Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:03:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
93
94
95
96
97
98
99
[
100
]
101
102
103
104
105
106
107
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3068407 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4950 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 10:44:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.13 vasárnap, 10:35:33
Majdnem teljesen be van tekerve az állítócsavar
A rövid bowden (amin állítani lehet) is volt már cserélve? Ha teljesen meg van feszítve és így is nagyon fent fog a kar, akkor én csak a bowden nyúlására tudok gondolni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4951 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 10:51:34 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.13 vasárnap, 00:02:10
Aki frissített féknyerget a 4/5 ajtós kocsiján (2004.09 utánira csere), milyen tapasztalata van a kézifék hatásfokáról? Az enyémen jól beállított nyeregnél is sok kattanást kell felfelé húzni, mire kellő erővel fog. A bowdenek jók rajta (nincsenek 1 évesek sem még).
Elvileg a kézifék karból (nem önbeállós már) is van több cikkszám, de azt nem tudom, hogy a módosított nyereghez módosított kézifékkar jár-e?
én most cseréltettem nekem tökéletesen fog nem kattan 3-4 négynél többet!és meg tudom csúsztatni vele az úton a kocsit.lehet h utána kellene állítani tiednek!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4952 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 10:52:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 10:44:04
A rövid bowden (amin állítani lehet) is volt már cserélve? Ha teljesen meg van feszítve és így is nagyon fent fog a kar, akkor én csak a bowden nyúlására tudok gondolni.
Lehet az is. Nem biztos hogy a berohadt nyereggel húzkodás nem tett be neki. Az új betét+tárcsa mellett úgy lett beállítva, hogy minimális rés van a tárcsa betét között. Ha tovább húzta volna a szerelő, már fogna alap állapotban is
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4953 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 12:47:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.13 vasárnap, 00:02:10
Aki frissített féknyerget a 4/5 ajtós kocsiján (2004.09 utánira csere), milyen tapasztalata van a kézifék hatásfokáról? Az enyémen jól beállított nyeregnél is sok kattanást kell felfelé húzni, mire kellő erővel fog. A bowdenek jók rajta (nincsenek 1 évesek sem még).
Elvileg a kézifék karból (nem önbeállós már) is van több cikkszám, de azt nem tudom, hogy a módosított nyereghez módosított kézifékkar jár-e?
Ugyanaz a kézifék kar való hozzá.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4954 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 13:10:30 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 10:44:04
A rövid bowden (amin állítani lehet) is volt már cserélve? Ha teljesen meg van feszítve és így is nagyon fent fog a kar, akkor én csak a bowden nyúlására tudok gondolni.
Hát eléggé csodálkoznék ha azok a vastag acélsodrony bowdenek csak úgy nyúlnának, mint a befőttes gumi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4955 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 13:38:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.13 vasárnap, 12:47:49
Ugyanaz a kézifék kar való hozzá.
Akkó' vajon mi a retkes f@szért nem fog rendesen???
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4956 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 16:15:06 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 13:10:30
Hát eléggé csodálkoznék ha azok a vastag acélsodrony bowdenek csak úgy nyúlnának, mint a befőttes gumi.
Nem írtam olyat, hogy úgy nyúlik, "mint a befőttes gumi".....egyébként meg idővel képes megnyúlni (minimálisan).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4957 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 16:22:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 16:15:06
Nem írtam olyat, hogy úgy nyúlik, "mint a befőttes gumi".....egyébként meg idővel képes megnyúlni (minimálisan).
De akkor utána állítható és megint jó helyen fog.
A befőttes gumit én és azért írtam, mert az áll vissza az eredeti méretére és nyúlik meg....de vissza áll.
Ha az acél sodrony megnyúlik ( vicces méretet) , akkor onnan nem áll vissza.
Tehát nem lehet az, hogy húzom és nyúlik ezért nem fog majd kiengedem és nem változik a holtjáték.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4958 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 16:27:47 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 16:22:31
De akkor utána állítható és megint jó helyen fog.
