Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 18:03:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2742524 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4850 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:44:27 »

Sziasztok!

Fékbetét és féktárcsa csere előtt állok és érdekelne, hogy  milyen féktárcsákat és fékbetéteket érdemes venni az autóra?
Hol lehet jó árban beszerezni.
 worship

Tárcsából olyan kereket vennék, betétből meg olyan szögletes fajtát. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4851 Dátum: 2014.03.28 péntek, 13:47:49 »

Tárcsából olyan kereket vennék, betétből meg olyan szögletes fajtát. Smiley

AndyA

Én meg pont fordítva gondoltam!  taps

Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4852 Dátum: 2014.03.28 péntek, 14:39:09 »

Szerintem áztasd be vízbe is, mert ugye a gondot a víz beszivárgása és a rozsdásodás okozza.
Tisztelt Fórumtárs!
Abban tökéletesen biztos vagyok, hogy a szimering nem engedi be a vizet. De ahogy kéred próba-képp beáztatom. smile smile smile
A kiálló tengelyvéget megvédem a víztől, mivel egy teljesen felújított darabról van már szó. A nagy találkozóra magammal viszem és kézben megszemlélhető lessz. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.28 péntek, 18:27:17 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #4853 Dátum: 2014.03.28 péntek, 18:31:07 »

Na igen, de itt (svédország) 35.000 Ft a pár utángyártott tárcsa. Lehet ugyan kapni 6.000-ért is, de azt hallottam azok hajlamosak vetemedni meg ilyenek. Inkább veszek bontóbol olyat ami nem kopott, frissen tört autóbol van. Interneten rendelem, tehát kb. 200 féle tárcsából tudok választani.
Vagy ez nagyon hülyeség? Ha azt mondjátok egyhangúan, hogy őrült vagyok, akkor megveszem az újat.  Roll Eyes
http://www.mister-auto.se/sv/bromsskiva-bak/ford-mondeo-iii-kombi-bwy-2-0-16v-tddi-tdci-115hk_v15493_g900008.html itt nézted?
megbízható szállító csak én hollandba rendeltem
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Bleky
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4854 Dátum: 2014.03.28 péntek, 21:05:09 »


Fúúú, ezek nagyon jó árak. Nagyon szépen köszönöm. Nem ismertem az oldalt, de most elmentem. Szerintem ez lesz a nyerő.  worship
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4855 Dátum: 2014.03.29 szombat, 19:42:07 »

Sziasztok. wave
Egy tapasztalatot szeretnék megosztani veletek.
Adott volt egy hibakód:C1975 IVD Plausibilty failure (kormányszög jeladó hiba)Elm 327-tel kiolvasva.
Elsőnek csináltam egy: ABS Calibrate ESP Sensors-t ami valami oknál fogva nem sikerült,és már folyamatosan világított az ESP visszajelző.Átgondoltam,mit csináltam rosszul  falbav falbav tehát kihívás nyes
Második nekifutás:teljesen egyenes állás a kormányműnél,ill.a kerekeknél.Ismét kalibrálás és szerintem sikerült.(hibakód delete,visszajelző kialudt,próbaútnál sem jött ki  taps )
De lehet,hogy csak  a véletlen segített,de nekem megfelelt.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4856 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:10:08 »

Tisztelt Fórumtársak!
Felhívom a mélyen tisztelt publikum figyelmét, a következőkre!
A 2004 FL előtti hátsó féknyergek javításához nélkülözhetetlen ötlapú kulcskészlet, rendkívül kedvező áron beszerezhető:
www.lincos.eu.hu weboldalon, ötszög készlet DK-12003 B megnevezés alatt Br 1766 Ft+ szállítási költség.
A kulcs nélkül a hátsóféknyereg kézifékmozgató tengelye nem szerelhető ki. A csavarfej esetleges sérülésétől mindenkit óvok, mert a csavar speciális és külön nem beszerezhető. Ilyen kedvező áron még ez a készlet soha nem volt beszerezhető. Sajnos a készletben található CR-V 14 jelű kulcs önmagában nem beszerezhető. Aki kacérkodik a "beragadós" hátsó féknyereg teljes felújításával, annak mindenképp javaslom a készlet beszerzését. A készülő "cikkben" is felhívom a figyelmet a kulcs fontosságára és szükségszerűségére. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.31 hétfő, 19:12:30 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4857 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:18:39 »

