Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:06:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Karosszéria
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
111
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Karosszéria (Megtekintve 2029594 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2009.09.29 kedd, 20:42:19 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.29 kedd, 19:03:20
A lapot ki lehet pattintani,onnan minden látszani fog tovább!
Ha a fényezett hátulját akarom lepattintani, azt is a tükörlap kiszedésével kell kezdeni?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2009.09.29 kedd, 20:44:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.09.29 kedd, 20:42:19
Ha a fényezett hátulját akarom lepattintani, azt is a tükörlap kiszedésével kell kezdeni?
Igen,mert a horgokat csak belülről tudod kiakasztani!Kivülről eltöröd őket a feszegetéssel.
Nekem van 1 szétszedett.........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Eversman
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2009.09.30 szerda, 15:23:09 »
Köszi Alf sikerült megoldanom kicseréltem a tükröt.
Eversman
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2009.09.30 szerda, 15:40:01 »
Idézetet írta: Eversman - 2009.09.30 szerda, 15:23:09
Köszi Alf sikerült megoldanom kicseréltem a tükröt.
Eversman
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 11:11:11 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.29 kedd, 20:44:02
Igen,mert a horgokat csak belülről tudod kiakasztani!Kivülről eltöröd őket a feszegetéssel.
Nekem van 1 szétszedett.........
Faceliftes van szétszedve?
Nekem van 2 amit szét kellene szedni. Tudod, motoros behajlás projekt...
A tükörlap a műanyag foglalatból jön ki vagy azzal együtt kell kipattintani?
(BTW, egyformák már a tükreid?)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 17:14:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.01 csütörtök, 11:11:11
Faceliftes van szétszedve?
Nekem van 2 amit szét kellene szedni. Tudod, motoros behajlás projekt...
A tükörlap a műanyag foglalatból jön ki vagy azzal együtt kell kipattintani?
(BTW, egyformák már a tükreid?)
Igen ,fészliftes van szétszedve.
Az üveg hátulján van egy műa korona,ami bepattan a motor anyarészébe körmökkel.A tükör lapot kell ki pattintani!
Nem nem egyformák még mindig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2009.10.01 csütörtök, 18:13:31 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.01 csütörtök, 17:14:16
Igen ,fészliftes van szétszedve.
Az üveg hátulján van egy műa korona,ami bepattan a motor anyarészébe körmökkel.A tükör lapot kell ki pattintani!
Nem nem egyformák még mindig.
tehát tükörlap a szorosan illeszkedő műanyag keretből kipattint. Ezzel kezdünk.
Ha sikerül a műtét, lesz egy pár eladó faceliftes pocsolyavilágítós tükröm, sima tükörlapokkal (az angol, így utasoldali szférikus lapot gondoltam felteszem a sajátomra
), asszem stardust silver színben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2009.10.03 szombat, 21:31:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.01 csütörtök, 18:13:31
tehát tükörlap a szorosan illeszkedő műanyag keretből kipattint. Ezzel kezdünk.
Ha sikerül a műtét, lesz egy pár eladó faceliftes pocsolyavilágítós tükröm, sima tükörlapokkal (az angol, így utasoldali szférikus lapot gondoltam felteszem a sajátomra
), asszem stardust silver színben.
Szétszedtem. Jó koszos belülről. Jó sok darabra lehet szedni, és tényleg nem bonyolult. A jól szerelhetősége miatt nettó szivatás, hogy csak egyben lehet kapni. extraprofit.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 13:48:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.03 szombat, 21:31:42
Szétszedtem. Jó koszos belülről. Jó sok darabra lehet szedni, és tényleg nem bonyolult. A jól szerelhetősége miatt nettó szivatás, hogy csak egyben lehet kapni. extraprofit.
A plasztikai műtét sikerült, a paciens fülei immár behajlanak gombnyomásra. Sőt a jobb oldali tükörlap is szferikus immár.
A jó hír az, hogy akár töröttből is meg lehet próbálni behajlósat csinálni, mert a f1-es tükrökről a külső borítás 3 darabban leszedhető (fényezett hátlap, első keret, belső hátlap), átszerelhető másik alapra.
Sőt akár faceliftes focus tükör is jó rá, a múltkor néztem, alakra stimmel, a felfogató háromszög rész más, viszont a teljes mechanikai alapváz kiszerelhető a rögzítő háromszögből. Csak a kábelkorbács nem jön ki a csatlakozó leszerelése nélkül.
A rossz hír az, hogy a nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá, mert maga a konzol rész más, a behajlásért felelős motor helye nincs benne.
Sajnos fényképeket nem csináltam.
Most akkor van eladó 1 pár f1.es tükröm, pocsolyavilágításos verzió, fűtött, motoros állítású. Mindkét oldaliban sima tükörlap van. stardust silver burkolat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
BTomi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 13:57:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.04 vasárnap, 13:48:23
A plasztikai műtét sikerült, a paciens fülei immár behajlanak gombnyomásra. Sőt a jobb oldali tükörlap is szferikus immár.
