Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 17:40:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 111   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 1858830 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:42:19 »

A lapot ki lehet pattintani,onnan minden látszani fog tovább! Wink wave
Ha a fényezett hátulját akarom lepattintani, azt is a tükörlap kiszedésével kell kezdeni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #51 Dátum: 2009.09.29 kedd, 20:44:02 »

Ha a fényezett hátulját akarom lepattintani, azt is a tükörlap kiszedésével kell kezdeni?
Igen,mert a horgokat csak belülről tudod kiakasztani!Kivülről eltöröd őket a feszegetéssel.
Nekem van 1 szétszedett.........
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2009.09.30 szerda, 15:23:09 »

Köszi Alf sikerült megoldanom kicseréltem a tükröt. Wink

Eversman
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #53 Dátum: 2009.09.30 szerda, 15:40:01 »

Köszi Alf sikerült megoldanom kicseréltem a tükröt. Wink

Eversman
eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 11:11:11 »

Igen,mert a horgokat csak belülről tudod kiakasztani!Kivülről eltöröd őket a feszegetéssel.
Nekem van 1 szétszedett.........
Faceliftes van szétszedve?
Nekem van 2 amit szét kellene szedni. Tudod, motoros behajlás projekt...  smile
A tükörlap a műanyag foglalatból jön ki vagy azzal együtt kell kipattintani?
(BTW, egyformák már a tükreid?)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #55 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 17:14:16 »

Faceliftes van szétszedve?
Nekem van 2 amit szét kellene szedni. Tudod, motoros behajlás projekt...  smile
A tükörlap a műanyag foglalatból jön ki vagy azzal együtt kell kipattintani?
(BTW, egyformák már a tükreid?)
Igen ,fészliftes van szétszedve.
Az üveg hátulján van egy műa korona,ami bepattan a  motor anyarészébe körmökkel.A tükör lapot kell ki pattintani! Wink wave
Nem nem egyformák még mindig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2009.10.01 csütörtök, 18:13:31 »

Igen ,fészliftes van szétszedve.
Az üveg hátulján van egy műa korona,ami bepattan a  motor anyarészébe körmökkel.A tükör lapot kell ki pattintani! Wink wave
Nem nem egyformák még mindig.
tehát tükörlap a szorosan illeszkedő műanyag keretből kipattint. Ezzel kezdünk.
Ha sikerül a műtét, lesz egy pár eladó faceliftes pocsolyavilágítós tükröm, sima tükörlapokkal (az angol, így utasoldali szférikus lapot gondoltam felteszem a sajátomra Smiley ), asszem stardust silver színben. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:31:42 »

tehát tükörlap a szorosan illeszkedő műanyag keretből kipattint. Ezzel kezdünk.
Ha sikerül a műtét, lesz egy pár eladó faceliftes pocsolyavilágítós tükröm, sima tükörlapokkal (az angol, így utasoldali szférikus lapot gondoltam felteszem a sajátomra Smiley ), asszem stardust silver színben. Smiley
Szétszedtem. Jó koszos belülről. Jó sok darabra lehet szedni, és tényleg nem bonyolult. A jól szerelhetősége miatt nettó szivatás, hogy csak egyben lehet kapni. extraprofit.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 13:48:23 »

Szétszedtem. Jó koszos belülről. Jó sok darabra lehet szedni, és tényleg nem bonyolult. A jól szerelhetősége miatt nettó szivatás, hogy csak egyben lehet kapni. extraprofit.
A plasztikai műtét sikerült, a paciens fülei immár behajlanak gombnyomásra. Sőt a jobb oldali tükörlap is szferikus immár. Smiley
A jó hír az, hogy akár töröttből is meg lehet próbálni behajlósat csinálni, mert a f1-es tükrökről a külső borítás 3 darabban leszedhető (fényezett hátlap, első keret, belső hátlap), átszerelhető másik alapra.
Sőt akár faceliftes focus tükör is jó rá, a múltkor néztem, alakra stimmel, a felfogató háromszög rész más, viszont a teljes mechanikai alapváz kiszerelhető a rögzítő háromszögből. Csak a kábelkorbács nem jön ki a csatlakozó leszerelése nélkül.

A rossz hír az, hogy a nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá, mert maga a konzol rész más, a behajlásért felelős motor helye nincs benne.
Sajnos fényképeket nem csináltam.

Most akkor van eladó 1 pár f1.es tükröm, pocsolyavilágításos verzió, fűtött, motoros állítású. Mindkét oldaliban sima tükörlap van.  stardust silver burkolat.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 13:57:36 »

A plasztikai műtét sikerült, a paciens fülei immár behajlanak gombnyomásra. Sőt a jobb oldali tükörlap is szferikus immár. Smiley
A jó hír az, hogy akár töröttből is meg lehet próbálni behajlósat csinálni, mert a f1-es tükrökről a külső borítás 3 darabban leszedhető (fényezett hátlap, első keret, belső hátlap), átszerelhető másik alapra.
Sőt akár faceliftes focus tükör is jó rá, a múltkor néztem, alakra stimmel, a felfogató háromszög rész más, viszont a teljes mechanikai alapváz kiszerelhető a rögzítő háromszögből. Csak a kábelkorbács nem jön ki a csatlakozó leszerelése nélkül.

