Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:25:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 111   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 2032178 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3500 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 22:30:33 »

  Szia
  Nekem is volt hasonló problémám,egy MEGFELELŐEN meghajlított kampóval nyitottam ki. Három napig próbálkoztam,sokszor kellett a kampót görbítgetni,amikor az utolsó igazítás után,elsőre kinyílt.Szóval nehogy szétbarmold a hűtőrácsot,mert ki lehet nyitni roncsolás nélkül is! Ha kell holnap teszek fel a kampóról képet,hogy ne tartson addig,mint nekem.
Üdv:Jaxi   

Magánba, csak neki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #3501 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 22:37:10 »

Magánba, csak neki.

AndyA
Nem magánba gondoltam, hanem ide ,hogy mindenki láthassa.
 Jaxi
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3502 Dátum: 2014.09.08 hétfő, 22:38:05 »

Nem magánba gondoltam, hanem ide ,hogy mindenki láthassa.
 Jaxi
Pont az volna a lényeg, hogy ezt ne!  Wink Tolvajoknak nem kell ötletet adni! Azért írta Andy, hogy püben küldjed neki!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #3503 Dátum: 2014.09.10 szerda, 19:06:28 »


Kedves Fórumtárak!

Le szeretném szerelni a hátsó lökhárítót (5 ajtós a verda). Valaki tudna egy "lépésről lépésre" típusú leírást adni?


Köszinger!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3504 Dátum: 2014.09.10 szerda, 19:11:47 »

Kedves Fórumtárak!

Le szeretném szerelni a hátsó lökhárítót (5 ajtós a verda). Valaki tudna egy "lépésről lépésre" típusú leírást adni?


Köszinger!

A doblemeznél van pár csavar, a csomagtér ajtónál van oldalanként egy-egy, és az alján van 2. Nem olyan vészes.
Naplózva
fecoka09
Vendég
« Új hozzászólás #3505 Dátum: 2014.09.10 szerda, 20:18:39 »

Sziasztok fordos barátaim. Megint lenne egy kérdésem. Mitől lehet az hogy a mondeom hátulja nagyon ül.... kb a gumi felét látom a többit a doblemez eltakarja... 18" félni 2.5 v6 mk3 kombi.... a válaszokat ötleteket várom... nagyon köszönöm... szép napot
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3506 Dátum: 2014.09.10 szerda, 20:29:54 »

Sziasztok fordos barátaim. Megint lenne egy kérdésem. Mitől lehet az hogy a mondeom hátulja nagyon ül.... kb a gumi felét látom a többit a doblemez eltakarja... 18" félni 2.5 v6 mk3 kombi.... a válaszokat ötleteket várom... nagyon köszönöm... szép napot

rugótörés.vagy a gátló már nem az.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3507 Dátum: 2014.09.10 szerda, 20:40:10 »

rugótörés.vagy a gátló már nem az.

A gátlónak ehhez semmi köze. Legfeljebb elpattog zökkenőn, kanyarban. Rugó az, vagy simán elfáradt, vagy törött.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #3508 Dátum: 2014.09.10 szerda, 22:33:44 »

Kedves Fórumtárak!

Le szeretném szerelni a hátsó lökhárítót (5 ajtós a verda). Valaki tudna egy "lépésről lépésre" típusú leírást adni?


Köszinger!



1.Kerék felöl a dobbetétben 2db 8-as fejű csavar.
2.A dobbetétet kicsit megfeszítve mögötte 2db csillagfejű csavar.
3.Hátsó lámpa alsó sarkánál 1db torx fejű csavar.
4.A lökös alsó koptatójában a végénél alulról 1db csillagcsavar.
5.Másik oldalon ugyanez.
6.A pótkeréktartó fenekéhez alulról 4db lemezanya.
7.A kerékívnél a lökhárítót oldalra  és kicsit lefelé kifeszíteni(a sárvédőbe müanyag fül fogja).
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3509 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:06:44 »

A gátlónak ehhez semmi köze. Legfeljebb elpattog zökkenőn, kanyarban. Rugó az, vagy simán elfáradt, vagy törött.

AndyA
ha a gátló xar ,akkor is beül vagy 2-3 centit az autó.akár ha jó a rugó akkor is.tapasztalat. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3510 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:21:34 »

ha a gátló xar ,akkor is beül vagy 2-3 centit az autó.akár ha jó a rugó akkor is.tapasztalat. Wink

De nem a gumimagasság közepéig, ahogy írja!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3511 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:25:51 »

De nem a gumimagasság közepéig, ahogy írja!