A jó hír az, hogy akár töröttből is meg lehet próbálni behajlósat csinálni, mert a f1-es tükrökről a külső borítás 3 darabban leszedhető (fényezett hátlap, első keret, belső hátlap), átszerelhető másik alapra.
Sőt akár faceliftes focus tükör is jó rá, a múltkor néztem, alakra stimmel, a felfogató háromszög rész más, viszont a teljes mechanikai alapváz kiszerelhető a rögzítő háromszögből. Csak a kábelkorbács nem jön ki a csatlakozó leszerelése nélkül.
A rossz hír az, hogy a nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá, mert maga a konzol rész más, a behajlásért felelős motor helye nincs benne.
Sajnos fényképeket nem csináltam.
Most akkor van eladó 1 pár f1.es tükröm, pocsolyavilágításos verzió, fűtött, motoros állítású. Mindkét oldaliban sima tükörlap van. stardust silver burkolat.
Gratulálok!
Na akkor ahogy a tempomatnál, itt is megpróbálok a nyomdokaidba lépni!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 16:16:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.04 vasárnap, 13:48:23
A plasztikai műtét sikerült, a paciens fülei immár behajlanak gombnyomásra. Sőt a jobb oldali tükörlap is szferikus immár.
A jó hír az, hogy akár töröttből is meg lehet próbálni behajlósat csinálni, mert a f1-es tükrökről a külső borítás 3 darabban leszedhető (fényezett hátlap, első keret, belső hátlap), átszerelhető másik alapra.
Sőt akár faceliftes focus tükör is jó rá, a múltkor néztem, alakra stimmel, a felfogató háromszög rész más, viszont a teljes mechanikai alapváz kiszerelhető a rögzítő háromszögből. Csak a kábelkorbács nem jön ki a csatlakozó leszerelése nélkül.
A rossz hír az, hogy a nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá, mert maga a konzol rész más, a behajlásért felelős motor helye nincs benne.
Sajnos fényképeket nem csináltam.
Most akkor van eladó 1 pár f1.es tükröm, pocsolyavilágításos verzió, fűtött, motoros állítású. Mindkét oldaliban sima tükörlap van. stardust silver burkolat.
És mennyiér fogod vesztegetni?
Tudod,hogy nekem a jobbos agyontunningolt fészlift előtti........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 20:12:34 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.04 vasárnap, 16:16:25
És mennyiér fogod vesztegetni?
Tudod,hogy nekem a jobbos agyontunningolt fészlift előtti........
Tiéd lehet, akár mindkettő, de szerintem a szine nem stimmel. De ha kéred, megegyezünk.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 20:16:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.04 vasárnap, 20:12:34
Tiéd lehet, akár mindkettő, de szerintem a szine nem stimmel. De ha kéred, megegyezünk.
Beszéljünk róla!Nekem megvan az eredeti fényezett hátlapja!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 21:40:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.04 vasárnap, 13:48:23
A plasztikai műtét sikerült, a paciens fülei immár behajlanak gombnyomásra. Sőt a jobb oldali tükörlap is szferikus immár.
A jó hír az, hogy akár töröttből is meg lehet próbálni behajlósat csinálni, mert a f1-es tükrökről a külső borítás 3 darabban leszedhető (fényezett hátlap, első keret, belső hátlap), átszerelhető másik alapra.
Sőt akár faceliftes focus tükör is jó rá, a múltkor néztem, alakra stimmel, a felfogató háromszög rész más, viszont a teljes mechanikai alapváz kiszerelhető a rögzítő háromszögből. Csak a kábelkorbács nem jön ki a csatlakozó leszerelése nélkül.
A rossz hír az, hogy a nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá, mert maga a konzol rész más, a behajlásért felelős motor helye nincs benne.
Sajnos fényképeket nem csináltam.
Most akkor van eladó 1 pár f1.es tükröm, pocsolyavilágításos verzió, fűtött, motoros állítású. Mindkét oldaliban sima tükörlap van. stardust silver burkolat.
gratula, a műtéthez....
...mit jelent, hogy "nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá" ...ezt nem igen tudom értelmezni...
mindegyik mondi (MKIII)tükre behajthatós.. vagy nem arra gondolsz.... de a projekt engem is érdekelne.... részletes leírást nagyon várunk tőled...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
BTomi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 21:43:29 »
Idézetet írta: Benedek - 2009.10.04 vasárnap, 21:40:24
gratula, a műtéthez....
...mit jelent, hogy "nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá" ...ezt nem igen tudom értelmezni...
mindegyik mondi (MKIII)tükre behajthatós.. vagy nem arra gondolsz.... de a projekt engem is érdekelne.... részletes leírást nagyon várunk tőled...
Ha jól értelmezem, akkor ez azt jelenti, hogy a kézzel behajtható házas, nem alakítható át motorossá, mert a házban nincs meg a helye a behajtó motornak.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2009.10.04 vasárnap, 21:45:15 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.10.04 vasárnap, 21:43:29
Ha jól értelmezem, akkor ez azt jelenti, hogy a kézzel behajtható házas, nem alakítható át motorossá, mert a házban nincs meg a helye a behajtó motornak.
