Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 23:17:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 2889551 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6950 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 21:09:34 »

Köszönöm a gyors választ  worship.
Laikusként el tudom dönteni valahogyan? Gondolok itt ilyesmire: a kereket levéve előrébb juthatok a hiba feltárásában?

Bónusz kérdés: használhatom így az autót?

A régi időkben úgy csinálták, hogy fogtak egy nagy csavarhúzót, a fém végét a csapágyra, a másik végét meg fülhöz és akkor meg lehet hallgatni melyik rossz. Smiley  Ma már van erre műszer.
Próbáld meg egyszerűen megpörgetni a kereket, hátha érezni.
Meg lehet a kereket alul-felül rángatni, de a visító csapágy nem feltétlen lóg.
Mehetsz vele sztem, de azért ne túl sokáig halogasd.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #6951 Dátum: 2016.03.17 csütörtök, 21:12:10 »

Azt még ki kell fúrni miután leflexelted. Kis fúróval kezd és úgy menj fölfelé.

Köszi szépen!

Holna délután nekiesek a folytatásnak
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #6952 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:05:31 »

Segítségre lenne szükségem: a napokban vettem észre, hogy menet közben a bal első kerék felől nyikorgó, sivító hangot hallok.

Ma meglestük közelebbről a dolgokat. A kerék nem lötyög semerre. Amit viszont tapasztaltunk, hogy a fékbetétek súrlódó hangot hallatnak (mind a belső, mind a külső), ha forgatjuk a tárcsát, a tárcsán alig észrevehetően látszik friss "karistolás" a felső vállnál. Ha kivettük a betéteket, akkor hangtalanul lehetett forgatni a tárcsát. Utánanéztem, hogy elméletileg 18,4mm a betétek vastagsága, ennél jóval vékonyabb volt a fékbetét, bár nem lett megmérve. Okozhatja az elkopott fékbetét a fent említett jelenséget?  Huh?

Szerk.: Jurid márkájú a jelenlegi fékbetét, ha van jelentősége.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.18 péntek, 17:10:23 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6953 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:16:21 »

Ma meglestük közelebbről a dolgokat. A kerék nem lötyög semerre. Amit viszont tapasztaltunk, hogy a fékbetétek súrlódó hangot hallatnak (mind a belső, mind a külső), ha forgatjuk a tárcsát, a tárcsán alig észrevehetően látszik friss "karistolás" a felső vállnál. Ha kivettük a betéteket, akkor hangtalanul lehetett forgatni a tárcsát. Utánanéztem, hogy elméletileg 18,4mm a betétek vastagsága, ennél jóval vékonyabb volt a fékbetét, bár nem lett megmérve. Okozhatja az elkopott fékbetét a fent említett jelenséget?  Huh?

Szerk.: Jurid márkájú a jelenlegi fékbetét, ha van jelentősége.

Jól értem, hogy a tárcsa vállánál van karistolás? Azaz, hozzáér a betét fém részéhez? Ha igen, csere.
Hány mm van még a betétből?
Úszik rendesen a féknyereg?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6954 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:17:06 »

Ma meglestük közelebbről a dolgokat. A kerék nem lötyög semerre. Amit viszont tapasztaltunk, hogy a fékbetétek súrlódó hangot hallatnak (mind a belső, mind a külső), ha forgatjuk a tárcsát, a tárcsán alig észrevehetően látszik friss "karistolás" a felső vállnál. Ha kivettük a betéteket, akkor hangtalanul lehetett forgatni a tárcsát. Utánanéztem, hogy elméletileg 18,4mm a betétek vastagsága, ennél jóval vékonyabb volt a fékbetét, bár nem lett megmérve. Okozhatja az elkopott fékbetét a fent említett jelenséget?  Huh?

Szerk.: Jurid márkájú a jelenlegi fékbetét, ha van jelentősége.


Igen.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #6955 Dátum: 2016.03.18 péntek, 17:43:44 »

Jól értem, hogy a tárcsa vállánál van karistolás? Azaz, hozzáér a betét fém részéhez? Ha igen, csere.
Hány mm van még a betétből?
Úszik rendesen a féknyereg?

Miután összeszereltük a ház előtt a parkolóban (lakótelepen lakom), utána néztem szét fék ügyben, hogy okozhat-e ilyen jellegű hibát. Ekkor láttam, mekkora alapesetben a fékbetét vastagsága. Úszás alatt azt érted, hogy a dugattyú jól mozgatja-e, és eltávolodik-e, ha nincs nyomva a fékpedál? Ezesetben igen, rendesen úszik.
A vastagságot nem mértük meg, itthon láttam, hogy jóval vékonyabb a kiinduló méretnél.
Igen, a külső vállhoz ér(het) hozzá minimálisan, mert ott látni friss, fényes felületet.

