Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:18:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3068756 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #6200 Dátum: 2014.12.31 szerda, 09:12:59 »

És miután befagyott? Várjam meg amíg kiolvad?Cheesy
Ez is lehet egy megoldás. Wink
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #6201 Dátum: 2014.12.31 szerda, 09:34:16 »

Tegnap én is ímegjártam, -8 foknál. Megálltam a kapum előtt, kiszálltam hogy kinyissam a kaput és a garázst, ergo kell a kézifék a lejtőn állva. Nem állítom le a kocsit 30 másodperc miatt. Behúztam a kéziféket, és graccccccsss  Roll Eyes
A kézifékkar emeléskor kb 4-5 centit csak lóg, és felül már húz. Ott befogja a féket, csak alul lötyög zavaróan. Két évig nem volt vele gond, ki lett cserélve a bowden is, és most megint kezdődik.
Egy izzitógyertyát kell a féknyereghez is kötni   wow1
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6202 Dátum: 2014.12.31 szerda, 09:34:31 »

Sziasztok!
Kézifék befagyas ellen mit lehet tenni?
Üdv
Hibátlan kézifékkötelet használni. És használni kell a kéziféket.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6203 Dátum: 2014.12.31 szerda, 09:36:59 »



Ha a betétek fagytak oda a tárcsához akkor indulj el....
Hogy fagynának már oda? Illetve, ha mégis akkor max kattan egyet induláskor, de nem fog befogni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6204 Dátum: 2014.12.31 szerda, 09:48:03 »

Hibátlan kézifékkötelet használni. És használni kell a kéziféket.
Nekem, most a -12-ben sem fagyott be. Igaz én parkoláskor mindig használom a rögzítőféket.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6205 Dátum: 2014.12.31 szerda, 09:51:24 »

Nekem, most a -12-ben sem fagyott be. Igaz én parkoláskor mindig használom a rögzítőféket.
Szintúgy. Télen-nyáron, hóban-fagyban mindig használom a kéziféket. Persze lehet hogy szerencsém is van azzal, hogy még nem fagyott be soha, de eddig nem volt gondom vele. Pedig vasárnap is havas, latyakos autópályázás után tettem le a kocsit, mínuszokban értem haza, tegnap hétfőn is végig fagyott, kedden reggel -12 fokban indultam, és simán oldott a kézifék.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6206 Dátum: 2014.12.31 szerda, 10:09:52 »

Nekem, most a -12-ben sem fagyott be. Igaz én parkoláskor mindig használom a rögzítőféket.
eljen
Amúgy se jó, ha a főtengelyen lóg a kocsi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6207 Dátum: 2014.12.31 szerda, 10:57:14 »

eljen
Amúgy se jó, ha a főtengelyen lóg a kocsi.

Ez erős túlzás.
Én soha nem használok kéziféket csak műszaki vizsgán. Nem gurul ez az autó, nem lóg a főtengelyen.....ellenben soha nem tapad fel a betét a tárcsára.
Sőt sosem állok meg végig féket nyomva. Kicsit mindig meg gurítom a kocsit és nem szorító fékpofákkal állok meg, parkolok. Soha nem pattan a fékem induláskor....még télen sem és nem garázsban állok.  Cool

Nem a felhasználás a lényeg, hanem a rendszer állapota. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6208 Dátum: 2014.12.31 szerda, 10:59:32 »

Ez erős túlzás.
Én soha nem használok kéziféket csak műszaki vizsgán. Nem gurul ez az autó, nem lóg a főtengelyen.....ellenben soha nem tapad fel a betét a tárcsára.
Sőt sosem állok meg végig féket nyomva. Kicsit mindig meg gurítom a kocsit és nem szorító fékpofákkal állok meg, parkolok. Soha nem pattan a fékem induláskor....még télen sem és nem garázsban állok.  Cool

Nem a felhasználás a lényeg, hanem a rendszer állapota. Cool
Nekem csak mosás után szokott pattanni. Lehet változtatok és mosáskor majd nem húzom be.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6209 Dátum: 2014.12.31 szerda, 11:02:30 »

Ez erős túlzás.
Én soha nem használok kéziféket csak műszaki vizsgán. Nem gurul ez az autó, nem lóg a főtengelyen.....ellenben soha nem tapad fel a betét a tárcsára.
Sőt sosem állok meg végig féket nyomva. Kicsit mindig meg gurítom a kocsit és nem szorító fékpofákkal állok meg, parkolok. Soha nem pattan a fékem induláskor....még télen sem és nem garázsban állok.  Cool

Nem a felhasználás a lényeg, hanem a rendszer állapota. Cool

Pedig a rögzítőféket találták ki az autó rögzítésére, a hajtásláncot meg a motort pedig az autó hajtására. Bár ez csak az én magánvéleményem, de ha nem húzza be a kéziféket az ember, akkor a váltón kuplungon keresztül a motor és a vezérlés is terhelés alatt lesz. szerintem nem a legjobb ötlet ha ezekkel tartjuk az autót.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6210 Dátum: 2014.12.31 szerda, 11:03:27 »

Nekem csak mosás után szokott pattanni. Lehet változtatok és mosáskor majd nem húzom be.

