Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 21:13:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2885661 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2550 Dátum: 2012.06.26 kedd, 00:45:20 »

nohát a sz0pás folytatódik.
* a bal oldali toronycsapágy nem a gyári pozícióban berakva (van rajta vonal, ami a két külső csavar közé kell essen) -> goto10
* a felni belső része, a féknyereg és a doblemezen jelentős mennyiségű zsírpöttyözés -> szakadt a bal külső féltengelycsukló gumiharangja és szórja ki a zsírt a csuklóból.  falbav  falbav  falbav (a kérdés csak az, hogy van-e összefüggés a szerelés és szakadás között  Roll Eyes  Roll Eyes )
* a futómű még mindig nem jól áll, nincs kormányközép (2x-i beállítási kísérlet után) (vicces, mikor a gép a középső kormánymű pont és az egyenesfutási állás között billeg...)

Hát nem irigyellek... a gumiharang az egy idő után kiszakad. A gumi elöregszik... szerencse, hogy időben észrevették, így a féltengelyed túléli.
Erre tudnék valakit, aki olcsón kicserélné, nekünk a fiestán kellett, immáron mindkettőt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2551 Dátum: 2012.06.26 kedd, 10:54:31 »

Hát nem irigyellek... a gumiharang az egy idő után kiszakad. A gumi elöregszik... szerencse, hogy időben észrevették, így a féltengelyed túléli.
Erre tudnék valakit, aki olcsón kicserélné, nekünk a fiestán kellett, immáron mindkettőt.
Jó lenne, ha ez lenne, de a sérülés formája (félkör alakú) és helye (az egyik "redő" közepe, az tengely felé eső és a külső visszahajlás között) nem támasztja alá az elöregedést. Ha elöregedésből fakadóan kireped, akkor a sérülés környékén látszik a repedezés, továbbá inkább az igénybe vett részeken, azaz ahol hajlik a harang anyaga, szokott fáradni. Sokkal valószínűbb, hogy amikor tették be a lengéscsillapítót, az aljával megnyomták a harangot. Sad

A féltengely túlélése sajnos kérdéses, mert ahogy néztem, tengelyirányban is kottyan már, meg a külső csukló is kotyog kicsit, ha megfogom a középső részt és az agyat mozdítom.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2552 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:01:26 »

Jó lenne, ha ez lenne, de a sérülés formája (félkör alakú) és helye (az egyik "redő" közepe, az tengely felé eső és a külső visszahajlás között) nem támasztja alá az elöregedést. Ha elöregedésből fakadóan kireped, akkor a sérülés környékén látszik a repedezés, továbbá inkább az igénybe vett részeken, azaz ahol hajlik a harang anyaga, szokott fáradni. Sokkal valószínűbb, hogy amikor tették be a lengéscsillapítót, az aljával megnyomták a harangot. Sad

A féltengely túlélése sajnos kérdéses, mert ahogy néztem, tengelyirányban is kottyan már, meg a külső csukló is kotyog kicsit, ha megfogom a középső részt és az agyat mozdítom.

Értem... a fifinél mindkét esetben a legnagyobb redőnél volt a repedés, és szépen látszott az elöregedés.
A srác szétszedte darabokra a csuklót, kimosta, majd újra összerakta, és 100%-os lett. Azóta lementünk vagy 20e kilométert...
De hogy a kotyogóval mit lehet csinálni... lehet, hogy semmit. Azaz felújítani, de ahhoz gondolom alkatrész is kellene.
Ha tényleg a szerelők hasították ki... az gáz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2553 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:41:30 »

Értem... a fifinél mindkét esetben a legnagyobb redőnél volt a repedés, és szépen látszott az elöregedés.
A srác szétszedte darabokra a csuklót, kimosta, majd újra összerakta, és 100%-os lett. Azóta lementünk vagy 20e kilométert...
De hogy a kotyogóval mit lehet csinálni... lehet, hogy semmit. Azaz felújítani, de ahhoz gondolom alkatrész is kellene.
Ha tényleg a szerelők hasították ki... az gáz.
Elég nehéz bizonyítani, de szerintem a sérülés formája alátámasztja. Elöregedésnél repedés van. Ha forgás közben éri valami hatás a gumiharangot (felpattanó nagyobb kő pl.) akkor a nagy kerületi sebesség miatt nem szabályos alakú sérülés keletkezik. Továbbá alulról eléggé védett helyen van a csukló, az alsó lengőkar takarja. 
Meglátjuk.
valszeg az lesz a megoldás, hogy kiveszik, felújítják, és a harangot, a ki-be szerelést ők fizetik, a többit meg én. 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2554 Dátum: 2012.06.26 kedd, 11:53:39 »