..kár....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 09:57:03 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.10.04 vasárnap, 21:43:29
Ha jól értelmezem, akkor ez azt jelenti, hogy a kézzel behajtható házas, nem alakítható át motorossá, mert a házban nincs meg a helye a behajtó motornak.
pontosabban a ház és a kívülről látható elemek (tükörlap, külső borítások, keret, ajtókonzol) nem számítanak, mert azok azonosak, csereszabatosak. A belső konzol rész más. Ezen fordul a tükör ha behajtod. Ez egy kb. 3cm átmérőjű, talpban végződő csőszerű tengelyből és az ehhez kapcsolódó műanyag tartókonzolból áll. A tengely a talpával 3 csavarral az ajtóra rögzített konzolhoz kapcsolódik. A műanyag tartókonzolon van tükörlap rögzítése és benne a mozgató szervomotorok, valamint motoros behajlás esetén a behajtást intéző áttételezett szervomotor zárt fémházban.
Az átalakítást akadáloyzza, hogy a tükör kábelkorbácsában alapból 5, kilépőfény esetén 7, motoros behajlás esetén 9 vezeték van.
A legegyszerűbb, ha bontóból vesztek sérült burkolatú de jó belsejű behalós tükröt és indulhat a buhera. Kell még kapcsoló meg relé (modul).
A köv. lépés az lesz, hogy kap valami újabb biztonsági kütyüt, ami zárásra felhúzza az ablakokat és behajtja a tükröt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 10:28:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.05 hétfő, 09:57:03
A köv. lépés az lesz, hogy kap valami újabb biztonsági kütyüt, ami zárásra felhúzza az ablakokat és behajtja a tükröt.
Ilyet csinált Jánosmester Zsoel-nek.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 11:01:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.05 hétfő, 09:57:03
pontosabban a ház és a kívülről látható elemek (tükörlap, külső borítások, keret, ajtókonzol) nem számítanak, mert azok azonosak, csereszabatosak. A belső konzol rész más. Ezen fordul a tükör ha behajtod. Ez egy kb. 3cm átmérőjű, talpban végződő csőszerű tengelyből és az ehhez kapcsolódó műanyag tartókonzolból áll. A tengely a talpával 3 csavarral az ajtóra rögzített konzolhoz kapcsolódik. A műanyag tartókonzolon van tükörlap rögzítése és benne a mozgató szervomotorok, valamint motoros behajlás esetén a behajtást intéző áttételezett szervomotor zárt fémházban.
Az átalakítást akadáloyzza, hogy a tükör kábelkorbácsában alapból 5, kilépőfény esetén 7, motoros behajlás esetén 9 vezeték van.
A legegyszerűbb, ha bontóból vesztek sérült burkolatú de jó belsejű behalós tükröt és indulhat a buhera. Kell még kapcsoló meg relé (modul).
A köv. lépés az lesz, hogy kap valami újabb biztonsági kütyüt, ami zárásra felhúzza az ablakokat és behajtja a tükröt.
nem akarsz képeket felrakni....?
az ablakfelhúzást egy erre való kb 5000ft-os modul megcsinálja...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 13:35:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.10.05 hétfő, 11:01:38
nem akarsz képeket felrakni....?
az ablakfelhúzást egy erre való kb 5000ft-os modul megcsinálja...
nem tudok, mert nem volt időm fotózgatni sajnos.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 18:53:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.05 hétfő, 13:35:14
nem tudok, mert nem volt időm fotózgatni sajnos.
Most nagyon nagyot csalódtam benned...
Egy világ dőlt össze bennem!!!!
Aszem inkább veszek egy passatot.....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 20:25:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.10.05 hétfő, 18:53:40
Most nagyon nagyot csalódtam benned...
Egy világ dőlt össze bennem!!!!
Aszem inkább veszek egy passatot.....
hajrá.
de akkor olyat, amiben van tükörbehajtás gyárilag.
Ja, és PDTDI.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 20:44:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.05 hétfő, 20:25:19
hajrá.
de akkor olyat, amiben van tükörbehajtás gyárilag.
Ja, és PDTDI.
mér nem olyan rossz az a pédétédi...
Naplózva
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 21:31:12 »
Sziasztok! A feleségem autóján keletkezett egy "véletlen " sérülés! A jobb oldali küszöböt egy jó tenyérnyi helyen sikerült behorpasztani elég rendesen ( útépítés, kmagasló csatornafedlap zsaluzata, vagy valami ilyesmi).
Állítólak vannak rá megoldások, hogy visszahúzzák! Ti tudtok ilyesmiről?
Kösz, Tamás
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tádé
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 22:16:23 »
Idézetet írta: tamas - 2009.10.05 hétfő, 21:31:12
Sziasztok! A feleségem autóján keletkezett egy "véletlen " sérülés! A jobb oldali küszöböt egy jó tenyérnyi helyen sikerült behorpasztani elég rendesen ( útépítés, kmagasló csatornafedlap zsaluzata, vagy valami ilyesmi).
Állítólak vannak rá megoldások, hogy visszahúzzák! Ti tudtok ilyesmiről?