AndyA
ez szubjektív méret.én nem látom miről beszél.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3512 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:27:10 »

De nem a gumimagasság közepéig, ahogy írja!

AndyA

Kajabával ne vitatkozz. Nagy lengéscsillapító guru...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3513 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 08:50:26 »

Kajabával ne vitatkozz. Nagy lengéscsillapító guru...  hehe
ugyehogyugye... mf1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3514 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 09:28:16 »

ha a gátló xar ,akkor is beül vagy 2-3 centit az autó.akár ha jó a rugó akkor is.tapasztalat. Wink

Mitől is? A kétcsöves olajos gátlónál semmi nincs, ami emelné az autót, kétcsöves gázosnál a gáztöltet nyomása messze nem elég ahhoz, hogy észrevehetően befolyásolja a magasságot, egycsöves gáznyomásúnál esetleg látható a különbség, ha eltűnt a nyomás, de közel sem ennyi.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3515 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 10:00:17 »

Mitől is? A kétcsöves olajos gátlónál semmi nincs, ami emelné az autót, kétcsöves gázosnál a gáztöltet nyomása messze nem elég ahhoz, hogy észrevehetően befolyásolja a magasságot, egycsöves gáznyomásúnál esetleg látható a különbség, ha eltűnt a nyomás, de közel sem ennyi.



Én is úgy tudtam, hogy a csillapító ott marad, ahová beállítják. Ha széthúzva, akkor úgy, ha összetolva, akkor úgy. De Kajabá' annyira meggyőző volt, hogy nem akartam leállni vitatkozni vele... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3516 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 10:41:21 »

Mitől is? A kétcsöves olajos gátlónál semmi nincs, ami emelné az autót, kétcsöves gázosnál a gáztöltet nyomása messze nem elég ahhoz, hogy észrevehetően befolyásolja a magasságot, egycsöves gáznyomásúnál esetleg látható a különbség, ha eltűnt a nyomás, de közel sem ennyi.


az egycsövesnél legalább 2-3 centi a külömbség a jó és a rossz gátló között.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3517 Dátum: 2014.09.11 csütörtök, 10:42:30 »

Én is úgy tudtam, hogy a csillapító ott marad, ahová beállítják. Ha széthúzva, akkor úgy, ha összetolva, akkor úgy. De Kajabá' annyira meggyőző volt, hogy nem akartam leállni vitatkozni vele... Smiley

AndyA
a 2 csöves.de az 1 csöves nem.az mindig kitér a külső állásba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3518 Dátum: 2014.09.12 péntek, 13:16:52 »

az egycsövesnél legalább 2-3 centi a külömbség a jó és a rossz gátló között.

60-80N/mm állandó környékén 2-3 centi a tengelyen terhelve nagyon nagy súlyt jelent. Egy egycsövest is jókedvűen összenyom az ember, nem kell ráülni, hogy összemenjen.
Kétcsöves gázos is kinyomja magát.

Karosszéria témához jobban kapcsolódva:
Ismerős facelift 2-es mondóját nézegetve merült fel pár kérdés, mert a motortérből hiányzik egy rakás dolog. Pl. motortakaró burkolat hiányzott (benzines), a motorháztető belső szigetelése hiányzik, a motorháztető és a zárhíd közötti kédergumi hiányzik, az akkumulátor fedője hiányzik, a gázpedál bovdenjéről hiányzik a vaskos védőburkolat, a tornyokról a műanyag burkolat hiányzik (ezeket a mi 2001-es benzinesünkhöz képest néztem, de a toronyburkolat már a facelift 1-nél is hiányzik). Ennyire nagy spórolásba kezdtek a második facelift alkalmával, vagy egy részét lelopták a szervizben? Facelift 2-es tulajok meg tudnák nézni, hogy ezek közül mi van, mi nincs nekik? Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.12 péntek, 13:25:59 írta tpmportal » Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3519 Dátum: 2014.09.12 péntek, 13:52:00 »

60-80N/mm állandó környékén 2-3 centi a tengelyen terhelve nagyon nagy súlyt jelent. Egy egycsövest is jókedvűen összenyom az ember, nem kell ráülni, hogy összemenjen.
Kétcsöves gázos is kinyomja magát.

