Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 19:07:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2742756 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2015.04.21 kedd, 21:24:15 »

Mire gondolsz ami a felfogatása? Tegnap vettem Mk2-nél pont a két hátsót, hogy cserélem.
Két rögzítőcsavar ki(ami az agyhoz fogja), új komplett fel. Nem?

A féknyereg tartókonzola más. Azért, mert volt már aki anélkül kapta meg.
Naplózva
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2015.04.22 szerda, 10:11:42 »

A féknyereg tartókonzola más. Azért, mert volt már aki anélkül kapta meg.
Én így vettem meg a rögzítőcsavarokkal együtt:
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-mk3-hatso-feknyereg-ID3hkVx.html
Ehhez kellene még valami? Melyik az a féknyereg tartókonzolnak hívott darab?
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2015.04.22 szerda, 10:22:33 »

Én így vettem meg a rögzítőcsavarokkal együtt:
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-mk3-hatso-feknyereg-ID3hkVx.html
Ehhez kellene még valami? Melyik az a féknyereg tartókonzolnak hívott darab?

Ez a konzollal együtt van.

De a hátuljáról hiányzik a kar, amit a kézifékkötél húz, és annak az ütközője is.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2015.04.22 szerda, 12:31:34 »

Én így vettem meg a rögzítőcsavarokkal együtt:
http://olx.hu/hirdetes/ford-mondeo-mk3-hatso-feknyereg-ID3hkVx.html
Ehhez kellene még valami? Melyik az a féknyereg tartókonzolnak hívott darab?

Ez biztos Mondeo MK3?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2015.04.25 szombat, 16:49:39 »

Ez a konzollal együtt van.

De a hátuljáról hiányzik a kar, amit a kézifékkötél húz, és annak az ütközője is.
Nekem rajta van, csak mik írtam, akkor én az ágyban féknyereg a kocsi csomagtartóban.  Wink
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 23:16:37 »

Sziasztok!

Azért írok mert tavaly húsvét körül László fórumtársunk felrakta ide jó kis útmutatóját a FL előtti hátsó féknyergek berohadásának orvoslására és azóta én senkit nem láttam, hogy meg is csinálta volna, esetleg tapasztalatokat leírt volna.
Hát én megcsináltam tavaly, mégpedig a szimeringes verziót és van is róla mondanivalóm. Fantasztikusan működik, le a kalappal László Úr előtt, de egy dolgot hozzátennék.
Az eredeti ford verzióban a zárógyűrű a tengelyen fixen maradt és a házon fordult el, ami közé a gyártó zsírt használt tömítésre. Itt ment be a pára meg kosz.
A László verzióban a szimering fixen van ragasztva a házra és a tengely forog a szimeringen belül. Na most a szimering ugyan jól zár pára és víz ellen, de mivel a felületén folyamatosan mozog/dörzsölődik a kar minden alkalommal mikor behúzzuk a kéziféket, ez szép lassan "bedolgozza, bemaszírozza" a koszt a középső zárórészen a tengelyig. Hideg, meleg, víz meg se kottyan neki, de a kosz....azt nem csípi.
Több mint fél évig hibátlanul működött, aztán egyszer csak berohadt megint a jobb oldali. Újra szétszedtem az egészet, megtisztítottam, de ezúttal a szimering tetejére, a kar meg a szimering közé is tettem zsírt (4. kép, ATE féknyereg zsírt).
Azóta megy, semmi rohadás egyelőre, ahogy annak kell, úgy működik, lassan már egy fél éve.
Nagyon szépen köszönöm még egyszer László fórumtársnak az útmutatót, sok (felesleges) kiadástól mentett meg.
Esetleg valami ötlet, hogy lehet "porállóbbá" tenni a szerkentyűt?
Itt egy pár kép a munkamenetről:

Dremmel-el síkba köszörültem
   

Kétkomponensű ragasztóval szimering fel


Hőtűrő szilikon


Fékolaj közömbös zsír (ATE)






Tisztelettel, Peti

Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2015.04.28 kedd, 06:40:51 »

Sziasztok!

Azért írok mert tavaly húsvét körül László fórumtársunk felrakta ide jó kis útmutatóját a FL előtti hátsó féknyergek berohadásának orvoslására és azóta én senkit nem láttam, hogy meg is csinálta volna, esetleg tapasztalatokat leírt volna.
Hát én megcsináltam tavaly, mégpedig a szimeringes verziót és van is róla mondanivalóm. Fantasztikusan működik, le a kalappal László Úr előtt, de egy dolgot hozzátennék.
Az eredeti ford verzióban a zárógyűrű a tengelyen fixen maradt és a házon fordult el, ami közé a gyártó zsírt használt tömítésre. Itt ment be a pára meg kosz.
A László verzióban a szimering fixen van ragasztva a házra és a tengely forog a szimeringen belül. Na most a szimering ugyan jól zár pára és víz ellen, de mivel a felületén folyamatosan mozog/dörzsölődik a kar minden alkalommal mikor behúzzuk a kéziféket, ez szép lassan "bedolgozza, bemaszírozza" a koszt a középső zárórészen a tengelyig. Hideg, meleg, víz meg se kottyan neki, de a kosz....azt nem csípi.
Több mint fél évig hibátlanul működött, aztán egyszer csak berohadt megint a jobb oldali. Újra szétszedtem az egészet, megtisztítottam, de ezúttal a szimering tetejére, a kar meg a szimering közé is tettem zsírt (4. kép, ATE féknyereg zsírt).
Azóta megy, semmi rohadás egyelőre, ahogy annak kell, úgy működik, lassan már egy fél éve.
Nagyon szépen köszönöm még egyszer László fórumtársnak az útmutatót, sok (felesleges) kiadástól mentett meg.
Esetleg valami ötlet, hogy lehet "porállóbbá" tenni a szerkentyűt?
Itt egy pár kép a munkamenetről:

