Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 20:33:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2885603 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 07:27:31 »

Sziasztok!

Vác környékén ki tudna segíteni lengéscsillapító cserében?
Nem feltétlenül ingyen gondolom, csak drága szervizbe ha nem muszáj nem megyek.

Köszi!

Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 10:22:02 »

Sziasztok!

Vác környékén ki tudna segíteni lengéscsillapító cserében?
Nem feltétlenül ingyen gondolom, csak drága szervizbe ha nem muszáj nem megyek.

Köszi!



nem épp Vác, viszont nem drága
http://www.telostudor.hu/
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 10:55:17 »

nem épp Vác, viszont nem drága
http://www.telostudor.hu/

köszi!
elvileg találtam olcsóbbat
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 14:04:44 »

köszi!
elvileg találtam olcsóbbat

megosztod velünk?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 15:48:36 »

megosztod velünk?

Vác GumiControl 6000+Áfa- ért cserél
telostudor pedig 10e-ért
úgy hogy én viszem az új gátlót
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:21:46 »

sziasztok.
megtudnátok adni a mondeo télikerék méretét?
195, vagy 205?
köszi, tibi
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:22:56 »

sziasztok.
megtudnátok adni a mondeo télikerék méretét?
195, vagy 205?
köszi, tibi

tudtommal 205
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:25:04 »

Vác GumiControl 6000+Áfa- ért cserél
telostudor pedig 10e-ért
úgy hogy én viszem az új gátlót

nekem asszem tavaly cserélte a 2 hátsót 8eft-ért
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:35:33 »

nekem asszem tavaly cserélte a 2 hátsót 8eft-ért
emailben kerestem 10-et kért
A váci meg közelebb is van.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:44:03 »

Tehát ugyanaz, mint a nyári?

205/55/16 ?

tudtommal 205
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:47:33 »

Tehát ugyanaz, mint a nyári?

205/55/16 ?


igen (de azt nem tudom, hogy elméletileg lehet e keskenyebbet feltenni a felnire)
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:49:20 »

azt lemezfelnire raknám, vagy valami olcsó alufelnire. a nyárit nem akarom megbontani.

igen (de azt nem tudom, hogy elméletileg lehet e keskenyebbet feltenni a felnire)
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:56:47 »

azt lemezfelnire raknám, vagy valami olcsó alufelnire. a nyárit nem akarom megbontani.

én lemezfelnin a 205/55R16 -ot használom, szerintem tökéletes
de azt hiszem a 195/60R16 is felmegy a felnire, de majd valaki okosabb reagál erre.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:02:30 »

én lemezfelnin a 205/55R16 -ot használom, szerintem tökéletes
de azt hiszem a 195/60R16 is felmegy a felnire, de majd valaki okosabb reagál erre.
A gyári méret 205/55 R16, és pont. Függetlenül attól, hogy téli, vagy nyári.
Persze rámegy más is, de az már nem biztos, hogy minden szempontból optimális lesz.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:02:57 »

sziasztok.
megtudnátok adni a mondeo télikerék méretét?
195, vagy 205?
köszi, tibi

205/55R16 a legkisebb feltehető méret.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2012.08.14 kedd, 21:22:05 »

Szerintetek ez milyen gyártmány lehet? Vajon jó vagy nem?

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-ST-TDCI-2000-2007-2-FRONT-LOWER-WISHBONE-ARMS-WITH-FITTING-BOLTS-/300627883656?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo%7CPlat_Gen%3AMK+III&hash=item45fed17688
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 17:22:58 »

A gyári méret 205/55 R16, és pont. Függetlenül attól, hogy téli, vagy nyári.
Persze rámegy más is, de az már nem biztos, hogy minden szempontból optimális lesz.

Köszi!
És a többieknek is!
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2012.08.18 szombat, 16:03:55 »

Elnézést a megkésett válaszért.

Ahogy elmondták viszed a sajátodat, (nem kell kiszerelni) és kapsz helyette egy teljesen felujitottat.
Amit be is épitenek Neked.
Egy nap alatt megvan a teljes csere.

A magyarázat alapján az aluminium ház kopik el.
Ebböl származik a kopogó hang. A felujitás során pedig felfurják ezt az aluminiumot.

Valamint még elmondták, hogy azért koszolódik el a szervó olaj.