Elég nehéz bizonyítani, de szerintem a sérülés formája alátámasztja. Elöregedésnél repedés van. Ha forgás közben éri valami hatás a gumiharangot (felpattanó nagyobb kő pl.) akkor a nagy kerületi sebesség miatt nem szabályos alakú sérülés keletkezik. Továbbá alulról eléggé védett helyen van a csukló, az alsó lengőkar takarja. 
Meglátjuk.
valszeg az lesz a megoldás, hogy kiveszik, felújítják, és a harangot, a ki-be szerelést ők fizetik, a többit meg én. 

Annak azért elég kicsi az esélye, hogy oda pattanjon egy kő, és kihasítsa... eleve forog, mint a meszes. Úgy kivágja onnan, mint a szél.
Na mind1, persze láttunk már karón nyulat. Vagy mit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2555 Dátum: 2012.06.26 kedd, 19:30:51 »

Sziasztok!

Kérdés:hátsó stabilizátor gömbfej is tud kopogó hangot adni rossz uton "combi" ugy szol mint az első kutyacsont? help

Akár az is, de nekem is kopogott, mint a barom, és azt cseréltem, de nem segített, ugyanúgy kopogott tovább.
Ezt is cseréltem, azóta hibátlan: http://tinyurl.com/cn5enwh

Igaz, a kopogás mellett kóválygott is a hátulja éles kanyarokban.
Amúgy a futóművön kívül is lehet ami kopog: kézifékkötél, vagy kipu.
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #2556 Dátum: 2012.06.30 szombat, 16:40:10 »

          Üdvözlöm az Urakat!
  Turbócsőcsere közben vettem észre ,hogy elöl a féltengely külső gumiharangja szakadt.Mennyire bonyolult kicserélni?
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #2557 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 09:09:01 »

Szevasztok
Ebben a hossz stabilizátorban nem lehet csak külön szilenttet cserélni http://tinyurl.com/cn5enwh ?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #2558 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 09:50:21 »

Szevasztok
Ebben a hossz stabilizátorban nem lehet csak külön szilenttet cserélni http://tinyurl.com/cn5enwh ?

Szia
Én is most cseréltem és sok helyen megnéztem de nem találtam külön szilentet.
A cromaxon kívül sehol nem tudtak kereszlengőkart adni (Pécs), így az árverseny sem működött
Zsoze
 
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2559 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 12:59:13 »

          Üdvözlöm az Urakat!
  Turbócsőcsere közben vettem észre ,hogy elöl a féltengely külső gumiharangja szakadt.Mennyire bonyolult kicserélni?
Az alsótalpast és a külső kormányösszekötő gömbfejet kiveszed (azért hogy a rugóstagot kifele el tudd húzni annyira, hogy a ftcsukló kiforduljon), leveszed a féltengely végén levő anyát (32-es dugó kulccsal) és kinyomod (kiütöd befele) a féltengelyt...utána gumiharang és bilincs csere, majd vissza minden.
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #2560 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 13:56:38 »

Az alsótalpast és a külső kormányösszekötő gömbfejet kiveszed (azért hogy a rugóstagot kifele el tudd húzni annyira, hogy a ftcsukló kiforduljon), leveszed a féltengely végén levő anyát (32-es dugó kulccsal) és kinyomod (kiütöd befele) a féltengelyt...utána gumiharang és bilincs csere, majd vissza minden.
 wave

igy nem is hangzik bonyolultnak...... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #2561 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 15:44:08 »

Szia
Én is most cseréltem és sok helyen megnéztem de nem találtam külön szilentet.
A cromaxon kívül sehol nem tudtak kereszlengőkart adni (Pécs), így az árverseny sem működött
Zsoze
 
[/quote
Ha most cseréltél mérd már meg a réginket hossz,átmérő és furat
Köszi szépen
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #2562 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 15:56:12 »