Karosszéria témához jobban kapcsolódva:
Ismerős facelift 2-es mondóját nézegetve merült fel pár kérdés, mert a motortérből hiányzik egy rakás dolog. Pl. motortakaró burkolat hiányzott (benzines), a motorháztető belső szigetelése hiányzik, a motorháztető és a zárhíd közötti kédergumi hiányzik, az akkumulátor fedője hiányzik, a gázpedál bovdenjéről hiányzik a vaskos védőburkolat, a tornyokról a műanyag burkolat hiányzik (ezeket a mi 2001-es benzinesünkhöz képest néztem, de a toronyburkolat már a facelift 1-nél is hiányzik). Ennyire nagy spórolásba kezdtek a második facelift alkalmával, vagy egy részét lelopták a szervizben? Facelift 2-es tulajok meg tudnák nézni, hogy ezek közül mi van, mi nincs nekik? Előre is köszönöm!

A tornyokról gyárilag spórolták le a műanyagot. A többinek tudomásom szerint meg kéne lenni (a 2006-os 2.2-esen megvannak).
Ha tippelni kéne, akkor megcsapták az elejét és a "sallangokat" nem pótolták...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3520 Dátum: 2014.09.12 péntek, 14:18:29 »

A tornyokról gyárilag spórolták le a műanyagot. A többinek tudomásom szerint meg kéne lenni (a 2006-os 2.2-esen megvannak).
Ha tippelni kéne, akkor megcsapták az elejét és a "sallangokat" nem pótolták...

Újonnan vették az autót, és nem volt törve.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #3521 Dátum: 2014.09.13 szombat, 09:07:09 »

Van bevált utángyártott teleszkóp MK3-as kombi hátsó ajtóhoz?
Az alábbi márkákat láttam a webes boltokban:
Kilen
Iharos
Febi
Polcar
Starline
Moliton
Mapco
Formpart
A Febi biztosan jó, de kétszer annyiba kerül, mint a többi.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3522 Dátum: 2014.09.13 szombat, 14:53:54 »

Van bevált utángyártott teleszkóp MK3-as kombi hátsó ajtóhoz?
Az alábbi márkákat láttam a webes boltokban:
Kilen
Iharos
Febi
Polcar
Starline
Moliton
Mapco
Formpart
A Febi biztosan jó, de kétszer annyiba kerül, mint a többi.

A Bárdiból vettem a múltkorában, nem tudom, milyen fajta, amelyik erősebb volt N-ban megadva. Az szó szerint fellövi az ajtót... A tartóssága meg X, majd kiderül pár év múlva.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gombi73
Vendég
« Új hozzászólás #3523 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 21:18:39 »

"Sziasztok!

mitől van az, hogy pl a tegnapi irdatlan esőben, a hátsó ajtók kédergumijaiban (ahol a belső kárpít műanyagra rásimul) áll a víz még másnap is? van valami gyári szigetelési konstrukciós hiba? ha valaki tapasztalt és megoldott ilyen jelenséget, szívesen veszem a tanácsokat. Nem áll el sehol az ajtó, a zajszigeteléssel sincs gond, nem susog sehol menetszél.

Én is ezzel küzdök ... + első lábtér (jobb1nél se pollenszűrőnél se ajtónál nem látok vízfolyás nyomot!!??) + mindkét hátsó lámpánál (mégilyet?). Igen kellemetlen probléma.
Itt a fórumon van javasolt megoldás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1589.msg613520#msg613520"  - írtuk az MK3Általánosnál.


Ma este kiültem a szakadó esőben a kocsiba..
A hátsó ajtónál frankón ott folyik be a víz, ahol a korábbi fórumhozzászólások is említik.. de az eleje.

A jobb1nél a kesztyűtartó jobb  oldalán konkrétan folyik be a víz (a pollenszűrőt ellenőriztem teljesen száraznak tűnt).

Tudtok javasolni olyan szerelőt Budapesten aki szétkapná és ellenőrizné a szükséges mértékben a beázás okát?
Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.14 vasárnap, 21:22:37 írta gombi73 » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3524 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 22:14:42 »

"Sziasztok!

mitől van az, hogy pl a tegnapi irdatlan esőben, a hátsó ajtók kédergumijaiban (ahol a belső kárpít műanyagra rásimul) áll a víz még másnap is? van valami gyári szigetelési konstrukciós hiba? ha valaki tapasztalt és megoldott ilyen jelenséget, szívesen veszem a tanácsokat. Nem áll el sehol az ajtó, a zajszigeteléssel sincs gond, nem susog sehol menetszél.