A befőttes gumit én és azért írtam, mert az áll vissza az eredeti méretére és nyúlik meg....de vissza áll.
Ha az acél sodrony megnyúlik ( vicces méretet) , akkor onnan nem áll vissza.
Tehát nem lehet az, hogy húzom és nyúlik ezért nem fog majd kiengedem és nem változik a holtjáték.
Értem én....
Amíg tudod feszíteni addig jó.
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.13 vasárnap, 10:35:33
Majdnem teljesen be van tekerve az állítócsavar
Viszont, ha már (majdnem) teljesen meg van feszítve akkor nagyon másra nem tudok gondolni....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4959 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 16:30:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 16:15:06
Nem írtam olyat, hogy úgy nyúlik, "mint a befőttes gumi".....egyébként meg idővel képes megnyúlni (minimálisan).
Hát annyira minimálisan, hogy majdnem egyenlő a nullával. Sokan gondolják, hogy a kötél nyúlása miatt lesz rosszabb a kézifék, de szinte sosincs így
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4960 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 16:37:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.13 vasárnap, 00:02:10
Aki frissített féknyerget a 4/5 ajtós kocsiján (2004.09 utánira csere), milyen tapasztalata van a kézifék hatásfokáról? Az enyémen jól beállított nyeregnél is sok kattanást kell felfelé húzni, mire kellő erővel fog. A bowdenek jók rajta (nincsenek 1 évesek sem még).
Elvileg a kézifék karból (nem önbeállós már) is van több cikkszám, de azt nem tudom, hogy a módosított nyereghez módosított kézifékkar jár-e?
Nekem régi nyergem van.
Most kapott 2 db német bowdent. Az állítócsavar a menetes rész végétől kb. 1-1.5 cm-re van. Nagyobb holtjátékot hagytam a karnál. -direkt-
Kiengedve kb. 1 cm a holtjáték, inkább....mint szoros legyen.
2 katt-nál már fogja az autót, nem gurul, 3-nál elég is.
Addig finoman, puhán feszít a kar. Ami keményen, erősen húz, ott szorul a hátsó bowden nagy eséllyel.
A lecserélt -gyári- bowdenekkel 3 cm-re volt az állítócsavar a menetes rész végétől.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4961 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 16:39:50 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 16:37:43
Nekem régi nyergem van.
Most kapott 2 db német bowdent. Az állítócsavar a menetes rész végétől kb. 1-1.5 cm-re van. Nagyobb holtjátékot hagytam a karnál. -direkt-
Kiengedve kb. 1 cm a holtjáték, inkább....mint szoros legyen.
2 katt-nál már fogja az autót, nem gurul, 3-nál elég is.
Addig finoman, puhán feszít a kar. Ami keményen, erősen húz, ott szorul a hátsó bowden nagy eséllyel.
A lecserélt -gyári- bowdenekkel 3 cm-re volt az állítócsavar a menetes rész végétől.
Topran?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4962 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 16:45:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 16:39:50
Topran?
Ja.... Hanns Pries. Teljesen rendben van!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4963 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 16:48:00 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 16:45:01
Ja.... Hanns Pries. Teljesen rendben van!
Tudom....én is olyanra cseréltem.
Szerintem jobb megoldás, hogy nem az a fém gégecső van rajta.....és a 2 db együtt kevesebbe került, mint egy 1db gyári.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4964 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 16:55:46 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 16:48:00
Tudom....én is olyanra cseréltem.
Szerintem jobb megoldás, hogy nem az a fém gégecső van rajta.....és a 2 db együtt kevesebbe került, mint egy 1db gyári.
Fém gégecső az csak be van vonva az egész műanyaggal.