Az alsótalpast és a külső kormányösszekötő gömbfejet kiveszed (azért hogy a rugóstagot kifele el tudd húzni annyira, hogy a ftcsukló kiforduljon), leveszed a féltengely végén levő anyát (32-es dugó kulccsal) és kinyomod (kiütöd befele) a féltengelyt...utána gumiharang és bilincs csere, majd vissza minden.
 :wave

Köszönöm a választ!Megprobálom megcsinálni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2563 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 22:07:39 »

igy nem is hangzik bonyolultnak...... hehe
Hát tudnak meglepetések lenni az alsótalpasnál és a féltengelycsukló ricnis részénél... vigyor3 de okos enged.. hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2564 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 22:13:53 »

Az alsótalpast és a külső kormányösszekötő gömbfejet kiveszed (azért hogy a rugóstagot kifele el tudd húzni annyira, hogy a ftcsukló kiforduljon), leveszed a féltengely végén levő anyát (32-es dugó kulccsal) és kinyomod (kiütöd befele) a féltengelyt...utána gumiharang és bilincs csere, majd vissza minden.
 wave

remélem ez az enyémen is megtörténik holnap.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2565 Dátum: 2012.07.01 vasárnap, 22:21:15 »

remélem ez az enyémen is megtörténik holnap.
Nehéz terepen jársz, vagy kiszakították?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2566 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 02:21:32 »

sedan esetén, ha lenyomom a hátulját, vagy valaki beül hátra, vagy átmegyek egy fekvőrendőrön, akkor miért nyiszorog valami a hátsó futóműben?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #2567 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 10:39:48 »

A 2.0-ás és a 2.2-es TDCi bal féltengely különbözik valamiben? Kompatibilis a kettő?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2568 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 10:56:17 »

sedan esetén, ha lenyomom a hátulját, vagy valaki beül hátra, vagy átmegyek egy fekvőrendőrön, akkor miért nyiszorog valami a hátsó futóműben?? vigyor3
keresztlengőkar szilent lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2569 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 11:33:13 »

keresztlengőkar szilent lehet.
nem volt még időm átrángatni, majd meglesem worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2570 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 12:18:42 »

sedan esetén, ha lenyomom a hátulját, vagy valaki beül hátra, vagy átmegyek egy fekvőrendőrön, akkor miért nyiszorog valami a hátsó futóműben?? vigyor3

Nekem ez nyikorgott, nyöszörgött.
Kicseréltük, azóta nincs hang.

A Cromaxnál árat is cseréltek a honlappal? Én sokkal olcsóbban vettem, mint amennyi most.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2571 Dátum: 2012.07.02 hétfő, 23:08:51 »

nohát a sz0pás folytatódik.
* a bal oldali toronycsapágy nem a gyári pozícióban berakva (van rajta vonal, ami a két külső csavar közé kell essen) -> goto10
* a felni belső része, a féknyereg és a doblemezen jelentős mennyiségű zsírpöttyözés -> szakadt a bal külső féltengelycsukló gumiharangja és szórja ki a zsírt a csuklóból.  falbav  falbav  falbav (a kérdés csak az, hogy van-e összefüggés a szerelés és szakadás között  Roll Eyes  Roll Eyes )
* a futómű még mindig nem jól áll, nincs kormányközép (2x-i beállítási kísérlet után) (vicces, mikor a gép a középső kormánymű pont és az egyenesfutási állás között billeg...)

mai fejlemény:  pirospont a szerviznek, aki a rugóstagok cseréjét intézte. A fenti első két pont megoldva, garanciában.  taps  taps  taps
már csak a futóműves van hátra.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2572 Dátum: 2012.07.03 kedd, 01:10:49 »

Sziasztok!

Mik a tapasztalatok a nem lengőkarostul cserélt, hanem külön, csavaros alsó lengőkarba való gömbfejjel? Bírja a strapát?

http://www.cromax.hu/index.php?katid=51941332&termek_al_id=9293&katnev=2000.10.15-2007.03.19.