Ciki, nem ciki, amikor tehetem, motorfékkel fékezek, nem taposom a fékpedált, így nem áll fent komoly bemaródás (a tárcsa felületén semennyi sem), még ha kopott is a betét. Többnyire ovis korú gyerekkel együtt utazunk, így nem is nyomom ki az autó szemét.

Nem utolsó sorban köszönöm a választ mindkettőtöknek  worship.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6956 Dátum: 2016.03.23 szerda, 19:02:25 »

Miután összeszereltük a ház előtt a parkolóban (lakótelepen lakom), utána néztem szét fék ügyben, hogy okozhat-e ilyen jellegű hibát. Ekkor láttam, mekkora alapesetben a fékbetét vastagsága. Úszás alatt azt érted, hogy a dugattyú jól mozgatja-e, és eltávolodik-e, ha nincs nyomva a fékpedál? Ezesetben igen, rendesen úszik.
A vastagságot nem mértük meg, itthon láttam, hogy jóval vékonyabb a kiinduló méretnél.
Igen, a külső vállhoz ér(het) hozzá minimálisan, mert ott látni friss, fényes felületet.

Ciki, nem ciki, amikor tehetem, motorfékkel fékezek, nem taposom a fékpedált, így nem áll fent komoly bemaródás (a tárcsa felületén semennyi sem), még ha kopott is a betét. Többnyire ovis korú gyerekkel együtt utazunk, így nem is nyomom ki az autó szemét.

Nem utolsó sorban köszönöm a választ mindkettőtöknek  worship.
Egy közeli fotó sokat segítene a távgyógyításban.
Szal vállas a tárcsád, ebben az esetben akkor hallhatsz karistoló hangot, ha a fékbetéten lévő kopóréteg, már vékonyabb annál a mélységnél, ami a tárcsába van belekoptatva, és a betét alapteste ami fémből van hozzáér a tárcsa vállához. A tárcsa legszélén mindíg marad pár mm-es rész amit nem koptat el a fékbetét. Mikor ez már nem csak látható, hanem tapintható is beszélünk vállas tárcsáról. Ilyen tárcsát fékbetétcserekor esztergálással fel kell szabályozni, vagy újat feltenni. Meg kell mérni a tárcsa vastagságát, hogy nincs-e a minimum szint alatt. A féknyeregben ellenőrizni kell a nagy hidraulikus dugannyút, és a 2db csúszkát. A porvédő gumik nem lehetnek kiszakadva. Ha kivetted szét kell húzni a féknyerget, amit a csúszkákon lévő gumiharangok, és 1-1 csavar tart össze. Tisztít, bőségesen zsiroz, összerak. A fékbetét max nyikorgó hangot ad, ha nem mefelelő a minősége, üvegesre keményedik. A betétek szélén van 1-1 rugó ami összerakáskor belefeszül a féknyeregbe. Van betét aminél ezek a rugók előbb hozzáérnek a tárcsához, mint maga a betét alapteste. Így visít fékezésnél, és figyelmeztet a kopottságra. Ilyenkor még van pár mm a betétből.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.23 szerda, 19:18:00 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6957 Dátum: 2016.03.23 szerda, 19:15:10 »

Hátsó rugókat, és telókat cserélek nemsoká.
Sokat olvastam a témában. 40000ezerrel ezelőtt cseréltem a telókat. Ennyit bírtak. Monroe ME5101 8000ft/db volt drágább monroe 43120-as cikkszámmal 16000ft ért. Felhívtam a kovácsautót, hogy mi a különbség, azt mondták semmi. Most néztem a monroe katalógust, csak a drágábbat ajánja a kocsihoz. Ez lehetett a baj. Most megint cserélhetem. Monrót most inkább nem tennék bele. Sachs, és KYB közt vacilálok. Rugóból, esetleg telóból jó lehet a MAGNUM márka?
Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6958 Dátum: 2016.03.23 szerda, 19:24:58 »

Hátsó rugókat, és telókat cserélek nemsoká.
Sokat olvastam a témában. 40000ezerrel ezelőtt cseréltem a telókat. Ennyit bírtak. Monroe ME5101 8000ft/db volt drágább monroe 43120-as cikkszámmal 16000ft ért. Felhívtam a kovácsautót, hogy mi a különbség, azt mondták semmi. Most néztem a monroe katalógust, csak a drágábbat ajánja a kocsihoz. Ez lehetett a baj. Most megint cserélhetem. Monrót most inkább nem tennék bele. Sachs, és KYB közt vacilálok. Rugóból, esetleg telóból jó lehet a MAGNUM márka?
Köszi!