Én is ezzel küzdök ... + első lábtér (jobb1nél se pollenszűrőnél se ajtónál nem látok vízfolyás nyomot!!??) + mindkét hátsó lámpánál (mégilyet?). Igen kellemetlen probléma.
Itt a fórumon van javasolt megoldás:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1589.msg613520#msg613520"  - írtuk az MK3Általánosnál.


Ma este kiültem a szakadó esőben a kocsiba..
A hátsó ajtónál frankón ott folyik be a víz, ahol a korábbi fórumhozzászólások is említik.. de az eleje.

A jobb1nél a kesztyűtartó jobb  oldalán konkrétan folyik be a víz (a pollenszűrőt ellenőriztem teljesen száraznak tűnt).

Tudtok javasolni olyan szerelőt Budapesten aki szétkapná és ellenőrizné a szükséges mértékben a beázás okát?
Köszönöm.

Az ajtók szigetelését, kell alul visszaragasztani, tömíteni. Én még vízvetőket is ragasztottam, az üvegek aljára, erről is volt korábban infó.
Le kell bontani a kárpitokat, mindent ami útban van, és meg kell locsolni az autót, s megnézni, hol folyik be, végigkövetni, kiküszöbölni.
Én nem tudok ajánlani neked olyan embert aki ilyet vállal. Szerintem magad is megtudod.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gombi73
Vendég
« Új hozzászólás #3525 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 22:34:44 »

köszönöm szépen a választ, az ajtók OK.

A jobb1 lábtér kesztyűtartó felőli oldal nem az ajtótól ázik (beültem úgy néztem, hogy folyik), ehhez keresek segítséget. Tán cromax lesz.....
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3526 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 22:51:16 »

köszönöm szépen a választ, az ajtók OK.

A jobb1 lábtér kesztyűtartó felőli oldal nem az ajtótól ázik (beültem úgy néztem, hogy folyik), ehhez keresek segítséget. Tán cromax lesz.....
Ott is le lehet bontani, hogy lásd amit kell, azaz, hogy hol megy be a víz. A pollen szűrőnél szokott. Olvass vissza tele van a fórum ilyen esetekkel és a megoldásukkal.
"Válasz" gombra nyomva a quote utáni sorba írd a válastodat és akkoör tudjuk mire/kire reagáltál!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #3527 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 12:53:28 »

ahhoz hogy lásd, le kell venni a belső vízzárót is. A csöppek koszos nyoma amúgy szárazon is látszik. Én is végigjátszottam ezt, és a leírt dolog lett a megoldás. Nem kell annyira szétszedni, mint a képen van, mert nem az ablakemelőt akarjuk kicserélni. Mondom, elég a bal alsó piros körrel jelzett helyen nyomkodni. A víz úgy is az ajtó első harmadánál jelentkezik a belső küszöbkéderen, pont ott, ahol a kárpit alsó-első rögzítője van.
Gondolkodom azon, hogy vízorrot ragasztok az üveg aljára. (a vízorr pl. kőpárkányok alján látható bemarás, ami arra szolgál, hogy a függőleges felületen lefolyó, majd az alsó peremen átbukó folyadék lecsöppenését előidézze). Ezzel talán el lehetne érni, hogy a befolyó víz minden körülmények között az eredeti elképzelésnek megfelelő helyre csöpögjön az ajtóban (persze mikor Domival üveget cserélgettünk, nem jutott eszembe)

akkor lényegében ez az oka annak, hogy az mk3 ajtók erősen szeretnek rozsdásodni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3528 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 13:00:40 »

akkor lényegében ez az oka annak, hogy az mk3 ajtók erősen szeretnek rozsdásodni?

Nem. A pre-FL és az FL1-ben is még az ajtók alján olyan sorrendben hajtogatták a lemezt, hogy az üregvédő nem fért oda. A víz és az évek meg megteszik a magukét, hiába galvanizált a lemez. Az FL2-ben változtattak csak ezen, azokkal jellemzően már nincs is ilyen "rozsdásodik az ajtó alja" probléma.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #3529 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 13:08:47 »

Nem. A pre-FL és az FL1-ben is még az ajtók alján olyan sorrendben hajtogatták a lemezt, hogy az üregvédő nem fért oda. A víz és az évek meg megteszik a magukét, hiába galvanizált a lemez. Az FL2-ben változtattak csak ezen, azokkal jellemzően már nincs is ilyen "rozsdásodik az ajtó alja" probléma.