Dremmel-el síkba köszörültem
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150427/fek1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Kétkomponensű ragasztóval szimering fel
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150427/fek2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Hőtűrő szilikon
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150427/fek3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Fékolaj közömbös zsír (ATE)
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150427/fek6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150427/fek4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/150427/fek5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Tisztelettel, Peti


Tisztelt Fórumtárs!
Engedd meg hogy elsőnek gratuláljak a bátorságodért és a kísérletező kedvedért eljen eljen eljen. Nagyon köszönöm az elismerést és a tapasztalatodat az átalakítással kapcsolatban. Megvallom őszintén csodálkoztam azon, hogy majdnem egy évet kellett várni egy vállalkozószellemű egyéniségre, aki be is meri építeni és leírja a tapasztalatait. Nagyon jól emlékszem arra, amikor szinte napi téma volt a féknyereg probléma a fórumon. Én azt hittem, hogy többen beépítik és hamar kibuknak az esetleges gyermekbetegségek az átalakítás folytán. Be kell látnom tévedtem. Ennél sokkal egyszerűbb problémákhoz se mernek nagyon sokan hozzáfogni. wow1 wow1 wow1
Ezzel a megállapításommal senkit nem kívánok megbántani. worship
Itt a bizonyíték, hogy üzemszerű tesztek adják a tényleges megbízható eredményt.
Én kézben és vízben, víz alatt, valamint hideg meleg tesztet tudtam produkálni. Sajnos a fékbetétről és a tárcsáról leváló port nem tudtam szimulálni. A szimeringnek valójában a portól is meg kéne védenie a rendszert. Én az összerakás előtt a szimering két éle közé kentem vékony zsír réteget. úgy látszik ez kevés volt. Mégy egyszer nagyon köszönöm az elismerést, és várom a témával kapcsolatos hosszútávú tapasztalataidat. wave smile
Tisztelettel László! worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.29 szerda, 21:02:03 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 07:21:27 »

Tisztelt Fórumtársak!
Megvallom őszintén elvagyok keseredve, emiatt a nagyfokú érdektelenség miatt amit a fórum tanúsít a "Bleky" fórumtárs által írt hsz-re. Nem tudom elhinni hogy több napja senkinek nincs véleménye?
Tévedés ne essék nem rólam van szó. Én már többször írtam egy két cikket ami ugyanilyen érdektelenségbe fulladt. Azt tapasztalom, hogy nagyon sok topikban igen erőteljesen visszaesett az értelmes dolgokról folytatott eszmecsere, és sajnos felváltotta a sekélyes egymást cseszegető hsz.
Ezek után elgondolkodtató az, hogy érdemes e az embernek megosztania a gondolatatit a többséggel. falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 08:24:11 »

Tisztelt Fórumtársak!
Megvallom őszintén elvagyok keseredve, emiatt a nagyfokú érdektelenség miatt amit a fórum tanúsít a "Bleky" fórumtárs által írt hsz-re. Nem tudom elhinni hogy több napja senkinek nincs véleménye?
Tévedés ne essék nem rólam van szó. Én már többször írtam egy két cikket ami ugyanilyen érdektelenségbe fulladt. Azt tapasztalom, hogy nagyon sok topikban igen erőteljesen visszaesett az értelmes dolgokról folytatott eszmecsere, és sajnos felváltotta a sekélyes egymást cseszegető hsz.
Ezek után elgondolkodtató az, hogy érdemes e az embernek megosztania a gondolatatit a többséggel. falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship
érdemes.az elismerés mindig megfog találni."ilyen ez a popszakma...." vagy "soha ne add fel...." vigyor3
egyre kevesebben vannak mk3as tulajok,most nagyon sokan cseréltek már.....
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 11:47:56 »

érdemes.az elismerés mindig megfog találni."ilyen ez a popszakma...." vagy "soha ne add fel...." vigyor3
egyre kevesebben vannak mk3as tulajok,most nagyon sokan cseréltek már.....
 Wink wave
Kedves alf!
Ha azt hiszed elismerésre vágyom tévedsz! A hsz-t sem magam miatt írtam. Van végre egy tettre kész ambiciózus fórumtag, aki vette a bátorságot és üzemi körülmények között tesztelt egy lehetséges megoldást. Közzé teszi nagy örömmel a tapasztalatait. A  fórum reakciója néma csend. Akkor amikor anno nem szólt másról a hsz csak a beragadós hátsóféknyergekről. A többség belenyugodott, vagy drága pénzért lecseréltette, vagy tovább ül a babérjain. Én úgy gondolom, ne fojtsuk el csírájában a tenni akaró fórumtársak kedvét, avval a számomra érthetetlen közönnyel amit a fórum tanúsít alkalmanként. A helyes megoldás, bátorítani és biztatni kéne ezeket a fórumtársakat, hogy továbbra is tegyék a dolgukat, hogy tanulhassunk belőle. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 12:08:10 »