Gyári miért nem jó?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6959 Dátum: 2016.03.23 szerda, 19:51:23 »

Hátsó rugókat, és telókat cserélek nemsoká.
Sokat olvastam a témában. 40000ezerrel ezelőtt cseréltem a telókat. Ennyit bírtak. Monroe ME5101 8000ft/db volt drágább monroe 43120-as cikkszámmal 16000ft ért. Felhívtam a kovácsautót, hogy mi a különbség, azt mondták semmi. Most néztem a monroe katalógust, csak a drágábbat ajánja a kocsihoz. Ez lehetett a baj. Most megint cserélhetem. Monrót most inkább nem tennék bele. Sachs, és KYB közt vacilálok. Rugóból, esetleg telóból jó lehet a MAGNUM márka?
Köszi!

Asszem a gyári lengéscsillapító Sachs. Én kyb rugókat raktam hátra több mint egy éve, semmi bajom velük.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #6960 Dátum: 2016.03.23 szerda, 20:15:47 »

Hátsó rugókat, és telókat cserélek nemsoká.
Sokat olvastam a témában. 40000ezerrel ezelőtt cseréltem a telókat. Ennyit bírtak. Monroe ME5101 8000ft/db volt drágább monroe 43120-as cikkszámmal 16000ft ért. Felhívtam a kovácsautót, hogy mi a különbség, azt mondták semmi. Most néztem a monroe katalógust, csak a drágábbat ajánja a kocsihoz. Ez lehetett a baj. Most megint cserélhetem. Monrót most inkább nem tennék bele. Sachs, és KYB közt vacilálok. Rugóból, esetleg telóból jó lehet a MAGNUM márka?
Köszi!

Sajna nekem tört az első rugó, igy cserélem a hátsót is
A kovácstól rendeltem a hátsó rugót és cs germani (H.rugó ford mondeo iii turnier 00-hd) rugókat vettem, erősítettet
előre meg pont ma hozta a futár németből a SPIDAN első futómű rugókat
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6961 Dátum: 2016.03.23 szerda, 20:43:24 »

Gyári miért nem jó?

AndyA
Köszi az infókat! A gyári rugó a teló halála után úgy döntött, egyedül nem harcol tovább  beka3 Az utóbbi egy évben kb 5x vittem 3-4száz kilót a csomagtartóban. Lehet ez sem segített. Most nézem a gyári teló 19000ft. Lehet az lesz. De a rugó 30ezerért kicsit húzós.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.23 szerda, 21:03:38 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6962 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 15:24:37 »

Köszi az infókat! A gyári rugó a teló halála után úgy döntött, egyedül nem harcol tovább  beka3 Az utóbbi egy évben kb 5x vittem 3-4száz kilót a csomagtartóban. Lehet ez sem segített. Most nézem a gyári teló 19000ft. Lehet az lesz. De a rugó 30ezerért kicsit húzós.
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben a Sachs lengéscsillapítókat választanám. Ez a márka a gyár beszállítója. A lengéscsillapító és a rugók élettartam növelése céljából beépítenék a hátsórugók közé egy-egy Airsrpring komfort légrugót. Nekem a régi Fordomban üzemelt, több mint 10 évig kifogástalanul. Csak ajánlani tudom. Mindamellett, hogy többet nem okoz gondot a 300-400 kg terhelés, még a kanyarstabilitásod is sokkal jobb lesz. A hátsó felütközésgátlók árához, amit ilyenkor nemárt alaposan szemügyre venni és szükség esetén cserélni, alig kell valamit hozzátenni a légrugó cserére. Mivel a rugót is cseréled még a beszerelésért se kell külön fizetni. Egy kalap alatt, megvan minden. Gondold át. Meglátod nem bánod meg a beépítést, és terhelhetőség szempontjából nem lesz soha gondod a Mondeóva, ezzel párhuzamosan hosszú évekre elfelejtheted a rugó és a lengéscsillapító problémákat. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #6963 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 18:32:20 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy úgy érzem mintha az autó eleje külön utakon járna, az úton jobbra, balra kószál az autó, viszont semmi kopogó hang nem jön a futóműtől.
A kormánynak van némi holtjátéka kb 3-4 milliméter lehet.
Tudom látatlanban nem lehet diagnosztizálni, de esetleg ha lennének ötletek azokat szívesen venném, legalább tudjak némileg kalkulálni mennyi kiadásra számíthatok...
Köszönöm előre is a segítséget!
2002.9. havi 1.8 benzin 125 LE
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6964 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 19:02:41 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy úgy érzem mintha az autó eleje külön utakon járna, az úton jobbra, balra kószál az autó, viszont semmi kopogó hang nem jön a futóműtől.
A kormánynak van némi holtjátéka kb 3-4 milliméter lehet.
Tudom látatlanban nem lehet diagnosztizálni, de esetleg ha lennének ötletek azokat szívesen venném, legalább tudjak némileg kalkulálni mennyi kiadásra számíthatok...
Köszönöm előre is a segítséget!
2002.9. havi 1.8 benzin 125 LE
Tisztelt Fórumtárs!
Az első futómű és a kormánymű nem játék. Ha a kocsi az úton úszik az azt jelenti, hogy valamelyik függesztő elem, vagy gömbcsukló, vagy szilent, haldoklik. Szerintem a kormányholtjátékod is nagy, ami ezekből a lógásokból adódik. Javaslom keress fel egy rázópaddal rendelkező futóművest, aki minden kétséget kizáróan megmondja, és megmutatja, a hibás elemet, vagy elemeket. Nem igazán élvezet, egy önállóan úszkáló gépezetet vezetni. Arról nem is beszélve, hogy balesetveszélyes. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.24 csütörtök, 19:04:34 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #6965 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 19:11:13 »

