Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:28:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3068989 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #5700 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:37:51 »

csodálkozom,hogy megvan még a géped.... vigyor3
meg biza, egy zsák lét ráköltöttem, nem nagyon akarom eladni. nem is használom. asszony jár vele visegrád-dunabogdány között, arra hibátlan. Meg most mond meg őszintén, mit vegyek? mind egy kula.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5701 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:38:38 »

meg biza, egy zsák lét ráköltöttem, nem nagyon akarom eladni. nem is használom. asszony jár vele visegrád-dunabogdány között, arra hibátlan. Meg most mond meg őszintén, mit vegyek? mind egy kula.

eljen  ...ez így van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5702 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:41:13 »

Hi Z!

Én most próbáltam ki végre a forscan+elm327-em. Hibakódkiolvasás úgy ahogy ment, viszont nem tudtam elindítani az autót, amíg rajta volt az elm. Folyamatosan pörgette az önidítót, viszont nem indult be. Ha levettem az elm-et pöccre indult.

Ez normális. Előbb be kell indítani és utána csatlakozni az ELM-el. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #5703 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 20:42:00 »

eljen  ...ez így van.
nagy is , biztonságos is, nincs rajta hitel  eljen eljen eljen eljen eljen eljen
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #5704 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:31:04 »

Ez normális. Előbb be kell indítani és utána csatlakozni az ELM-el. 

azt is próbáltam, de azt írta ki a progi,h a motorban problémák léphetnek fel, ha csatlakoztatom az elmet a progival. így elvetettem ennek a lehetőségét.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #5705 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:31:25 »

Sziasztok,
Ket hatso fekcsovet kell cserelnem. Kerdesem, hogy mennyi olajjal keszuljek(egyben fekfolyadekot is szeretnek cserelni), masreszt siman alabakolom az autot, kerekeket leszedem es a feknyereg ala rakok egy lavrot Smiley .
Ezt kovetoen kicsavarom a fekcsovet es hagyom ott kifolyni az olajat, vagy van erre valami mas megoldas?
Ezutan berakom az uj csoveket, agyon fujok mindent fektisztitoval es lelegtelenitem a feket.
Nyertem?
Koszi!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5706 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:51:19 »

Sziasztok,
Ket hatso fekcsovet kell cserelnem. Kerdesem, hogy mennyi olajjal keszuljek(egyben fekfolyadekot is szeretnek cserelni), masreszt siman alabakolom az autot, kerekeket leszedem es a feknyereg ala rakok egy lavrot Smiley .
Ezt kovetoen kicsavarom a fekcsovet es hagyom ott kifolyni az olajat, vagy van erre valami mas megoldas?
Ezutan berakom az uj csoveket, agyon fujok mindent fektisztitoval es lelegtelenitem a feket.
Nyertem?
Koszi!

1l elég a cseréhez....
Nem árt, ha van fékcsőkulcsod....a fékcső szépen össze tud gyógyulni (karosszéria felőli része), ezért elképzelhető, hogy csak melegítéssel tudod megindítani. A biztosító lemezt ne felejtsd el kivenni. 
A nyeregből már könnyen ki tudod csavarni. Ha sikerült kiszedni akkor tedd is be az újat....ne folyasd el az összes folyadékot....az új fékcsövet ugyanolyan pozícióba tedd be, ahogy a régi is volt (ne legyen csavarodva, megtörve). 
Végül légtelenítés és kész.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5707 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:53:12 »

azt is próbáltam, de azt írta ki a progi,h a motorban problémák léphetnek fel, ha csatlakoztatom az elmet a progival. így elvetettem ennek a lehetőségét.

Legújabb forscan? 
Nekem még régebbi van a laposon....az nem ír semmi ilyesmit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5708 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 21:59:17 »

Legújabb forscan? 
Nekem még régebbi van a laposon....az nem ír semmi ilyesmit.
most jelent meg a 19-es.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #5709 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 22:11:57 »

1l elég a cseréhez....
Nem árt, ha van fékcsőkulcsod....a fékcső szépen össze tud gyógyulni (karosszéria felőli része), ezért elképzelhető, hogy csak melegítéssel tudod megindítani. A biztosító lemezt ne felejtsd el kivenni. 
Koszi a gyors valaszt!
Na, akkor inkabb lehet rabizom valakire.... Wink
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #5710 Dátum: 2014.08.17 vasárnap, 23:11:30 »

Legújabb forscan? 
Nekem még régebbi van a laposon....az nem ír semmi ilyesmit.