A rossz hír az, hogy a nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá, mert maga a konzol rész más, a behajlásért felelős motor helye nincs benne.
Sajnos fényképeket nem csináltam.

Most akkor van eladó 1 pár f1.es tükröm, pocsolyavilágításos verzió, fűtött, motoros állítású. Mindkét oldaliban sima tükörlap van.  stardust silver burkolat.

Gratulálok!   eljen eljen taps

Na akkor ahogy a tempomatnál, itt is megpróbálok a nyomdokaidba lépni!  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #60 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 16:16:25 »

A plasztikai műtét sikerült, a paciens fülei immár behajlanak gombnyomásra. Sőt a jobb oldali tükörlap is szferikus immár. Smiley
A jó hír az, hogy akár töröttből is meg lehet próbálni behajlósat csinálni, mert a f1-es tükrökről a külső borítás 3 darabban leszedhető (fényezett hátlap, első keret, belső hátlap), átszerelhető másik alapra.
Sőt akár faceliftes focus tükör is jó rá, a múltkor néztem, alakra stimmel, a felfogató háromszög rész más, viszont a teljes mechanikai alapváz kiszerelhető a rögzítő háromszögből. Csak a kábelkorbács nem jön ki a csatlakozó leszerelése nélkül.

A rossz hír az, hogy a nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá, mert maga a konzol rész más, a behajlásért felelős motor helye nincs benne.
Sajnos fényképeket nem csináltam.

Most akkor van eladó 1 pár f1.es tükröm, pocsolyavilágításos verzió, fűtött, motoros állítású. Mindkét oldaliban sima tükörlap van.  stardust silver burkolat.
És mennyiér fogod vesztegetni?
Tudod,hogy nekem a jobbos agyontunningolt fészlift előtti........ Roll Eyes Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 20:12:34 »

És mennyiér fogod vesztegetni?
Tudod,hogy nekem a jobbos agyontunningolt fészlift előtti........ Roll Eyes Grin
Tiéd lehet, akár mindkettő, de szerintem a szine nem stimmel. De ha kéred, megegyezünk.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #62 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 20:16:18 »

Tiéd lehet, akár mindkettő, de szerintem a szine nem stimmel. De ha kéred, megegyezünk.
Beszéljünk róla!Nekem megvan az eredeti fényezett hátlapja! worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 21:40:24 »

A plasztikai műtét sikerült, a paciens fülei immár behajlanak gombnyomásra. Sőt a jobb oldali tükörlap is szferikus immár. Smiley
A jó hír az, hogy akár töröttből is meg lehet próbálni behajlósat csinálni, mert a f1-es tükrökről a külső borítás 3 darabban leszedhető (fényezett hátlap, első keret, belső hátlap), átszerelhető másik alapra.
Sőt akár faceliftes focus tükör is jó rá, a múltkor néztem, alakra stimmel, a felfogató háromszög rész más, viszont a teljes mechanikai alapváz kiszerelhető a rögzítő háromszögből. Csak a kábelkorbács nem jön ki a csatlakozó leszerelése nélkül.

A rossz hír az, hogy a nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá, mert maga a konzol rész más, a behajlásért felelős motor helye nincs benne.
Sajnos fényképeket nem csináltam.

Most akkor van eladó 1 pár f1.es tükröm, pocsolyavilágításos verzió, fűtött, motoros állítású. Mindkét oldaliban sima tükörlap van.  stardust silver burkolat.
gratula, a műtéthez....
...mit jelent, hogy "nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá" ...ezt nem igen tudom értelmezni...  Roll Eyes mindegyik mondi (MKIII)tükre behajthatós.. vagy nem arra gondolsz.... de a projekt engem is érdekelne.... részletes leírást nagyon várunk tőled... taps integet2 wave vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 21:43:29 »

gratula, a műtéthez....
...mit jelent, hogy "nem behajlós verzió alapváza nem alakítható át behajlóssá" ...ezt nem igen tudom értelmezni...  Roll Eyes mindegyik mondi (MKIII)tükre behajthatós.. vagy nem arra gondolsz.... de a projekt engem is érdekelne.... részletes leírást nagyon várunk tőled... taps integet2 wave vigyor3

Ha jól értelmezem, akkor ez azt jelenti, hogy a kézzel behajtható házas, nem alakítható át motorossá, mert a házban nincs meg a helye a behajtó motornak.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 21:45:15 »

Ha jól értelmezem, akkor ez azt jelenti, hogy a kézzel behajtható házas, nem alakítható át motorossá, mert a házban nincs meg a helye a behajtó motornak.
..kár.... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 09:57:03 »