Bocsánat, a legfontosabbat kihagytam...2szerelőnél is volt mostanság és átnézettem velük a futóművet.
És egyik sem talált semmi lógást,kopogást, futómű állítás is volt... és semmi, ezért is kértem egy kis elméleti segítséget!
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6966 Dátum: 2016.03.24 csütörtök, 20:20:00 »

Bocsánat, a legfontosabbat kihagytam...2szerelőnél is volt mostanság és átnézettem velük a futóművet.
És egyik sem talált semmi lógást,kopogást, futómű állítás is volt... és semmi, ezért is kértem egy kis elméleti segítséget!

Szerintem nem elöl kell megnézni, hanem a hátsó keresztlengőkarokat. Azok okozhatnak "úszást" az úton. Volt itt róla szó régebben. Tán Alfnak vagy Andynek volt ilyen.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6967 Dátum: 2016.03.25 péntek, 13:36:45 »

Bocsánat, a legfontosabbat kihagytam...2szerelőnél is volt mostanság és átnézettem velük a futóművet.
És egyik sem talált semmi lógást,kopogást, futómű állítás is volt... és semmi, ezért is kértem egy kis elméleti segítséget!
Tisztelt Fórumtárs!
A szerelők tudását nem vonom kétségbe, viszont rázópad nélkül nagyon nehéz biztosat mondani. Sajnos nem elég átnézni. Vannak elemek amit nem tudsz úgy megmozgatni, hogy eltudd dönteni, jó e vagy sem. A kormányholtjátékod is necces. Arra is azt mondták, hogy rendben? Valóban a hátsó futómű szilentjeinek, erőteljes kopása is, okozhat még imbolygó haladást. Mindenképp hozzáértő és alapos vizsgálat szükségeltetik. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #6968 Dátum: 2016.03.25 péntek, 23:19:16 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne: 5 ajtós, hátsó bölcső szilent cserével tudtok ajánlani valakit?
hossz- és keresztlengőkarok szilentjei cserélhetőek?

kössz, ha van infótok.  worship
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6969 Dátum: 2016.03.26 szombat, 07:23:59 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne: 5 ajtós, hátsó bölcső szilent cserével tudtok ajánlani valakit?
hossz- és keresztlengőkarok szilentjei cserélhetőek?

kössz, ha van infótok.  worship
Tisztelt Fórumtárs!
A szilentek természetesen megfelelő szerszámmal cserélhetők. A Lengyeleknél és az ebay-n teljes szilentgarnitúrát kapsz. Viszont a szervizek és nagyon sok szerelő, nem szeret vele foglalkozni, mert megfelelő szerszámot, időt, és odafigyelést igénylő munka. Tisztelet a kivételnek a szerelők java része sajnálatos módon elfelejtett javítani, csak a komplett egységcserére vannak beállva mint a szervizek. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.26 szombat, 08:18:38 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6970 Dátum: 2016.03.26 szombat, 08:38:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szilentek természetesen megfelelő szerszámmal cserélhetők. A Lengyeleknél és az ebay-n teljes szilentgarnitúrát kapsz. Viszont a szervizek és nagyon sok szerelő, nem szeret vele foglalkozni, mert megfelelő szerszámot, időt, és odafigyelést igénylő munka. Tisztelet a kivételnek a szerelők java része sajnálatos módon elfelejtett javítani, csak a komplett egységcserére vannak beállva mint a szervizek. wave
Tisztelettel László! worship  

