egy részt vagy komplettet kell megvenni.

A segítséget előre is köszönöm.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 19:55:11 »

Kedves ford-szakértők!  worship
2001-es MK3 mondeomon már 2 éve küszködök ezzel a beragadós hátsó fék dologgal. Úgy döntöttem lecserélem az egész kócerájt facelift utánira. Azonban van pár kérdés ami nem tiszta nekem, hátha tudtok segíteni.

Szóval féknyergek, tartókonzolok, fékbetétek, féktárcsa csere 2005-ös évjáratra, ez ok. Bontóbol összekaparom. A gondom a fékbowdennel van. Azt is cserélem, mert szerintem nem százas. Csak fogóval lehet mozgatni, és akkor sem túl egyszerű. Mindegy, lecserélem.
Ez ugye 3 részből áll ha jól sejtem. Egy első rész, 2 hátsó rész, viszont gondban vagyok, hogy pontosan mit kell cseréljek.
Elég a 2 hátsó tagot? Vagy komplett első-hátsó részt? A kézifék karom az még első szériás automata állítós. Az maradhat ha csak a hátsó tagokat cserélem? Vagy teljes bowden de a régi kézifékkar maradhat? Vagy komplett bowdenszett + kézifékkar (manuálisra) csere kell? Mivel a bowdent ford szervízben fogom megvenni újonnan, ezért nagyon nem mindegy hogy csak egy részt vagy komplettet kell megvenni.

A segítséget előre is köszönöm.
Azt mondják az okosok, hogy az automata állításút érdemes cserélni manuálisra. Tehát neked a komplett csere lenne jó. Én a helyedben nem vennék gyári bowdent, kb 3500 Ft/db a Bárdiban a hátsó, az Elsőből pedig szerintem jó a bontott is.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 19:57:16 »

Kedves ford-szakértők!  worship
2001-es MK3 mondeomon már 2 éve küszködök ezzel a beragadós hátsó fék dologgal. Úgy döntöttem lecserélem az egész kócerájt facelift utánira. Azonban van pár kérdés ami nem tiszta nekem, hátha tudtok segíteni.

Szóval féknyergek, tartókonzolok, fékbetétek, féktárcsa csere 2005-ös évjáratra, ez ok. Bontóbol összekaparom. A gondom a fékbowdennel van. Azt is cserélem, mert szerintem nem százas. Csak fogóval lehet mozgatni, és akkor sem túl egyszerű. Mindegy, lecserélem.
Ez ugye 3 részből áll ha jól sejtem. Egy első rész, 2 hátsó rész, viszont gondban vagyok, hogy pontosan mit kell cseréljek.
Elég a 2 hátsó tagot? Vagy komplett első-hátsó részt? A kézifék karom az még első szériás automata állítós. Az maradhat ha csak a hátsó tagokat cserélem? Vagy teljes bowden de a régi kézifékkar maradhat? Vagy komplett bowdenszett + kézifékkar (manuálisra) csere kell? Mivel a bowdent ford szervízben fogom megvenni újonnan, ezért nagyon nem mindegy hogy csak egy részt vagy komplettet kell megvenni.

A segítséget előre is köszönöm.

Várj egy kicsit a cserével....
László fórumtárs most talált ki egy megoldást a berohadós nyergek gyógyítására.
A hátsó bowden csere miatt nem kell a kart is cserélni...csak ajánlott. A hátsó kézifékbowdenek egyformák.....az első viszont más a manuális és automata állítású kézifékkarnál.  Ne ford szervízbe vedd az alkatrészeket és jóval olcsóbban megúszod.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:01:20 »

Kedves ford-szakértők!  worship
2001-es MK3 mondeomon már 2 éve küszködök ezzel a beragadós hátsó fék dologgal. Úgy döntöttem lecserélem az egész kócerájt facelift utánira. Azonban van pár kérdés ami nem tiszta nekem, hátha tudtok segíteni.

Szóval féknyergek, tartókonzolok, fékbetétek, féktárcsa csere 2005-ös évjáratra, ez ok. Bontóbol összekaparom. A gondom a fékbowdennel van. Azt is cserélem, mert szerintem nem százas. Csak fogóval lehet mozgatni, és akkor sem túl egyszerű. Mindegy, lecserélem.
Ez ugye 3 részből áll ha jól sejtem. Egy első rész, 2 hátsó rész, viszont gondban vagyok, hogy pontosan mit kell cseréljek.
Elég a 2 hátsó tagot? Vagy komplett első-hátsó részt? A kézifék karom az még első szériás automata állítós. Az maradhat ha csak a hátsó tagokat cserélem? Vagy teljes bowden de a régi kézifékkar maradhat? Vagy komplett bowdenszett + kézifékkar (manuálisra) csere kell? Mivel a bowdent ford szervízben fogom megvenni újonnan, ezért nagyon nem mindegy hogy csak egy részt vagy komplettet kell megvenni.