Én ha a garázsoma beállok, akkor nem húzom be a féket, de sebességben sem hagyom, mert nem tud kigurulni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6211 Dátum: 2014.12.31 szerda, 11:11:41 »

Én ha a garázsoma beállok, akkor nem húzom be a féket, de sebességben sem hagyom, mert nem tud kigurulni.
Nem mindenkinek van teknő formájú garázsa!  eplus2

(nálunk garázs nincs, udvar van, de én már annak is örülök, hogy kerítésen belül áll az autó)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6212 Dátum: 2014.12.31 szerda, 11:13:20 »

Nem mindenkinek van teknő formájú garázsa!  eplus2

nem teknő, a bejárattól a vége felé lejt, csak a padlóra van egy léc csavarozva aminek nekitámaszkodik a kerék, hogy pont ne érje el a kocsi orra a falat.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6213 Dátum: 2014.12.31 szerda, 11:56:10 »

Pedig a rögzítőféket találták ki az autó rögzítésére, a hajtásláncot meg a motort pedig az autó hajtására. Bár ez csak az én magánvéleményem, de ha nem húzza be a kéziféket az ember, akkor a váltón kuplungon keresztül a motor és a vezérlés is terhelés alatt lesz. szerintem nem a legjobb ötlet ha ezekkel tartjuk az autót.

Tartja az autót a vezérlés? Nem a domboldalban állok vele.... wilting
Automatánál is van P, abba sem rakod? Azért van a retesz.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6214 Dátum: 2014.12.31 szerda, 12:22:19 »

Valami "pluszterhelés" biztos volt ott,persze ha a faceliftes nyereg=2005 utáni.
igen, 2005 utáni az újabbik fajta. nem volt semmi plusz terhelés. bal oldalt valószínűleg a kötél lesz a hibás, a provédő harmónika 3 db-ban van rajta, viszont jobb oldlat kötél nélkül, kézzel mozgatva is szorul a mechanika szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6215 Dátum: 2014.12.31 szerda, 12:23:30 »

Csodák nincsenek.
Tönkremegy a vw féknyerge, merga ...stb.  Egyik sem űrtechnika, sima mechanikus dolgok csak a javítási költség eltérő a gyártó nevének függvényében  vigyor3
vw-nek már 2000 körül sem ment a golf4-passat b5 körül sem a kézifékgyártás. az újabb elektromos vezérlésűekről nem is beszélve vigyor3 viszont a bmw megoldása tetszik szögegyszerű vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6216 Dátum: 2014.12.31 szerda, 12:25:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
Javítókészlet kapható hozzá. Kérdésem csupán annyi lenne. Használtad a kéziféket?
Én a garázsból ki és beálláskor rendszeresen használom. 2005 FL kiadású a kocsim és még soha nem volt problémám a kézifékkel. Még a javítás menetét nem ismerem. Remélem még egy darabig nem is kell megismernem. wave
Tisztelettel László! worship
igen, mind2 autón rendszeresen van használva, a nyaralónál a hegyoldalban pl esélytelen lenne kézifék nélkül vigyor3 számomra is érdekes, mert a 2002-es kombin a gyári régifajta nyeregnek 12éve nincs semmi baja, még a kötelek is a gyáriak. a javítókészletről nincs esetleg egy link? worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6217 Dátum: 2014.12.31 szerda, 12:29:37 »

Szerintem ugyanaz való hozzá. Legalábbis nem találtam külön a kétféléhez, csak 2000-2007 általánost, akárhol néztem.