Ha jól értelmezem, akkor ez azt jelenti, hogy a kézzel behajtható házas, nem alakítható át motorossá, mert a házban nincs meg a helye a behajtó motornak.
pontosabban a ház és a kívülről látható elemek (tükörlap, külső borítások, keret, ajtókonzol) nem számítanak, mert azok azonosak, csereszabatosak. A belső konzol rész más. Ezen fordul a tükör ha behajtod. Ez egy kb. 3cm átmérőjű, talpban végződő csőszerű tengelyből és az ehhez kapcsolódó műanyag tartókonzolból áll. A tengely a talpával 3 csavarral az ajtóra rögzített konzolhoz kapcsolódik. A műanyag tartókonzolon van tükörlap rögzítése és benne a mozgató szervomotorok, valamint motoros behajlás esetén a behajtást intéző áttételezett szervomotor zárt fémházban.
Az átalakítást akadáloyzza, hogy a tükör kábelkorbácsában alapból 5, kilépőfény esetén 7, motoros behajlás esetén 9 vezeték van.
A legegyszerűbb, ha bontóból vesztek sérült burkolatú de jó belsejű behalós tükröt és indulhat a buhera. Kell még kapcsoló meg relé (modul).

A köv. lépés az lesz, hogy kap valami újabb biztonsági kütyüt, ami zárásra felhúzza az ablakokat és behajtja a tükröt.  Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 10:28:09 »

A köv. lépés az lesz, hogy kap valami újabb biztonsági kütyüt, ami zárásra felhúzza az ablakokat és behajtja a tükröt.  Smiley

Ilyet csinált Jánosmester Zsoel-nek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 11:01:38 »

pontosabban a ház és a kívülről látható elemek (tükörlap, külső borítások, keret, ajtókonzol) nem számítanak, mert azok azonosak, csereszabatosak. A belső konzol rész más. Ezen fordul a tükör ha behajtod. Ez egy kb. 3cm átmérőjű, talpban végződő csőszerű tengelyből és az ehhez kapcsolódó műanyag tartókonzolból áll. A tengely a talpával 3 csavarral az ajtóra rögzített konzolhoz kapcsolódik. A műanyag tartókonzolon van tükörlap rögzítése és benne a mozgató szervomotorok, valamint motoros behajlás esetén a behajtást intéző áttételezett szervomotor zárt fémházban.
Az átalakítást akadáloyzza, hogy a tükör kábelkorbácsában alapból 5, kilépőfény esetén 7, motoros behajlás esetén 9 vezeték van.
A legegyszerűbb, ha bontóból vesztek sérült burkolatú de jó belsejű behalós tükröt és indulhat a buhera. Kell még kapcsoló meg relé (modul).

A köv. lépés az lesz, hogy kap valami újabb biztonsági kütyüt, ami zárásra felhúzza az ablakokat és behajtja a tükröt.  Smiley

nem akarsz képeket felrakni....? 
az ablakfelhúzást egy erre való kb 5000ft-os modul megcsinálja...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 13:35:14 »

nem akarsz képeket felrakni....? 
az ablakfelhúzást egy erre való kb 5000ft-os modul megcsinálja...
nem tudok, mert nem volt időm fotózgatni sajnos.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 18:53:40 »

nem tudok, mert nem volt időm fotózgatni sajnos.

Most nagyon nagyot csalódtam benned... eplus2
Egy világ dőlt össze bennem!!!!
Aszem inkább veszek egy passatot..... szomoru1 action
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 20:25:19 »

Most nagyon nagyot csalódtam benned... eplus2
Egy világ dőlt össze bennem!!!!
Aszem inkább veszek egy passatot..... szomoru1 action
hajrá. Smiley
de akkor olyat, amiben van tükörbehajtás gyárilag. eplus2 Ja, és PDTDI.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 20:44:10 »

hajrá. Smiley
de akkor olyat, amiben van tükörbehajtás gyárilag. eplus2 Ja, és PDTDI.

mér nem olyan rossz az a pédétédi...
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 21:31:12 »

Sziasztok! A feleségem autóján keletkezett egy "véletlen " sérülés! A jobb oldali küszöböt egy jó tenyérnyi helyen sikerült behorpasztani elég rendesen ( útépítés, kmagasló csatornafedlap zsaluzata, vagy valami ilyesmi).
Állítólak vannak rá megoldások, hogy visszahúzzák! Ti tudtok ilyesmiről?
Kösz, Tamás
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 22:16:23 »

Sziasztok! A feleségem autóján keletkezett egy "véletlen " sérülés! A jobb oldali küszöböt egy jó tenyérnyi helyen sikerült behorpasztani elég rendesen ( útépítés, kmagasló csatornafedlap zsaluzata, vagy valami ilyesmi).
Állítólak vannak rá megoldások, hogy visszahúzzák! Ti tudtok ilyesmiről?
Kösz, Tamás
Itt nézz körbe.  wave
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #75 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 23:40:22 »