Hibátlan. Két éve használom, és megérte azt az egy flexelős, fúrós,de főleg anyázós délutánt, míg ki lett cserélve. A szuper benne, hogy ezután nem kell leengedni a bölcsőt, ha szét akarod kapni a futóművet, mert ki tudod lazítani a három csavart, és széthúzod. A tippem: a gömbfej talpát kend be réz- vagy grafitpasztával, hogy ne rozsdáljon össze a lengőkarral.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #2573 Dátum: 2012.07.03 kedd, 06:06:54 »

Nem tudom jó helyre írom-e, de egyszerű a kérdés: milyen lengéscsillapítót ajánlanátok előre? Delphi-re van jó árajánlatom.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2574 Dátum: 2012.07.03 kedd, 09:33:14 »

Nem tudom jó helyre írom-e, de egyszerű a kérdés: milyen lengéscsillapítót ajánlanátok előre? Delphi-re van jó árajánlatom.
én sachs supertouring-ot vettem, 19eFt/db áron.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2575 Dátum: 2012.07.03 kedd, 12:07:40 »

Hibátlan. Két éve használom, és megérte azt az egy flexelős, fúrós,de főleg anyázós délutánt, míg ki lett cserélve. A szuper benne, hogy ezután nem kell leengedni a bölcsőt, ha szét akarod kapni a futóművet, mert ki tudod lazítani a három csavart, és széthúzod. A tippem: a gömbfej talpát kend be réz- vagy grafitpasztával, hogy ne rozsdáljon össze a lengőkarral.
Köszi!  worship
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2576 Dátum: 2012.07.03 kedd, 14:33:27 »

Első, hátsó kutyacsont + hátsó keresztsatbilizátor rúd és szilent cserét követően teljesen csendes lett a futómű. Minden kopogó nyöszörgő hang megszűnt  taps
Kutyacsontok ki voltak, főleg a bal első, a stabrúd a szilent alatt el volt vékonyodva ~ 1 mm-es válla volt, különösen a bal oldalon. Nagyon jó lett.

Tegnap átéltem egy turbócső "lelővést" - egy bilincs elengedte - és a hűtőtáska is lerántotta a 6 éves akkum - bikázni kellett a gépet a Balaton partján  szomoru1 (ilyen még nem volt).
Ma kap is egy új akksit, a töltést megnézettem az rendben van, de az akku gyengécske.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2577 Dátum: 2012.07.03 kedd, 14:50:25 »

Első, hátsó kutyacsont + hátsó keresztsatbilizátor rúd és szilent cserét követően teljesen csendes lett a futómű. Minden kopogó nyöszörgő hang megszűnt  taps
Kutyacsontok ki voltak, főleg a bal első, a stabrúd a szilent alatt el volt vékonyodva ~ 1 mm-es válla volt, különösen a bal oldalon. Nagyon jó lett.

Tegnap átéltem egy turbócső "lelővést" - egy bilincs elengedte - és a hűtőtáska is lerántotta a 6 éves akkum - bikázni kellett a gépet a Balaton partján  szomoru1 (ilyen még nem volt).
Ma kap is egy új akksit, a töltést megnézettem az rendben van, de az akku gyengécske.
majd szép lassan át kell szokni a meleg sörre, így menthető a régi akksi (hűtőtáska off)  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2578 Dátum: 2012.07.03 kedd, 15:00:32 »

Első, hátsó kutyacsont + hátsó keresztsatbilizátor rúd és szilent cserét követően teljesen csendes lett a futómű. Minden kopogó nyöszörgő hang megszűnt  taps
Kutyacsontok ki voltak, főleg a bal első, a stabrúd a szilent alatt el volt vékonyodva ~ 1 mm-es válla volt, különösen a bal oldalon. Nagyon jó lett.

Tegnap átéltem egy turbócső "lelővést" - egy bilincs elengedte - és a hűtőtáska is lerántotta a 6 éves akkum - bikázni kellett a gépet a Balaton partján  szomoru1 (ilyen még nem volt).
Ma kap is egy új akksit, a töltést megnézettem az rendben van, de az akku gyengécske.

Te vagy az 5ik, akinek 2 héten belül behal az akksija!
Mondom, h vmi akksivírus kering a levegőben! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2579 Dátum: 2012.07.03 kedd, 15:21:24 »

majd szép lassan át kell szokni a meleg sörre, így menthető a régi akksi (hűtőtáska off)  vigyor3

A sőr az maradjon HIDEG! Akksi megy a kukába. Az előző, a gyári akkum úgy halt meg, hogy vitte a generátort is, ezt most nem várom meg.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2580 Dátum: 2012.07.03 kedd, 15:28:56 »

A sőr az maradjon HIDEG! Akksi megy a kukába. Az előző, a gyári akkum úgy halt meg, hogy vitte a generátort is, ezt most nem várom meg.