Kösz, Tamás
Itt
nézz körbe.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2009.10.05 hétfő, 23:40:22 »
A hétvégén Bécsben voltam, bár ne mentem volna. A helyibeli ismerősöm által ajánlott tuti parkolóhelyről elvitték a Mondimat. Először a rendőrt hívtam, egy gyönyörű nő jött ki egyenruhában, ő kereste meg nekem, hogy nem lopták el a kocsit, hanem elvitte a parkolóőrség.
Ingyen parkolóhelyről... magyar kocsi 1 volt, azt vitték el, a bécsi kocsikhoz nem nyúltak. Mondanom sem kell, hogy a kocsim helyén akkor már egy VW Golf állt, bécsi rendszámmal.
Pontosan 199 euróért adták vissza, elvitték 30 km-re a városból egy homokbányába... de ez kedvezményes volt, mert azt mondták, a helyieknek 300 euro a tarifa. És a külföldiek gyakran "félreértésből" esnek áldozatul, ezért nekik kedvezményes....
Sose megyek vissza Bécsbe.
De amiért ide írtam, annak oka, hogy nem tudom
mivel daruzhatták el
, mert mindkét
tükör be volt nyomva
.
Nem tudom, talán a heveder nyomta meg őket, mert az első ajtók tetején is pici horzsolás nyom van.
Most reklamálni fogok, ha kapok egy elérhetőséget.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2009.10.06 kedd, 08:21:34 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.05 hétfő, 22:16:23
Itt
nézz körbe.
Köszönöm a tippet, hasznos!
Tamás
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
BTomi
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2009.10.06 kedd, 09:01:22 »
Idézetet írta: ezsolt - 2009.10.05 hétfő, 23:40:22
A hétvégén Bécsben voltam, bár ne mentem volna. A helyibeli ismerősöm által ajánlott tuti parkolóhelyről elvitték a Mondimat. Először a rendőrt hívtam, egy gyönyörű nő jött ki egyenruhában, ő kereste meg nekem, hogy nem lopták el a kocsit, hanem elvitte a parkolóőrség.
Ingyen parkolóhelyről... magyar kocsi 1 volt, azt vitték el, a bécsi kocsikhoz nem nyúltak. Mondanom sem kell, hogy a kocsim helyén akkor már egy VW Golf állt, bécsi rendszámmal.
Pontosan 199 euróért adták vissza, elvitték 30 km-re a városból egy homokbányába... de ez kedvezményes volt, mert azt mondták, a helyieknek 300 euro a tarifa. És a külföldiek gyakran "félreértésből" esnek áldozatul, ezért nekik kedvezményes....
Sose megyek vissza Bécsbe.
De amiért ide írtam, annak oka, hogy nem tudom
mivel daruzhatták el
, mert mindkét
tükör be volt nyomva
.
Nem tudom, talán a heveder nyomta meg őket, mert az első ajtók tetején is pici horzsolás nyom van.
Most reklamálni fogok, ha kapok egy elérhetőséget.
Szia!
Mivel indokolták az elszállítást az ingyenes parkolóból? Mert ha volt büntetés, akkor indoklásnak is kellett lennie pl a bizonylaton, hogy miért fizetted a 199 ojrót.
Nem lehet, hogy arról volt szó, hogy a parkoló ahol megálltál az ingyenes, de csak meghatározott ideig állhatsz ott, pl 2 óra? Osztrákoknál van ilyen!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2009.10.06 kedd, 23:28:45 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.10.06 kedd, 09:01:22
Szia!
Mivel indokolták az elszállítást az ingyenes parkolóból? Mert ha volt büntetés, akkor indoklásnak is kellett lennie pl a bizonylaton, hogy miért fizetted a 199 ojrót.
Nem lehet, hogy arról volt szó, hogy a parkoló ahol megálltál az ingyenes, de csak meghatározott ideig állhatsz ott, pl 2 óra? Osztrákoknál van ilyen!
Ha a helybeliek szerint ingyenes, korlátozás nélkül a parkolás... nem volt tábla, vagy vmiféle jelzés. Egy külföldi honnan tudná kitalálni, hogy a tiltó jelzések, táblák hiánya csak 2 órát engedélyez, mert ez bécs?
Már magam sem tudom mit tegyek. De fogok reklamálni. Köszi a reagálást, nem akarok offolni.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
V.Tamás
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2009.10.07 szerda, 17:24:31 »
Sziasztok!
A napokban téma volt az utólagos tetőablak és volt is egy link a
http://www.webastoszerviz.hu/
Nem találtam meg, hogy hol írtatok róla.
Ma felhívtam beszéltem velük. Idénre már nem vállalnak, bár ezt nem teljesen értem.
A Mondi III-ba a kisebbik méretek szerelhetőek, ezek alapján:
HOLLANDIA CLASSIC Medium külső méretek: 410X780 mm, hátracsúszás 169 mm.
HOLLANDIA 300 egy különlegesen elegáns tolótető, halványszürke belső kerettel, napvédő rolóval, szélterelővel, OTF system elektronikával, két programhellyel. HOLLANDIA 300 Medium: 370X800 mm.