A hétvégén Bécsben voltam, bár ne mentem volna. A helyibeli ismerősöm által ajánlott tuti parkolóhelyről elvitték a Mondimat. Először a rendőrt hívtam, egy gyönyörű nő jött ki egyenruhában, ő kereste meg nekem, hogy nem lopták el a kocsit, hanem elvitte a parkolóőrség.
Ingyen parkolóhelyről... magyar kocsi 1 volt, azt vitték el, a bécsi kocsikhoz nem nyúltak. Mondanom sem kell, hogy a kocsim helyén akkor már egy VW Golf állt, bécsi rendszámmal.
Pontosan 199 euróért adták vissza, elvitték 30 km-re a városból egy homokbányába... de  ez kedvezményes volt, mert azt mondták, a helyieknek 300 euro a tarifa. És a külföldiek gyakran "félreértésből" esnek áldozatul, ezért nekik kedvezményes....
Sose megyek vissza Bécsbe.
De amiért ide írtam, annak oka, hogy nem tudom mivel daruzhatták el, mert mindkét tükör be volt nyomva.
Nem tudom, talán a heveder nyomta meg őket, mert az első ajtók tetején is pici horzsolás nyom van.
Most reklamálni fogok, ha kapok egy elérhetőséget.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2009.10.06 kedd, 08:21:34 »

Itt nézz körbe.  wave
Köszönöm a tippet, hasznos!
Tamás
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2009.10.06 kedd, 09:01:22 »

A hétvégén Bécsben voltam, bár ne mentem volna. A helyibeli ismerősöm által ajánlott tuti parkolóhelyről elvitték a Mondimat. Először a rendőrt hívtam, egy gyönyörű nő jött ki egyenruhában, ő kereste meg nekem, hogy nem lopták el a kocsit, hanem elvitte a parkolóőrség.
Ingyen parkolóhelyről... magyar kocsi 1 volt, azt vitték el, a bécsi kocsikhoz nem nyúltak. Mondanom sem kell, hogy a kocsim helyén akkor már egy VW Golf állt, bécsi rendszámmal.
Pontosan 199 euróért adták vissza, elvitték 30 km-re a városból egy homokbányába... de  ez kedvezményes volt, mert azt mondták, a helyieknek 300 euro a tarifa. És a külföldiek gyakran "félreértésből" esnek áldozatul, ezért nekik kedvezményes....
Sose megyek vissza Bécsbe.
De amiért ide írtam, annak oka, hogy nem tudom mivel daruzhatták el, mert mindkét tükör be volt nyomva.
Nem tudom, talán a heveder nyomta meg őket, mert az első ajtók tetején is pici horzsolás nyom van.
Most reklamálni fogok, ha kapok egy elérhetőséget.


Szia!

Mivel indokolták az elszállítást az ingyenes parkolóból? Mert ha volt büntetés, akkor indoklásnak is kellett lennie pl a bizonylaton, hogy miért fizetted a 199 ojrót.
Nem lehet, hogy arról volt szó, hogy a parkoló ahol megálltál az ingyenes, de csak meghatározott ideig állhatsz ott, pl 2 óra? Osztrákoknál van ilyen!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #78 Dátum: 2009.10.06 kedd, 23:28:45 »

Szia!

Mivel indokolták az elszállítást az ingyenes parkolóból? Mert ha volt büntetés, akkor indoklásnak is kellett lennie pl a bizonylaton, hogy miért fizetted a 199 ojrót.
Nem lehet, hogy arról volt szó, hogy a parkoló ahol megálltál az ingyenes, de csak meghatározott ideig állhatsz ott, pl 2 óra? Osztrákoknál van ilyen!

Ha a helybeliek szerint ingyenes, korlátozás nélkül a parkolás... nem volt tábla, vagy vmiféle jelzés. Egy külföldi honnan tudná kitalálni, hogy a tiltó jelzések, táblák hiánya csak 2 órát engedélyez, mert ez bécs?
Már magam sem tudom mit tegyek. De fogok reklamálni. Köszi a reagálást, nem akarok offolni.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2009.10.07 szerda, 17:24:31 »

Sziasztok!

A napokban téma volt az utólagos tetőablak és volt is egy link a http://www.webastoszerviz.hu/ Nem találtam meg, hogy hol írtatok róla.
Ma felhívtam beszéltem velük. Idénre már nem vállalnak, bár ezt nem teljesen értem.  Roll Eyes A Mondi III-ba a kisebbik méretek szerelhetőek, ezek alapján:
HOLLANDIA CLASSIC Medium külső méretek: 410X780 mm, hátracsúszás 169 mm.
HOLLANDIA 300 egy különlegesen elegáns tolótető, halványszürke belső kerettel, napvédő rolóval, szélterelővel, OTF system elektronikával, két programhellyel. HOLLANDIA 300 Medium: 370X800 mm.
Ez utóbbi 2009-es ára 129 ezer + 26 ezer a szerelés.  wow1 Látom, hogy ez elég drága dolog, de nálam ez egy nagyon régi vágyálom. Mindig szerettem volna tetőablakos autót és eddig egyik sem volt ilyen.
Csináltatott már velük valaki ilyen tetőablakot?  Érdekelne a tapasztlat.