Én úgy tudom, ilyen komplett alvázszilent készlet csak a kombi verziókra létezik. 4-5 ajtóshoz még nem láttam. Esetleg link László, ha kérhetném.   worship
Ilyesmire gondolsz? http://www.ebay.co.uk/itm/REAR-AXLE-TRACK-CONTROL-arm-kit-WISHBONE-SUSPENSION-BUSH-BUSHES-FORD-MONDEO-MK3-/262061172154?nma=true&si=OV5YfiYgAw5LqlpMTiOvf7DadPo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6971 Dátum: 2016.03.26 szombat, 09:34:13 »

Én úgy tudom, ilyen komplett alvázszilent készlet csak a kombi verziókra létezik. 4-5 ajtóshoz még nem láttam. Esetleg link László, ha kérhetném.   worship
Ilyesmire gondolsz? http://www.ebay.co.uk/itm/REAR-AXLE-TRACK-CONTROL-arm-kit-WISHBONE-SUSPENSION-BUSH-BUSHES-FORD-MONDEO-MK3-/262061172154?nma=true&si=OV5YfiYgAw5LqlpMTiOvf7DadPo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557


Egy lengyel linket dobott be nemrég valaki, ha jól emlékszem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6972 Dátum: 2016.03.26 szombat, 09:59:19 »

Egy lengyel linket dobott be nemrég valaki, ha jól emlékszem.

AndyA

Megtaláltam a 128. oldalon http://allegro.pl/tuleja-komplet-zaw-tyl-ford-mondeo-kombi-mk3-mkiii-i5171065918.html
Viszont ez kombi. Kérdeztem utána, hogy ez 4-5 ajtósra is vonatkozik e, de senki nem válaszolt.
Szerintem ez kizárólag kombira érvényes.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6973 Dátum: 2016.03.26 szombat, 10:03:19 »

Megtaláltam a 128. oldalon http://allegro.pl/tuleja-komplet-zaw-tyl-ford-mondeo-kombi-mk3-mkiii-i5171065918.html
Viszont ez kombi. Kérdeztem utána, hogy ez 4-5 ajtósra is vonatkozik e, de senki nem válaszolt.
Szerintem ez kizárólag kombira érvényes.

Annyit tudok lengyelül, hogy polak venger dva bratanki, de azért nem telt bele kettő percbe megtalálni:

http://allegro.pl/tuleja-zawieszenia-ford-mondeo-mk3-sedan-tyl-kpl-i5704863920.html

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6974 Dátum: 2016.03.26 szombat, 10:07:54 »

Annyit tudok lengyelül, hogy polak venger dva bratanki, de azért nem telt bele kettő percbe megtalálni:

http://allegro.pl/tuleja-zawieszenia-ford-mondeo-mk3-sedan-tyl-kpl-i5704863920.html

AndyA

Köszönöm szépen.  worship
Miért csak a lengyelek foglalkoznak ezekkel a szilentekkel? Semmi útmutató vagy ismerteő nincs a neten ezekről a szilentekről. Mintha nem is léteznének.
Vagy senkinek nem romlik el soha? Azt nem hinném. Vagy mindenki komplett rudazatot cserél?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6975 Dátum: 2016.03.26 szombat, 10:11:37 »

Köszönöm szépen.  worship
Miért csak a lengyelek foglalkoznak ezekkel a szilentekkel? Semmi útmutató vagy ismerteő nincs a neten ezekről a szilentekről. Mintha nem is léteznének.
Vagy senkinek nem romlik el soha? Azt nem hinném. Vagy mindenki komplett rudazatot cserél?

Darabonként bármikor megkapod a Bárdiban is. Csak így, készletben nem, nem nagyon veszi a fáradságot senki, hogy összerakja.

Azért azt nézesd át valaki hozzáértővel, hogy ránézésre tényleg ezek a darabok kellenek-e. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #6976 Dátum: 2016.03.26 szombat, 22:43:46 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne: 5 ajtós, hátsó bölcső szilent cserével tudtok ajánlani valakit?
hossz- és keresztlengőkarok szilentjei cserélhetőek?

kössz, ha van infótok.  worship

Köszönöm mindenkinek a válaszokat, a linkeket.  worship  integet2
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #6977 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:14:09 »

Srácok !

Valaki árulja már el a titkot, hogy hogy lehet leszedni az első lengéscsillapító rögzítő csavart (alsót)
12báron 500nm-s  légkulcsal se bírtam megmozdítani, nem hogy kiszedni, rugót kellene cserélnem és egyszerűen nem bírom levenni

Köszönöm előre is az ötleteket
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #6978 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:25:11 »

Srácok !

Valaki árulja már el a titkot, hogy hogy lehet leszedni az első lengéscsillapító rögzítő csavart (alsót)
12báron 500nm-s  légkulcsal se bírtam megmozdítani, nem hogy kiszedni, rugót kellene cserélnem és egyszerűen nem bírom levenni

Köszönöm előre is az ötleteket

wd40 türemel, pótcsavar,oda-vissza játék és fix szárral kezdeném lazítani.
Nekem is ilyen volt, el is tört.
Ja egy tartalék csonkállvány sem árt.
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6979 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:34:49 »

Srácok !