Tisztelt Fórumtársak!
Felhívom a mélyen tisztelt publikum figyelmét, a következőkre!
A 2004 FL előtti hátsó féknyergek javításához nélkülözhetetlen ötlapú kulcskészlet, rendkívül kedvező áron beszerezhető:
www.lincos.eu.hu weboldalon, ötszög készlet DK-12003 B megnevezés alatt Br 1766 Ft+ szállítási költség.
A kulcs nélkül a hátsóféknyereg kézifékmozgató tengelye nem szerelhető ki. A csavarfej esetleges sérülésétől mindenkit óvok, mert a csavar speciális és külön nem beszerezhető. Ilyen kedvező áron még ez a készlet soha nem volt beszerezhető. Sajnos a készletben található CR-V 14 jelű kulcs önmagában nem beszerezhető. Aki kacérkodik a "beragadós" hátsó féknyereg teljes felújításával, annak mindenképp javaslom a készlet beszerzését. A készülő "cikkben" is felhívom a figyelmet a kulcs fontosságára és szükségszerűségére. wave
Tisztelettel László! worship
Szia.
Ő lenne az,egyről beszélünk?
http://www.lincos.eu/hu/fek/otszog-keszlet-dk-123003b
Nekem is csak ez hiányzik(féknyereg,kedv,idő az van). nyes

Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4858 Dátum: 2014.04.01 kedd, 07:21:42 »

Szia.
Ő lenne az,egyről beszélünk?
http://www.lincos.eu/hu/fek/otszog-keszlet-dk-123003b
Nekem is csak ez hiányzik(féknyereg,kedv,idő az van). nyes


Tisztelt Fórumtárs!
Igen, ez az a készlet egyről beszélünk. Nekem egy spéci német készletem van, de itt a kulcs márkája nem döntő tényező. Az az egy kérdéses csavar, bármilyen márkájú ötlapú kulccsal kivehető, ráadásul ritkán használja az ember. Aki saját maga akarja karban tartani és javítani a féket, annak ennyi pénzért mindenképp megéri és szükséges beruházni erre a kulcskészletre.  wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 07:30:25 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #4859 Dátum: 2014.04.01 kedd, 09:48:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
Igen, ez az a készlet egyről beszélünk. Nekem egy spéci német készletem van, de itt a kulcs márkája nem döntő tényező. Az az egy kérdéses csavar, bármilyen márkájú ötlapú kulccsal kivehető, ráadásul ritkán használja az ember. Aki saját maga akarja karban tartani és javítani a féket, annak ennyi pénzért mindenképp megéri és szükséges beruházni erre a kulcskészletre.  wave
Tisztelettel László! worship
Köszi az infót. worship worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4860 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:28:52 »

Sziasztok,

aki használ EBC red/greenstuff betéteket, milyen tapasztalatai vannak vele? (a brutális fékerőn kívül  vigyor3 )

Milyen gyorsan kopnak, mennyire eszik a tárcsát?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4861 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:26:19 »

Sziasztok,

aki használ EBC red/greenstuff betéteket, milyen tapasztalatai vannak vele? (a brutális fékerőn kívül  vigyor3 )

Milyen gyorsan kopnak, mennyire eszik a tárcsát?

A piros kb. 1:1-ben eszi a betétet és a tárcsát a szokásos 2 betét:1 tárcsa helyett. A hátsók lesznek lassan cserések, 100 ezer fölött mentem velük eddig. Az elsőket elvitték 70 ezer után (külön a betétet és a tárcsát, úgyhogy a további életükről nem tudok Smiley).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4862 Dátum: 2014.04.02 szerda, 08:52:51 »

A piros kb. 1:1-ben eszi a betétet és a tárcsát a szokásos 2 betét:1 tárcsa helyett. A hátsók lesznek lassan cserések, 100 ezer fölött mentem velük eddig. Az elsőket elvitték 70 ezer után (külön a betétet és a tárcsát, úgyhogy a további életükről nem tudok Smiley).

AndyA

Miért adtad el az elsőket, és mit használsz helyette? A 70ezer alatt mennyire fogyott el? Milyen tárcsával voltak párosítva? vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.02 szerda, 09:04:53 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4863 Dátum: 2014.04.02 szerda, 13:56:06 »

Miért adtad el az elsőket, és mit használsz helyette? A 70ezer alatt mennyire fogyott el? Milyen tárcsával voltak párosítva? vigyor3

ST foka fekje ment fel helyette, ahhoz meg uj tarcsa es betet kellett, mert mas meret.