Mert a házból kopó alkatrészek ebben vannak benne.

Szia!
Azt had kérdezzem meg,hogy milyen előjele volt ennek a kormánydolognak,mert valószínű,hogy én is ebbe estem.
próbáljuk kideríteni honnan jön a recsegő hang de nem jövünk rá.Válaszodat előre is kösz.Ja és ez összefügghet a futómű recsegésével is lassú kanyarodáskor?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2012.08.18 szombat, 21:19:55 »

Kedves fórumtársak!
Néhányan tudják, hogy mióta megvan az autó, kormányrázással küzdök (minden politikai felhang nélkül).
Sokmindent cseréltem már, a következők kivételével, amiknek most tervezem a cseréjét:

- lengőkarok szilentekkel,
- gólyaláb (kerékagy)
- féktárcsa
- stabilizátor rúd szilentekkel
- kormánymű és szervószivattyú.

Ha van tapasztalat vagy tipp, mindent szivesen fogadok. Amit nem tudok, hogy a féknyergeket is megcsináltassam-e.

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2012.08.18 szombat, 22:57:25 »

nekem volt csere ebben a sorrendben, ugyanazzal a hibaval mint kiindulopont:

Elol:
- lengokar szilentek
- jobb feltengely
- elso kutyacsont (mondjuk ez nem kormany razas miatt lett cserelve)
- gumik
- fekpofak
- fektarcsak

Hatul:
- gumi
- fektarcsa+fekpofa

csak az utolso lepesek utan lett jobb, de meg mindig nem tokeletes, van amikor bizonyos sebessegeknel beraz.

eleinte razott fekezesnel, illetve gyorsitasnal bizonyos sebessegek kozott.
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 07:33:37 »

Kedves fórumtársak!
Néhányan tudják, hogy mióta megvan az autó, kormányrázással küzdök (minden politikai felhang nélkül).
Sokmindent cseréltem már, a következők kivételével, amiknek most tervezem a cseréjét:

- lengőkarok szilentekkel,
- gólyaláb (kerékagy)
- féktárcsa
- stabilizátor rúd szilentekkel
- kormánymű és szervószivattyú.

Ha van tapasztalat vagy tipp, mindent szivesen fogadok. Amit nem tudok, hogy a féknyergeket is megcsináltassam-e.

Gabe
   Szia!

 Az enyém is rázott 100-120 km/h közt, ill. fékezéskor is. Tárcsa betét csere megoldotta.  wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2012.08.19 vasárnap, 23:51:52 »

   Szia!

 Az enyém is rázott 100-120 km/h közt, ill. fékezéskor is. Tárcsa betét csere megoldotta.  wave

Szia!
Köszi a tippet, de sajnos ezen már túlvagyok...  szomoru1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 15:15:07 »

Kedves fórumtársak!
Néhányan tudják, hogy mióta megvan az autó, kormányrázással küzdök (minden politikai felhang nélkül).
Sokmindent cseréltem már, a következők kivételével, amiknek most tervezem a cseréjét:

- lengőkarok szilentekkel,
- gólyaláb (kerékagy)
- féktárcsa
- stabilizátor rúd szilentekkel
- kormánymű és szervószivattyú.

Ha van tapasztalat vagy tipp, mindent szivesen fogadok. Amit nem tudok, hogy a féknyergeket is megcsináltassam-e.

Gabe

Kormányösszekötő külső gömbfejet cserélted már? Off autón is állandó remegés volt, néha gyorsításkor, néha fékezéskor, néha sima guruláskor is. A gömbfej cseréje megoldotta a problémát.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 16:25:04 »

Kormányösszekötő külső gömbfejet cserélted már? Off autón is állandó remegés volt, néha gyorsításkor, néha fékezéskor, néha sima guruláskor is. A gömbfej cseréje megoldotta a problémát.

