Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:09:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075141 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5900 Dátum: 2014.11.05 szerda, 16:58:04 »

Ismerősnek van benzinesen Focus St fék + redstuff, ő is azt mondta, hogy amikor rendesen megkínozza, akkor érezhetően javul.

Inkább arra lennék kíváncsi, hogy hidegen mindenkinek ilyen "***"? (benzines autókon) vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5901 Dátum: 2014.11.05 szerda, 17:27:55 »



Van ott fék...
Van...ha kiállok a nyeregből.A barátom 2.2-ével meg ha véletlen megyek akkor bólintok.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5902 Dátum: 2014.11.05 szerda, 17:31:13 »

Van...ha kiállok a nyeregből.A barátom 2.2-ével meg ha véletlen megyek akkor bólintok.

Máshogy kell "adagolni", de ettől ugyanúgy fog. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5903 Dátum: 2014.11.05 szerda, 17:57:56 »

Máshogy kell "adagolni", de ettől ugyanúgy fog. 
Nem máshogy.Erősebben!
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5904 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:10:25 »

Nem máshogy.Erősebben!


Vagyis máshogy.  vigyor3  
Tudom milyen (ez van).....néha nekem is kormányharapósra sikerülnek az első fékezések más autókban.  Ettől az enyém még nem rossz, mert eddig (10év alatt) mindig sikerült megállni vele (pedig volt 1-2 veszélyesebb szituáció is)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5905 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:18:37 »



Vagyis máshogy.  vigyor3  
Tudom milyen (ez van).....néha nekem is kormányharapósra sikerülnek az első fékezések más autókban.  Ettől az enyém még nem rossz, mert eddig (10év alatt) mindig sikerült megállni vele (pedig volt 1-2 veszélyesebb szituáció is)
Persze megáll.Csak zavaró.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Miluska
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #5906 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:23:39 »

Sziasztok! Egy hete tartozom a Mondeo rajongói táborba!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok! Az autóm bal hátsó kereke felől morajló hang hallatszik menet közben, de nem lesz se erősebb se halkabb menet közben de van hogy teljesen abbahagyja. Most vettem az autót és kiderült jobb oldalon nincs kézifékem! Lehet, hogy összerohadt azért van hangja? A fékbetéteket hétvégén nézem meg rajta! Köszönöm a segítséget előre!
Naplózva

Mondeo Mk3 2000 2.0 TDDI
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5907 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:26:03 »



Vagyis máshogy.  vigyor3  
Tudom milyen (ez van).....néha nekem is kormányharapósra sikerülnek az első fékezések más autókban.  Ettől az enyém még nem rossz, mert eddig (10év alatt) mindig sikerült megállni vele (pedig volt 1-2 veszélyesebb szituáció is)
VW konszernnek jók a fékei. Én mostanában felváltva megyek egy IV-es Golf-al, és a Mondival, és a Golf fékpedálját alig kell megsímogatni, máris orra akar bukni a kocsi. Nagyon más a kettő.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5908 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:39:29 »

VW konszernnek jók a fékei. Én mostanában felváltva megyek egy IV-es Golf-al, és a Mondival, és a Golf fékpedálját alig kell megsímogatni, máris orra akar bukni a kocsi. Nagyon más a kettő.


Nemcsak VW-nek más....
Amiket sűrűbben használok: transit, ducato, fókaII.....a legharapósabb a focus, de a többinél sem kell akkora erőt kifejteni, mint a mondeonál....1-2 fékezés után megszokom akármilyen autónál. A kuplungnál ugyan ez van, valamelyik autónál puhább a pedál valamelyiknél keményebb....és mindegyiknél máshol fog. 
A mondeo fék (nekem) teljesen jó így ahogy van.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5909 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:42:23 »

VW konszernnek jók a fékei. Én mostanában felváltva megyek egy IV-es Golf-al, és a Mondival, és a Golf fékpedálját alig kell megsímogatni, máris orra akar bukni a kocsi. Nagyon más a kettő.
leginkább a kocsi súlya miatt van sztem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5910 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:42:37 »

Sziasztok! Egy hete tartozom a Mondeo rajongói táborba!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok! Az autóm bal hátsó kereke felől morajló hang hallatszik menet közben, de nem lesz se erősebb se halkabb menet közben de van hogy teljesen abbahagyja. Most vettem az autót és kiderült jobb oldalon nincs kézifékem! Lehet, hogy összerohadt azért van hangja? A fékbetéteket hétvégén nézem meg rajta! Köszönöm a segítséget előre!