Kedves alf!
Ha azt hiszed elismerésre vágyom tévedsz! A hsz-t sem magam miatt írtam. Van végre egy tettre kész ambiciózus fórumtag, aki vette a bátorságot és üzemi körülmények között tesztelt egy lehetséges megoldást. Közzé teszi nagy örömmel a tapasztalatait. A  fórum reakciója néma csend. Akkor amikor anno nem szólt másról a hsz csak a beragadós hátsóféknyergekről. A többség belenyugodott, vagy drága pénzért lecseréltette, vagy tovább ül a babérjain. Én úgy gondolom, ne fojtsuk el csírájában a tenni akaró fórumtársak kedvét, avval a számomra érthetetlen közönnyel amit a fórum tanúsít alkalmanként. A helyes megoldás, bátorítani és biztatni kéne ezeket a fórumtársakat, hogy továbbra is tegyék a dolgukat, hogy tanulhassunk belőle. wave
Tisztelettel László! worship 
bocs félre érthető voltam."érdemes.az elismerés mindig megfogja találni." Azt,aki a fejlődésre áldoz.....

nem személyesen csak rád gondoltam.

de nincs csírájában elfojtva semmi,erre írtam,hogy nagyon sokan váltottunk már mk3-ról "régiek", és sokan már túlléptek az mk3 problémáin.Az "újak" meg még nem értek ide a problémáikkal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 17:27:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Engedd meg hogy elsőnek gratuláljak a bátorságodért és a kísérletező kedvedért eljen eljen eljen. Nagyon köszönöm az elismerést és a tapasztalatodat az átalakítással kapcsolatban. Megvallom őszintén csodálkoztam azon, hogy majdnem egy évet kellett várni egy vállalkozószellemű egyéniségre, aki be is meri építeni és leírja a tapasztalatait. Nagyon jól emlékszem arra, amikor szinte napi téma volt a féknyereg probléma a fórumon. Én azt hittem, hogy többen beépítik és hamar kibuknak az esetleges gyermekbetegségek az átalakítás folytán. Be kell látnom tévedtem. Ennél sokkal egyszerűbb problémákhoz se mernek nagyon sokan hozzáfogni. wow1 wow1 wow1
Ezzel a megállapításommal senkit nem kívánok megbántani. worship
Itt a bizonyíték, hogy üzemszerű tesztek adják a tényleges megbízható eredményt.
Én kézben és vízben, víz alatt, valamint hideg meleg tesztet tudtam produkálni. Sajnos a fékbetétről és a tárcsáról leváló port nem tudtam szimulálni. A szimeringnek valójában a portól is meg kéne védenie a rendszert. Én az összerakás előtt a szimering két éle közé kentem vékony zsír réteget. úgy látszik ez kevés volt. Mégy egyszer nagyon köszönöm az elismerést, és várom a témával kapcsolatos hosszútávú tapasztalataidat. wave smile
Tisztelettel László! worship worship worship

Kedves László!
Nagyon köszönöm az elismerést, bár igazából nem engem illet, én csak az útmutatót követtem. Smiley
Persze vártam, hogy egy-két embernek lesz egy pár kérdése, most hogy valaki meg is csinálta a mutatványt. Főleg, hogy több fórumtársra is emlékszem annak idején aki megvette/megrendelte az ötszögletű dugókulcsot. Vajon mire használták?  Huh?
A másik oldalon viszont egyáltalán nem várok azonnali reakciót, valószínű akinek annak idején gondja volt, kicserélte a komplett féknyerget vagy FL utánira váltott. Én is ezt tettem volna, de képtelen voltam itt normális áron FL nyereghez jutni. Elkapkodják. Azért kíváncsi voltam meg tudom e magam oldani az útmutató segítségével.
Egy szó mint száz, lesz még berohadós kézifék kérdés itt a fórumon és akkor majd újra meleg lesz a téma. Nem sietünk sehova.

Én is majd még jelentkezem ha bármi fejlemény van a fékkel. Lekopogom, működik mint az óramű azóta is. Olyan jól beállítottam, hogy 2 kattanással a kézifék karon, mozdíthatalanul tartja a kocsit.  taps
Jó kis fék ez, csak egy pici odafigyelést igényel.

Üdvözlettel, Peti
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 19:14:25 »

Kedves László!
Nagyon köszönöm az elismerést, bár igazából nem engem illet, én csak az útmutatót követtem. Smiley
Persze vártam, hogy egy-két embernek lesz egy pár kérdése, most hogy valaki meg is csinálta a mutatványt. Főleg, hogy több fórumtársra is emlékszem annak idején aki megvette/megrendelte az ötszögletű dugókulcsot. Vajon mire használták?  Huh?
A másik oldalon viszont egyáltalán nem várok azonnali reakciót, valószínű akinek annak idején gondja volt, kicserélte a komplett féknyerget vagy FL utánira váltott. Én is ezt tettem volna, de képtelen voltam itt normális áron FL nyereghez jutni. Elkapkodják. Azért kíváncsi voltam meg tudom e magam oldani az útmutató segítségével.
Egy szó mint száz, lesz még berohadós kézifék kérdés itt a fórumon és akkor majd újra meleg lesz a téma. Nem sietünk sehova.

Én is majd még jelentkezem ha bármi fejlemény van a fékkel. Lekopogom, működik mint az óramű azóta is. Olyan jól beállítottam, hogy 2 kattanással a kézifék karon, mozdíthatalanul tartja a kocsit.  taps
Jó kis fék ez, csak egy pici odafigyelést igényel.