Szia Zolibácsi!
Sajna már cseréltem, és az axiális csukló is cserélve volt. Egyre inkább afelé hajlok, hogy a hiba a kormányműben vagy a gólyalábban lesz...de meglátjuk.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 22:49:26 »

hátsó futóműnél (4a), terhelés alatt megrángatva a kerék felső részét ki-be, kotyog valami. Olyan, mintha a kerék felső része befelé billenne kicsit.
Ma levettem a kereket, de kifeszített rugóstag mellett minden feszes.
Menet közben oldalirányú elmozgásnál kopog.
A mozgásából olyan, mintha a keresztpálcák (ami a hátsó agyat és a hátsó kerszttartót kötik össze alul) lennének oda, és a kerék dőlése változna. (a múltkor ezen az oldalon állítottak hátul dőlést)
Vagy toronycsapágy lenne?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 23:43:00 »

hátsó futóműnél (4a), terhelés alatt megrángatva a kerék felső részét ki-be, kotyog valami. Olyan, mintha a kerék felső része befelé billenne kicsit.
Ma levettem a kereket, de kifeszített rugóstag mellett minden feszes.
Menet közben oldalielmozgásnál kopog.
A mozgásából olyan, mintha a keresztpálcák (ami a hátsó agyaa hátsó kerszttartót kötik össze alul) lennének oda, és a kerék dőlése változna. (a múltkor ezen az oldalon állítottak hátul dőlést)
Vagy toronycsapágy lenne?

Hátul nincs toronycsapágy, szóval az nem kotyog. Rendben vannak a gátlók? Azok tudnak még ilyet csinálni... Meg a stabilizátorösszekötők. De bármit írnék, csak az segít, ha valaki rángatja, te meg alámászol és nézed, hogy mi laza
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2012.08.21 kedd, 09:21:01 »

hátsó futóműnél (4a), terhelés alatt megrángatva a kerék felső részét ki-be, kotyog valami. Olyan, mintha a kerék felső része befelé billenne kicsit.
Ma levettem a kereket, de kifeszített rugóstag mellett minden feszes.
Menet közben oldalirányú elmozgásnál kopog.
A mozgásából olyan, mintha a keresztpálcák (ami a hátsó agyat és a hátsó kerszttartót kötik össze alul) lennének oda, és a kerék dőlése változna. (a múltkor ezen az oldalon állítottak hátul dőlést)
Vagy toronycsapágy lenne?

Tudom, hogy a kombi hátsó futóműve merőben más, de nekem akkor produkált ilyet, amikor ez a lemez lengőkar volt rossz: http://tinyurl.com/cwz54x2

Senki nem jött rá (futóművesek), de ugyanazt produkálta, mint amit Te is írsz, illetve erősebb kanyarokban (pl autópálya fel/lehajtó) táncolt a hátulja kicsit.

Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2012.08.21 kedd, 10:11:34 »

Tudom, hogy a kombi hátsó futóműve merőben más, de nekem akkor produkált ilyet, amikor ez a lemez lengőkar volt rossz: http://tinyurl.com/cwz54x2

Senki nem jött rá (futóművesek), de ugyanazt produkálta, mint amit Te is írsz, illetve erősebb kanyarokban (pl autópálya fel/lehajtó) táncolt a hátulja kicsit.


nekem is ez gyanús. Ezt hívják angolul front/back lower arm-nak. Azért gondolom, mert a kerékdőlésért ezek a tagok a felelősek (a belső rögzítésénél szokták állítani a hátsó futómű kerékdőlését).
Egy fokkal boldogabb lennék, ha a nyár elején jön ki, mikor az első futóművel bajlódtam, mert most megint vihetem futóművezni a gépet. Sad

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2012.08.21 kedd, 10:23:16 »

Egy fokkal boldogabb lennék, ha a nyár elején jön ki, mikor az első futóművel bajlódtam, mert most megint vihetem futóművezni a gépet. Sad

Pont erre gondoltam én is...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2012.08.21 kedd, 10:29:21 »

Pont erre gondoltam én is...  vigyor3
szívás.
A másik giga dillemám az,  hogy a BH gumi lassú defektes, azaz kb. 1 hét alatt enged le (szombat reggeltől hétfő délutánig 0,6bar-t vesztett), viszont a gumi erősen lefutott már (kopásjelzőn van), így baromira nem éri meg javíttatni. Viszont 4 újat nem akarok most venni, mert csak, de van két 3mm-es Contim, 2004-ből, ami meg eléggé régi már, viszont nem repedezett. Na milyen?
(BTW mákom van, mert a gyári kerékkulccsal az alufelni anya a díszkupak hiányában nem szedhető le, így ha út szélén cserélnem kellene a kereket, szívnék...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2012.08.21 kedd, 11:05:49 »