Valószínű kerékcsapágy. (vagy befog a fék, de azt éreznéd....)
Fel kell emelni és kézzel megforgatni/megmozgatni a kereket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5911 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:42:56 »

Bebeszéled, hiszen nem tudod milyen lett volna nélküle.
Benzinesen jó a fék, nem kell színes stuff, meg placebo hatás.  eplus2
a dízelen is jó Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5912 Dátum: 2014.11.05 szerda, 18:59:30 »

a dízelen is jó Wink
Jó hát...2005 után nyes
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5913 Dátum: 2014.11.05 szerda, 19:16:31 »

Lehet Focus II első tárcsa+nyergekkel kéne megpróbálni.Az felmegy az MK3-ra?Tudja valaki?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5914 Dátum: 2014.11.05 szerda, 19:21:06 »

Sziasztok! Egy hete tartozom a Mondeo rajongói táborba!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok! Az autóm bal hátsó kereke felől morajló hang hallatszik menet közben, de nem lesz se erősebb se halkabb menet közben de van hogy teljesen abbahagyja. Most vettem az autót és kiderült jobb oldalon nincs kézifékem! Lehet, hogy összerohadt azért van hangja? A fékbetéteket hétvégén nézem meg rajta! Köszönöm a segítséget előre!

Rajongó vagy tulajdonos? Smiley

A morgás alighanem kerékcsapágy lesz. Megemeled a kereket és megforgatod, majd benyúlsz a rugóhoz, és könnyedén az egyik menetre teszed az ujjad. Érezni fogod, ha "morzsikál". Akkor teljes agy csere, nem szétszedhető.

Jobb hátsó fék: ha FL előtti az autód, akkor típushiba. Javítás FL utánira cserével (betétcsere is kell, nem csereszabatos!), ill. László kolléga leírása alapján egy teljes fékfelújítással együtt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5915 Dátum: 2014.11.05 szerda, 19:22:47 »

Jó hát...2005 után nyes
és előtte miért nem? hisz ugyanaz.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5916 Dátum: 2014.11.05 szerda, 19:37:30 »

és előtte miért nem? hisz ugyanaz.

Senki nem tudja.Én már főfékhengert is cseréltem.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5917 Dátum: 2014.11.05 szerda, 19:39:16 »

Senki nem tudja.Én már főfékhengert is cseréltem.
akkor a tied szhar, nem a 2005 előtti Smiley
mentem pont múlt héten egy 2002-es kocsival, tökéletes féke volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5918 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 10:51:57 »

akkor a tied szhar, nem a 2005 előtti Smiley
mentem pont múlt héten egy 2002-es kocsival, tökéletes féke volt
Viszonyítás kèrdèse.Lehet neked az enyèm is jó lenne.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5919 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 10:58:09 »

Viszonyítás kèrdèse.Lehet neked az enyèm is jó lenne.
lehet, mint ahogy lehet ugyanúgy az is, hogy valóban nem jó a tied. és ehhez semmi köze az évjáratnak sem, meg annak sem, hogy benzines, vagy dízel. anno az mk1-em nagyon fhos volt, haver tök ugyanolyan autóján meg egy fékezésnél rá lehetett harapni a kormányra. persze sosem derült ki az oka. X-files  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5920 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 14:37:17 »

lehet, mint ahogy lehet ugyanúgy az is, hogy valóban nem jó a tied. és ehhez semmi köze az évjáratnak sem, meg annak sem, hogy benzines, vagy dízel. anno az mk1-em nagyon fhos volt, haver tök ugyanolyan autóján meg egy fékezésnél rá lehetett harapni a kormányra. persze sosem derült ki az oka. X-files  Wink