Üdvözlettel, Peti
Tisztelt Fórumtárs!
A felvetéseiddel egyetértek. Én is emlékszem a speciális ötszögkulcs beszerzőkre. Az általad felvetett kérdés jogos. Én, probléma mentes, üzembiztos féket kívánok neked, és nagyon örülök a megvalósításnak. A fékkel kapcsolatos tapasztalataidat pedig figyelemmel kísérem. Azóta is foglalkoztat egy egyszerűbb, és könnyebben kivitelezhető megoldás, erre a fék tipusra. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Gyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2015.05.01 péntek, 14:41:29 »

Sziasztok!

Röviden leírom történetemet. Nekem is voltak problémáim a hátsó fékberohadással. Először egy gyárilag felújított féknyerget szereltem be az autómba. kb 8 hónapig tartott, és berohadt. A fórumon olvastam László megoldását, vettem hozzá szimmeringet,ragasztót. Már 5 hónapja szuperál Smiley  Remélem így is marad sokáig Smiley Nagy köszönet érte Smiley

Üdv: Gyula
Naplózva

Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2015.05.01 péntek, 18:51:58 »

Azon tűnődöm, csináljak e egy fordítást a fék javításáról a TalkFord fórumára? Természetesen csakis László engedélyével illetve eredeti útmutatójára való hivatkozással.
László fórumtárs? Vélemény? Nem sértődök meg, ha nem lehet.  Wink

Peti
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2015.05.01 péntek, 19:23:53 »

Azon tűnődöm, csináljak e egy fordítást a fék javításáról a TalkFord fórumára? Természetesen csakis László engedélyével illetve eredeti útmutatójára való hivatkozással.
László fórumtárs? Vélemény? Nem sértődök meg, ha nem lehet.  Wink

Peti

Szerintem nem rossz ötlet, már én is gondolkodtam rajta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2015.05.01 péntek, 19:27:51 »

Azon tűnődöm, csináljak e egy fordítást a fék javításáról a TalkFord fórumára? Természetesen csakis László engedélyével illetve eredeti útmutatójára való hivatkozással.
László fórumtárs? Vélemény? Nem sértődök meg, ha nem lehet.  Wink

Peti
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem az a véleményem, hogy csak az a tudás ér valamit, amit az ember képes mobilizálni, vagyis közkincsé tenni. Részemről nincs akadálya. Az angol fórumtársak is sokat segítettek nekünk.
A fáradozásodért külön köszönet wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2015.05.01 péntek, 19:53:03 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem az a véleményem, hogy csak az a tudás ér valamit, amit az ember képes mobilizálni, vagyis közkincsé tenni. Részemről nincs akadálya. Az angol fórumtársak is sokat segítettek nekünk.
A fáradozásodért külön köszönet wave
Tisztelettel László! worship

Rendben, köszönöm szépen, megcsinálom. Lehet, bele fog telni kis időbe, de majd megírom itt, ha kész lesz. Kisfiam nem hagy túl sokáig a gép előtt ülni.  Wink 1-2 hét talán. Ha szerencsém van, hamarabb.

Peti
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2015.05.01 péntek, 20:32:30 »

Rendben, köszönöm szépen, megcsinálom. Lehet, bele fog telni kis időbe, de majd megírom itt, ha kész lesz. Kisfiam nem hagy túl sokáig a gép előtt ülni.  Wink 1-2 hét talán. Ha szerencsém van, hamarabb.

Peti

Lektorálásban szívesen segítek. Nem nagyon rossz az angolom, azt hiszem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6619 Dátum: 2015.05.01 péntek, 20:46:36 »

Lektorálásban szívesen segítek. Nem nagyon rossz az angolom, azt hiszem. Smiley

AndyA

Köszönöm, az angollal nincs gond, 11 éves korom óta beszélem és amerikában jártam egyetemre  Cheesy  Inkább idővel vagyok hadilábon.  Grin
De szívesen átküldöm majd szakzsargon ellenőrzésre.

Peti
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Szipee86
Vendég
« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2015.05.05 kedd, 00:34:59 »

Tud valaki valami infót a Zimmermann juggatott féktárcsákról? Erre szeretném lecserélni.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2015.05.05 kedd, 05:57:19 »

Tud valaki valami infót a Zimmermann juggatott féktárcsákról? Erre szeretném lecserélni.
Tisztelt Fórumtárs!
A Zimmermann tárcsák nem rossz minőségűek de amit nyújt, ahhoz képest drága. Én évek óta a gyári Ford Fomoco tárcsát használom, nem volt még vele soha gondom. A gyári tárcsa és egy Greenstuff betét kombináció brutál féket eredményez. Most is ez van fenn és nagyon elégedett vagyok a rendszer működésével. Természetesen mindenki olyan kombót tesz fel ami neki szimpi. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.05 kedd, 14:30:08 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2015.05.05 kedd, 06:08:27 »

Lektorálásban szívesen segítek. Nem nagyon rossz az angolom, azt hiszem. Smiley

AndyA
ó...te...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2015.05.05 kedd, 21:14:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Zimmermann tárcsák nem rossz minőségűek de amit nyújt, ahhoz képest drága. Én évek óta a gyári Ford Fomoco tárcsát használom, nem volt még vele soha gondom. A gyári tárcsa és egy Greenstuff betét kombináció brutál féket eredményez. Most is ez van fenn és nagyon elégedett vagyok a rendszer működésével. Természetesen mindenki olyan kombót tesz fel ami neki szimpi. wave
Tisztelettel László! worship


Tisztelt László. Itt a sportos lyuggatott kinézet a lényeg.  De ha AndyA-t megkérjük bármilyen tárcsát
kifúrogat a nappaliban...   taps
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2015.05.05 kedd, 22:47:19 »