Kösz minden infót, tapasztalatot: V.Tamás  integet2
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 11:28:19 »

Sziasztok!

A napokban téma volt az utólagos tetőablak és volt is egy link a http://www.webastoszerviz.hu/ Nem találtam meg, hogy hol írtatok róla.
Ma felhívtam beszéltem velük. Idénre már nem vállalnak, bár ezt nem teljesen értem.  Roll Eyes A Mondi III-ba a kisebbik méretek szerelhetőek, ezek alapján:
HOLLANDIA CLASSIC Medium külső méretek: 410X780 mm, hátracsúszás 169 mm.
HOLLANDIA 300 egy különlegesen elegáns tolótető, halványszürke belső kerettel, napvédő rolóval, szélterelővel, OTF system elektronikával, két programhellyel. HOLLANDIA 300 Medium: 370X800 mm.
Ez utóbbi 2009-es ára 129 ezer + 26 ezer a szerelés.  wow1 Látom, hogy ez elég drága dolog, de nálam ez egy nagyon régi vágyálom. Mindig szerettem volna tetőablakos autót és eddig egyik sem volt ilyen.
Csináltatott már velük valaki ilyen tetőablakot?  Érdekelne a tapasztlat.

Kösz minden infót, tapasztalatot: V.Tamás  integet2

Szia.

Nekem van eladó komplett tetőablakom MKII-hoz.
Ha gondolod keress meg, beszerzési áron továbbadom neked, ha érdekel (30e Ft)
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 11:30:39 »

Sziasztok!

A minap történt velem, hogy a menetszél (220+ sebességnél) durván letépte a kocsi alól a motorvédő műanyagot, ami a lökhárítóra, meg a dobbetétekre is van rögzítve.
Ha esőbe megyek e nélkül lehet vmi baj a kocsival? Csapja a vizet a blokkra, mi hátrányom származhat belőle? Még nem sikerült ilyet szereznem.
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 12:10:29 »

Sziasztok!

A minap történt velem, hogy a menetszél (220+ sebességnél) durván letépte a kocsi alól a motorvédő műanyagot, ami a lökhárítóra, meg a dobbetétekre is van rögzítve.
Ha esőbe megyek e nélkül lehet vmi baj a kocsival? Csapja a vizet a blokkra, mi hátrányom származhat belőle? Még nem sikerült ilyet szereznem.


Hát ha jégeső sorozza meg alulról ilyen sebességű menetszélnél, akkor tuti!  eplus2 eplus2
De amugy sztem nem, hiszen némelyik modellnél nincs is ilyen védő, meg ha motormosásnál nem lesz baja a víztől a motornak, akkor esőben sem sztem, meg alulról ritkán csapódik fel a víz, max tócsáknál! Smiley
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 13:21:22 »

Sziasztok!

A minap történt velem, hogy a menetszél (220+ sebességnél) durván letépte a kocsi alól a motorvédő műanyagot, ami a lökhárítóra, meg a dobbetétekre is van rögzítve.
Ha esőbe megyek e nélkül lehet vmi baj a kocsival? Csapja a vizet a blokkra, mi hátrányom származhat belőle? Még nem sikerült ilyet szereznem.

Szerintem legkevésbbé van ez a lemez a víz miatt oda téve. Inkább felverődő kavicsoktól, gallyaktól védi(?) az olajteknőt, plusz ad egy kis segítséget a légellenállás ellenében a homogén alsórészből kifolyólag. (mondjuk ez az én privát meglátásom)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 14:14:23 »

Szerintem legkevésbbé van ez a lemez a víz miatt oda téve. Inkább felverődő kavicsoktól, gallyaktól védi(?) az olajteknőt, plusz ad egy kis segítséget a légellenállás ellenében a homogén alsórészből kifolyólag. (mondjuk ez az én privát meglátásom)
(ez itt féligoff, de Mk1-2nél van szerepe még abban, hogy a coolerra érkező levegőnek ad kis lendületet az alul lévő keskeny rész miatt kialakuló szívóhatás miatt)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 10:15:49 »

Sakos kollega beázásos oknyomozását hoznám elő megint: a hétvégén ismét megjelent a víz a jobb1 ajtó alján és a belső kéderen. Ld. beázás topic

A kérdés az, van-e valakinek tippje, hogy miként kerül a víz az ablakemelő szerkezet vezetősínjére? Érdekes, hogy a bal1 ajtónál nem történik ilyen.
Meg kellene oldanom, mert már recseg a hangszóró a jobb1-ben, illetve télen a befolyó hólé megfagyva biztos jót fog tenni az ajtó belsejének....