A betetbol volt vagy 3-3,5 mm a kopasjelzoig. Tarcsa ketto volt hozza, mert a furt-mart nem jott be, felraktam helyette egy sima Bosch-t. Elobbit talan Scratch (ha jol emlekszem), utobbit Domi hasznalja azota is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4864 Dátum: 2014.04.02 szerda, 14:01:49 »

Sziasztok,

aki használ EBC red/greenstuff betéteket, milyen tapasztalatai vannak vele? (a brutális fékerőn kívül  vigyor3 )

Milyen gyorsan kopnak, mennyire eszik a tárcsát?
én greenstuffot használok, elől brembo max tárcsákkal hátul "sima" brembo tárcsákkal.
Nálam kb a gyári fékerőt hozza, megjegyezve hogy az is fényévekkel jobb mint a mondeó gyári fék. Amúgy eddig elégedett vagyok vele, jól bírja a strapát, és sokat kell gyakorloni, mire annyira felforrósítod, hogy csökkenjen a fékereje  vigyor3
a redstuff tudtommal még jobb ennél, de arra sztem emberi utcai használat mellett nem feltétlen van szükség
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4865 Dátum: 2014.04.02 szerda, 15:25:24 »

ST foka fekje ment fel helyette, ahhoz meg uj tarcsa es betet kellett, mert mas meret.

A betetbol volt vagy 3-3,5 mm a kopasjelzoig. Tarcsa ketto volt hozza, mert a furt-mart nem jott be, felraktam helyette egy sima Bosch-t. Elobbit talan Scratch (ha jol emlekszem), utobbit Domi hasznalja azota is.

AndyA
Mi volt a baj a fúrt mart tárcsával?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4866 Dátum: 2014.04.02 szerda, 15:27:17 »

Mi volt a baj a fúrt mart tárcsával?

Már nincs meg neki...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4867 Dátum: 2014.04.02 szerda, 15:37:29 »

én greenstuffot használok, elől brembo max tárcsákkal hátul "sima" brembo tárcsákkal.
Nálam kb a gyári fékerőt hozza, megjegyezve hogy az is fényévekkel jobb mint a mondeó gyári fék. Amúgy eddig elégedett vagyok vele, jól bírja a strapát, és sokat kell gyakorloni, mire annyira felforrósítod, hogy csökkenjen a fékereje  vigyor3
a redstuff tudtommal még jobb ennél, de arra sztem emberi utcai használat mellett nem feltétlen van szükség

Jóóólvan, de a Te autódnak csak a kezdőbetűje stimmel  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4868 Dátum: 2014.04.02 szerda, 15:42:20 »

Mi volt a baj a fúrt mart tárcsával?

A bemarasok pont olyan ivben voltak, hogy a betet szelevel kb. parhuzamosan futottak. Emiatt autopalyatemponal fekezeskor berezonalt az egesz, ahogy a betet szele kalapalt a bemarasokon a tarcsan.

A masik auton masfele furt-mart tarcsa van, sokkal hosszabb, laposabb iven futnak a bemarasok, annak nincs ilyen baja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4869 Dátum: 2014.04.02 szerda, 16:20:52 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ha már a különböző típusú fékbetéteknél tartunk. Én is GREENSTUFF betéteket használok elől és hátul, az eredeti gyári FOMOCO tárcsákkal. Tárcsa kopásról még nem tudok beszámolni, mert ahhoz nagyon új még a rendszer. Viszont ami már most jól látható. Nem porol nem szennyezi a felnit. A fékerő brutális, és ahogy az előzőekben olvashattuk, nagyon nehéz túlmelegíteni a betéteket. Ha a hosszabb távú tapasztalat normál tárcsakopásról tanúskodik, akkor nem alkalmazok más felállást csat ezt. Egy alakalommal szándékomban áll még kipróbálni, az EBC normál tárcsáját és a GREENSTUFF betét felállást. Az eddigi tapasztalataim alapján csak ajánlani tudom mindenkinek. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.02 szerda, 16:23:15 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4870 Dátum: 2014.04.02 szerda, 17:16:56 »

Kösz a hozzászólásokat mindenkinek. worship

Zimmermann tárcsákkal tervezem használni, (erről van valakinek tapasztalata? tetszik hogy bevonatolt, így nem rozsdásodik) csak azt nem tudom hogy green, vagy red betéttel... Most mi a legjobb beszerzési forrás a EBC betétekre?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4871 Dátum: 2014.04.02 szerda, 17:56:25 »

Most mi a legjobb beszerzési forrás a EBC betétekre?