Majd holnap meglesem a pontos számát.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #5711 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 12:57:05 »

Nem árt, ha van fékcsőkulcsod...
Gondolkodom, hogy megprobalom meginditani itthon. ha nem megy, akkor elviszem szerelohoz.
14-es fekcsokulcs kell hozza, igaz?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5712 Dátum: 2014.08.18 hétfő, 13:03:55 »

Gondolkodom, hogy megprobalom meginditani itthon. ha nem megy, akkor elviszem szerelohoz.
14-es fekcsokulcs kell hozza, igaz?

Próbáld meg.
Most megnem mondom biztosan milyen kell, de talán 13-as.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #5713 Dátum: 2014.08.19 kedd, 16:58:36 »

Na hazahoztam a cumomat az feltettem a masinára. C1233-as hibakódot dobott. Ez most a szenzor hibája vagy a jeladóé?
tecsőn találtam videot, mondjuk az egy terepjáróé de holnap meglesem az enyémen is. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5714 Dátum: 2014.08.19 kedd, 17:08:05 »

Na hazahoztam a cumomat az feltettem a masinára. C1233-as hibakódot dobott. Ez most a szenzor hibája vagy a jeladóé?
tecsőn találtam videot, mondjuk az egy terepjáróé de holnap meglesem az enyémen is. Smiley

C1233 Speed Wheel LF Input Signal Missing

szerintem ez a bal első kerékcsapágy csere tipikus hibakódja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5715 Dátum: 2014.08.19 kedd, 17:11:30 »

C1233 Speed Wheel LF Input Signal Missing

szerintem ez a bal első kerékcsapágy csere tipikus hibakódja.

Én még megpróbálnám megcserélni a bal első jeladót valamelyik másikkal....utána már egyértelmű lesz mi a hibás.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5716 Dátum: 2014.08.19 kedd, 17:20:12 »


Én még megpróbálnám megcserélni a bal első jeladót valamelyik másikkal....utána már egyértelmű lesz mi a hibás.

jel hiba.nem zárlat,nem szakadás,valszeg a csapágyabn lévő jeladó pergett szét.de rosszat nem csinál ha összecseréli sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5717 Dátum: 2014.08.19 kedd, 17:22:58 »

jel hiba.nem zárlat,nem szakadás,valszeg a csapágyabn lévő jeladó pergett szét.de rosszat nem csinál ha összecseréli sem.

Csak azért mondom, hogy biztos legyen.
Nekem semmi hibakód nem volt mikor a csapágyról már kezdett lejönni a mágnes (lehet még megvan valahol) csak össze-vissza dolgoztatta az ABS-t.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #5718 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:01:25 »

Na majd holnap megnézem, hogy mi a stájsz integet2 A videon valami terepkocsi volt ahol a jeladó(fogaskerék szerű cucc) el volt törve.
Olyan lehet, hogy a gumiharangból kijött valahogy a zsír? és össze dzsúzolta a csapágyat?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5719 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:38:12 »

Na majd holnap megnézem, hogy mi a stájsz integet2 A videon valami terepkocsi volt ahol a jeladó(fogaskerék szerű cucc) el volt törve.
Olyan lehet, hogy a gumiharangból kijött valahogy a zsír? és össze dzsúzolta a csapágyat?

nem. a csapágy zárt,és az egyik felén belül van egy mágnesfilm.az a jeladó.itt nincs fogazottkerék.kivülről nem is látszik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5720 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:42:07 »

nem. a csapágy zárt,és az egyik felén belül van egy mágnesfilm.az a jeladó.itt nincs fogazottkerék.kivülről nem is látszik.

Zárt a csapágy, de kívűl van a jeladó gyűrű.
http://www.ebay.com/itm/FRONT-WHEEL-BEARING-WITH-ABS-FORD-MONDEO-MK3-TDCI-TDDI-/400673045997?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d49f97ded&vxp=mtr
A hátsón tényleg nem látható.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5721 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:45:26 »

az a fekete gumigyűrű csak a porvédő.a karika is csak jelölés,hogy így tedd be helyesen.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.19 kedd, 18:47:43 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5722 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:46:49 »

az a fekete gumigyűrű csak a porvédő.