AndyA
nincs egy linked hozzá? remélem nem kell sokat kísérletezni, 2 hét múlva vinni kéne műszakira is, csak hát így kézifék nélkül nem túl egészséges vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6218 Dátum: 2014.12.31 szerda, 12:30:14 »

Sziasztok!
Kézifék befagyas ellen mit lehet tenni?
Üdv
cseréld le a megsérült kézifékkötelet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6219 Dátum: 2014.12.31 szerda, 12:41:05 »

vw-nek már 2000 körül sem ment a golf4-passat b5 körül sem a kézifékgyártás. az újabb elektromos vezérlésűekről nem is beszélve vigyor3 viszont a bmw megoldása tetszik szögegyszerű vigyor3
Nem rég cseréltem kézifék kötelet a kőművesem 1990-es golf 2-én, még a gyári volt..és még ezt sem kellett volna a ha a gumis nem töri meg emeléskor.... mind két hátsó nyereg eredeti és hibátlan (tárcsafékes hátul 1.8i) 25 éves lesz..tényleg nem tudnak.. wave
Enyémen sem fagyott be a kötél... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6220 Dátum: 2014.12.31 szerda, 12:57:54 »

igen, mind2 autón rendszeresen van használva, a nyaralónál a hegyoldalban pl esélytelen lenne kézifék nélkül vigyor3 számomra is érdekes, mert a 2002-es kombin a gyári régifajta nyeregnek 12éve nincs semmi baja, még a kötelek is a gyáriak. a javítókészletről nincs esetleg egy link? worship
Tisztelt Fórumtárs!
A www.alkatreszek.hu web oldalon a féknyereg javítókészlet címszó alatt, megtalálod fotóval illusztrálva. Szerintem a tiedhez a 38 mm Autofren Seinsa D4-564 38 szám alatt jelzett kell. Ára br 1992 Ft wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6221 Dátum: 2014.12.31 szerda, 15:00:22 »

Tartja az autót a vezérlés? Nem a domboldalban állok vele.... wilting
Automatánál is van P, abba sem rakod? Azért van a retesz.  wave

igen, a súrlódásával az is tartja. ha pedig előremenetben inkább meggurulna hátra, akkor még a láncfeszítő is tartja. Álló motornál ugye az alkatrészek súrlódása miatt nem tudod átforgatni a motort, vagyis minden, még a generátor is tartja az autót.
Automatánál pedig a P az tényleg reteszeli, de külön felhívják a figyelmet, hogy nem helyettesíti a rögzítőféket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6222 Dátum: 2014.12.31 szerda, 15:11:50 »

igen, a súrlódásával az is tartja. ha pedig előremenetben inkább meggurulna hátra, akkor még a láncfeszítő is tartja. Álló motornál ugye az alkatrészek súrlódása miatt nem tudod átforgatni a motort, vagyis minden, még a generátor is tartja az autót.
Automatánál pedig a P az tényleg reteszeli, de külön felhívják a figyelmet, hogy nem helyettesíti a rögzítőféket.

Nem vágtad.
Nem lejtőn állok. Soha nem parkolok lejtőn.   (Sőt itt az első utca emelkedő és a tetején van kihajtás arra az útra, ami a Skanzentől jön. Ott sem kézifékkel állok/indulok.
Jobb láb bal széle fékpedál jobb széle, jobb láb jobb széle gázpedál. Majd szépen átbillentem és visszagurulás nélkül indulok az emelkedön)
El sem gurulna az autó ahol parkolok, tehát nem "rögzítem a motorral" az autót.  wilting
1-esben hagyva a váltót megelőzöm, hogy elfújja a szét az autó!  Nem pedig erőből fogja a motor a kocsit!   zavart2
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.31 szerda, 15:15:18 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6223 Dátum: 2014.12.31 szerda, 15:18:17 »

Nem vágtad.
Nem lejtőn állok. Soha nem parkolok lejtőn.   (Sőt itt az első utca emelkedő és a tetején van kihajtás arra az útra, ami a Skanzentől jön. Ott sem kézifékkel állok/indulok.
Jobb láb bal széle fékpedál jobb széle, jobb láb jobb széle gázpedál. Majd szépen átbillentem és visszagurulás nélkül indulok az emelkedön)
El sem gurulna az autó ahol parkolok, tehát nem "rögzítem a motorral" az autót.  wilting
1-esben hagyva a váltót megelőzöm, hogy elfújja a szét az autó!  Nem pedig erőből fogja a motor a kocsit!   zavart2

részletkérdés. magyarázod a bizonyítványodat.
Aki nem kézifékkel hanem kézifék nélkül sebességben parkol, az rosszat tesz a kocsijának.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6224 Dátum: 2014.12.31 szerda, 15:18:51 »

ja, nekem van igazam, ez nem vita tárgya.  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6225 Dátum: 2014.12.31 szerda, 15:21:22 »

részletkérdés. magyarázod a bizonyítványodat.
Aki nem kézifékkel hanem kézifék nélkül sebességben parkol, az rosszat tesz a kocsijának.