Hívd fel a partnerek alatt az EBC fékes fickót, személyre szabott árakat ad, csak mond, hogy Mondeo klubtag vagy!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4872 Dátum: 2014.04.02 szerda, 18:17:34 »

Kösz a hozzászólásokat mindenkinek. worship

Zimmermann tárcsákkal tervezem használni, (erről van valakinek tapasztalata? tetszik hogy bevonatolt, így nem rozsdásodik) csak azt nem tudom hogy green, vagy red betéttel... Most mi a legjobb beszerzési forrás a EBC betétekre?
Tisztelt Fórumtárs!
Jelen pillanatban a www.fekmester.hu a legolcsóbb beszerzési forrás.  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4873 Dátum: 2014.04.02 szerda, 18:29:57 »

Tisztelt Fórumtárs!
Jelen pillanatban a www.fekmester.hu a legolcsóbb beszerzési forrás.  wave
Tisztelettel László! worship
én is tudok egyet aki olcsón adja mint a fékmester.a b.pestiek még a postán is spórolhatnak!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4874 Dátum: 2014.04.02 szerda, 19:31:55 »

Sziasztok!

A Zimmerman féktárcsából milyet érdemes venni.
Belső hűtésű, vagy van ami belső hűtés és + lyuggatott
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4875 Dátum: 2014.04.02 szerda, 19:33:32 »

Hívd fel a partnerek alatt az EBC fékes fickót, személyre szabott árakat ad, csak mond, hogy Mondeo klubtag vagy!
Emlékszem, hogy volt egy ilyen oldal, de most nem találtam meg  falbav  tudsz adni egy linket?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4876 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:06:03 »

Sziasztok!

A Zimmerman féktárcsából milyet érdemes venni.
Belső hűtésű, vagy van ami belső hűtés és + lyuggatott

Szia,

hol találtál lyuggatottat, és mennyiért? Illetve a sima mennyi a te beszerzési forrásodból?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4877 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:06:56 »

Emlékszem, hogy volt egy ilyen oldal, de most nem találtam meg  falbav  tudsz adni egy linket?

http://ebcbrakes.hu/

Kint van a főoldalon.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4878 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:12:51 »

Szia,

hol találtál lyuggatottat, és mennyiért? Illetve a sima mennyi a te beszerzési forrásodból?

A belső hűtésű az 22165Ft
lyuggatott 36641Ft Unix, de most nincs készleten
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4879 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:14:57 »

A belső hűtésű az 22165Ft
lyuggatott 36641Ft Unix, de most nincs készleten


És van kedvezményed az Unixnál?

Csak mert máshol sokkal olcsóbb.. Egyébként én simát vennék/veszek. Ha jobb fékhatást akarsz, akkor Red/Greenstuff betéttel.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4880 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:19:13 »

És van kedvezményed az Unixnál?

Csak mert máshol sokkal olcsóbb.. Egyébként én simát vennék/veszek. Ha jobb fékhatást akarsz, akkor Red/Greenstuff betéttel.


Első tárcsa ára 11526Ft/db
A hátsó 7899Ft/db de nincs raktáron  rinya
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4881 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:22:20 »

Általában amennyi a darab ár annyiért kapom meg a kettő darabot!
Jobbat nem tudok.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4882 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:25:05 »

Általában amennyi a darab ár annyiért kapom meg a kettő darabot!
Jobbat nem tudok.


Az nem rossz, de most a 22165-re, vagy a 11526ra gondolsz? nyes

Egyébként miért pont Zimmermann? Van vele tapasztalatod? Betétet is Zimmermannt akarsz hozzá?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4883 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:33:31 »

http://ebcbrakes.hu/

Kint van a főoldalon.
worship
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #4884 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:40:39 »

http://ebcbrakes.hu/

Kint van a főoldalon.
Hát itt a Yellowstuff 32.600 Ft, a Fékmesternél pedig 28.925 Ft. Ha az EBC Brakes nem ad valami jó kedvezményt akkor nem nagyon rúghat szerintem a partnerséggel labdába  szomoru1
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4885 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:42:25 »