Valaki árulja már el a titkot, hogy hogy lehet leszedni az első lengéscsillapító rögzítő csavart (alsót)
12báron 500nm-s  légkulcsal se bírtam megmozdítani, nem hogy kiszedni, rugót kellene cserélnem és egyszerűen nem bírom levenni

Köszönöm előre is az ötleteket
meg kell melegíteni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6980 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:35:46 »

wd40 türemel, pótcsavar,oda-vissza játék és fix szárral kezdeném lazítani.
Nekem is ilyen volt, el is tört.
Ja egy tartalék csonkállvány sem árt.

meg tartalék 15-ös dugókulcs sem árt nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #6981 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:46:42 »

wd40 türemel, pótcsavar,oda-vissza játék és fix szárral kezdeném lazítani.
Nekem is ilyen volt, el is tört.
Ja egy tartalék csonkállvány sem árt.


Ennyire bele van hegesztve  "MINEK ?"
Jó kilátások  falbav
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #6982 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:47:39 »

meg kell melegíteni

a csavart vagy a csonkállványt ?
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6983 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:50:04 »

Srácok !

Valaki árulja már el a titkot, hogy hogy lehet leszedni az első lengéscsillapító rögzítő csavart (alsót)
12báron 500nm-s  légkulcsal se bírtam megmozdítani, nem hogy kiszedni, rugót kellene cserélnem és egyszerűen nem bírom levenni

Köszönöm előre is az ötleteket
szalonnát kell reggelizni,és normális fix krovával a csavart is eltöröd. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6984 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:53:54 »

szalonnát kell reggelizni,és normális fix krovával a csavart is eltöröd. vigyor3
és azzal mivel lesz előrébb? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6985 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 20:54:09 »

a csavart vagy a csonkállványt ?
csavart
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6986 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 21:01:30 »

és azzal mivel lesz előrébb? vigyor3
ha az erő hiánya a gond,akkor ezután biztosan megtudja majd lazítani is. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #6987 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 21:10:22 »

Köszönöm a tanácsokat

az erőnek nem vagyok híján, szóval marad a melegítés és az ima hogy ne törjön beles 
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6988 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 21:28:19 »

Köszönöm a tanácsokat

az erőnek nem vagyok híján, szóval marad a melegítés és az ima hogy ne törjön beles 

Nekünk beletört, fúrtunk a csavar csonkjába egy lyukat, és beleütöttünk egy kicsit túl nagy torx fejet, hogy a szélei belekapjanak a csavar anyagába, és a csonkállványt ahol a csavar megy bele rendesen izzásig melegítve kihozta.
Szóval nincs még minden veszve akkor sem, ha beletörik.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6989 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 21:43:02 »

Nekünk beletört, fúrtunk a csavar csonkjába egy lyukat, és beleütöttünk egy kicsit túl nagy torx fejet, hogy a szélei belekapjanak a csavar anyagába, és a csonkállványt ahol a csavar megy bele rendesen izzásig melegítve kihozta.
Szóval nincs még minden veszve akkor sem, ha beletörik.
abszolút nincs, a csavarra akár hegeszteni is lehet. csak ezekhez már ki kell venni a helyéről. az a cumi nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #6990 Dátum: 2016.03.30 szerda, 18:40:19 »

Sziasztok!

Az a helyzet, hogy adott az aláírásban szereplő autó. 178 ezer km. van benne, elkezdett kopogni a hátulja és bizonytalanná vált a kocsi nagyon. Úgy is vittem kerékcserére szervizbe úgyhogy megnézettem. Hátsó híd vagy bölcső (nem tudom hogy nevezik) szilentblokkjai koptak meg. Ahogy szétszedték a kocsit kiderült, hogy a hátsó kerékcsapágyak is megadták magukat.

A kérdésem az volna, hogy egy 15 éves 178 ezer km-t futott Fordnál reális-e ezeknek a cseréje. Amiért kérdezem az az, hogy van egy rokonom aki elkezdte nekem bizonygatni, hogy tuti tekerték az órát, mert hogy az ő F Astrájában még egyik sem lett cserélve és többet futott, mint az enyém.

Amúgy én már Ford márkaszervizben is vizsgáltattam az autót és eddig mindenhol pozitívan vélekedtek róla, a mohácsi Ford márkaszervizben az egyik szerelő ment vele és azt mondta már több éve nem ült ilyen halk MK3-ban. Tehát szerintem nem tekert autó. (Amúgy az autót egy megbízható, kiépített szervizbe hordom nagyszüleim falujába, ott nem szokás az embereket átverni)

De érdekelne a véleményetek, hogy normális-e ezeknek az alkatrészeknek a cseréje az említett kor és futásteljesítményhez képest.