A segítséget előre is köszönöm.

A művelet:






Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:10:36 »

Engem szólított valaki?   eplus2

Hesshess, nincs semmi ingyen elvihető  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:12:50 »

Várj egy kicsit a cserével....
László fórumtárs most talált ki egy megoldást a berohadós nyergek gyógyítására.
A hátsó bowden csere miatt nem kell a kart is cserélni...csak ajánlott. A hátsó kézifékbowdenek egyformák.....az első viszont más a manuális és automata állítású kézifékkarnál.  Ne ford szervízbe vedd az alkatrészeket és jóval olcsóbban megúszod.

Persze várok még, ez csak júniusban várható művelet lesz amikor az adóvisszatérítést megkapom.  vigyor3
Tehát akkor elvileg elég a 2 hátsó részt cserélni. Remélem az első rész nem hajlamos berohadni....
Mindent bontóbol szerzek majd be, kivéve a bowdent. bizonyos dolgokban nem bízom az utángyártottban. Főleg a fék körül. Ha veszek egy utángyártottat, tuti nem fog stimmelni.... rinya
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.27 csütörtök, 20:15:59 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:15:30 »

Persze várok még, ez csak júniusban várható művelet lesz amikor az adóvisszatérítést megkapom.  vigyor3
Tehát akkor elvileg elég a 2 hátsó részt cserélni. Remélem az első rész nem hajlamos berohadni....
Mindent bontóbol szerzek majd be, kivéve a bowdent. bizonyos dolgokban nem bízom az utángyártottban. Főleg a fék közül. Ha veszek egy utángyártottat, tuti nem fog stimmelni.... rinya
Ahogy gondolod, én azt vettem és stimmelt  integet2
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:19:20 »

Ahogy gondolod, én azt vettem és stimmelt  integet2

Értem és köszönöm, csak nem magyarországon élek. Ha itt élnél svédországban és mondanád, hogy az ikeában  nyes vetted és stimmel, akkor én is megvenném, csak itt egyedül nem akarok próbálgatni, mert tényleg drága lesz. Azért köszönöm.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:21:12 »

Persze várok még, ez csak júniusban várható művelet lesz amikor az adóvisszatérítést megkapom.  vigyor3
Tehát akkor elvileg elég a 2 hátsó részt cserélni. Remélem az első rész nem hajlamos berohadni....
Mindent bontóbol szerzek majd be, kivéve a bowdent. bizonyos dolgokban nem bízom az utángyártottban. Főleg a fék körül. Ha veszek egy utángyártottat, tuti nem fog stimmelni.... rinya

László most teszteli a megoldást....aztán publikálja. Elmondása szerint pár száz ft-os szimeringel gyógyíthatók a berohadós nyergek.  
Az első biztos nem rohad be....ott inkább a kézifékkar miatt lehet gond....főleg, ha nagyon fent fog.
Én hátra utángyártott bowdeneket vettem....8 ezerért a kettőt....és stimmel.  nyes  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:23:45 »

A művelet:








Ez már a manuális verzió? Vagy az autómatánál is van egy ilyen menetes szár a végén?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:25:45 »

Ez már a manuális verzió? Vagy az autómatánál is van egy ilyen menetes szár a végén?

Manuális.  Az automatán a kar feszíti a bowdent....amíg bírja.   Ezért más a 2 kézifékkarnál az első bowden.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:25:54 »

László most teszteli a megoldást....aztán publikálja. Elmondása szerint pár száz ft-os szimeringel gyógyíthatók a berohadós nyergek.  
Az első biztos nem rohad be....ott inkább a kézifékkar miatt lehet gond....főleg, ha nagyon fent fog.
Én hátra utángyártott bowdeneket vettem....8 ezerért a kettőt....és stimmel.  nyes  

Aránylag fent fog a kar, de nem vészes.
Mondjuk ha "László módszere" jó lesz, akkor elvileg egész olcsón meg lehet úszni. Jó lenne.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:27:38 »

Aránylag fent fog a kar, de nem vészes.
Mondjuk ha "László módszere" jó lesz, akkor elvileg egész olcsón meg lehet úszni. Jó lenne.