Hát itt a Yellowstuff 32.600 Ft, a Fékmesternél pedig 28.925 Ft. Ha az EBC Brakes nem ad valami jó kedvezményt akkor nem nagyon rúghat szerintem a partnerséggel labdába  szomoru1

Nem tudom, még nem hívtam fel, de alapból ad 10%-ot, (amivel már kb ott vagy) lehet akár többet is.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4886 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:46:18 »

Az nem rossz, de most a 22165-re, vagy a 11526ra gondolsz? nyes

Egyébként miért pont Zimmermann? Van vele tapasztalatod? Betétet is Zimmermannt akarsz hozzá?

Nincs tapasztalatom , még nem kellet eddig cserélnem, most jött el az ideje egy nagy felújításnak.
Leségcsillapítók, fékek.
Igen lehet a betét is az lesz!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4887 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:47:47 »

Nincs tapasztalatom , még nem kellet eddig cserélnem, most jött el az ideje egy nagy felújításnak.
Leségcsillapítók, fékek.



Én is ki akarom most próbálni, tetszik hogy bevonatolt, így elvileg nem rozsdásodik...Elvileg. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4888 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:49:37 »

Én is ki akarom most próbálni, tetszik hogy bevonatolt, így elvileg nem rozsdásodik...Elvileg. vigyor3

És milyen betéteket veszel hozzá?
Hol szerzed meg a tárcsákat?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4889 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:53:22 »

És milyen betéteket veszel hozzá?
Hol szerzed meg a tárcsákat?

Agyalok a Red/Greenstuff betéteken, de elég borsos az áruk, és az sem tetszik hogy túl gyorsan koptatja a tárcsát. Olyan kellene legyen, hogy brutál a fékerő, de nem kopik. vigyor3

Ha nem EBC betét, akkor sima Zimmermann.(valószínű ez lesz) A kovács autóalkatrész vagy minél néztem, a szegedi jóáras cégnél. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4890 Dátum: 2014.04.02 szerda, 21:25:22 »

Agyalok a Red/Greenstuff betéteken, de elég borsos az áruk, és az sem tetszik hogy túl gyorsan koptatja a tárcsát. Olyan kellene legyen, hogy brutál a fékerő, de nem kopik. vigyor3

Ha nem EBC betét, akkor sima Zimmermann.(valószínű ez lesz) A kovács autóalkatrész vagy minél néztem, a szegedi jóáras cégnél. vigyor3
...ez olyan mint a szép öregasszony,meg a "jó munkát"....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4891 Dátum: 2014.04.02 szerda, 21:54:05 »

Agyalok a Red/Greenstuff betéteken, de elég borsos az áruk, és az sem tetszik hogy túl gyorsan koptatja a tárcsát. Olyan kellene legyen, hogy brutál a fékerő, de nem kopik. vigyor3

Ha nem EBC betét, akkor sima Zimmermann.(valószínű ez lesz) A kovács autóalkatrész vagy minél néztem, a szegedi jóáras cégnél. vigyor3
az ár nézőpont kérdése egy redstuff betét 2 tárcsát eszik ! én kb 10e km óta használom és nem kopott 0.2-et a tárcsám én mondjuk nem sokat hsználom városban  ,de számolj 10e alatt kopjon 0.4-et akkor is 50e km-t tudsz menni egy tárcsával.+ ha már egyszer állsz meg mondjuk egy őz előtt vagy kicsit lankad a figyelem és később fékezel lehet azzal megállsz az előtted lévő mögött a gyárival nem .akkor már vissza is hozta az árát ,mert fékhatásban ég és föld a különbség.
ezt mindenki mag dönti el de a fék olyan dolog amin nem szabad spórolni
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4892 Dátum: 2014.04.02 szerda, 22:03:19 »

az ár nézőpont kérdése egy redstuff betét 2 tárcsát eszik ! én kb 10e km óta használom és nem kopott 0.2-et a tárcsám én mondjuk nem sokat hsználom városban  ,de számolj 10e alatt kopjon 0.4-et akkor is 50e km-t tudsz menni egy tárcsával.+ ha már egyszer állsz meg mondjuk egy őz előtt vagy kicsit lankad a figyelem és később fékezel lehet azzal megállsz az előtted lévő mögött a gyárival nem .akkor már vissza is hozta az árát ,mert fékhatásban ég és föld a különbség.
ezt mindenki mag dönti el de a fék olyan dolog amin nem szabad spórolni
üdv Attila
eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #4893 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 07:10:26 »