Az enyémen (DI) kisebb a rásegítés, mint apumén (CI) vagy mint anyum 306-osán. Viszont mégsem éreztem soha, hogy nem fogna jól a fék, csak határozottabban kell rálépni. Ha rárúgok, akkor blokkolnak a kerekek. Innentől már csak megszokás kérdése az egész.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5921 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 16:07:14 »

tök ugyanaz a fék...ja....kb FORD MONDEO III 1.816V,2.0 16V,TDCI,2.2TDCI,2.5 V6,3.0V6 00-07
Hátsó nyergen meg a kézifék-en változtattak...
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.06 csütörtök, 16:12:05 írta Bunyek » Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #5922 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 17:12:42 »

Az enyémen (DI) kisebb a rásegítés, mint apumén (CI) vagy mint anyum 306-osán. Viszont mégsem éreztem soha, hogy nem fogna jól a fék, csak határozottabban kell rálépni. Ha rárúgok, akkor blokkolnak a kerekek. Innentől már csak megszokás kérdése az egész.
Ci és Di is ugyanaz szerintem.De mégis más?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5923 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 17:27:49 »

Ci és Di is ugyanaz szerintem.De mégis más?
ugyanaz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5924 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 18:12:23 »

Ci és Di is ugyanaz szerintem.De mégis más?

Egyszer nézegettem a fékrendszer finis kódjait és ugyanaz volt ha jól emlékszem. Nem tudom, hogy miért más az érzés a kettő között, talán a szoftverben lehet valami okosság. De igazából nem is érdekel, tudom, hogy az enyémmel így kell fékezni a másikokkal meg úgy és tudom, hogy mindhárom autónk meg fog állni. 
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5925 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 19:10:42 »

Egyszer nézegettem a fékrendszer finis kódjait és ugyanaz volt ha jól emlékszem. Nem tudom, hogy miért más az érzés a kettő között, talán a szoftverben lehet valami okosság. De igazából nem is érdekel, tudom, hogy az enyémmel így kell fékezni a másikokkal meg úgy és tudom, hogy mindhárom autónk meg fog állni. 

A fékben nincs szoftver.  vigyor3
Amikor működik az ABS, oda kell szoftver, ami gyanítom mindbe ugyanaz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5926 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 22:18:13 »

Rá kellett lépnem keményebben a fékre autópályán, kb 150-ről 110-re kellett fékeznem, és azóta üt az első tárcsa.  De így legalább a mi autónk végre tudott hajtani egy óra szerint 105-110-es előzést a belső sávban falbav.

- Tudtok olyan tárcsát ajánlani ami egy ilyen egyszerű sztoritól nem hullámosodik meg ?
Kezd a lököm tele lenni a tárcsákkal, az előző autómmal is jártam így többször is. Vagy tudtok ajánlani egy helyet ahol pesten fel tudom szabályoztatni a tárcsát ?  A régi esztergályosom már a mennyországban esztergál tovább.RIP:( 
(most Delphi tárcsa és betét van benne 25 ekm-et futott probléma nélkül, de ilyet ne ajánljatok)

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5927 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 23:32:38 »

A fékben nincs szoftver.  vigyor3
Amikor működik az ABS, oda kell szoftver, ami gyanítom mindbe ugyanaz.

Akkor nem nyert ez se.
(Arra gondoltam, hogy ahogy az ABS kockára "megérkezik" a nyomás, hogy itt márpedig fékezni kell, akkor ott szoftveresen hókuszpókuszkodnak kicsit, hogy jobbnak tűnjön a fékhatás. De ha itt nem történik szoftveres beavatkozás, akkor passz.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5928 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 23:35:19 »

Rá kellett lépnem keményebben a fékre autópályán, kb 150-ről 110-re kellett fékeznem, és azóta üt az első tárcsa.  De így legalább a mi autónk végre tudott hajtani egy óra szerint 105-110-es előzést a belső sávban falbav.