OFF autóval én is így jártam, sajna vitte nekem is a generátort. Bár a szervízben azzal bíztattak, nem tudják, h vajon az akksi vágta haza a generátort v a generátor az akksit.
Mindenesetre nem volt olcsó mulatság!  falbav
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2581 Dátum: 2012.07.03 kedd, 15:40:45 »

OFF autóval én is így jártam, sajna vitte nekem is a generátort. Bár a szervízben azzal bíztattak, nem tudják, h vajon az akksi vágta haza a generátort v a generátor az akksit.
Mindenesetre nem volt olcsó mulatság!  falbav

Az akksi hogy tudja hazavágni a generátort?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2582 Dátum: 2012.07.03 kedd, 15:40:48 »

A sőr az maradjon HIDEG! Akksi megy a kukába. Az előző, a gyári akkum úgy halt meg, hogy vitte a generátort is, ezt most nem várom meg.
én a fröccsöt nyomatom eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2583 Dátum: 2012.07.03 kedd, 16:57:14 »

Az akksi hogy tudja hazavágni a generátort?
Zárlatos lesz (cellazárlat), az meg túlterheli a generátort azt csókolom... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2584 Dátum: 2012.07.03 kedd, 21:46:55 »

Zárlatos lesz (cellazárlat), az meg túlterheli a generátort azt csókolom... vigyor3

Pontosan ez történt. Annyira hazavágta a generátort, hogy egy tekercskivezetés elégett, a dióda híd elolvadt és a töltésjelző lámpa semmit sem jelzett ki az egészből. Menet közben elkezdett minden villogni, a mutatók mentek jobbra-balra és mihelyt kinyomtam a kuplungot a motor már meg is állt. Mindez Pécsen, este 2006 késő őszén, a Zsolnay-nál a dombtetőn a belső sávban. Legurultam az aljáig a benzinkútig, de mindenki csak dudált még azt is alig engedték, hogy kitoljam a szélére. Tényleg többen majdnem elcsaptak. Ezt a kalandot nem akarom még egyszer. Az új generátor Köln-ből jött, akkor 78 ezerért  wow1 Sajna még nem ismertem a fórumot, nem tudtam hasznos tanácsot kérni.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2585 Dátum: 2012.07.04 szerda, 07:14:38 »

Pontosan ez történt. Annyira hazavágta a generátort, hogy egy tekercskivezetés elégett, a dióda híd elolvadt és a töltésjelző lámpa semmit sem jelzett ki az egészből. Menet közben elkezdett minden villogni, a mutatók mentek jobbra-balra és mihelyt kinyomtam a kuplungot a motor már meg is állt. Mindez Pécsen, este 2006 késő őszén, a Zsolnay-nál a dombtetőn a belső sávban. Legurultam az aljáig a benzinkútig, de mindenki csak dudált még azt is alig engedték, hogy kitoljam a szélére. Tényleg többen majdnem elcsaptak. Ezt a kalandot nem akarom még egyszer. Az új generátor Köln-ből jött, akkor 78 ezerért  wow1 Sajna még nem ismertem a fórumot, nem tudtam hasznos tanácsot kérni.

Én a tőlünk 6kmre lévő Citroen szervízbe gurultam be, és a szervízajtóban állt meg a sárkány. Addig szép lassan kapcsolgatott le az elektronika mindent. Fűtés, világítás, műszerfal stb. A végén szerintem már csak 2 hengerrel dadogtam be a szervízig. Autó megáll, motortér 2 oladán füstfelhő. Na akkor fhostam be igazán.
Generátor 108 e, akksi 16e, munkadíj 10e. Akkor utáltam meg örökre a Xsaram, és szerintem ő is engem, mert a maradék 2 évünkben még jópárszor megszhopatott. gun
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2586 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:40:36 »

én a fröccsöt nyomatom eplus2
Pincében, hideg szódával, és sokat, csak igy ér valamit. hehe
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2587 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:42:42 »

 eljen  taps
Pincében, hideg szódával, és sokat, csak igy ér valamit. hehe
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2588 Dátum: 2012.07.04 szerda, 13:09:33 »

Nem tudom jó helyre írom-e, de egyszerű a kérdés: milyen lengéscsillapítót ajánlanátok előre? Delphi-re van jó árajánlatom.