Ez utóbbi 2009-es ára 129 ezer + 26 ezer a szerelés.
Látom, hogy ez elég drága dolog, de nálam ez egy nagyon régi vágyálom. Mindig szerettem volna tetőablakos autót és eddig egyik sem volt ilyen.
Csináltatott már velük valaki ilyen tetőablakot? Érdekelne a tapasztlat.
Kösz minden infót, tapasztalatot: V.Tamás
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 11:28:19 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.10.07 szerda, 17:24:31
Sziasztok!
A napokban téma volt az utólagos tetőablak és volt is egy link a
http://www.webastoszerviz.hu/
Nem találtam meg, hogy hol írtatok róla.
Ma felhívtam beszéltem velük. Idénre már nem vállalnak, bár ezt nem teljesen értem.
A Mondi III-ba a kisebbik méretek szerelhetőek, ezek alapján:
HOLLANDIA CLASSIC Medium külső méretek: 410X780 mm, hátracsúszás 169 mm.
HOLLANDIA 300 egy különlegesen elegáns tolótető, halványszürke belső kerettel, napvédő rolóval, szélterelővel, OTF system elektronikával, két programhellyel. HOLLANDIA 300 Medium: 370X800 mm.
Ez utóbbi 2009-es ára 129 ezer + 26 ezer a szerelés.
Látom, hogy ez elég drága dolog, de nálam ez egy nagyon régi vágyálom. Mindig szerettem volna tetőablakos autót és eddig egyik sem volt ilyen.
Csináltatott már velük valaki ilyen tetőablakot? Érdekelne a tapasztlat.
Kösz minden infót, tapasztalatot: V.Tamás
Szia.
Nekem van eladó komplett tetőablakom MKII-hoz.
Ha gondolod keress meg, beszerzési áron továbbadom neked, ha érdekel (30e Ft)
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 11:30:39 »
Sziasztok!
A minap történt velem, hogy a menetszél (220+ sebességnél) durván letépte a kocsi alól a motorvédő műanyagot, ami a lökhárítóra, meg a dobbetétekre is van rögzítve.
Ha esőbe megyek e nélkül lehet vmi baj a kocsival? Csapja a vizet a blokkra, mi hátrányom származhat belőle? Még nem sikerült ilyet szereznem.
Naplózva
Mjoey
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 12:10:29 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2009.10.08 csütörtök, 11:30:39
Sziasztok!
A minap történt velem, hogy a menetszél (220+ sebességnél) durván letépte a kocsi alól a motorvédő műanyagot, ami a lökhárítóra, meg a dobbetétekre is van rögzítve.
Ha esőbe megyek e nélkül lehet vmi baj a kocsival? Csapja a vizet a blokkra, mi hátrányom származhat belőle? Még nem sikerült ilyet szereznem.
Hát ha jégeső sorozza meg alulról ilyen sebességű menetszélnél, akkor tuti!
De amugy sztem nem, hiszen némelyik modellnél nincs is ilyen védő, meg ha motormosásnál nem lesz baja a víztől a motornak, akkor esőben sem sztem, meg alulról ritkán csapódik fel a víz, max tócsáknál!
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 13:21:22 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2009.10.08 csütörtök, 11:30:39
Sziasztok!
A minap történt velem, hogy a menetszél (220+ sebességnél) durván letépte a kocsi alól a motorvédő műanyagot, ami a lökhárítóra, meg a dobbetétekre is van rögzítve.
Ha esőbe megyek e nélkül lehet vmi baj a kocsival? Csapja a vizet a blokkra, mi hátrányom származhat belőle? Még nem sikerült ilyet szereznem.
Szerintem legkevésbbé van ez a lemez a víz miatt oda téve. Inkább felverődő kavicsoktól, gallyaktól védi(?) az olajteknőt, plusz ad egy kis segítséget a légellenállás ellenében a homogén alsórészből kifolyólag.
(mondjuk ez az én privát meglátásom)
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 14:14:23 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.08 csütörtök, 13:21:22
Szerintem legkevésbbé van ez a lemez a víz miatt oda téve. Inkább felverődő kavicsoktól, gallyaktól védi(?) az olajteknőt, plusz ad egy kis segítséget a légellenállás ellenében a homogén alsórészből kifolyólag.
(mondjuk ez az én privát meglátásom)
(ez itt féligoff, de Mk1-2nél van szerepe még abban, hogy a coolerra érkező levegőnek ad kis lendületet az alul lévő keskeny rész miatt kialakuló szívóhatás miatt)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
beázás
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 10:15:49 »
Sakos kollega beázásos oknyomozását hoznám elő megint: a hétvégén ismét megjelent a víz a jobb1 ajtó alján és a belső kéderen.
Ld. beázás topic
A kérdés az, van-e valakinek tippje, hogy miként kerül a víz az ablakemelő szerkezet vezetősínjére? Érdekes, hogy a bal1 ajtónál nem történik ilyen.
Meg kellene oldanom, mert már recseg a hangszóró a jobb1-ben, illetve télen a befolyó hólé megfagyva biztos jót fog tenni az ajtó belsejének....