A régi eleve halálra volt ítélve. Bekerül a víz, rozsda...szétfeszül....megszorul.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szipee86
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4965 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:23:00 »
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. A minap kigyulladt az abs és a mellette lévő dsc lámpám. Illetve ha gázt adok neki menet közben akkor a kéziféklámpám elkezd villogni. Fékezésnél nagyon furcsa az autom. Olyan mintha nem lenne a fékpofán anyag. Megnéztem az első fékeket és nagyon feszulnek a munkahengerek a tárcsára ergo nem sok lehet a pofanak már hátra. Kérdésem. Szerintetek azért gyulladtak ki a figyelmezteto jelzések mert kopott a betét? Vagy esetleg szenzor hiba lehet? Hozzáteszem amikor beindítom semmi hiba, csak amikor elindulok és pl fékre lépek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4966 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:25:14 »
Idézetet írta: Szipee86 - 2014.04.13 vasárnap, 19:23:00
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. A minap kigyulladt az abs és a mellette lévő dsc lámpám. Illetve ha gázt adok neki menet közben akkor a kéziféklámpám elkezd villogni. Fékezésnél nagyon furcsa az autom. Olyan mintha nem lenne a fékpofán anyag. Megnéztem az első fékeket és nagyon feszulnek a munkahengerek a tárcsára ergo nem sok lehet a pofanak már hátra. Kérdésem. Szerintetek azért gyulladtak ki a figyelmezteto jelzések mert kopott a betét? Vagy esetleg szenzor hiba lehet? Hozzáteszem amikor beindítom semmi hiba, csak amikor elindulok és pl fékre lépek.
Fékfolyadék van benne elég?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4967 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:30:03 »
Idézetet írta: Szipee86 - 2014.04.13 vasárnap, 19:23:00
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. A minap kigyulladt az abs és a mellette lévő dsc lámpám. Illetve ha gázt adok neki menet közben akkor a kéziféklámpám elkezd villogni. Fékezésnél nagyon furcsa az autom. Olyan mintha nem lenne a fékpofán anyag. Megnéztem az első fékeket és nagyon feszulnek a munkahengerek a tárcsára ergo nem sok lehet a pofanak már hátra. Kérdésem. Szerintetek azért gyulladtak ki a figyelmezteto jelzések mert kopott a betét? Vagy esetleg szenzor hiba lehet? Hozzáteszem amikor beindítom semmi hiba, csak amikor elindulok és pl fékre lépek.
Ha elfogy a fekpofa a fékfolyadék is lecsökken cserélni kell és visszaáll a megfelelő szintre.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4968 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:33:23 »
Idézetet írta: Szipee86 - 2014.04.13 vasárnap, 19:23:00
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. A minap kigyulladt az abs és a mellette lévő dsc lámpám. Illetve ha gázt adok neki menet közben akkor a kéziféklámpám elkezd villogni. Fékezésnél nagyon furcsa az autom. Olyan mintha nem lenne a fékpofán anyag. Megnéztem az első fékeket és nagyon feszulnek a munkahengerek a tárcsára ergo nem sok lehet a pofanak már hátra. Kérdésem. Szerintetek azért gyulladtak ki a figyelmezteto jelzések mert kopott a betét? Vagy esetleg szenzor hiba lehet? Hozzáteszem amikor beindítom semmi hiba, csak amikor elindulok és pl fékre lépek.
Neked van DSC-d?
Feszül a munkahenger a tárcsára? Már nincs közte fékbetét?
Ha van egy autón kopásjelző, akkor az nem kézifék/fékfolyadék szint/ABS/ESP lámpa ! Mindegyiknek evidens a jelentése, és egyiknek sem fékbetét kopásjelző az.
Ellenőrizd a félfolyadék szintjét a tartályban -ahogy írta már BT- és egyben a fékbetétek vastagságát is! Elől-hátul és kívül-belül.
Mondjuk alacsony fékfolyadék szintnél nem kapcsol
egyéb
lámpát.
Diagnosztika javasolt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szipee86
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4969 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:40:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.13 vasárnap, 19:25:14
Fékfolyadék van benne elég?