- Tudtok olyan tárcsát ajánlani ami egy ilyen egyszerű sztoritól nem hullámosodik meg ?
Kezd a lököm tele lenni a tárcsákkal, az előző autómmal is jártam így többször is. Vagy tudtok ajánlani egy helyet ahol pesten fel tudom szabályoztatni a tárcsát ?  A régi esztergályosom már a mennyországban esztergál tovább.RIP:( 
(most Delphi tárcsa és betét van benne 25 ekm-et futott probléma nélkül, de ilyet ne ajánljatok)



Nálam a Budai fékcentrumos tárcsákban és Ferodos betétekben kb 6-7000 km van, eddig jól bírják. Pályán kaptak már pár nagyobb fékezést.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5929 Dátum: 2014.11.06 csütörtök, 23:42:06 »

Akkor nem nyert ez se.
(Arra gondoltam, hogy ahogy az ABS kockára "megérkezik" a nyomás, hogy itt márpedig fékezni kell, akkor ott szoftveresen hókuszpókuszkodnak kicsit, hogy jobbnak tűnjön a fékhatás. De ha itt nem történik szoftveres beavatkozás, akkor passz.)

Amíg nincs kerék "megállás", addig úgy viselkedik a fékrendszer, mintha nem is lenne ABS.
Hidraulikus rendszer, ezt egy szoftver nem tudja érzésre feljavítani. Létezik hidraulikus fékrásegítés (Mondeo vákuumos) pl. régebbi Saab 9000....ahol hidraulikus nyomást tárolnak, amit felhasználnak fékezéskor és utána egy szivattyú újra létrehozza.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5930 Dátum: 2014.11.07 péntek, 02:19:54 »

Rá kellett lépnem keményebben a fékre autópályán, kb 150-ről 110-re kellett fékeznem, és azóta üt az első tárcsa.  De így legalább a mi autónk végre tudott hajtani egy óra szerint 105-110-es előzést a belső sávban falbav.

- Tudtok olyan tárcsát ajánlani ami egy ilyen egyszerű sztoritól nem hullámosodik meg ?
Kezd a lököm tele lenni a tárcsákkal, az előző autómmal is jártam így többször is. Vagy tudtok ajánlani egy helyet ahol pesten fel tudom szabályoztatni a tárcsát ?  A régi esztergályosom már a mennyországban esztergál tovább.RIP:( 
(most Delphi tárcsa és betét van benne 25 ekm-et futott probléma nélkül, de ilyet ne ajánljatok)




Ate
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #5931 Dátum: 2014.11.07 péntek, 09:31:12 »

Amíg nincs kerék "megállás", addig úgy viselkedik a fékrendszer, mintha nem is lenne ABS.
Hidraulikus rendszer, ezt egy szoftver nem tudja érzésre feljavítani. Létezik hidraulikus fékrásegítés (Mondeo vákuumos) pl. régebbi Saab 9000....ahol hidraulikus nyomást tárolnak, amit felhasználnak fékezéskor és utána egy szivattyú újra létrehozza.


Értem, köszi  worship worship
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5932 Dátum: 2014.11.07 péntek, 12:17:43 »

Értem, köszi  worship worship

 Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5933 Dátum: 2014.11.07 péntek, 12:22:18 »

Wink


És az miért van, hogy ugyanolyan ABS kockából (Bosch nem ESP-s) van kb. 20 féle? És nem is kompatibilis egyik a másikkal.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5934 Dátum: 2014.11.07 péntek, 15:42:25 »



És az miért van, hogy ugyanolyan ABS kockából (Bosch nem ESP-s) van kb. 20 féle? És nem is kompatibilis egyik a másikkal.

Esetleg formára ugyanolyan.

A kérdésedben a válasz. Mert van sokféle és ezért nem kompatibilis.
Ha kompatibilis lenne, akkor nem lenne 20 féle.


A szoftver alapelve azonos. Rajta lévő szoftver, ami függ a komponensektől is....változhat, de nem az alap.
Faragják azokat is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bigali
Vendég
« Új hozzászólás #5935 Dátum: 2014.11.07 péntek, 18:58:53 »