Nem...az már a jeladó. Nekem az kezdett leválni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5723 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:48:21 »

az a fekete gumigyűrű csak a porvédő.a karika is csak jelölés,hogy így tedd be helyesen.
azon szokott belül lenni a film. van valami jelölése is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5724 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:49:24 »

Nem...az már a jeladó. Nekem az kezdett leválni. 
nem.én úgy tudom,hogy a jeladó belül van.kívül csak egy jelölés van,hogy az a szenzor felöli oldal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5725 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:49:57 »

azon szokott belül lenni a film. van valami jelölése is

igen,én is így tudom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #5726 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:51:51 »

Holnap majd okosabb leszek Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5727 Dátum: 2014.08.19 kedd, 18:51:57 »

nem.én úgy tudom,hogy a jeladó belül van.kívül csak egy jelölés van,hogy az a szenzor felöli oldal.


Megkeresem a régit, ha nem dobta ki a fater....
Az a fekete 2-3mm vastag (nekem barna volt) xar jött le nekem....alatta volt a rendes porvédője a csapágynak.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5728 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:22:34 »

Szevasztok,

Ráncfelvarrás előtti gépsasokon ha a kézifék csak féloldalasan fog, az mi szokott lenni általában ? Kézifék kötél ?
(egyik hátsó kereket rögzíti, másikat nem igazán)
(fékbetét, tárcsa kb 40%-os)

Kösz, FD.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5729 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:38:35 »

Szevasztok,

Ráncfelvarrás előtti gépsasokon ha a kézifék csak féloldalasan fog, az mi szokott lenni általában ? Kézifék kötél ?
(egyik hátsó kereket rögzíti, másikat nem igazán)
(fékbetét, tárcsa kb 40%-os)

Kösz, FD.

FL előtti hátsó féknél a jobbos szeret beragadni, nem megy vissza a kézifék karja alaphelyzetbe, megeszi a betétet, és onnantól kezdve azon az oldalon nincs kézifék többé. (Meg mondjuk üzemi is csak mutatóban. Smiley)

Bővebbet László kolléga FAQ cikkéből az FL előtti hátsó féknyereg felújításáról.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5730 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:46:31 »

FL előtti hátsó féknél a jobbos szeret beragadni, nem megy vissza a kézifék karja alaphelyzetbe, megeszi a betétet, és onnantól kezdve azon az oldalon nincs kézifék többé. (Meg mondjuk üzemi is csak mutatóban. Smiley)

Bővebbet László kolléga FAQ cikkéből az FL előtti hátsó féknyereg felújításáról.

AndyA

Nincs ilyen parám, a betéteim jók, kéziféket 3-4 havonta 1x húzok be, csak jön a műszaki és meg akarom csináltatni hogy fogjon újra mindkettő. A bal oldal nem fog egyáltalán. Ezért lenne hasznos tudnom hogy tételezzük fel hogy nincs ilyen beragadás parám, akkor simán kézifékkötél csere megoldhatja ?
Gépkönyve szerint volt már kézifék kötél csere rajta 90 ekm-el ezelőtt.

Kösz,
FD.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5731 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 10:50:59 »

Nincs ilyen parám, a betéteim jók, kéziféket 3-4 havonta 1x húzok be, csak jön a műszaki és meg akarom csináltatni hogy fogjon újra mindkettő. A bal oldal nem fog egyáltalán. Ezért lenne hasznos tudnom hogy tételezzük fel hogy nincs ilyen beragadás parám, akkor simán kézifékkötél csere megoldhatja ?
Gépkönyve szerint volt már kézifék kötél csere rajta 90 ekm-el ezelőtt.

Kösz,
FD.

Alámászol és megnézed, hogy a kézifék behúzására a kar megmozdul-e. Ha nem, akkor laza a kötél. Vagy állítani kell, ha lehet, vagy cserés (a kötél is be tud amúgy rohadni, az is okozhat olyat, hogy nem megy vissza a kar a helyére).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5732 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 11:05:13 »

Alámászol és megnézed, hogy a kézifék behúzására a kar megmozdul-e. Ha nem, akkor laza a kötél. Vagy állítani kell, ha lehet, vagy cserés (a kötél is be tud amúgy rohadni, az is okozhat olyat, hogy nem megy vissza a kar a helyére).