Most néztem meg. Fékfolyadék min max között van pontosan és a fékpofákat elnéztem....olyan jó 8 mm van még rajtuk. Nagyon gyanakszom, hogy esetleg valamelyik abs szenzor szórakozhat. Mert már anno is csinált olyat hogy pl mentem vele buckásabb utakon és egyszercsak előjött ez a hiba, de utána következő indításnál elmúlt. Na most a következő kérdésem az lenne hogy 2 hét múlva indulok haza innen tirolból a hegyekből. Na most el merjek e indulni haza vele óvatosan, vagy inkább csináltassam meg itt. Csak mert itt horror árak vannak. A helyi autószerelő 70 euro per óradíjjal melózik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4970 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:43:47 »
Idézetet írta: Szipee86 - 2014.04.13 vasárnap, 19:40:26
Most néztem meg. Fékfolyadék min max között van pontosan és a fékpofákat elnéztem....olyan jó 8 mm van még rajtuk. Nagyon gyanakszom, hogy esetleg valamelyik abs szenzor szórakozhat. Mert már anno is csinált olyat hogy pl mentem vele buckásabb utakon és egyszercsak előjött ez a hiba, de utána következő indításnál elmúlt. Na most a következő kérdésem az lenne hogy 2 hét múlva indulok haza innen tirolból a hegyekből. Na most el merjek e indulni haza vele óvatosan, vagy inkább csináltassam meg itt. Csak mert itt horror árak vannak. A helyi autószerelő 70 euro per óradíjjal melózik.
Ahogy írtam, diagnosztika. Addig ne beszéljünk "megcsináltatásról" amíg azt sem tudod mit.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4971 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:46:33 »
Idézetet írta: Szipee86 - 2014.04.13 vasárnap, 19:40:26
Most néztem meg. Fékfolyadék min max között van pontosan és a fékpofákat elnéztem....olyan jó 8 mm van még rajtuk. Nagyon gyanakszom, hogy esetleg valamelyik abs szenzor szórakozhat. Mert már anno is csinált olyat hogy pl mentem vele buckásabb utakon és egyszercsak előjött ez a hiba, de utána következő indításnál elmúlt. Na most a következő kérdésem az lenne hogy 2 hét múlva indulok haza innen tirolból a hegyekből. Na most el merjek e indulni haza vele óvatosan, vagy inkább csináltassam meg itt. Csak mert itt horror árak vannak. A helyi autószerelő 70 euro per óradíjjal melózik.
Ha ABS környéki hiba van akkor felkapcsolja az ABS és kézifék visszajelzőt is(mindkettőt egyszerre). Ahogy GSR is javasolta...hibakód olvasás/diagnosztika és utána javítás.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Szipee86
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4972 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 19:50:12 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.13 vasárnap, 19:46:33
Ha ABS környéki hiba van akkor felkapcsolja az ABS és kézifék visszajelzőt is(mindkettőt egyszerre). Ahogy GSR is javasolta...hibakód olvasás/diagnosztika és utána javítás.
Értem. Köszönöm a segítségetek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4973 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 20:11:45 »
Idézetet írta: Szipee86 - 2014.04.13 vasárnap, 19:40:26
Most néztem meg. Fékfolyadék min max között van pontosan és a fékpofákat elnéztem....olyan jó 8 mm van még rajtuk. Nagyon gyanakszom, hogy esetleg valamelyik abs szenzor szórakozhat. Mert már anno is csinált olyat hogy pl mentem vele buckásabb utakon és egyszercsak előjött ez a hiba, de utána következő indításnál elmúlt. Na most a következő kérdésem az lenne hogy 2 hét múlva indulok haza innen tirolból a hegyekből. Na most el merjek e indulni haza vele óvatosan, vagy inkább csináltassam meg itt. Csak mert itt horror árak vannak. A helyi autószerelő 70 euro per óradíjjal melózik.