Krómos vízlehúzók vannak, látszólag jól fekszenek, de ez mindegy is, hiszen vízlehúzó nélkül sem lenne szabad bemennie az utastérbe a víznek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 11:17:29 »

Sakos kollega beázásos oknyomozását hoznám elő megint: a hétvégén ismét megjelent a víz a jobb1 ajtó alján és a belső kéderen. Ld. beázás topic

A kérdés az, van-e valakinek tippje, hogy miként kerül a víz az ablakemelő szerkezet vezetősínjére? Érdekes, hogy a bal1 ajtónál nem történik ilyen.
Meg kellene oldanom, mert már recseg a hangszóró a jobb1-ben, illetve télen a befolyó hólé megfagyva biztos jót fog tenni az ajtó belsejének....

Krómos vízlehúzók vannak, látszólag jól fekszenek, de ez mindegy is, hiszen vízlehúzó nélkül sem lenne szabad bemennie az utastérbe a víznek.

MKIII-nál nálam is befoly annak idején.
A külső visszapillantó tükör háromszög alakú műanyag eleme a "ludas"!
Le kelle szedni a belső műanyagot, mögötte lesz egy csavar, az tartja ezt a bizonyos műanyag elemet.
Kicsavarod a csavart, elemet a karosszériától eltávolítod. Felület megtisztít, azt a bizonyos háromszöget szilo-val alaposan körbekened, elem vissza helyére, csavar meghúz, belső műanyag takaró vissza a helyére és kész.
Ezt követően nekem már nem ázott be.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 11:23:09 »

MKIII-nál nálam is befoly annak idején.
A külső visszapillantó tükör háromszög alakú műanyag eleme a "ludas"!
Le kelle szedni a belső műanyagot, mögötte lesz egy csavar, az tartja ezt a bizonyos műanyag elemet.
Kicsavarod a csavart, elemet a karosszériától eltávolítod. Felület megtisztít, azt a bizonyos háromszöget szilo-val alaposan körbekened, elem vissza helyére, csavar meghúz, belső műanyag takaró vissza a helyére és kész.
Ezt követően nekem már nem ázott be.
Tükör most volt lent a powerfold kialakítása miatt, de ott nem láttam nyomát beázásnak. Az alatta lévő polifoam szerű cuccon nem volt vízbefolyási nyom. De megnézem még1x. Ha kinyomom szilóval a külső háromszög alatt, akkor hogy jön le legközelebb?

A krómozott vízlehúzokat hogy lehet levenni? a nem krómosról úgy tudom, simán lepattan, de mi a helyzet a krómossal?
arra gondoltam, hogy először leveszem a kárpitot, belső habot, belső lehúzót és elmegyek kézimósba, megolcsolom. Hátha kijön a hibája.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 13:04:47 »

Tükör most volt lent a powerfold kialakítása miatt, de ott nem láttam nyomát beázásnak. Az alatta lévő polifoam szerű cuccon nem volt vízbefolyási nyom. De megnézem még1x. Ha kinyomom szilóval a külső háromszög alatt, akkor hogy jön le legközelebb?

A krómozott vízlehúzokat hogy lehet levenni? a nem krómosról úgy tudom, simán lepattan, de mi a helyzet a krómossal?
arra gondoltam, hogy először leveszem a kárpitot, belső habot, belső lehúzót és elmegyek kézimósba, megolcsolom. Hátha kijön a hibája.

Jól ötletelsz, mi is így csináltuk.
Belülről leszedtünk mindent, aztán jött a gőzborotva.
És alig látszódott, hogy hol a baj, de Jánosmester kiszúrta.
Talán nálad is a tükörnél lesz a probléma.
Naplózva
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2009.10.14 szerda, 11:53:03 »

Sziasztok!

Nyár végén érdemei elismerése mellett lecseréltem áldott szürke Mondeomat,
egy átkos feketére   Grin
(nem volt választék, ez volt, meg esetleg fekete  vigyor3)

Természetesen ezt már teleraktam karcokkal, mert horgászat közben az ember bemegy ide-oda...
meg néhány parkoló szaktárs is igazított a fényezésen picit.
Ami zavaró, hogy az apró karcok nem a lakkozást kapirgálják, hanem azonnal látszik alatta a világos alapozó.

Tudtok erre a "hatalmas" problémára valami tutit?
Olyan kéne, mint a kávé reklám: olcsó és jó Grin

előre is köszi:
kishalacska
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2009.10.14 szerda, 12:14:56 »

Sziasztok!

Nyár végén érdemei elismerése mellett lecseréltem áldott szürke Mondeomat,
egy átkos feketére   Grin
(nem volt választék, ez volt, meg esetleg fekete  vigyor3)

Természetesen ezt már teleraktam karcokkal, mert horgászat közben az ember bemegy ide-oda...
meg néhány parkoló szaktárs is igazított a fényezésen picit.
Ami zavaró, hogy az apró karcok nem a lakkozást kapirgálják, hanem azonnal látszik alatta a világos alapozó.

