iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2015.11.18 szerda, 13:36:30 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2015.11.18 szerda, 13:40:27 » |
|
Ha otthon csinálod és nincs célszerszám, el kell vinni szervízbe rápréseltetni. Ha kell, adok részletes leírást a folyamatról. Nem hinném, hogy más is lesz. A kerékcsapágy kicsit más tüneteket produkál, bár nem kizárt. Sztem, ha ilyen erősen érezni a padlón keresztül, az támasztócsapágy. Plusz költséggel kell számolni viszont. Váltóolaj, féltengely tömítés (talán), csavarok.
Szia Bleky! A támasztó csapágy cseréről lenne valami leírásod? Köszi_! Üdv:Márton
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
süfike
|
|
« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2015.11.18 szerda, 14:03:35 » |
|
Na félremagyaráztam ismét:-))))
Nem a padlón keresztül érzem,hanem a kormányt rázza ide oda pici aprókat mintha ütne a felni.de nem üt:-)))
|
|
|
Naplózva
|
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2015.11.18 szerda, 14:31:38 » |
|
Sziasztok! Nálam is előjött az MK3 Mondinál a jobb oldali első kerék felől az a mormogó hang ill.a jobb lábtérnél is érezhető ütemes dobogó jelenség. Ha Jobbra elfordítom a kormányt ez a jelenség erősen felerősödik. A kerékcsapágy ill a gumi hiba ki van zárva megnézettem már 2 szerelővel is. Valaki találkozott hasonló problémával már? Itt olvastam hogy féltengely kitámasztó tengely csapágy probléma is okozhat még ilyet.Tudna valaki bővebben erről írni valamit? Köszönettel Márton!
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2015.11.18 szerda, 14:50:57 » |
|
Sziasztok! Nálam is előjött az MK3 Mondinál a jobb oldali első kerék felől az a mormogó hang ill.a jobb lábtérnél is érezhető ütemes dobogó jelenség. Ha Jobbra elfordítom a kormányt ez a jelenség erősen felerősödik. A kerékcsapágy ill a gumi hiba ki van zárva megnézettem már 2 szerelővel is. Valaki találkozott hasonló problémával már? Itt olvastam hogy féltengely kitámasztó tengely csapágy probléma is okozhat még ilyet.Tudna valaki bővebben erről írni valamit? Köszönettel Márton! Jobb féltengely, belső csukló. A kitámasztó tengely csapágya "csak" morog, zúg....de nem dobog és kikormányzásra nem változik. Sajnos attól még nem lehet kizárva semmi, hogy megnézték többen is, még ha szerelők is.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2015.11.18 szerda, 15:45:20 » |
|
Jobb féltengely, belső csukló. A kitámasztó tengely csapágya "csak" morog, zúg....de nem dobog és kikormányzásra nem változik.
Sajnos attól még nem lehet kizárva semmi, hogy megnézték többen is, még ha szerelők is.....
Köszi! Akkor ezt is kizárhatom,mert kormány elfordításnál jelentkezik ez a hang igazán.Már a 4 gumit is lecseréltem,gondoltam a fűrészfogasodásra is,de nem az. Akkor marad a féltengely belső csukló.Megnézetem azt is.Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2015.11.18 szerda, 16:23:02 » |
|
Sziasztok! A kocsi már a szerelőnél van,le van húzva a jobb első féltengely is de semmi lógást semmi kopást nem látnak a szerelők a fotóműnél. Egyenesben nincs hangja a futóműnek,de jobbra elfordított kormánynál jelentkezik erősen a hang és érdekes mert pulzáló búgást ad ki. Mégis csak kerékcsapágy lesz? ??
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2015.11.18 szerda, 16:43:27 » |
|
Jobb féltengely, belső csukló. A kitámasztó tengely csapágya "csak" morog, zúg....de nem dobog és kikormányzásra nem változik.
Sajnos attól még nem lehet kizárva semmi, hogy megnézték többen is, még ha szerelők is.....
Nekem erősödött a morgó hang mikor enyhe jobb kanyarban mentem vele. És mióta kicseréltem, semmilyen morgó hang nincs semmi körülmény között, úgyhogy tuti a támasztó volt. Viszont igaz, hogy a támasztó csak morog, olyan "csapágyosan". Nem kopog vagy üt. Hisz nem kalapács.