Ha fog a fék, és a fék működését a hiba nem befolyásolja, akkor szerintem gyere haza vele nyugodtan!
Ha bedarál a fék, vagy néha nem fog rendesen, akkor az veszélyes!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4974 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 20:48:34 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 16:22:31
De akkor utána állítható és megint jó helyen fog.
A befőttes gumit én és azért írtam, mert az áll vissza az eredeti méretére és nyúlik meg....de vissza áll.
Ha az acél sodrony megnyúlik ( vicces méretet) , akkor onnan nem áll vissza.
Tehát nem lehet az, hogy húzom és nyúlik ezért nem fog majd kiengedem és nem változik a holtjáték.
Olyan, mint ha nem húzna eleget a bowden a nyergen. A nyeregnél nem lehet elrontani valamit? Rossz állásban visszatenni a kézifék kart a tengelyére, stb.?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4975 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 20:54:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.13 vasárnap, 20:48:34
Olyan, mint ha nem húzna eleget a bowden a nyergen. A nyeregnél nem lehet elrontani valamit? Rossz állásban visszatenni a kézifék kart a tengelyére, stb.?
A nyeregnél nincs mit elrontani. Ott minimális a mozdulás. Kb. 5 mm, ha minden OK.
Valamiért nagyon visszahúzódik a dugattyú és azért kell hosszabb utat -többet- ráfordítania a karnak és ezért lehet a bowden út is hosszabb.
A betét és tárcsa között nem kellene lennie szemmel látható hézag.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4976 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 21:10:03 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 20:54:54
A nyeregnél nincs mit elrontani. Ott minimális a mozdulás. Kb. 5 mm, ha minden OK.
Valamiért nagyon visszahúzódik a dugattyú és azért kell hosszabb utat -többet- ráfordítania a karnak és ezért lehet a bowden út is hosszabb.
A betét és tárcsa között nem kellene lennie szemmel látható hézag.
Annak lenne hangja is, ha nem feszülne rá!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4977 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 21:15:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.04.13 vasárnap, 21:10:03
Annak lenne hangja is, ha nem feszülne rá!
Vannak rezgéscsillapítók a fékbetéten, nem feltétlen lenne hangja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4978 Dátum:
2014.04.13 vasárnap, 21:19:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 21:15:35
Vannak rezgéscsillapítók a fékbetéten, nem feltétlen lenne hangja.
Nekem egyszer az a rezgéscsillapító nem volt feszes és olyan hangja volt már az első 10 méteren, mintha egy kalapáccsal ütötték volna!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4979 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 00:59:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 20:54:54
A nyeregnél nincs mit elrontani. Ott minimális a mozdulás. Kb. 5 mm, ha minden OK.
Valamiért nagyon visszahúzódik a dugattyú és azért kell hosszabb utat -többet- ráfordítania a karnak és ezért lehet a bowden út is hosszabb.
A betét és tárcsa között nem kellene lennie szemmel látható hézag.
és nincs is.
A konklúzió az, hogy ha minden jó lenne, akkor nem így működne, tehát valami nem jó .
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4980 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 12:10:50 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.13 vasárnap, 16:37:43
Nekem régi nyergem van.
Most kapott 2 db német bowdent. Az állítócsavar a menetes rész végétől kb. 1-1.5 cm-re van. Nagyobb holtjátékot hagytam a karnál. -direkt-
Kiengedve kb. 1 cm a holtjáték, inkább....mint szoros legyen.
2 katt-nál már fogja az autót, nem gurul, 3-nál elég is.
Addig finoman, puhán feszít a kar. Ami keményen, erősen húz, ott szorul a hátsó bowden nagy eséllyel.
A lecserélt -gyári- bowdenekkel 3 cm-re volt az állítócsavar a menetes rész végétől.
Mennyi volt és hol lehet kapni ezt a bowdent?