Akkor jobban jársz, ha keresel bontott manuális kart az első bowden résszel együtt.  Legalább egy szereléssel meg lesz minden..... 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:32:49 »

Manuális.  Az automatán a kar feszíti a bowdent....amíg bírja.   Ezért más a 2 kézifékkarnál az első bowden.
ha jó bontóstól veszed az rajta hagyja az első bowdent nekem Csabi 77 rajta hagyta!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:34:36 »

Akkor jobban jársz, ha keresel bontott manuális kart az első bowden résszel együtt.  Legalább egy szereléssel meg lesz minden..... 

Így gondolod, ugye? http://www.bildelsbasen.se/se-sv/Ford/FORD-MONDEO/2001_2006/Bromsar/Handbromsspak/Alla/ID-27290885/?page=1&order=price&asc=1
Elég rövidnek lászik az az első rész, azt nittem hosszabb..Smiley
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:35:02 »

ha jó bontóstól veszed az rajta hagyja az első bowdent nekem Csabi 77 rajta hagyta!

Tudom....csak jobb, ha figyelmeztetem, mert így biztos nem lesz elfelejtve.  Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:36:18 »

Így gondolod, ugye? http://www.bildelsbasen.se/se-sv/Ford/FORD-MONDEO/2001_2006/Bromsar/Handbromsspak/Alla/ID-27290885/?page=1&order=price&asc=1
Elég rövidnek lászik az az első rész, azt nittem hosszabb..Smiley

Ez jó.  eljen 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:37:21 »

Tudom....csak jobb, ha figyelmeztetem, mert így biztos nem lesz elfelejtve.  Smiley
az igaz  wave
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:43:05 »

Így gondolod, ugye? http://www.bildelsbasen.se/se-sv/Ford/FORD-MONDEO/2001_2006/Bromsar/Handbromsspak/Alla/ID-27290885/?page=1&order=price&asc=1
Elég rövidnek lászik az az első rész, azt nittem hosszabb..Smiley

Arra figyelj, hogy a bal és jobb kormányos autónak más a kézifékkarja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:47:41 »

Arra figyelj, hogy a bal és jobb kormányos autónak más a kézifékkarja.

Na bakker, még ez is. Remek.  Hát remélem balkormányos, nem anglia ez.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:50:51 »

Na bakker, még ez is. Remek.  Hát remélem balkormányos, nem anglia ez.

Amit linkeltél az jó (balkormányos).....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 22:08:24 »

Köszönöm a hozzászólásokat, kezd összeállni a kép.
Egy utolsó kérdés. Ezt az automata kézifékkart lehet valahogy alaphelyzetbe állítani? Vagy ha már egyszer úgymond megfeszült, akkor úgy is marad?
Végülis maga az alkatrész nem hibás, ki kell mindenképp cserélni?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 22:10:55 »

Köszönöm a hozzászólásokat, kezd összeállni a kép.
Egy utolsó kérdés. Ezt az automata kézifékkart lehet valahogy alaphelyzetbe állítani? Vagy ha már egyszer úgymond megfeszült, akkor úgy is marad?
Végülis maga az alkatrész nem hibás, ki kell mindenképp cserélni?
Ahogy gondolod  smile

http://mondeo.hu/wiki/index.php/K%C3%A9zif%C3%A9k_%C3%B6nbe%C3%A1ll%C3%B3
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2014.03.28 péntek, 00:57:22 »

Persze várok még, ez csak júniusban várható művelet lesz amikor az adóvisszatérítést megkapom.  vigyor3
Tehát akkor elvileg elég a 2 hátsó részt cserélni. Remélem az első rész nem hajlamos berohadni....
Mindent bontóbol szerzek majd be, kivéve a bowdent. bizonyos dolgokban nem bízom az utángyártottban. Főleg a fék körül. Ha veszek egy utángyártottat, tuti nem fog stimmelni.... rinya
még a betéteket, tárcsákat is?  wow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2014.03.28 péntek, 01:06:11 »

Nekem most érkeztek meg a 2004.09 utáni, nem berohadós, bontott féknyergek kengyellel együtt. Holnap viszem kicsit rendbe rakatni (átnézés+tisztítás+porvédők cseréje, ha kell), de a retket és rozsdát leszámítva nem néznek ki rosszul.
Már vettem hozzá betéteket (meg új tárcsát is, mert 70eKm van a jelenlegiben, a múltkor ráadásul meg is égett kissé az egyik). Reményeim szerint jövő héten felkerül a helyére.
Bowden nem kell hozzá, ha jó a jelenlegi.
tegnap felkerültek helyükre a szépen megtisztított, feketére festett hátsó féknyergek (az érzés kedvéért új porvédőket is kaptak). Attila nagyon jó munkát végzett velük.  taps
érdekes tapasztalat, hogy a kézifék a beállítás ellenére is magasabban fog, de jobban adagolható (már ha ez számít valamit Smiley ) A manuális verzió gyárilag, de meg fogom nézni, hogy  2004.09 után változott-e a kézifék bowden, kar cikkszáma, a bowdenek hossza.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:21:27 »