Tisztelt László. Itt a sportos lyuggatott kinézet a lényeg.  De ha AndyA-t megkérjük bármilyen tárcsát
kifúrogat a nappaliban...   taps

Már nem. Legfeljebb a szuterénban. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2015.05.06 szerda, 07:38:57 »


Tisztelt László. Itt a sportos lyuggatott kinézet a lényeg.  De ha AndyA-t megkérjük bármilyen tárcsát
kifúrogat a nappaliban...   taps
Kedves Attila!
Én a biztonságot, előbbre helyezem a kinézettnél. Lehet valami csicsás lyuggatott. Csupán akkor van gond ha egyszer nagyon meg kell állni, és a furatok mentén bereped, vagy kritikus helyzetben teljes keresztmetszetben átreped és elszáll a tárcsa. Láttam már karón varjút. A megfelelően gyári technológiával fúrt, és hőkezet tárcsák, sajnos elég borsos áron kaphatók. A lyuggatás kedvező hatásai(hő és por elvezetés) eltörpülnek az ár különbség mellett. Nekem teljesen megfelelnek a gyári tárcsák. wave
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 10:46:28 »

A másik oldalon viszont egyáltalán nem várok azonnali reakciót, valószínű akinek annak idején gondja volt, kicserélte a komplett féknyerget vagy FL utánira váltott. Én is ezt tettem volna, de képtelen voltam itt normális áron FL nyereghez jutni. Elkapkodják. Azért kíváncsi voltam meg tudom e magam oldani az útmutató segítségével.
Egy szó mint száz, lesz még berohadós kézifék kérdés itt a fórumon és akkor majd újra meleg lesz a téma. Nem sietünk sehova.

Bizony lesz, sőt már van is. Nekem most fáradt el a bal oldali kézifékem. A klasszikus probléma. Most azon dilemmázok hogy anyagilag hogyan járnék jobban, ha FL utáni nyerget veszek párban bontóból (mert gondolom így adják párban ha van), vagy veszek egy utángyártott új balos féknyerget. Sajnos a leírás ellenére sem érzek elég bátorságot magamban hogy belevágjak.  Valaki nem akar egy kis pénzt keresni ? help

üdv, FD.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 10:53:48 »

Bizony lesz, sőt már van is. Nekem most fáradt el a bal oldali kézifékem. A klasszikus probléma. Most azon dilemmázok hogy anyagilag hogyan járnék jobban, ha FL utáni nyerget veszek párban bontóból (mert gondolom így adják párban ha van), vagy veszek egy utángyártott új balos féknyerget. Sajnos a leírás ellenére sem érzek elég bátorságot magamban hogy belevágjak.  Valaki nem akar egy kis pénzt keresni ? help

üdv, FD.

Beszélj László fórumtárssal Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 17:27:44 »

Bizony lesz, sőt már van is. Nekem most fáradt el a bal oldali kézifékem. A klasszikus probléma. Most azon dilemmázok hogy anyagilag hogyan járnék jobban, ha FL utáni nyerget veszek párban bontóból (mert gondolom így adják párban ha van), vagy veszek egy utángyártott új balos féknyerget. Sajnos a leírás ellenére sem érzek elég bátorságot magamban hogy belevágjak.  Valaki nem akar egy kis pénzt keresni ? help

üdv, FD.

Ne felejtsd el megnézni, hogy a kézifék bowden rendesen működik e. Ki kell akasztani és meghúzigálni. Nekem egyik oldalon se működött a kézifék, de csak az egyik oldalon volt valójában a nyereg beállva. A másik oldalon be volt gyógyulva a bowden. Fogóval se tudtam mozgatni.
Ha FL utáni nyeregre cserélsz akkor mindenképp párban. Más fékbetét kell bele és kell a konzol is hozzá.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2015.05.08 péntek, 07:21:34 »

Sziasztok!

A jobb hátsó munkahengerem megadta magát, szépen lassan elcsepeg a fékolajam, 1 hónap alatt fél decit töltöttem rá.
a jobb hátsó féknyereg kivételével az egész hátsó fék új, ezt meghagyta a szerelő, mert jó volt, eddig...
Az alapfelvetés, hogy az új munkahenger árát jelenleg sokallom, mivel valószínű el fogom adni az autót.
Bontottat találtam, de ránézésre ugyanilyen, talán 1-2 hónapot kibír, ha berakatnám, de szerintem ez nem lehet cél.
Ha jól tudom van munkahenger felújítókészlet is, de eddig kettőből két szerelő elutasított vele, hogy féket nem újítanak fel.
Valahol megcsinálnál nekem ezt, vagy felejtsem el ezt az opciót?
Ki mit ajánl?

Üdv!  worship
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2015.05.08 péntek, 08:31:00 »

Ne felejtsd el megnézni, hogy a kézifék bowden rendesen működik e. Ki kell akasztani és meghúzigálni. Nekem egyik oldalon se működött a kézifék, de csak az egyik oldalon volt valójában a nyereg beállva. A másik oldalon be volt gyógyulva a bowden. Fogóval se tudtam mozgatni.
Ha FL utáni nyeregre cserélsz akkor mindenképp párban. Más fékbetét kell bele és kell a konzol is hozzá.

Köszönöm a tanácsot, a bowdenek szinte újak, mert novemberben rendbe lett téve az autó (bowdenek+ új betétek). Látta már a házi szerelőm, a diagnózis biztosnak mondható. üdv, FD.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2015.05.08 péntek, 08:45:29 »

Sziasztok!