Mondod te.  taps

Veheted felőlem magyarázatnak is, pedig tényközlés/leírás volt.  Cool
Minden eddigi autómmal ugyanígy jártam el, sosem volt belőle és rá visszavezethető probléma!  wave
Sőt a kézifékem is működött mindig, vizsgán.... és télen játszás közben  Wink

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6226 Dátum: 2014.12.31 szerda, 16:08:17 »

eljen
Amúgy se jó, ha a főtengelyen lóg a kocsi.

Miért? Egy motorféknél nagyságrendileg kap nagyobb terhelést, mint ahogy normál menetben is, hajtásnál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6227 Dátum: 2014.12.31 szerda, 16:09:33 »

nincs egy linked hozzá? remélem nem kell sokat kísérletezni, 2 hét múlva vinni kéne műszakira is, csak hát így kézifék nélkül nem túl egészséges vigyor3

shop.bardiauto.hu
ebay.co.uk

Tetszés szerint.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6228 Dátum: 2014.12.31 szerda, 16:11:30 »

részletkérdés. magyarázod a bizonyítványodat.
Aki nem kézifékkel hanem kézifék nélkül sebességben parkol, az rosszat tesz a kocsijának.

Erről kellene ennél valami kézzelfoghatóbb bizonyíték, mint az, hogy ex-cathedra kijelented...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6229 Dátum: 2014.12.31 szerda, 16:51:22 »

Erről kellene ennél valami kézzelfoghatóbb bizonyíték, mint az, hogy ex-cathedra kijelented...

AndyA
Elég végiggondolnod.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6230 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:13:54 »

Elég végiggondolnod.

Késő van, és szilveszter ellenére még nem ittam eleget. Gondold végig helyettem, PLS, és írd le a gondolatmenetet! THX!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6231 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:16:22 »

Késő van, és szilveszter ellenére még nem ittam eleget. Gondold végig helyettem, PLS, és írd le a gondolatmenetet! THX!

AndyA


 laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6232 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:21:44 »

részletkérdés. magyarázod a bizonyítványodat.
Aki nem kézifékkel hanem kézifék nélkül sebességben parkol, az rosszat tesz a kocsijának.


Mi rosszat teszek neki? (komolyan érdekel, mert nem tudom)
Én mindig sebességbe szoktam hagyni, általában "R" a váltózár miatt.  Kéziféket csak akkor használom mikor kiállok a kertből (jár a motor) és zárom a kaput (meg műszaki és téli ökörködés...).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6233 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:24:18 »



Mi rosszat teszek neki? (komolyan érdekel, mert nem tudom)
Én mindig sebességbe szoktam hagyni, általában "R" a váltózár miatt.  Kéziféket csak akkor használom mikor kiállok a kertből (jár a motor) és zárom a kaput (meg műszaki és téli ökörködés...).



Nem érted?
Egymásnak feszülnek a fogaskerekek és azok az alkatrészek, amik egyébként sokkal nagyobb erővel és igénybevétellel ugyanezt csinálják..... úgy simán elviselik, de csak úgy álló helyzetben nem! Az tönkreteszi!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6234 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:25:34 »


Nem érted?
Egymásnak feszülnek a fogaskerekek és azok az alkatrészek, amik egyébként sokkal nagyobb erővel és igénybevétellel ugyanezt csinálják..... úgy simán elviselik, de csak úgy álló helyzetben nem! Az tönkreteszi!  Cool

Ez nem jó magyarázat, keress másikat. Ezt már én is írtam, de nem volt elég jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6235 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:27:06 »

Ez nem jó magyarázat, keress másikat. Ezt már én is írtam, de nem volt elég jó.

AndyA

Én keressek?
Nem nekem kell..... ezt Vzoli helyett próbáltam Zoleex felé....hogy érccccseee má' !  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6236 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:31:57 »


Nem érted?
Egymásnak feszülnek a fogaskerekek és azok az alkatrészek, amik egyébként sokkal nagyobb erővel és igénybevétellel ugyanezt csinálják..... úgy simán elviselik, de csak úgy álló helyzetben nem! Az tönkreteszi!  Cool


Nem igazán.... nyes
Nem sikerült még egyik autómat sem "tönkretenni" így, pedig mindet sebességben hagytam parkolásnál.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6237 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:34:05 »



Nem igazán.... nyes
Nem sikerült még egyik autómat sem "tönkretenni" így, pedig mindet sebességben hagytam parkolásnál.