Tudtok erre a "hatalmas" problémára valami tutit?
Olyan kéne, mint a kávé reklám: olcsó és jó Grin

előre is köszi:
kishalacska

Vedd vissza azt az áldani való ezüst mondit! Smiley amugy meg az autóápolás topicban irnak okosságokat a srácok, de én is személy szerint valami polir vagy wax ( turtle wax első körben) megoldást javasolnék!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2009.10.14 szerda, 19:29:32 »


arra gondoltam, hogy először leveszem a kárpitot, belső habot, belső lehúzót és elmegyek kézimósba, megolcsolom. Hátha kijön a hibája.

Ezt javasoltam én is: szedd szét és nézegesd. Nem kell mosóba menni, otthon is kipróbálhatod slaggal vagy egy flakon vízzel.
A vízlehúzó mentén végig folyik be a víz az ajtóba. Az ablaksín pont úgy helyezkedik el, hogy arra is ráfolyik, és nyilván onnan már vezeti a vizet.
Szerintem a bal oldalon is ugyanez a helyzet, csak ott a belső szigetelésen nincs hiba és nem folyik be az utastérbe a víz.
A legnagyobb baj amúgy, hogy a hangszóróra is folyik a víz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2009.10.14 szerda, 19:53:51 »

Ezt javasoltam én is: szedd szét és nézegesd. Nem kell mosóba menni, otthon is kipróbálhatod slaggal vagy egy flakon vízzel.
A vízlehúzó mentén végig folyik be a víz az ajtóba. Az ablaksín pont úgy helyezkedik el, hogy arra is ráfolyik, és nyilván onnan már vezeti a vizet.
Szerintem a bal oldalon is ugyanez a helyzet, csak ott a belső szigetelésen nincs hiba és nem folyik be az utastérbe a víz.
A legnagyobb baj amúgy, hogy a hangszóróra is folyik a víz.

Hali Sakos!

Most nálam is ez fog következni hogy ujra locsolom az ajtót a jobboldalit. Le szedem majd a szürke szigetelést és ugy nézem majd hogy honnan folyik a hangszóróra onnan pedig az ablakemelő motorra.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2009.10.14 szerda, 20:30:01 »

Ezt javasoltam én is: szedd szét és nézegesd. Nem kell mosóba menni, otthon is kipróbálhatod slaggal vagy egy flakon vízzel.
A vízlehúzó mentén végig folyik be a víz az ajtóba. Az ablaksín pont úgy helyezkedik el, hogy arra is ráfolyik, és nyilván onnan már vezeti a vizet.
Szerintem a bal oldalon is ugyanez a helyzet, csak ott a belső szigetelésen nincs hiba és nem folyik be az utastérbe a víz.
A legnagyobb baj amúgy, hogy a hangszóróra is folyik a víz.
A múltkor szétszedtem mindkét ajtót a tükör csere miatt. A bal1-en nyomát sem láttam a folyásnak. A jobb1-ben sem sérült a belső szürke habanyag, mégis kijön belőle.
Lehet, ha előrébb tenném a vízlehúzót, nem engedné rá az ablakemelő sinre a vizet. szétszedem, megnézem.
Hogy jön le a belső vízlehúzó?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 09:58:55 »

A múltkor szétszedtem mindkét ajtót a tükör csere miatt. A bal1-en nyomát sem láttam a folyásnak. A jobb1-ben sem sérült a belső szürke habanyag, mégis kijön belőle.
Lehet, ha előrébb tenném a vízlehúzót, nem engedné rá az ablakemelő sinre a vizet. szétszedem, megnézem.
Hogy jön le a belső vízlehúzó?
A belső szürke habanyag nálam is tökéletesen sértetlen volt. Csak a ragacs csíkban, amivel oda van ragasztva, keletkezett egy tized mm-nyi folytonossági hiány, így már átjutott a szürke fólia mögött megrekedt víz.
Belső vízlehúzó? Az mi? Amire gondolok az a kárpittal egybe van építve, együtt jönnek le.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 10:51:36 »

Sziasztok!

Nyár végén érdemei elismerése mellett lecseréltem áldott szürke Mondeomat,
egy átkos feketére   Grin
(nem volt választék, ez volt, meg esetleg fekete  vigyor3)

Természetesen ezt már teleraktam karcokkal, mert horgászat közben az ember bemegy ide-oda...
meg néhány parkoló szaktárs is igazított a fényezésen picit.
Ami zavaró, hogy az apró karcok nem a lakkozást kapirgálják, hanem azonnal látszik alatta a világos alapozó.