A jobb hátsó munkahengerem megadta magát, szépen lassan elcsepeg a fékolajam, 1 hónap alatt fél decit töltöttem rá.
a jobb hátsó féknyereg kivételével az egész hátsó fék új, ezt meghagyta a szerelő, mert jó volt, eddig...
Az alapfelvetés, hogy az új munkahenger árát jelenleg sokallom, mivel valószínű el fogom adni az autót.
Bontottat találtam, de ránézésre ugyanilyen, talán 1-2 hónapot kibír, ha berakatnám, de szerintem ez nem lehet cél.
Ha jól tudom van munkahenger felújítókészlet is, de eddig kettőből két szerelő elutasított vele, hogy féket nem újítanak fel.
Valahol megcsinálnál nekem ezt, vagy felejtsem el ezt az opciót?
Ki mit ajánl?

Üdv!  worship

Van hozzá felújító készlet:
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/fekrendszer---absasresp/fekhidraulika-es-javito-alkatreszek/fekhidraulika-javito/

De ha fórumon megkérdezel pár bontóst, akkor lehet, hogy közel hasonló áron adnak bontottat, mint a felújító készlet+munkadíj.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2015.05.09 szombat, 08:23:19 »

Van hozzá felújító készlet:
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/fekrendszer---absasresp/fekhidraulika-es-javito-alkatreszek/fekhidraulika-javito/

De ha fórumon megkérdezel pár bontóst, akkor lehet, hogy közel hasonló áron adnak bontottat, mint a felújító készlet+munkadíj.


fel volt rakva a kérés, hogy keresek jó állapotú jobb hátsó féknyerget, sajnos nem nagyon tolongtak a bontott ajánlatokkal, máshol ajánlottak egy bontottat 10k-ért, azt állítva, hogy működik hibátlanul, de sokkal rozsdásabb volt, mint az enyém, pedig ez se kutya, szerintem ha menne még 1-2 hónapot, akkor lehet sokat mondtam.
ezért lennék a felújítókészlet mellett, bárdiba ráadásul -46%-ért elvinném, csak nincs aki megcsinálja, eddig 2 szerelő hajtott el, hogy fékhez nem nyúl ilyen szinten, meg bárdis alkatrészt amúgy se rak bele, stb. Smiley
Egy jó szakit ha mondanál, vagy mondana valaki, akihez elviszem a javítókészletet, és megcsinálja, azt megköszönném, mert sokáig nem maradhat így.
 worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2015.05.09 szombat, 08:28:02 »

fel volt rakva a kérés, hogy keresek jó állapotú jobb hátsó féknyerget, sajnos nem nagyon tolongtak a bontott ajánlatokkal, máshol ajánlottak egy bontottat 10k-ért, azt állítva, hogy működik hibátlanul, de sokkal rozsdásabb volt, mint az enyém, pedig ez se kutya, szerintem ha menne még 1-2 hónapot, akkor lehet sokat mondtam.
ezért lennék a felújítókészlet mellett, bárdiba ráadásul -46%-ért elvinném, csak nincs aki megcsinálja, eddig 2 szerelő hajtott el, hogy fékhez nem nyúl ilyen szinten, meg bárdis alkatrészt amúgy se rak bele, stb. Smiley
Egy jó szakit ha mondanál, vagy mondana valaki, akihez elviszem a javítókészletet, és megcsinálja, azt megköszönném, mert sokáig nem maradhat így.
 worship

Mintha már mondták volna: László fórumtárssal boltolj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 18:57:37 »

Sziasztok!  2004-es diesel kombim van, milyen fékbetétet ajánlanátok előre?   köszönöm
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 19:43:55 »

Sziasztok!  2004-es diesel kombim van, milyen fékbetétet ajánlanátok előre?   köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
Első fékbetétnek több gyártó is szóba jöhet. A gyári Ford vagy Motorcraft ami TEXtar betétet takar. Nekem nem volt vele soha problémám. Megfelel még a Bosch, Ate, betét. Viszont árban nagyon kedvező, olcsóbb mint a gyári és minőségben sokszor többet nyújt mint a gyári, ez az EBC normál betét. 0.46 surlódási együttható(www.fekmester.hu) Egy hátránya van. Ha megrendeled 2 hét a szállítás. Ez a betét egy Kevlár-Aramid kompozíció ami igen komoly fékhatást produkál. Én ezt javallanám elsőnek, ha nem sürgős a beszerelés. Ha képes vagy többet áldozni akkor az EBC Greenstuff betétet ajánlom ami a gyári tárcsával elképesztő brutális fékhatást ad. Tapasztalatból beszélek, nekem jelenleg is elől-hátul ilyen kombóval fut a gépem. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.10 vasárnap, 19:47:43 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 20:47:56 »

Sziasztok!  2004-es diesel kombim van, milyen fékbetétet ajánlanátok előre?   köszönöm

Mennyi pénzed van rá? Smiley

Általában Textar, Mintex, ATE, gyári Ford mind alkalmas. Azután vannak a fokozatok tovább, mint EBC, abból is van az EBC normál, utána a Greenstuff, végül az űberbrutál kategóriában az EBC Redstuff kerámia adalékkal. Nekem mind a két autó mind a 4 kerekén EBC Redstuff van. Aki kipróbálta, rosszat még nem mondott róla. Reptéri aszfalton, közel optimális fékezési körülmények között olyan a fékhatás, hogy kis híján leteszi az első szoknyát az aszfaltra (és nem azért, mert xar lenne a rugó Smiley). Általában második-harmadik próbákozásra sikerül csak akkorát fékezni vele, hogy bekattanjon az ABS, pedig szoktam előre szólni, hogy nem sajnálni, letaposni masszívan a pedált.