A művelet:







Tisztelt Fórumtárs!
Kiválóak a képek eljen. El kéne menteni őket, hogy később is felhasználhatóak legyenek. A képfeltöltést.hu csak egy darabig őrzi meg a képeket. Sajna így tűnt el sok kép a FAQ topikból is. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:26:08 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kiválóak a képek eljen. El kéne menteni őket, hogy később is felhasználhatóak legyenek. A képfeltöltést.hu csak egy darabig őrzi meg a képeket. Sajna így tűnt el sok kép a FAQ topikból is. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

El van mentve a gépemen. Igyekszem sok dolgot lefényképezni, mert bármikor könnyebb szemléltetni úgy.
Sok fényképem van, telefonosak. De azért elfogadhatóak.

Tisztelettel Tibor!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:39:58 »

Tisztelt Fórumtársak!
Az átalakítással kapcsolatban. smile Ha a féknyereg a meleg tesztet is olyan jól tűri mint a -18°C-t,(sajna a fagyasztónk nem tud többet nyes) akkor a probléma leküzdve! Semmi szorulás, beragadás, no problem a tömítésnél, most már nagyon bizakodó vagyok a teljes sikerrel kapcsolatban. smile smile smile
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:44:57 »

Tisztelt László!

El van mentve a gépemen. Igyekszem sok dolgot lefényképezni, mert bármikor könnyebb szemléltetni úgy.
Sok fényképem van, telefonosak. De azért elfogadhatóak.

Tisztelettel Tibor!  wave
Kedves Tibor!
Nekem is nagyon sok kép elvan mentve a számítógépemen a későbbi dokumentálhatóság érdekében. A képeid minőségével semmi baj, annak ellenére hogy telefonnal készült. Ennél rosszabb soha ne legyen! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:46:58 »

Tisztelt Fórumtársak!
Az átalakítással kapcsolatban. smile Ha a féknyereg a meleg tesztet is olyan jól tűri mint a -18°C-t,(sajna a fagyasztónk nem tud többet nyes) akkor a probléma leküzdve! Semmi szorulás, beragadás, no problem a tömítésnél, most már nagyon bizakodó vagyok a teljes sikerrel kapcsolatban. smile smile smile
Tisztelettel László! worship

Tisztelt Fórumtárs!

Nekem még a 2004/9 előtti hátsó féknyergeim vannak. Köszönik szépen príma egészségnek örvendenek! Valóban fontos a gumik illeszkedése!
Le szoktam tisztítani a kar mögötti gumi tömítés környékét. Ellenőrzöm a gumik állapotát és a végén réz spray-el fújom körbe, hogy a víz ne próbálkozzon a guminál. Gondoltam már a gumi tömítések szilikon zsírral való lekenésére is. Talán majd legközelebb az lesz.
Nem reménykedem az örök életében, de ha lehet kihúzom még vele amíg lehet.

Tisztelettel Tibor!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2014.03.28 péntek, 08:19:36 »

tegnap felkerültek helyükre a szépen megtisztított, feketére festett hátsó féknyergek (az érzés kedvéért új porvédőket is kaptak). Attila nagyon jó munkát végzett velük.  taps
érdekes tapasztalat, hogy a kézifék a beállítás ellenére is magasabban fog, de jobban adagolható (már ha ez számít valamit Smiley ) A manuális verzió gyárilag, de meg fogom nézni, hogy  2004.09 után változott-e a kézifék bowden, kar cikkszáma, a bowdenek hossza.
eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:32:20 »

még a betéteket, tárcsákat is?  wow1

A betéteket nem, de a tárcsát bontóbol veszem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:40:00 »

A betéteket nem, de a tárcsát bontóbol veszem.

A tárcsát nem kell cserélni, ugyanaz, mint a váltás előtt.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:44:27 »

A betéteket nem, de a tárcsát bontóbol veszem.

Kopó alkatrészt bontóból???
Tudom én, hogy a pénz nagy úr, de...
Most vettem 6000/db-ért vadiúj hátsó tárcsákat. Ez úgy saccperkb fél tank üzemanyag.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:56:22 »

Kopó alkatrészt bontóból???
Tudom én, hogy a pénz nagy úr, de...
Most vettem 6000/db-ért vadiúj hátsó tárcsákat. Ez úgy saccperkb fél tank üzemanyag.