Krómos vízlehúzók vannak, látszólag jól fekszenek, de ez mindegy is, hiszen vízlehúzó nélkül sem lenne szabad bemennie az utastérbe a víznek.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsoel
Vendég
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 11:17:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.12 hétfő, 10:15:49
Sakos kollega beázásos oknyomozását hoznám elő megint: a hétvégén ismét megjelent a víz a jobb1 ajtó alján és a belső kéderen.
Ld. beázás topic
A kérdés az, van-e valakinek tippje, hogy miként kerül a víz az ablakemelő szerkezet vezetősínjére? Érdekes, hogy a bal1 ajtónál nem történik ilyen.
Meg kellene oldanom, mert már recseg a hangszóró a jobb1-ben, illetve télen a befolyó hólé megfagyva biztos jót fog tenni az ajtó belsejének....
Krómos vízlehúzók vannak, látszólag jól fekszenek, de ez mindegy is, hiszen vízlehúzó nélkül sem lenne szabad bemennie az utastérbe a víznek.
MKIII-nál nálam is befoly annak idején.
A külső visszapillantó tükör háromszög alakú műanyag eleme a "ludas"!
Le kelle szedni a belső műanyagot, mögötte lesz egy csavar, az tartja ezt a bizonyos műanyag elemet.
Kicsavarod a csavart, elemet a karosszériától eltávolítod. Felület megtisztít, azt a bizonyos háromszöget szilo-val alaposan körbekened, elem vissza helyére, csavar meghúz, belső műanyag takaró vissza a helyére és kész.
Ezt követően nekem már nem ázott be.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 11:23:09 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.10.12 hétfő, 11:17:29
MKIII-nál nálam is befoly annak idején.
A külső visszapillantó tükör háromszög alakú műanyag eleme a "ludas"!
Le kelle szedni a belső műanyagot, mögötte lesz egy csavar, az tartja ezt a bizonyos műanyag elemet.
Kicsavarod a csavart, elemet a karosszériától eltávolítod. Felület megtisztít, azt a bizonyos háromszöget szilo-val alaposan körbekened, elem vissza helyére, csavar meghúz, belső műanyag takaró vissza a helyére és kész.
Ezt követően nekem már nem ázott be.
Tükör most volt lent a powerfold kialakítása miatt, de ott nem láttam nyomát beázásnak. Az alatta lévő polifoam szerű cuccon nem volt vízbefolyási nyom. De megnézem még1x. Ha kinyomom szilóval a külső háromszög alatt, akkor hogy jön le legközelebb?
A krómozott vízlehúzokat hogy lehet levenni? a nem krómosról úgy tudom, simán lepattan, de mi a helyzet a krómossal?
arra gondoltam, hogy először leveszem a kárpitot, belső habot, belső lehúzót és elmegyek kézimósba, megolcsolom. Hátha kijön a hibája.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zsoel
Vendég
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 13:04:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.12 hétfő, 11:23:09
Tükör most volt lent a powerfold kialakítása miatt, de ott nem láttam nyomát beázásnak. Az alatta lévő polifoam szerű cuccon nem volt vízbefolyási nyom. De megnézem még1x. Ha kinyomom szilóval a külső háromszög alatt, akkor hogy jön le legközelebb?
A krómozott vízlehúzokat hogy lehet levenni? a nem krómosról úgy tudom, simán lepattan, de mi a helyzet a krómossal?
arra gondoltam, hogy először leveszem a kárpitot, belső habot, belső lehúzót és elmegyek kézimósba, megolcsolom. Hátha kijön a hibája.
Jól ötletelsz, mi is így csináltuk.
Belülről leszedtünk mindent, aztán jött a gőzborotva.
És alig látszódott, hogy hol a baj, de Jánosmester kiszúrta.
Talán nálad is a tükörnél lesz a probléma.
Naplózva
kishalacska
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2009.10.14 szerda, 11:53:03 »
Sziasztok!
Nyár végén érdemei elismerése mellett lecseréltem áldott szürke Mondeomat,
egy átkos feketére
(nem volt választék, ez volt, meg esetleg fekete
)
Természetesen ezt már teleraktam karcokkal, mert horgászat közben az ember bemegy ide-oda...
meg néhány parkoló szaktárs is igazított a fényezésen picit.
Ami zavaró, hogy az apró karcok nem a lakkozást kapirgálják, hanem azonnal látszik alatta a világos alapozó.
Tudtok erre a "hatalmas" problémára valami tutit?
Olyan kéne, mint a kávé reklám: olcsó és jó
előre is köszi:
kishalacska
Naplózva
Mjoey
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2009.10.14 szerda, 12:14:56 »
Idézetet írta: kishalacska - 2009.10.14 szerda, 11:53:03
Sziasztok!
Nyár végén érdemei elismerése mellett lecseréltem áldott szürke Mondeomat,
egy átkos feketére
(nem volt választék, ez volt, meg esetleg fekete
)
Természetesen ezt már teleraktam karcokkal, mert horgászat közben az ember bemegy ide-oda...
meg néhány parkoló szaktárs is igazított a fényezésen picit.