Fontos, hogy elöl mindig legalább azonos vagy jobb betét legyen, mint hátul, különben csúszós úton fékezésnél érhetnek meglepetések.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 21:34:22 »

Mennyi pénzed van rá? Smiley

Általában Textar, Mintex, ATE, gyári Ford mind alkalmas. Azután vannak a fokozatok tovább, mint EBC, abból is van az EBC normál, utána a Greenstuff, végül az űberbrutál kategóriában az EBC Redstuff kerámia adalékkal. Nekem mind a két autó mind a 4 kerekén EBC Redstuff van. Aki kipróbálta, rosszat még nem mondott róla. Reptéri aszfalton, közel optimális fékezési körülmények között olyan a fékhatás, hogy kis híján leteszi az első szoknyát az aszfaltra (és nem azért, mert xar lenne a rugó Smiley). Általában második-harmadik próbákozásra sikerül csak akkorát fékezni vele, hogy bekattanjon az ABS, pedig szoktam előre szólni, hogy nem sajnálni, letaposni masszívan a pedált.

Fontos, hogy elöl mindig legalább azonos vagy jobb betét legyen, mint hátul, különben csúszós úton fékezésnél érhetnek meglepetések.

AndyA
Valamit nem értek aztat írod, hogy olyan erősen fog hogy megűl az autó eleje de néha az ABS beleszól. Hát nem tudom ehez a mutatványhoz milyen összetételü gumikat használsz, mert nálam még a prémium márkáknál is az ABS dolgozik rendesen pedig nem überbréking van csak textar szet!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 22:25:31 »

Tisztelt Fórumtárs!
Első fékbetétnek több gyártó is szóba jöhet. A gyári Ford vagy Motorcraft ami TEXtar betétet takar. Nekem nem volt vele soha problémám. Megfelel még a Bosch, Ate, betét. Viszont árban nagyon kedvező, olcsóbb mint a gyári és minőségben sokszor többet nyújt mint a gyári, ez az EBC normál betét. 0.46 surlódási együttható(www.fekmester.hu) Egy hátránya van. Ha megrendeled 2 hét a szállítás. Ez a betét egy Kevlár-Aramid kompozíció ami igen komoly fékhatást produkál. Én ezt javallanám elsőnek, ha nem sürgős a beszerelés. Ha képes vagy többet áldozni akkor az EBC Greenstuff betétet ajánlom ami a gyári tárcsával elképesztő brutális fékhatást ad. Tapasztalatból beszélek, nekem jelenleg is elől-hátul ilyen kombóval fut a gépem. wave
Tisztelettel László! worship  


Nagyon köszönöm a válaszodat,EBC normál lessz! Üdv
Naplózva
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 22:26:32 »

Mennyi pénzed van rá? Smiley

Általában Textar, Mintex, ATE, gyári Ford mind alkalmas. Azután vannak a fokozatok tovább, mint EBC, abból is van az EBC normál, utána a Greenstuff, végül az űberbrutál kategóriában az EBC Redstuff kerámia adalékkal. Nekem mind a két autó mind a 4 kerekén EBC Redstuff van. Aki kipróbálta, rosszat még nem mondott róla. Reptéri aszfalton, közel optimális fékezési körülmények között olyan a fékhatás, hogy kis híján leteszi az első szoknyát az aszfaltra (és nem azért, mert xar lenne a rugó Smiley). Általában második-harmadik próbákozásra sikerül csak akkorát fékezni vele, hogy bekattanjon az ABS, pedig szoktam előre szólni, hogy nem sajnálni, letaposni masszívan a pedált.

Fontos, hogy elöl mindig legalább azonos vagy jobb betét legyen, mint hátul, különben csúszós úton fékezésnél érhetnek meglepetések.

AndyA
[/qu



Nagyon köszönöm a válaszodat,EBC normál lessz! Üdv
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 05:36:11 »


Nagyon köszönöm a válaszodat,EBC normál lessz! Üdv
Tisztelt Fórumtárs!
Meglátod jó választás az EBC normál betét. Ezekről a betétekről még annyit, hogy minden ilyen betéten van egy speciális koptató réteg, ami a beszerelés után a tárcsa esetleges egyenetlenségeit lecsiszolja. Tehát nem kell szabályoztatni a tárcsát.
Az EBC normál féktárcsáról nincs saját tapasztalatom. Volt már akinek beépítettem. Maximálisan elégedett volt vele. A legközelebbi tárcsa cserénél én is kipróbálom. Az ára is kedvezőbb mint a gyári Fomoco tárcsáé. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Kobza Gyula
Vendég
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 06:50:42 »

Végre megérkezett az ötlap fejű csavarhoz a kulcskészlet!  vigyor3 Kitekertem a csavart, de nem tudom egyik irányba sem elmozdítani a tengelyt! Melyik irányba jön szét? A fékbetétek vagy a kézifékbovden kar irányába?  worship
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 07:16:39 »


Tisztelt Forumtárs!
A féknyereg szétszerelésének menete, a következő.
1.Először is az esetlegesen megszorult kéziféktengelyt mozgathatóvá kell tenni.
2.Ezután a féknyereg dugattyú felőli oldaláról kicsavarod a fékmunkahengerből a dugattyút.
3.Majd leszereled a kéziféktengelyt mozgató kart.
4.Végül a dugattyúval megegyező irányban kitolod a kéziféktengelyt, a féknyeregből.
Remélem elég világosan leírtam. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.14 csütörtök, 14:06:16 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 10:27:52 »

Valamit nem értek aztat írod, hogy olyan erősen fog hogy megűl az autó eleje de néha az ABS beleszól. Hát nem tudom ehez a mutatványhoz milyen összetételü gumikat használsz, mert nálam még a prémium márkáknál is az ABS dolgozik rendesen pedig nem überbréking van csak textar szet!