SACHS.
Van belőle olyan, ami az ST220-hoz kell. Olyat vettem bele.  hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2589 Dátum: 2012.07.04 szerda, 13:22:02 »

Nem tudom jó helyre írom-e, de egyszerű a kérdés: milyen lengéscsillapítót ajánlanátok előre? Delphi-re van jó árajánlatom.
Boge(sachs)?
katt ide
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #2590 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 14:19:14 »

Szevasztok
Ebben a hossz stabilizátorban nem lehet csak külön szilenttet cserélni http://tinyurl.com/cn5enwh ?

nincs hozza!
ezt nezd meg hatha olcsobb (az)

http://www.ebay.co.uk/itm/160638384165?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648#ht_1054wt_1109
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #2591 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 14:21:29 »

sedan esetén, ha lenyomom a hátulját, vagy valaki beül hátra, vagy átmegyek egy fekvőrendőrön, akkor miért nyiszorog valami a hátsó futóműben?? vigyor3

kopottak a szilentek
Naplózva
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #2592 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 19:55:20 »

 worship

Sziasztok
Szeretnék kérni egy kis segítséget olyan gond, van a mondival hogy 100-as tempónál elkezdi rázni az elejét pedig j gumi van rajt és már négyszer lett centirozva és minden kerék volt már mindenhol.
  falbav Semmi változás.  falbav
Valaki találkozott már ilyen hibával.
Előre is, köszi, a segítséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #2593 Dátum: 2012.07.08 vasárnap, 21:41:28 »

worship

Sziasztok
Szeretnék kérni egy kis segítséget olyan gond, van a mondival hogy 100-as tempónál elkezdi rázni az elejét pedig j gumi van rajt és már négyszer lett centirozva és minden kerék volt már mindenhol.
  falbav Semmi változás.  falbav
Valaki találkozott már ilyen hibával.
Előre is, köszi, a segítséget.

xar az első féktárcsád!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #2594 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 09:08:08 »

xar az első féktárcsád!

Hy!

Nekem is hasonló bajom van...
Most hétvégén vettem észre autópályán.
110-120-as tempótól ráz a kocsi, de ilyen ütemesen, 1-2-3 másodpercig minimális, 1-2-3 másodpercre felerősödik, majd utána megint minimális, megint felerősödik...  falbav Ez is a *** féktárcsa miatt lehet?  rinya
Ha igen, akkor amennyiben nem cserélem ki hamarosan (most nem igen van rá keret), akkor okoz további problémát, kárt?  szomoru1

Kösz
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2595 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 09:32:56 »

xar az első féktárcsád!

Menet közben a nyomás nélküli fékrendszer ellenében nem kellene a tárcsa egyenletlenségének "visszapofoznia" a betétet annyira, hogy ne érződjön?

Hy!

Nekem is hasonló bajom van...
Most hétvégén vettem észre autópályán.
110-120-as tempótól ráz a kocsi, de ilyen ütemesen, 1-2-3 másodpercig minimális, 1-2-3 másodpercre felerősödik, majd utána megint minimális, megint felerősödik...  falbav Ez is a *** féktárcsa miatt lehet?  rinya
Ha igen, akkor amennyiben nem cserélem ki hamarosan (most nem igen van rá keret), akkor okoz további problémát, kárt?  szomoru1

Kösz
Doby

Ez tempomattal történik? Vagy esetleg öszefüggésben azzal, hogy gyorsítasz/kicsit felengeded a gázt?
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #2596 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 10:30:49 »

Menet közben a nyomás nélküli fékrendszer ellenében nem kellene a tárcsa egyenletlenségének "visszapofoznia" a betétet annyira, hogy ne érződjön?

Ez tempomattal történik? Vagy esetleg öszefüggésben azzal, hogy gyorsítasz/kicsit felengeded a gázt?