Na igen, de itt (svédország) 35.000 Ft a pár utángyártott tárcsa. Lehet ugyan kapni 6.000-ért is, de azt hallottam azok hajlamosak vetemedni meg ilyenek. Inkább veszek bontóbol olyat ami nem kopott, frissen tört autóbol van. Interneten rendelem, tehát kb. 200 féle tárcsából tudok választani.
Vagy ez nagyon hülyeség? Ha azt mondjátok egyhangúan, hogy őrült vagyok, akkor megveszem az újat.  Roll Eyes
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:59:58 »

Na igen, de itt (svédország) 35.000 Ft a pár utángyártott tárcsa. Lehet ugyan kapni 6.000-ért is, de azt hallottam azok hajlamosak vetemedni meg ilyenek. Inkább veszek bontóbol olyat ami nem kopott, frissen tört autóbol van. Interneten rendelem, tehát kb. 200 féle tárcsából tudok választani.
Vagy ez nagyon hülyeség? Ha azt mondjátok egyhangúan, hogy őrült vagyok, akkor megveszem az újat.  Roll Eyes

Őrült vagy.  vigyor3 Vedd meg itthon, és kérd meg egy magyar ismerősödet, hogy postázza el neked.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:00:28 »

Na igen, de itt (svédország) 35.000 Ft a pár utángyártott tárcsa. Lehet ugyan kapni 6.000-ért is, de azt hallottam azok hajlamosak vetemedni meg ilyenek. Inkább veszek bontóbol olyat ami nem kopott, frissen tört autóbol van. Interneten rendelem, tehát kb. 200 féle tárcsából tudok választani.
Vagy ez nagyon hülyeség? Ha azt mondjátok egyhangúan, hogy őrült vagyok, akkor megveszem az újat.  Roll Eyes
35 egy pár normális minőségű féktárcsáért nem olyan vészes. Bontottat én abból nem vennék, az tuti.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:07:37 »

Na igen, de itt (svédország) 35.000 Ft a pár utángyártott tárcsa. Lehet ugyan kapni 6.000-ért is, de azt hallottam azok hajlamosak vetemedni meg ilyenek. Inkább veszek bontóbol olyat ami nem kopott, frissen tört autóbol van. Interneten rendelem, tehát kb. 200 féle tárcsából tudok választani.
Vagy ez nagyon hülyeség? Ha azt mondjátok egyhangúan, hogy őrült vagyok, akkor megveszem az újat.  Roll Eyes

Őrült vagy Cheesy
A 200 féle tárcsából interneten keresztül honnan tudod megállapítani, hogy felizzás után nem-e öntöttek rá jéghideg vizet pl.
Vegyél újat!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:19:43 »

Ok, megadom magam  worship megveszem az újat. Köszönöm.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:28:56 »

Tisztelt Fórumtársak!
Az átalakítással kapcsolatban. smile Ha a féknyereg a meleg tesztet is olyan jól tűri mint a -18°C-t,(sajna a fagyasztónk nem tud többet nyes) akkor a probléma leküzdve! Semmi szorulás, beragadás, no problem a tömítésnél, most már nagyon bizakodó vagyok a teljes sikerrel kapcsolatban. smile smile smile
Tisztelettel László! worship
Szerintem áztasd be vízbe is, mert ugye a gondot a víz beszivárgása és a rozsdásodás okozza.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:31:01 »

Tisztelt Fórumtárs!

Nekem még a 2004/9 előtti hátsó féknyergeim vannak. Köszönik szépen príma egészségnek örvendenek! Valóban fontos a gumik illeszkedése!
Le szoktam tisztítani a kar mögötti gumi tömítés környékét. Ellenőrzöm a gumik állapotát és a végén réz spray-el fújom körbe, hogy a víz ne próbálkozzon a guminál. Gondoltam már a gumi tömítések szilikon zsírral való lekenésére is. Talán majd legközelebb az lesz.
Nem reménykedem az örök életében, de ha lehet kihúzom még vele amíg lehet.

Tisztelettel Tibor!
Én is ezt hittem, míg egyszer csak úgy nem maradt a kézifék Smiley eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2014.03.28 péntek, 12:03:02 »

Én is ezt hittem, míg egyszer csak úgy nem maradt a kézifék Smiley eplus2
Fél éve újíttattam fel a berohadós hátsó féknyergeket. Azóta nem is használtam, de a szerelő tegnap használta a kéziféket, és még működött, meg is lepődtem.
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:42:12 »

Sziasztok!

Fékbetét és féktárcsa csere előtt állok és érdekelne, hogy  milyen féktárcsákat és fékbetéteket érdemes venni az autóra?
Hol lehet jó árban beszerezni.
 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.