A reptéri aszfalton, ami nagyon sima és igen jó minőségű, tapad, mint a fene, közel ideális környezetben, és az ilyen fékhatáshoz nem szokott emberek első próbálkozása szokott olyan lenni, hogy nem indul rá az ABS. Azután szokott azért sikerülni másodikra. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 13:14:15 »

A reptéri aszfalton, ami nagyon sima és igen jó minőségű, tapad, mint a fene, közel ideális környezetben, és az ilyen fékhatáshoz nem szokott emberek első próbálkozása szokott olyan lenni, hogy nem indul rá az ABS. Azután szokott azért sikerülni másodikra. Smiley

AndyA
Jó is az a reptéri cucc eszi is a gumit de tény tapad!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 13:21:23 »

Valamit nem értek aztat írod, hogy olyan erősen fog hogy megűl az autó eleje de néha az ABS beleszól. Hát nem tudom ehez a mutatványhoz milyen összetételü gumikat használsz, mert nálam még a prémium márkáknál is az ABS dolgozik rendesen pedig nem überbréking van csak textar szet!
az automata tdci-vel én is tudok nagyot fékezni, nem akartam elhinni az elején a 2 tddi-hez képest. annak is megül a kocsi eleje utcán is, 10en éves michelin eco gumikon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 08:06:28 »

Sziasztok, kiertem a kocsival, nagyon jól jött Smiley
Azt vettem eszre hogy erő teljes fekezéskor ( mikor hirtelen meg all az autópálya)  nagyon durván beremeg a kormány.  Én szerintem a fektarcsa lehet a baj. Es mikor 1 alapjarat gurultunk lehet hallani hogy nyikorog a fék egy bizonyos ponton.  Szerintetek mi a baj? Ha fék mennyi a tarcsa előre???  2 hónapja volt a tarcsa javítva kB
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 08:49:18 »

Sziasztok, kiertem a kocsival, nagyon jól jött Smiley
Azt vettem eszre hogy erő teljes fekezéskor ( mikor hirtelen meg all az autópálya)  nagyon durván beremeg a kormány.  Én szerintem a fektarcsa lehet a baj. Es mikor 1 alapjarat gurultunk lehet hallani hogy nyikorog a fék egy bizonyos ponton.  Szerintetek mi a baj? Ha fék mennyi a tarcsa előre???  2 hónapja volt a tarcsa javítva kB
Hát a Mondeó futóműve érdkes eset! 4 éve van nálam amikor átvettem eléggé rázott 100 feletti fékezésnél. Volt gumicsere tárcsát nem cseréltem csak betétet jobb lett de nem tökéletes, aztán egyik idényváltáskor alaposan lepucoltam a felnit meg a tárcsát is sokkal jobb lett. Éppen most cseréltem a hátsó teljes garnitúrát elsőhöz hozzá sem nxúltam teljesen megszűnt a remegés hibátlan. 4év után most lett teljesen rezgésmentes a fékezés!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 10:18:09 »

Hát a Mondeó futóműve érdkes eset! 4 éve van nálam amikor átvettem eléggé rázott 100 feletti fékezésnél. Volt gumicsere tárcsát nem cseréltem csak betétet jobb lett de nem tökéletes, aztán egyik idényváltáskor alaposan lepucoltam a felnit meg a tárcsát is sokkal jobb lett. Éppen most cseréltem a hátsó teljes garnitúrát elsőhöz hozzá sem nxúltam teljesen megszűnt a remegés hibátlan. 4év után most lett teljesen rezgésmentes a fékezés!

Az igen :/ akkor az jó :/ lehet a hatso fékkel van valami? De annak mi köze van a kormány razashoz???  Nem kötekedni szeretnék csak erdekel nem értek hozzá..  Elől volt betét csere mikor az első tarcsat javítottak.  Én úgy veszem észre mikor hirtelen kell lassulni ( német autópálya)  150 ről kB 30 ra le ( megallni)  akkor olyan 70 és 40 km/ ora között raz a kormány.  Pumpalni kell a féket mert ki akar esni a kezedből a kormány. 
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 10:43:39 »

Az igen :/ akkor az jó :/ lehet a hatso fékkel van valami? De annak mi köze van a kormány razashoz???  Nem kötekedni szeretnék csak erdekel nem értek hozzá..  Elől volt betét csere mikor az első tarcsat javítottak.  Én úgy veszem észre mikor hirtelen kell lassulni ( német autópálya)  150 ről kB 30 ra le ( megallni)  akkor olyan 70 és 40 km/ ora között raz a kormány.  Pumpalni kell a féket mert ki akar esni a kezedből a kormány. 

a hátsó is berázhatja a kocsit. a javított féktárcsa nekem eddig mindig rázott, de ha akartok játszadozni van két pár alig futott k..vára kormányrázós brembo tárcsám  jelképes összegér elvihető. (az egyik kb 10.000 a másik kb 25.000kmt futott)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.