2003-as tdci a vas, a fékkel kapcsoltos a kérdésem: kb minden 5. fékezésnél halk cirmogó hangot hallok 2 másodpercig miközben nyomom a pedált és a fékpedálon is érzem, hogy valami nem igazán jól működik, viszont a fékhatás mindig jó, mostanában csak annyi lett hozzá nyúlva, hogy világított az ABS visszajelző, kiolvasták a hibát, a bal hátsó féknél mutatta a problémát, kicserélték a jeladót, de visszaírta, visszatették a régit, megtisztították a csatlakozókat meg amit még ott kellett és azóta nem világít a visszajelző. A másik jelenség, szerintem köze van ehez, hogy a fordulatszám nem minden esetben csökken le 1000 alá ha lassítok, hanem kb 3-4 másodpercig 1500-as fordulaton tartja és csak utána magától csökken vissza, vagy ha egy pillanatra a fékre lépek akkor. tapasztalt már valaki ilyent? vagy van ötlet mi okozhatja?
Naplózva
Defoe
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


E-mail
« Új hozzászólás #5936 Dátum: 2014.11.16 vasárnap, 07:53:59 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne.   Mondeom bal hátsó ABS csatija eltörött.  lehet-e külön cserélni, vagy csak komplett vezetékkel együtt?

ui: A cromax-nál árulnak külön csatit!

                      Üdv: Josef
Naplózva

Mondeo III  1,8 Benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5937 Dátum: 2014.11.17 hétfő, 10:09:56 »

2003-as tdci a vas, a fékkel kapcsoltos a kérdésem: kb minden 5. fékezésnél halk cirmogó hangot hallok 2 másodpercig miközben nyomom a pedált és a fékpedálon is érzem, hogy valami nem igazán jól működik, viszont a fékhatás mindig jó, mostanában csak annyi lett hozzá nyúlva, hogy világított az ABS visszajelző, kiolvasták a hibát, a bal hátsó féknél mutatta a problémát, kicserélték a jeladót, de visszaírta, visszatették a régit, megtisztították a csatlakozókat meg amit még ott kellett és azóta nem világít a visszajelző. A másik jelenség, szerintem köze van ehez, hogy a fordulatszám nem minden esetben csökken le 1000 alá ha lassítok, hanem kb 3-4 másodpercig 1500-as fordulaton tartja és csak utána magától csökken vissza, vagy ha egy pillanatra a fékre lépek akkor. tapasztalt már valaki ilyent? vagy van ötlet mi okozhatja?

Uff.

Sokat lendítene a dolgon, ha kicsit tagolnád a kérdést, nem addig írnád egyfolytában, amíg ki nem írtad magadból. Smiley

Forscan tud ABS tesztet, meg kellene nézni mondjuk azzal, talál-e valamit.

A fordulatszámot menet közben direkt emeli meg a vezérlés. Csak akkor megy le teljesen, he megállsz (ill. 2-3 km/h alatt, valahogy így).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #5938 Dátum: 2014.11.21 péntek, 10:29:47 »

Sziasztok !


Lszi adjatok tippet mi lehet a baj:

Gyakori fékezésnél egy idő után -inkább- hátulról nyikorgó hang jön, ami ha a fékre lépek megszűnik. Aztan újra elkezdi.Ez csak lassabb tempónál van így.
(Nyikorgás közben ha gyorsítok abbahagyja)

- Párszor esős időben előfordult, hogy a kézifék egy éjszaka után beragadt miután kiengedtem.Nem tudom ez összefügg-e a fenti jelenséggel-

Köszi!
M.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5939 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:03:19 »

Sziasztok !


Lszi adjatok tippet mi lehet a baj:

Gyakori fékezésnél egy idő után -inkább- hátulról nyikorgó hang jön, ami ha a fékre lépek megszűnik. Aztan újra elkezdi.Ez csak lassabb tempónál van így.
(Nyikorgás közben ha gyorsítok abbahagyja)

- Párszor esős időben előfordult, hogy a kézifék egy éjszaka után beragadt miután kiengedtem.Nem tudom ez összefügg-e a fenti jelenséggel-

Köszi!
M.

A beragadt kézifék miatt "ott ragad" a betét a tárcsán, és az nyikorog. Ha rélépsz a fékre, akkor normál féküzem van, az nem nyikorog. Terhelésváltásnál szintén mozdulhat olyan irányba az egész, hogy akkor sem nyikorog.