Ami zavaró, hogy az apró karcok nem a lakkozást kapirgálják, hanem azonnal látszik alatta a világos alapozó.
Tudtok erre a "hatalmas" problémára valami tutit?
Olyan kéne, mint a kávé reklám: olcsó és jó
előre is köszi:
kishalacska
Vedd vissza azt az áldani való ezüst mondit!
amugy meg az autóápolás topicban irnak okosságokat a srácok, de én is személy szerint valami polir vagy wax ( turtle wax első körben) megoldást javasolnék!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2009.10.14 szerda, 19:29:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.12 hétfő, 11:23:09
arra gondoltam, hogy először leveszem a kárpitot, belső habot, belső lehúzót és elmegyek kézimósba, megolcsolom. Hátha kijön a hibája.
Ezt javasoltam én is: szedd szét és nézegesd. Nem kell mosóba menni, otthon is kipróbálhatod slaggal vagy egy flakon vízzel.
A vízlehúzó mentén végig folyik be a víz az ajtóba. Az ablaksín pont úgy helyezkedik el, hogy arra is ráfolyik, és nyilván onnan már vezeti a vizet.
Szerintem a bal oldalon is ugyanez a helyzet, csak ott a belső szigetelésen nincs hiba és nem folyik be az utastérbe a víz.
A legnagyobb baj amúgy, hogy a hangszóróra is folyik a víz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HERO
Vendég
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2009.10.14 szerda, 19:53:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.10.14 szerda, 19:29:32
Ezt javasoltam én is: szedd szét és nézegesd. Nem kell mosóba menni, otthon is kipróbálhatod slaggal vagy egy flakon vízzel.
A vízlehúzó mentén végig folyik be a víz az ajtóba. Az ablaksín pont úgy helyezkedik el, hogy arra is ráfolyik, és nyilván onnan már vezeti a vizet.
Szerintem a bal oldalon is ugyanez a helyzet, csak ott a belső szigetelésen nincs hiba és nem folyik be az utastérbe a víz.
A legnagyobb baj amúgy, hogy a hangszóróra is folyik a víz.
Hali Sakos!
Most nálam is ez fog következni hogy ujra locsolom az ajtót a jobboldalit. Le szedem majd a szürke szigetelést és ugy nézem majd hogy honnan folyik a hangszóróra onnan pedig az ablakemelő motorra.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2009.10.14 szerda, 20:30:01 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.10.14 szerda, 19:29:32
Ezt javasoltam én is: szedd szét és nézegesd. Nem kell mosóba menni, otthon is kipróbálhatod slaggal vagy egy flakon vízzel.
A vízlehúzó mentén végig folyik be a víz az ajtóba. Az ablaksín pont úgy helyezkedik el, hogy arra is ráfolyik, és nyilván onnan már vezeti a vizet.
Szerintem a bal oldalon is ugyanez a helyzet, csak ott a belső szigetelésen nincs hiba és nem folyik be az utastérbe a víz.
A legnagyobb baj amúgy, hogy a hangszóróra is folyik a víz.
A múltkor szétszedtem mindkét ajtót a tükör csere miatt. A bal1-en nyomát sem láttam a folyásnak. A jobb1-ben sem sérült a belső szürke habanyag, mégis kijön belőle.
Lehet, ha előrébb tenném a vízlehúzót, nem engedné rá az ablakemelő sinre a vizet. szétszedem, megnézem.
Hogy jön le a belső vízlehúzó?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 09:58:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.14 szerda, 20:30:01
A múltkor szétszedtem mindkét ajtót a tükör csere miatt. A bal1-en nyomát sem láttam a folyásnak. A jobb1-ben sem sérült a belső szürke habanyag, mégis kijön belőle.
Lehet, ha előrébb tenném a vízlehúzót, nem engedné rá az ablakemelő sinre a vizet. szétszedem, megnézem.
Hogy jön le a belső vízlehúzó?
A belső szürke habanyag nálam is tökéletesen sértetlen volt. Csak a ragacs csíkban, amivel oda van ragasztva, keletkezett egy tized mm-nyi folytonossági hiány, így már átjutott a szürke fólia mögött megrekedt víz.
Belső vízlehúzó? Az mi? Amire gondolok az a kárpittal egybe van építve, együtt jönnek le.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 10:51:36 »
Idézetet írta: kishalacska - 2009.10.14 szerda, 11:53:03
Sziasztok!
Nyár végén érdemei elismerése mellett lecseréltem áldott szürke Mondeomat,
egy átkos feketére
(nem volt választék, ez volt, meg esetleg fekete
)
Természetesen ezt már teleraktam karcokkal, mert horgászat közben az ember bemegy ide-oda...
meg néhány parkoló szaktárs is igazított a fényezésen picit.
Ami zavaró, hogy az apró karcok nem a lakkozást kapirgálják, hanem azonnal látszik alatta a világos alapozó.
Tudtok erre a "hatalmas" problémára valami tutit?