Feltettem a nyári kerekeket hétvégén és észrevettem, hogy a bal hátsó kerék nem mozog annyira, mint a jobb oldali. Nem vészes, nem fog be egyáltalán, de a jobb oldali minimálisan könnyebb forog. Arra megállapításra jutottam, hogy itt valszeg valami bowden hiba lehetséges, mert mintha nem engedné már jobban a bowden a kart.
A kézifék bowdenjét meg lehet mozgatni valamiképpen, hogy kiderüljön, nem szorul-e picit?
A holtjátékot a karra értetted? Mert ott nekem is van és jó is a kézifék, mert fogja az autót és pár napja volt műszakin, nem mondták, hogy rossz lenne.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4981 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 12:15:17 »
Idézetet írta: ultio - 2014.04.14 hétfő, 12:10:50
Mennyi volt és hol lehet kapni ezt a bowdent?
Feltettem a nyári kerekeket hétvégén és észrevettem, hogy a bal hátsó kerék nem mozog annyira, mint a jobb oldali. Nem vészes, nem fog be egyáltalán, de a jobb oldali minimálisan könnyebb forog. Arra megállapításra jutottam, hogy itt valszeg valami bowden hiba lehetséges, mert mintha nem engedné már jobban a bowden a kart.
A kézifék bowdenjét meg lehet mozgatni valamiképpen, hogy kiderüljön, nem szorul-e picit?
A holtjátékot a karra értetted? Mert ott nekem is van és jó is a kézifék, mert fogja az autót és pár napja volt műszakin, nem mondták, hogy rossz lenne.
Nézd meg, hogy a nyergen a kézifék karja visszamegy-e alapállásba (van egy kis "ütköző", ahova vissza kell érjen).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4982 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 13:55:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.14 hétfő, 00:59:33
és nincs is.
A konklúzió az, hogy ha minden jó lenne, akkor nem így működne, tehát valami nem jó .
Mégis azt írtad.
"
Az új betét+tárcsa mellett úgy lett beállítva, hogy minimális rés van a tárcsa betét között.
"
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4983 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 14:38:13 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.14 hétfő, 13:55:38
Mégis azt írtad.
"
Az új betét+tárcsa mellett úgy lett beállítva, hogy minimális rés van a tárcsa betét között.
"
Bocs, pontatlan volt a "rés" kifejezés, mert arra is utalhat, hogy egyértelműen észlelhető távolságra van egymástól a betét és tárcsa.
Az van, amit te is írtál : "A betét és tárcsa között nem kellene lennie szemmel látható hézag."
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4984 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 14:51:26 »
A betétnek mennyire kell szorulni a kengyelben(vagy mi a neve)? Hátsó betét cserekor alig tudtam beütögetni a őket. Pedig alaposan ki lett pucolva az a rész ahova "beülnek", még meg is lett kicsit csiszolva.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4985 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 15:34:43 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.14 hétfő, 14:51:26
A betétnek mennyire kell szorulni a kengyelben(vagy mi a neve)? Hátsó betét cserekor alig tudtam beütögetni a őket. Pedig alaposan ki lett pucolva az a rész ahova "beülnek", még meg is lett kicsit csiszolva.
Annyira szabad szorulnia, amennyire a betéten lévő rezgéscsillapító fém fül megszorítja. Pont azért van rajta.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4986 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 15:38:55 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.14 hétfő, 15:34:43
Annyira szabad szorulnia, amennyire a betéten lévő rezgéscsillapító fém fül megszorítja. Pont azért van rajta.
Hát ez nem annyira szorult...De ha rendesen ki lett tisztítva a helye, akkor mitől? És mit lehetne csinálni vele?
Más: első fék: ha a betétek egyik oldala (asszem külső) jobban kopik, akkor az a csúszócsap nem megfelelő működésére utal?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4987 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 16:18:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.14 hétfő, 15:38:55
Hát ez nem annyira szorult...De ha rendesen ki lett tisztítva a helye, akkor mitől? És mit lehetne csinálni vele?