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2015.11.18 szerda, 16:55:15 » |
|
Nekem erősödött a morgó hang mikor enyhe jobb kanyarban mentem vele. És mióta kicseréltem, semmilyen morgó hang nincs semmi körülmény között, úgyhogy tuti a támasztó volt. Viszont igaz, hogy a támasztó csak morog, olyan "csapágyosan". Nem kopog vagy üt. Hisz nem kalapács. A támasztó tengely csapágycseréhez ugye le kell ütni a kerék felőli végéről a féltengely belső csuklót. Na most az a belső csukló tud rosszul a helyén lenni.(belül, nem a tengelyen) Szóval akár a helyére is ugorhatott mikor le/fel lett ütve a csapágy csere miatt.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:09:48 » |
|
Az én esetemben már 2-3 ezer km előtt is hallottam ezt a furcsa hangot, de nem volt annyira vészes,volt hogy egyáltalán elő sem jött. Most az utolsó pár napban már olyan erősen zúgott jobbra kormányzásnál,hogy rá is fékeztem ne hogy valami gond legyen. Na mindegy,kezdek egy kerékcsapágycserével azután majd írok ,hogy mi történt,hátha tudok így segíteni másoknak is. Köszönöm a segítséget a hozzászólóknak. Üdv:Márton
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:12:10 » |
|
Az én esetemben már 2-3 ezer km előtt is hallottam ezt a furcsa hangot, de nem volt annyira vészes,volt hogy egyáltalán elő sem jött. Most az utolsó pár napban már olyan erősen zúgott jobbra kormányzásnál,hogy rá is fékeztem ne hogy valami gond legyen. Na mindegy,kezdek egy kerékcsapágycserével azután majd írok ,hogy mi történt,hátha tudok így segíteni másoknak is. Köszönöm a segítséget a hozzászólóknak. Üdv:Márton A bal első kerékcsapágyat ellenőrizte valamelyik "kizáró" szerelő? Gondolom a jobb első csapágyat nézegették. Szerintem ellenőriztesd a bal elsőt és ha kell azt cseréld..... nem a jobb elsőt.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:12:30 » |
|
A támasztó tengely csapágycseréhez ugye le kell ütni a kerék felőli végéről a féltengely belső csuklót. Na most az a belső csukló tud rosszul a helyén lenni.(belül, nem a tengelyen) Szóval akár a helyére is ugorhatott mikor le/fel lett ütve a csapágy csere miatt.
De mitől volt rosszul a helyén? Elmozdulhat magától? Senki nem nyúlt hozzá több 100.000km óta és csak egy éve kezdett morogni ami egyre csak erősebb lett. Az miért lehetetlen, hogy a csapágy kanyarodáskor kap egy minimális oldalirányú terhelést? Főleg ha már nem mai autókról beszélünk. Kicsit öregebbek a szilentek és már nem beton feszes a futómű. Sztem ennyi játék lehet benne. Vagy tévedek?
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:22:50 » |
|
De mitől volt rosszul a helyén? Elmozdulhat magától? Senki nem nyúlt hozzá több 100.000km óta és csak egy éve kezdett morogni ami egyre csak erősebb lett. Az miért lehetetlen, hogy a csapágy kanyarodáskor kap egy minimális oldalirányú terhelést? Főleg ha már nem mai autókról beszélünk. Kicsit öregebbek a szilentek és már nem beton feszes a futómű. Sztem ennyi játék lehet benne. Vagy tévedek?
Nem a te esetedhez írtam, hanem általánosan. Ha pl. valamiért meg lett bontva a jobb első futómű, akkor előfordulhat, hogy rosszul megy össze. A támasztó tengely csapágy kanyarodáskor nem kap semmilyen terhelést. Jelen esetben jobbra kanyarodáskor jelentkezik a probléma. Jobbra kanyarodáskor nem kap, hanem csökken a jobb első kerékcsapágy terhelése. Ezért is írtam a bal első kerékcsapágyat, mert annak nő a terhelése.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:50:02 » |
|
Nem a te esetedhez írtam, hanem általánosan. Ha pl. valamiért meg lett bontva a jobb első futómű, akkor előfordulhat, hogy rosszul megy össze. A támasztó tengely csapágy kanyarodáskor nem kap semmilyen terhelést. Jelen esetben jobbra kanyarodáskor jelentkezik a probléma. Jobbra kanyarodáskor nem kap, hanem csökken a jobb első kerékcsapágy terhelése. Ezért is írtam a bal első kerékcsapágyat, mert annak nő a terhelése.
Oki, köszi
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2015.11.18 szerda, 18:55:05 » |
|
Kinek ,hány km után volt első kerék csapágy cseréje? Az enyémben most van 211000 km.