Azzal a kézifékkel törődni kellene, mert hamar meg tudja enni a fékbetétet, ha egyszer komolyabban beragad.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #5940 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:09:48 »

Köszöntem !



A beragadt kézifék miatt "ott ragad" a betét a tárcsán, és az nyikorog. Ha rélépsz a fékre, akkor normál féküzem van, az nem nyikorog. Terhelésváltásnál szintén mozdulhat olyan irányba az egész, hogy akkor sem nyikorog.

Azzal a kézifékkel törődni kellene, mert hamar meg tudja enni a fékbetétet, ha egyszer komolyabban beragad.

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5941 Dátum: 2014.11.21 péntek, 11:29:44 »

Köszöntem !




nekem amikor elkezdett így nyikorogni, a fékbetéteket kivéve az látszott, hogy a betétek eléggé félrekoptak. a nyereg is nehezen mozgott, betétcsere és a nyereg "úszó" részének tisztítása és zsírozása óta nem nyikorog.
Naplózva
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #5942 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 17:50:35 »

Sziasztok Szakértők!

Kézifék kötél csere előtt állok (2005-ös 2.0TDCi, 5 ajtós). Megnéztem a Cromax honlapját, s bizony van útángyártókból felhozatal bőven! De elképesztő árkülönbségekkel is. Kíváncsi lennék a véleményetekre milyet érdemes venni (ABS, TWR, Triscan, Bosch, ATE vagy csakis kizáróral az eredeti FORD gyárit???)?

Előre is köszönöm!
Viktor
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5943 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 18:04:56 »

Sziasztok Szakértők!

Kézifék kötél csere előtt állok (2005-ös 2.0TDCi, 5 ajtós). Megnéztem a Cromax honlapját, s bizony van útángyártókból felhozatal bőven! De elképesztő árkülönbségekkel is. Kíváncsi lennék a véleményetekre milyet érdemes venni (ABS, TWR, Triscan, Bosch, ATE vagy csakis kizáróral az eredeti FORD gyárit???)?

Előre is köszönöm!
Viktor


ATE, Bosch, TRW (én ebben a sorrendben választanék)....ezekkel biztos nem lesz bajod. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #5944 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 20:37:49 »



ATE, Bosch, TRW (én ebben a sorrendben választanék)....ezekkel biztos nem lesz bajod. 

Köszi Zoleex!
Gondolom ez a sorrend a legjobbtól a jóig értendő, igaz? Szóval ATE vagy BOSCH (árban egy).

Viktor
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5945 Dátum: 2014.11.24 hétfő, 20:50:56 »

Köszi Zoleex!
Gondolom ez a sorrend a legjobbtól a jóig értendő, igaz? Szóval ATE vagy BOSCH (árban egy).

Viktor


Igen....ha egy árban vannak akkor ATE.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #5946 Dátum: 2014.11.26 szerda, 14:44:29 »

Sziasztok! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a képen jelölt tömítések hová valók?

http://kepfeltoltes.hu/141126/12._2004_elotti_hatso_feknyereg_javito_keszlet_1___1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Fék felújítás előtt vagyok, de ezekre nem jöttem rá, hogy hová valók.
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.26 szerda, 14:52:12 írta kowikamil » Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #5947 Dátum: 2014.11.26 szerda, 14:55:19 »

A hátsó féknyeregben milyen erővel van belehúzva a 14-es ötlapfejű csavar? nem szívesenn vennék ezért egy fejet sok pénzért. Még az sem tiszta nekem, hogy ezt a csavart mi tömíti. Ha tudja valaki írja meg. a FAQ leírást nézve ez nem derült ki számomra.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5948 Dátum: 2014.11.26 szerda, 14:59:04 »

A hátsó féknyeregben milyen erővel van belehúzva a 14-es ötlapfejű csavar? nem szívesenn vennék ezért egy fejet sok pénzért. Még az sem tiszta nekem, hogy ezt a csavart mi tömíti. Ha tudja valaki írja meg. a FAQ leírást nézve ez nem derült ki számomra.
Hát jól meg van húzva, szerintem nem belevaló fejjel esélyed sincs!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5949 Dátum: 2014.11.26 szerda, 15:05:50 »

ötlapfejű? ? ? ?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.