szívás.
A másik giga dillemám az,  hogy a BH gumi lassú defektes, azaz kb. 1 hét alatt enged le (szombat reggeltől hétfő délutánig 0,6bar-t vesztett), viszont a gumi erősen lefutott már (kopásjelzőn van), így baromira nem éri meg javíttatni. Viszont 4 újat nem akarok most venni, mert csak, de van két 3mm-es Contim, 2004-ből, ami meg eléggé régi már, viszont nem repedezett. Na milyen?
(BTW mákom van, mert a gyári kerékkulccsal az alufelni anya a díszkupak hiányában nem szedhető le, így ha út szélén cserélnem kellene a kereket, szívnék...)

A régi contit már nem raknám fel. Nem árult itt valaki használt gummát? Én vennék 2 darab használtat, pár ezerért, amivel ki lehet húzni a téliig.
Tavaszra meg vennék újat...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2012.08.21 kedd, 11:10:23 »

...
(BTW mákom van, mert a gyári kerékkulccsal az alufelni anya a díszkupak hiányában nem szedhető le, így ha út szélén cserélnem kellene a kereket, szívnék...)

Ezt hogy meg miért?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2012.08.21 kedd, 13:55:37 »

Ezt hogy meg miért?

Sajnos ezzel szívok én is. A múltkor vettem Ervintől vagy 10db-ot, és lecseréltem azokat, amiknek már nem volt meg a kupakjuk.

De már egyet megint elhagytam  falbav

Az a "jó", hogy ahhoz 18-as dugókulcs kell, ami persze kb semmilyen készletben nincs, csak 17 meg 19. Az útszélén úgy maradnék vele én is  duhos2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2012.08.21 kedd, 14:12:20 »

Sajnos ezzel szívok én is. A múltkor vettem Ervintől vagy 10db-ot, és lecseréltem azokat, amiknek már nem volt meg a kupakjuk.

De már egyet megint elhagytam  falbav

Az a "jó", hogy ahhoz 18-as dugókulcs kell, ami persze kb semmilyen készletben nincs, csak 17 meg 19. Az útszélén úgy maradnék vele én is  duhos2

Fasza megoldás!  levele
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2012.08.21 kedd, 14:38:55 »

Sajnos ezzel szívok én is. A múltkor vettem Ervintől vagy 10db-ot, és lecseréltem azokat, amiknek már nem volt meg a kupakjuk.

De már egyet megint elhagytam  falbav

Az a "jó", hogy ahhoz 18-as dugókulcs kell, ami persze kb semmilyen készletben nincs, csak 17 meg 19. Az útszélén úgy maradnék vele én is  duhos2
tegnap le akartam venni a kereket, hogy megnézzem, mégis mi van benne (csavar, szög, csákány, stb), okozhat-e durrdefektet. De így marad az "arccal a 18-as dugó felé, megfelelő szárral" művelet. Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2012.08.21 kedd, 19:01:46 »

Hali! Beazonosítaná valaki, hogy ez egy MK3-as Mondeo lengőkarja-e
http://www.kepgep.hu/2012/08/21/main/imag0233.html
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.21 kedd, 19:35:53 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2012.08.21 kedd, 19:23:09 »

..."arccal a 18-as dugó felé, megfelelő szárral" művelet. Sad

Ez mit is jelent?  Huh?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2012.08.21 kedd, 19:36:54 »

tegnap le akartam venni a kereket, hogy megnézzem, mégis mi van benne (csavar, szög, csákány, stb), okozhat-e durrdefektet. De így marad az "arccal a 18-as dugó felé, megfelelő szárral" művelet. Sad
Kedves Relhist!
Ahogy olvasgatom, mostanában makrancoskodik a gépezeted. Remélem mihamarabb vége lessz ennek a kellemetlen sorozatnak. Jó szerelgetést. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2012.08.21 kedd, 19:39:14 »

Hali! Beazonosítaná valaki, hogy ez egy MK3-as Mondeo lengőkarja-e
http://www.kepgep.hu/2012/08/21/main/imag0233.html