Olyan kéne, mint a kávé reklám: olcsó és jó
előre is köszi:
kishalacska
Tessék:
http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=30FG4088&kat=uq
A fekete polírpaszta eltünteti az apróbb karcokat.
A mélyebbekhez pedig ott lesz a a kis stift, olyan, mint egy rúzs.
Az is fekete.
Én is ezt használom.
Naplózva
kishalacska
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 11:50:31 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.10.15 csütörtök, 10:51:36
Tessék:
http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=30FG4088&kat=uq
A fekete polírpaszta eltünteti az apróbb karcokat.
A mélyebbekhez pedig ott lesz a a kis stift, olyan, mint egy rúzs.
Az is fekete.
Én is ezt használom.
Zsoel, Mjoey!
Köszönöm a tippeket, ez lesz az út...
Ezt így ősszel (télen) is ér, vagy inkább emberi hőmérsékleten ajánlott?
halacska
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2009.10.15 csütörtök, 15:00:07 »
Idézetet írta: kishalacska - 2009.10.15 csütörtök, 11:50:31
Zsoel, Mjoey!
Köszönöm a tippeket, ez lesz az út...
Ezt így ősszel (télen) is ér, vagy inkább emberi hőmérsékleten ajánlott?
halacska
Én 2 hete felpolíroztam a kocsit!
Ebben a hidegben még nem próbáltam, de szerintem a közel 20 fok körüli hőmérséklet mindenképpen jobbnak tűnik.
Naplózva
HERO
Vendég
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2009.10.16 péntek, 11:38:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.12 hétfő, 10:15:49
Sakos kollega beázásos oknyomozását hoznám elő megint: a hétvégén ismét megjelent a víz a jobb1 ajtó alján és a belső kéderen.
Ld. beázás topic
A kérdés az, van-e valakinek tippje, hogy miként kerül a víz az ablakemelő szerkezet vezetősínjére? Érdekes, hogy a bal1 ajtónál nem történik ilyen.
Meg kellene oldanom, mert már recseg a hangszóró a jobb1-ben, illetve télen a befolyó hólé megfagyva biztos jót fog tenni az ajtó belsejének....
Krómos vízlehúzók vannak, látszólag jól fekszenek, de ez mindegy is, hiszen vízlehúzó nélkül sem lenne szabad bemennie az utastérbe a víznek.
Helló Relhist!
Nekem is ráfolyt a víz a hangszóróra(jobb oldali). Króm csíkos kréder gumi az enyém is. Öntöttem a vizet a visszapillantó tükörre és az ablakra (kb 3L víz) és már jelentkezett is a víz bent az ajtóba. Ki volt véve a hangszóró is és már láttam hogy hol jön be a víz. A külső teljesen elált az ablaktól a tükör alatti borításnál. Olyan lyuk volt az balak és a gumi között hogy golyóstoll betét simán beesett az ajtóba. Ezt a külső gumit megigazítottam és kentem szilót oda és várom hogy megkössön az anyag. A króm csíkos kréder gumit ugy szedtem ki hogy a tükör lent van és a tükörtől óvatosan kezdtem kiemelni. Az ajtókilincs felett vigyázni kell ott va rögzítve a krómcsík de azt is óvatosan kilehet emelni. Holnap ujra próba hogy jö-e még be valahol a víz.
Naplózva
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 20:41:05 »
Szia.
Én nem javaslom. Bár ezt a tipust nem ismerem de voltmár több fajta tetőablakos kocsim.
Elöbb vagy utobb de mindegyik tetőablakkal gondok vannak. Én azt tapasztaltam, hogy az utólag beépitetteknél elöregszik a gumiszigetelés ezért ázik be, a gyári meg azért mert nyitott ablaknál a beépitett vizelvezetőkbe ősszegyűlik a kosz és elzárja a kifolyót. Elég ha berepül egy falevél vagy egy bogár belecsapódig és kezdődik a beázás.
Persze nem 1-2 hét de a problémák jönnek csak idő kérdése.
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.10.07 szerda, 17:24:31
Sziasztok!
A napokban téma volt az utólagos tetőablak és volt is egy link a
http://www.webastoszerviz.hu/
Nem találtam meg, hogy hol írtatok róla.
Ma felhívtam beszéltem velük. Idénre már nem vállalnak, bár ezt nem teljesen értem.
A Mondi III-ba a kisebbik méretek szerelhetőek, ezek alapján:
HOLLANDIA CLASSIC Medium külső méretek: 410X780 mm, hátracsúszás 169 mm.
HOLLANDIA 300 egy különlegesen elegáns tolótető, halványszürke belső kerettel, napvédő rolóval, szélterelővel, OTF system elektronikával, két programhellyel. HOLLANDIA 300 Medium: 370X800 mm.
Ez utóbbi 2009-es ára 129 ezer + 26 ezer a szerelés.
Látom, hogy ez elég drága dolog, de nálam ez egy nagyon régi vágyálom. Mindig szerettem volna tetőablakos autót és eddig egyik sem volt ilyen.
Csináltatott már velük valaki ilyen tetőablakot? Érdekelne a tapasztlat.
Kösz minden infót, tapasztalatot: V.Tamás
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
111
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