Tempomattal biztosan, akkor a legintenzívebb, de én tempomat nélkül is észrevettem, sima lábbal történő gázadáskor.
Ha nem nyomom a gázt, azt most nem is tudom, akkor ha emlékeim nem csalnak nem olyan intenzív, de amikor ezt megfigyeltem az egy folyamatos menet volt, 120-ra belőve a tempomatot...
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2597 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 10:41:39 »

Nekem is hasonló bajom van...
Most hétvégén vettem észre autópályán.
110-120-as tempótól ráz a kocsi, de ilyen ütemesen, 1-2-3 másodpercig minimális, 1-2-3 másodpercre felerősödik, majd utána megint minimális, megint felerősödik...  falbav Ez is a *** féktárcsa miatt lehet?  rinya
Ha igen, akkor amennyiben nem cserélem ki hamarosan (most nem igen van rá keret), akkor okoz további problémát, kárt?  szomoru1

A rázás lehet: rosszul centrírozott kerék, ütött felni, szálszakadásos gumi, féltengely és esetleg féktárcsa miatt (szerintem ennek a legkisebb az esélye).
Az egy darabig ráz, majd nem ráz akkor van, ha mindkét oldalon van valami gond. A kerekeknek sohasem ugyanakkora az átmérője.
Így, néha felerősödik a remegés, néha meg kioltják egymást.
Legelőször fel kell rakni 4 olyan kereket, amelyik biztosan nem ráz. Ha semmi változás, lehet tovább keresgélni.
A gumisokban én nem bízok. Elég ritka, hogy 10g alatt tudnának centrírozni, általában nincs jól bekalibrálva a gépük,
te meg aztán fizethetsz/vakarhatod a fejed. Egy egyszerű teszt, felrakja a kereket, kicentrírozza, 0g-ra. Ekkor krétával jelöljük meg a tengelyt és a felnit,
majd a tengelyen fordítsuk el egy negyed kört. Kizárt, hogy ismét 0-át mutasson. Eddig csak 1 helyen sikerült. Azaz, a gépek rosszak.
10 g már elég, hogy rázza.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #2598 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 10:47:05 »

A rázás lehet: rosszul centrírozott kerék, ütött felni, szálszakadásos gumi, féltengely és esetleg féktárcsa miatt (szerintem ennek a legkisebb az esélye).
Az egy darabig ráz, majd nem ráz akkor van, ha mindkét oldalon van valami gond. A kerekeknek sohasem ugyanakkora az átmérője.
Így, néha felerősödik a remegés, néha meg kioltják egymást.
Legelőször fel kell rakni 4 olyan kereket, amelyik biztosan nem ráz. Ha semmi változás, lehet tovább keresgélni.
A gumisokban én nem bízok. Elég ritka, hogy 10g alatt tudnának centrírozni, általában nincs jól bekalibrálva a gépük,
te meg aztán fizethetsz/vakarhatod a fejed. Egy egyszerű teszt, felrakja a kereket, kicentrírozza, 0g-ra. Ekkor krétával jelöljük meg a tengelyt és a felnit,
majd a tengelyen fordítsuk el egy negyed kört. Kizárt, hogy ismét 0-át mutasson. Eddig csak 1 helyen sikerült. Azaz, a gépek rosszak.
10 g már elég, hogy rázza.


A szituáció az, hogy most került előre 2 teljesen vadiúj gumi a műszakira, mert kellett...
Ugyanazokra a felnikre amiken eddig volt, ugyanaz a féltengely, féktárcsa. Csak a gumi változott...
Innentől kezdve akkor a hibák lehetősége leszűkült egy csöppet ha jól gondolom....
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2599 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 10:50:14 »

A szituáció az, hogy most került előre 2 teljesen vadiúj gumi a műszakira, mert kellett...
Ugyanazokra a felnikre amiken eddig volt, ugyanaz a féltengely, féktárcsa. Csak a gumi változott...
Innentől kezdve akkor a hibák lehetősége leszűkült egy csöppet ha jól gondolom....

Ha ezelőtt is rázott, csak a gumi lett más. A felni is lehet rossz, és tán még hátsó kerék miatt is lehetne gond.
De ha ugyanott centríroztad, az is okozhatja.
Szerezz 4 kölcsön kereket... ha délpesthez közel vagy, kölcsönadom a téli kerekeimet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.