AndyA
a mostanim 2003-2004/01 első körös faceliftes. amennyiben még nem jött elő nagyon, van-e mód az orvoslására? utólagos üregvédőzés, vagy ez a lemezek közötti részekben indul el?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3530 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 13:11:19 »

a mostanim 2003-2004/01 első körös faceliftes. amennyiben még nem jött elő nagyon, van-e mód az orvoslására? utólagos üregvédőzés, vagy ez a lemezek közötti részekben indul el?

A végleges megoldás, ha cseréled Fl2-es ajtókra.  Nekem ki lett javítva pár éve, de már megint kezd rozsdásodni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3531 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 13:12:38 »

a mostanim 2003-2004/01 első körös faceliftes. amennyiben még nem jött elő nagyon, van-e mód az orvoslására? utólagos üregvédőzés, vagy ez a lemezek közötti részekben indul el?

A lemezek között indul el, ahová nem jutott el az üregvédő. A javítás módjáról inkább egy karosszériást kellene megkérdezni, nem engem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3532 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 14:50:02 »

a mostanim 2003-2004/01 első körös faceliftes. amennyiben még nem jött elő nagyon, van-e mód az orvoslására? utólagos üregvédőzés, vagy ez a lemezek közötti részekben indul el?
Fényező mondta, hogy nem lehet a 2 lemez közé bejuttatni az üregvédőt utólag.  Undecided
Kozmetika 2-3-4-5 évre, vagy ajtócsere FL2-re.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #3533 Dátum: 2014.09.16 kedd, 09:31:59 »

Fényező mondta, hogy nem lehet a 2 lemez közé bejuttatni az üregvédőt utólag.  Undecided
Kozmetika 2-3-4-5 évre, vagy ajtócsere FL2-re.
nem vagyok tisztában vele, mikortól van fl2 (2003-07-től az első, aztán nem tudom). Az alvázszámból egyértelműen kiderül? - már csak hogy annyi össze vissza tákolt, kutyult lámpás és lökhárítós éppen mit kapott törés után típusú ajtó van.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3534 Dátum: 2014.09.16 kedd, 09:41:01 »

nem vagyok tisztában vele, mikortól van fl2 (2003-07-től az első, aztán nem tudom). Az alvázszámból egyértelműen kiderül? - már csak hogy annyi össze vissza tákolt, kutyult lámpás és lökhárítós éppen mit kapott törés után típusú ajtó van.

2005 október körül volt a váltás. Onnantól van a FL2.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3535 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:47:39 »

2005 október körül volt a váltás. Onnantól van a FL2.
Nekem 2005.aug.23.-ai gyártású és FL2 / EUR4

Akkor mikortól is? vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #3536 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:52:40 »

Nekem 2005.aug.23.-ai gyártású és FL2 / EUR4

Akkor mikortól is? vigyor3


2003 09.-től van FL1.
2005 05.-től van FL2.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #3537 Dátum: 2014.09.16 kedd, 11:15:03 »

Nekem 2005.aug.23.-ai gyártású és FL2 / EUR4

Akkor mikortól is? vigyor3

gondolom a májusi gyártások augusztus környékén lettek leghamarabb forgalomba helyezve. a 2006-osakkal akkor már nem lehet mellényúlni. csak az még drága angolban is, mert még nincs 10 éves.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3538 Dátum: 2014.09.16 kedd, 11:25:40 »

gondolom a májusi gyártások augusztus környékén lettek leghamarabb forgalomba helyezve. a 2006-osakkal akkor már nem lehet mellényúlni. csak az még drága angolban is, mert még nincs 10 éves.

Az enyém 06.27-es gyártással lett augusztus 15-én forgalomba helyezve.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #3539 Dátum: 2014.09.16 kedd, 12:20:39 »

az egycsövesnél legalább 2-3 centi a külömbség a jó és a rossz gátló között.