AndyA
Köszönöm a tanácsot ! wave
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5733 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 13:51:27 »

Új az összes féktárcsám és az összes betétem mégis mikor fékezek néha majdnem kiveszi a kormányt akezemből annyira rázkódik és 100%, hogy nem a felni mert téli felhozatallal is kipróbáltam...

Mitől lehet?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5734 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 13:55:33 »

Új az összes féktárcsám és az összes betétem mégis mikor fékezek néha majdnem kiveszi a kormányt akezemből annyira rázkódik és 100%, hogy nem a felni mert téli felhozatallal is kipróbáltam...

Mitől lehet?
gumi,féktárcsa,futómű.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5735 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:02:54 »

gumi,féktárcsa,futómű.
mi baja lehet az új tárcsának? Eleinte tökéletes volt...

Futóművet májusban nézték, akkor hibátlan volt és tavassszal is a téli kerekeim amikor levettem őket...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5736 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:10:51 »

mi baja lehet az új tárcsának? Eleinte tökéletes volt...

Futóművet májusban nézték, akkor hibátlan volt és tavassszal is a téli kerekeim amikor levettem őket...
az új tárcsa is lehet xar.nem fut szépen,hanem üt mint a állat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5737 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:18:22 »

az új tárcsa is lehet xar.nem fut szépen,hanem üt mint a állat.
Az fasza...akkor innentől baszhatom ugye?
Azt már senki nem veszi vissza nekem...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5738 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 14:18:30 »

mi baja lehet az új tárcsának? Eleinte tökéletes volt...

Futóművet májusban nézték, akkor hibátlan volt és tavassszal is a téli kerekeim amikor levettem őket...

Lehet, hogy a tárcsa alá szorult rozsda vagy valami eltartja egy kicsit az agytól. Nagyon pici is elég, hogy a tárcsa szélén már több tized mm-es ütése legyen.

Új tárcsa felrakása előtt alapos pucolás, drótkefe, smirgli stb. a helyét kipucolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5739 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 15:40:14 »

az új tárcsa is lehet xar.nem fut szépen,hanem üt mint a állat.
Igen, sajnos gyáriban és ugy.-ban is bele lehet futni a vacakba, még annyit megpróbálhatsz hogy a 2 első tárcsát felszabályoztatod, és gondos összeszerelés mellett nagyon óvatosan bejáratod, összefékezed a betétekkel.  Márkaszervizek is szoktak így "spórolni", csak nem verik nagy dobra. Ismerős esztergályosnál számtalan márkaszervíz megfordult...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5740 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 16:13:51 »

Lehet, hogy a tárcsa alá szorult rozsda vagy valami eltartja egy kicsit az agytól. Nagyon pici is elég, hogy a tárcsa szélén már több tized mm-es ütése legyen.

Új tárcsa felrakása előtt alapos pucolás, drótkefe, smirgli stb. a helyét kipucolni.

AndyA
Na látod ez lehet! Mondjuk pucoltam meg fújtam wd-vel de akkir majd nekiállok újra!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5741 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 16:15:04 »

Na látod ez lehet! Mondjuk pucoltam meg fújtam wd-vel de akkir majd nekiállok újra!

Mondjuk ugyanígy rázott mielőtt az új fékeket beszereltem volna!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5742 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 16:17:47 »

Na látod ez lehet! Mondjuk pucoltam meg fújtam wd-vel de akkir majd nekiállok újra!

A kerékagyat a tárcsa felfekvési síkjában mechanikusan is alaposan le kell pucolválni. A WD40 oda kevés, ill. szükségtelen. Drótkefe és keskeny smirglipapírcsík a barátod. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5743 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 16:22:54 »

A kerékagyat a tárcsa felfekvési síkjában mechanikusan is alaposan le kell pucolválni. A WD40 oda kevés, ill. szükségtelen. Drótkefe és keskeny smirglipapírcsík a barátod. Smiley

AndyA
wd sokat segített hogy le tudja tépni a régi tárcsákat  vigyor3

4ből 3 rávolt rohadva
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5744 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 16:40:32 »

wd sokat segített hogy le tudja tépni a régi tárcsákat  vigyor3

4ből 3 rávolt rohadva
én sosem kenem be ilyen szharokkal megsem volt még rarohadt tarcsam.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5745 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:14:16 »

Új az összes féktárcsám és az összes betétem mégis mikor fékezek néha majdnem kiveszi a kormányt akezemből annyira rázkódik és 100%, hogy nem a felni mert téli felhozatallal is kipróbáltam...