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:02:10 » |
|
Kinek ,hány km után volt első kerék csapágy cseréje? Az enyémben most van 211000 km.
Nincs jelentősége. Egyébként is..... első kerék csapágy csere vagy első kerékcsapágy csere!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:32:13 » |
|
Köszi! Az én problémámhoz meg ennek nincs jelentősége! De, azért köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:35:02 » |
|
Köszi! Az én problémámhoz meg ennek nincs jelentősége! De, azért köszi! Minek is? Mert nem párosítható semmivel, mert nem válaszként írtad valamire.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
H Zsolt70
|
|
« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2015.11.18 szerda, 19:51:51 » |
|
Kinek ,hány km után volt első kerék csapágy cseréje? Az enyémben most van 211000 km.
Teljesen változó. 200 körül lehetséges csere érett, nekem volt olyan hogy 1 hónapot bírt az új csapágy. Az fiat ducato volt midig túlterhelve ~30000km.
|
|
|
Naplózva
|
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+ Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp Focus 1.4b
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2015.11.21 szombat, 17:35:43 » |
|
A szilent cserélhető külön.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Tomi76
|
|
« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 15:54:29 » |
|
A szilent cserélhető külön.
Köszi. Tamás
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 16:13:22 » |
|
Sziasztok! Tegnap ki lettek cserélve az első kerékcsapágyak a kocsiban,sajnos semmi változás nem történt.Továbbra is megmaradt a pulzáló,mormogó hang. Nem tudunk rájönni mi okozhatja ezt a jelenséget, már nem csak kormány elforgatásnál jelentkezik,hanem fékezéskor is felerősödik.
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 16:16:42 » |
|
Sziasztok! Tegnap ki lettek cserélve az első kerékcsapágyak a kocsiban,sajnos semmi változás nem történt.Továbbra is megmaradt a pulzáló,mormogó hang. Nem tudunk rájönni mi okozhatja ezt a jelenséget, már nem csak kormány elforgatásnál jelentkezik,hanem fékezéskor is felerősödik. Ellenőriztétek a jobb féltengely kitámasztó tengely csapágyát? Ilyen amikor már elég szh.r: https://youtu.be/K-WLi-fQxWo
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.22 vasárnap, 16:25:03 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 17:21:15 » |
|
Szia GSR! Igen,megnéztük, az is rendben van. Köszi. Üdv:Márton
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 17:25:29 » |
|
Sziasztok! Tegnap ki lettek cserélve az első kerékcsapágyak a kocsiban,sajnos semmi változás nem történt.Továbbra is megmaradt a pulzáló,mormogó hang. Nem tudunk rájönni mi okozhatja ezt a jelenséget, már nem csak kormány elforgatásnál jelentkezik,hanem fékezéskor is felerősödik. Gumi? Féktárcsa?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 17:30:57 » |
|
Most tettem fel a 4 télit,semmi változás. Tárcsák, a csapágyak cseréjénél ellenőrizve lettek.
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 17:39:11 » |
|
Most tettem fel a 4 télit,semmi változás. Tárcsák, a csapágyak cseréjénél ellenőrizve lettek.
Tárcsák ellenőrizve? Ránézésre, hogy meg vannak-e? Vagy mérőórával? Még mindig nem kaptunk információt a féltengelyek állapotáról és a legvégső esetben ott van a váltóban a differenciálmű csapágy....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
iki77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 17:52:06 » |
|
A tárcsák le mérve,azok biztosan tutik. A féltengely belső csapágy még lehet ill. a differenciálmű csapágyra gyanakszunk még,ezek jönnek holnaptól.
|
|
|
Naplózva
|
Frey Márton
|
|
|
zeix
|
|
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2015.11.24 kedd, 16:42:57 » |
|
Lehet a lengéscsillapító dugattyú rúdra új menetet vágni?
|
|
|
Naplózva
|
ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2015.11.24 kedd, 18:15:14 » |
|
Lehet a lengéscsillapító dugattyú rúdra új menetet vágni?