Kedves fórumtársak, a hátsó féktárcsáknak mennyi a minimum kopási vastagsága?  smile ( Amikor már cserélni kell? ) Illetve kérdezném, hogy a 2002-es évjáratú kombi hátsó féknyereg helyettesíthető, pászol-e a fiatalabb évjáratúakkal? Ez a nyavalyás berohadós fajta  gun
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4894 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 07:36:51 »

Kedves fórumtársak, a hátsó féktárcsáknak mennyi a minimum kopási vastagsága?  smile ( Amikor már cserélni kell? ) Illetve kérdezném, hogy a 2002-es évjáratú kombi hátsó féknyereg helyettesíthető, pászol-e a fiatalabb évjáratúakkal? Ez a nyavalyás berohadós fajta  gun
Tisztelt Fórumtárs!
A hátsó féktárcsa minimum vastagsága: 10.2 mm Komplett tartókengyellel együtt igen cserélhető a 2004 FL utáni nyergekkel. Javaslom várd meg a cikket a beragadós fék felújításáról és átalakításáról a FAQ topikban. Hamarosan meg lesz. Szerintem olcsóbban megúszod, mint a teljes cserét. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.03 csütörtök, 07:47:02 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4895 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 07:38:23 »

Kedves fórumtársak, a hátsó féktárcsáknak mennyi a minimum kopási vastagsága?  smile ( Amikor már cserélni kell? ) Illetve kérdezném, hogy a 2002-es évjáratú kombi hátsó féknyereg helyettesíthető, pászol-e a fiatalabb évjáratúakkal? Ez a nyavalyás berohadós fajta  gun

10.2 mm a minimum vastagsága
0.015 mm a tűrés


szerk.:  László beelőzött!  wave    (mert én reggeliztem közben vigyor3)
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.03 csütörtök, 07:41:53 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4896 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 08:14:21 »

10.2 mm a minimum vastagsága
0.015 mm a tűrés


szerk.:  László beelőzött!  wave    (mert én reggeliztem közben vigyor3)

Mert állandóan azon jár az eszed, hogy bekapj valamit... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #4897 Dátum: 2014.04.04 péntek, 07:39:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
A hátsó féktárcsa minimum vastagsága: 10.2 mm Komplett tartókengyellel együtt igen cserélhető a 2004 FL utáni nyergekkel. Javaslom várd meg a cikket a beragadós fék felújításáról és átalakításáról a FAQ topikban. Hamarosan meg lesz. Szerintem olcsóbban megúszod, mint a teljes cserét. wave
Tisztelettel László! worship


Én is megrendeltem az ötszög kulcskészletet. Mikorra várható a leírás a felújításról?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4898 Dátum: 2014.04.04 péntek, 09:10:56 »

Én is megrendeltem az ötszög kulcskészletet. Mikorra várható a leírás a felújításról?
Tisztelt Fórumtárs!
Még egy kis türelmet kérek! Van még egy kevés korrekció a cikkel. A jövő héten külföldön leszek és 15-16 án, már áttudom adni a cikket a FAQ-ba. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #4899 Dátum: 2014.04.04 péntek, 09:28:41 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ha már a különböző típusú fékbetéteknél tartunk. Én is GREENSTUFF betéteket használok elől és hátul, az eredeti gyári FOMOCO tárcsákkal. Tárcsa kopásról még nem tudok beszámolni, mert ahhoz nagyon új még a rendszer. Viszont ami már most jól látható. Nem porol nem szennyezi a felnit. A fékerő brutális, és ahogy az előzőekben olvashattuk, nagyon nehéz túlmelegíteni a betéteket. Ha a hosszabb távú tapasztalat normál tárcsakopásról tanúskodik, akkor nem alkalmazok más felállást csat ezt. Egy alakalommal szándékomban áll még kipróbálni, az EBC normál tárcsáját és a GREENSTUFF betét felállást. Az eddigi tapasztalataim alapján csak ajánlani tudom mindenkinek. wave
Tisztelettel László! worship

Ha jól tudom, Te kipróbáltad AndyA autóján a Redstuff betéteket. Ahhoz képest milyen az általad használt Green? Érezhetően gyengébb a fékhatás, vagy közel azonos?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.