Tudtok erre a "hatalmas" problémára valami tutit?
Olyan kéne, mint a kávé reklám: olcsó és jó Grin

előre is köszi:
kishalacska

Tessék:

http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=30FG4088&kat=uq

A fekete polírpaszta eltünteti az apróbb karcokat.
A mélyebbekhez pedig ott lesz a a kis stift, olyan, mint egy rúzs.
Az is fekete.

Én is ezt használom.
Naplózva
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 11:50:31 »

Tessék:

http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=30FG4088&kat=uq

A fekete polírpaszta eltünteti az apróbb karcokat.
A mélyebbekhez pedig ott lesz a a kis stift, olyan, mint egy rúzs.
Az is fekete.

Én is ezt használom.



Zsoel, Mjoey!

Köszönöm a tippeket, ez lesz az út...
Ezt így ősszel (télen) is ér, vagy inkább emberi hőmérsékleten ajánlott?

halacska
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2009.10.15 csütörtök, 15:00:07 »


Zsoel, Mjoey!

Köszönöm a tippeket, ez lesz az út...
Ezt így ősszel (télen) is ér, vagy inkább emberi hőmérsékleten ajánlott?

halacska

Én 2 hete felpolíroztam  a kocsit!  smile
Ebben a hidegben még nem próbáltam, de szerintem a közel 20 fok körüli hőmérséklet mindenképpen jobbnak tűnik.
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2009.10.16 péntek, 11:38:32 »

Sakos kollega beázásos oknyomozását hoznám elő megint: a hétvégén ismét megjelent a víz a jobb1 ajtó alján és a belső kéderen. Ld. beázás topic

A kérdés az, van-e valakinek tippje, hogy miként kerül a víz az ablakemelő szerkezet vezetősínjére? Érdekes, hogy a bal1 ajtónál nem történik ilyen.
Meg kellene oldanom, mert már recseg a hangszóró a jobb1-ben, illetve télen a befolyó hólé megfagyva biztos jót fog tenni az ajtó belsejének....

Krómos vízlehúzók vannak, látszólag jól fekszenek, de ez mindegy is, hiszen vízlehúzó nélkül sem lenne szabad bemennie az utastérbe a víznek.

Helló Relhist!

Nekem is ráfolyt a víz a hangszóróra(jobb oldali). Króm csíkos kréder gumi az enyém is. Öntöttem a vizet a visszapillantó tükörre és az ablakra (kb 3L víz) és már jelentkezett is a víz bent az ajtóba. Ki volt véve a hangszóró is és már láttam hogy hol jön be a víz. A külső teljesen elált az ablaktól a tükör alatti borításnál. Olyan lyuk volt az balak és a gumi között hogy golyóstoll betét simán beesett az ajtóba. Ezt a külső gumit megigazítottam és kentem szilót oda és várom hogy megkössön az anyag. A króm csíkos kréder gumit ugy szedtem ki hogy a tükör lent van és a tükörtől óvatosan kezdtem kiemelni. Az ajtókilincs felett vigyázni kell ott va rögzítve a krómcsík de azt is óvatosan kilehet emelni. Holnap  ujra próba hogy jö-e még be valahol a víz.  wave
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 20:41:05 »

Szia.
Én nem javaslom. Bár ezt a tipust nem ismerem de voltmár több fajta tetőablakos kocsim.
Elöbb vagy utobb de mindegyik tetőablakkal gondok vannak. Én azt tapasztaltam, hogy az utólag beépitetteknél elöregszik a gumiszigetelés ezért ázik be, a gyári meg azért mert nyitott ablaknál a beépitett vizelvezetőkbe ősszegyűlik a kosz és elzárja a kifolyót. Elég ha berepül egy falevél vagy egy bogár belecsapódig és kezdődik a beázás.
Persze nem 1-2 hét de a problémák jönnek csak idő kérdése.



Sziasztok!

A napokban téma volt az utólagos tetőablak és volt is egy link a http://www.webastoszerviz.hu/ Nem találtam meg, hogy hol írtatok róla.
Ma felhívtam beszéltem velük. Idénre már nem vállalnak, bár ezt nem teljesen értem.  Roll Eyes A Mondi III-ba a kisebbik méretek szerelhetőek, ezek alapján:
HOLLANDIA CLASSIC Medium külső méretek: 410X780 mm, hátracsúszás 169 mm.
HOLLANDIA 300 egy különlegesen elegáns tolótető, halványszürke belső kerettel, napvédő rolóval, szélterelővel, OTF system elektronikával, két programhellyel. HOLLANDIA 300 Medium: 370X800 mm.
Ez utóbbi 2009-es ára 129 ezer + 26 ezer a szerelés.  wow1 Látom, hogy ez elég drága dolog, de nálam ez egy nagyon régi vágyálom. Mindig szerettem volna tetőablakos autót és eddig egyik sem volt ilyen.
Csináltatott már velük valaki ilyen tetőablakot?  Érdekelne a tapasztlat.

Kösz minden infót, tapasztalatot: V.Tamás  integet2




Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 111   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.