Menetet metszeni? Túl kemény az ahhoz, ha végig kezelték. Ha csak feljavítani kell, akkor azt lehet óvatosan kibírja a metsző. Egyébként eltörik....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
szili00
|
|
« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 13:57:11 » |
|
Az lenne a kérdésem, hogy egy normális stab. összekötőnek kb mennyi az élettartama? mert augusztusban cseréltem ki őket mentem 4000 km-t és újra elkezded kopogni a jobb első! Vagy valami más teszi tönkre?? mert ez így nem túl oké, hogy 4 havonta cserélek összekötőket
|
|
|
Naplózva
|
EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
|
|
|
akosm92
|
|
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2015.11.26 csütörtök, 18:00:54 » |
|
Az lenne a kérdésem, hogy egy normális stab. összekötőnek kb mennyi az élettartama? mert augusztusban cseréltem ki őket mentem 4000 km-t és újra elkezded kopogni a jobb első! Vagy valami más teszi tönkre?? mert ez így nem túl oké, hogy 4 havonta cserélek összekötőket
Sok függ a használattól/utak minőségétől, de hallottam olyat is hogy egy koccanás után kezdte enni a stab rudakat kocsi! Milyen márka van fent?
|
|
|
Naplózva
|
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off 2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA EGR off
|
|
|
Mazsi1972
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
|
|
« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2015.11.27 péntek, 05:50:04 » |
|
Sziasztok!
Mostanaban jobb hatulrol hallok koppanást ha padkáról megyek le vagy fel rá! Ma már kissebb döccenőknél is hallom. Mi lehet ez? A fuggőleges stabilizátor? Van valaknek erről tapasztalata?
|
|
|
Naplózva
|
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
|
|
|
bodora
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2015.12.01 kedd, 23:21:13 » |
|
A tárcsák le mérve,azok biztosan tutik. A féltengely belső csapágy még lehet ill. a differenciálmű csapágyra gyanakszunk még,ezek jönnek holnaptól.
Sziasztok! Én is ezzel küzdök...1 éve lett támasztócsapágy cserélve, egy ideig jó volt aztán megint kezdte...ugyanaz a jelenség nálam is... finom kormány remegés (idegesítő nálam leginkább 100KM/h felett jelentkezik kb 150-ig autópályán), illetve oldalterhelésre csapágyhang. A szerelőm szerint a gumi, de vatta új gumival is csinálta, meg a télivel is (ráadásul az másik felnin is van), szóval az szerintem felejtős. 158000Km van a gépben én vagyok a második tulaj és 9 évesen még a Fordnál volt szervizen, szóval a km az valós gondolom. A differenciálmű csapágyra én is gondoltam már, de azért elég durva lenne ennyi futás alatt. Bár a nyelestengely csapágynak is van nálam hidegen egy pici hangja, de ahogy melegszik megszűnik. Kíváncsian várom a fejleményeket!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.2TDCi 2014 - by Bodora
|
|
|
droford
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2015.12.02 szerda, 12:44:44 » |
|
Sziasztok! A "szokásos" hátsó stabilizátor cserén túl vagyok, el is múlt a kopogó hang. De sajnos kotyogó hangot hallok még (szerintem jobb oldalt). Azt vettem észre hogy a jobb hátsó (szerintem innen jön a hang) kerekem jobban dől befelé (ezt csak szemre állítom illetve mondom). Ezt mi okozhatja illetve befolyásolhatja az a kotyogó hang hatást? Rugó és lengéscsillapító lett cserélve kb. 15.000km-rel ezelőtt. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
droford
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2015.12.02 szerda, 14:47:41 » |
|
Sziasztok!
Mostanaban jobb hatulrol hallok koppanást ha padkáról megyek le vagy fel rá! Ma már kissebb döccenőknél is hallom. Mi lehet ez? A fuggőleges stabilizátor? Van valaknek erről tapasztalata?
Az lehet a hunyó, érdemes a keresztsbilizátor szilentet is cserélni. Nekem az ilyen gondomat megoldotta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kupeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2015.12.02 szerda, 19:43:30 » |
|
Az lenne a kérdésem, hogy egy normális stab. összekötőnek kb mennyi az élettartama? mert augusztusban cseréltem ki őket mentem 4000 km-t és újra elkezded kopogni a jobb első! Vagy valami más teszi tönkre?? mert ez így nem túl oké, hogy 4 havonta cserélek összekötőket
Próbáld meg hogy húzol az anyákon. Mozoghat a rúd a lukban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
droford
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:10:36 » |
|
Az előfordulhat hogy a hátsó keresztstabilizátor elcsavarodik, úgy értve hogy vízszintesen állva az egyik oldalt alacsonyabban van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csabi77
|
|
« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:24:44 » |
|
Az előfordulhat hogy a hátsó keresztstabilizátor elcsavarodik, úgy értve hogy vízszintesen állva az egyik oldalt alacsonyabban van?
Ez biztos?A végén lévő kutyacsont hossza adja meg a helyzetét a gólyalábhoz képest.Fénykép esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
droford
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:42:10 » |
|
Ez biztos?A végén lévő kutyacsont hossza adja meg a helyzetét a gólyalábhoz képest.Fénykép esetleg?