Igen, nagyon úgy néz ki: http://www.ebay.co.uk/itm/MONDEO-2-0TDDI-TDCI-04-07-LOWER-WISHBONE-SUSPENSION-ARM-/320542683584?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo%7CPlat_Gen%3AMK+III&hash=item4aa1d531c0#ht_1108wt_1322
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2012.08.21 kedd, 19:49:49 »


 nyes Ebből vettem, legalábbis ettől az eladótól tegnap előtt, aztán ma meg is jött. Nekem úgy fest, mintha passzolna, de az a tuti, ha minél több szem látja. Sajna nem tudom megnézni, mert messze van az autó...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2012.08.21 kedd, 19:51:02 »

Hali! Beazonosítaná valaki, hogy ez egy MK3-as Mondeo lengőkarja-e
http://www.kepgep.hu/2012/08/21/main/imag0233.html

Annak tűnik, de azért ne hagyatkozz rám  Wink
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2012.08.21 kedd, 20:06:30 »

Annak tűnik, de azért ne hagyatkozz rám  Wink

 eplus2  taps
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2012.08.21 kedd, 20:36:11 »

nyes Ebből vettem, legalábbis ettől az eladótól tegnap előtt, aztán ma meg is jött. Nekem úgy fest, mintha passzolna, de az a tuti, ha minél több szem látja. Sajna nem tudom megnézni, mert messze van az autó...

Akkor jól beletrafáltam  vigyor3
Cromaxos képek, és a kocsi alá belesve is annak tűnik.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2012.08.22 szerda, 17:15:14 »


Én ezt vettem meg:
http://www.ebay.co.uk/itm/300627883656?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Szerintem a 68 GBP (kb 24e Ft) megérte, de majd meglátom, hogy hogy szuperál. Már csak a stabi szilenteknek kell megérkezniük, meg vennem kel egy pár új féktárcsát aztán indulhat a nagy szerelés (kormánymü+szervó, stabirúd szilentekkel, gólyaláb, lengökarok+szilentek, féktárcsák).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2012.08.22 szerda, 21:46:12 »

Ez mit is jelent?  Huh?
hát csak azt, hogy a gyári kerékkulcs mellé kell szereznem egy 18as dugót, olyan hosszú szárral, hogy le tudjam vele hajtani. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2012.08.22 szerda, 21:48:23 »

Kedves Relhist!
Ahogy olvasgatom, mostanában makrancoskodik a gépezeted. Remélem mihamarabb vége lessz ennek a kellemetlen sorozatnak. Jó szerelgetést. wave
Tisztelettel László! worship

Szia László,

igen, sok apró hiba. Hiába, 9 éves a gép. Sad
Sajnos szerelni nincs időm/helyem, így csak a bosszankodás marad.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2012.08.22 szerda, 22:05:40 »

hát csak azt, hogy a gyári kerékkulcs mellé kell szereznem egy 18as dugót, olyan hosszú szárral, hogy le tudjam vele hajtani. Smiley

Jaa!
Én 18-asból egy Proxxon gyertyakulcsot vettem, mert jó mély, és kívülről is lehet hajtani, szóval lengéscsillapító anyájához is jó (bár mivel írtad, hogy nem szoktál szerelgetni, lehet hogy esetedben ez nem szempont).
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2012.08.22 szerda, 22:10:27 »

Jaa!
Én 18-asból egy Proxxon gyertyakulcsot vettem, mert jó mély, és kívülről is lehet hajtani, szóval lengéscsillapító anyájához is jó (bár mivel írtad, hogy nem szoktál szerelgetni, lehet hogy esetedben ez nem szempont).
szerelnék én, de hely nincs hozzá. Udvar, garázs nem játszik, utca meg lejtős és keskeny a parkolási sáv. Kereket cserélni is élvezet ilyen helyen, mikor a s3ggemtől 50cm-re 50+kmh-val húznak el. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 10:01:55 »

szerelnék én, de hely nincs hozzá. Udvar, garázs nem játszik, utca meg lejtős és keskeny a parkolási sáv. Kereket cserélni is élvezet ilyen helyen, mikor a s3ggemtől 50cm-re 50+kmh-val húznak el. Smiley

Nekem van garázsom... némi szerszám is... sőt, ha kell, sütök neked csevapot  vigyor3
Ma pont ráérnék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 10:10:09 »

Nekem van garázsom... némi szerszám is... sőt, ha kell, sütök neked csevapot  vigyor3
Ma pont ráérnék.

Este felé beesnék én is. Persze csevapot hagyhatnátok... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.