Más: első fék: ha a betétek egyik oldala (asszem külső) jobban kopik, akkor az a csúszócsap nem megfelelő működésére utal?
Igen. Az úszónyereg nem úszik rendesen.
Mit értesz az alatt, hogy ki lett tisztítva? Ezek szerint mégsem.
A drótkefe sokszor kevés a vastag rozsdával szemben. Én flexbe fogott drótkoronggal tisztítok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4988 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 16:34:23 »
Idézetet írta: GSR - 2014.04.14 hétfő, 16:18:08
Igen. Az úszónyereg nem úszik rendesen.
Mit értesz az alatt, hogy ki lett tisztítva? Ezek szerint mégsem.
A drótkefe sokszor kevés a vastag rozsdával szemben. Én flexbe fogott drótkoronggal tisztítok.
Úszónyereg, csúszócsap, nekem mindegy.
Az egyiken van egy gumiizé, ami valószínű a rezgéseket hivatott elnyelni. Na, az szerintem túl vastag, mert mikor nincs rajta, akkor könnyedén és jól mozog, de ha ráteszem akkor szorul. Mit lehet azzal csinálni?
Smirglivel lett kitisztítva.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4989 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 16:43:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.14 hétfő, 16:34:23
Úszónyereg, csúszócsap, nekem mindegy.
Az egyiken van egy gumiizé, ami valószínű a rezgéseket hivatott elnyelni. Na, az szerintem túl vastag, mert mikor nincs rajta, akkor könnyedén és jól mozog, de ha ráteszem akkor szorul. Mit lehet azzal csinálni?
Smirglivel lett kitisztítva.
Veszel egy ilyet és kicseréled:
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050026-elso-feknyereg-alkatreszei/674-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-tomites
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4990 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 16:47:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.14 hétfő, 16:43:23
Veszel egy ilyet és kicseréled:
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050026-elso-feknyereg-alkatreszei/674-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-tomites
Ismerem, egyszer már cseréltem, mikor kinyomtam a dugattyút belőle, és elszakadt a porvédő gumi...
De most csak az a nagyon pici gumicső kellene, ami a csapra megy, azért meg minek adjak ki 2x2500Ft-ot?
Már csak azért is, mert ha jól emlékszem mikor régebben cseréltem, az új is túl vastag volt, azzal is szorult...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4991 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 16:53:35 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.14 hétfő, 16:47:03
Ismerem, egyszer már cseréltem, mikor kinyomtam a dugattyút belőle, és elszakadt a porvédő gumi...
De most csak az a nagyon pici gumicső kellene, ami a csapra megy, azért meg minek adjak ki 2x2500Ft-ot?
Már csak azért is, mert ha jól emlékszem mikor régebben cseréltem, az új is túl vastag volt, azzal is szorult...
Nem lenne szabad szorulnia....
Kenőanyag van benne, nincs kiszáradva?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4992 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 16:55:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.14 hétfő, 16:53:35
Nem lenne szabad szorulnia....
Kenőanyag van benne, nincs kiszáradva?
Persze. Kiszedtem, kitisztítottam, és alaposan bezsíroztam. Nem nagyon szorul, de nehezebben jár mint a másik, vagy mint mikor leveszem róla a gumit.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4993 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 17:20:37 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.14 hétfő, 16:47:03
Ismerem, egyszer már cseréltem, mikor kinyomtam a dugattyút belőle, és elszakadt a porvédő gumi...
De most csak az a nagyon pici gumicső kellene, ami a csapra megy, azért meg minek adjak ki 2x2500Ft-ot?
Már csak azért is, mert ha jól emlékszem mikor régebben cseréltem, az új is túl vastag volt, azzal is szorult...
Az Unixban van olyan javító készlet is amiben a 2db porvédő 2db csavar és a kis gumi cső van benne és hozzá a kenőanyag az 1300ft és van amiben ezekhez benne van még a 2db uszó csap is az már 2500ft.