Köszönöm a válaszotokat előre is!  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.30 szerda, 19:04:03 írta Flember » Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #6991 Dátum: 2016.03.30 szerda, 19:35:45 »

A helyzet a következő...
Az autómat unalmamban elvittem szerelőhöz...mert elég bizonytalan volt menet közben...ide oda ugrált...illetve hátulról olyan hang jött lassú menetnél mint amikor a kalaptartó mozog...vagy mint amikor a csomagtartóba lenne valami (pedig egyik sem adja a hangot )
Majd lettek szilentek cserélbe, kutyacsont csere, lengőkar csere...majd hozom haza az autót, és még mindig kileng a hátulja...Huh???  falbav
Nyilván jobb lett, nem koppan már úgy ahogy előtte...de valami nem oké még...
Ha erőteljesen megnyomom az autó hátulját, valami nyikorog is...
Lengéscsillapító lehet rossz?Huh? Lehet annak a cseréje megoldana minden problémát?
Mert már a szilentek cserélve lettek... worship worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6992 Dátum: 2016.03.30 szerda, 19:35:50 »

Sziasztok!

Az a helyzet, hogy adott az aláírásban szereplő autó. 178 ezer km. van benne, elkezdett kopogni a hátulja és bizonytalanná vált a kocsi nagyon. Úgy is vittem kerékcserére szervizbe úgyhogy megnézettem. Hátsó híd vagy bölcső (nem tudom hogy nevezik) szilentblokkjai koptak meg. Ahogy szétszedték a kocsit kiderült, hogy a hátsó kerékcsapágyak is megadták magukat.

A kérdésem az volna, hogy egy 15 éves 178 ezer km-t futott Fordnál reális-e ezeknek a cseréje. Amiért kérdezem az az, hogy van egy rokonom aki elkezdte nekem bizonygatni, hogy tuti tekerték az órát, mert hogy az ő F Astrájában még egyik sem lett cserélve és többet futott, mint az enyém.

Amúgy én már Ford márkaszervizben is vizsgáltattam az autót és eddig mindenhol pozitívan vélekedtek róla, a mohácsi Ford márkaszervizben az egyik szerelő ment vele és azt mondta már több éve nem ült ilyen halk MK3-ban. Tehát szerintem nem tekert autó. (Amúgy az autót egy megbízható, kiépített szervizbe hordom nagyszüleim falujába, ott nem szokás az embereket átverni)

De érdekelne a véleményetek, hogy normális-e ezeknek az alkatrészeknek a cseréje az említett kor és futásteljesítményhez képest.

Köszönöm a válaszotokat előre is!  integet2
ha jól olvasom,te egy 15éves autó kopó alkatrészeiről rdeklődsz,hogy reális-e a tönkremenetele. Roll Eyes
Nos ez nem km függő.Út,használat,terhelés és külső körülmények.Lehet más is,de leginkább ezek.

Ha egy 5éves kocsiról beszélnénk,talán meglehetne kérdőjelezni,de ha ismeretlen a múltja az autónak,akkor pedig azonnal köddé válik az a gondolat, hogy "ez az alkatész még nem mehetett volna tönkre".
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6993 Dátum: 2016.03.30 szerda, 19:37:33 »

A helyzet a következő...
Az autómat unalmamban elvittem szerelőhöz...mert elég bizonytalan volt menet közben...ide oda ugrált...illetve hátulról olyan hang jött lassú menetnél mint amikor a kalaptartó mozog...vagy mint amikor a csomagtartóba lenne valami (pedig egyik sem adja a hangot )
Majd lettek szilentek cserélbe, kutyacsont csere, lengőkar csere...majd hozom haza az autót, és még mindig kileng a hátulja...Huh???  falbav
Nyilván jobb lett, nem koppan már úgy ahogy előtte...de valami nem oké még...
Ha erőteljesen megnyomom az autó hátulját, valami nyikorog is...
Lengéscsillapító lehet rossz?Huh? Lehet annak a cseréje megoldana minden problémát?
Mert már a szilentek cserélve lettek... worship worship

lehet keresztben futás miatt.futómű állításra-ellenőrzésre jelentkezz be.nálunk egy lézeres ellenőrzés 3e ft.Ha állítani is kell akkor 6.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #6994 Dátum: 2016.03.30 szerda, 19:55:13 »

Köszönöm a tanácsokat

az erőnek nem vagyok híján, szóval marad a melegítés és az ima hogy ne törjön beles 
ne melegítsük nem.jonaz semminek. Az 500nm-es legkulcs meg  semmire sem jó pláne nem.futomu alkatrészekhez hosszú *** és kézzel simán kitekered
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #6995 Dátum: 2016.03.30 szerda, 20:02:20 »

ha jól olvasom,te egy 15éves autó kopó alkatrészeiről rdeklődsz,hogy reális-e a tönkremenetele. Roll Eyes
Nos ez nem km függő.Út,használat,terhelés és külső körülmények.Lehet más is,de leginkább ezek.