Erra csak gondoltam talán ez okozhatja a kerék dőlést. Megpróbálom majd megmérni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Csabi77
|
|
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:49:16 » |
|
Erra csak gondoltam talán ez okozhatja a kerék dőlést. Megpróbálom majd megmérni.
Félig szétszedve azért láthatsz érdekes dolgokat ami nem végleges ha minden visszakerül az eredeti helyére.Ha így volt.Alkohol volt?
|
|
|
Naplózva
|
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
|
|
|
droford
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2015.12.02 szerda, 21:55:50 » |
|
Félig szétszedve azért láthatsz érdekes dolgokat ami nem végleges ha minden visszakerül az eredeti helyére.Ha így volt.Alkohol volt? Ez az hogy nem volt, egy kis páinkával még a ferde is egyenes lenne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
droford
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 14:00:00 » |
|
Sziasztok! A "szokásos" hátsó stabilizátor cserén túl vagyok, el is múlt a kopogó hang. De sajnos kotyogó hangot hallok még (szerintem jobb oldalt). Azt vettem észre hogy a jobb hátsó (szerintem innen jön a hang) kerekem jobban dől befelé (ezt csak szemre állítom illetve mondom). Ezt mi okozhatja illetve befolyásolhatja az a kotyogó hang hatást? Rugó és lengéscsillapító lett cserélve kb. 15.000km-rel ezelőtt. Köszi!
A kerék dőlést visszavonom egyenesen áll mint a..... De a többi igaz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 17:43:34 » |
|
A kerék dőlést visszavonom egyenesen áll mint a..... De a többi igaz!
Hátulról jövő kopogás lehetséges okai: 1.) Kézifékbowden kilazult, hozzáverődik a lengőkarhoz. 2.) Stabilizátor összekötő (kutyacsont) csereérett 3.) Stabilizátor szilentek behaltak 4.) Hátsó bölcső szilentek (4db) meghaltak. Polyuretán verzióra kell cserélni. Lásd: Powerflex termékek.
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
droford
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2015.12.03 csütörtök, 19:23:49 » |
|
Hátulról jövő kopogás lehetséges okai: 1.) Kézifékbowden kilazult, hozzáverődik a lengőkarhoz. 2.) Stabilizátor összekötő (kutyacsont) csereérett 3.) Stabilizátor szilentek behaltak 4.) Hátsó bölcső szilentek (4db) meghaltak. Polyuretán verzióra kell cserélni. Lásd: Powerflex termékek.
Sajnos ezek kizárva... 1. rögzítve 2. 3. most cserélve 4. tavasszal cserélve
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lupin
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2015.12.04 péntek, 02:16:46 » |
|
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy 2002-es TDDI kombin a hátsó kerékagyat milyen menetű csavarok fogják a helyére? Rendeltem kerékagyat, de csavarokat nem adtak a készletben. Az eredeti csavar nem biztos, hogy kibírja a ki-be szerelést. Milyen csavart vegyek hozzá? Válaszotokat előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2015.12.04 péntek, 08:38:19 » |
|
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy 2002-es TDDI kombin a hátsó kerékagyat milyen menetű csavarok fogják a helyére? Rendeltem kerékagyat, de csavarokat nem adtak a készletben. Az eredeti csavar nem biztos, hogy kibírja a ki-be szerelést. Milyen csavart vegyek hozzá? Válaszotokat előre is köszönöm.
A kocsin általában T50 torx-al van felfogva, de a csapágyhoz E12 torx-ot szoktak adni. 70 Nm nyomatékra. Hogyhogy nem adtak csavart? Vmi ultragagyit vettél?
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2015.12.04 péntek, 10:01:28 » |
|
Sajnos ezek kizárva... 1. rögzítve 2. 3. most cserélve 4. tavasszal cserélve A többi csak találgatás lenne. Egyet mondok: Rázópad.
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
droford
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2015.12.04 péntek, 10:34:26 » |
|
A többi csak találgatás lenne. Egyet mondok: Rázópad.
Kiszedtem a lengéscsillapítót és rugót meg megnéztem hogy mi lehet a bibi. Most a hossz lengőkarra tippelek, eléggé könnyen mozog főleg az első (ajtó felőli). Gondolom nem szabadna könnyen mozogni szinte a saját súlyát nem bírja el és oldal iránti mozgása is nagy. Egy próbát megér a kicserélése.... Na nem lesz jó akkor további találgatás vagy megy a beletörődés....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|