Nekem sem.
Valamit nem jól csinálunk.....   laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6238 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:34:32 »



Nem igazán.... nyes
Nem sikerült még egyik autómat sem "tönkretenni" így, pedig mindet sebességben hagytam parkolásnál.

Még ehhez sem értesz! eplus2 taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6239 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:41:32 »

Még ehhez sem értesz! eplus2 taps taps taps taps

AndyA

 taps hehe
Ezek után, hogy senkinek ne legyen igaza....én nem fogom használni se a kéziféket se a váltót parkolásnál.   
Veszek kerék ékeket....természetesen minden kerékhez és mindkét irányból.    eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6240 Dátum: 2014.12.31 szerda, 17:44:56 »

ja, nekem van igazam, ez nem vita tárgya.  eplus2
tudod mi jár annak akinek igaza van? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6241 Dátum: 2014.12.31 szerda, 18:21:33 »

Késő van, és szilveszter ellenére még nem ittam eleget. Gondold végig helyettem, PLS, és írd le a gondolatmenetet! THX!

AndyA
Lentebb már leírtam. Ha ilyenkor a hajtásláncon lóg az autó, azok az alkatrészek, csapágyak, lendkerék, vezérműlánc, dugattyúk, egy folyamatos terhelést kapnak, ám olajfilm ugye nem lesz ott. Nyilván nem 1-2 alkalom tehet( minimális )kárt, de végül is ilyenkor olyan mintha azt a kis részét a parkolás alatt is használnád, csak kenés nélkül.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6242 Dátum: 2014.12.31 szerda, 18:22:53 »

tudod mi jár annak akinek igaza van? hehe
A szája. De még mindig jobb mintha a BT kerülne az ember háta mögé Cheesy
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6243 Dátum: 2014.12.31 szerda, 18:39:26 »

A szája. De még mindig jobb mintha a BT kerülne az ember háta mögé Cheesy

Ha mögéd kerülnék is, akkor is csak a nyakadat csapkodná a piton... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6244 Dátum: 2014.12.31 szerda, 18:44:42 »



Nem igazán.... nyes
Nem sikerült még egyik autómat sem "tönkretenni" így, pedig mindet sebességben hagytam parkolásnál.
az lehet, de nem egy esetről lehetett hallani némely márkánál, hogy aztán induláskor meg szétesett a vezérlés, aztán gatya minden
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6245 Dátum: 2014.12.31 szerda, 18:47:49 »

az lehet, de nem egy esetről lehetett hallani némely márkánál, hogy aztán induláskor meg szétesett a vezérlés, aztán gatya minden


Tévedés, mert azok megálláskor ugranak át. Nem induláskor és egyébként is hibás feszítőpatronok miatt van a probléma.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6246 Dátum: 2014.12.31 szerda, 18:51:39 »

Tévedés, mert azok megálláskor ugranak át. Nem induláskor és egyébként is hibás feszítőpatronok miatt van a probléma.
amiről én beszélek az induláskor az miatt, hogy a fordított feszítés miatt akad ki. nagyon sok ilyet lehetett hallani. jellemzően, amikor hegynek megáll a jóember

de mindegy is. ha otthagyod valahol a kocsit, arra való a kézifék. télen is. nem hallottam olyanról, hogy nyári kézifék lenne a kocsiba. akinek befagy az csináltassa meg rendesen.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.31 szerda, 18:53:33 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6247 Dátum: 2014.12.31 szerda, 18:53:36 »

amiről én beszélek az induláskor az miatt, hogy a fordított feszítés miatt akad ki. nagyon sok ilyet lehetett hallani. jellemzően, amikor hegynek megáll a jóember
Végre valaki érti miröl is beszélek.  eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6248 Dátum: 2014.12.31 szerda, 18:54:52 »

amiről én beszélek az induláskor az miatt, hogy a fordított feszítés miatt akad ki. nagyon sok ilyet lehetett hallani. jellemzően, amikor hegynek megáll a jóember

Azt csak azzal magyarázták. Hidd el, hogy ott megálláskor keletkezett a probléma. De ugye nem vették észre, mert leállították és kész.
Nyilván indításkor derül ki, hogy hoppp.
Mondom, feszítőpatron hiba.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6249 Dátum: 2014.12.31 szerda, 18:55:28 »

Végre valaki érti miröl is beszélek.  eljen

Vannak olyanok, akik értik a hülyeséget....meg vannak olyanok, akik el is hiszik.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.