Ha egy 5éves kocsiról beszélnénk,talán meglehetne kérdőjelezni,de ha ismeretlen a múltja az autónak,akkor pedig azonnal köddé válik az a gondolat, hogy "ez az alkatész még nem mehetett volna tönkre".


Nekem a magyar utak állapota miatt nem volt gyanús az elkopó alkatrész. Magyarországon újonnan forgalomba helyezett autó, második tulajtól vettem. Az előző tulajok városban és országúton használták.

Csupán az miatt voltam kiváncsi a véleményetekre, mert a fülembe tette a rokonom a gondolatot.

Köszi a választ!  wave
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6996 Dátum: 2016.03.30 szerda, 20:57:18 »

Nekem a magyar utak állapota miatt nem volt gyanús az elkopó alkatrész. Magyarországon újonnan forgalomba helyezett autó, második tulajtól vettem. Az előző tulajok városban és országúton használták.

Csupán az miatt voltam kiváncsi a véleményetekre, mert a fülembe tette a rokonom a gondolatot.

Köszi a választ!  wave
tehát ismeretlen az előélete.nem gond.kopóalkatrészek.nem tipushiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #6997 Dátum: 2016.03.30 szerda, 21:16:14 »

lehet keresztben futás miatt.futómű állításra-ellenőrzésre jelentkezz be.nálunk egy lézeres ellenőrzés 3e ft.Ha állítani is kell akkor 6.

Megtörtént...jó értékeket mutatott.
Azt beállították.
Naplózva
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6998 Dátum: 2016.03.30 szerda, 23:49:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben a Sachs lengéscsillapítókat választanám. Ez a márka a gyár beszállítója. A lengéscsillapító és a rugók élettartam növelése céljából beépítenék a hátsórugók közé egy-egy Airsrpring komfort légrugót. Nekem a régi Fordomban üzemelt, több mint 10 évig kifogástalanul. Csak ajánlani tudom. Mindamellett, hogy többet nem okoz gondot a 300-400 kg terhelés, még a kanyarstabilitásod is sokkal jobb lesz. A hátsó felütközésgátlók árához, amit ilyenkor nemárt alaposan szemügyre venni és szükség esetén cserélni, alig kell valamit hozzátenni a légrugó cserére. Mivel a rugót is cseréled még a beszerelésért se kell külön fizetni. Egy kalap alatt, megvan minden. Gondold át. Meglátod nem bánod meg a beépítést, és terhelhetőség szempontjából nem lesz soha gondod a Mondeóva, ezzel párhuzamosan hosszú évekre elfelejtheted a rugó és a lengéscsillapító problémákat. wave
Tisztelettel László! worship
Köszi!
Régebben akartam beépíteni, de a gyári tömörgumi ütközö, egy hegyes fémpöcökre van ráhúzva, ami kiszúrná a légrugót. De igazad van, ha szét van borítva, akkor már le is lehet vágni azt a kiálló pöcköt, vagy bennhanyni az ütközőt is. Így is lesz. Majd csinálok képeket róla. Jófogáson van fennt Airspring 7000ft a 2db Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.31 csütörtök, 00:24:21 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6999 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 07:39:28 »

Köszi!
Régebben akartam beépíteni, de a gyári tömörgumi ütközö, egy hegyes fémpöcökre van ráhúzva, ami kiszúrná a légrugót. De igazad van, ha szét van borítva, akkor már le is lehet vágni azt a kiálló pöcköt, vagy bennhanyni az ütközőt is. Így is lesz. Majd csinálok képeket róla. Jófogáson van fennt Airspring 7000ft a 2db Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
Az eredeti felütközésgátló tartó pöcköt nem szabad levágni.
A www.ttf.hu weboldalon az autófelszerelések menüben a légrugóhoz kapsz pontosan hozzávaló gumi alátét korongot. Nem egy nagy összeg. Így szakszerűen szereled be, nem "Mekk Elek" módjára. A műszakivizsgán nem nézik jó szemmel a "fuser" munkát a futóművön vagy az alvázon.
Még valami.
Ha megveszed a légrugót feltétlen kérd el a hozzávaló műbizonylatot, mivel enélkül, gondod adódhat a műszaki vizsgán. Sok sikert a beépítéáshez. eljen wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.31 csütörtök, 08:45:14 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.