Mitől lehet?
Tisztelt Fórumtárs!
Vissza olvasva látom, hogy LPR tárcsákat szereltél fel a gépre. Nem akarlak elkeseríteni de ez a márka nagyon a rangsor végén van és alapból hajlamos a hullámosodásra egy két erőteljesebb fékezés hatására. Ha még nem mentél vele csak egy pár ezer Km, én leszerelném és vissza vinném ahonnan vettem, és nagyon határozottan kérném a cserét mivel a tárcsák balesetveszélyesek és néhány ezer Km alatt ilyen nem fordulhat elő. Ha minden kötél szakad és nem cserélik ki, akkor csak ezek után szabályoztatnám fel a tárcsát. Nem valószínű, hogy hosszú távon jó lesz de egy próbát megér. Ha ezek után is ráz akkor egy alapos futómű ellenőrzés és végül új tárcsa vétel. Nagyon fontos hogy a tárcsa felszerelés előtt igen precízen le legyen takarítva a kerékagy. A legkisebb szennyeződés is megtudja szívatni az embert. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5746 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:44:01 »

én sosem kenem be ilyen szharokkal megsem volt még rarohadt tarcsam.
énsem kenem de most muszáj volt valamit fújkodnom...nagykalapáccsal vertem le a hátsókat...az első diótörővel lejött  vigyor3

ja és a 300ezer alatt erről még nem volt tárcsa leszerelve!
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.25 hétfő, 20:46:59 írta FrancoNero » Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5747 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:46:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
Vissza olvasva látom, hogy LPR tárcsákat szereltél fel a gépre. Nem akarlak elkeseríteni de ez a márka nagyon a rangsor végén van és alapból hajlamos a hullámosodásra egy két erőteljesebb fékezés hatására. Ha még nem mentél vele csak egy pár ezer Km, én leszerelném és vissza vinném ahonnan vettem, és nagyon határozottan kérném a cserét mivel a tárcsák balesetveszélyesek és néhány ezer Km alatt ilyen nem fordulhat elő. Ha minden kötél szakad és nem cserélik ki, akkor csak ezek után szabályoztatnám fel a tárcsát. Nem valószínű, hogy hosszú távon jó lesz de egy próbát megér. Ha ezek után is ráz akkor egy alapos futómű ellenőrzés és végül új tárcsa vétel. Nagyon fontos hogy a tárcsa felszerelés előtt igen precízen le legyen takarítva a kerékagy. A legkisebb szennyeződés is megtudja szívatni az embert. wave
Tisztelettel László! worship
Hát...nem ez volt a legolcsóbb de tetszett az ára alapon választottam  vigyor3

Adok neki most rendesen majd aztán meglátjuk mit bír és ha továbbra is rázkódik felhívom a céget és visszaküldöm nekik!

Köszönöm a tanácsot  worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5748 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:52:13 »

énsem kenem de most muszáj volt valamit fújkodnom...nagykalapáccsal vertem le a hátsókat...az első diótörővel lejött  vigyor3

ja és a 300ezer alatt erről még nem volt tárcsa leszerelve!
es ha szetutod a csapagyat is ne lepodj meg ha raz. Le lehet azt kalapacs nélkül is szedni.egy csavar egy anya 2 villaskulcs meg a régi betét kell csak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5749 Dátum: 2014.08.25 hétfő, 20:54:54 »

es ha szetutod a csapagyat is ne lepodj meg ha raz. Le lehet azt kalapacs nélkül is szedni.egy csavar egy anya 2 villaskulcs meg a régi betét kell csak
dehogy lett baja, akkor rázna máskor is meg hangos is lenne! Ne sértődj meg de megnéztem volna ahogy megpróbálkozol a módszereddel Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.