Én is ezt tapasztaltam:-)
Beépítettem az egycsövest és szépen megemelte a hátulját (2-3cm)
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3540 Dátum: 2014.09.16 kedd, 12:47:16 »

Nekem 2005.aug.23.-ai gyártású és FL2 / EUR4

Akkor mikortól is? vigyor3

Összekevertem. A FL1 jött ki október körül a FL2 májusi. Nem kell mindenbe belekötni jó!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3541 Dátum: 2014.09.16 kedd, 12:55:46 »

Én is ezt tapasztaltam:-)
Beépítettem az egycsövest és szépen megemelte a hátulját (2-3cm)
azt hiszik a zöldfülűek,hogy mindig csak vitázni akarok.de majd benő a fejük lágya. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csari
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3542 Dátum: 2014.09.16 kedd, 16:24:45 »

Sziasztok! A szivarnyújtóm valamiért lefele elmozdul amikor használom, nincs fixen a helyén.
Hogy álljak neki a szétszedésének, van tippetek? Sokszor észreveszem hogy nem tölt a telefontöltőm, gondolom mert nem merem
erővel a helyére rakni....


 
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide: www.jolly-joker.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3543 Dátum: 2014.09.16 kedd, 16:46:22 »

Sziasztok! A szivarnyújtóm valamiért lefele elmozdul amikor használom, nincs fixen a helyén.
Hogy álljak neki a szétszedésének, van tippetek? Sokszor észreveszem hogy nem tölt a telefontöltőm, gondolom mert nem merem
erővel a helyére rakni....


 
a kis kerettel együtt kiszedhető,amiben van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3544 Dátum: 2014.09.16 kedd, 18:09:23 »

Sziasztok! A szivarnyújtóm valamiért lefele elmozdul amikor használom, nincs fixen a helyén.
Hogy álljak neki a szétszedésének, van tippetek? Sokszor észreveszem hogy nem tölt a telefontöltőm, gondolom mert nem merem
erővel a helyére rakni....

A hamutartót kell kihúzni (belenyúlsz, simán kijön), és az egész modul utána felfelé kivehető szivargyújtóstul, de a csatikat le kell húzni előbb, nem sokat engednek. Azután meglátod, mi van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3545 Dátum: 2014.09.16 kedd, 18:24:47 »

gondolom a májusi gyártások augusztus környékén lettek leghamarabb forgalomba helyezve. a 2006-osakkal akkor már nem lehet mellényúlni. csak az még drága angolban is, mert még nincs 10 éves.
Nekem 2005.aug.23. a gyártás dátuma, nem a forgalomba helyezésé!
Ford Etisben alvázszám alapján te is meg tudod nézni a tiedet.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3546 Dátum: 2014.09.16 kedd, 18:25:50 »

Az enyém 06.27-es gyártással lett augusztus 15-én forgalomba helyezve.

AndyA
Akkor nem jó az aláírásod (2005/08)! Helyesen 2005/06!  Wink wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3547 Dátum: 2014.09.16 kedd, 19:01:39 »

Akkor nem jó az aláírásod (2005/08)! Helyesen 2005/06!  Wink wave

Szerintem tökéletes. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #3548 Dátum: 2014.09.16 kedd, 20:51:02 »

akkor lényegében ez az oka annak, hogy az mk3 ajtók erősen szeretnek rozsdásodni?

Érdekes dolog ez a rozsdásodás.Van olyan 2001-2003 közötti is aminél nem jött elő ez a gond.A baj a két lemez átlapolásánál felkent tömitőanyaggal van.Túl rideg és elválik az egyik lemeztől beengedve a vizet ami megteszi a hatását.FL2 nél más ez a tömités és az átlapoláson is változtattak.Csinálhatott volna a FORD valami visszahívást akkoriban mikor már tudtak róla(biztos nem 2005ben jöttek rá és baxtak is ránk).
Szaki unokatesóm igért valami utólagos megoldást csak még 2 év kevés volt feltalálnia. vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
csari
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3549 Dátum: 2014.09.16 kedd, 22:02:48 »

A hamutartót kell kihúzni (belenyúlsz, simán kijön), és az egész modul utána felfelé kivehető szivargyújtóstul, de a csatikat le kell húzni előbb, nem sokat engednek. Azután meglátod, mi van.

AndyA

Köszönöm a tanácsokat, kimentem és sikerült szétkapnom.
Holnap, világosban folytatom..
Mégegyszer kösz, csari
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide: www.jolly-joker.hu
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 ... 111   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.