Én a csapokat is tartalmazó készletet vettem meg és a csappal együtt cseréltem a kis gumicsövet és szuperul működik, picit sem szorul.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.14 hétfő, 17:23:54 írta Truthful
»
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4994 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 17:27:39 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.04.14 hétfő, 17:20:37
Az Unixban van olyan javító készlet is amiben a 2db porvédő 2db csavar és a kis gumi cső van benne és hozzá a kenőanyag az 1300ft és van amiben ezekhez benne van még a 2db uszó csap is az már 2500ft.
Én a csapokat is tartalmazó készletet vettem meg és a csappal együtt cseréltem a kis gumicsövet és szuperul működik, picit sem szorul.
Na, ez már jobban hangzik. Linket tudnál adni? Mert most rákerestem, de nem találtam ilyet.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4995 Dátum:
2014.04.14 hétfő, 20:28:20 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.14 hétfő, 17:27:39
Na, ez már jobban hangzik. Linket tudnál adni? Mert most rákerestem, de nem találtam ilyet.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
bocsika az ára 2300ft, mivel én unix partner vagyok a kedvezményes ára 1300ft amit előszőr írtam
http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00046/00046655.unk
ez a nagyobbik készlet.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4996 Dátum:
2014.04.15 kedd, 09:30:41 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.04.14 hétfő, 12:15:17
Nézd meg, hogy a nyergen a kézifék karja visszamegy-e alapállásba (van egy kis "ütköző", ahova vissza kell érjen).
Na ezt az ütközőt még soha nem vettem észre. Egyébként feszítve se megy hátrébb a kis kar, emiatt is gondolok a kötélre, hogy az nem engedi.
Persze felfoghatom ezt annak is, hogy ennyire szuper a Mondeo fékrendszere, mert folyamatosan a lehető legközelebb tartja a betétet a tárcsához a maximális fékerő miatt
. Mert tudtommal van ilyen autó, amiben a rendszer adott körülmények esetén előkészíti a féket. Na az én autóm ilyen.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Gepetto
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4997 Dátum:
2014.04.19 szombat, 15:35:02 »
Eljött az ideje az első fékek felújításának.
Az baj hogy ha mind a két oldali első féktárcsának csak a belső oldala van nagyon elkopva? És a belső betétek vannak szinte vason, a külsőkőn pedig majdnem fél centi van
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4998 Dátum:
2014.04.19 szombat, 15:49:11 »
Idézetet írta: MRoland - 2014.04.19 szombat, 15:35:02
Eljött az ideje az első fékek felújításának.
Az baj hogy ha mind a két oldali első féktárcsának csak a belső oldala van nagyon elkopva? És a belső betétek vannak szinte vason, a külsőkőn pedig majdnem fél centi van
szerintem a csuszo csapoknak lesz hibálya,szerintem.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #4999 Dátum:
2014.04.19 szombat, 15:52:55 »
Idézetet írta: MRoland - 2014.04.19 szombat, 15:35:02
Eljött az ideje az első fékek felújításának.
Az baj hogy ha mind a két oldali első féktárcsának csak a belső oldala van nagyon elkopva? És a belső betétek vannak szinte vason, a külsőkőn pedig majdnem fél centi van
Tisztelt Fórumtárs!
Az általad közölt probléma megoldásához, érdemes az egész első nyerget leszerelni és a féknyereg úszócsapokat ellenőrizni, illetve probléma esetén javító készlettel cserélni. Nagy valószínűséggel megvannak szorulva, vagy nincsenek megfelelően meg zsírozva. A fékbetéteknek és a tárcsának kívül és belül egyformán kell kopni ha minden rendben működik. A féloldalas kopás, mind a betét mind a tárcsa szempontjából, balesetveszélyes.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
93
94
95
96
97
98
99
[
100
]
101
102
103
104
105
106
107
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